wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Xon: dank je wel.Ik dacht dat al.Maar omdat ik mijn eisprong
    moet krijgen,hoopte ik dat het daarmee te maken had:)
    Ben benieuwd wat mijn temp morgenochtend doet!

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Xon: twee eitjes,dat is goed nieuws!
    Spannend weer hoor!Ik hoop voor jou ook dat je op het rose bankje mag komen te zitten:)

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    NOD-WACHTBANKJE:
    16-08 Sneeuwmees 39 - ronde 3 na mk - 2e kind
    21/23-08 Boudicca (BAM) 36 - ronde 4 d.m.v. ZI - 1e kind
    30-08 Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind
    02-09 Xon (BAM) 37 - ronde 13 d.m.v. ZI - 1e kind
    03-09 Sillysa 38 - ronde 12 - 3e kind
    07-09 JeetjeB 35 - ronde 2 na MK - 1e kind
    07-09 Lyanna 36 - ronde 20- 2e kind
    ..-.. Moedervan2boys 35 - ronde 2 - 3e kind
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!)
    13-11-11 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje!
    13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing!
    01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!)
    28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)
    16-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    21-04-2012, Maureen (BAM) 39 - ronde 6 - 1e kind (ZWANGER!!!)

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Xon: ja klussen mag wel hoor, maar alleen na zonsondergang. En dan moet je ook gelijk douchen daarna inclusief je haar wassen om weer 'gereinigd' aan de volgende dag te kunnen beginnen. En je bespringt elkaar niet gelijk als de zon onder is (want ja, eten gaat wel even voor!) dus dan wordt het later en later voor je slaapt. En dan weer op tijd op om te eten.
    Maar misschien dat ik dat ritme eens ga omgooien. Dat ik probeer 's avonds meer te werken na het eten en dan laat naar bed en eerst eten voor ik ga slapen. Hoef ik niet midden in de nacht op te staan. Maar ja, moet mijn man dat ook wel doen anders werkt het nog niet. Het is wat!

Wanneer ga je eigenlijk naar CP?

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: dank je wel voor het erbij zetten van mijn NOD :)

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop42: zo je zit, nu met datum, op het bankje! Ben benieuwd of alles weer een beetje op het oude schema voor je is (eisprong en NOD). Altijd weer afwachten.
    @Xon: mooi die twee eggies! Je ziet, zelfs je eitjes staan te trappelen om er weer voor te gaan. Kan dat ook de kans op een tweeling vergroten als ze allebei springen?

Hier nog steeds alles rustig. Ben ook nog eens snotverkouden en voel me brak en misselijk, dus weet eerlijk niet gezegd wat ik voel en waar dat vandaan komt (verkoudheid, aankomende ongi of toch zwanger). Pfffff.....

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees; Volgens mij ben je hartstikke zwanger:)

Slaap je ook onrustig snachts? Veel wakker?

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop42: toevallig afgelopen nacht voor het eerst wakker gelegen, maar heb ook de hele avond op de bank geslapen. Dus weet niet of ik al een beetje 'uitgeslapen' was, of dat het de verkoudheid was, of....... iets anders? ;)
    We zullen het snel genoeg weten.

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Erg spannend hoor!Ik hoop het zo voor je:)
    Wanneer ga je testen?

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop42: als ik moed genoeg heb, vanavond. Anders morgen.
    Zo lang het rood buiten de deur blijft natuurlijk.

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Mees, echt waar, het klinkt steeds hoopgevender!! Vanavond toch maar echt een testje er tegenaan gooien hoor! (nu zit jij onze bloeddruk weer omhoog te werken :D)

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mees, ik zeg ook vanavond!!! ;)

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Lyanna: fijn dat je een afspraak hebt gemaakt en nog redelijk snel! Hoop echt dat je ermee geholpen bent!!

14. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, dank je wel! Ik hoop ook het ook, heeft nu lang genoeg geduurd. 2,5 valt zeker wel mee, maar toch hoop je dat het nog sneller was. Maar met 2,5 al naar zkh en dat in vakantietijd (op internet stond zelfs 4 wk voor zkh en 2,1 wk voor poli) heb ik zeker nog niet te klagen. Dus ik ben wel blij.

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Spannend hoor!Ik test ook nooit te vroeg.
    Ik zal voor je duimen:)

Ik ga even wat doen in huis,ik ben zo lui als wat:D

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna: fijn dat je al behoorlijk snel terecht kan!Spannend hoor:)

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Mees, het zou natuurlijk fantastisch zijn, maaaaaaarrrrrr, ga je nu niet gek lopen maken he. Anders valt t zo tegen.
    Iedereen bedoelt het goed, en ik ben natuurlijk óók erg nieuwsgierig, maar we hebben hier ooit afgesproken elkaar niet teveel op te jutten en zeker niet aan te zetten tot eerder testen. Dus als jij morgenochtend pas gaat testen, laat je daar dan niet van afbrengen.

En two eggies is goed nieuws, maar idd ook kans op een tweeling. Alhoewel ik ook al eerder er wel eens twee heb gehad, en er dan geen 1 bleef zitten.
    Het is ook nog maar de vraag of er woensdag twee zijn verder gegroeid. Ik denk meer dat het een dubbele kans is in plaats van een tweeling (justme had ook twee eitjes, en er was ook maar 1 hartje).

Jeetje, ach dat is geen straf om direct erna te douchen toch?
    Maar goed je hoeft er in ieder geval geen ronde voor te missen.
    ik ga volgende week maandag naar CP.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ik blijf realistisch, hoor! Dat ik misschien vanavond al ga testen is omdat ik vorige keer een cyclus had van 27 dgn en dat dus vandaag de 27ste dag is (natuurlijk zegt dat ook niet alles, maar goed). Voor mijn eigen gemoedsrust had ik de banner op 28 dgn ingesteld en dat is morgen.
    Maar morgen moet mijn man de hele dag werken en is al heel vroeg weg en pas laat weer thuis. En als ik test dan wil ik hem er wel graag bij hebben. Ik ben altijd zo'n schijterd die wel het staafje volplast, maar vervolgens niet durft te kijken of er een streepje tevoorschijn komt (dat moet hij dan doen). Dus vandaar dat ik eraan zat te denken het vanavond te doen. Maar moet even kijken hoe ik me voel. Voel me nu zo belabberd dat ik even niet weet hoe ik uberhaupt de komende uren doorkom.
    Hoop voor jou dat de eitjes lekker blijven zitten en op tijd springklaar staan! Krijg je nu nog een echo voor vrijdag of moet je er nu maar gewoon op vertrouwen dat ze op tijd springen.

19. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mees ik sluit me helemaal aan bij wat xon zegt. Probéér er een beetje nuchter mee om te gaan want als het nu eens niet zo mocht zijn komt het extra hard aan als je er al een beetje vanuit gaat.
    Ga ook inderdaad testen wanneer jij dat wilt. Wij hier op het forum houden gewoon wel wat langer de `fingers crossed` voor jou

@Xon wat lekker nog een weekje en dan even er tussen uit. Het is je gegund hoor!

@lyanna toch fijn dat je in vakantie tijd op zo'n korte termijn naar de gyn kunt. Maar hopelijk is die hele mmm voor jullie niet nodig en gaat het deze maand alsnog buiten mmm om lukken. Ik duim voor jullie

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik zat net ook al te denken, we zitten je wel erg op te jutten sneeuwmees. Is niet de bedoeling hoor!

Nee, is ook geen straf om meteen te douchen maar wel dat ik dan verplicht mijn haar ook meteen moet doen. Dat duurt allemaal langer. Maar we hoeven inderdaad niet een ronde te missen gelukkig!

Deel Deze Pagina