wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedervan2boys

Moedervan2boys Actief lid

28 jun 2011
    190
    0
    0
    full time, stay at home moeder.
    overijsel
    syl en lyanna, is zeker erg lastig dit omdat je weet dat je dus mooi wel steeds een bevruchting hebt en je zo dicht bij bent maar goed ben gelukkig niet alleen hierin onder ons oudere mutsjes ;). Heb zelfs gister nog een test gedaan gewoon omdat je toch stiekem hoopt dat het wel zo is en het gewoon een minder goede test is geweest maar nee...
    iig bedankt voor de knufs...

Mees, wat jij hebt is wel net zo gek makend en leef iedere keer weer met je mee hoor....

ga maar eens even koffie zetten en douchen is misschien ook wel een goed plan... kan maar moeilijk op gang komen vandaag. Zou toch mooi weer worden???? Nou tis hier grijzer dan grijs.....

2. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Jeetje, bedankt voor je reakties bij de foto`s

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: heb vanmorgen nog een etos-test gedaan. Niet echt met ochtendurine, maar met de 3e plas. Ook negatief. Dit is wel een test die je echt op je NOD of later moet doen. Dus of het is mijn NOD (nog) niet of ik ga gewoon ongesteld worden. Dus ik moet maar met het 'ergste' rekening houden. Het is niet anders.
    Heb mijn man (die nog steeds hoopvol is deze maand) maar voorzichtig toch uitgelegd dat hij er maar van uit moest gaan dat hij in september 'weer aan de bak' zal moeten.
    Bah! Wat zijn dit toch altijd weer rotdagen! Ben ook nog eens snotverkouden, dus weet ook niet of de hoofdpijn nu daarvan is of toch van een naderende ongi. De tijd zal het leren..

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yiehaaa, eindelijk vanochtend telefoon!!! Donderdagochtend wordt eindelijk onze nieuwe bank bezorgd die we op Hemelvaartsdag hebben gekocht. Manlief is toen door de bank gezakt en kan die eindelijk de deur uit. En dan heb ik ook eindelijk een bank die goed voor mij zit. :D

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sneeuwmees: inderdaad, echt rotdagen hè! Ik kan alleen maar zeggen, dikke knuffel voor nu en er zit niets anders op dan afwachten. Maar ik denk ergens dat je cyclus misschien toch langer is dan je denkt dus wie weet is het je NOD nog niet? Nou, sterkte met de hoofdpijn en de verkoudheid!

@Moedervan2boys: ja geen dank! Ik was nieuwsgierig :) Leuke foto's hoor! Ik heb ook wat nieuwe foto's in mijn album gezet, o.a. eentje van mij en mijn tweelingzusje en mij en mijn neefje en eentje van onze bengel de kat. Voor wie nieuwsgierig zou zijn :cool:

@Sillysa: fijn dat het wel goed was gegaan en tuuuurlijk is het wennen! Succes ook vandaag!

Ik ben weer zo duf als wat en moet ook nog eens proberen mijn deadline zien te halen, dus.... ik ga maar weer eens verder. Helaas geen koffie om me op gang te brengen.

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Lyanna: ooh heeeeerlijk! Kan me voorstellen dat je ernaar uit keek!

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, succes meid met je deadline.
    *schuift even bakkie koffie naar je toe*

En ja, ben zo blij dat de bank er eindelijk is. Voel me nu net zo'n klein kind zeg maar die eindelijk haar cadeautje krijgt. ;)

8. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Lyanna, wat kun je toch gelukkig worden van nieuwe spullen hè? Ik weet dat het helemaal niet goed is om materialistisch te zijn maar ow, ow, ow, wat kan ik gelukkig worden van nieuwe kleren of leuke spullen voorin huis... geniet van je nieuwe bankie zou ik zo zeggen!!!

9. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Ik zit door mijn korte cyclus al op ronde 4, kom ik net achter... zou iemand mij op ronde 4 willen zetten? Zoals het er nu uitziet zou mijn NOD rond de 3 september zijn.

10. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    NOD-WACHTBANKJE:
    16-08 Sneeuwmees 39 - ronde 3 na mk - 2e kind
    21/23-08 Boudicca (BAM) 36 - ronde 4 d.m.v. ZI - 1e kind
    02-09 Xon (BAM) 37 - ronde 13 d.m.v. ZI - 1e kind
    03-09 Sillysa 38 - ronde 12 - 3e kind
    07-09 JeetjeB 35 - ronde 2 na MK - 1e kind
    07-09 Lyanna 36 - ronde 20- 2e kind
    ..-.. Moedervan2boys 35 - ronde 4 - 3e kind
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    ..-.. Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!)
    13-11-11 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje!
    13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing!
    01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!)
    28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)
    16-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    19-04-2012, Dominique 40 - ronde 3 na mk - 2e kind(ZWANGER!!!)
    21-04-2012, Maureen (BAM) 39 - ronde 6 - 1e kind (ZWANGER!!!)

11. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @moedervan 2: gedaan.
    En ik heb mezelf er ook maar bij gezet, hoewel ik niet zeker ben van de 19. Het zit tussen de 19e en de 21ste. Maar ja, echt belangrijk zijn die drie dagen niet, toch?

12. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    #1132 Moedervan2boys, 16 aug 2011
    Laatst bewerkt: 16 aug 2011
    thx... begrijp er niks van dat jullie het allemaal wel lukt om jezelf erop te zetten en mij niet????? Het maakt alleen uit als je met cb ofzo wil testen idd maar wij zijn volgens mij allemaal vroeg testers dus dan maakt het idd niet uit.

Was idd een duidelijke uitslag en die negatieve kwam echt als donderslag bij heldere hemel... Heb ook rozen gekregen van mijn mannetje en dat doet hij dus nooit. heb er al een paar keer na gekeken omdat ze mij doen herinneren aan ons blije moment en heb steeds de neiging ze weg te gooien maar ze zijn uit liefde gegeven dus ze verdienen het niet nu al in de prullebak te belanden....

13. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Wat staan er trouwens al een boel op roze zeg.... dat moet toch een positief teken zijn.

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ja inderdaad die lijst wordt steeds langer hè! Dat geeft wel moed.
    Wat lief dat je man je rozen had gegeven, die zou ik dan ook niet zomaar weg kunnen gooien. Maar het is tegelijkertijd mooi en pijnlijk waar ze je aan herinneren. Wat gek hè dat je zo'n korte cyclus hebt. Ik ben wel heel benieuwd hoe dat nu komt.

Ik ben pas net klaar met mijn opdracht, weer te laat, pffff! Het valt toch niet mee om me te concentreren. En erwacht nog meer werk.

Wat is het hier verder stil vandaag! Hier begint het stiekem toch wel weer heet te worden. En daar, nog steeds druilerig?

Nou, ik ga maar weer eens verder. Tot later!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Meiden, hier helaas zekerheid, al was het niet de zekerheid waar ik op gehoopt had! Ik ben op rood gegaan vanmorgen.:x Moest nog een hoop boodschappen inslaan voor een excursie-week van ons werk, dus kon jullie het niet eerder laten weten. Het was een enorm gesjouw (moest allemaal trays met blikjes, flesjes water, dozen koeken en chips kopen) en had dat stiekem een beetje uitgesteld omdat ik liever niet zo zwaar wilde gaan sjouwen als ik misschien zwanger zou zijn. Nou ja, eind van de morgen kwam toch het rood, dus gelijk toch maar die zware boodschappen gedaan èn zelf gesjouwd.
    Helaas, ondanks 4 pendels deze maand, dus geen positieve test en helaas niet zwanger mijn 30-er jaren afgesloten. Nu weer proberen vooruit te kijken (weer mijn nod uitrekenen, banners en lijstje aanpassen en hopen dat de klusdagen maar weer een beetje gunstig vallen). Pffff.... wat een gedoe toch altijd weer. :(Volgens mij vallen die klusdagen al weer onhandig, want mijn man moet dan net weer wat meer werken. Maar goed, dat zijn zorgen voor later maar weer.
    Heb mijn man al ge-smst die nog steeds hoop had. Hij zei dat we vanavond maar een lekker ijsje gingen eten om de teleurstelling weg te eten.;)

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ooh Sneeuwmees, hè verdorie, wat ontzettend balen zeg! Die pendels had ik inderdaad gezien, maar die zeggen dus ook tien keer niks hè blijkt wel! Ik leef echt met je mee. Inderdaad vanavond maar even lekker samen een ijsje eten tegen de teleurstelling. En dan maar weer proberen vol goede moed verder te gaan. Nou meid, dikke knuffel van mij hier.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    NOD-WACHTBANKJE:
    21/23-08 Boudicca (BAM) 36 - ronde 4 d.m.v. ZI - 1e kind
    31-08 Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind
    02-09 Xon (BAM) 37 - ronde 13 d.m.v. ZI - 1e kind
    03-09 Sillysa 38 - ronde 12 - 3e kind
    03-09- Moedervan2boys 35 - ronde 4 - 3e kind
    07-09 JeetjeB 35 - ronde 2 na MK - 1e kind
    07-09 Lyanna 36 - ronde 20- 2e kind
    13-09 Sneeuwmees 39 - ronde 4 na mk - 2e kind
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!)
    13-11-11 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje!
    13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing!
    01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!)
    28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)
    16-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    19-04-2012, Dominique 40 - ronde 3 na mk - 2e kind(ZWANGER!!!)
    21-04-2012, Maureen (BAM) 39 - ronde 6 - 1e kind (ZWANGER!!!)

Zo de 'administratie' is weer op orde!

18. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah nee...lieve Mees! Wat vreselijk balen meid! Zag vanmorgen al wel dat je een negatieve test had en nu dus de bevestiging.

Knuff

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ach nee, Mees, wat ontzettend balen voor je.
    Dat mag wel een héél lekker driedubbel ijsje mét extra slagroom worden voor de teleurstelling.
    Ik had echt zo voor je geduimd, vooral omdat het de laatste poging was voor je 40ste, en ik de hele tijd denk dat het de laatste is voor mijn 38ste, had zo gehoopt dat we beiden voor onze verjaardag écht een feestje zouden kunnen vieren.
    Dikke knufffffff

Jeetje ik vind het nog steeds knap dat je kunt werken zo tijdens het vasten. Je kijkt vast al weer uit naar vanavond.

Moedervb2: ja rozen kun je niet weggooien (die kunnen er ook niets aan doen ;) ) maar ik snap het wel hoor.
    Maar nu stap richting mmm, wie weet kunnen zij je helpen.

Hier vandaag nog opgeruimd, gestofzuigd en gedweild en daarna even op de bank in slaap gevallen (vannacht maar vier uurtjes geslapen, lag al laat op bed omdat ik mijn mozaiekspullen aan het opruimen was en toen ik eenmaal lag toen grrrr k*tmug, ), maar goed heb vakantie dus het mag best.

20. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    nee, die rozen laten we maar gewoon staan en ja echt heel lief maar ik zei al meteen dat het misschien wat te voorbarig zou zijn... Waarom het nu zo is weet ik niet maar misschien is het zo dat als het mis gaat bij het innestelen en je dus het vruchtje afstoot je eerst gewoon bloed en daarna gewoon je menstruatie optreedt. Misschien dat iemand dat hier weet? Dan is het logisch dat mijn cyclus nu zo kort is.... iedere keer is het wel rond de tijd dat de innesteling met mijn normale cylcus rond die tijd zou moeten zijn.

Ik kan natuurlijk wel blijven raden maar ik weet het ook gewoon niet!? hopen dat ik volgende week dan ook echt antwoorden krijg. heb gelukkig een geweldige gyn die echt de tijd voor je neemt.

Ik ga maar eens koken....

Deel Deze Pagina