@mees, blijft vast droog vandaag!! hele fijne dag meid! @badoucia, balen meid hier hele avond misselijk geweest. eten viel heel slecht . afgelopen nacht ook wakker geworden daardoor, toen had ik dus honger. even koekje gegeten, toen ging het wel weer. enorm moe nu.....
Mees: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag gewenst. Boudicca: balen meid, ik hoop dat je te vroeg was.... Xon: hoe was je meeting? Hoop42: Ik heb je toegevoegd aan mijn vriendenlijstje.. Jeetje: Ik kan me wel voorstellen dat je er zo mee bezig bent. Heel herkenbaar. Vooral als je er net van hebt mogen proeven! Ik hoop voor je dat het snel raak is. Manlief heeft gisteren avond een slabber gekregen met daarop de text: 'Ik kaal; dan moet je mijn papa eens zien!' Ik vannacht gedroomd dat we een jongen met pijpenkrullen hadden gekregen. En we konden maar geen naam bedenken. Heel vreemd ziekenhuis; leek meer op een kroeg dan op een ziekenhuis....pffff hoe vaak ik al bevallen ben in mijn dromen. Feestje gevierd; om 3 uur lagen we in bed; dus ikke nou compleet geradbraakt. Morgen moeten de meiden weer naar school; dus uitslapen is er voorlopig niet meer bij. Maar ach; weer in een normaal ritme is ook niet verkeerd! Fijne dag allemaal.
Justme: jij gebruikt magnesium om te slapen en acupunctuur? Vertel vertel: want ik slaap ook zo slecht...
Hoi meiden, Mees, gefeliciteerd meid en een fijne dag vandaag!! Hopelijk blijft het droog, hier niet iig. Xon, hoe was je avondje uit?? Gezellig? Justme, wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen weer, begint de misselijkheid te komen?? Boudicca, misschien iets te vroeg getest? Kijk maar naar Maureen die had ook zo'n test voor 4 dagen van te voren maar die was ook omo-wit rond NOD toch positief, hoop het voor jou ook, s6 met wachten. Jes, lekker he die heldere rare dromen? Hahaha ik heb er met zwanger zijn ook erg last van, soms wel grappig....Fijn weer een normaal ritme toch?? Die van mij heeft nog 2 weken vakantie ppffff, hij verveelt zich aleen maar veel te lang die vakantie... Moedervan2, hahaha geeft niets hoor kan gebeuren toch? Er wordt hier ook zoveel gekletst dat je soms even niet meer weet wat wat is en van wie, heb ik ook weleens last van... Jeetje, ook weer aan de klus, gaat het wat beter nu met het vasten?? Hoop voor je dat het snel weer raak is meid, duim voor je... Hier ook klustijd er weer opzitten, nu maar weer op de wachtbank en de lange 2 weken naar NOD uitzitten, ppffff wat duurt dat altijd lang. Gelukkig nu wel afleiding van werk dat scheelt wel.. Allemaal een dikke knuffffff, Liefs Sillysa
Hi dames, @Mees: Hartelijk gefeliciteerd!! Ik hoop dat het toch droog blijft. Evengoed een fijne verjaardag gewenst. @Boudicca: Hè balen. Maar Syll heeft net gezegd wat ik ook wou zeggen Niet om je valse hoop te geven maar voor mij was 't ook echt over en uit in mijn hoofd. Ik had daarbij zelfs de normale menstruatiepijn die ik altijd had. Welke test heb je gebruikt? Ik had die van zwanger&kids die dus omowit bleef 4 dagen ervoor (terwijl ze anders beweren). En daarna ook die van zwanger&kids 4 dagen erna met lichte streep. Nouja je kent 't verhaal vast nog. Ik duim nog even door voor je. @Justme: Hè balen, ging even niet zo goed dus. Hoop dat je vandaag wel weer normaal kan eten en slapen. @Xon: Wat leuk zeg. Ik hoop dat je 't leuk gehad hebt en ik lees je verslag later wel @Jeetje: Nog volop in de klusperiode? Hoop dat 't weer raak is voor je hoor. En 't is allemaal nog maar pas geleden. Ik snap wel dat je ermee bezig bent. @Syll: Aah weer op de wachtbank. Ja wat duurt dat altijd lang hè. Hoop dat 't sneller gaat nu je werkt. Spannend weer. Hier ontzettende pijn in m'n knie. Ik had een paar dagen voor de pijn begon wel yoga gedaan. Zwangerschapsyoga alvast omdat 't vooral ging om het ademhalen en ik er al aan wou wennen. Maar ik weet wel bij welke oefening ik iets in m'n knie kan hebben verrekt. Alleen begon de pijn pas 2 dagen later. Ik heb er echt over nagedacht naar de eerste hulp te gaan want ik gilde het uit in bed. Maar zag voor me dat daar mensen met ongelukken enzo binnen komen en dat ik daar niet tussen pas. Misschien dat ik vanmiddag toch langs ga. Hoewel met die pijn maandag te ver weg leek. En nu is 't morgen al. Dus ik wacht toch maar rustig af en dan naar de huisarts. Oja (Dominique) gister had ik heel erg gevoelige borsten. Oeff. Maar vandaag valt 't wel weer mee. Verder heb ik nog steeds geen misselijkheid gevoeld. Ik stond vanochtend op en had pijn in m'n buik. Heel laag zat 't. Dus ik schrok alweer. Had ook heel raar gelegen in bed vanwege m'n knie. Misschien daarom want 't leek of ik iets uitrekte aan de linkerkant in m'n zij toen ik zo lag. Maar de pijn is nu weg. Gelukkig. Ben benieuwd of ik het volhou tot 15 september. Dat is nog 25 dagen wachten.. Fijne dag dames (hier schijnt het zonnetje nog) Liefs
@Sillysa: ja het gaat wel wat beter gelukkig met vasten, maar dat opstaan 's nachts dat breekt nog steeds een beetje op. Nog 9 daagjes dan is de ramadan weer afgelopen. Succes met het lange afwachten, ik neem over een paar dagen naast je plaats op de wachtbank. En ik duim ook voor jou! @Justme: hè bah wat vervelend! Vandaag lekker rustig aan doen.
good morning, ik zie ineens nog mee roze ...dominique 71 en jes4...meiden van harte Mees van harte maak er een gezllig feestje en Proost!!! maar jij moet hem drinken ik mag niet. wie weet wel je laatste drankje... het wordt lekkerdrukhier, meer nieuwemieden zieikvoorbij scheten...achik oet gewoon wat vaker aanwaaien. ben erg moe, ga zo lekker mijn bed weer opzoeken, wordt luie zondag vandaag.... totlater
Gm dames! Nou dat was echt een superavond! Het is echt een grappig concept. Even voor dominique, NMLK (nieuwe mensen leren kennen) is een site waar allerlei mensen activiteiten opzetten(van alles borrel, actief, creatief enz) en waar als je lid van bent op in kunt schrijven. Dus ik heb me voor mijn eerste activiteit ingeschreven, wel als start in mijn eigen stad (dat vond ik wel zo vertrouwd). Ik dacht als het dan toch niet is wat ik ervan verwacht had, dan kan ik altijd nog naar huis. Maar het was echt leuk. Hadden idd op het terras afgesproken en langzaam druppelde iedereen binnen. Was eigenlijk eenbeetje bang dat iedereen elkaar al zou kennen van eerdere activiteiten en dan op elkaars activiteiten inschrijft, en dat je dan er een beetje bij zou hangen. Maar niets is minder waar. Sommigen kenden elkaar een beetje maar veel zagen elkaar ook voor het eerst. Niet met iedereen gepraat, dan zijn 20 mensen wel erg veel, maar wel veel leuke gesprekken gevoerd. En het was ook nog tot laat van dat lekkere weer. Boudicca ik duim nog steeds voor je hoor. Zoals Syl ook al zei, Maureen testte ook pas later dan 4 dagen voor NOD positief. Maar nogmaals ik wil niemand valse hoop geven. Mees, buienradar nog gecheckt? Van harte gefeliciteerd. Nou Syl, dat wordt samen twee lange weken wachten. Voor mij is de timing deze keer erg goed geweest. Temperatuur was vanochtend meteen omhoog. En die steken rechts trokken gistermiddag weg, dus eisprong geweest. Maar goed de timing is eerder ook wel eens héél goed geweest, dus ik probeer mezelf een beetje down to earth te laten, en niet teveel te hopen. Dat valt niet echt mee, het is een beetje zo van, ik heb een maand moeten overslaan, operatie gehad, bijna 38, hormonen geslikt goede timing donor, uitgerust in de vakantie, meer dan dat kan ik er toch niet aan doen! Maar ja, zo werkt het niet he!
Klinkt echt leuk zeg Xon! Ik had nog nooit van NLMK gehoord, als ik dat had geweten, dan had ik dat in mijn singletijd ook wel willen proberen. Maar is het eigenlijk alleen voor singles? In mijn stad, wat ik nu net 2 jaar woon, ken ik ook nog niet veel mensen, buiten het werk. Zou eigenlijk wel een leuke manier zijn om ook hier wat meer een eigen vrienderkring op te bouwen, of iig eens met anderen wat te doen. Mijn man en ik hebben ook niet zoveel gezamelijke interessen. En qua oppas is het ook altijd lastig... Hier heel moe van het cakebakken met mijn zoontje, maar moet toegeven dat ik langzaamaan toch steeds beter in mijn energie zit. Ik slaap minder lang en kan tussendoor wat meer. Wel erg fijn, ben ik ook wat minder afhankelijk, en kan ik ook weer een beetje met mijn zoontje spelen. Mijn buik begint nu echt te golven, als de baby beweegt. Zo gaaf om te zien. Nog maar 2 maandjes dan moet het hele huis af zijn, ppffffff Fijne zondag allemaal!
Guap, ik denk dat de meesten wel single zijn (vanwege het feit dat die waarschijnlijk nog veel tijd hebben voor dit soort dingen), maar het is helemaal geen vereiste. De gemiddelde leeftijd is ook wat hoger (denk voornamelijk tussen de 30 en 45). Het heeft niets met daten te maken (alhoewel ik me wel kan voorstellen dat er hieruit setjes ontstaan, was gister ook een niet al te onaantrekkelijke vent bij ), maar vooral samen activiteiten doen. Ik denk wel dat het lastig is om hier echte vrienden te maken, aangezien iedereen zich iedere keer op andere activiteiten inschrijft, maar denk wel dat je in een bepaalde regio regelmatig dezelfde mensen tegenkomt. Ondanks dat ik nog maar net lid ben, zou ik zeggen gewoon doen. Je kunt ook al een maand proeflid worden voor een tientje (een half jaar kost 45 euro). Ik heb me net ingeschreven voor een 'Doe Maar -feest' draaien ze de hele avond DoeMaar en andere jaren 80 nummers. Onwijs leuk, toch? Is in Rijswijk en moet wel even kijken of ik er kan komen, vind het best nog beetje eng om alleen 's avonds met mijn autootje te gaan (aangezien ik pas sinds december mijn rijbewijs heb en er niet zo vaak 's avonds mee rij).
Even kort egoberichtje meiden, Wij gaan zo op weg naar Disneyland. Kreeg gisteren alleen te horen van mijn mam dat het helemaal niet goed gaat met mijn omaatje. Dus heb een heel dubbel gevoel. Ben gisteren nog even snel bij haar langs geweest. Ze lag daar zo zielig in haar bed voor zich uit te staren. Het voelde echt als afscheid nemen. Ze is 93 en haar lichaam is gewoon op. Maar wel heftig hoor. Heb nog nooit zoiets meegemaakt. Maar mijn moeder zei dat we vooral wel naar Disneyland moeten gaan en er heel erg van moeten genieten. Dat zou oma ook willen zei ze. Ze houden ons op de hoogte. Erg spannend dus. Ben de hele dag ook al zo misselijk als wat. Dus onze vakantie begint erg lekker. Ik hoop dat het straks weer wat beter gaat. Dochterlief ligt nu even lekker te slapen. Denk dat ik zo ook nog maar even mijn oogjes dicht doe. Sorry voor dit ego bericht hoor. Ga in het volgend weekend weer reageren op iedereen. Heel veel succes met wachten voor alle wachtbankers en succes voor de klussers en zwangeren. Zet 'em op ladies! Dikke kus, Secondlife
Oh Secondlife, dat is ook niet niks en al helmaal als je het nog nooit hebt meegemaakt van zo dichtbij. 93 is wel een mooie leeftijd zeg! Maar het blijft natuurlijk enorm verdrietig. Veel sterkte en toch ook veel plezier in Disneyland! Dikke knuf!
@maureen ik heb ook die testen van zwanger&kids. Had er nog een over van vorige keer. Maar heb nu met het oog op dinsdag nogmaals testen maar een paar besteld van sensitest. Zal wel geen verschil maken. Niet zwanger is niet zwanger per slot van rekening. Daar verandert het soort test natuurlijk ook niets aan. @Guapetona fijn dat het wat beter met jou lijkt te gaan. Wordt alles toch een stukje makkelijker van denk ik. @Secondlife wat een dubbel gevoel om zo op vakantie te gaan. Het blijft toch ingrijpend als een van je grootouders het waarschijnlijk niet zo lang meer maakt. Dan maakt een hoge leeftijd voor het verlies niet zo veel verschil. Ik wens je sterkte en hopelijk kun je toch gewoon lekker genieten in Disneyland. Doe je het daar wel rustig aan! Een pretpark met 6 weken zw.schap! Ik hoop dat je de wilde verleidingen moeiteloos kunt weerstaan! @Mees hoe lijkt het weer bij jullie? Het blijft gewoon droog hoor en àls het gaat regenen dan is het gewoon na 5 uur, als je gasten komen, weer helder en zonnig. We hebben nu verdorie genoeg regen gehad. Ik ben zelf volgende week ook jarig en ik wil ook mooi weer. Dat verdienen we gewoon!
Ach wat sneu Secondlife! Hoop toch dat ze het nog even volhoud want jullie moeten toch ook even lekker een paar daagjes genieten in Disney land. Weet je omaatje overigens wel dat je zwanger bent? Zou het denk niet na kunnen laten om het haar nog even toe te fluisteren. Probeer in ieder geval lekker te genieten. Knuff
Idd Bouddica we verdienen ook echt nog een paar dagen mooi weer. Aangezien Turkije/ Spanje voor mij van de baan is, zou het in ieder geval wel erg aangenaam zijn als er in het prachtige limburg een zonnetje schijnt aankomende week! Hier begon het vandaag best aardig, maar nu ziet het er buiten toch weer beetje raar uit!
@Mees: gefeliciteerd met je verjaardag!! Het is hier nog droog..hopen dat het zo blijft voor jou @Jes en Jeetje: dank je wel voor jullie vriendschap!! @Xon: leuk dat het zo,n gezellige avond is geweest! Ik vind het heel dapper van je om zoiets te ondernemen in je eentje. Wie weet levert het wel je liefde van je leven op
Dames even een vraag: Ik zit op FF en zit mijn temperatuur van vanmorgen in te vullen en nu heb ik me al een paar keer af zitten vragen wat DPO betekend? Weten jullie dat?
@Boudicca: Ja als je het zo stelt kan ik je alleen gelijk geven. Dat klopt natuurlijk wel. Maar ik zou het niet zeggen als het bij mij niet zo was: het feit dat die van zwanger&kids (4 dagen voor NOD te gebruiken zeggen ze) 4 dagen voor NOD omowit zijn is verder geen garantie voor dat je niet zwanger bent. Ik weet nog dat de anderen op onze date zeiden 'geen bloed geeft moed'. Ik vond het wel te begrijpen dat ze het zeiden maar het kon toch écht niet meer zo zijn. Want dan had ik op z'n minst héél in de verte wel 'n streepje moeten zien nu en geen omowitte test hebben. Dacht ik toen... En nouja de rest van het verhaal ken je... Dus ik blijf koppig en eigenwijs toch nog voor je duimen Maar ik hou er wel over op nu. @Sneeuwmees: volop gezellig aan het doen nu natuurlijk. Hoop dat het niet regent bij jou. Hier is het droog gebleven. Op een gegeven moment niet meer zo zonnig maar het bleef toch nog lekker. Heb buiten zitten lezen. Gevoelige borsten waren minder zei ik in een eerder berichtje maar oeioeioei tijdens het fietsen (en tijdens het douchen al) bleek het tegendeel waar. Fijne avond dames