wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dominique, ook nog op? Hoe voel je je? Last van kwaaltjes of valt dat mee?

2. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Neu, niet echt. Ik heb alleen ontzettende gevoelige borsten en ik merk dat ik een beetje wazig begin te worden van de hormonen.

Tot nu toe heb ik één keertje last gehad van misselijkheid maar ik hoop dat mij het deze keer bespaard blijft.

Nu val ik toch wel bijna om. Ik zit in bed nog een beetje te klooien op mijn laptopje, maar mijn ogen vallen dicht.

Lyanna, jij ook een kv testje morgen?

3. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat je niet teveel last hebt van de kwaaltjes. Dat wazige zal ook wel van de vermoeidheid van zwangerschap komen. Ik weet nog dat ik zwanger was van ons zoontje dat ik vooral de 1e weken gigantisch moe was.

Ik zit met laptop op schoot de film uit te kijken en ik ga zo ook slapen.

Ik doe een zwanger&kids test, kv is iets duurder en ik vertrouw ze niet helemaal meer. Ik hoor telkens meer over van die vage streepjes, als ik duidelijk streepje zou hebben doe ik wel een kv.

In ieder geval zo lekker slapen.

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Film is afgelopen, welterusten!!

5. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maureen? Al getest? Oh, ik ben zo nieuwsgierig! Ik ga voor je duimen hoor.

Nu eerst even aan het werk.

Liefs

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh Secondlife, jij ook al op? Ik ben ook zo nieuwsgierig naar Maureen!! Werk ze trouwens.

En Lyanna, jij ook al getest?

Ik moet ook aan het werk, dus tot later!

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Gm, dames. Wat een geklets hier zeg!
    Ik snap het wel, ik lees zoveel goed nieuws!

Maureen, lieverd ik kan er ook niets anders van maken dan dat je gewoon zwanger bent hoor!
    Maar ben heel benieuwd naar je testje van vanochtend.
    De eerste Bammer die zwanger is, yesssss, van harte meid! (ook al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik wel een ietsie klein beetje jaloers ben hoor!)

Justme, wat fantastisch!
    Een kloppend hartje ( het zijn er dus niet 2 geworden), wat heeeeerlijk.
    En snap de tranen heel goed hoor, dat hoort er gewoon bij.

Hoop: fertilityfriend is echt heel handig om je cyclus bij te houden. Elke dag je temp invoeren (wel consequent zelfde tijd temperaturen), en nog wat andere dingetjes, en hij geeft weer wanneer ongeveer je vruchtbare dagen zijn, wanneer je weer ongesteld zou moeten worden.
    Ook staan er (in het Engels) stukjes tekst met tips en handige wetenswaardigheden.
    Ik heb het zelf uitgevogeld, maar je kunt op die site ook een uitleg krijgen hoe je het allemaal kunt gebruiken.
    Overigens ben ik na de gratis 3 maanden wel een klein bedrag gaan betalen (dit hoeft niet, en dan kun je alsnog er gebruik van maken alleen met wat minder mogelijkheden).

Hier lig ik nu in mijn nieuwe slaapkamer.
    Hij is heel mooi geworden.
    Toen ik gister typte de vloerbedekking komt er aan was dat m toch niet.
    Ze zouden tussen 12 en 3 komen, het werd even over 5!!
    En toen stuurden ze 1 mannetje, die kreupel was, zweette als een otter, waar na 1 trap omhoog zijn tong al op de grond lag en alleen maar klaagde!
    Dus ik heb zelf alles twee trappen omhoog moeten dragen (hij hielp dan nog wel een beetje), en daar betaal je dan een belachelijk bedrag voor!!
    Nou ja, genoeg geklaagd, mijn kamertje ziet er prachtig mooi uit, en onvoorstelbaar ruim!
    Zelf Ikea kast en bed in elkaar gezet, wat een leuk werk is dat (denk dat ik dat maar ga doen i p v juf hahaha).
    Nu alleen nog mijn kamer een beetje inruimen en gezellig maken.
    Heb een before foto gemaakt en zal binnenkort een after foto maken en bij mijn foto's zetten.

Kreeg gister een mailtje van een vriend van vroeger, die had ik 17 jaar niet gezien! Hij was in de stad en vroeg of ik zin had om wat te gaan drinken. Dus om 20.30 stond ik nog mijn bed in elkaar te klussen en om 21.15 zat ik achter een rosebiertje in de kroeg (ik was er aan toe en nu kon het nog). En toen was het 01.00 toen ik weer naar huis liep, haha, ja we hadden veel bij te kletsen.Dus het was een lange maar wel geslaagde dag!

Mees, ik hoop voor jullie dat alle gelukspoppetjes e.d. ook gaan helpen. Maar de rest houd ik hier, kan zelf ook wel beetje geluk gebruiken, vind ik, hhaha!

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Eerst even snel voor de nieuwsgierigen, net testje gedaan en weer negatief.
    Wel nog een hoge temp 36.74, maar wel een ongi gevoel. Dus denk dat ik vandaag/morgen wel de rode duivels weer ga zien.

Kom later terug, eerst even koffie drinken.

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Maureeeeennnn, wakker worden!! Hahahaha tijd om ons blij te maken met je test!!! Ben verder niet nieuwsgierig ofzo hoor:p:p

Xon, fijn dat je kamer af is, is altijd wel een lekker gevoel he??

Justme, geweldig toch?? Iedereen verrast en superblij voor jullie, mooi hoor.......

Mees, ja ze wordt idd overgeplaatst maar ik hoor niet veel van haar, ik heb haar nummer nu wel maar ik wil niet steeds achter haar aanlopen, laat haar zelf maar eens contact zoeken met mij. Ze belt dat mens ja wel waar ze gewoont heeft, ik denk dat die teveel invloed op haar heeft en niet een al te goede...Ik wacht het even af, ik weet niet of ze daar wel bezoek mag hebben...Lief dat je er nog aan denkt, knuffff.....

Lyanna, jammer van je nega-test meid, knufffff

Liefs Sillysa

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: goed geslapen? En al opnieuw getest??:p
    @Xon: en was het weerzien met je oude vriend leuk? Jemig, elkaar 17 jaar niet gezien? Dan heb je een hoop bij te praten. Krijgt het nog een vervolg? Of was het leuk voor een keer om een biertje mee te drinken? Sorry, nieuwsgierig trutje die ik ben.:)
    En ik gun jou alle eer om als eerstvolgende succes te hebben met je gelukspoppetjes. Ik wil ook heeeel graag zwanger worden (was jullie misschien nog niet opgevallen...hihihi:D), maar als ik voor jou nog een maandje langer zou wachten, heb ik dat er graag voor over. Dus de volgende die op roze gaat volgende maand, ben jij dus! Kreeg je nu vandaag de donor al weer op bezoek?
    @Lyanna: knap dat je toch steeds durft te testen. Ik heb dat (te) vroeg testen voor mezelf maar verboden. Ik word er echt wanhopig van en heb geen zin om dagenlang met een pesthumeur te lopen. Dus ik wacht netjes tot mijn NOD als het dan nog niet te laat is.:(

Nou, ik ga ook even werken (wat zijn we allemaal toch een spijbelaars, hè);). Maar eerst maar even op gang komen met een kop koffie!

11. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Ik zie dat iedereen online is hahaha, allemaal aan het wachten op goed nieuws van Maureen???

Xon, klinkt gezellig zo'n avondje en lekker verfrissend he zo'n rosebiertje?? Ik mag ze ook graag drinken hoor, vooral als het lekker warm is.....

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: inderdaad, wij zitten er klaar voor.:D Maar waar is Maureen??

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gelukkig kan ik wel tegen het vroege testen hoor, maar met de vorige zwangerschappen testte ik ook al op voor NOD positief.
    En ik wil als ik straks al even weg moet erop voorbereid zijn dat in 1x de hel hier losbreekt. Want dan moet ik maken dat ik weer thuis kom, want dan kan ik elk half uur tot een uur wel verschonen zeg maar. Als ik dus ergens anders ben (niet bij eigen fam.), voel ik mij niet zo prettig.

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Ja dat gewacht..... Haahaha tis ook wat he??

Maar moet zo weg, heb sollicitatiegesprek, spannenddddd, na 3 jaar weer dde eerste keer dat ik dat ga doen, ben best zenuwachtig........

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: oh, wat leuk! Nou veel succes. Wat voor een soort werk ga je doen (of houd je dat nog even geheim).
    Zet hem op!

16. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @Lyanne: wat jammer nou! Betekent dit dat je nu mmm gaat doen?

@Syl: succes!

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    maureen wakker worden we wachten in spanning

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hier nog zo'n spijbelaar :D zit alwéér te kijken! Het is hier ook zo gezellig!

Hè Lyanna, balen meid! Knuffel!

Xon: ik moest lachen om je verhaal over het mannetje met de tong op de vloer, zag het al helemaal voor me! Maar in ieder geval is het nu af en kun je er lekker van genieten! Leuk is dat hè dingen in elkaar zetten en daarna trots zijn op je eigen werk. Nou ben benieuwd naar de foto's hoor.
    Wat leuk om na zo'n tijd iemand weer te zien hè? ik heb in NL ook een vriendin gezien van de middelbare school die ik al 16 jaar niet meer had gezien en amper gesproken en het was weer meteen zoals vroeger! Grappig hoe dat soms gaat.

Sneeuwmees: goed van je dat je wacht tot NOD! Ik doe het ook niet meer hoor, eerder testen, je maakt jezelf inderdaad gek ermee.
    Je bent en blijft een schat! Nu ook weer met wat je zegt tegen Xon. Ik gun het jou ook zo ontzettend! (Maar ik gun het iedereen natuurlijk, dat weten jullie hè)

Ik ga maar eens verder om die deadline te halen en intussen hier spieken af en toe of Maureen al wakker is....

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh Sillysa, succes meid!!! Spannened zeg! Ik zou echt stikzenuwachtig zijn als ik nu weer ergens zou moeten gaan solliciteren.
    Nou, zet hem op!

20. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dominique, ja als ik hier ongi word ga ik gelijk bellen naar de gyn. We zijn nu al 1,5 jaar bezig en dan is het al ronde 20. We hopen dat het met iets kleins dat ze ons kunnen helpen.
    Wat ik ook zat te bedenken laatst, mijn man spuit ook heel veel met middelen op de gewassen. Wie weet is het zaad van mijn man wel minder geworden in die paar jaar en hebben we met ons zoontje echt geluk gehad.
    Mocht ik wel zwanger zijn moet ik trouwens ook gelijk gyn bellen ivm medicatie.

Deel Deze Pagina