NOD-WACHTBANKJE: 13-08 Lyanna 36-ronde 19- 2e kind 16-08 Sneeuwmees 39 - ronde 3 na mk - 2e kind 21/23-08 Boudicca (BAM) 36 - ronde 4 d.m.v. iui - 1e kind 02-09 Xon (BAM) 37 - ronde 13 d.m.v. ZI - 1e kind 03-09 Sillysa 38 - ronde 12 - 3e kind 07-09 JeetjeB 35 - ronde 2 na MK - 1e kind ..-.. Moedervan2boys 35 - ronde 2 - 3e kind ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind ..-.. Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind ZWANGER: 28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing 07-11-11 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind (ZWANGER!!!) 13-11-11 Almika 36 ronde 3 -2e kind (ZWANGER!!!) 15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing 23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje! 13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 -1e kind - meisje! 13-01-2012 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing! 01-02-2012 Impie 36-veel -2e kind (ZWANGER!!!) verrassing 15-02-2012 Jes4 3/FONT]veel -4e kind (ZWANGER!!!) 28-3-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!) 16-4-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!) 21-4-2012, Maureen (BAM) 39 - ronde 6 - 1e kind (ZWANGER!!!) Heb mezelf erbij gezet maar twijfel een beetje over mijn NOD.
Goedemorgen meiden. Hier temp drastisch gedaald naar 36.44 en dat betekend dat ik vandaag wel ongi ga worden. Ik had al zo'n idee dat het niet gelukt was. Dit betekend dus als het doorzet maandag gyn bellen voor afspraak om de MMM in te gaan.
Lyanna balen meiden wat ik nu lees.. Zaaddonor (30) zwijgt over ziekte - RTL Nieuws.nl wat een idioten heb je er tussen zitten
goedemorgen allemaal, tjonge, wat is er al weer veel geschreven! En wat een warm welkom weer. (ondanks dat ik niet alles heb gelezen en lang niet meegeschreven heb!) @Xon, wat balen van je vriendin... heb je niemand anders die lekker met je weg wil? Gewoon even een paar dagen er tussen uit? Hier gaat alles lekker. De misselijkheid is zo goed als verdwenen. Mijn zoontje is inmiddels ook zwanger! Hijvoelt de baby ook schoppen. Wat leuk om dat mee te maken, hoe hij er mee bvezig is. Hier vandaag druk dagje. NOg in de tuin om al het onkruid weg te halen en alvast gaan pakken voor maandag. ik probeer tussendoor nog even te kijken hier, omdat er anders weer zoveel te lezen is! groetjes!
*inbraak* Hoewel inbraak, volgens mij hoor ik hier ook hahahahaha.........37 jaar.........sterker volgens mij heb ik me weleens aangemeld maar ik red het gewoon niet om alles bij te houden. RICMAR.......................al 26 wkn gaat snel meid!!!!! Nog even en dan heb je je lang verwacht wondertje in je armen liggen!!! *uitbraak*
@Dominique: vervelend dat je bij die assistentes zo door moet drammen (en dat ze echt denken dat je het alleen maar voor de lol doet). Kan me ook voorstellen dat je uberhaupt al die echo's even wilt uitstellen omdat dat ook weer spannend wordt. Maar het kan nu gewoon niet mis meer gaan! Zo spontaan zwanger geworden, dat moet gewoon zo zijn! Knuffel, meid! @Xon: ik zou die vriendin (denk ik) ook maar lekker laten kuchen! De voorpret die je zou moeten hebben is nu toch al helemaal verpest. Wil je moeder niet mee? Ik ging ook altijd met mijn moeder, omdat zij ook van strandvakanties hield. Met mijn vader heb ik weer twee rondreizen door Egypte gemaakt, omdat hij dat fantastisch vindt. Zo ben ik toch altijd ieder jaar op vakantie geweest (en hadden hun ook plezier). Kan me voorstellen dat je liever met een vriendin gaat, maar het alternatief is dat je dan thuis blijft als het met haar niet gaat lukken. Zou zonde zijn, toch? Ik had graag met je mee gewild, alleen is een collega nu met vakantie, dus kan de komende weken helemaal niet meer weg. Hoop dat er alsnog een oplossing komt. @Ricmar: jemig, wat een debielen lopen er rond. Wat heeft het voor een zin om een ziekte door te geven. Hoe ziek moet je zijn. Of kickt zo iemand erop. Zou dat ook via een kliniek zijn, ik dacht dat die mensen altijd gescreend werden. En 22 kinderen in 1,5 jaar. Aan de kwaliteit van zijn zaad ligt het in ieder geval niet. @Guap: lijkt me best lastig als je officieel te horen krijgt dat je nu al moet stoppen met werken. Maar misschien dat er ook een last van je afvalt, omdat als je in de ziektewet zit, je nog steeds het idee hebt, dat je nog een keer moet en dat mensen nog wat van je verwachten op je werk. En leuk, een nieuw behangetje op de kinderkamers? Ben benieuwd hoe het geworden is? @Boudicca: blijkbaar is er iets misgegaan met het knippen en plakken. Ik zal de kleurtjes weer even tevoorschijn toveren.
NOD-WACHTBANKJE: 11-08 Maureen 39 - ronde 6 (d.w.z. via ZI) - 1e kind 13-08 Lyanna 36-ronde 19- 2e kind 16-08 Sneeuwmees 39 - ronde 3 na mk - 2e kind 21/23-08 Boudicca (BAM) 36 - ronde 4 d.m.v. ZI - 1e kind 02-09 Xon (BAM) 37 - ronde 13 d.m.v. ZI - 1e kind 03-09 Sillysa 38 - ronde 12 - 3e kind 07-09 JeetjeB 35 - ronde 2 na MK - 1e kind ..-.. Moedervan2boys 35 - ronde 2 - 3e kind ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind ..-.. Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind ZWANGER: 28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing 07-11-11 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind (ZWANGER!!!) 13-11-11 Almika 36 ronde 3 -2e kind (ZWANGER!!!) 15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing 23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje! 13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 -1e kind - meisje! 13-01-2012 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing! 01-02-2012 Impie 36-veel -2e kind (ZWANGER!!!) verrassing 15-02-2012 Jes4 38 - veel -4e kind (ZWANGER!!!) 28-3-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!) 16-4-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!) 21-4-2012, Maureen (BAM) 39 - ronde 6 - 1e kind (ZWANGER!!!)
@xon, ik kan een groepsreis echt aanraden hoor!!! zeker een cultuurreis. heb je ook een aantal dagen dat je lekker alleen of met een paar anderen op stap kunt gaan. mijn ervaringen zijn er echt super mee. alleen op vakantie gaan is namelijk ook niet mijn ding. denk er maar eens over na. hier lekker lang op bed gelegen! straks even de was opruimen en de schone was ophangen. ook de stofzuiger is hoog nodig...... morgen verjaardag van mijn schoonvader vieren, ben benieuwd of harry potter nog ter sprake komt. nu kunnen we in ieder geval de reden aangeven waarom we soms niet kunnen.
Goedemorgen meiden ricmar dat is nu net een van de redenen waarom ik meteen maar naar een kliniek ben gegaan. Ben altijd heel bang voor dit soort gasten geweest. In een kliniek worden mensen gescreend voor ze mogen doneren, ik ben dan wat rustiger over enge ziektes etc. hoewel dat natuurlijk altijd mogelijk blijft. Sneeuwmees bedankt voor het aanpassen van het lijstje. Ik snap echt niet wat er nu mis is gegaan. Misschien heb ik gewoon eens een gedegen uitleg nodig.
Hi dames, @Lyanna: Wat jammer meid. En nu dus toch de mmm in. Maar wie weet lukt 't met 'n beetje hulp toch nog snel. Sterkte meid en knuffel want 't is weer een teleurstelling. Nou sterkte hoor. @Guapetona: Bedankt. Hoop ook dat 't goed gaat. En wat Mees al zegt, misschien is 't wel beter voor jou dat je niet meer 'moet'. Hoop dat 't snel weer beter gaat nu eens. En dat je dan verder van je zwangerschap mag genieten. En weet nog niet hoe ik 't ga vertellen aan mn ex. Hoewel; gewoon zoals 't gegaan is. Hij is nu op vakantie. Wel moeilijk. Maar ik ga voor een kind. Wil zó graag dat het nu goed is en dan is de rest betrekkelijk. Al is dat makkelijker schrijven dan ook echt zo gevoeld. Maar in zekere zin is het wel waar. Dat "alles" moet wijken voor mijn kinderwens. En jammer dat 't niet gegaan is zoals ik dat aanvankelijk gewenst had. Maar als ik zwanger ben, ben ik daar klaar mee. Ik zal niet zitten treuren. Ik zal juist blij zijn met mijn zwangerschap /kind(eren). @Xon: Alleen wil je dus niet? Ik hoop dat je toch nog even lekker weg kan. @Ricmar: Ja erg hè? Dat 't zo kan. Ik heb vanochtend 2 testjes van zwanger&kids gedaan. Bij 1 (zo'n cassette als die 2 voor 5 van 't kruidvat) zag ik nauwelijks een streepje. Ik schrok. De andere test was een staafje. Daar zag ik 'n iets donkerdere maar toch licht streepje. Dat heeft me wel bang gemaakt. Ineens weet ik 't niet meer. Ik heb pas woensdag 'n afspraak met de huisarts. En het was nog voordat 't Kruidvat open was want ik wou er eigenlijk meteen naar toe om weer die 2 testjes te halen waar ik hier altijd zoveel over hoor. En die eergister ook beter resultaat gaven. Maar ben rustiger geworden. Geen bloed, dus tja. Maar vind 't wel raar. Want al die testjes van zwanger&kids zouden 4 dagen voor NOD al werken. Dan zou die streep nu inmiddels toch wel duidelijker moeten zijn? HCG hoort toch met de dag toe te nemen of met 2 dagen? Of zijn dat slechte testjes? Ik haal vanmiddag toch maar weer die kruidvat testjes. Ik zei 't al tegen jullie die zwanger zijn (geweest) dat ik 't me zo goed kon voorstellen dat je steeds wil testen en die bevestiging zien of 't nog wel zo is. Ik vroeg me toen vaak al af hoe ik dat ga doen. Nou zo dus... Overigens is de streep op dat staafje alsnog iets donkerder geworden. Maar volgens mij was dat al na de 30 min. en dan mag je geen resultaat meer aflezen. Vind me toch te brutaal op dat roze lijstje staan Nouja ik wacht de test van vanmiddag/vanavond van het kruidvat wel af, als ik ze gehaald heb. Fijne dag nog dames Liefs
Och Maureen ik kan me dat zo goed voorstellen dat je wilt blijven testen. Ik denk dat ik dat net zo zal doen als het bij mij zover is. Het is de enige bevestiging die je eigenlijk nog maar hebt. Ik duim voor je dat het voor je gevoel heel snel woensdag wordt zodat je ook van een deskundige zult horen dat je toch ècht, ècht, ècht zwanger bent! Guapetona jammer dat je niet meer mag werken maar waarschijnlijk is dit toch echt beter. Op je werk zitten ze ook niet te wachten op een collega die ieder moment flauw zou kunnen gaan vallen. Jij wordt daar onzeker van maar je collegas denk ik ook hoor. Ik zou je als collega voor mijn gevoel geen moment uit het oog willen verliezen om op te letten of het nog wel goed met je gaat. Klinkt misschien suf maar nu de druk van het binnenkort weer moeten/willen werken eraf is kun je misschien wel wat meer genieten van het zwanger zijn.
He Dames, ik lees net dat berichtje van Ricmar. Dit moet dezelfde zijn als waar ik het afgelopen zondag over had. Er zit hier een meisje op t BAM-clubje waar ik ook wel eens iets schrijf, die vertelde dat ze binnen 1 maand zwanger was maar dat later bleek dat zijn eigen zoontje Asperger heeft. En hij zelf maakte ook aanstalten tot een mogelijke relatie, waar zij ook wel een beetje voor open stond (na dat nieuws natuurlijk niet meer!). Pfff, mijn donor is ook 30 maar komt niet uit Rotterdam en heeft geen zoontje! Dan krijg ik wel een beetje de kriebels. Moest ik ff kwijt, later meer.
En oh ja, hij vertelde haar ook nog dat zijn ex overleden was, maar wat dus helemaal niet zo bleek te zijn. NUTCASE!
Hoi meiden, Xon, jemig wat een muts zeg die vriendin!! Net als de rest denk ik dat ze idd al had besloten niet te willen gaan maar dat gewoon niet rechtuit durfde te zeggen. Zo'n achterlijke smoes heb ik nog nooit gehoord zeg, ik hoop dat het je lukt om iets anders te vinden om naartoe te gaan, alleen met een groep of iemand anders.... Guape, het moet je toch ergens wel een beetje rust geven dat je nu niet meer aan je werk hoeft te denken?? Nu kun je in alle rust zwanger zijn en zorgen dat jij en die kleine gezond blijven, dat is natuurlijk op de eerste plaats nu. En zwangerschapsyoga lekker hoor, kom je ook een beetje van tot rust, s6 meid... Maureen, is het wel verstandig om te blijven testen meid?? Maak je jezelf niet een beetje gek zo?? Ik snap het wel hoor ook omdat je natuurlijk verder nog geen bevestiging hebt van een echo ofzo, ik hoop dat je je zorgen maakt om niets en dat alles gewoon lekker goed gaat, dikke knuffelll Mees, gezellig weekend hoor hahaha, alles onder het zand, stofzuigen en wassen enzo, klinkt niet echt ontspannend en ja hopelijk straks lekker troep van 2 ukkies;p Dat verhaal van die donor is ook wat zeg, hoe haal je het in je hoofd zoiets te doen??? Je hebt aardig wat debielen rondlopen zeg, jemiggg, kan me voorstellen dat Bammers daar erg van schrikken... En nog bedankt allemaal voor de feli's, ben zelf ook blij dat ik weer eens iets nuttigs kan gaan doen, ik hoef niet speciaal te werken maar vind het voor de sociale contacten enzo gewoon erg leuk, daarom ook maar een paar uur in de week om er gewoon even uit te zijn, even andere mensen om je heen enzo, dat vind ik ook belangrijk en het leuke ervan is dat mijn beste vriendin er ook werkt..... Net nog even gebeld met dochter, alles gaat goed met haar en de kleine J. Dat is wel fijn ondanks dat ik ze zo erg mis........Tja ik kan mijn moederhart toch ook niet zomaar even uitschakelen.... Liefs sillysa
Zo meiden, jullie hebben al weer heel wat afgekletst en de ochtend is nog maar net voorbij. @Maureen: ook ik heb bij mijn laatste zwangerschap steeds maar getest, omdat ik het niet kon geloven. Dat heeft mij ook de nodige stress opgeleverd idd angst dat er niets meer te zien was of als een streepje iets lichter was. Probeer het los te laten (ik weet hoe moeilijk het is). Als je twijfels hebt, kijk je maar gewoon een paar bladzijdes hier terug en zie je het bewijs van je eigen test dat je echt zwanger bent. En nog een paar daagjes wachten en dan is het al woensdag en als je die bevestiging krijgt zou ik het toch echt maar gaan geloven, hoor! @Syl: fijn dat alles goed was met je dochter. Wel lastig lijkt me dat, dat je het los moet laten, maar ze ondertussen zo mist. Hopelijk komt ze snel weer tot bedaren, zodat je je kleine mannetje weer kan knuffelen. @Boudicca: zo te zien is de kleur weer terug. Ik selecteer altijd het hele lijstje en plak het dan in het reactie-schermpje en dan lukt het altijd wel de kleur te behouden. Nog iets meer dan een weekje wachten voor jou, hè? @Justme: lekker dat je hebt kunnen uitslapen. Ben benieuwd hoe de schoonfamilie reageert op dit mooie nieuws. En hopelijk lukt het alsnog snel om de film te kunnen zien. Hier draait ook al weer de wasmachine op volle toeren, de ene hangt buiten de volgende draait alweer. Wat zijn we toch bezige bijtjes. @Xon: ben je boosheid nog een beetje kwijtgeraakt? Ik had vanmorgen al een draaiend gevoel in mijn buik. Denk echt dat ik snel ongesteld ga worden.:x De hele ochtend al in een pesthumeur. Zou nl. ook nog eens weer een paar dagen eerder zijn. Tot nu toe nog niets te bekennen, maar vraag me af voor hoe lang. Moest vanmorgen naar de wc, maar durfde niet, omdat de grote boodschap voor mij vaak het moment is dat het doorbreekt. Maar dat was vanmorgen gelukkig (nog) niet zo. Zit weer de hele dag op alles te letten en zelfs als ik moet plassen merk ik dat ik eigenlijk het liefst niet naar de wc wil, bang om rood te zien. Bah! Vanmorgen ook nog even bij een overbuurvrouw op visite geweest. Ze is pas 80 geworden en woonde tot 1,5 maand geleden nog zelfstandig thuis en was goed bij de tijd. Wat er allemaal met haar gebeurd is weet ik niet, maar ze heeft iets van een infarct gehad en een zware blaasontsteking, met als gevolg dat ze eerst weken in een ziekenhuis heeft gelegen en nu dus in een verpleeghuis zit (en dus ook niet meer thuiskomt). Triest om te zien dat zo iemand die zo goed bij de tijd was, binnen 5-6 weken compleet de weg kwijt is, bang is dat ze vergiftigd wordt, bang is voor de mensen daar, complete wartaal praat. Ik heb gelukkig veel ervaring met mijn opa en oma die beide dement geweest zijn, dus ik schrik er niet zo van. Maar het maakt me altijd wel wat triest als je weggaat en iemand zo in de war (en verdrietig) achter moet laten. Mijn zoontje heeft sinds gisterenavond een zandbak en hij vindt het fantastisch. We hebben nu in plaats van zwart zand, wit zand door het hele huis en op de bank!
@Sillysa fijn dat je je dochter even gesproken hebt en dat het goed lijkt te gaan. Helaas zit er voor jou voorlopig niet meer in en zul je het met dit soort berichten van haar moeten doen. Lijkt me moeilijk om het los te laten. Sterkte met deze hele toestand. Gelukkig maandag werken joh, kun je makkelijker je gedachten verzetten en leuk dat je vriendin daar ook werkt. @Sneeuwmees wit zand is beter schoon te maken dan zwart zand dus dit is al weer een hele vooruitgang hoor! Wat balen dat je het gevoel hebt ongi te worden. Maar en draaierig gevoel kan natuurlijk ook duiden op wat anders hè. Ik wil je niet te veel hoop geven maar de moed verliezen is ook niet goed hoor! Ik had ook het lijstje geselecteerd en in het reactiescherm geplakt. Weet dus nog niet wat er fout ging. Nu ja voorlopig sta ik erop en hoef ik er met mijn tengels niet meer aan te komen.
@Boudicca: je mag gerust met je tengels aan het lijstje komen (bijv.als je zwanger blijkt te zijn de 21e of de 23e). Ik weet dat ik bij mijn zoontje ook het idee had ongi te worden en toch zwanger bleek, maar heb er deze keer weinig vertrouwen in. Moet eigenlijk plassen, maar durf niet echt. Struisvogelpolitiek, ik weet het. Maar goed! We hebben overigens ook al een tijdje niets van Moedervan2boys gehoord? Zou alles goed gaan met haar?
Meiden, zijn net terug. Hele ochtend en mee gegeten op de boerderij. Schoonzus was er ook en die vroeg al hoe het ervoor stond. Ik zei: Nee, weer niet! Dus die baalde ook al als een stekker, die weet wat ons nu allemaal te wachten staat omdat ze zelf ook het hele traject hebben gehad en zwanger zijn geworden met IUI en zo. Ik had dus voor de zekerheid even een tampon in gedaan en net gekeken, maar het eerste bruinverlies zit er al op. Ook heb ik nu buikpijn en ik denk dat 1 dezer uren de ongi wel door gaat breken. Maandag dus gyn bellen en ben benieuwd wanneer de afspraak is. Kom later nog even reageren, nu eerst even wat hier in huis doen en manlief komt om 15.00 ook thuis met de koffie en hoeft dan ook niet meer te werken.
Hallo meiden... ik heb weer alles gelezen en herken weer veel van alle onzekerheden en onrust rond zwanger worden en zwanger zijn.Het is iets heel moois,maar de spanning loopt soms hoog op.Ook als je eenmaal zwanger bent,ook dan blijf je de eerste tijd onrustig of je idd nog wel zwanger bent.Je kan het niet geloven en wilt blijven testen.Als je weer verder bent in je zwangerschap dan is er toch ook altijd een bepaalde angst op de achtergrond aanwezig.Dat blijft eigenlijk tot dat je eindelijk je babytje in je armen houd. Ik moet eerlijk zeggen dat het wel heel fijn is om hier je ei kwijt te kunnen,als vrouwen onder elkaar @ Mees: mijn NOD is op 29 augustus. Althans,de vermoedelijke datum. Daarvan uitgaand zou ik een dezer dagen mijn eisprong moeten hebben.Ben erg benieuwd of alles weer regelmatig is en toch ook weer hoopvol op een nieuwe zwangerschap. Mijn vriend en ik willen afwachten tot eind oktober/begin november, en als ik dan niet zwanger ben, dat we dan bij de gyneacoloog om IUI gaan vragen. @Lyanna: ik kan me voorstellen dat je je niet lekker voelt.Het zijn altijd moeilijke dagen rond je NOD.