Sillys, heel veel succes met sollicitatie. Ga heel hard voor je duimen. Maureen, waar ben je???? Of gaat ze ons weer zolang in spanning laten als gisteren.
@Lyanna: ik wil je niet ontmoedigen, maar een collega van mij bleek ook door het gebruik van bestrijdingsmiddelen minder vruchtbaar te zijn. Daar kwamen ze achter toen ze ook voor een tweede wilden gaan. Maar dat is ook heel veel jaren geleden (toen waren de richtlijnen waar bestrijdingsmiddelen aan moesten voldoen nog veel minder streng) en toen was het nog niet zo gebruikelijk om hele trajecten door te lopen. Tegenwoordig kunnen ze zoveel meer. En wat Salcia ook zegt. Dat IUI, dan worden de zaadjes gewassen zodat alleen de goede en snelle zaadjes over blijven. Misschien dat dat ook voor jullie iets kan zijn. Mijn man is vrachtwagenchauffeur en was ook bang om verminderd vruchtbaar te zijn. Al die jaren tussen al die dampende dieselgassen schijnt ook niet bevorderlijk te zijn. Maar we waren bij ons zoontje toch gelijk zwanger. Nu duurt het ook bij ons (vergeleken met mijn zoontje wat langer). Maar ja, ik word ook een dagje ouder en mijn eitjes ook! Dus niet de moed opgeven. Alles is mogelijk en jullie hebben gelukkig de mogelijkheid om naar een gyn te gaan die gaat kijken of hij jullie verder kan helpen.
Mogge dames, Ik lees zo even de laatste pagina's terug. Dit is al de 3e nacht op rij of nee de 4e geloof ik,dat ik gewoon niet kan slapen. Excuses dus dat ik zo laat ben met inloggen. Heb de test gedaan. 'S nachts moest ik toch ook plassen dus wist niet hoe vroeg ik 'm 's ochtends kon doen. Heb maar expres nog lang gewacht vanochtend om er nog genoeg uren tussen te laten zitten om 't wat geconcentreerder te hebben. En nog steeds licht streepje maar wel al duidelijker dan gisteren. Dit was de test van vanochtend 9.15u ongeveer. Ik moet het gewoon geloven nu
Jeeeeemmmmmiiiiiggg!! MAUREEN, waar ben je?? Met deze spanning kun je toch niet nog liggen te slapen?? Ik geloof dat ik met dat nieuws helemaal niet meer zou kunnen slapen. Je houdt ons allemaal van onze bezigheden af! hhahaha Ach lieve Mees, wat lief dat je dat nu toch weer zegt. Maar donor komt pas volgende week vrijdag (voor mij vandaag pas dag 7), dus jij mag deze week eerst nog op roze hoor. Syll, spannend succes met je sollicitatie? Ik ben ook beneiwud waarvoor.
maureen daar kun je niet omheen, gefeliciteerd je bent zwanger. je kan je alvast aanmelden voor moeders voor moeders als je dat wilt... ik heb het wel gedaan en heb er een voldaan gevoel aan overgehouden ... Maar het is iets wat je zelf beslist natuurlijk, ga eerst dit weekend lekker genieten op de roze wolk.
@Maureen: nu ga ik je niet meer voorzichtig feliciteren, hoor! Maar nu echt: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Nu niet meer testen, hoor! HCG loopt inderdaad op, dus een goed teken! Wat ga je doen vandaag (lekker zwijmelen bij de Prenatal??). In ieder geval je vriendin en je donor sms-en! En natuurlijk op ons zwangere lijstje erbij !!! Yes, Yes, Yes!!! Had ik zondag nou een beetje dichtbij jou in de buurt gezeten?? Hopelijk is er dan wat HCG overgesprongen ...hihihi...
Yeahhhh meid, geloof het nu maar!!! Je bent echt zwanger en die is toch echt wel duidelijk hoor als je ook 's nachts eruit bent geweest. Gefeliciteerd!!!
Maureen, je bent echt hartstikke zwanger hoor meid!!! GEFELICITEERD!!! Probeer het maar even door te laten dringen en geniet ervan!!! Mooi man......Ben echt zo blij voor je!!!!KNUFFFFFFFFF Dames bedankt ik ga nu hoor te laat komen is niet echt slim denk ik hahaha, oja ik ga een paar uurtjes in een callcenter werken, heb ik altijd gedaan, geen sjieke baan dus, maar ik vind het erg leuk, klantenservice voor een magazine.......
Hallo allemaal, daar ben ik eindelijk weer. Een heel verhaal! We zijn natuurlijk lekker weg geweest op vakantie en toen lag het netwerk er hier uit en denk maar niet, dat ik mijn wacht woord wist! Ik dacht het te weten, dus eindeloos vaak proberen. (irritant hoor: na 5 pogingen moet je weer een kwartier wachten)! Totdat ik ontdekte hoe je het wachtwoord weer kon toesturen. Dus nu ben ik er weer! En ik moest ook erg naar jullie op zoek, maar lees allemaal goed nieuws! Gefeliciteerd Maureen! (en er was toch nog een zwangere bij gekomen?) jullie hebben de afgelopen weken wel heel wat afgekletst zie ik! Ik heb ook niet alles meer teruggelezen! Maar ben blij dat ik terug ben! Ik probeer weer aan te haken, als jullie het goed vinden. Volgende week nog een weekje weg en dan weer gewoon thuis!
GEFELICITEERD!!! Daar kun je écht niet meer onderuit, daar staat een mooie roze streep. Mees, ik zat naast Maureen , maar jij zat naast Justme !! Impie, gezellig dat je er weer bent.
JAAAAAAAAA! Maureentje! Jij bent echt wel zwanger hoor meis! En hoe donker wil je die streep hebben? Dit is toch een vette positieve test meid. Oh wat ben ik blij meid! Ga snel je banner aanpassen en geniet ervan. JOEPIE!!! De eerste zwangere BAMMER!!! Ben supertrots op je. Nu jij nog Xonnetje. Zet 'em op lieverd! Jij kunt het ook. Megadigiknuffel voor jullie alle twee. Zo en nu weer aan het werk...hihi! Liefs, S
@Impie: welkom terug weer. Je werd al gemist. Korte update: Maureen en Secondlife zijn dus zwanger en verder heel erg leuk nieuws. Dominique is ook weer terug en is ook weer zwanger. Kortom, veel roze aan ons front! Verder dus nog wat nieuwe leden, dus ons clubje is vollop in beweging. Jij gaat ook al weer als een speer, zeg. Ruim 15 wkn, alweer. Hoe is het nu met de misselijkheid?? @Xon: nou, dat is een deal. Ik de HCG van Justme en jij van Maureen.
Hee Impie, welkom terug! Ik was al benieuwd naar je. Maar dus lekker weggeweest en nu weer even weg? Geniet ervan! En alweer 15 weken. Doet me denken dat ik zelf ook ongeveer 15 weken zou zijn geweest al nu... Fijne vakantie nog!
@Jeetje: jij ook nog steeds aan het spijbelen?? Ik zit hier ook als een kip zonder kop op mijn werk. Er ligt van alles en ik moet van alles, maar het kwartje lijkt maar niet te willen vallen. Zo te horen ben je ook al weer druk aan de slag (of zou je dat in ieder geval moeten zijn). En leuk, je eigen kantoortje aan huis. Ik moet ook af en toe thuiswerk doen, maar merk toch dat aan de eethoek zitten met allemaal prikkels om me heen (en een verkeerde houding), dat ik maar moeilijk mijn gedachten erbij kan houden.
Impie, welkom terug meid!!! Fijn dat alles goed met je gaat en alweer 15 weken zwanger. Gaat snel hoor!!! Als het goed is heb jij in die tijd wel een pbtje van mij gekregen of niet?
Sillysa: Succes met je sollicitatie! Maureen: Duidelijke test, je bent echt zwanger, wat fijn!! Gefeliciteerd!!
Sneeuwmees: jaa inderdaad, zit steeds hier te kijken dus werken schiet niet echt op Ik moet er ook echt weer even in komen zo na de vakantie. Maar inderdaad, het scheelt wel om in een andere ruimte te zitten en in een wat betere houding. Ik word nu alleen afgeleid door de kat! Hij heeft me weer helemaal gevonden en is niet bij me weg te slaan! Mijn ongesteldheid is alweer bijna voorbij, dus morgen zal ik echt aan het vasten moeten denk ik. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Gisteren had ik de hele dag zo'n honger, ik werd er zelfs trillerig van en ik had niet eens zo weinig gegeten. Ik moest nog denken aan de test die ik heb gedaan dinsdag. Toch ergens vreemd dat er een streepje te zien was, vooral omdat ik 's middags ongesteld werd. Dan zouden toch alle zw. hormonen uit mijn lijf moeten zijn zou je denken. Het zal wel vals positief of een soort indroogstreepje zijn geweest maar toch houdt het me bezig. Ook stom hè?
Bedankt dames/lievies O wat onwerkelijk nog. Ja ik zoek het lijstje op en ga de banner aanpassen. Ik keek toevallig al naar een leuke banner en had 'm zelfs al aangepast aan mijn cyclus. Alleen er staat 'our baby'. Geen tickers voor Bammers Maar ik zal toch mijn banner veranderen. @Syll: Succes met je sollicitatie. Maar je bent nu al weg natuurlijk. @Xon: Lekker in je nieuwe kamer geslapen? Wat leuk een oude vriend na zo lang (!) tegenkomen. Heb je verteld van je Bam beslissing? En jouw gelukshanger was ik al zo blij mee. Je kan je niet voorstellen hoe blij ik toen was. Ik heb al 't andere van mn sleutelhanger af gehaald. Symbolisch dacht ik 'op te ruimen voor geluk' die zondag in de trein terug. Nou het heeft direct zijn werk gedaan want ik had ook nog ongesteld kunnen worden afgelopen dagen vanaf onze date (en ik had die ochtend van onze date, de 7e, een omowitte test). Dus eh de gever van geluk heeft zelf toch ook geluk? Zou wel zo moeten zijn. Ja ik heb écht het gevoel dat je volgende poging raak is. En snap 't wel hoor ietsepietsie lichtelijk jaloers zijn. Want jij bent veel langer al bezig en hebt er al veel voor moeten doen qua pregnyl en ingreep enzo. Echt ik gun het je zo. En ik gun het iedereen hier natuurlijk. Dat weten we hè? @Impie: Gezellig dat je er weer bent. En alles goed is. Weer op de hoogte van de hoogtepunten hier. Maar had je dus wel meegekregen dat Justme ook zwanger is? Was je er toen nog? Anders dus nóg meer roze nieuws naast wat je net leest over Secondlife en Dominique en ik (raar nog) @Ricmar: Oké ja dat kan ik wel doen dan. Ik ga ze zo googlen en me aanmelden. Gaat dat al zo snel? @Lyanna: Hè dat is balen Is je NOD zeker de 13e? Dus nu gaan jullie de mmm in? Ik wens je veel sterkte. Ik heb nu vakantie maar begin over 'n paar weken met mijn afstudeerjaar en ik heb nog 1 tentamen te leren (en essay te schrijven) voor aankomende week. Dus ik moet eigenlijk ook aan de slag. Maar kan me daar nu helemaal niet op focussen. Misschien vanavond en anders weekend. En ik heb 't mijn donor gisteren al gesmst. Vriendin zodirekt. Maar sprak een andere vriendin gisteravond aan de tel. en heb toch over de testjes verteld. Omdat zij ook zo meeleven Fijne dag dames