Maureen je houdt de spanning wel erin zeg, haha Ja ik denk ook meerdere keren per dag aan mijn moeder en praat in mijzelf met haar ook en soms tegen de foto. Jeetje zeg met 9 jaar je moeder al verloren, heftig is dat ! Heb je wel een stiefmoeder daarna gekregen of is je vader alleen gebleven?
Ja ik praat ook in mezelf en soms tegen een foto. Precies zoals jij 't zegt. Ja ik heb wel een stiefmoeder gekregen. Maar geen goede band met haar. Ja wanneer zal ik een kruidvattest gebruiken dan? Gewoon als ik voel dat ik naar de wc moet? Of wachten tot vanavond?
Ja hè. Oké dat doe ik hihi. (Ik heb kennelijk perongeluk ergens op geklikt want ik stond ineens op babynamenpagina. Hoe grappig. )
@Maureen: ik wilde net mailen dat het onverantwoord was, dat je onze bloeddrukken zo liet stijgen. Mmmm.....ook al 2 keer wezen plassen voordat je wegging. Je weet dat vaak plassen ook een kwaaltje is, hè? Nu dus even niets meer drinken en hoop snel iets positiefs van je te horen!! En je hebt gelijk, ik ben een gevoelsmens. Als ik mijn hart of vertrouwen aan iemand geef, is dat onvoorwaardelijk. Ik heb haar 3 jaar geleden leren kennen toen ze in hetzelfde gebouw werkte. Een beetje een zielepoot, omdat er altijd wat thuis aan de hand was. We hadden een leuk contact en toen zij problemen met een collega op haar afdeling kreeg moest er voor haar ander werk gezocht worden. Toen heb ik gelijk ervoor gezorgd dat ze bij mijn afdeling kon komen te werken. Zij werd een heel goede vriendin en we deelden alles met elkaar. We konden hele dagen kletsen en raakten nooit uitgepraat. Zij was dan ook de eerste die wist dat ik zwanger was. En toen overlaadde ze me met cadeautjes en mocht ik niets meer van haar doen. Ze wilde steeds maar koffie gaan halen, omdat ik zwanger was en volgens haar rustig aan moest doen. Ik vond dat wel wat slaafs van haar, maar ik dacht nog, ach, als het haar gelukkig maakt, laat ze maar. Want ze luisterde toch niet als ik zei dat het echt niet nodig was. Tijdens mijn verlof belde en mailde ze ook vaak en ze was zelfs getuige op mijn huwelijk. Ik dacht echt een vriendin gevonden te hebben. Toen, tijdens mijn zw.verlof, is er een andere jongen bij ons komen werken (en heeft mij ook vervangen). Die jongen is nogal extreem in hoe hij over collega's denkt. Sommige collega's komen later of gaan eerder naar huis en hij zit (met name die vriendin van mij) op te jutten dat zij al het werk moeten doen en de rest er dus de kantjes van afloopt. En zij gaat daar in mee. Ik kom 's morgens ook later, maar ik werk ook meestal langer door, maar op de een of andere manier is er toen ook over mij geroddeld dat ook ik (na 21 jaar!!) de kantjes eraf loop (ook door haar). Ik verwacht dan, dat een vriendin het voor je opneemt of zich daarvan onthoudt, maar zij gaat daar achter mijn rug net zo hard in mee (hoor ik dan weer van andere collega's). Ook na mijn verlof heeft ze me ook echt compleet genegeerd en laten barsten. Dat voelde enorm pijnlijk. Tijdens mijn verlof had ze nog gezegd (als ik dan wel eens aangaf dat ik het spannend vond hoe het zou gaan werken met een kindje) dat mijn kindje het allerbelangrijkste was en zij er altijd voor me zou zijn en me zou helpen. Nou, mooi niet dus. Ze heeft geen vinger voor me uitgestoken. Dat deed mij behoorlijk pijn, want sinds zij een vast contract hebt (op aanraden van mij bij mijn baas), is ze ineens als een blad aan een boom omgedraaid. Het kan toeval zijn, maar het voelt wel lullig dat nu de inkt op het contract amper droog is, zij als een blad aan een boom haar ware aard laat zien. Ik ben een keer wat later gekomen omdat ik naar het consultatiebureau moest. Later hoorde ik van een collega van mij dat zie die morgen over mij had zitten roddelen dat het nergens op leek dat ik zo laat op kantoor kwam. Vorig jaar hebben we een enorme ruzie gehad. Toen werd me door haar voor de voeten gegooid dat ik er niet tegen kon dat ik geen sloofje meer had. Nou, toen zakte echt mijn broek van mijn kont. Ze heeft zichzelf als een slaaf opgeworpen door steeds maar koffie te halen en te helpen met sjouwen tijdens mijn zwangerschap en verwijt mij dan later dat ik haar als een sloof gebruikt had. Dus ja, het hele vertrouwen is weg. Die jongen werkt nog steeds bij ons en die had de afgelopen weken vakantie. Daarom was ze natuurlijk weer poeslief en aardig naar mij toe, maar ik weet dat als hij weer terug is, ze ook als een blad aan een boom weer om kan draaien. Maar goed, ik weet nu hoe ze is. En ik trek me er weinig (meer) van aan. Ik ga nu werken. Dit verhaal is al met diverse tussenpozen getypt, omdat ik visite kreeg. Maureen: zet hem op!
Ja ik voelde aandrang hahaha. Zo grappig hoe we altijd met elkaar meeleven. Maar eh... Nog steeds erg licht dus dat is wel raar vind ik. Maar toch weer wel te zien:
Pffffffffff, zeg!!!!!!! Ik zet mijn computer aan, en 4 blz tekst erbij. Begon bij ongelezen eerst, en de spanning werd 4 blz lang opgebouwd en nu DIT resultaat!!! Maureen ik zie daar toch écht héél duidelijk een roze streep staan. Wauw!!! Ik reageer later nog meer, maar mijn vloerbedekking komt er nu eindelijk aan.
Maureen, zonder twijfel hoor........je bent ZWANGER!!!! Gefeliciteerd meid, zo'n duidelijke 2e streepje en met niet super geconcentreerde urine is echt positief hoor!!!
O dames ik moet inene erg lachen hahaha. Zenuwlachje. Wat een spanning en sensatie. Ja de streep was al binnen 5 minuten te zien maar deze test moest je ook ná 5 minuten aflezen staat er. Nou dat deed ik en de foto is dus in de 6e minuut genomen. Ik zag/zie die streep al van 'n afstand zelfs toen er nog 'n paar minuten verstreken daarna. O ik durf het niet te geloven... Maar achteraf: gisteravond laat heb ik ingelogd en niet meer gelezen maar alleen om mijn geplaatste berichten terug te lezen. Om te lezen wanneer ik voor 't eerst zei dat ik die buikpijn weer voelde die ik steevast 5 dagen voor ongi voel (en dan nog een keer 2 dagen voor 't doorbreekt). Had er nu namelijk het idee dat het al een week terug was en had er vaker last van. Toen zag ik dat ik dat 4 augustus al schreef over de nacht ervoor. Ik vond het dus wel raar dat ik het nou eens een week vooraf al voelde. En dan vanaf toen bijna elke dag. Gisteravond ook zo'n ongesteldheidspijn. Maar ook opvallend veel lucht in mn buik al dagen. Dus ik zou vandaag nog gaan googlen of vrouwen zeggen daar last van te hebben als ze (beginnend) zwanger zijn hihi. Moet ik nog doen. O en ik moest vaker plassen, dat viel ook op. Wat raar... En bedankt voor de (voorzichtige) felicitatie. Ik ben ook nog errug voorzichtig hoor en durf 't nauwelijks te geloven. Maar aan de andere kant zie ik toch echt die strepen op beide testjes.n En dan had ik zondag (4 dagen voor NOD) nog zo'n omowitte test terwijl ik met goed nieuws naar Utrecht wou komen. O trouwens Justme! Jij hebt vandaag je echo toch? Spannend.
Maureen ik zie op beide testen een streep en die komen er niet zomaar. Je bent zwanger Morgen ochtend de kv test nog eens doen met ochtendurine!!! Wanneer was je eisprong??(weet niet meer of je tempt?) Maar je bent zwanger dus enjoy the club en gefeliciteerd
Maureen ik heb de eerste weken steeds gehad dat ik dacht ongi te worden, zo veel buikpijn had ik, maar zie de banner
Maureen, hier ook veel lucht in buik eerste weken hoor en ook buikpijn en heel erg veel plassen, en vieze smaak in mond