beste meiden, ik voel me absoluut niet opgejaagd door jullie (eerder gesteund, omdat het rondom de NOD altijd weer spannend is). Als ik test, is dat omdat ik dat op dat moment zelf wil (en dus ook niemand kan verwijten als hij negatief is en ik me daardoor rot zou voelen). Dus laat niemand zich alsjeblieft schuldig voelen. Is nergens voor nodig, hoor!
Hallo Dames, hier even een teken van leven van mij... we zijn al weer een paar dagen thuis maar zit nog behoorlijk in de vakantie mood en heb nog niet veel online gezeten. Is veel gebeurd hier en kan ook al weer op ronde 3 gezet worden. Heb afgelopen vrijdag positief getest maar is inmiddels ook al weer negatief en bloed heftig en dit op dag 19 van mijn cyclus. Heb tijdens mijn vakantie al bezoek gebracht aan huisarts en al meerdere malen telefonisch contact gehad. Ik heb vanmorgen mijn gynacoloog gebeld en gewoon een afspraak afgedwongen. mijn huisarts wil me namelijk nog steeds niet door sturen. Heb nu 3 maanden achter elkaar gedacht zwanger te zijn en bij deze dus ook een positieve test gezien. Mag duidelijk zijn dat er iets aan de hand is......! Ik had natuurlijk al veel eerder achter de p.c kunnen kruipen om dit met jullie te delen maar heb dit allemaal even moeten verwerken en de vakantie had niet op een beter moment kunnen komen. Vorig jaar heb ik ook al een aantal keer gedacht zwanger te zijn en nu begin ik steeds meer het gevoel te krijgen dat ik een innestelingprobleem heb. Vanavond zal ik even helemaal bij lezen want er is weer veel geschreven in de laatste weken al denk ik dat ik het wel bij de laatste pagina`s ga houden. Hallo Hoop42, ik weet niet hoe lang je al mee kletst maar welkom. Heb de foto`s van het uitje in mijn mail gezien en dat zag er erg gezellig uit. Bijna spijt dat ik heb afgezegt...hahahaha. Ik kom weer lekker met de deur in huis vallen hier.... Hoop dat jullie toch een beetje blij zijn dat ik er weer ben, hihihi...
@Moedervan2boys: welkom terug hier. Had al het stille vermoeden dat er iets zou zijn. Zo te horen weer een hoop meegemaakt. Goed dat je een afspraak afgedwongen hebt. Huisartsen kunnen soms zo laks zijn, dus als het niet linksom gaat, dan maar rechtsom. Gelijk heb je. Ben benieuwd wat er uit komt. Wanneer heb je je afspraak?
Hee moedervan2boys, welkom terug weer! Ik was al benieuwd hoe het met je was. Wat heftig allemaal en belachelijk dat je huisarts je niet wilde doorsturen zeg! Goed dat je zelf een afspraak hebt afgedwongen. Ik ben ook benieuwd wat er uit komt, want het moet iets zijn natuurlijk. Neem de tijd om bij te lezen en natuurlijk is het leuk dat je er weer bent hoor! Wij gaan zo weg. Tot vanavond, want dan kom ik zeker weten nog even spieken!
@Jeetje: Eet smakelijk voor straks! Heb nu al honger en ik mag al om 18.30 uur eten. Kun je nagaan hoe jij je moet voelen.
@Sneeuwmees: dank je wel! Ja voel me nu toch wel een beetje slapjes en heb DORST! En zoooo'n zin in koffie hahaha. Maar ja, nog even volhouden en eerst een lange busrit. Niet echt zin in eigenlijk, maar hopelijk maakt het eten en drinken daarna veel goed. Jij ook alvast smakelijk eten!
@moedervan2 wat een emotionele achtbaan heb jij achter de rug zeg van blijdschap om een positieve test naar verdriet omdat het mis gaat en dat al een aantal keren achter elkaar. Hopelijk blijkt het allemaal een niet al te moeilijk te verhelpen iets te zijn zodat ook jij binnenkort op de roze bank mag en daar 9 maanden kunt blijven zitten.
@Moedervn2boys: Hè jeetje wat erg. Dat is toch teveel voor een vrouw; een paar keer denken zwanger te zijn en het dan mis zien gaan. En zelfs een positieve test. Erg verdrietig. Goed dat je de afspraak gemaakt hebt. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat je geholpen wordt zodat je snel zwanger wordt en blijft. Dikke knuff. En leuk dat je er weer bent. @Mees: Wat ben je toch ook een schat om dat helemaal te benadrukken dat we ons niet schuldig moeten voelen. Doe lekker rustig aan. Je had gisteren al gezegd dat je op z'n vroegst vanavond zou testen. Of morgen. Nu heb je net uitgelegd dat je dat liever doet als je man er bij is en 't daarom waarschijnlijk vanavond doet. O wat hoop ik het voor je. Maar wat Xon en Bouddica zeggen is ook waar en daarom hou ik erover op tot ik je berichtje zie... @Jeetje: Eet smakelijk straks. Het zal je echt smaken. Was vandaag weer zonnig hier. Nou ik merk dat ik 't echt nodig heb hoor. Maar heb 't toch vaak koud. Tot straks op 't forum dames. En fijne avond.
@xon, inderdaad die 'vriendin' laten voor wat ze is! en nee, ik was niet jarig, mijn schoonvader @maureen, stap voor stap door de testjes meid, doen wij ook! eerst de 7 weken echo, dan nekplooi en daarna zien wij wel verder @mees, je maakt het spannend meid!! ik duim heel hard hier weer lekker thuis. heb vooral aan het eind van de middag last van misselijkheid.... heel suf. ben nu officieel uit mijn bh gegroeid, gister had ik wat striemen van mijn bh..... de jongens zijn dus gegroeid! de spullen hebben we bij mijn schoonouders laten staan hoor, de kamer die straks babykamer gaat worden staat nog vol met zooi..... eerst opruimen enzo, dan halen we alles wel deze kant op.
Net getest en helaas negatief. Of het had niet zo mogen zijn en ik word ongi of het is nog te vroeg. Helaas dus geen positief bericht vanavond! Aan jullie duimen en aandacht heeft het in ieder geval niet gelegen. Dank jullie wel, jullie zijn schatten.
@Sneeuwmees: Hè echt balen meid Weet even niet wat ik moet zeggen. Had echt goede hoop voor je. Nou sterkte met de teleurstelling. Dikke knuff!
@Justme: zo jouw 'jongens' zijn al snel gegroeid. Dat beloofd nog wat voor de komende maanden. En ik heb ook wel eens gehoord dat die misselijkheid die eind van de middag of avond is, ook (mede) veroorzaakt wordt doordat je dan moe begint te worden, dus omdat het voor jou ook steeds pas eind van de middag is, zal dat voor jou ook meespelen, denk ik. Wanneer heb je je eerstvolgende controle weer. Je gaat nu toch over naar een vk-praktijk?
Ohhh nee, Mees. He bah, het valt toch wel altijd weer tegen he (het valt mij al tegen, laat staan hoe het jou tegenvalt ). Nou ja, op zich er ís nog geen rood, dus nog een klein tikkie hoop. Knufffff (ik heb nog chocola over hoor!!!) Syll, hoe was je eerste dag werken? Viel het een beetje mee? Moederv2, wat vervelend zeg. Idd goed dat je hebt aangedrongen voor een afspraak bij de gyn.
hè Mees wat jammer, maar een negatieve test en géén bloed...dan is er nog een klein kansje. Als het nu eens een late innesteling is? Ik blijf toch nog even voor je duimen hoor! Ik had er zo een goed gevoel over bij jou deze keer. Die test màg gewoon niet negatief zijn vind ik
@Xon: dank je! Ik zal het bestelformulier voor de chocola vast invullen. Ja, het is helaas het risico van het testen. En met mijn onregelmatige cyclus moet ik maar gewoon een datum pakken, maar blijkbaar is mijn cyclus deze maand toch weer langer dan die 27 dgn. Had gehoopt dat mijn cyclus weer een beetje regelmatig zou zijn, maar dat is dus blijkbaar nog steeds niet zo. Ik had op zich goede hoop, gezien enkele hoopvolle klachtjes die ik had ook tijdens mijn vorige zwangerschappen. Vanmorgen werd ik bij het tandenpoetsen ineens heel misselijk, dat vond ik raar, want dat heb ik anders nooit, behalve bij mijn laatste zwangerschap. Maar goed, we wachten weer af, of het wordt rood of ik moet een dezer dagen nog maar een keer langs het kruidvat om testen te halen. Meer dan wachten (en even flink vloeken) zit er even niet in op dit moment.
@Boudicca: bedankt voor het blijven doorduimen! Als je maar uitkijkt dat je geen RSI ervan krijgt...hahaha! Had de test ook nog even streng toegesproken of het tweede streepje alsjeblieft tevoorschijn wilde komen, maar helaas, het bleef wit!
@Sneeuwmees: Ik wou net eigenlijk al zeggen dat ik stiekem toch ook nog hoop en duim. Geen rood.... En als je zegt dat je cyclus toch nog schommelt... Misschien was je dan toch te vroeg. Al ging je er van uit dat vandaag je NOD was. En wat je zegt over misselijk worden tijdens tandenpoetsen en dat anders nooit hebben... Valse hoop is alleen pijnlijk. Dus je pakt het goed aan vind ik. Rustig aan doen en toch even kijken of je cyclus deze maand langer is. Laten de duivels maar wegblijven. Ik gun het je zo. Dikke knuffel!
@mees, balen meid ,maar geen bloed geeft moed he! dat van die misselijkheid kan zeker te maken hebben met vermoeidheid hoor, in de loop van de dag zak ik wel in...... proberen op tijd naar bed te gaan en voldoende te rusten. we doen ons best!