Hoi meiden, Heb nog niet alles gelezen hoor, kletskippen hahahaha!!! Maar Maureen, die is hartstikke positief meid!! En dat is dan nog niet eens ochtendurine........Wat mij betreft GEFELICITEERD meid!!!!!! We hangen de roze vlag uit!!!
Maureen! Mens, jij kunt iemand wel helemaal gek maken zeg! Zat net met klamme handjes je berichten te lezen. Maar ehm...hoe dik wil je die strepen hebben schat? Het zijn geen ovulatietestjes hè. Jij bent gewoon hartstikke ZWANGER mutsje! (zegt iemand die er al 6 testjes tegenaan gegooid heeft) Ik zie echt 2 prachtige strepen hoor meid. En zo'n staafje kan ook een keer geknikt zijn en het daarom niet meer goed doen misschien. Gewoon morgenochtend nog een KV test doen en ik denk dat die ook weer positief is hoor. Ik zeg: GEFELICITEERD LIEVERD!!!! Just, wauw! Wat een supernieuws! Oh een hartje...ik ben zo blij voor je meid! Dat geeft toch behoorlijk wat rust hè. Geniet ervan en heel veel plezier met het vertellen van het nieuws. Hoop, jemig meid, heftig verhaal hoor. Fijn dat je het met ons gedeeld hebt en ik hoop dat je gezellig met ons mee blijft kletsen. Xon, geslaagd bij IKEA? En hoe is het met je ei? Knuffel van mij. Zo, ik ga even een bakkie thee zetten en lekker TV kijken. Dikke kus, S.
Maureen: Dat zijn echt 2 positieve testen, wat fijn! Bij mij was het streepje de 1e keer dat ik testte ook zo licht (kruidvat 2v5 test). Misselijk ben ik nooit geweest, misschien even wat gevoelige borsten, maar verder geen kwaaltjes. Alleen honger Ik wil je ook vast heel voorzichtig feliciteren! justme: Gefeliciteerd met het kloppende hartje! Ik heb vandaag een pretecho gehad, voor de aanstaande oma's. Ze hadden nog nooit een echo gezien, en vonden het erg leuk om mee te maken. Kindje was helemaal perfect, groeide precies volgens schema.
Ik zal je even de link geven. Dit is een site waar je dus je temperatuur en alles wat met je cyclus te maken heeft kunt bijhouden. Als je op mijn banner klikt kom je ook automatisch op mijn kaartje wat voor anderen zichtbaar is. Het heet Fertility Friend en je kan een gratis account aanmaken. Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting Als je op de onderste link klikt kun je die van mij zien om je een idee te geven: Lyanna's FF
Hoop, fijn dat je je hebt voorgesteld, je hebt ook al aardig wat meegemaakt zie ik, dat valt allemaal niet mee. k hoop voor je dat je cyclus weer gauw opgang komt en jullie er weer voor kunnen gaan.... Justme, geweldig meid dat je een mooie echo hebt gehad vandaag met een mooi kloppend hartje!!! Nou je moeder zal dan nu wel blij zijn he?? hahaha geweldig, knufffff Sayen, fijn dat ook bij jou alles prima inorde is meid, het schiet al lekker op he?? Alweer over de helft....... Oooww wat leuk he dames, weer roze nieuws in ons midden?? ben helemaal blij hahaha net of ikzelf zwanger ben ofzo..... Xon, en alles al klaar?? Of ben je nu druk de kasten weer aan het inpakken?? Mees, nog ff geduld meid en niet teveel nadenken he?? Je weet het maar nooit elke zwangerschap zijn de kwaaltjes weer anders, is mijn ervaring dus je kunt er nog nietsvan zeggen, ik weet dat het moelijk is rond NOD, geduld is ook niet mijn middlename hoor, ik blijf nog ff 4 dagen voor je duimen hoor!! Knuffffffff Wie ik vergeten ben sorry daavoor maar jullie hebben ook zoveel gekletst vandaag, dikke knuffff allemaal van mij. Sillysa
@Hoop: sorry, ik dacht dat je al weer 1x keer ongi was geweest en nu op de eerste eisprong daarna zat te wachten. Meestal adviseert de gyn nl. om de eerste menstruatie af te wachten en er dan voor te gaan (wat wij overigens ook niet helemaal hebben gedaan). Als je je NOD-datum en de ronde even doorgeeft, wil ik je ook wel even op het NOD-lijstje zetten (wij doen het altijd met kopiëren en dan jezelf ertussen zetten). @Maureen: nog aan het nagenieten van je twee streepjes?? Niet te veel piekeren, hè over die laatste test. Zoals hier ook gezegd, komt dat vaker voor en misschien heb je wel teveel urine gehad, waardoor die mislukt is. Mogen we morgenvroeg weer een positieve test van je verwachten? @Syl: nog nieuws van het 'dochter-front'? Ze ging toch volgende week naar dat andere huis? Mag ze daar wel bezoek ontvangen? @Xon: ligt de vloerbedekking al? En is het mooi geworden?? Je hebt blijkbaar wel goede gelukspoppetjes. Misschien eens een eigen winkeltje mee beginnen op ZP? Denk dat het storm gaat lopen. Ik zal proberen niet teveel na te denken, maar vind het raar dat ik vorige week wel rare dingen voel, maar nu dus niet. Houdt ook weer vocht vast in mijn enkels en dat is meestal een teken van een aanstaande ongi. Dus ja, ik probeer er wel niet aan te denken, maar zo loop je steeds tegen iets aan en dan denk je. Oh, jee, dat is een verkeerd voorteken. We zullen zien!
Wat fijn dat je ook een mooie en goede echo weer had. Is zeker mooi te zien als oma's zo ervan kunnen genieten. Ik weet het ook nog heel goed toen mijn moeder het voor het eerst zag, ze genoot wel zo ervan en heeft het er later ook nog regelmatig over gehad.
Sneeuwmees, je bent niet de enige hoor! Dan denk je dat je wel wat voelt, dan weer niet. Het lichaam solt gewoon met ons, wat kan een vrouwenlichaam ons toch aan het lijntje houden met al die kwaaltjes.
Justme, wat fijn dat je een goede echo had meid!!! En nu lekker het grote nieuws vertellen, veel plezier ermee!
@sayen, leuk hoor zo'n pretecho! hier waren pa en ma eerst even verbaasd/drong niet helemaal door en toen ma uiteraard in tranen en pa ook wel een beetje.... heel lief! mijn broer net gebeld, die was ook heel blij voor me! voor iedereen een verrassing dus! nu bekertje melk drinken, douchen en slapen!
Justme, kan me voorstellen dat ze het een verrassing vonden. En ze ook nog zo emotioneel te zien met dit nieuws, kon je het zelf droog houden? Douche en lekker slapen straks!!!
Hi dames, @Justme: Gefeliciteerd met je goede echo!! En wat mooi hè de reactie van je ouders? Ben zo blij voor je. Geniet er nu nog meer van meid. @Sayen: Ook voor jou weer goed nieuws en bevestiging van dat alles goed gaat. Mooi hoor met de aanstaande oma's. Geniet ook jij van je zwangerschap. Thanks Syll, Secondlife en Sayen. En de anderen had ik al bedankt hè? Alles voorzichtig ja. Maar ik zie nu steeds die 2e test (van 't kruidvat) en daar staat gewoon 'n streep. Dus als 't morgenochtend niet zo zou zijn is 't wel heel cru. Maar ja morgen test ik weer en plaats als 't duidelijker is de foto hier. @Xon: Gelukt met de vloerbedekking? Ben je al aan 't genieten van je kamer? Welterusten dames
Maureen, het lijkt mij raar dat de streep morgenochtend niet duidelijker is. Dus ben benieuwd naar de test!!! Slaap lekker!!!
@Sayen: wat leuk een pretecho! Dat was voor mijzelf pas het moment dat het echt doordrong dat ik een kindje bij me droeg. Die zwart-wit echo's vond ik ook bijzonder, maar bij een pretecho krijgt het kindje daarbinnen ook ineens een gezicht. @Justme: ah, wat schattig, allemaal in tranen. Ja, denk dat er twee mensen met een enorme grijns in op hun gezicht in slaap gaan vallen. En voor jou, is het nu wel veel echter, of niet? Eerst de echo en dan ook nog eens het 'naar buiten brengen' van het goede nieuws. Ben benieuwd wanneer je moeder voor het eerst aan de telefoon hangt om te vragen hoe het met je gaat. @Lyanna: we houden elkaar wel op de been de komende dagen! Voor jou is het dit weekend al het moment supreme! @Maureen: inderdaad lekker dromen! Al denk ik dat het nog wel even kan duren voordat je in slaap valt.
Mees, ja we gaan elkaar er de komende dagen wel doorheen slepen. Ik vind dit ook altijd de zwaarste dagen van de cyclus, het wachten op wat gaat het worden, wel/niet. Maar afgelopen dagen hebben jullie mij al zo gesteund in mijn dip, heeft in ieder geval mij al heel erg opgelucht dat ik zo mijn verhaal aan jullie kwijt kan. Trouwens, je bent ook nog laat op? Ik zit hier film te kijken op Veronica, is om 1.10 afgelopen en is wel spannend.
Ik denk wel dat ik als ik wakker ben gewoon weer een testje doe, ik heb er toch nog wel een stuk of 10. Ik heb ook nog steeds niks met afvegen, normaal altijd wel wat bruine verkleuring 2 dagen ervoor. Nu nog niks kunnen ontdekken.
@Justme: gefeliciteerd! Het is een mooi moment als je dat hartje ziet kloppen. Het is ook een hele mijlpaal voor de kleine! @Maureen: ik heb wel eens redelijk duidelijk positief getest met zo'n kruidvat testje en toch nog negatief met een Clearblue. Sommige zijn gewoon wat minder gevoelig. GEFELICITEERD!! @Lyana: Succes morgen!