wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maureen

Maureen Niet meer actief

#1201 Maureen, 17 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2011
    Hi dames,

Wat veel geschreven weer. Weet het allemaal even niet meer hoor, wie wat zegt.

Leuk die tweetaligheid. Wel een interessant boekje denk ik Dominique. Wil ook wel weten welk boek dat is. Zelf alleen Nederlandstalig opgevoed. Maar kinderen pikken dat heel goed op hè, als 'n spons zijn ze. Dus heb er vroeger wel over nagedacht om mijn kind misschien ook tweetalig op te voeden. Toen had ik nog grootse ideeën over emigreren naar 'n warm land enzo :p. Uiteindelijk blijk ik 'n echte (geboren en getogen) Amsterdammer te zijn. Die dan op z'n minst hier ook een huisje zou willen hebben en pendelen ofzo. Ja ja hahaha. Dat kan natuurlijk niet meer als m'n kind naar school gaat. En het ziet er nu ook niet meer naar uit. Maar wie weet...en toch leuk om 'n kind Engels en/of Spaans te leren. Een kleine wereldburger die zich dan ook ergens anders aan kan passen ;)

Vanmiddag naar de huisarts geweest maar die heeft niet nog eens 'n test gedaan. Hij zei dat die testen hetzelfde zijn als die ik thuis heb en dat het dus overbodig was. Nog wel even geprobeerd te vertellen dat ik de neiging te blijven testen sinds zaterdag heb kunnen doorbreken maar dat ik verder niet misselijk ben en er weinig anders van merk. Maar kreeg geen test.

Hij had het over 13 weken echo en later. Dus ik zei dat 't toch al vanaf week 7 kan. Toen zei hij 'ja je ziet wel dat mensen tegenwoordig eerder een echo laten maken maar dat zorgt vaak alleen maar voor onrust'. En voor week 7 zie je sowieso weinig zei hij ook nog.

Wel kan ik naar 'n gynaecoloog. Ook door andere zaken (uit het verleden). Ik heb al eens gezegd hier dat ik professionele hulp gehad heb vroeger. Had veel last van angstaanvallen bijvoorbeeld. Daar was ooit een aanleiding voor maar ging daarna lang door. Daar heb ik medicatie voor gehad. Heel licht; namelijk eerst 5 en later 2 1/2 milligram (waar andere mensen 20 of 30 milligram krijgen). Maar wel lang geslikt. En deze huisarts (die ik zelf niet ken; het is 'n huisartsenpraktijk met 'n paar vaste huisartsen en vaak huisartsen in opleiding.) had dus uitgezocht dat ik ook naar een gynaecoloog in het ziekenhuis mag hierdoor (naar 'n poli). Op basis van wat er in het digitale dossier stond. Ik zei dus dat het verouderde informatie was en dat het kennelijk nooit gecorrigeerd is. Ik kreeg dat namelijk niet door hen voorgeschreven. Toen zei hij 'ja ik heb oude informatie gebruikt dan maar je krijgt toch altijd een intakegesprek en dan kan je het uitleggen'. Hmm... Maarja in principe is er niets mis met extra controle natuurlijk.

Dus toen ik vroeg of ik nou een verloskundigenpraktijk kon bellen wist hij dat niet precies. Hij zei te denken dat als ik echt bij 'n gynaecoloog terecht kan, dat niet nodig is. Maar wist het niet zeker. Nou ik wacht dus maar af tot ik gebeld wordt zoals hij aangaf.

Intussen nog steeds niet misselijk of wat. Hoop eigenlijk dat ik wel snel een echo krijg. Ga er wel om vragen.

Fijne middag/avond dames

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Maureen als je bij de gyn komt hoef je niet meer daar de verloskundige

verloskundige is eerste lijn en gyn 2 de lijn.
    Ik ben destijds door HA direct doorgestuurd naar gyn en heb geen verloskundige gezien.
    bij gyn krijg je vaak wel rond 8 weken al een echo, maar je kan zelf aangeven wanneer je laatste ongi was en dan plannen ze je in..

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, lekker ijs!! je brengt me op een idee

@maureen, mijn gyn wilde ook geen echo doen voor week 7, om dezelfde reden! nog even geduld meid

@xon, jij bent gewoon de volgende hoor! jouw tijd komt eraan

verder heb ik niet zoveel onthouden, er is ook weer zoveel gekletst......

dat van die follikels was uiteraard niet voor mezelf, maar voor iemand die ik ken. die had met 11 dagen aan beide kanten nog geen dominant follikel. vond dat een beetje raar, dacht dat er op dat moment al wel wat meer dan 1 cm follikels moesten zijn.

hier nog even wachten tot mijn lief thuis is en dan lekker eten! vandaag mijn baas verteld dat ik zwanger ben. aangezien ik me overdag toch af en toe niet super voel vond ik dat wel zo eerlijk. weet ze tenminste waardoor het komt. en nog 2 nachtjes slapen en dan weer een echo!!

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Jeeeeeeemiineeeeeee, wat is er alweer veel gepraat vandaag.
    Was lekker even een dagje eruit.
    Eerst vanochtend ziekenhuis en daarna even geshopt.

Héél gek, maandag had ik een follikel links en rechts.
    Vandaag zaten er opeens rechts twee en kon barbapappa aan de linkerkant niets meer vinden.
    Althans niets wat de moeite waard is.
    Het was die minder leuke/ goede fert. verpleegkundige en op de een of andere manier weet ik niet zeker of er links idd niets meer zit. Ook al zat barbapappa ongeveer tot in mijn keel, hahaha.
    Zo heb je een jaar lang niets en zometeen ben ik zwanger van een drieling!!! Nou dan deel ik wel wat uit hier, goed?
    Maar goed die twee die ze wel heeft gezien waren ook al best groot, 18 bij 15 mm en 14 bij 15 mm.
    Onder invloed van pregnyl gaan ze waarschijnlijk wel beiden springen. Morgenavond laat, moet ik dan weer de pregnyl spuiten. Heel gek eigenlijk want mijn lichaam voelt ook nog niet dat het klaar is voor een eisprong en ook ovutest geeft nog maar een superlicht streepje. Hopenlijk veranderd dat morgen nog, want het is wel makkelijker om pregnyl te spuiten als je lichaam er ook wat meer aan toe is.

Maureen, ik zou wel kijken of je die 7 weken echo kunt krijgen.
    Uit jouw verhaal krijg ik ook niet echt het idee dat die huisarts nou zo veel ervan af wist.
    Gewoon lekker zelf initiatief nemen tot dingen hoor.

Mees, is het watje nog uit je oor gehaald??
    Moest stiekem ook wel beetje gniffelen.
    Ik zag het zo voor me, stokje mét watje erin, leeg stokje er uit.
    En dan daarna jouw gezicht!

Jeetje, ja die katten he.
    Zo lekker eigenwijs.
    Die van mij lag gisterochtend ook naast me toen ik wakker werd en toen ik even naar de wc moest, vertikte ze het ook om maar een millimeter op zij te gaan. Ik moest dus helemaal bovenlangs om haar heen en zo ook weer terug. Heel irritant, maar dan moet ik ook vreselijk om dat eigenwijze dier lachen.

Heb niet op iedereen gereageerd, maar heb een beetje hoofdpijn dus ik hou het hier even bij.

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Maureen, wat een kwast van een huisarts zeg. In plaats dat je voor je zelf nu wat meer zekerheid hebt gekregen heb ik het gevoel dat je er geen steek mee opgeschoten bent. Kon die man nu niet gewoon voor jou gemoedsrust een urine of (nog beter) bloed testje doen? Volgens mij heb je niets nieuws geleerd/gehoord vandaag. :$. Toch maar zoals Xon al zei zelf het initiatief gaan nemen om toch vooral een datum ergens bij iemand te krijgen voor en echo bij 7 weken zw.schap.

@Lyanna is jullie kamer al leeg? Kale bedoening dan ineens hè.

@Mees ben je al van de wattenprop af? :p Wat weer een verháál zeg!

@justme ik hoop dat die bekende van jou wat aan onze follikel ervaringen heeft;)

@Jeetje hoe is het meid? Nog even en dan mag je weer aan tafel. Hou vol hè!

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Oh; het lijkt wel of ik dit heb geschreven; ik ben precies zo; heb ook al 100.000 keer gekeken, nu nog wel, maar wel minder. Vooral in combinatie met buikpijn. Maar die hoort er ook gewoon bij; zeker dat menstruatie achtige. Maar hier ook zo'n onzeker miepje...

7. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Mees: balen meid, het leek zo hoopvol. Had het je zo gegund!! Ik zou als ik jou was eens een keer proberen om een dag of 3 geen gemeenschap te hebben en dan op de dag van de posi test en 2 dagen erna ( dus 1 dag ertussen; voor de aanmaak van zaad).
    Bij een zaadanalyse moet je ook 3-4 dagen onthouding hebben.

Justme: 8 weken alweer, en bijna je echo. Wat gaat het voor een buitenstaander toch altijd weer snel he.

Secondlife: Alvast veel plezier in disneyland. Niet in die (voor je ukje) gevaarlijke achtbanen he!!

Guapetone: Haal je geen gekke ideeen in je hoofdje: je bent geen aansteller. Je bent juist gemotiveerd om te gaan werken; maar wat niet kan, kan niet!!! Gaat het wel met de vermoeidheid en je bloeddruk?
    En die taart: Ken je de nougatine-taart die je zelf maakt; de soort van diepvriesvartiant? Errug lekker en heel gemakkelijk!!

Ik verstuur vast..... moet zo weg

8. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Oh sneeuwmees: dat wattenstaafje.....:D, sorry, zit hier te grinnikken...moet je ook niet doen je oor zo schoonmaken.

Lyanna: wat heerlijk een nieuwe bank, lekker weer zo'n opgeruimde kamer!

Jeetje: ook ik volg vol intresse jouw vasten en je leuke werk!

Dominique: dat het goed voelt zegt volgens mij heel wat. Ik had bij de mk vanaf het begin zoiets van het gaat mis, nu heb ik veel meer vertrouwen al heeft de mk me wel onzeker gemaakt!

Mamavan2...: Ik zou hem toch echt in de buggy zetten; stel hem voor; 'of je blijft bij mama lopen; of mama zet je in de kinderwagen', ze snappen meer dan je denkt. Mijn meiden bleven wel bij mij, maar ik zie het vaak ook anders...

Ik ga naar de bonte avnond van de jeugdvakantieweek, dus tot snel.

9. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Jes: Aah ook jij hebt 't dus. Heb hier gisteren al gelezen dat meerdere dames het hebben of hadden. Vandaag voelde ik 't weer maar nu zonder buikpijn. Ik bleef toch rustig (stiekem in m'n achterhoofd maakte ik me wel druk). Vond ik wel stoer van mezelf hihi. Gaat het verder met jou?

@Xon en Boudicca: Ben inderdaad niet echt opgeschoten. Maar ik moet nu wachten tot de gyn. of 't ziekenhuis mij belt. Dat zei de huisarts. Weet dus niet of ik nu ook nog naar 'n verloskundige mag. Maar ik kan sowieso niet de eerste 2 1/2 week ergens terecht dus ik zal dan ook wel allang gebeld zijn door de gyn. Dan dwing ik het daar wel af. Maar denk dat ik 't niet eens hoef af te dwingen bij de gyn. Hoop dat ze 't zelf ook willen doen.

@Xon: Straks krijg je echt 'n tweeling :$ Nouja ze zijn nog even welkom natuurlijk dan. Maar toch... Ik durf er zelf nog niet aan te denken.:p

@Boudicca: Hoe voel je je? Maar ach het is toch elke keer weer moeilijk te zeggen hè? We voelen van alles en vaak lijkt 't één op 't ander. Dus zondag maar afwachten. Dan is toch jouw NOD? Spannend joh!

@Ricmar: Oké dan weet ik dat. Bedankt. De huisarts wist het ineens niet meer. Maar het is dus of het één of het ander begrijp ik nu.

@Justme: O wel een rustiger gevoel dat je het verteld hebt denk ik. Mocht je nu ooit eens even rustiger aan willen doen of even pauze ofzo dan begrijpt hij/zij het. En ja ik wacht wel af hoor. Nog 3 weken. (ben namelijk volgens mij 5 weken i.pv. 4 weken en 5 dagen). Krijg het druk na volgende week dus hopelijk vliegt de tijd dan.

@Mees: Ik was helemaal vergeten te reageren op jouw verhaal van het wattenstaafje. O o o. Heeft de dokter het er makkelijk uit gekregen? En lekker 'n nachtje naar 'n hotel.

Tot straks dames.

Liefs

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    maureen soms gaan dames wel als ze bij de verloskundige lopen even voor extra controle naar de gyn, maar komen dan weer bij vk terug.
    Ik ben blij met de controles van de gyn

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maureen ik voel met tot nu toe prima maar zoals je al zei, we voelen zo rond NOD van alles:(. Ik zorg maar gewoon dat ik hele dagen bezig ben dan lijkt het allemaal wat sneller te gaan. Volgens de gyn is mijn NOD inderdaad zondag, maar eigenwijze ikke :) is het wel vaker niet met de gyn eens en zelf denk ik dat het toch pas maandag of zelfs dinsdag is. Weet nu ook nog niet of ik eerder ga testen. Beslis ik zondag wel.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: je kan altijd een eerste afspraak bij de gyn maken. Even overleggen waar je mee zit, of je angststoornis (en medicijngebruik) uit het verleden kwaad kan voor je zwangerschap (hormonen kunnen nl. ook rare dingen met een mens doen) en dan heb je in ieder geval alvast je eerste echo binnen. Ik kon bij de gyn niet eerder een afspraak maken dan met 8 wkn zwangerschap en zelfs toen kreeg ik nog een inwendige echo (hoeft overigens niet).
    Dan kun je altijd nog met de gyn overleggen of het zinvol is bij hem/haar onder controle te blijven of dat je alsnog naar een vk kan. Ik denk dat het ook belangrijk is te doen waar je jezelf goed bij voelt. Ik was bijv. bij een vk waar ik me niet prettig bij voelde. Dus het moet ook voor je gevoel klikken met een gyn of verloskundige.

Meiden, jullie hebben dus aardig leedvermaak gehad om mijn watje in het oor :D (heb ik zelf ook gehad, hoor :p).
    Ik ben dus vanmiddag naar de huisarts geweest. Begon al goed, want ze had een uitloop van een half uur omdat er een patiënt naar het ziekenhuis gebracht moest worden met een ambulance.
    Was ik aan de beurt, was er niets (meer) te vinden in mijn oor :). Ook de pijn aan mijn voet was een overbelasting en zal nog een tijd duren voordat dat over gaat. Maar moet vanzelf gaan.
    Ik vroeg nog of het iets hormonaals kon zijn. Nou, zei ze, ik denk het niet of zit je al tegen de overgang aan. :$
    Nou, ik zei, ik mag hopen van niet, want wij zijn nog vollop 'bezig'.
    Achteraf dus met 3 min. weer buiten (terwijl ik dus 40 min. heb zitten wachten in de wachtkamer). Vraag me nu wel nog steeds af waar dat watje nu wel gebleven is.:(

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Mees, wat raar!
    Hoe kan dat watje nu zijn verdwenen?
    Weet je zeker dat er wel een watje aan het stokje zat voordat je er je ooi mee in ging?
    Of weet je zeker dat het niet je andere oor was, hahaahaha.

14. Moedervan2boys

Moedervan2boys Actief lid

28 jun 2011
    190
    0
    0
    full time, stay at home moeder.
    overijsel
    Dominique, heb al zon koort voor om de pols en dat werkte ook bij de eerste maar dit is echt een mannetje met een eigen willetje. Hij raakt nog meer gefrustreerd van dat ding. Probeert weg te lopen wat niet kan natuurlijk en word dan gillend gek.... Ook ik heb bij die eerste die opmerking gehad over een hondje aan de lijn maar het werkte mooi dus liet me koud wat de mensen zeiden.

Jes, Jou advies is gewoon ook de enige optie eigenlijk en zal dat vol moeten gaan houden, heb gewoon een pittig mannetje en daar moet ik maar me dealen.
    Hoe is het verder met je trouwens, we zien je hier niet meer zoveel?

Xon, Dat spuiten lijkt me echt vreselijk en ik zou dat echt niet bij mezelf kunnen. Hoe vaak moet je dat doen eigenlijk.

maureen, je hebt een pb van me!

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, soms zit er geen watje aan een wattenstaafje.... hopelijk was dat bij jou het geval!

@maureen, gewoon proberen om een vroege echo te krijgen, maar voor de 7 weken is het lastig. als je dan geen hartje hoort maak je je misschien onnodig zorgen en das niet goed he. nog in ieder geval 2 weekjes geduld......

ben blij dat het bijna vrijdag is, kan bijna niet wachten!

16. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    moederv2, tja dat spuiten is idd ff wennen.
    Het hoeft gelukkig maar 1 keer per cyclus, om de eisprong op te wekken. Het is eigenlijk een kwestie van de injectie klaar maken (poedertje/ vloeistof bij elkaar mengen) en niet nadenken en in je buik jensen. Hoe langer je twijfelt hoe moeilijker het wordt.
    Maar je doet het te weinig om er aan te wennen, het is toch elke keer weer even slikken.

17. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Nou respect hoor, weet dat je er wat voor over moet hebben maar poeh hey...

justme, je bent al weer 2 maanden zeg dat gaat ook snel!

18. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maureen, meid waarom ga je niet gewoon lekker zelf op zoek naar een leuke goede verloskundige. Leg haar of hem uit dat je graag gerust gesteld wilt worden en graag een vroege echo wilt. Een beetje vk zal daar echt wel begrip voor tonen en het voor je regelen. Ik heb dat bij mijn eerst kindje ook gedaan en heb nu weer dezelfde gebeld. Je mag zelf kiezen hoor. Ik zou me niks aantrekken van wat die huisarts je allemaal verteld heeft. En wat betreft die medicijnen die je geslikt hebt. Ik zou dat gewoon uitleggen aan je vk en als die het nodig vind sturen ze je wel door naar de gyn hoor. Succes meis!

Mees, wat een verhaal van dat wattenstaafje! Hilarisch! Maar weet je zeker dat het watje er afgevallen nadat je hem uit je oor haalde. Dat kan ook nog hè. Nou ja, als ie er niet zit dan zit ie er niet in hè.
    Wat een gedoe zeg. Hoe voel je je verder? Lekker van je ijsje genoten? Knuff

Xon, dapper hoor van die spuiten. Kan me voorstellen dat het elke keer weer pittig is. Maar als je iets zo graag wilt als jij, doe je het denk ik ook gewoon. Ben apetrots op je meid! Zet 'm op. Knuff

Mv2boys, ik kan je niet echt een tip geven. Maar zou inderdaad gewoon volhouden. Jij bent uiteindelijk de baas. Het helpt bij mijn dochter vaak als ik haar goed uitleg waarom ik dingen doe zoals ik ze doe. Dat het veiliger is en wat de gevolgen kunnen zijn enzo. Zij begrijpt het dan beter en maakt er dan niet zo'n punt van. Succes meid!

Boudicca, succes met wachten meid. Het is altijd killing! Ik duim voor je.

Justme, oeh 8 weken alweer! Meid wat gaat het ook snel zeg. Kun je al een beetje genieten?

Jes, have fun op de bonte avond! Brings back memories...

Ben iemand vergeten? Oh, ik hoop het niet hoor. En anders sorry.

Liefs,
    S.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: hoe reageerde je leidinggevende? Verrast of niet? Word wel heel echt als je het op je werk verteld hebt, of niet? Maar wel goed, want jij zei wel eens dat je sommige dingen niet zou mogen doen als je zwanger bent, dus dan kunnen ze daar rekening mee houden.
    @Secondlife: ja, ik ga er maar vanuit dat het watje toch ergens gevallen is of inderdaad er niet aangezeten heeft. Inderdaad, ik dacht vanmorgen nog (was al veel te laat voor mijn werk), goh, dat heb ik weer en kan er ook nog bij. Haastige spoed, hè!
    @Moedervan2boys: succes met je kleine man! Ook hier een temperamentvol mannetje, met wat hij in zijn kop heeft, ook niet ergens anders heeft zitten. Dat buiten (weg) lopen herken ik ook wel. Hij is ook vaak zo onder de indruk van zijn vrijheid, dat hij helemaal in zijn eigen wereldje zit en steeds verder en harder gaat lopen in zijn enthousiasme (met pa en ma erachter aan ;)). In huis merk ik wel dat hij beter begint te luisteren. Ook ik buk even bij hem en leg hem rustig maar duidelijk uit dat iets niet mag en waarom niet. Vanavond was ik aan het strijken (dat doe ik eigenlijk liever niet met hem erbij en doe ik dus meestal als hij op bed ligt). Maar hij liep steeds aan de kant van de hete strijkbout. Dus op een gegeven moment ook maar even bij hem gaan zitten en duidelijk gezegd dat hij niet aan die kant van die bout mocht komen en waarom dat niet mocht. Toen draaide hij netjes om en ging op de bank verder spelen (mij trots en positief verbaasd achter de strijkplank latend).
    @Xon: is alles nu goed geregeld met de donor? Komt hij alleen vrijdag? Of zit er nog een extra inseminatie in. En het verhaal van jouw kat komt ook bekend voor. Ik heb het wel eens dat ik 's nachts nodig moet plassen en de kat niet aan de kant wil van bed. En dat ik er dan helemaal achterlangs hem probeer te kruipen en te klauteren en dan ben ik net (met veel moeite) van bed afgestapt en dan hoor je de kat ook ineens van bed afspringen.:x
    @Boudicca: goed van je dat je zoveel mogelijk afleiding gaat zoeken! Wil je niet zenuwachtig maken, maar het schiet al weer op. Je zei dat je na deze poging (als hij mislukt mocht zijn) een HSG kreeg. Vroeg me af waarom, want zo lang ben je toch nog niet bezig (al is natuurlijk iedere maand er een teveel).

20. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    mees en secondlife, dat van dat uitleggen dat klopt ook en werkt ook maar wat jij zegt mees, thuis wel maar buiten niet! Hij lichtelijk obsessief als het om auto`s gaat en wil ze allemaal aanraken. Even over de wieldoppen aaien moet hij gewoon bij iedere auto doen en dan moet ik zeggen wat voor merk of als hij het weet roept hij het. Zo gauw hij iets te ver gaat en hij hoort dat ik wil dat hij bij mij moet komen dan gaat het mis en begint hij als een gek te rennen en dan nog steeds auto`s aanrakend en dan maar roepen, auto, auto. Het is ook nog wel een komisch gezicht ook maar ik hou iedere keer mijn hart vast, ben zo bang dat hij de straat echt op gaat. probeer hem ook uit te leggen dat het echt pijn doet als hij door een auto geraakt word maar dat gaat er echt nog niet in of misschien wel maar niet als hij zo dol rondloopt niet meer natuurlijk.

En het driften hoort er natuurlijk ook wel een beetje bij... het is logisch dat hij vrij rond wil lopen en niet in de buggie wil en ik vind ook dat hij recht heeft om boos te zijn maar poeh wat is dat altijd pittig. Soms denk ik heel stiekem wel eens, wil ik dit wel nog een keer allemaal maar wat je er verder allemaal nog voor terug krijgt weegt nog steeds meer op dan zijn buien.

mijn schoonmoeder zegt altijd; tis een wondertje en dat is het. En dat is het ook gewoon... het zijn gewoon wondertjes!!!

Deel Deze Pagina