wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi,

Goedemorgen allen, vandaag lekker vrij dus kom ik maar even spieken.

Maureen, wat raar dat je maar moet wachten, ik snap er niets van. Nou ja je weet nu iig dat je zelf iets kunt doen als je echt niet wil wachten, maar ik zou het idd nog een keer proberen, s6 meid.

Jes, nog gefeliciteerd met je man was het vergeten, moest ook zoveel lezen gisteravond. Leuk dat je al een behoorlijk buikje hebt, ik weet van mezelf dat dat aardig lang duurde voordat ik eindelijk wat zag, met 5 a 6 maanden ofzo pas...Geniet er nog maar even lekker van.

Xon, jij ook met donor aan de klus dit weekend, heel veel s6 en dat het maar mag werken deze ronde, volgens mij is ons ei een beetje op dezelfde tijd nu, morgen is voor mij dag 14, laatste klusdag...

Mees, ik hoop dat het meevalt met je auto valt meestal niet mee als daar iets aan mankeert.

Jeetje, gezellig toch zo'n filmavondje?? Blijf het toch knap vinden dat je het allemaal volhoudt hoor al gaat het dan niet helemaal naar wens.

Liefs, Sillysa

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: lekker toch dat je man niet al te streng is met zijn geloof. Lijkt me ook niet prettig als dat wel zo mocht zijn. Ik had ooit een keer een Turkse jongen ontmoet, maar die was zo ziekelijk jaloers en ik mocht met niemand meer praten en geen varkensvlees meer eten. Dat waren al de 'eisen' die hij stelde toen we elkaar amper kenden. Dat was zo verstikkend dat ik me geen raad wist om er mee te kappen. Lijkt me trouwens ook een moeilijke taal dat Turks om een film in te volgen. Mijn man kijkt vaak films op de BBC en ondanks dat ik goed Engels spreek en versta, moet ik daar later op de avond ook niet aan denken en kan ik me daar ook niet op concentreren. Dat is voor jou natuurlijk wel lastig, omdat je altijd in een andere taal dan je eigen taal praat. Wat spreek je eigenlijk voor een taal met je man?
    @Syl: lekker een dagje vrij. Kun je alle lesstof goed laten indalen! Is je instructieperiode nu voorbij en kan nu het echte werk beginnen. En ook het andere 'werk' er weer bijna op zitten. Nu dus weer richting wachtbank en weer nageltjes bijten tot je NOD.;)

Hier nog steeds ongi. Heb gisteren met agenda erbij al een beetje zitten rekenen hoe 'alles' valt en wat het beste schema is. Merk aan mijn man als ik hem daar van tevoren te veel mee belast dat dat een bepaalde druk op hem legt (wat nadelig werkt voor zijn prestatie:)). Dus meestal reken ik zelf een beetje uit hoe het met zijn werk en mijn vermoedelijke eisprong zit. En dan verras ik hem maar ineens!

Na mijn rare ervaring met de kruidvat-ovu-testen wil ik deze maand misschien eens een ander merk proberen. Ik las iets over Zwanger&Kids. Iemand van jullie hier ervaring mee? En zo ja, welke zou je dan moeten hebben. Ik heb ooit een keer van die dipsticks van Sensitest gehad, maar die vond ik niet prettig. Nu zag ik bij Zw&Kids dat je ook van die midstreams had (dus van die plastic testen ipv staafjes, ongeveer gelijk aan die van het kruidvat).

3. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Daar ben ik weer, inmiddels mét lading hahahaha.
    Sorry, beetje onsmakelijk zo tegen het middaguur.
    En morgen komt hij gewoon weer! Yesss, ik ben blij.
    Qua planning is deze keer niets mis.
    En idd Syl, we lopen echt bijna gelijk.
    Vandaag is mijn dag 14.

Jes, ik heb toevallig vanochtend even naar je foto's gekeken (had ik nog niet eerder gedaan). Wat een leuk stel meiden heb jij zeg, wauw. Ook leuk om te zien wie jij bent.

Mees, nog geen telefoontjes van de garage gehad?
    Ik heb alleen maar ervaring met ovu van kruidvat en clearblue.
    Bij mij werken echt alleen de eerste.
    Zo grappig om na die pregnylspuit een ovutest te doen.
    Niks geen getwijfel meer of streepje wel of niet dik/gelijk genoeg is, neuhhhh klabafffffff daar staat in een keer een knalroze streep!

Justme, hoe is tie?
    Ben je al geweest?

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: goed de benen bij elkaar houden en in handstand blijven tot morgen! Fantastisch dat hij morgen nog een keer komt (woordgrap!)
    Nog geen bericht van de garage. Vind het prima natuurlijk, maar ook wat vreemd, want volgens mij moesten er toch echt 2 nieuwe banden op. Of ze bellen daarvoor niet en verwisselen ze gewoon, of ze zijn nog niet aan mijn auto toegekomen.
    Blijft altijd een gedoe (en zonde van het geld) zo'n auto naar de garage. Mijn man wilde graag een andere auto kopen en dan zou mijn auto ingeruild worden. Hij had nog zijn best gedaan om een andere te zoeken zodat ik mijn auto niet meer hoefde te laten keuren. Maar dat is niet gelukt (en zoiets moet je ook niet overhaast doen). Dus nu maar weer een jaartje vooruit.

Ik heb zelf eigenlijk ook altijd die van het kruidvat gebruikt en ben er wel tevreden mee. Mijn man stelde ook voor dat ik die van clearblue (met smiley) wel een keer mocht proberen, maar ik schrok me een hoedje van de prijs. Dus ik twijfel nog. Lijkt me wel een keer geinig om te proberen, maar ben ook weer zo'n krent dat ik dat eigenlijk net iets te duur vind als hulpmiddeltje.

5. Moedervan2boys

Moedervan2boys Actief lid

28 jun 2011
    190
    0
    0
    full time, stay at home moeder.
    overijsel
    Sillysa, Ik probeer nu gewoon alles dus ook maar die pillen erbij ik voel me wel stukken fitter dus das al een plus natuurlijk. Bevalt het je dochter om binnen de veilige muren van een instelling te zitten? Ik heb niet helemaal terug gelezen maar las het bij iemand anders. Ik heb zelf ook met de oudste ergens gezeten, treed niet helemaal in details, en ik moet zeggen dat ik daar nog de vruchten van pluk. Je krijgt qua opvoeding zo`n goede basis mee en gebruik al die tips die ik daar heb opgedaan nu nog steeds. En ik denk dat als je zo jong al een kleine krijgt het ook wel prettig is als je met alles ondersteuning krijgt. Wat mij wel zwaar viel is dat je met zoveel mensen in 1 huis woont en dat het gewoon wel erg druk is en daar moet je maar net tegen kunnen. Maar uiteindelijk, ook al vervloekte ik het toen, is het voor mij heel goed geweest.
    Je vroeg hoe het met mij gaat, eigenlijk wel heel goed! Het feit dat ik positief heb getest maakt mij ook gelijk heel positief want het zaad van mijn man moest slechter dan slecht zijn en nu weet ik dat hij iig raak schiet en heb het bewijs er nu ook van gezien. Nu nog maar eens kijken wat er dan bij mij niet goed gaat maar ook daar heb ik nu niet echt een slecht gevoel bij. Denk echt dat het goed gaat komen. Ik las dat jij ook bezig bent met een donor maar je hebt het wel over klussen dus snap m niet helemaal meer zo en dat heb ik al een tijdje maar durfde je niet te vragen hoe het nu bij jou precies zit. Lees alleen over je dochter veel maar heb je wel gewoon een man?

Jeetje, Als je mijn kleine mannetje zou kennen dan zou je vast helemaal blauw liggen achter de p.c. Tis echt een portret die. Ik weet dat iedereen dat van zijn kind vind maar ik heb nu die van mezelf(incl. stiefdochter) en die van mijn zusje mee gemaakt en dit is echt een geval apart. Als je hem volgt dan is het net een film waarnaar je aan het kijken bent en ook nog een goede film ook. Ik krijg ook standaard opmerkingen van onbekenden die mij dat altijd weer duidelijk maken, hahahaha.
    Wat ik mij afvroeg he, mag je bijv. wel sabbelen aan een stukje zoethout ofzo. Dat helpt misschien een beetje tegen de honger???
    Zo ja dan stuur ik je met alle plezier wat van op;)

Jes, Ja blijkbaar moet het zo gegaan zijn. Wel goed dat het ons beide is opgevallen toch??? Wat een skatties zeg die meiden van je. Was het bij de 3de nou ook zo dat je voor een jongetje ging en dat het toch weer een meisje is geworden en dat jullie nu doorgaan voor een jongen???? Lijkt mij zo leuk een meid erbij maar ben bang dat het hier toch ook echt weer een jongen gaat worden als is mij in de pendel wel een meisje toegezegt.

Maureen, Wat jammer dat ze zo moeilijk doen en je ongerustheid niet serieus nemen. Ik weet dat ze het erg druk hebben maar ze werken nou eenmaal met mensen en dan zou je toch meer begrip mogen verwachten. Ik heb ook wel eens zo`n muts aan de foon gehad in het ziekenhuis en dan hang je op en dan denk je echt, what the ......!!!! Ben dan altiljd geneigt om terug te bellen maar doe het nooit en bel dan meestal mijn zusje om ff af te reageren die dan ook vaak nog eens zegt, ik had terug gebeld, hahahaha! Je bereikt er eigenlijk niks mee dus waarom zou je. Wat ik mij bedacht, bij de verloskundige kunnen ze je toch ook even een echo doen. Of is het niet de bedoeling dat je daar uiteindelijk heen gaat. misschien als je daar je verhaal doet? Hoop niet dat je dat advies al had gehad, heb niet helemaal terug gelezen... en anders kun je ook nog eens kijken op marktplaats, daar bieden ze wel van die apparaten aan waarmee ja kan luisteren....

Mees, wij hebben hier wel een mooie bmw station staan die maar niet lijkt te verkopen ;) apk tot november.... Lekt alleen maar een beetje olie... Als je dat gemaakt hebt heb je een perfecte auto, lol
    Bij mij deden die ovutesten van de kruitvat ook niet veel, steeds dezelfde uitslag en geen piek dus ik ben er ook niet over te spreken.

Lyanna, veel plezier met je moeder vanmiddag.

Xon, lijkt me toch wel een gek idee hoor omdat dan bij jezelf in te brengen. ist ook een beetje een knappe man dan of heb je hem niet op die kwaliteiten uitgezocht!? En ook wel bijz. dat hij toch iedere keer weer voor je over de brug komt. Waarschijnlijk heb je het hier ook wel al over gehad ooit (ben er nog niet zo lang natuurlijk) maar gaat hij ook aktief deel nemen in zijn leven?

Heb gisteren trouwens Thymo loslaten lopen en voor dat we gingen hem aangesproken en hem medegedeeld wat er ging gebeuren als hij weg zou lopen en hij kwam zowaar steeds weer terug of hij stopte. Ik vertelde hem voorheen ook dat ik hem terug zou stoppen maar altijd terwijl ik hem eruit haalde en denk dat te laat was. Tot aan dat we bij een deel kwamen waar veel verkeer en mensen waren ging dit goed. En de hemel in prijzen dat hij terug kwam of stopte. uiteindelijk werd hij gewoon overprikkeld en moest ik hem wel terug zetten. Dit onder ging hij goed dus het werkt. Dank je voor de tip of eigenlijk van de reminder want eigenlijk weet je dit wel maar door de drukte van de dag vergeet je dit gewoon.

nou volgens mij heb ik een pagina vol getikt, tjonge.... visite was gezellig gister. Vanmorgen alleen weer erg vroeg op omdat buren die gisteren een verjaardag hadden er vanmorgen nog allemaal zaten dus onse thymo werd voor 7 uur al wakker en toen liepen die kleintjes van hun ook gewoon al weer buiten tussen al die mensen die ik weet niet wat op hadden. Heb me echt dood geirriteerd... want ik doe hem extra laat opbed om ook een beetje te kunnen genieten van de vakantie dus die ligt nu vast nog lang coma want die was bekaf. Nou geloof dat ik er nu maar eens mee ga stoppen en mijn vingers rust ga geven. Denk dat ik wel zin in een bakkie heb....

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, doordat ik bij de gyn ben geweest en nu zwanger ben, gaat zij ook heen. daarvoor hadden ze het er nog niet eens over gehad. beetje vreemd als je al zo'n beetje 2 jaar bezig bent (mijn schatting). en ik dacht inderdaad dat er op dag 14 wel iets van groei moest zijn, vrees dus voor haar dat ze echt de mmm in moet nu.

@jeetje, succes met je deadline!

@mees, ik heb die ovu testen van zwanger en kids ook gehad, bevielen prima. maar als je me je adres mailt krijg je mijn 3 over gebleven ovu testen (van testjezelf.nu, die ik ook gekregen heb).

hier een super echo gehad!!!! we moeten m nog scannen, maar dat komt dus nog. ben nu op 8 wk en 4 dagen gezet (2 dagen verder dan ik zelf dacht) is al een echt kindje met bijna alles erop en eraan!! heel super en bijzonder.

7. Moedervan2boys

Moedervan2boys Actief lid

28 jun 2011
    190
    0
    0
    full time, stay at home moeder.
    overijsel
    Wacht met spanning op de foto!!!

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Justme: wat fijn!!! En zo bijzonder inderdaad. Ben heel benieuwd naar de foto!

Ik ben net wakker, even geslapen nadat mijn werk af was (vandaag maar een uurtje te laat ;)), maar nu echt zo duf als wat nog. Dus probeer even wat terug te schrijven.

@Moedervan2: nee, zoethout mag ook niet maar wel lief van je dat je aan me denkt! Het enige wat je mag doen is je mond spoelen zonder het water door te slikken natuurlijk. Ik vind zoethout trouwens echt niet lekker, die thee ervan ook niet. Jij dus wel begrijp ik? Ik zou jullue Thymo inderdaad wel eens willen zien, lijkt me super grappig! Jij bent trouwens ook een gezellige kwebbeltante :)

@Sneeuwmees: met mijn man spreek ik meestal Engels en ik gooi er vaak een heleboel Turkse en Nederlandse woorden doorheen. Hij begrijpt inmiddels best veel NLs ook omdat ik dat spreek tegen de kat en de vogels. Ik geloof echt dat mijn man veel eerder NLs zou spreken dan ik Turks. Het is zeker fijn dat hij niet zo streng is met alles, maar wat het geloof betreft had ik het denk ik wel fijn gevonden als hij er iets meer mee deed want dat zou voor mij ook motiverender zijn snap je? Omdat ik bekeerd ben is voor mij lang niet alles vanzelfsprekend en ik denk dus meer na over waarom we bijvoorbeeld vasten en wil veel leren maar hij helpt me er weinig bij. Gelukkig ken ik een aantal andere buitenlandse meiden hier die ook bekeerd zijn en die zijn echt een steun daarbij.

Nou, ik ga zo maar eens kijken wat we kunnen gaan eten straks. Iemand ideeën? Is zo raar, heb je de hele dag niets gegeten weet je nog niet eens wat je wilt eten! In ieder geval iets lichts en fris denk ik maar, salade maar wat erbij?

Tot later allemaal!

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
  10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ooh Justme, wat mooi!!!!! Krijg er gewoon een brok van in mijn keel. Echt super om te zien meid!

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    heel bijzonder om te zien dat het al een echt mensje is! en dat in mini mini formaat..... dat bolletje aan de voeteneind is de dooier, en de streep is de navelstreng. voor de rest hang hij/zijn lekker op de kop

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ja, je kunt het echt best goed zien! Ik vroeg me inderdaad precies af wat die dingen waren ;) Mooi hoor!

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh justme, lekker dat je een mooie echo had.
    Kan niet wachten op foto.
    En ja wel een beetje raar dat je zelf niet eerder bedenkt om naar de huisarts te gaan als je al twee jaar bezig bent. Misschien was het nog niet zo belangrijk voor ze.

Mees, tikt zo moeilijk terwijl je op je handen staat, haha.
    Zou eigenlijk vanavond nog even de stad in gaan, maar heb afgezegd, hou vandaag even lekker rustig dagje en morgenochtend komt (ook woordgrapje, haha) hij voor de tweede keer, dus dan moet ik weer een beetje fris en fruitig zijn.
    Wie weet valt de keuring reuze mee, zou wel lekker zijn toch?
    Mees, ik heb me er ook een keer toe laten verleiden om die dure cbtesten te kopen. Twee keer zelfs! Ik zeg zonde van het geldt.
    Bij alle tien de testen heb ik er maar op 1 een gezichtje gezien, terwijl ik zeker weet dat ik rond mijn eisprong zat (vanwege de follikelmetingen). Ik had toen 's ochtends geen gezichtje, 's middags wel en 's avonds was het weer weg. Neeeee, geef mij maar die van het kruidvat dan kun je het streepje zien toennemen, ook al is dat misschien ook niet altijd even duidelijk.

Moederv2, mijn donor is zeker niet onaantrekkelijk, maar hij is redelijk jong, en het zou zeker niet iemand zijn waar ik op zou vallen. Uiterlijk speelt niet echt een rol (want bij een kliniek weet je ook niet wie er doneert), maar vooral omdat hij bij mij thuis komt, ik hem zie, en hij zijn 'ding' doet in mijn badkamer vind ik het wel fijn dat hij er een beetje leuk uit ziet en geen creep is.
    Als ik iemand afstotelijk zou vinden of vies, dan zou ik nooit ZI met zijn zaad kunnen doen.
    En zelfs nu vind ik het soms best lastig, het zaad is niet van je man/vriend. En vergeef me dat ik het zo zeg, maar het is toch een beetje vies ruikend goedje van een (inmiddels niet meer zo)vreemd iemand wat je bij jezelf inbrengt.
    Daar moet je echt niet te lang overna denken.
    Hij gaat overigens geen enkele rol spelen. Hij is wel bereid om later het kindje te ontmoeten mocht hij of zij daar behoefte aan hebben.

14. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ahhhhhh een miniminijustme!
    Mooi zeg!
    Zit hij of zij voor je baarmoedermond, of klopt dat niet?
    Wat is dat toch altijd bijzonder.

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hoihoi allemaal..

er word hier heel wat afgebabbeld!:)Ik heb alles meegelezen.

@Xon: ik zie het al helemaal voor me dat jij op je handen berichtjes zit te typen voor hier,maar heel wijs van je: de boel zo lang mogelijk binnenhouden!:D
    Ik hoop dat het deze keer raak mag zijn!

@Justme: wat een mooie foto van je echo,heel ontroerend om te zien!:)

Ik heb getemperatuurd deze weken en toen ik vanmorgen mijn temperatuur invulde op FF kreeg ik te zien dat ik afgelopen woensdag mijn eisprong moet hebben gehad! Wat ik al vermoede:)
    Ik ben daar erg blij mee,want we hebben veel geklust en het betekend dat mijn cyclus weer normaal is na mijn mk.
    Ik ben erg hoopvol:)

Verder ben ik erg druk geweest.Ik heb afgelopen week mijn lange blonde haar af laten knippen.Het is nu een pittig kort koppie en spierwit:p
    We zijn ook aan het rondkijken voor een frans bulletje.Gisterenavond bij eentje wezen kijken,maar ik vond het niks.Zondag weer naar een ander bulletje kijken.

Ik wens iedereen een fijn weekend!En spreek jullie weer!

Groetjes,Marijke

16. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Zie je wel!!! Dat FF is ff wennen en uitvinden, maar dan heb je er echt wat aan. Als je het een beetje door hebt, gaat het helemaal vanzelf en is het een heel handig hulpmiddeltje.
    Je hebt in ieder geval op de goede tijd geklust :) !
    Wat een durf zeg, om lange blonde haren in te ruilen voor een kort wit koppie! Ik ben altijd echt een zeikerd bij de kapper, ben altijd bang dat ze er teveel afhalen of er iets van maken wat ik niet mooi vindt.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Mijn computer deed raar op het werk vanmiddag. Iedere keer dat ik op ZP wilde kijken, gaf hij steeds out of memory.:( Blijkbaar een beveiliging van hogere hand dat ik toch echt eens harder moest gaan werken.:)
    Nu dus weer opnieuw opgestart, je moet er wat voor over hebben. En zie daar, er is weer heel wat afgekletst.:)
    @Justme: wow, dat is een mooie en duidelijke echo. Ik had gedacht dat er minder te zien zou zijn en dat het nog meer een hele grote boon was, maar dit is al een heel mensje (en dat met maar 2 cm grootte).:p En weer twee dagen cadeau, altijd meegenomen, toch? En ik stuur je even een pb. Besprenkel de testen maar even goed met HCG, zo te zien heb jij daar een overvloed aan!
    @Xon: bedankt voor de tip van de CB. Als dat zo werkt idd zonde van het geld (en zou mij naast een ribje uit mijn lijf) ook nog eens de nodige stress opleveren en daar wilde ik eigenlijk juist vanaf.
    @Hoop: knap dat jij dat temperen al onder de knie hebt. Ik zit wel eens van die kaartjes te bekijken, maar snap er eigenlijk niet veel van (misschien ook omdat ik me er niet in verdiept heb). Maar is het niet onhandig om te zien dat je een paar dagen geleden een eisprong hebt gehad. Dat is toch handiger dat je hem aan ziet komen, dan dat je achteraf zegt, dat je hem hebt gehad. Maar goed, jullie waren er als de kippen bij met klussen, dus hoe dan ook, dat ei heeft geen kans van ontsnappen gehad. Nu dus op de wachtbank! ;)
    @Jeetje: mijn man kookt vanavond, dus meestal op de 3 dgn dat ik werk (en hij dus kookt), denk ik eigenlijk zelf heel weinig aan waar ik zin in zou hebben. Als het warm weer is, is een salade altijd lekker. Misschien een lekker visje erbij (of is dat weer een te katholiek gebruik op de vrijdag).

Nou, net de auto opgehaald. Was maar 47 euro. Vond het een beetje stom staan, maar ik heb echt nog een beetje ongemerkt geprobeerd te kijken of er misschien nog een bladzijde aan de rekening vast zat of dat ik iets over het hoofd gezien heb. Maar het klopte toch. Er moest zeker een band vervangen worden, maar ik zag later op de rekening dat ze het reservewiel omgewisseld hadden en de wat slechtere band als reservewiel hebben gebruikt. Op zich wel aardig dat een garage zo met mijn portemonnee meedenkt (ben er nog wat beduusd over in positieve zin dat het bedrag veel lager uitviel dan ik gedacht had). Mijn man had nl. voor zitten rekenen en die zei, houd maar rekening met 200-300 euro. Beter zo, als andersom!
    Nou, ik ga maar eens afsluiten en weekend houden. Kijken wat mijn man me voor gaat schotelen.
    Had nog zoveel meer willen doen, maar goed, heb maar 2 handen en die hebben vandaag hard genoeg gewerkt. Volgende week nieuwe rondes, nieuwe kansen!;)

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    het is met een inwendige echo gedaan, dan zie je meer. ik stuur de testen morgen op, dan heb je ze snel!

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, geen idee of het bij de baarmoeder mond ligt, heeft ze niets over gezegd.

20. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Het lijkt net of hij/zij voor de uitgang ligt, hahaha.
    Zo van, hier gaat niemand meer in of uit, voorlopig!

Deel Deze Pagina