@Maureen hoe is het met je knie? Hopelijk heb je er minder last van dan eerder. Lief dat je nog steeds voor me duimt. Ik ben van mezelf een positief iemand dus ik houd al mijn opties nog open. We wachten gewoon nog wat langer af. Ik hoop dat ik net zoveel geluk mag hebben als jij en over een paar dagen hier een positieve test kan melden en zo niet dan is het pech en gaan we gewoon verder naar de volgende ronde. @Xon al helemaal klaar voor vertrek meid? Ik hoop dat je een heerlijk relaxed weekje tegemoet gaat. Geniet van je vakantie
he meiden, ff snel voor het slapen gaan. slaap ging wel redelijk, alleen erg vroeg wakker met misselijkheid. even stukje koek gehad en toen ging het wel. rest van de dag niet lekker helaas. naar de bios geweest (harry potter, super!) en verder niets gedaan. nu nog steeds misselijk. hopelijk morgen weer beter, we zullen zien! @jes, ik had gelezen dat magnesium tekort kan leiden tot minder slaap, vandaag dat ik extra magnesium neem. de acupunctuur doe ik al een tijdje, oa om zwanger te worden en nu ook tegen misselijkheid. denk wel dat het helpt, 's ochtends gaat het best prima. als ik moe ben/wordt dan steekt het de kop op. nu lekker mijn bedje in, boekje lezen en hopelijk beetje slapen. later reageer ik weer hoor!
@Boudicca: dank je wel! ik vind al die engelse termen niet zo makkelijk somsmaar ben nu weer wat wijzer geworden!
Boudicca, ik heb er idd wel zin in. Heb er eigenlijk nog geen idee van. Wel wat spulletjes klaar gelegd, maar kleren kijk ik pas morgenochtend naar. Het wordt deze week op zich wel warm maar ook veel bewolking, onweer en regen, nou ja we zien wel. Ga in ieder geval lekker relaxen. Zal waarschijnlijk niet veel online zijn. Ik neem wel mijn laptop mee, en ik wilde op zich ook wel internet nemen, maar op sit park is er volgens mij geen wifi-bereik ( huisjes liggen vast echt in de middle of nowhere). OP mijn telefoon heb ik wel internet, maar om daar nou hele berichten hier te posten is niet zo handig. Lezen gaat wel dus ik hou het daar dan vooral bij. Justme eindelijk toch nog naar Harry geweest? Goed is tie he?
Shit, shit, shit. Een heel verhaal getypt. Nog een zinnetje toe willen voegen en alles kwijt. En mijn kop barst al zo uit elkaar van de hoofdpijn! Nou, ik moet even kijken of ik alles weer terug kan halen met mijn pijnlijke hersentjes! Bedankt allereerst voor alle lieve felicitaties. Verjaardagsfeestje was druk, maar geslaagd. Heb alleen met niemand echt gesproken, bedacht ik me, want je loopt toch steeds maar alles aan te vullen, te vragen of iets nodig is en dan toch maar weer een stokbroodje in de oven aan het gooien. We hebben het op een paar spatjes droog gehouden. En toen het even regende kroop iedereen onder de parasols en even later was het al weer droog. Nu wel compleet totall loss en dus net een paracetamolletje tegen de hoofdpijn. @Xon: leuk dat de avond zo geslaagd was. Nog gesproken met de niet al te ontrekkelijke man? En morgen op vakantie? Heel veel plezier alvast! En genieten, hoor! @Maureen: inderdaad vervelend van je knie. Morgen maar even naar de huisarts, want je hebt je knietjes nog wel nodig als je straks met een enorme toeter rondloopt. @Secondlife: wat vervelend van je oma net voordat je weg gaat. Misschien wacht ze nog een weekje tot je terug bent en mocht dat niet zo zijn, dan ben je ook zo weer thuis, toch? Hoop natuurlijk dat dat niet nodig is. Probeer er toch van te genieten! @Jeetje: hebben ze daar een ovu-testen? Ik weet dat jij die niet gebruikt, maar na zo'n mk is het toch wel handig als je cyclus wat verstoort kan zijn. Sorry, dames die ik vergeten was, ik had op iedereen gereageerd, maar ben nu even de kluts kwijt en ben moe! Morgen ga ik het goedmaken!
@Mees: dank je wel voor je vriendschap Fijn dat het praktisch niet geregent heeft! Ze hebben het Het Weer weer erg goed voorspelt:x
Sneeuwmees, nog gefeliciteerd! Gaat vaak zo hé, dat je op je eigen feestje niemand echt spreekt. Hoop dat je er toch van genoten hebt!
Niala (tijd niets van je gehoord. Alles goed?), ik heb even een vraagje aan jou n.a.v. iets heel raars. Ik ben vannacht om half 2 tot drie keer aan toe gebeld door onverstaanbaar buitenlands pratende mannen in een rijdende auto. Schrok me natuurlijk helemaal wezenloos want wie belt er nu rond die tijd, dus dan denk je snel dat er iets erg aan de hand is(maar gelukkig niet!). Ze bleven dus maar bellen, en ik probeerde in het engels uit te leggen dat ze waarschijnlijk niet het goede nummer belden. Maar de derde keer ben ik echt boos geworden en gezegd dat ze me niet meer moesten bellen. Maar goed nu mijn vraag aan jou (heb al gegoogled, maar vind allerlei andere antwoorden), begint jouw landcode met 0096? Want daar begon dat nummer mee wat mij belde. Volgens mij moet het óf jouw land zijn óf een van de omringende landen, als ik google mag geloven. Weet jij dat? Was natuurlijk echt vreselijk geschrokken, en kreeg allemaal van die enge ideeen van boze mannen die mijn nummer hadden getraceerd en nu op weg waren naar mij, hahaha (maar dat is 's nachts he dan lijkt alles net even anders!!). Maar toen ik vanochtend wakker werd moest ik er eigenlijk wel een beetje om lachen, ik zag zo voor me dat er drie/vier van die rijke sheiks in een auto met chauffeur tot drie keer aan toe een (boze, verwarde, geschrokken) vrouw aan de telefoon kregen die ze nauwelijks kunnen verstaan (want ze begrepen eigenlijk ook nauwelijks engels!). Ik zag me dat zo voor me. Hoorde ze ook met elkaar overleggen en praten op zo een toon alsof ze het ook niet helemaal snapten. Maar hoe ze nu toch aan mijn nummer zijn gekomen? Bizar toch? Nou dames, zo even spulletjes pakken en er even een paar daagjes tussenuit.
Goeiemorgen dames, @Xon: Lekker weg. Fijne vakantie/dagen gewenst. Rust maar lekker uit. Terwijl je uitrust wordt er binnen in je hard gewerkt. Heerlijk dat je als je terugkomt alweer dichter bij je NOD bent. Ik heb goede hoop voor je. @Sneeuwmees: Gelukkig toch voornamelijk droog geweest. En 'n geslaagd feestje zo te horen. Lekker. @Secondlife: Aah wat erg nou. Hoop dat je toch nog kan genieten in Disneyland. Ik geloof ook wel dat je oma da zou willen. Maar wel moeilijk hè? Snap ik wel. Sterkte. @Justme: Wordt het erger? De misselijkheid? Nou ik hoop dat t niet lang meer duurt en dat je verder blijft genieten van je zwangerschap. Zelf slaap ik dus goed en veel beter dan normaal. Raar hè? Maar ik heb je tip wel onthouden (magnesium) mocht dit veranderen. @Boudicca en Mees: Ik heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts voor m'n knie. Ik moet wel zeggen dat het nu al wat minder pijnlijk is. Maar dat heb ik gister op een gegeven moment ook gevoeld en toch deed het weer pijn toen ik buiten was. Inderdaad moet ik straks meer gewicht dragen en ik woon ook nog eens op 3 hoog. Dus ik weet niet hoe ik dat moet gaan doen. Hopelijk komt het goed. Fijne (werk)dag dames.
goedemorgen dames Xon wat weer een absurd verhaal, en inderdaad best eng zo 's nachts. Fijne vakantie, het beloofd deze week redelijk weer te worden geloof ik dus je boft! @Mees fijn dat het gisteren een geslaagd feest was en dat het voornamelijk droog is geweest @Maureen succes bij de ha. Hopelijk is het maar een kleinigheidje
Pfff Xon ik zou me ook doodschrikken, helemaal 's nachts! Wat raar dat ze jouw nummer dan bellen maar ze hadden waarschijnlijk gewoon een verkeerd nummer. 0096 lijkt inderdaad deze kant op te zijn, want Turkije is 0090. Ik google net en zie dat 0096 Saoedi-Arabie is! Dus dat met die olie sjeiks is nog niet zo gek bedacht hahaha! Nou, geniet lekker van je vakantie en tot gauw maar weer dan!
@Xon: die landcode is inderdaad Saudi Arabië, dus wie weet, kun je straks gratis tanken, als je zo'n oliesjeik aan de haak geslagen hebt. Zou me ook rot schrikken, maar goed, dat je er al weer om kan lachen. Ik heb een mobiele telefoon gekregen voor mijn werk, maar dat 06-nummer is eerst in gebruik geweest door ene Mike (die blijkbaar een enorme vriendenschare heeft van het voetballen). Ik ben ook vaak gebeld door mensen die dan niet snapten dat ze mij aan de lijn kregen en heb ook een tijdlang de meest gekke sms-jes gehad. Een keer kreeg ik zelfs een afbeelding van een man in een superman-pak toegestuurd. Wilde blijkbaar Mike's mening hebben over zijn carnavals-outfit. Soms was ik in een melige bui en heb ik wel eens iets terug geantwoord op zo'n sms-je. Bijv. die superman heb ik teruggestuurd dat het hem schattig stond met een kusje erbij. Ja, moeten ze maar opletten dat als ze van nummer wisselen, ze hun telefoonnummer juist doorgeven. @Maureen: fijn dat het met je knie wat beter gaat, maar een bezoekje aan de huisarts kan nooit geen kwaad. @Boudicca: nog steeds niet op rood? Houden zo, hoor! @Jeetje: je vroeg me nog naar mijn werk. Had ik gisteren natuurlijk uitgebreid getypt, maar was alles kwijt. Ik werk bij de universiteit op een afdeling die cursussen verzorgt voor mensen die al afgestudeerd zijn, dus korte nascholingscursussen. Ik doe dit werk al (met veel plezier) bijna 22 jaar (ja, ik word echt oud). Ik verzorg de gehele administratie rondom de cursussen (correspondentie, facturatie, evaluatie) en in veel gevallen ook de logistieke taken (zoals hotels en zalen boeken, maaltijden en bussen boeken). In die jaren ben ik van meer secr.ondersteuning ook doorgegroeid en organiseer ik ook wel eens excursieweken met bedrijfsbezoeken e.d. En onze doelgroep varieert van bijv. gemeente-ambtenaren tot dierenarts. Dus heel divers, maar daardoor wel heel erg leuk. Heb ik je vraag zo een beetje beantwoord? Anders gewoon vragen, hoor! Nou, ga mijn tweede bakje koffie maar eens halen. De meesten zijn weer terug van vakantie en daarmee dus ook mijn 'vrijheid' weer een beetje minder.
@Xon: Wel vervelend om zo wakker te schrikken in de nacht. En lastig gevallen worden. Maar ik moest toch echt lachen om je verbeelding erbij hahaha ik zie het zo voor me. Het ziet er prachtig uit zo met 't zonnetje hier. Je hebt een goede week uitgezocht. Meestal is het in het Zuiden een paar graden warmer en vaak ook zonniger. Genietse. @Mees: Leuk werk. Ik wist ook niet wat je deed. @Boudicca: geen rood? Goedzo...
@Sneeuwmees: wat een leuk werk! Heel afwisselend lijkt het me en je hebt met een hoop verschillende mensen te maken. Ik heb ook ooit op een universiteit gewerkt en hoewel dat op zich geen leuk werk was, vond ik het contact dat ik had met buitenlandse studenten wel heel leuk. Gelukkig heb je het bijna helemaal droog gehouden gisteren en was het zo te horen een geslaagd feestje, al is het altijd jammer dat je zelf loopt te rennen en te vliegen en dat je dan uiteindelijk bijna niemand echt hebt gesproken. Je vroeg trouwens of hier geen ovu-testen zijn te krijgen. Ik denk van wel, maar niet zo makkelijk als in NL. Niet in een winkel zoals de kruidvat of zo (die zijn hier sowieso schaars!). Ik denk misschien bij een apotheek of ook online, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat m'n cyclus toch niet veel veranderd is en dat mijn eisprong nu wel ongeveer zou moeten zijn. Als het nou lang gaat duren voor we weer zwanger raken, ga ik misschien wel een keer ovu-testen doen. Ik had nu gewoon het idee dat mijn eisprong misschien vroeger is omdat ik alweer zo snel ongesteld was na mijn mk en ik voel het ook wel aan mijn lichaam (meer zin, andere afscheiding enz.) Dus... hopelijk klussen we op de juiste tijden en is het snel raak! @Maureen: wat vervelend van je knie! Hopelijk is het niet iets wat blijft terugkomen, helemaal niet nu in je zwangerschap! @Boudicca: ik zag je naam en dacht, oh misschien nieuws, maar nog niets dus? We wachten samen met jou geduldig af. @Hoop: ik had verwacht dat je kapsel nog korter zou zijn, maar dit is natuurlijk al een hele stap! En leuk kapsel hoor, zover als ik het kan zien zo op de foto! @Justme: hoe is het met je vandaag? Nou, ik was voor de verandering eens op tijd klaar vandaag met mijn werk. Wat een opluchting. We zijn gisteravond maar opgebleven tot 3 uur en toen heb ik nog wat gewerkt. Na het eten heb ik natuurlijk wat meer energie dan overdag nu. Lekker bakje koffie erbij en dan lukt het dus wel. Misschien vanavond maar weer. Nou, fijne dag allemaal!
@Jeetje: als je je eisprong zo makkelijk aan voelt komen, zijn ovu-testen ook niet nodig. Als je gewoon ook regelmatig blijft klussen, dan heb je altijd een goede kans om zwanger te raken. Altijd weer even spannend, hè, hoe je tweede ongi weer valt (eerder of later). We hopen natuurlijk dat je geen tweede ongi meer hoeft mee te maken. Mocht je overigens ooit ovu-testen nodig hebben, dan geef je maar een gil, en stuur ik je wel een doosje toe. @Hoop: kon het niet laten om ook even naar je korte koppie te kijken. Inderdaad een pittig kapsel. Zal wel even wennen zijn, als je het zo lang lang hebt gehad, of niet? Lijkt me met dat warme weer in ieder geval wel een stuk koeler. Hier nog niet veel gedaan. We gaan zo even lunchen met een collega die voor het laatst is. Moet nog wel veel doen, maar heb dat vaker als ik druk ben, dat ik dan even moeilijk kan bepalen waar ik nu het beste mee kan beginnen, met als gevolg dat ik nergens aan begin.
Hihi, sneeuwmees, heeeel herkenbaar! Nou eet smakelijk zo meteen, of je bent alweer terug misschien, dan zeg ik werk ze! En bedankt voor je aanbod. Hopelijk is het niet nodig!
@sneeuwmees: klinkt als leuk werk! @Xon: spannend, wie weet staat er binnenkort een enorme slee voor de deur, stapt er zo'n mooie man in het wit uit, met zo'n witte doek op zijn hoofd die je meeneemt voor ... iets heeeeel leuks. Zo'n arabier met groene ogen, een soort Sandokan. @Baudicca: vasthouden vasthouden vasthouden. Gewoon NIET ongesteld worden, ok? @Secondlife: sterkte met je oma, en toch ook veel plezier tijdens je dagen weg. Het lijkt me heel dubbel, zo.
O update over mijzelf. Tot gisteren had ik heel sterk het gevoel dat het goed zat, maar gisteravond voelde het toch anders. Toevallig had ik vanmorgen ook een heel klein beetje roze. Dat hoeft niets te betekenen, maar ik vind het toch wel heel toevallig. Het hartje zou met 5.2 of 5.3 moeten beginnen met kloppen, dus ik vind het allemaal wel heel toevallig. Er is een klein deukje in mijn zelfvertrouwen gekomen. Ik leef nu veel meer naar de echo op de 31ste toe zodat ik goed nieuws kan horen of uit mijn leiden verlost word. Ik heb iig de hele dag vrij genomen zodat ik kan vieren of rouwen - welke ook nodig blijkt te zijn. Bleugh, niet leuk.