wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop42: ik zal zo snel mogelijk de datum erbij zetten op ons NOD-lijstje. Ik vermoed nog steeds dat ik ongi word, dus dan kan ik het in een keer doen (ondanks dat ik natuurlijk niet hoop dat ik ongi word). Toch, toen ik straks ging plassen, zag ik een ienie-mienie rood klein flubbetje in de pot. En dat is meestal geen goed teken. Moest net boodschappen doen en heb ook maar vast 2 pakken maandverband meegenomen. Het zal helaas niet zo mogen zijn.
    Zou het liefst even een lekker potje janken, want ik had zo'n goede hoop deze maand. Zo zie je maar dat dat ook niet alles zegt. Maar goed, heb nog een hoop te doen, dus wacht nog maar even met janken tot het echte rood zich aandient.

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Willen jullie me a.u.b. een beetje bijkletsen; een week terug lezen is toch wel erg veel....Hoe was bijvoorbeeld de meeting? Hoe gaat het met het kleinkindje van Syll. Maureen; je voelde je emotioneel (waren waarschijnlijk toch de hormonen...) maar ben je nog gegaan?
    Jeetje en Niala: zijn jullie nog in Nederland?

Maureen: om gek van te worden die onzekerheid omtrent die testen, zo herkenbaar. Bij mij waren ze het duidelijks; de eerste urine na (!) de ochtendurine. Dus niet de ochtendurine. Ik heb er 17 in totaal gedaan. Pfffff zo blij dat die tijd achter me ligt.....echt rot die onzekerheid. De hoeveelheid HCG kan heel erg per persoon varieren. Google er maar eens op.

2] Referentiewaarden HCG:
    < 5 mIU/mL: niet zwanger
    5 - 20 mIU/mL: twijfelachtig (controle na 48 uur)
    > 20 mIU/mL: zwanger
    Zwangerschapsduur
    04 weken : 10 - 750 mIU/mL
    05 weken : 217 - 7138 mIU/mL
    06 weken : 158 - 31795 mIU/mL
    07 weken : 3697 - 163563 mIU/mL
    08 weken : 32065 - 149571 mIU/mL
    09 weken : 63803 - 151410 mIU/mL
    10 weken : 46509 - 186977 mIU/mL
    12 weken : 27832 - 210612 mIU/mL
    14 weken : 13950 - 62530 mIU/mL
    15 weken : 12039 - 70971 mIU/mL
    16 weken : 9040 - 56451 mIU/mL
    17 weken : 8175 - 55868 mIU/mL
    18 weken : 8099 - 58176 mIU/mL

Ik ga toch maar even lezen; maar een update zou fijn zijn!

3. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Uh.....het zijn 45! pagina's; toch maar die update...

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    He nee toch Mees???
    Je houdt het binnen hoor, geen friebeltjes en zeker geen rood!

En Lyanna voor jou geldt hetzelfde.
    Getverdemme elke maand toch weer dat rood.

Nou dames mocht het echt niet zo zijn deze maand, ik kom net van een chocoladeworkshop en heb een kilo chocola mee naar huis, van bonbons tot pindarotsen. Dus jullie roepen maar! Ik heb op dit moment meer zin in broodje kaas na al die zoetigheid, haha.

Syl, lekker dat je toch even je dochter hebt gesproken.

Maureen, meid er waren twee roze strepen te zien, je bent echt heel erg zwanger! Ik snap dat je blijft testen (denk dat ik dat ook zou doen) maar je urine is natuurlijk niet elke keer even geconcentreerd. Je gaat je dan druk maken om niets.

Jes, fijne vakantie gehad?

Weet overigens nu in ieder geval zeker dat die donor uit dat krantenartikel waar Ricmar mee kwam 100% niet mijn donor is.
    Dat wist ik natuurlijk al min of meer, maar je gaat je toch een beetje zorgen maken.

Vriendin had gisteravond toch nog een mailtje gestuurd met iets over een vakantie.
    Ik ben nu even wat afwachtend, laat het maar even aan haar over.
    Ben misschien een beetje gemeen, maar als ze alsnog wil dan ga ik in het kader van eigenbelang wel, ik heb zo behoefte aan een beetje zon! Ik heb niemand anders om mee op vakantie te gaan (al mijn andere vriendinnen gaan met hun gezin op vakantie, dat heb je op deze leeftijd).

zal zo even een foto van al mijn chocola in mijn fotoalbum zetten.
    Ik zet er nog geen foto in van before en after van mijn slaapkamer, want ik wil de after foto's pas plaatsen als hij ook gezellig is (en er moet nog wat opgehangen worden, en een nieuw lampje e.d.).

Jullie nog iets leuks gedaan vandaag?

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hee meiden,
    Was ik ook eventjes. Het begint nu wel zwaar te worden, maar ik heb niet eens erge dorst of honger maar ben vooral moe en sloom (natuurlijk omdat er geen brandstof binnenkomt) en ik had ook nog eens werk wat af moest. Nou ja, nog maar anderhalf uur dan zit de eerste dag er alweer op.

Jes: ik ben alweer terug in Turkije en dus net begonnen met vasten. Ik was in het vliegtuig onderweg naar huis ongesteld geworden, 29 dagen na mijn miskraam dus dat is wel heel mooi op tijd.
    Hoe was jullie vakantie?
    Verder kunnen degene die nieuwtjes hebben denk ik zelf beter updates geven. Begrijp dat 45 pagina's een beetje veel van het goede is!

Xon: wat lekker al die chocolade! Maak me maar gek hier ;):p Kan me aan de ene kant wel voorstellen dat je nu even afwacht waar je vriendin mee komt, maar kun je het wel nog echt gezellig met haar hebben nu denk je? Maar ja er even tussenuit is wel erg lekker natuurlijk en als je niet gaat baal je er ook van denk ik.

Maureen: vervelend die onzekerheid, wij kunnen die ook niet wegnemen. Ik heb zelf maar twee testen gedaan maar die waren wel al een paar dagen na NOD toen en heel duidelijk. Toch had ik ook dat onzekere gevoel hoor. Hopelijk kun je er toch snel genoeg in gaan geloven!

Sneeuwmees: ooh neeeee, het zal toch niet! Ik had ook een goed gevoel voor jou deze maand. Dikke knuffel!!!

Lyanna: ook voor jou een dikke knuffel!!

Ik ga maar eens aan het eten beginnen. Dat is ook altijd lastig, want je mag niks proeven natuurlijk. Tot vanavond en eet smakelijk allemaal!

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Jes: ik heb even bij de foto gezet wie wie is (wel zo leuk en handig!)

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    waar kan ik de foto vinden ben wel erg nieuwsgierig;)

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ricmar: in mijn album. Weet alleen niet of wij vrienden zijn? Het is namelijk een privéalbum. Stuur anders maar even een vriendenverzoek!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    jeetje er staat bij jou geen mogelijkheid tot vrienden verzoek dua kan je niet uitnodigen

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik begrijp hoe je je voelt!Maar je moet de hoop nog niet opgeven.De ochtend dat ik ongesteld moest worden,kwam er ook een roodachtig waasje mee met plassen en ietsje in mijn slip.Dacht dat ik ongesteld werd,dus maandverband ingedaan,maar er kwam niks geen bloed meer!!Paar dagen afgewacht en getest en toen bleek ik toch zwanger.Was denk ik toch een innestelingsbloeding!

Ik duim voor je!:)

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ricmar: wat raar! Ik heb jou even uitgenodigd.

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nu is et wel gelukt grappig dat je soms een hele ander voorstelling van iemand hebt

mijn foto staat voor vrienden wel in mij album

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ik heb een vriendin minder :( !

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    je reisgezelschap Xon?

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Xon, dat meen je toch niet dat je vriendin waar je mee op vakantie zou nu jou laat vallen hierom?

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh nee, Xon! Hoe is dat nu gegaan? Wat vervelend!

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon wat jammer! Maar dat is haar verlies en niet het jouwe! Van zulke mensen kan je er volgens mij best wat missen!

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Boudicca: inderdaad!

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Xon dat is echt balen maar geloof me mensen die jou niet begrijpen en of aanvoelen kunnen je vrienden niet zijn (sorry mijn mening)

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ach, meid! Hoe kan dat nou? Ze had toch een mail gestuurd dat ze aan het mee denken was over een vakantie. Is er nu toch nog iets gebeurd. En als iemand zo weinig rekening houdt met jou is het (blijkbaar) geen vriendin. Jij verdient een betere vriendin dan deze, hoor!
    En wat ga je nu doen (naast heel veel chocola eten)?

Deel Deze Pagina