wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oehhh Maureen, ik zie ook duidelijk een streep en als die op de foto zichtbaar is wil dat heel wat zeggen!! Wat spannend!!!!

2. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hahaha ik kan 't nu niet maken om niet naar 't Kruidvat te gaan:D ; ik moet ook aan jullie denken.:p

Ja ik twijfelde omdat ik dacht dat je bij zwanger&kids ook zeer gevoelige heb en dat ik die zou kunnen bestellen en morgenmiddag in huis. Dan doe ik vanavond nog weer zo'n staafje en morgenochtend ook. Maar nu voel ik ineens ook de spanning. Ben 'n beetje vaag raar van de wereld maar toch ook weer niet. Onwerkelijk. Die van 't kruidvat schijnen ook sterk te zijn hè? Daar hoor ik jullie hier (en andere topics) wel vaak over praten.

Oké loop ik naar beneden, stap op mn fiets en rijd naar 't kruidvat hier 5 min. vandaan :p

3. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oeh, dus met goed 10 minuutjes terug. En nee....je kan het niet maken om niet kv testjes te gaan halen. ;)

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik wacht ook met spanning af hier!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: fijn dat je ook aan onze bloeddruk denkt! Vol verwachting klopt mijn hart!

6. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn bloeddruk wil ik nu even niet weten.

Spanning van Maureen en net hier woorden gehad met mijn man. Dus zal wel schrikbarend zijn!

7. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Maureen, dat is een streep, hoor!

Wat betreft die tests, hier spreekt een oude rot: die van de Kruitvat zijn echt de beste die er zijn. Ze zijn heel gevoelig en er is geen twijfel mogelijk als je ze afleest. Je kan ze ook nog eens leuk bewaren, want ze zitten niet helemaal vol met urine, weet ik uit ervaring, ahum :D.

O ja, die van de Trekpleister zijn precies hetzelfde dus dat kan ook nog.

Maar, Maureen, volgens mij had je een streep, hoor, dus al een voorzichtig gefeliciteerdje van mijn.

Succes met de test!

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Wie had dat ooit kunnen denken, dat ik hier (terwijl ik eigenlijk de afwasmachine in moet ruimen, moet stofzuigen en dweilen) als een zombie hier met klamme handjes achter mijn laptop zit te wachten omdat Maureen (aan de andere kant van het land) nu op weg is naar het kruidvat. Ik zie ook echt een streep, hoor! Dus volgens mij kan het niet missen!

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik vind ze ook super van kruidvat, lijken op die van moeders voor moeders ook.

Ja Maureen, mijn baby springt ook op en neer van de spanning nu..haha

Lyanna...niet fijn woorden met manlief

10. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sal, nee klopt. Hou ik ook helemaal niet van, maar even onenigheid over de opvoeding zeg maar!
    Hij zegt iedere keer dat ie consequenter zal zijn naar zoon toe en toch doet ie het vaak niet. En nu wil zoontje niet zo goed luisteren naar mij als man thuis is, want bij papa maakt het toch niet zoveel uit. Grrr.

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ja dat is vervelend, je moet wel op 1 lijn zitten anders snapt kind er ook niks meer van...

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou, dat zei hij ook net voordat ie weer weg ging en hij gaf me ook wel gelijk hoor. Maar laat ie het dan ook aub doen, want ik zit weer met een zoontje die ik in het gareel moet krijgen. En kleine wordt er alleen maar onrustiger van, gelukkig slaapt de kleine nu even.

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik kom ook even niet aan werken toe, zit steeds hier te kijken of Maureen al terug is haha!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Oh, ben dus niet de enige.:) Ben zelfs nu mijn administratieberg van een half jaar aan het uitmesten, omdat ik zo de kriebels kreeg. Net ook al een afspraak voor de APK en tandarts gemaakt. Waar het wachten op een test al niet goed voor is.;)

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik moet gaan strijken eigenlijk maar zit ook te wachten op maureen

16. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    *tromgeroffel*

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    *tikkende pennen*

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    *afgekloven nagels*

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry, begin beetje melig te worden van het wachten. ;)

20. Maureen

Maureen Niet meer actief

#780 Maureen, 11 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2011
    Hi dames,

O dames ik zie nu dat ik dit plaats dat ik tijdens het typen van dit lange bericht jullie helemaal zenuwachtig heb gemaakt hahaha solly solly.

Ben terug hoor. Maar in de tussentijd van test tot ik de deur uitging heb ik al weer 2 x geplast. Dus de test doe ik dan nog niet. Moet ik dan 2 uur ervoor niets gedronken hebben ofzo?Ja ik hoor jullie altijd en op dit hele forum, iedereen praten over die van kruidvat dus ik heb er vertrouwen in. Maar sorry dames, toch even wachten :p

Nu ga ik toch even reageren op wat ik gelezen heb. Wat ik heb kunnen onthouden.

Ik zag dat jullie het spannend vonden van mijn sms en supermarktman. Nou helaas bummer; niets teruggehoord. O shoot mijn telefoon staat nu nog op 'stil' even veranderen. Want ik had dus wel een paar gemiste oproepen vandaag. Zegt nog helemaal niets. En terug smsen is toch sneller dan? Ach ja. Ik zag 'm toevallig die dag na ons gesprek nog even praten met jongen van zo'n standje van een telefoonaanbieder. Het regende toen weer en hij wachtte daar. Ik had mijn fiets bij de fietsenmaker opgehaald (zondag toen ik naar jullie toe kwam had ik daarvoor 'n lekke band gehad waardoor ik 'm onderweg moest vastzetten en met de tram naar Centraal moest. Alwaar ik jullie op Utrecht Centraal met de neus in de lucht straal voorbij liep:D). Maar ik zag hem dus praten met zo'n simkaart verkoper. Dus hij zag mij niet maar ik hem wel. Misschien heeft hij direct zijn nummer veranderd en een nieuwe sim gekocht :p Nee hoor, ik weet niet waarom hij niet reageert maar doet me ook weinig hoor. Ken 'm nog niet en ik zit al typende natuurlijk nog stiekem te denken aan die test...

@Hoop: Welkom! En jee wat heb jij ook veel mee gemaakt. Sterkte hoor meid. Net als de anderen zeg ik ook begin gewoon maar met meelezen dan zit je er vanzelf in. Zo werkt het bij ons allemaal. Vroeger kon je nog wel teruglezen (was je vervolgens wel dagen mee bezig maarja :p). Dat is nu echt niet meer te doen. Dit is al deel 2. Dat zegt genoeg; echte kletstantes hier (incl. ikzelf dus);)
    O ik ben trouwens Maureen, word in januari 40 en ben/word BAMmer. Ik insemineer zelf via een donor. Vanaf januari bezig maar 2x over moeten slaan door donorperikelen en dus had ik net de 6e inseminatie gedaan. En hopelijk is 't raak.

@Mees: Wat vervelend om een goeie of zelfs je beste vriendin kwijt te raken. Maar jij bent ook echt een gevoelsmens denk ik. Niet dat je ratio buiten houdt maar ik kan me niet voorstellen dat iemand problemen met jou krijgt. Dan moet diegene het er toch echt wel naar gemaakt hebben. Denk ik. Ik had/heb een vriendin die ik al bijna 27 jaar ken. Wij waren ook beste vriendinnen. Maar ze heeft me onlangs in januari en in mei echt iets heel naars geflikt. Het is er zo één die bij de vleet vreemd gaat en makkelijk een leugentje om bestwil vertelt. Maar het beperkte zich altijd tot mannen waar ik niet op viel of niets mee had. Heb haar wel verteld dat ik 't niet vond kunnen maarja ach. Nu liet ze zich bij mij eens van 'n heel nare kant zien. Als er een man in het spel is gaan alle fatsoenregels overboord kennelijk. Ik heb het contact verbroken toen ik merkte dat ze 2x in korte tijd op z’n zachts gezegd geen rekening met mij hield en tegen mij loog. Is wel moeilijk als iemand je beste vriendin is. Gewoon 'n vriendin is al weer ietsjes anders. Hier gaan er zoveel gevoelens meespelen. En wij kennen elkaar al sinds we 12 jaar oud waren. Dan ben je met elkaar opgegroeid. Moeilijk hoor. Weet niet of jij denkt dat 't nog goed komt tussen jullie? Maar misschien zijn het dus toenaderingspogingen voor haar? Wat voel jij dan? Dat 't ooit nog goed komt? (In mijn geval denk ik van wel maar toch voel ik elke keer teleurstelling/afkeer als ik aan haar denk dus voorlopig echt nog niet).

@Xon: Wat lekker je kamer bijna af. En wat goed inderdaad dat je al rekening gehouden hebt met de plaats voor een wiegje/bedje. Je bent goed bezig geweest letterlijk en figuurlijk op te ruimen en alles aan kant te hebben. Ik geloof echt dat het raak zal zijn deze inseminatieronde.

@Justme: O ik was de tel al weer kwijt maar je hebt dus vandaag je echo? O wat spannend zeg. Dan wordt het zo echt hè? Goed nieuws dan voor jou.

@Salcia: Wat een treurige reden dat je je verjaardag niet viert. Heel apart. En heel erg gewoon. Je had het inderdaad al eens verteld hier herinner ik me nu ik het lees. Gossie toch. Ik heb ook geen moeder meer. Sinds m'n 9e. Denk elke dag meerdere keren per dag aan haar. Klinkt gek als ik 't zo zeg. Ik draag haar echt constant bij me eigenlijk, bedoel ik. Alsof ik met 'r praat ook. Kan bij van alles zijn. Heb jij dat ook?

@Jeetje: Weer lekker thuis en regen ook nog;) En inderdaad toch wel goed dat je cyclus niet (te veel) veranderd is. Dat helpt bij 't plannen de volgende ronde. Of nouja deze ronde dus want je zit er al in.

@Lyanna: Je had al getest zag ik. Ja balen zeg. Mede omdat het voor jullie zo'n grens is; hierna gaan jullie daadwerkelijk de mmm in hè? Ik hoop dat het toch raak is. Valse hoop is pijnlijk dus ik probeer je dat niet te geven. Maar zondag 7 augustus was 4 dagen voor mijn NOD ik zou dus al positief kunnen testen met de test die ik had (was weer een andere dan die ik vanmiddag gebruikt heb maar wel van zwanger&kids). Die was omowit.
    En balen hè ruzie of woorden met je lief. En ja het is wel belangrijk om op 1 lijn te zitten voor je kinderen. Dus daar heb je gelijk in. Maar hij gaf je ook nog gelijk hè?
    Ik ga ook voor jou nog duimen.

Oké wie ben ik vergeten? Excuses hoor. Had toch veel gelezen weer. Dus ik leef met jullie mee waar je dan ook mee bezig bent of mee zit. Ik zie jullie sowieso later nog op het forum natuurlijk :p

Liefs

Deel Deze Pagina