wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedervan2boys

Moedervan2boys Actief lid

28 jun 2011
    190
    0
    0
    full time, stay at home moeder.
    overijsel
    gf mees, ben je nu dan ook de enige VIP in the room hier! Ik zeg ook taart!!!! En misschien dat dan iemand die een beetje bakken kan dan een lekkere voor mij met soja kan maken;) Zon vriendin heb ik nog nie... zou wel erug makkelijk zijn.

Xon, Das dan ook wel weer jammer natuurlijk, dat je je op dat vlak niet aangetrokken voelt tot je donor, hihihi.

2. Moedervan2boys

Moedervan2boys Actief lid

28 jun 2011
    190
    0
    0
    full time, stay at home moeder.
    overijsel
    waah Hoop, lees net jou berichtje. Iedere dag!?!?!

3. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    @ Justme: gefeliciteerd met die prachtige eerste echo! Bijzonder he?
    @ Xon, succes, zet 'm op!
    @ Maureen, tjaaaa, wat zal ik zeggen: mijn zoontje heeft dus precies de tenen van zijn vader! Die vind ik ook raar, zijn tweede teentje is langer dan de grote teen namelijk! Maar ach, ik vind het ook wel aandoenlijk bij zo'n klein kindje...

Ikzelf heb niet zoveel te melden, en helaas ook niet zo veel energie. Vandaag voor het eerst mijn zoontje weer eens naar de crèche gebracht, bij wijze van test. Hoe mijn lichaam zou reageren ed., nou ik kwam daar al bijna de trap niet op, helemaal buiten adem, moest daar echt ff zitten voor ik weer verder kon. Toch ook nog een paar boodschapjes gedaan, en eigenlijk genoot ik er wel van even zo alleen op pad te zijn, en de geuren en kleuren van de straat te beleven, zegmaar. Maar ik was echt kapot toen ik thuis kwam, en heb de hele dag me weer een beetje duizelig gevoeld. Maar toch: moe maar voldaan, dat wel. Het gaf wel een lekker gevoel.

Nou meiden, ik ga nu naar bed, want morgenochtend heb ik ook de zorg voor onze boef. Mijn man werkt tot laat en is pas rond 4 uur thuis. Ik denk als ik genoeg puf heb, ik morgen maar met Fabian een cake ga bakken voor maandag. Is iets minder intensief dan een taart...

Wel trusten!

Oeps nog maar 70 dagen te gaan, wow!

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Moedervan2: haha..ja,het gebeurd heel weinig dat er een dag over geslagen word:Dkan er niks aan doen...een hoog libido allebei.Ik kan het beter hobbyen noemen ipv klussen haha:)

@Xon: ik kan me heel goed voorstellen Xon dat jij dat best mist.Ik geloof toch dat als ik jou was die donor maar naar de slaapkamer liet komen ipv naar de badkamer haha:D

@Mees: Wij hebben er geen moeite mee..en je slaapt er ook nog eens heerlijk van :DIk zal morgen nog eens op zoek gaan naar die banners hier...kunnen jullie me even een handje helpen waar ik dat moet zoeken of hoe ik dat moet doen?

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Oww Xon: succes morgen!
    Wie weet zijn we tegelijk zwanger binnenkort:)

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

FF kijken of mijn banner werkt:(
    Pff..tis al laat..:)

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

YESSSSSSS!!!..hij doet het!!!:D:)

Welterusten allemaal!

8. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hallo meiden

na weer in de drukte enritme van werk en school te zitten ben ik dus uitgeput , doodmoe en ook nog eens chagarijnig na zo'n dag.even snel laten wten dat oke is. ik ben weer zhuis gewesst en die houden me nu daar, naar vk hoef ik niet meer, krijg nog 3 groeiecho's, 2 keer suiker prikken en dan maar hopen dat deze bengel met normaal gewicht geboren wordt en dat ik ook idd geen suiker ontwikkel.

ik ben echt druk maar datis aug, de oudste bengel wordt didag alweer 8 dus veel aan het voorbereiden en plannen. het g aat megasnelmet diekids...8 alweer:(:)

hoeis het hier? hoe met andere preggies? en al meer roze......

tot later deze dag

9. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Yegghhh, neeeeee geen donor in mijn bed! Dat maakt het allemaal ook niet eenvoudiger dit hele gebeuren.
    Zijn bijdrage op deze manier is meer dan genoeg :) !!!
    Overigens wel even tipje, als je het elke dag doet, is de zaadkwaliteit niet zo hoog(waardoor je moeilijker zwanger wordt). Salcia had daar laatst een stukje hier over neergezet, moet je maar even teruglezen (als je dat nog niet had gedaan).
    Nou ga me zometeen maar weer even voorbereiden op de tweede ronde (meneer cactus!?!!).
    Maandag al paar dagen weg, is opeens wel erg snel maar heb er zin in.

10. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    Maureen:$:$:$

zie ik het goed of ben ik nog niet wakker genoeg

wow meid van harte!!!!

justme ik zag even snel dat je doosfelicitas had aangevraagd,

er zijn ook nog babydozen van jonge gezinnen(etos), wij jonge ouders(prenatal), plus supermarkt als je geboortekaartje inlevert, c1000 met geboortekaartje,babydump. kruidvat als je voordeelkaart hebt, je aanmeldt en aangeeft dat je een kindje verwacht.....zo!!! heb je er wat aan. zitten erg leuke kado's in.

ga nu weer even teruglezen en banners checken

11. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    :$:$:$:$:$ weer een zwanger

secondlife meid

hoe voel je je!!!!! van harte en niet te veel stressen, sluit contract met pattex....:p

zonder gekheid...toch nog wel snel, geniet, rustig aan en niet te veel focussen op van alles wat je voelt en niet voelt want dat zegt niks...op moeder natuur hebben we niet zo veel invloed....

@ xon...meid ik ga zo hard duimen voor je, hoop echt dat je nslemagaansluiten opde roze bank....ik begrijp dat jeopvakantie gaat....have fun..

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Volgens mij ben ik zeker niet de enige VIP hier, maar beloof jullie plechtig dat ik op taart tracteer als we weer in Utrecht zijn (goede prikkel voor iedereen om te zorgen dat er zoveel mogelijk meegaan de volgende keer). Is je donor al weer langsgeweest (en vertrokken)? ;)
    Nou, volgende week een paar rustige dagen voor jou voor de boeg, zodat de zaadjes op hun gemak hun doel kunnen bereiken (en het scheelt lekker een paar dagen met veel afleiding, dus dan is je NOD ook weer sneller nabij).
    @Hoop: yes, banner is gelukt! :)
    @Almika: fijn weer een berichtje te lezen en dat alles goed met jou en de kleine uk gaat. Goed dat je nu onder controle blijft bij de gyn, zodat jullie goed in de gaten gehouden worden. En je ziet het, je bent er even niet bij en wij blijven ons maar voortplanten. Het NOD-lijstje voelt nu ook ineens heel kort (en bemoedigend voor de laatsten die er nog op zitten). Want we willen natuurlijk allemaal zo snel mogelijk naar het roze ijstje onderaan de pagina).:p
    @Guap: zo te horen heb je toch nog veel gedaan, nadat je je zoontje naar de creche hebt gebracht. Dus kan me voorstellen dat je moe maar voldaan was. Vandaag maar weer even een rustdagje inlassen (voor zover dat lukt als je alleen met je zoontje bent).
    @Moedervan2boys: ik moet ook wel eens uitkijken dat ik niet van alles door elkaar haal, maar lukt mij ook niet altijd. Dit forum is een mooie vorm van geheugentraining en houdt onze ouder wordende hersentjes jong.;)

Hier een druk dagje voor de boeg. We moeten enorm veel boodschappen in huis halen voor morgen en het hele huis aan kant (en schoon) hebben. Ik had zoveel voorpret om een feestje te geven morgen, maar nu het dichterbij komt, denk ik, jemig, waar beginnen we aan.:) Maar goed, we kunnen niet meer terug.
    Nu even het weerbericht (weer) checken. Het wijzigt 2 tot 3 keer per dag, maar voor ons wel handig om te weten.

13. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Xon: thanks voor het compliment op de foto van de meiden; (Jeetje en moedervan2 trouwens ook!) Fijn dat het zo goed loopt met de donor!

Sneeuwmees: ik gebruikte ook kruidvat en heb daar nooit problemen mee gehad.

Moedervan2boys: Ik heb nooit een voorkeur gehad voor het geslacht, nou das niet helemaal waar; ik was maar wat blij dat de eerste een meid was. Daarna maakte en maakt het me niks meer uit. Echt het grote cliche is waar; ik wil een gezond kindje en verder maakt het me niet uit. Een meisje lijkt me wel handig want daar hebben we alles voor, een jongen vraagt weer een hoop ruimte voor tractors, vrachtwagens, treinen, e.d...maar wel weer leuk dat we iets weten om met verjaardagen te vragen. Schoonvader heeft 6 kleindochters; zit wel te wachten op een stamhouder. Manlief zou het ook wel leuk vinden. Maar ik zal bij de 20 weken echo alleen blij zijn met een gezond kindje; al wil manlief het graag weten en dat vind ik prima.
    Wat fijn dat het zo goed met Thymo ging!

Hoop42: foto? (in prive album?) lef hoor, ik heb ook lang blond haar, maar durf dat echt niet af te knippen. Ook jij weer goed op weg!
    Wat zal jouw man blij met jou zijn; iedere dag....moet er niet aan denken, en nu al helemaal niet!

Maureen: geweldig dat 'tenen-verhaal' zie het helemaal voor me. Is de donor trouwens blank? De 2e (termijn) echo is meestal bij 12 weken. 12 weken vanaf de laatste menstruatie.

Justme: 9 maanden beurs; een keer geweest. Maar ik ben niet zo'n beurs typje. Huishoudbeurs kan me ook gestolen worden. Straks lekker de mooiste baby zaken afstruinen; veel leuker. (kidsfactory is erg leuk om ideen op te doen; verder erg duur, maar er staan allemaal compleet ingerichtte kamertjes) En trouwens kruidvat heeft ook zo'n babydoos!

Voor wie ik nog ben vergeten; dikke knuffel.

14. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Wat is er weer veel geschreven. Maar ik sluit ook vroeger af dus dan is er 's avonds vaak nog over en weer gepraat hier. Leuk hoor hihi.

@Xon: Wat grappig; ik zat ook met tranen in m'n ogen te kijken naar die kleintjes bij Holland's got talent. Zooo lekker! Nee dan hou ik 't niet droog hoor.

@Guapetona: Wel rustig aan blijven doen hoor. Maar ik snap wel dat je er even uit wilt en toch even aankijken of het al wat beter gaat. Maar dat viel een beetje tegen dus? Hoewel wel nog veel gedaan. Moe maar voldaan zeg je. Gelukkig maar. Geniet van je zwangerschap. Duurt niet zo lang meer hè?

@Almika: Ik dacht nog aan je! Ik vroeg me af hoe het met je gaat want we hadden lang niet van je gehoord. En ik dacht al dat je zou schrikken hahaha. Ja je blijft even weg en er komen gelijk nog meer dames op 't roze bankje te zitten. Maar je bent dus onder controle in het ziekenhuis? Dat is wel goed toch? Hoop dat alles goed gaat en dat je inderdaad geen suiker ontwikkeld. Geniet van je zwangerschap.

@Sneeuwmees: VIP en morgen jarig. Hou zelf niet zo van feestjes op m'n verjaardag. Maar eigenlijk is het wel leuk. En wat een leeftijd hè? 40!!! Ja dat kan je niet ongemerkt voorbij laten gaan. (zal ik dus ook niet kunnen). Ik spreek je nog wel voor morgen of morgenochtend vroeg.

@Xon: Wanneer ben jij nou jarig? Toch ook vandaag of morgen? Toch niet vandaag hè?:$ Ik heb dat ooit ergens gemist en weet 't nog steeds niet maar zag jullie erover praten.

@Jes: Ja de donor is blank. Dus ik krijg een gemixt kindje. Schattig hè?. Geniet ook jij van je zwangerschap. (zelf zal ik dat pas echt doen als ik een echo gehad heb denk ik, maar ben wel écht heel blij hoor. Alleen ook onzeker).

En dat tenenverhaal, tja, kon er niets aan doen, ik zag het gewoon en werd er onpasselijk van :D Maar het is werkelijk het minst belangrijke hoor. Of zelfs helemaal niet belangrijk.Hou net zo veel van mijn kindje als die die tenen krijgt (o gawd) :p.

Nog iemand vergeten?

Fijne dag dames.

Liefs

15. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Maureen: dat vind ik zo'n prachtige kindjes! Heb er toevallig op vakantie ook een paar gezien; stuk voor stuk knapperds. Ja hoor ik geniet wel, maar ook hier nog wel onzekerheid. Zo vlak na de echo voel ik me heel zeker....naarmate die verder achter me ligt groeit de onzekerheid weer. Nog ruim een week en dan mag ik weer. Ik slaap wel erg slecht. Dat doet geen goed. Gisteren echt een off-day gehad. Vanavond viert manlief zijn feestje voor de vrienden dus op tijd naar bed zit er niet in. Maar ik ben al erg verwend met pakjes, knuffels en kaartjes en dat maakt het allemaal ook wat echter.

16. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Zooo donor weer geweest!
    En laat ik nu een uur geleden toch enorme ovupijn rechts krijgen(is nog niet weg nu). Nou timing kan deze keer écht niet beter.
    Het klopt precies 36 a 40 uur na pregnyl je eisprong.
    Gister alvast legertje vooruit gestuurd vandaag tweede leger op pad gestuurd met maar 1 doel, tackel dat ei van mij.

Maureen, ja wat ongelovelijk schattig he die kids, blij dat ze gewonnen hebben en dan in huilen uitbarsten maar ondertussen ruzie maken over de knuffelbeesten hhahahaha. Geweldig.
    En nee ben nog niet jarig, de 7e pas. Dus over een kleine 3 weken. Getverdemme! Ik haat jarig zijn. Je wordt alleen maar ouder en dan vindt iedereen dat je een feestje moet vieren. Wat is daar nu feestelijk aan?

Mees, jij komt ook steeds dichterbij je feestje, en meestal idd hoe dichterbij hoe minder goed het plan lijkt.
    In de klas zeg ik het gewoon niet, dan ben ik toch pas 3 dagen bezig, dat weet nog niemand. Het is op een woensdag kinderen zijn dan 's middags vrij en dan sneak ik er gewoon stiekem om een uur of 2 vandoor.

Jes, zou toch wel leuk zijn een zoon?
    Is weer eens wat anders, zit er opeens een slurfje aan :) !
    En dan heb je juist een reden om lekker nieuwe spulletjes te gaan kopen anders moet je toch een soort van verplicht de spulletjes van je meiden gaan gebruiken ;)!!

Guap, klinkt toch alsof je echt wel veel doet. Ik zou zeggen doe gewoon lekker wat goed voelt, en vooral rusitg aan.
    En kindervoetjes zijn ook zo schattig, vooral van die heerlijke mollige kleine babyvoetjes.
    En dat daar nu een teentje ietsjes langer is maakt dan echt niet uit.
    Mijn fobie begint als ze een volwassen maat aan gaan nemen, hahaaha.

17. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hey meiden, deze zou ik nog doorgeven:

Elke Burkhardt Montanari, Hoe Kinderen Meertalig Opgroeien, 3e druk, Uitgeverij PlanPlan, 2002. ISBN 9076092079

Jemig, ik moet wel weer heel veel bijlezen!

Maar dan toch het volgende:

@Sneeuwmees, mijn auto moet ook gekeurd en ik was het helemaal vergeten! Gelukkig moest jij ook en herinnerde jouw post mij eraan.

@Xon perfecte timing. Ik duim voor je!

@allen: betaald lid zijn?? Huh? Kan dat?? Welk voordeel levert dat op?

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Bedankt, Dominique! Ik zal eens kijken waar ik het kan bestellen eventueel. Bij BOL misschien?

En over dat betaald lid zijn, geen idee! Ik wist ook niet dat het kon, maar misschien bedoelden ze bij FF?

Hier een beetje druk, drie deadlines aankomende week, dus zal ben ik bang echt een beetje minder ZP worden (hoewel ik vanmorgen al wel een aantal keer had gekeken alweer ;)) Ik lees dus wel mee maar reageer misschien even wat minder.

Ik wilde nog wel even zeggen:

@Moedervan2boys: ik bedoelde het goed naar jou toe hoor, ik vind je écht gezellig en helemaal niet erg dat je zoveel kwebbelt!

@Xon: ik duim ook voor je, kan toch bijna niet misgaan nu mt zo'n goede timing en dan ook nog lekker relaxed op vakantie aankomende week!

@Sneeuwmees: veel succes met alle voorbereidingen vandaag!

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, bol niet meer en ik heb net laatste bij de Slegte besteld. Hoop dat je nog 1 kan vinden.

Thnx Dominique.

Kom zo even reageren, even was ophangen.

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, inderdaad bij een promotie hoort taart!

@xon, go zwemmers go!!

@almika, thanks voor de tip! zal eens kijken wat ik nog meer wil aanvragen.

hier de noppies leeg gekocht...... wat in de aanbieding was tenminste..... weer een jeans erbij, huispak, shirt, bh. allemaal heerlijk voor straks.

Deel Deze Pagina