wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Was ik weer, lekker weer net zo lam als gisteravond maar het is ook wel fijn moet ik zeggen hoor.

Mees, lieverd wat ellendig toch weer bah!!! Ik had het al een beetje verwacht omdat je gisteren en vandaag al nega getest had, maar ik weet dat zolang er geen bloed is je toch tegen beter weten in blijft hopen, voor jou een hele dikke knuffel van mij. En laat je maar lekker verwennen thuis door je mannetje........

Maureen, kan me voorstellen dat je erg geschrokken ben meid, maar zoals al eerder gezegd heb je tijdens je zwangerschap vaak last van wat meer afscheiding dan normaal, knuffffff en blijf maar goed praten hoor tegen die kleine erwt, dat ie zijn mam goed vasthoudt!!

En Second, dat geldt natuurlijk ook voor jou, flink blijven praten meid en dat ie maar goed blijft plakken!! En alvast veel plezier in Disney!!

Xon, al een beetje geestelijk aan het voorbereiden op je vakantie??

Iedereen een dikke knuffff van mij,

Sillysa

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xon is je mozaïek werk af? Dat maakte je toch voor iemands verjaardag?Leuke hobby lijkt me dat.

@Secondlife. Met mij gaat het wel goed hoor. Afgezien van het feit dat ik gestaag richting NOD kruip en straks in dezelfde rot positie zit als Sneeuwmees. Ooow die onzekerheid hè, man man man. Ik voel natuurlijk ook van alles en spreek mezelf dan iedere keer weer streng toe dat ik dat ook al eerder heb gevoeld en dat het toen ook niets was. Daarbij heb ik dan ook nog eens een "fantastisch" :$ uitzicht op een hsg die gemaakt gaat worden als het niet lukt deze keer. Maar morgen, vrijdag, zaterdag, maandag en dinsdag heb ik in ieder geval vol gepland met leuke dingen ter afleiding. Ik hoop dat dat helpt.:p

3. Maureen

Maureen Niet meer actief

Aah zo lief!

Weet je ik heb 't al 2x gezegd hier maar ik kijk elke dag met plezier naar mn sleutelhanger. Vanmiddag nog weer apart de beeldjes en bedeltjes bekeken. Ben er zo blij mee. Maar toen zat ik dus ook met m'n gedachten bij jou. En ik heb echt de voorzienigheid, het universum, God of hoe je het ook wil noemen, ik weet niet waar en of je ergens in gelooft, toegesproken. Heb echt gezegd en gevoeld en gevraagd of dat het deze ronde maar mag lukken bij jou. En ik zie je ook zo voor me met 'n kleintje. Past echt bij je. En ik deed het ook al hoor afgelopen maanden (jaren). Ongeveer hetzelfde wat jij zegt.

En natuurlijk wens ik dat alle dames op het steeds korter wordende NOD lijstje. O dan zullen we nog terug kijken naar de tijd dat er een NOD lijst bestond :p Hoewel er natuurlijk ook nieuwe dames bij kunnen komen maar ook voor hen geldt het.

4. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Xon, het kan toch niet anders dan dat ook jij een kleine mag krijgen?? Ik ben er van overtuigd dat het jou gaat lukken, na alles wat je hebt doorstaan en er voorover hebt gehad en nog hebt moet dat gewoon, een dikke knuffff meid

Boudicca, s6 op de wachtbank meid! Spannend altijd weer, knuffff

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik ben freelance vertaler of eigenlijk moet ik zeggen ondertitelaar dus ik kan dat mooi vanuit hier ook doen en lekker thuis, hoewel het soms inderdaad lastig is. Ik vind het ook wel lastig nu hoor om te werken en te vasten, want normaal als ik iets af heb neem ik even pauze met wat te eten en drinken en dat is er nu niet bij! De koffie schreeuwt soms bijna naar me ;)
    Ik kan me ook echt niet goed concentreren, voel me nog steeds moe overdag en wazig, dus als dat zo blijft weet ik niet of ik de hele maand ga afmaken want ik wil niet dat mijn werk er onder gaat lijden.
    Nou, ik ga nog even verder bijlezen en reageren. O, ja, bedankt voor je reacties op mijn foto's! Vroeger waren mijn zusje en ik echt moeilijk uit elkaar te houden inderdaad!

6. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    #1166 Guapetona, 16 aug 2011
    Laatst bewerkt: 16 aug 2011
    Hallo lieve allen,

Wat gebeurt er toch weer veel hier!

@Mees: wat onwijs balen! Wat mij geholpen heeft (denk ik) is vroeg klussen, in beide gevallen hielp dat bij ons. Maargoed ik heb nooit ovulatietesten gedaan, dus wellicht ovuleerde ik gewoon vroeger dan normaal. Of wat ook kan, is dat het zaad van mijn man traag is, waardoor het een langere aanlooptijd nodig heeft om mijn eitje te vinden :D. En afvallen hielp mij ook, in beide gevallen ben ik eerst afgevallen, en rond hetzelfde gewicht is het nu de 2e keer gelukt. Misschien kan je nagaan hoeveel je woog bij je eerste?

@Mother van 2 boys & Sneeuwmees & Lyanna: Zelf had ik het gevoel dat ik ook wel afentoe bevrucht raakte, maar dat het rond de innesteling niet bleef plakken. Ik heb in de laatste maand, toen het een plakbeebje bleek te zijn, Tarwekiemolie gebruikt. Dit zou de innesteling bevorderen. Toeval of niet, ik weet het niet.

Teunisbloemolie is meer om de PMS-symptomen van je cyclus te verzachten. Daarvoor heb ik het altijd gebruikt, en mij is aangeraden door de antroposofische arts, daarmee juist te stoppen als ik zwanger wilde worden.

Dat zijn mijn ervaringen iig.

@Maureen, ja vreselijk spannend is dat hé, er gebeuren allemaal rare dingen in je lichaam die eerste weken. Ik had idd ook last van extra afscheiding. Zolang die transparant/wittig is, is er niks aan de hand. Als hij roze wordt kan het op een aankomende bloeding wijzen. Maar ook dat is niet een feit. Ik heb in de 9e week nog een paar dagen een rozige afscheiding gehad, en gelukkig bleek er niks aan de hand te zijn. Elke fase in de zwangerschap is spannend. Ik ben nu pas een beetje gerustgesteld, nu ik de 30 weken nader. Maar ik vrees ook nog de vroeggeboorte/bevalling. Het is allemaal zo vreselijk kwetsbaar, en je hebt er zelf geen controle over.

@ Dominigque, ik blijf ook hard voor jou duimen! Beebje: Plakplakplakplak....!

@Xon, fijn dat je nog even lekker weg gaat! Geniet ervan!

Hier begin ik aan het idee te wennen, dat ik niet meer ga werken. Maar er blijft een soort angst dat mijn collega's/teammanager het misschien maar aanstelleritus vinden. Toch merk ik dat ik gemiddeld per week nog meer slechte dan goede dagen heb, en elke dag een paar uur slaap en een paar uur rust op de bank. Het blijft dus aanmodderen... Volgende week ben ik jarig, dat geeft dan gelukkig weer wat afleiding. Zodra ik me goed voel moet ik maar alvast aan het taarten bakken beginnen :p. Heeft iemand nog tips voor een lekker recept?

7. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    En Mees, ik ken dat wel hoor wat je zegt over je man, heel herkenbaar. Maar ik doe op dit moment zelf bellen outbound dus, had het niet goed begrepen voordat ik daarheen ging en daar is het echt 10x erger pppffff. Ik heb eerder voor menzis gewerkt wel op de klantenservice en daar was het ook heel erg met mensen die je voor niets uitschelden of roepen van: Ja jij werkt daar dus jij hoeft zeker geen dure premie te betalen!! Echt de grootste onzin die je maar kunt bedenken zeg. Ik heb er zelf alleen geen last van als iemand niet normaal tegen me kan doen verbreek ik gewoon de verbinding hoor, ik vraag eerst of ie rustig tegen me kan praten en zo niet, tja dan niet, ik neem het niet mee naar huis. Eigenlijk lach ik er gewoon om hoor, tja je moet het wel een beetje uithoudbaar maken voor jezelf anders word je gek. En nu bel ik dus zakelijk, nou dan zou je denken die mensen weten hoe het is maar die zijn echt erger dan de gewone man hoor. Maar ik vind het wel een uitdaging om ze toch over de streep te trekken hahaha........That's me........

8. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Guape, je moet je even niet zo druk maken wat een ander ervan denkt hoor, denk maar lekker even aan jezelf en de kleine das veel belangrijker nu, ik heb trouwens je tip over tarwekiemolie aangenomen hoor, ik gebruik het nu een maand en hoop dat het wat mag bijdragen, afgelopen ovu heeft het iig niet geholpen maar ik ga gewoon door met slikken, baat het niet dan schaadt het niet, alvast s6 met taarten bakken en een hele fijne verjaardag, knuffffff

Monchoutaart met aardbijen en banaan jammieeeeee en dan een lekkere zachte bodem met jam erdoorheen, ja ik vind zo'n harde koek-bodem niet zo lekker hahaha......

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh zoveel geschreven weer en wat een mooie berichtjes naar elkaar toe, zo lief! Wat is dit toch een hecht clubje hè.
    Ik heb eigenlijk niet de puf om op iedereen afzonderlijk te reageren verder nu, sorry meiden :)
    Maar wil iedereen een dikke knuffel geven en alvast welterusten wensen. Tot morgen!

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Slaap lekker Jeetje!! Tot morgen, knuffff

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@ Mees: wat vreselijk balen voor je!Ik had graag anders gezien voor je!

Vandaag drukke dag gehad!Ook hier nog geen eisprong helaas..dus we klussen lekker door:)

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Zo een nieuwe dag, een nieuwe blik op vooruit.
    @Xon: ijsje was lekker, het is een Italiaans ijsje geworden met 3 bollen! Dus de scherpste randjes van de teleurstelling waren al wat minder geworden. Maar goed, gisterenavond toch even een traantje gelaten. Je leeft die twee weken na de eisprong weer zo naar je NOD toe en dan is er weer even dat zwarte gat, waar je weer uit moet klimmen. Lukt me wel, alleen op zo'n eerste dag meestal even niet.
    En ook ik ben er van overtuigd (en kan het ook helemaal voor me zien) jij met een klein kindje. Zo'n schat van een vrouw moet toch gewoon een kindje krijgen!! Jij lijkt me een hele leuke moeder, dus blijf hoop houden. Als er dan een kindje jou kiest, dan is het ook een wereld-match! Maar ik ben er, net als de rest, van overtuigd dat dat jou gaat lukken.
    @Guap: het blijft, denk ik, lastig je los te maken van het werk, als het niet je eigen keuze is geweest om op dat moment te stoppen. Als ik lees dat je toch nog heel wat mindere momenten hebt, denk ik, dat het wel de juiste beslissing is geweest om dat toch te doen. En als mensen daar iets van zouden denken is dat hun probleem. Als ze jou ook beter zouden kennen, dan zouden ze ook weten dat jij niet zo in elkaar steekt om bij ieder wiswasje thuis te zitten. Ik heb het hier ook op mijn werk, ik werk in de weekenden en avonden (terwijl ik dat eigenlijk niet hoef), maar als ik een half uurtje later kom, gaat de tamtam (door 2 bepaalde personen) ook dat ik er met de pet naar gooi en de kantjes ervan af loop. Het is dus hun gebrek aan mensenkennis en begrip en niet de mijne (bedenk ik me dan maar). En de tarwekiemolie had ik ook in huis gehaald. Ik ben alleen een zeer slechte pillenslikker, dus 3 x per dag heb ik niet gehaald. Of het dus effect had, weet ik niet, maar ik zag dat het ook voor veel andere dingen helpt, dus baadt het niet, dan schaadt het ook niet. En we klussen maar weer door de komende weken. Ik denk wel dat de tip van iemand om in ieder geval langer door te klussen, zeker zinvol is. Vaak merk je dat je extra gefocussed ben op het klussen rondom je eisprong en dat je dan het idee hebt dat je eisprong geweest is en dan even stopt met klussen. Op een ander topic had ik van iemand gelezen die zei dat zelfs na een positieve ovu-test het bij haar soms nog wel eens 3 dagen had geduurd voordat het eitje echt gesprongen was (was onderzocht). Dus daar zit wel wat in (zeker voor ons, denk ik). En verder denk ik nog steeds dat er een behoorlijk portie geluk nodig is om zwanger te raken. Ik ben nu 4 kilo zwaarder dan toen ik zwanger raakte van mijn zoontje (terwijl ik mijn hele leven al te zwaar ben). Ik ben lange tijd zelfs onder dat gewicht gebleven van voordat ik zwanger raakte, maar na mijn mk is het even helemaal misgegaan en zijn de kilo's er ineens aan gaan plakken. Dus het zou mooi zijn, als ik in ieder geval wat ervan kwijt zou kunnen raken.
    @Jeetje: zo te horen kom je er nog niet helemaal in bij het vasten. Komt misschien ook omdat je al een stuk gemist had en niet gemotiveerd en fit genoeg eraan begonnen ben. Toch knap dat je het blijft proberen, maar het moet niet zo zijn dat je er 'onderdoor' gaat.
    @Syl: fijn dat je zo sterk in je schoenen staat. Denk dat jij ook echt wel geschikt bent voor dat werk. Hoop ook dat je het een beetje leuk gaat vinden. In ieder geval fijn dat je wat meer onder de mensen bent. Nog wat van je dochter gehoord? Ik begreep dat ze deze week overgeplaatst zou worden.
    @Maureen: veel succes straks bij de huisarts. Ben benieuwd of je dan wat meer rust krijgt dat je echt zwanger bent.

Ik moet straks ook naar de huisarts. Zat vanmorgen met een wattenstaafje in mijn oor en toen ik het staafje eruit haalde, had ik alleen het staafje maat het watje niet meer. Volgens mij zit dat nog in mijn oor. Heb ik weer!
    Verder heb ik al wekenlang pijn in mijn voet. Er is niets aan te zien, ik heb het ook niet gestoten of gezwikt, maar ik kan er af en toe gewoon niet op staan. Ik vermoed dat het nog een hormonenrestje is. Maanden na de geboorte van mijn zoontje kreeg ik ineens polsklachten en was bang voor rsi. Toen bleek dat vocht te zijn wat tussen de gewrichten ging zitten en dus pijn veroorzaakte. Bleek iets hormonaals te zijn.
    Dus ik denk dat dat nu weer zo is. Het is nu een paar maanden na mijn mk en ben hormonaal natuurlijk ook lang niet helemaal stabiel geweest, dus denk dat dat er nu weer mee te maken heeft. We zullen zien. Gelijk maar even groot onderhoud laten plegen. En ik vind die periode als ik ongesteld ben ook altijd handig dat ik dan ook evt. met een gerust hart pillen in kan nemen als dat nodig mocht zijn.

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Mees, wat ongelofelijk kl@te dat je weer ongi bent. Knuff!!!

Verder laat ik het hier even bij, wil even hele woonkamer onder handen nemen en ruim maken.
    Vanavond gaat natuurlijk de bank eruit en morgenochtend de nieuwe, dus dan gelijk alles maar even grondig doen. Kan het er even weer tegenaan.

Misschien kom ik straks nog even als zoontje op bed ligt vanmiddag, maar vanaf morgenmiddag kom ik weer volop mee "buurten".

Sorry voor de rest dat ik even niet reageer, dus bij deze iedereen maar even een dikke knuff!!!

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hallo meiden!

Sneeuwmees: dat heb jij weer zo'n wattenstaafje in je oor dat blijft hangen. Wat vervelend, maar het komt er vast gemakkelijk uit met een beetje hulp. En ook sterkte met de voet, dat klinkt pijnlijk. Kan daar wel iets aan gedaan worden dan als het hormonaal is?

Lyanna: poets ze in huis!

Maureen: ben heel benieuwd hoe het vandaag gaat bij de huisarts en hoe het met je is nu. Wat een schrik als je ineens wat denkt te voelen lopen hè? Gelukkig was het niets. Ik had ook wel veel meer afscheiding toen ik zwanger was.

Sillysa: ik vind het knap dat je dat soort werk kunt doen hoor! Maar ik zie jou dat wel aankunnen!

Ik was al op tijd weer op, werd gek van kat en vogels die me wakker maakten en mijn werk zit ook constant in mijn achterhoofd. Ik ben pas anderhalve week weer thuis en aan het werk en voel me bijna een beetje overwerkt. Is niet echt goed, dus ik moet ook nog maar zien of ik de hele ramadan ga afmaken inderdaad. Want zo gaat het niet echt goed. Ik voel me in ieder geval behoorlijk labiel en of dat nog door hormonen kan komen weet ik eigenlijk niet?

Wat ik me trouwens ook afvroeg, misschien weten jullie daar iets meer over, of het vasten invloed zou kunnen hebben op de eisprong? Ik bedoel, zou je eisprong daardoor later kunnen komen of zo? Nou ja, ik moet me er niet te druk om maken en gewoon klussen!

Trouwens de maand dat ik zwanger raakte was bij ons het verschil dat we wat vroeger waren begonnen met klussen, op dag 10 al geloof ik! En toen om de dag tot dag 14 maar. Daarna hebben we geloof ik pas weer 'geklust' op dag 19 want we gingen op vakantie en toen kwam het er niet van tussen dag 14 en 19. Dus... ik denk zelf dat ik zwanger ben geraakt door vroeger te klussen, maar ja dat hoeft niet elke maand op te gaan natuurlijk. Wat is het ook lastig!

Ik ga maar weer even verder met mijn werk. Ik weet dat ik nog een heleboel van jullie ben vergeten, sorry daarvoor! Iedereen een heel fijne dag en tot later!

15. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @Sneeuwmees: fijn dat je een lekker groot ijsje hebt gescoord :). Dat help, he? Het is zo rot als je toch ongesteld wordt. Je bent al sjaggo van de hormonen en dat ook nog zo'n teleurstelling. Ik vind het slecht geregeld. Weet je, ik denk dat jij binnenkort weer lekker zwanger gaat worden. Je was al een keer zwanger en het duurt nou eenmaal iets langer als je ouder wordt. Niets houdt je tegen. Alleen nog eeeeeeeventjes geduld en dan kom je er gezellig bij in het roze hoekje. En ondertussen af en toe een flinke ijscoupe en blijven kletsen hier, ok?

@Maureen: ik ben ook al een paar keer geschokken. Het voelt wel een paar keer per dag alsof ik begonnen ben met vloeien. Ik begin er nu een klein beetje aan te wennen, maar ik ben bijna afgevallen van het heen en weer rennen naar de wc.

@secondlife en maureen: ik praat niet echt met het rijstkorreltje, maar ik heb wel iets geks wat ik nog nooit aan iemand heb verteld. Als ik aan het kleintje denk dan voel ik een soort vlindertje of kriebeltje in mijn buik en dan voel ik dat het goed zit. Dat voelt alsof we contact hebben, alsof ze even zegt dat het goed gaat. De vorige keer was het kriebeltje weg toen het hartje was gestopt. Raar, he? Ik ben helemaal niet van het bovennatuurlijke, maar hier ga ik in mee. Ik hoef niet alles te kunnen verklaren, toch?

De kriebels zijn deze keer heel sterk. Het voelt echt alsof het leeft en dat ik niet alleen ben in mijn lichaam. Ik hoop dat ze bij mij blijft.

16. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @jeetje: ik volg met interesse de vast-verhalen. Het lijkt mij echt moeilijk om aan een vertaling te zitten puzzelen terwijl je wazig bent van het vasten. Van welke taal naar welke vertaal jij? Hoe ben je daar zo ingerold?

17. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @sneeuwmees: watten in je oor. Dat verzin je toch niet. Wat een pech. Ik moet er een klein beetje om gniffelen. It doesn't rain but it pours. Succes, meid, met het verwijderen. Je krijgt vast een heel verhaal van de arts over hoe je je oren dan wel schoon moet maken.
    Ik geef je in ieder geval een virtuele knuffel.

18. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi Dames,

Nou ,het kostte me bijna een week !!! om alles door te lezen! Niet normaal! wij zijn weer terug van een korte vakantie ( geen internet!)en begrijp dat ik alweer wat dames mag feliciteren! hou jullie vast kleintjes! en Mees *knuf*

verder heb ik zo goed als het kon een ieders verhaal meegelezen hoor maar bne weer ff vergeten hoe of wat.... sorry!

hier alles goed, mijn mannetje komt toch nog ff naar NL as vrijdag ( geheel onverwachts!) kan hij gezellig mee naar de Efteling vrijdag!

Volgende week de 20 weken echo..... spannend!

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Dominique: wat je zegt over dat kriebeltje daar herken ik wel wat in! En ook dat wat je zegt over niet alleen zijn in je lichaam. Toen ik net zwanger was had ik wel het gevoel dat het leefde en achteraf gezien ging dat gevoel op een gegeven moment over bij mij, maar toch bleef ik natuurlijk hoop houden.
    Ik hoop echt met heel mijn hart dat het goed blijft gaan deze keer bij jou! Maar fijn in ieder geval dat de kriebeltjes sterker zijn.

Ik vertaal van Engels naar Nederlands. Ik ben er een beetje vanzelf ingerold. Ik was op zoek naar dit soort werk en zat op een forum voor vertalers en daar postte iemand een bericht dat een bedrijf mensen zocht. Dus heb ik gereageerd en ik kreeg een test toegestuurd en kwam erdoor. Zo gaat dat bij de meeste bedrijven. En als je eenmaal ergens binnen bent wordt het natuurlijk makkelijker om ook bij andere bedrijven binnen te komen, want dan heb je al wat ervaring. Inmiddels doe ik dit werk alweer 6 jaar! Pff, de tijd vliegt!

Dit jaar valt het vasten me op een of andere manier een stuk zwaarder, zeker in combinatie met het werk. Ik denk inderdaad omdat ik er geestelijk niet helemaal op ingesteld was (doordat ik dus zwanger was en dacht dit jaar niet mee te gaan doen) en er ligt wat extra druk op me omdat mijn man geen werk heeft op het moment en ik dus wel moet werken om voor het inkomen te zorgen. Ze hebben niet zoiets als een ww-uitkering hier namelijk, helaas!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dominique: bedankt voor je opbeurende woorden. Jullie zijn allemaal zo lief altijd, dat dat me op zulke rotmomenten echt steunt.
    En je hebt het over 'ze'... is er meer wat jij al aanvoelt, wat wij niet weten?? Ook ik heb er deze keer alle vertrouwen bij jou in. Misschien omdat het zo spontaan en onverwachts gekomen is, dan moet het lot zijn dat het goed gaat komen, toch? En vooral lekker laten kriebelen (en genieten!!).

Deel Deze Pagina