wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maureen

Maureen Niet meer actief

O wat goed om te lezen Ricmar en Salcia, want heb echt een week precies dezelfde pijn als menstruatiepijn. oja en lucht in m´n buik. En trouwens totaal niet misselijk en ook geen pijnlijke borsten. Niet duizelig. Niets.

(Behalve dan dat die vrouw in de supermarkt dat gebaar maakte met haar vingers naar haar ogen dat zij dit soort dingen altijd ziet:p )

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hahaha Maureen...sommige zien het aan je huid enzo al...
    misselijk werd ik ook pas na een week vd test...kreeg wel vrij snel pijnlijke borsten

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    oooooo ik vind het echt heel leuk voor je...heb je al iemand gebeld?

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    maureen ik werd ook pas later misselijk en pijnlijke borsten wisselden elkaar af.
    ik zou maar een mooie banner gaan maken

5. Maureen

Maureen Niet meer actief

Dankje :D:D Nou ik stuur nu een sms naar mn vriendin; dat 't best wel eens raak kan zijn nu;). En de donor ook natuurlijk, zelfde tekst. Doe ik ook altijd als 't toch niet raak blijkt te zijn dat ik mijn donor dan een korte mail stuur. Of sms.

Morgen maar huisarts bellen. Ik had 'n paar maanden geleden nog gezegd dat ik via donor bezig was. Had sowieso mijn hele plan al in 2010 aan een andere arts binnen onze praktijk voorgelegd. Hij zei toen dat ze me vanwege m'n leeftijd dan zouden gaan monitoren mocht ik zwanger zijn.

Als 't morgenochtend nog maar zo is....
    Ja ik ga ook vriendin smsen, dan kunnen we skypen evt:p. Zij woont ergens anders in Europa. (Haha ik had net land maar ineens voelde ik me weer zo traceerbaar. Hoewel ik nu vaak best herkenbare dingen heb opgeschreven, vanzelf.)

6. Maureen

Maureen Niet meer actief

Nou dames, ik heb net weer 'n test gedaan. Maar zo'n staaftest die ik als eerst gebruikte en niet die (2e) van 't kruidvat. En dit laatste staafje is omowit :(. Ik had wel al een paar keer eerder geplasst weer voor ik teste. Dus misschien daarom? Nou word ik toch wel weer bang. Heb gelukkig vriendin nog niet gesmst...

En ik zal erover ophouden even. En ga zeker niet testen voor morgenochtend. Ik spreek jullie later vanavond misschien weer.

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    heb ik ook weleens gehad...nou gewoon vanuit gaan dat het wel zo is hoor en dan morgen weer testen met ochtendurine..

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: niet meer testen vanavond, hoor! De kruidvat-test was ook duidelijk genoeg en vaak worden die kruidvat-testen ook nog donkerder. Morgenvroeg nog een keer proberen met ochtendurine, maar de klachtjes en de streepjes liegen er niet om, hoor! Mag ik je alvast feliciteren! Ik vind het zo ontzettend leuk voor je. Ik moest straks helaas werken en het werk kon niet snel genoeg voorbij zijn, want ik wilde zo graag zien of er al nieuws van jou was. Geniet ervan, meid! En je valt ons nooit teveel lastig, hoor!!

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, die laatste week is toch telkens weer spannend he! en vervelend van die meid zeg, je snapt mensen soms niet he
    @xon, goed bezig meid!
    @hoop, das heftig allemaal meid. hopelijk ziet de toekomst er zonnig uit!
    @maureen, ik vind het een streep hoor! morgen vroeg nog een keer, dan is ie een stuk sterker (dit heb ik 3x ge-edit, was een hoop bij te lezen....)
    rest ben ik ff kwijt door het snelle scrollen voor maureen haar test!!

hier super nieuws, een kloppend hartje!!!! (1tje) we gaan zo naar mijn ouders om het te vertellen. ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren.

10. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Justme, gefeliciteerd met je goede echo!!!! Ben benieuwd hoe je ouders gaan reageren.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: fantastisch, een echo met een kloppend hartje! En succes met het vertellen. Denk dat je je moeder een heel gelukkig mens gaat maken vanavond!

Ja, zo'n laatste week tot de NOD is killing. Al geloof ik er niet echt meer in dat het deze maand raak is. Heb behoorlijke bekkenpijn en verder voel ik eigenlijk helemaal niets.

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Justme, gefeliciteerd meid, wat fijn!!

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    justme dat is fijn en ga het nieuws maar snel vertellen,
    heb je een foto van de echo??

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ik zo snel zwanger was.Ik zal het zeker aankaarten bij de gyneacoloog.Maar ik hoef er pas heen als ik zwanger ben.Ik wacht het even een paar maanden af,anders maak ik een afspraak met de gyneacoloog.

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hoop, bij mij heeft de huisarts meteen een verwijsbrief geschreven...maar paar maanden maakt ook niet veel uit denk ik.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: is je cyclus weer een beetje regelmatig na je mk? Ik was ook wel blij met de tip van Salcia. Ondanks dat dit pas ronde 3 is na de mk, is er nog niet veel aan de hand. Maar ik vind het wel fijn te weten wat de mogelijkheden zijn.
    We hebben overigens een NOD-lijstje (een paar blz. terug), dus als je daar ook bij op wilt, moet je je zelf er even bijzetten.

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mees, gewoon eens bespreken met huisarts

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hoi Lyanna..

bedankt voor je lieve berichtje..
    aangenaam kennis te maken.Ik ben aan het temperaturen om te weten of mijn lichaam weer een beetje op orde is na mijn mk.Ik zal morgen eens kijken om dat ook bij te gaan houden,maar ik snap er allemaal nog zo weinig van hier.Wat betekend eigenlijk FF?

Groetjes,Marijke

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik weet niet of mijn cuclus weer normaal is.tis nog te kort geleden,als het goed is zou ik aankomend weekend mijn eisprong moeten krijgen.

Hoe kan ik mezelf daarbij zetten?
    En wat betekenen al die afkortingen ,sommigen snap ik wel maar niet allemaal

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

ik hoop het ook justme....wat fijn dat jou echo goed was:)ik zou nu ongeveer net zover als jou geweest zijn..bijna 8 weken...mooi he,om het hartje te zien kloppen!

Deel Deze Pagina