wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Net weer alles wat ik getypt had kwijt.:x

Maar kort:

@Mees: Houd moed hoor. En sowieso sterkte want ik weet hoe dit moment is. Maar hoop dat je verrast wordt.

@Lyanna: Heeft 't doorgezet? Ook voor jou duim ik nog hoor.

@Jeetje: Moe nog? En vast raar ja, eten bereiden zonder te proeven.

@Xon: Is 't tot 'n clash gekomen? Heb je haar verteld dat je haar nu niet tof vindt doen? Hè balen is dit zeg. Dan was je er al 'bijna' en lijkt 't nu niet door te gaan.

Ik heb toch getest uurtje geleden. Kruidvattest. Streep was donkerder. Die van zwanger&kids werken dus niet goed bij mij. Verschillende testen van hen. Het had me echt bang gemaakt vanochtend. Maar ik wil ze dus mailen om te zeggen dat hun testjes bij mij niet goed werken. Heeft iemand anders dezelfde ervaring met hun testjes? En ja ik hou op met testen ;)

Fijne avond dames.

Liefs

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @maureen, is inderdaad wel spannend hoe je ex gaat reageren. maar ja, hij wist dat dit zou kunnen gebeuren. enne hcg verdubbelt volgens mij niet met de dag maar om de dag. komt goed meid, streep is een streep!

@mees, ik duim hard dat er niets doorzet meid!! mijn schoonfamilie weet het al, mijn lief heeft ze gebeld. ze waren erg blij voor ons.

@xon, gelijk heb je, laat die 'vriendin' maar ff voor wat ze is.*edit* balen meid, maar misschien wel beter zo. wel heel raar hoor!

@jeetje, sterkte met vasten meid!

hier vandaag ietsje minder, tegen de avond opeens meer last van misselijkheid :( na even iets gegeten te hebben ging het gelukkig beter. ben ook meer emo en heb korter lontje, arme lief..... zo lekker mijn bedje opzoeken.

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Justme: hier ook een kort lontje vandaag en ik ben niet eens zwanger! ;) Mijn man heeft heel wat te verduren hier. Slaap lekker voor dalijk!

Maureen: ik ken die testen niet, maar gelukkig dat die van kruidvat donkerder was. En inderdaad, laat die testen maar even voor wat ze zijn nu! Ben wel benieuwd hoe je ex zal reageren. En inmiddels dus helemaal niets meer gehoord van supermarktman? We hebben heel slecht gegeten eigenlijk: soep, gebakken aardappels, köfte en worteltjes voor toch nog wat vitaminen. Ach ja, het was best lekker.

Sneeuwmees: hoe is het met je? Heeft het al doorgezet, of niet? Hoop van niet natuurlijk! En alles weer schoon en geen zand meer op de banken? Wel fijn dat je zoontje het zo leuk vindt. Alleen wat minder voor jou ;)

Lyanna: en bij jou, al doorgezet? Hoop ook van niet!

Xon: hoesie daar?

Ik ga zo ook maar eens slapen. Hoop dat ik me morgen wat beter voel. Zie het een beetje somber in wat klussen betreft als het zo gaat als nu. Totaaaal geen energie voor. Maar dat komt denk ik vanzelf als de tijd nadert dat het echt gaat tellen ;)

Doei allemaal, dikke knuffel!

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Yep!
    Echt ben boos en verdrietig tegelijk.
    Vanochtend stuurt ze me opnieuw mail, met daarin een site met vliegvakanties, dat ze zal kijken naar mogelijke opties.
    Daarnet belt ze op, dat ze het heeft overlegd met haar moeder (!) en een andere vriendin, en dat ze er toch maar vanaf zag.
    Ze wil graag rust (en dat krijg je vast niet met mij op een zonnig all inclusive vakantie????).
    Ze had er over na gedacht om met die andere vriendin te gaan, want die kan wel in een andere tijd!
    En ze begon weer over die bloedingen tussendoor, écht ik snap gewoon niet waar ze het over heeft! Zegt ze ook nog, dat ik lieg, dat ik wel heb gezegd tussendoor bloedingen te hebben na een poging!!! WTF!!!
    Pfff, ik vind het zo oneerlijk. Had in het begin van de vakantie niet gedacht om nog naar de zon te gaan, maar ze kwam er zelf mee. Nu had ik er dus al zo naar uit gekeken, en nu dit!!
    Mij zo aan het lijntje houden, zelfs vanochtend nog een mailtje met voorstellen.
    Pfff, uiteindelijk heb ik de telefoon opgehangen.
    Iemand die zo met vriendinnen omgaan zijn geen vriendinnen.
    Helaas met als resultaat geen zon!
    Sorry voor mijn geklaag.

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, vind het maar raar van haar hoor! ze snapt dus absoluut niet hoe een vrouwelijke cyclus werkt. laat haar eerst maar eens een lesje biologie doen! maar heel vervelend voor je meid, je vergissen in mensen is nooit leuk. been there, dus weet helaas hoe het voelt. knuf!!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: jemig, wat een labiele dweil die (ex)vriendin. Dat gedraai en dan nu toch maar met een andere vriendin. Kan me voorstellen dat je boos en verdrietig bent. Toch blijf ik erbij dat je je zonvakantie niet helemaal op moet geven. Ga nog eens kritisch door je adresboekje heen. Is er echt niemand anders? En anders toch echt nog maar eens overdenken of je toch niet alleen kunt gaan. Ik weet dat je er niet aan wilt. Maar na zo'n drukke periode is het misschien ook wel even lekker je eigen gedachtes op een rij te zetten. Lekker een stapel boeken mee en aan het zwembad of zee liggen. Zonde toch om dat voor zo'n trut (sorry, voor mijn woordkeus) allemaal te laten schieten. Ga er vannacht maar eens lekker over nadenken.
    @Jeetje: sterkte met vasten, zo te horen heb je een zware eerste dag gehad. Het schijnt alleen maar makkelijker te worden, dus tegen de tijd dat je aan het klussen toe bent, voel je je vast weer fitter.
    @Justme: fijn dat nu ook je schoonfamilie het weet. Heerlijk nieuws om te delen, toch?
    @Maureen: als je door blijft testen, zorg ik ervoor dat je een winkelverbod krijgt bij het Kruidvat, hoor!!

Hier alles nog steeds rustig en nog niets doorgezet. Ik typ het eigenlijk heel huiverig, want ik heb steeds het idee dat er van alles loopt en dat er van alles draait in mijn buik alsof het aan het beginnen is. Iedere gang naar de wc is dus een met het hart in de keel. Vraag is hoe lang het zo blijft en wanneer het dan echt gaat doorzetten.

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Pff Xon wat moet je met zo iemand zeg! Ze durft dus gewoon niet te zeggen dat ze niet wil. Kende je haar al lang? Ik denk dat ik misschien toch ook gewoon alleen zou gaan met een stapeltje boeken zoals sneeuwmees zegt. En anders kom je naar Istanbul en leiden wij je rond, mijn man en ik! Maar ja, of je hier tot rust komt is weer een andere vraag....

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O jee, Sneeuwmees, echt spannend daar! Ik snap dat je steeds met lood in de schoenen naar het toilet gaat. Zo vervelend die dagen zo rond je NOD hè? Heb je dat wel iedere maand eigenlijk dat je een paar dagen van tevoren al zo'n gevoel in je buik hebt? Nou ja, er valt niks van te zeggen eigenlijk hè, dat is het vervelendste.
    Nog even volhouden!

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Nu ben ik echt weg, slaap lekker allemaal! We zitten bijna op pagina 100 alweer! Jeetje mina wat kletsen we veel!!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: ik had er ook aan gedacht dat het misschien een idee zou zijn voor Xon om naar Istanbul te gaan. En betere gidsen kun je je niet wensen, denk ik!
    Normaal heb ik nooit een aanloop. Vaak is het zo dat als ik iets voel, het ook gelijk 'raak' is (ongi dan). En de laatste maanden voelde ik vaak helemaal niets en was er ineens rood.
    Dus ja, wat ik ervan moet denken weet ik niet, maar ik had wel dat hele kleine flubbetje vandaag, dus ja, dat is er ook niet zomaar natuurlijk.

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hmmm, klinkt toch wel anders dan anders dus en misschien blijft het wel bij dat ene flubbetje? Ik hoop het!!

12. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sneeuwmees ik blijf voor je duimen hoor. Heb het lijstje even opgezocht en gezien dat het toch ook nog wel aan de vroege kant voor je is. Beetje optimistisch proberen te blijven.:cool:

@Xon ik kan me zo goed voorstellen hoe enorm je nu loopt te balen. Wat een kater zeg. Eerst uitzicht op een zonnige trip en dan hopla over en uit. Wat lopen er toch wereldvreemde vrouwen rond als je nog niet eens globaal weet hoe een normale cyclus in elkaar steekt. (weet je wel zeker of die vriendin een vrouw is, alles kan tegenwoordig;))

@Jeetje ik vind het knap hoor dat vasten van jullie. Ik denk niet dat ik zoiets vol zou kunnen houden. Al scheelt het vast een hele hoop dat iedereen om je heen het ook doet.

13. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Xon: Aah goss, echt heel erg. Vooral als je er al op gerekend hebt. Weet niet wat ik moet zeggen. Nou knuff hoor.

@Mees: Gaat 't nog? Wat een dagen zeg. Maar zoals je 't beschrijft kan 't dus toch nog beide kanten op. Ik blijf duimen hoor.

@Lyanna: En bij jou? Gaat 't met je? Ik blijf duimen.

@Justme: Leuk al die blijde reacties.

Wie nog meer? Ik ga even 't NOD lijstje bekijken.

Zijn jullie nog wakker dames?:p Fijne avond nog. O nacht alweer.

14. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @Maureen, heel bot: als je hormoonniveau daalt kan het zijn dat je een mk aan het krijgen bent. Maar dan krijg je die ook en dat merk je (weet ik helaas uit ervaring). In dit stadium is het gewoon een soort ongesteldheid en dan gebeurt dat gewoon. Die verschillende testjes geven zulke verschillende resultaten dat je jezelf er helemaal gek mee kan maken. Ik vond het zelf effectief om elke dag om ongeveer dezelfde tijd te testen met hetzelfde merk. Zo heb ik nog een keer een leuk testrijtje gemaakt.
    Je huisarts kan je wel vertellen of jouw hcg binnen de norm valt, dus misschien helpt dat ook een beetje.
    Maar echt, rustig rustig aan meisje. Je bent het gewoon. Het is een klote periode maar het gaat met det tijd gewoon over, want dan kan je het aan iedereen vertellen. :)

@Sneeuwmees: sterkte de komende dagen. Wat een teleurstelling weer!

@Lyanna: hoe gaat het nou?

15. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Laatste update van hier is dat ik erg kan genieten van alcoholvrij bier momenteel. Ik heb echt het gevoel dat ik een lekker biertje heb gedronken vandaag, maar het was helemaal niets, en er zitten niet eens veel calorieen in. Lekker, hoor! Zo kan ik nog eens een borreltje doen na het werk :)

16. Maureen

Maureen Niet meer actief

Mogge dames,

Allemaal een relaxte zondagochtend?

@Dominique: Ja je hebt gelijk; ik zou vanzelf ongesteld worden als 't niet goed is. Ik hou ook op met 't testen. Mijn laatste test was dus die van gisteravond. Daar was 't streepje wel donker op. Heb 'm in mn albums geplaatst. Dat is dan voorlopig even de laatste:p

@Wie 't ook alweer opmerkte (een paar dames): Ja best pijnlijk voor m'n ex. Krijg ook steeds berichtjes dat hij me niet kwijt wil enzo. Maar als ie terug is dan vertel ik 't gewoon. En nee ik heb nooit meer iets van die supermarktman gehoord. Dacht dat ik misschien z'n nummer verkeerd opgeslagen heb. Maar eigenlijk maakt 't niet uit. Toch even in beslag genomen door al 't andere.

@Mees: Hoe gaat 't meid? Overmorgen je NOD hè?

@Lyanna: Vandaag jouw NOD hè? Heeft 't doorgezet?

Bij mij sinds gisteren toch wel de buitenkant van mn borsten wel gespannen en gevoelig als ik ze (per ongeluk) aanraak. Verder niets.

Ik kopieer even 't lijstje hieronder want zag dat ik bij de laatste kopie weer bij 't NOD lijstje stond.

Fijne zondag dames.

Tot zo

NOD-WACHTBANKJE:
    13-08 Lyanna 36-ronde 19- 2e kind
    16-08 Sneeuwmees 39 - ronde 3 na mk - 2e kind
    21/23-08 Boudicca (BAM) 36 - ronde 4 d.m.v. ZI - 1e kind
    02-09 Xon (BAM) 37 - ronde 13 d.m.v. ZI - 1e kind
    03-09 Sillysa 38 - ronde 12 - 3e kind
    07-09 JeetjeB 35 - ronde 2 na MK - 1e kind
    ..-.. Moedervan2boys 35 - ronde 2 - 3e kind
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    ..-.. Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind (ZWANGER!!!)
    13-11-11 Almika 36 –ronde 3 -2e kind (ZWANGER!!!)
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 -1e kind - meisje!
    13-01-2012 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing!
    01-02-2012 Impie 36-veel -2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 38 - veel -4e kind (ZWANGER!!!)
    28-3-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)
    16-4-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    21-4-2012, Maureen (BAM) 39 - ronde 6 - 1e kind (ZWANGER!!!)

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: goedemorgen! Zo jij ben ook een nachtbraker en dan ook weer eens vroeg op. Heb je avondtestje bekeken en die ziet er toch prachtig uit. Hoe je het ook went of keert je bent en blijft gewoon zwanger, meid.
    En je ex. Ja, het zal moeilijk zijn het hem te vertellen, maar hij wist van je plannen (en dus ook de kans dat je zwanger kon raken) en je hebt hem de eerste keus gegeven en hij was er nog niet aan toe. Dus... hij hoeft zich daarover niet lullig te voelen.
    En op zich, hoeft het een toekomst met je ex niet in de weg te staan, want je krijgt dan wel een kindje, maar er is geen relatie met de vader van het kindje in het spel. Dus wie weet waar het ooit nog op uit komt.
    Voorlopig even aan jezelf denken en aan het kleine mensje wat in je groeit.

Hier alles nog rustig. Nog geen rood. Heb wel hoofdpijn, maar het is een andere hoofdpijn, heb nl. ook wat last van mijn keel en begin een beetje snotterig te worden, dus geen ongi-hoofdpijn (volgens mij).
    Zullen nog 1 of 2 lange dagen worden zo. Mijn cyclus was 27 dagen de laatste keer en dat is morgen. Voor mijn eigen 'veiligheid' heb ik mijn banner op 28 dagen cyclus ingesteld en dat is dinsdag.
    Ik probeer het rood nog even binnenboord te houden (het liefst de komende 9 mnd).
    @Dominique: wat een uitkomst alcoholvrij bier. Ik hoor vaak van pril-zwangeren dat ze doordat ze ineens geen alcohol meedrinken het opvalt voor anderen en dat ze bang zijn dat anderen dan al weten dat ze zwanger zijn. Maar op deze manier drink je toch lekker mee en heeft niemand nog door dat je zwanger bent. Ik ben helemaal geen bier (of alcohol) drinker, dus ik heb er nooit last van gehad.
    Hoe voel je je verder? Veel last van kwaaltjes?
    @Xon: nog een beetje geslapen?

Nou, meiden, ik lees het allemaal wel weer! Hier een druilerige dag! Bah! Dus het zal wel een lazy sunday worden.

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    goedemorgen

maureen hoe donker wil je hem nog hebben, die is dik positief hoor, ga nou lekker op die roze wolk zitten en probeer te genieten. ik weet hoe moeilijk het is, maar dat blijft..
    eerst de 13 weken door dan de 20 weken echo en dan de 26 weken grens.
    zo blijf je steeds grenzen verleggen.
    maar geniet.. je bent zwanger!!!!

19. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Mees: Spannend hoor! Dus morgen kan je eigenlijk al testen? Ik duim me gek.

Ja was laat nog wakker. En vergeten hier uit te loggen zag ik toen ik afsloot. Maar ik slaap steeds maar 5 uurtjes. Gister overdag wel slaperig en toen kon ik 's middags wel even een dutje doen voor ik bezoek kreeg.

@Ricmar: Ja ik hou op :p. Ik besef 't nog steeds niet echt. Maar ben van plan op de roze wolk rond te zweven:D En dan van grens naar grens te leven. Jij schiet al op hè? Geniet je er ook van?

Ook hier een lazy sunday.

O en wie post het 1000ste bericht?:cool:

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Maureen ik geniet elke dag en ik realiseer me dat het straks ineens over is het gevoel in mijn buik etc, maar krijg er vast iets moois voor terug

Deel Deze Pagina