wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Lekker Xon, geniet ervan!!

2. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Is een van jullie wel eens met Arkefly gevlogen?
    Ik ben echt zo een enorme schijterd als het om vliegen gaat.
    Er zijn bijna geen vakanties meer maar nog een paar die vliegen met Arkefly. Ik vind het wel betrouwbaar klinken maar lees ook behoorlijk wat negatieve ervaringen. Chaos, oude toestellen, brrrr.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: klinkt lekker nog op vakantie gaan. Gelijk heb je!
    Arkefly ken ik alleen van naam. En komt op mij ook wel betrouwbaar over. Was dus verbaasd dat ze met oude toestellen zouden vliegen, had ik niet bij ze verwacht.
    Gaat je vriendin nog mee?

Mijn zoontje zit de hele dag in de tuin (met zwarte aarde) te spelen. Het is hier in huis ook een zandbak en alles knarst. Jakkes! Zelf is hij vandaag al een keer compleet verschoond en is nu weer zo zwart als roet. Nou, ik weet dus al wat mijn lot weer zal zijn dit weekend (kleertjes wassen, strijken en vooral maar stofzuigen). Pfff....:(
    Hij komt nu met zijn autootjes uit de tuin die onder de modder zitten en gaat daarmee op onze nieuwe (stoffen!) bank rijden.:$
    We hadden een zandbak voor hem gekocht, maar er moet alleen nog zand in. Mijn man is nu dus nog even zand kopen, in de hoop dat hij de tuin dan ongemoeid laat. Zucht...!!
    En dan te bedenken dat ik niet kan wachten om nog zo'n tweede kindje erbij te krijgen..:)

4. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Jes: Bedankt :D en welkom terug. Hebben jullie 't leuk gehad? Geniet je van je zwangerschap?

@Salcia: Nu overtuigender, bedankt nogmaals:D. Geniet jij ook van je zwangerschap.

@Jeetje: Toch beginnen met vasten morgen? Goed joh. Aan het begin zeker even moeilijk lijkt mij. Succes ermee.

@Mees: O ik hoop toch zo dat 't wel zwangerschapskwaaltjes zijn. Nog 4 dagen hè voor je mag testen? Spannend. En de kleine zet je wel aan 't werk hè hahaha maar wel echt heel schattig; zie 't zo voor me.

@Xon: Lekker toch nog op vakantie? Heerlijk hoor. Ik geloof zo in 'n goede ronde voor jou. Wanneer ben jij nou jarig? Ik weet dat 't bijna is maar heb er of ergens over heen gelezen of ik heb t niet meegekregen.

@ Syll: Dat doe je goed :cool: na 10 minuten al aangenomen zijn en meteen na 't weekend beginnen. Lekker voor je.

@Boudicca: Ook nog bedankt :D En je zit dan toch nog wel goed met de IUI? Volgens mij wel hoor met de data die je noemt. Je staat nog niet op de lijst hè? O maar jouw NOD is 21 augustus? Las ik dat niet? Dan is Mees jarig.

@Iedereen: Denk aan jullie allemaal. Ik besef 't nog niet helemaal. Soms komt 't ineens binnen en dan doe ik 'n 'winner dansje' al glunderend. Maar het gaat ook zo weer weg en dan "vergeet" ik 't. O ben zo blij. En ik geloof nog steeds in die roze golf hoor in ons clubje.

Fijne avond dames en tot straks op 't forum misschien.

Liefs

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, is inderdaad wel echter nu, maar vooral voor mijn lief merk ik! heel schattig. aangezien de kans dat het nu nog mis gaat maar 4% is volgens de gyn, kan ik er wel meer van genieten. maar de 11 weken echo is nog een behoorlijke mijlpaal hoor. daarna is het denk ik pas echt genieten!

@xon, fijn dat je kamer er nu helemaal super uit ziet. en nog een gezellige avond, lekker genieten dus

@sillysa, hoe is je sollicitatie verlopen? *edit* goed dus! gefeliciteerd!!

@maureen, ik zou het maar geloven meid!! waren er dus toch 2 zwangeren op de meeting!!!! super hoor!!!! enne, dat slechte slapen herken ik, hoort er waarschijnlijk gewoon bij. extra magnesium heeft mij wel wat geholpen en douchen voor het slapen gaan.

ik had genoeg hcg om rond te strooien!!!

@impie, welkom terug!

@jeetje, succes met vasten meid

hier nu ook lekker weekend!! vandaag nog een tante gebeld met het goede nieuws (die wist als enige in de familie waar we mee bezig waren) die was ook zo super blij voor me!! mijn lief heeft zijn familie gebeld (wonen niet in de buurt) en die waren ook heel blij!! en ze hadden allemaal spulletjes voor ons, erg lief. nu lekker op de bank.

6. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Pffff, hoe goed mijn stemming vanmiddag was, hoe slecht hij nu is. Grrrmmmpppff.
    Ik heb de hele week lopen zoeken naar vakanties.
    Vriendin kon pas vandaag aan haar baas vragen of ze nog een dagje extra vrij kon krijgen. Dus ik bel haar op, en ze zegt dat het niet kan.
    Ok dan moeten we naar vakanties een dag eerder gaan kijken, ja maar dan zou ze de dag erna al meteen moeten werken.
    Toen kwam het hoge woord eruit, ze wilde misschien toch liever een weekje naar familie in Italie wanneer ze dat zelf kon beslissen én dat ze een beetje bang was om met mij op vakantie te gaan omdat ik een poging vooraf ga doen, en dat ik dan misschien bloedingen tussendoor krijg en in het hotel zou moeten blijven!!! What the f*ck???? Waar heeft ze het over?
    Dus ik leg uit dat er niets meer aan de hand is en dat ik na die poging alleen maar moet wachten, net zolang tot ik wel of niet ongesteld ga worden. Nou het leek niet helemaal binnen te komen. Uiteindelijk zei ze dan nog wel van ok laten we dan over een paar dagen maar gaan kijken naar iets voor die maandag.
    Nou dan is alles voor over een week echt wel weg.
    Nou voor mij hoeft het niet meer, ze heeft toch werkelijk waar geen idee waar ze het over heeft.
    Ik had zelf al wel een beetje mijn bedenkingen hoe dat zou gaan op vakantie. Ze is niet een van mijn beste vriendinnen, maar we gaan wel eens een avondje wat drinken of een biosje doen.
    Ze is een stuk jonger(29) en snel van slag als er dingen anders gaan dan de bedoeling is.
    Maar op zich een weekje weg, als je vooraf wat dingen met elkaar bespreekt, zou tcoh te doen moeten zijn. Ik ben volgens mij niet zo heel moeilijk om mee op vakantie te gaan.
    Zij houdt overigens helemaal niet van kinderen, wil ze ook niet, dus ze snapt mij ook niet echt. Nou blijkbaar heeft ze er ook een beetje raar beeld bij, kom ik nu achter!
    Sorry voor dit egobericht, maar moest het even kwijt!

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, jeetje wat een K streek van die vriendin! wees dan gewoon eerlijk! hoop dat je alsnog een leuke vakantie bestemming vindt en nog lekker weg kan.

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Jeetje mina Xon wat vervelend!! En wat een raar beeld heeft zij er inderdaad bij! Ga je nu alsnog misschien alleen of helemaal niet meer?

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Xon, wat vreselijk voor je. Denk je toch nog even een weekje weg te kunnen en dan komt zij met zo'n reden aanzetten. Dikke knuff.

Wij zitten nog even HGT te kijken, kom straks wel weer.

Oh en nog steeds niks gespot hier.

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Maureen & Justme: bedankt! Jullie horen morgen wel hoe het gaat!

Maureen: kan me voorstellen dat je het af en toe even 'vergeet'. Het is ook nog wennen toch? Ik geloof ook wel in een roze golf hier! (positieve energie helpt misschien ook :D)

Justme: wat heerlijk hè om het te vertellen, maar kan me wel voorstellen dat je nog terughoudend bent tot de 11 weken echo. Komt vast goed allemaal! Slaap lekker alvast.

Sneeuwmees: iehhh zand overal! Echt vreselijk hè! Hoop dat het helpt met het zand in de zandbak!

Ik ga maar op tijd naar bed, om 5 uur gaat de wekker om nog te kunnen eten. Dus tot morgen en welterusten allemaal!

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: wat klote, zeg!:x Kan me voorstellen dat je nu helemaal niet meer hard staat te juichen om met haar te gaan. Is het geen idee dat je dan met haar mee naar Italië gaat. Dan hoef je niet de hele dag met elkaar op te trekken als zij naar haar familie wil, maar ben je toch niet helemaal alleen.
    En heeft zij geen biologie-les gehad, hoe de voortplanting in zijn werk gaat? Bloedingen e.d., wat haalt ze allemaal in haar hoofd hoe zwanger worden in z'n werk gaat.:(

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ja inderdaad...wat een k.. verhaal...dus als je ongesteld ben kun je niet op vakantie blijkbaar?

13. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0

Ik durf niet ... :(. Nog eeeeeventjes wachten ...

14. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hartelijk, hartelijk gefeliciteerd, meid! Mooie strepen, hoor. Niet te missen :)

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dominique: heel begrijpelijk! Wanneer moet je voor je eerste controle?
    @Xon: wanneer zou je nu precies weg willen? Kan ik misschien ook nog even een beetje met je meedenken als ik een leuke aanbieding of bestemming zie!

16. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Xon: Najaa zeg! Lekker dan!:x En ja wat een raar verhaal van haar. Wat zegt ze nou? Nou ik hoop dat je alsnog alleen ergens heen kan dan. Of iemand anders vindt die nog weg kan en wil. Succes.

@Justme: Ja goed he! :D Ja ik dacht ook al aan "jouw" magnesium. Bedankt voor de tip. Wat leuk om zulk mooi nieuws te brengen zeker hè? Geniet er lekker van.

@Dominique: Bedankt :D Ik had mij al aan 't roze lijstje toegevoegd. Maar ik wil mij bijna van 't lijstje halen nu hihi. Is wel erg pril...

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Nou alleen ga ik niet, zit ik daar alleen aan t zwembad, en alleen te ontbijten e.d. daar word ik echt niet blij van.
    Dat is met een groepsreis natuurlijk wel iets anders (ook al zou ik dat zelf ook niet zo snel doen).
    In Italie zou het de bedoeling zijn dat ze bij die familie gaat slapen, dus in een piepklein huisje op dezelfde plek ergens in een dorp. En dan zou ze zelf kunnen beslissen wanneer ze gaat in plaats van nu in die bepaalde week.
    Hoe meer ik er over nadenk hoe pissiger ik wordt. Ik had eerst gezegd dat ik het allerliefst op dinsdag23 weg zou gaan, maar dat maandag 22 ook kon. ze zou aan haar baas vragen of die dinsdag nog als extra vrije dag kon. Dus toen ze net melde dat dat niet kon en ik zei dat we dan voor iets die maandag moesten gaan kijken, zei ze, oooh ik dacht dat je dan niet kon.
    Ik had alleen gezegd dat die 23e mijn voorkeur had.
    Het klinkt nu alsof ze later heeft besloten toch liever naar Italie te gaan, en het op deze manier probeert te spelen! Pfff zeg dan gewoon dat je dat liever doet. Maar goed dat is eigenlijk wel typisch zoals ze is, geen keus kunnen maken en overal omheen draaien, bah. Ik baal echt enorm.

18. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @Maureen: nee, joh! Je bent gewoon zwanger. Punt uit. Ik ben een uitzondering, hoor. Geniet maar gewoon lekker, want dat kan best.

@Sneeuwmees: ik heb nog geen afspraak gemaakt. Mijn gynaecoloog laat mij altijd al met 6 weken komen, maar de assistentes in het ziekenhuis weigeren altijd om een afspraak te maken. Zij denken nl. dat ik gewoon leuk een vroege echo wil en ze proberen mij elke keer wijs te maken dat er niets te zien is tot 8 weken - ook geen hartslag. Dat is natuurlijk helemaal niet waar. Het is best vervelend om ze elke keer te moeten overtuigen dat de arts mij echt wil zien met 6 weken, dus stel dat telefoontje nog even uit.

@Xon: klinkt alsof ze smoesjes aan het verzinnen is, eigenlijk. Misschien wil ze toch maar niet en durft ze het niet te zeggen? Rot klinkt het iig wel! Vooral dat ze zegt dat ze later nog naar vakanties wil kijken. Natuurlijk lukt het dan niet meer! Ik zou het lekker laten zitten met haar. Als zij met je op vakantie wilde, was dat namelijk duidelijk geweest. Ondertussen zit jij natuurlijk met de gebakken peren, want wat ga je nu doen? Alleen? Met iemand anders?

19. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon wat vreselijk balen van je vakantie zeg. Lekker hoor zo’n vriendin. Heb je echt wat aan NOT! Maar ik snap wel dat je niet alleen op vakantie wilt gaan. Dat lijkt mij ook helemaal niets maar om nu met zo’n troela op stap te moeten. Nee dan bleef ik geloof ik net zo lief thuis. Met zo een op stap gaan wordt anders toch maar een grote ergernis en daarvoor ga je niet op vakantie, maar het blijft wel heel kl…:x

Jeetje succes met vasten, ik vind het knap hoor dat jullie dat kunnen. Eén dag niet eten zal nog wel gaan maar een maand lang overdag niet eten en ook nog eens niet drinken met die temperaturen:$ Respect!

Syll gefeliciteerd met de job. Lekker dat je al zo snel mag beginnen.

20. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    #940 Guapetona, 12 aug 2011
    Laatst bewerkt: 12 aug 2011
    Hi dames,

Nou pfffffffffffff ik heb net meer dan 30 pagina's bijgelezen... my god wat een leuke en bizarre ontwikkelingen allemaal weer!

Allereerst natuurlijk @ Maureen feliciteren! :p Meid wat geweldig! SUPERGAAF! Genieten maar van al die heerlijke kwaaltjes! Weet je al wanneer en hoe je het je ex gaat vertellen? En die supermarktvent, nog iets van gehoord?

@ Justme, jij ook van harte gefeliciteerd met je kloppende hartje, heerlijk he? Ik vond het zelf ook zo fijn dat ik al zo vroeg een echo kreeg, maakt het een stuk echter én minder onzeker! Geniet ervan!

@ Xon, ik ben ook jaren single geweest, en heb me nooit laten tegenhouden om alleen op vakantie te gaan. Het verbaast mij dat je daar zo tegen opziet. Jij lijkt mij een hele zelfstandige meid, die zichzelf prima kan vermaken. En als je alleen reist, heb je juist binnen no time veel aanspraak van andere vakantiegangers. Mijn zus is ook eens alleen een maand naar Thailand en Vietnam geweest, en was geen dag alleen. Misschien heb je het al eens geprobeerd en beviel het je niet? Zo niet, dan zou ik zeggen daag je zelf uit! Kies iets wat jij altijd al had willen doen/zien en geniet ervan! Straks zit je weer in een heel druk schooljaar met ingeplande afspraken met donor en ziekenhuizen, en dan heb je misschien spijt, dat je door zo'n muts geen vakantie hebt gehad!

@ Sylissa, gefeliciteerd met je baan! Ik hoop dat je het er naar je zin zal hebben!

@ Lyanna , Mees en Boudicca: veel sterkte komende week, vreselijke spannend altijd weer zo voor de NOD. Ik duim voor jullie!

@ Dominique welkom terug, ook voor jou ga ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen, ik gun het je zo dat het deze keer blijft plakken!

@ Hoop42, jij ook welkom hier, fijn dat je iets meer over jezelf hebt verteld.

@ Jeetje, sterkte met vasten!

Nou laatste nieuws van mijn front: vandaag de arbo en mijn teammanager gesproken. Conclusie: ga nog maar een keer koffie drinken om afscheid te nemen en het af te sluiten, want ja mijn energie is gewoon te laag. Vandaag ook weer de hele dag op de bank gelegen.... Gelukkig durf ik nu wel weer soms naar buiten, omdat die erge duizelingen gelukkig wel over zijn. Zo ook gister voor het eerst weer naar Zwangerschapsyoga geweest, echt fijn.

Verder trappelt de baby heel veel, ik moet er eigenlijk eens een filmpje van maken, soms heb ik echt zo'n "aliengevoel", als je begrijpt wat ik bedoel :D. Voelt echt raar, alsof mijn hele maag zich omdraait... Met hem/haar gaat het dus iig wel prima ;).

Nou dames ik moet naar bed, anders wordt manlief boos...
    En joepie: morgen komt een vriend van hem de kamer van de kindjes behangen, spannend...!

Deel Deze Pagina