@Secondlife: sorry, zie net dat het al onder je banner staat wanneer je op controle moet. Geloof dat ik ook maar naar huis moet.
Nee die weten het inderdaad nog niet. Ik moet het nog 1 week volhouden. Daarna lekker 2 weekjes vrij en daarna heb ik mijn eerste echo gehad dus als dan alles goed is en ik voel me te beroerd dan vertel ik het aan mijn directe collega's denk ik. Ik heb echt het gevoel alsof iedereen het aan me zien hoor. x
Zwangerschapsdementie...zou mooi zijn...hahaha.... Kan me voorstellen dat het zichtbaar moet zijn als je de hele dag met een grijns van oor tot oor op je werk rondloopt.
Was ik eindelijk aan het werk gegaan na een ochtendje lantefanten , gaat mijn computer net raar doen en ben ik gewoon mijn werk van de hele middag weer kwijt (natuurlijk ook nog eens vergeten te saven in de tussentijd ). Nu dus maar weer overnieuw beginnen....:x Ik wil weekend!!!
Ooh sneeuwmees, ik ken het!! Dan zit je echt even goed te balen! Hopelijk heb je het zo weer af. En dan lekker weekend. Het is al vijf uur bij jullie. Tot hoe laat blijf je? Ik was ook ruim twee uur te laat klaar met mijn werk. Ook te veel gelanterfanterd vanmorgen! Ik ga denk ik toch maar niet meer testen. ik moet maar gewoon denken dat die ene kv test waarschijnlijk vals positief was want ik ben nu toch ongesteld geweest en niet minder dan anders. En het lijkt me dat als je ongesteld wordt je toch geen hcg meer in je lijf hebt? Dus... nieuwe ronde voor mij. Nou, ik ga eens gauw naar de winkel en dan koken. Morgen ga ik zelf ook vasten, ben benieuwd hoe het zal gaan. Mijn man houdt het goed vol en heeft niet heel veel dorst zegt ie. Wel extra moeilijk voor hem dat ik nu gewoon zat te eten en drinken. De thee rook zooo lekker zei hij straks. Och arme! Tot later weer en o, ja, hoi Jes! Welkom terug van vakantie! Fijn gehad?
@Jeetje: het is hier inmiddels al kwart over 5. Was van plan tot een uur of 6 te blijven, maar denk dat ik nu toch maar zo naar huis ga. Ben de hele dag (ondertussen terwijl ik zat te lantefanten) al presentaties aan het uitdraaien voor een cursus van ons. Omdat het in kleur moet, gaat het erg traag. In de tussentijd heb ik al 2 keer over een kleurentoner moeten vervangen (dingen lijken altijd toevallig bij mij op te gaan, net als het wc-papier thuis). En straks brandde er weer een lampje dat het papier op was en net toen ik weer ging kijken bleek dat de hele machine in storing is geraakt en daar een monteur voor langs moet komen. Dat terwijl mijn opdracht nog niet klaar is en er dus nog voor de helft inzit. Een monteur langs laten komen gaat dus vandaag niet meer lukken. Dus ik heb geen geluksdag vandaag. Dus om te voorkomen dat er nog meer misgaat, kan ik maar beter zo meteen afsluiten. Jij heel veel succes bij het vasten morgen! Het zal best even zwaar zijn de komende dagen, dus sterkte ermee!
Nou zeg wat een dag heb jij gehad!! Je bent wel toe aan weekend! Dank je, ja denk ook wel dat het even zwaar zal zijn. Mijn man is daar al doorheen natuurlijk. En het opstaan om 5 uur valt ook even niet mee, maar dat went vanzelf. Hoewel, vanmorgen had ik wel een enorm ochtendhumeur ). En we kunnen ook alleen maar na zonsondergang klussen. Maar ja, kan ook genoeg zijn Nou, ik was dus nog niet weg naar de winkel. Nu wel echt!
Impie, welkom terug van weggeweest!! Gaat alles goed met je?? Voel je je goed?? Jes, ook welkom terug van vakantie......... Mees, gaat niet echt lekker vandaag lees ik?? Hahaha wie weet..... Xon, we hopen voor jou dat je ook snel aan de beurt bent meid om plaats te nemen op de roze bank, straks eelt op duimen hier Jeetje, veel s6 met vasten morgen, hoop dat je het een beetje kan volhouden. Is het trouwens de eerste keer dat je dat gaat doen?? En die test?? Tja die zou ik toch maar proberen te vergeten meid, snap wel dat dat lastig is hoor, of zoals mees al zei na ongi nog even een testje doen dan weet je het zeker, s6 meid..... Nou sollicitatie is goed gegaan, mag maandag al beginnen, das snel hahaha......Ben wel blij hoor... Liefs allemaal, Sillysa
Oh lees het nu Sil! Da's mooi zeg! En zeker snel! Nee, is al de vierde keer dat ik ga meedoen, dus ik weet wel hoe het is maar het is toch altijd even kijken hoe het weer gaat. Meestal valt het mee en is het minder zwaar dan je vooraf denkt. En ja, die test, ik ga het maar proberen te vergeten. Als ik me toch blijf voelen zoals nu doe ik heel misschien nog een test maar ik denk het niet. Nou nu echt tot later!
jeetje, goed hoor was een heel relaxed gesprek eigenlijk en hij zei na 10 minuten met hem gesproken te hebben dat ik aangenomen was, hahaha zo makkelijk heb ik nog nooit een sollicitatie-gesprek gehad..... Maandag gaan we beginnen, even wennen na 3 jaar thuis denk ik maar dat komt wel goed......
@Syl: gefeliciteerd met je nieuwe baan! En inderdaad al snel beginnen (maar heb je ook niet zoveel tijd om er tegenaan te zitten hikken).
Oooow, zo herkenbaar Mees. Wil je gaan toetsen, moet je kopieren doet dat klereding het weer niet. Op de meest onhandige momenten vindt hij het genoeg geweest, branden er allerlei rode, oranje en groene lanmpjes (een disco is er niets bij), geeft ie allerlei aanwijzingen waar je niets aan hebt (er zit nog een blaadje bij onderdeel T9, maak lipje F8 open om G3 op zij te schuiven bladiebla) en moet er toch weer 'een mannetje' komen!!! Volgens mij hadden we al tijden geleden een nieuw apparaat moeten kopen, want die 'mannetjes' kosten volgens mij ook goudgeld (alhoewel dat misschien wel onder garantie valt?? ). Net even naar de stad geweest. Ik kon bijna niet meer met jullie communiceren (HELP!) omdat het kabeltje van mijn laptop haperde. Dus mijn laptop laadde niet meer goed op. Stelletje afzetters bij dynabite, 50 euro voor een nieuwe adapter, maar het kon aan aan mijn laptop liggen (jaaaa wat heb ik daar nu aan!), ik weer verder gefietst naar computerland, dat was een veel beter idee. Owww mevrouwtje we meten uw kabeltje wel even door. Als het niet uw kabeltje is dan neemt u toch even uw laptop mee. Maar zij hadden een kabeltje en als het dan tochaan mijn comp lag, dan mocht het kabeltje terug (kijk daar houd ik van!), en het was ook nog eens 35 euro (15 euro goedkoper dan bij dynabite), nog veel geld, maar ja! En jippieee hij doet het gelukkig, dus hoef jullie niet te missen. Syl, hoe is je sollicitatie gegaan????? Maureen, zweef je nog op je wolk?? Ik ga misschien toch nog een weekje op vakantie volgende week. Durf er nog niet teveel op te hopen, maar het lijkt me wel erg lekker.
Xon, dat zou toch echt niet kunnen he?? Niet communiceren hier met ons hahaha..En het scheelt idd als je langs wat meer zaken gaat, 15 goedkoper en een betere service, wat wil je nog meer?? Solli. is heel goed gegaan hoor, maandag aan de bak. En toch lekker op vakantie?? lekker toch?? Weet je al waarheen?? Mees, is ook zo, beter maar gelijk dan zitten wachten, das ook nix, doen we al vaak genoeg, zitten wachten dan...
Oh Syl, wat goed!!! Lekker zeg dat het zo snel ging. En idd zoals Mees als zegt, hoef je er ook niet al te lang tegenaan te kijken. En voor hoeveel tijd of dagen is het? Jeetje vergeet ik jou nog succes te wensen morgen met vasten. Ik bedenk me overigens nu dat mijn mogelijke vakantie hoogstwaarschijnlijk naar Turkije gaat (kusadasi) en dan een all inclusive hotel, dat is natuurlijk ook vreselijk voor de mensen die daar werken. Zitten wij daar onbeperkt te eten en drinken. Ga me vast erg schuldig voelen.