wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje en Mees:bedankt voor de complimentjes op mijn kapsel!:)Het is toch een behoorlijk kort koppie.Het is even wennen,je bent zo gewend met je handen door e haar te gaan of het naar achteren te schudden.Maar tis met dit benauwde weer idd erg lekker.

@Dominique: ik kan je heel goed begrijpen,het is ook allemaal erg eng,zeker na jou 4 miskramen.Ik heb 1 miskraam gehad en al behoorlijk zenuwachtig dat het bij een volgende zwangerschap weer mis zou gaan.
    Probeer wat afleiding te zoeken,is makkelijker gezegd,dan gedaan.
    Ik hoop echt voor je dat het deze keer goed mag gaan!
    Probeer vertrouwen te hebben:)

Hier begin ik ook wat onrustig te worden: ik heb vorige week dinsdag mijn eisprong gehad en heb af en toe wat zelfde verschijnselen als bij mij laatste zwangerschap.Ik durf bijna niet te hopen,maar heb toch goede hoop dat het alweer RAAK is.:)

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dominique: kan me voorstellen dat je onzeker blijft tot aan de echo. Maar roze verlies hoeft echt niets te betekenen, hè! Op zich schiet de 31e al op, maar kun je anders niet ook nog iets deze week proberen te regelen met een extra echo. Het gaat gewoon goed deze keer, hoor!! Een dikke knuffel, want ik kan me voorstellen dat je het even zwaar hebt nu.

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik loop weer tegn iets aan op FF wat ik niet begrijp.Misschien kunnen jullie me helpen?Op mijn temperatuurgrafiek staan bij iedere dag zo,n dicht blauw rondje.Nu staat er bij een paar dagen geleden een open blauw rondje.Het zal best wat betekenen,maar ik weet niet wat.Weet 1 van jullie dat toevallig?:)

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: ik heb geen flauw idee. Ik hoop dat een van onze temperatuur-experts zich nog even melden. Ik kan je helaas niet verder helpen. Kan het niet zijn dat het de dagen zijn na je eisprong? Ik roep maar wat, hoor!

5. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @sneeuwmees: thanx. Een eerdere echo heeft geen zin, want dan is de kans vrij groot dat er nog helemaal niets te zien is. Dat stelt ook weer niet gerust. Ik moet het echt afwachten, vrees ik. Maar wel heel lief dat je meedenkt.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dominique: daar zat ik zelf ook aan te denken, dat het dan nog te vroeg was. Maar we gaan met zijn allen heel hard voor je duimen en met je meedenken! Dit kindje blijft gewoon zitten waar die zit, hoor!!! En mocht je even onzeker zijn, praat het vooral van je af, er zijn hier wel 20 paar heel gewillige oren. Wij slepen je die komende 9 dagen door tot je een echo hebt!

7. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Mijn borsten doen vandaag ook helemaal niet zo'n pijn :(

8. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Niet druk over maken; echt niet!!! Dat verschilt echt van dag tot dag; je zal zien dat het morgen weer anders is!!

Vor de rest niet bijgelezen.

9. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Dominique: O ik kan me zo goed voorstellen dat je onzeker bent. Zeker met wat je al meegemaakt hebt natuurlijk. Maar zoals Mees zegt; we slepen je gewoon door die 9 aankomende dagen heen tot je echo. Het gaat gewoon goed deze keer. En ik heb hier gehoord van een andere zwangere, weet niet meer wie, dat 't kan dat je een dag minder of geen pijn heb in je borsten. Tot nu toe is de pijn in m'n borsten het enige wat nog een beetje ergens op kan wijzen bij mij. En heb dit dus ooit eens hier getypt afgelopen weken. Dus volgens mij kan het gewoon. Eergister kwam het weer in ée'n keer terug die pijn in m';n borsten. Daarvoor was 't 'n paar dagen weer minder. Dus dat kan gewoon. En roze verlies heb ik ook vaker gelezen hier en verder op 't forum. En er zijn zelfs mensen die 'n paar keer bloedverlies hebben. Dat schijnt dan 'n bloedvaatje te zijn. Ik las het gisteren nog toevallig. Dat iemand dat zei om een ander gerust te stellen en als bewijs had ze haar kindje die gewoon geboren was. Dus kop op meid. Maar ik snap je wel hoor. Helemaal. Dat het maar snel 31 augustus is en je gerust gesteld wordt. Dikke knuffel.

10. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Sneeuwmees: Nog van harte gefeliciteerd, volgens mij is het droog gebleven toch?

Xon: klinkt echt heel leuk je meeting, veel plezier op vakantie.

Dominique: lees net dat je ook onzeker bent over dat rose...tja die onzekerheid is erg herkenbaar. Ook hier na 1 mk. Nog wel af en toe moet ik zeggen! Maar inderdaad; we helpen je door die 9 dagen heen; om die borsten moet je je echt niet druk maken.

Jeetje: bedankt voor je tips; ga morgen naar de acu. Heb ook een tip van vk voor een slaapdrank (Welkom bij Easy Sleep Plaza)
    Ik zal de gyn vragen of ik magnesium mag slikken.

Maureen: hoe was het met je knie.

Hoop: veel leuker dat kapsel!!! Top.

Ga weer even strijken. Tot snel!

11. Maureen

Maureen Niet meer actief

Nou ik was dus naar de huisarts. Maar hoe dichter bij de tijd dat ik daar moest zijn, hoe minder ik voelde. Op een gegeven moment zelfs helemaal niets! Heb ik weer. Kwam ik bij de huisarts met 'n verhaal dat het toch echt hééél erg pijn deed afgelopen weekend en ik het in bed uitschreeuwde van de pijn. Ehm tja...daar kon hij nu niets van zien natuurlijk. Hij heeft nog even een paar vragen gesteld, nog even gevoeld. Maar waar de pijn zat duidt in ieder geval erop dat het niet de miniscus was (hoe schrijf je dat). Nouja met 4 minuten stond ik weer buiten. Trouwens na een hele dag fietsen en boodschappen doen zit ik dit nu te typen en wat denk je...ik voel die pijn weer opkomen in de verte. Pffff schiet ook niet op zo.

Zelf ben ik trouwens ook erg onzeker en kan ik niet wachten tot het 15 september is, wat nog zooo ver weg is. Ik voel niets. Geen gekriebel, geen misselijkheid. Niets. Behalve dat ik slaperig ben steeds. Als dat ook 'n symptoom is...ga ik zo even opzoeken. En oja m'n borsten natuurlijk. Iedereen (die 't weet) zegt tegen me dat die kwaaltjes later pas komen. Maar ik weet wel dat dit niet zo hoeft te zijn. Dus hou ik m'n mond maar en wacht af. Ik probeer gewoon positief te blijven. Ik zeg 't net tegen Dominique en moet 't dus ook tegen mezelf zeggen. Hoewel ik 't van jou wel heel goed begrijp hoor Dominique. Hoop dat we kort na elkaar bevallen en nog eens terugkijken op deze periode. En dat we lang daarvoor al genieten van onze zwangerschap. En dat we het NOD lijstje van dit clubje totaal weggewerkt hebben, dat hoop ik ook. ;)

Fijne avond dames,

Liefs

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Maureen: nu weet je dus nog niet waar die pijn vandaan komt? Hè wat vervelend zeg! Hopelijk trekt het uit zichzelf weg.
    En wat ben je toch een lieve schat! We gaan dat NOD-lijste zeker wegwerken met zijn allen en komen gezellig allemaal op de roze bank!

@Dominique: wat vervelend die onzekerheid, ik kan het me ook heel erg goed voorstellen hoor. En dan duurt 31 aug voor je gevoel nog veeeeel te lang. Ik geef je even een dikke knuffel en hoop heel erg dat het gewoon goed zit!

Nou meiden ik ga koken, voel me helemaal niet lekker eigenlijk en heb niet eens echt honger. Geen idee hoe het komt, misschien gewoon door het vasten, is toch een heel ander ritme.

Tot later!

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Maureen: het klinkt toch een beetje overbelast of zo denk ik je knie. Als je zegt dat het na veel fietsen enzo erger is.

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, vond harry super!! echt een heel mooi einde aan de serie

@maureen, fijn dat jij goed slaapt meid, je kunt alle energie wel gebruiken. en vermoeidheid hoort er ook bij hoor, vooer iedereen zijn de kwaaltjes weer anders

@jeetje, op een maandag op tijd klaar! das wel een complimentje waard

@dominique, moed houden hoor!!

hier vandaag weer een hectische dag gehad, heb zo langzamerhand het gevoel dat ze allemaal zo zijn...... maar goed, komende weken zijn iets korter voor me. had al een vrijdag vrij gevraagd voor een echo, maar die is pas een week later. dus die donderdag ook maar vrij gevraagd. lekker dus!! hopelijk komende nacht beetje slapen, heel bewust nu niet op de bank liggen......

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: ik hoop dat iemand me kan vertellen wat het betekend,want het zal er niet voor niks zo staan op FF.
    Evengoed bedankt dat je even meegedacht hebt:)

@Maureen: dank je wel voor je vriendschap!!:)
    Slaperigheid is idd een zwangerschapsverschijnsel.Bij mijn eerste zwangerschap heb ik daar heeeeeeeeel veel last van gehad.Ik viel op de gekste plekker spontaan in slaap!:D

@Jes: dank je wel voor je complimentje over mijn haar!:)Ik vind het zelf ook super!!

@Dominique: hoe is het nu?Is het nog hetzelfde met rose afscheiding?

Lekker lui op de bank.De kids hebben nog steeds vakantie hier.9weken bij elkaar,niet normaal toch zeker?
    Net een mailtje gekregen van iemand waar we naar hun franse bulldogje zijn wezen kijken! We mogen haar as donderdagavond op komen halen!Heb er erg veel zin in:)

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

vervelend dat je zo slecht slaapt! Dan komen die vrije dagen goed van pas! Lekker even bijkomen toch:)

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Dominique: hoe is het nu met je?
    @Maureen: slaap en vermoeidheid is zeker een zw.kwaal. Dus geen twijfel over mogelijk, hoor! En vervelend van je knie. Ja, herkenbaar, want als ik kiespijn heb, heb ik ooit nooit last meer als ik bij de tandarts zit.
    @Hoop: het zou mooi zijn als het deze keer al gelijk raak zou zijn. Ik hoop het voor je. Weet je nu al wat die open blauwe rondjes waren?
    @Jeetje: misschien begint het vasten te wennen. Hoor wel vaker van mensen dat het op een gegeven moment went en ze zelfs niet overdreven veel honger hebben.
    @Justme: nog bedankt! Hoop dat ze geluk brengen.
    @Jes: op een klein buitje na hebben we een droog feestje gehad. Zeker met de vooruitzichten hebben we erg geboft.
    Hoe is het nu met je moeder? Heeft het tel.gesprek geholpen?

Heb vandaag als een zombie rondgelopen op mijn werk. Was zo gespannen en druk vanwege mijn feestje (ben altijd bang dat ik te weinig ingekocht heb, wil altijd het huis helemaal spik en span hebben en tijdens zo'n feestje loop ik van hot naar her om iedereen niets te kort laten komen). Kortom, ik was gisteren totall loss en had daar vandaag nog wel last van dat er niet veel uit mijn handen kwam.
    Een (vroegere) vriendin van mij had mij met mijn verjaardag geprobeerd te bellen. Maar de telefoon was in gesprek. Dat kwam omdat een van onze vrienden even wilde bellen en de telefoon niet goed had weg gedrukt. Ze had toen maar een sms gestuurd, dat ze geen contact kreeg en of ze morgen langs mocht komen.
    Heb tot vanavond erover gedaan wat ik zou antwoorden. We waren vroeger heel close, maar er was altijd wat met haar. Altijd in chronische geldnood en altijd 'shit' om haar heen. Heb toen heel veel voor haar gedaan, maar omdat het echt een beetje een eenzijdige vriendschap was (van mijn kant geven en zij maar nemen), is dat erg verwaterd.
    Ze is nog wel op ons trouwen geweest en stuurde gelijk naar mijn zoontje's geboorte een sms dat ze snel langs zou komen. Nou, volgende maand word mijn zoontje 2 en ze is nog steeds niet langsgeweest, terwijl ze dus op nog geen 10 min afstand van mij vandaan woont. Kennissen van mijn man die 1,5 uur heen en 1,5 uur terug moesten rijden, stonden wel vrijwel gelijk op de stoep toen ons zoontje geboren was. En zij, die haar kinderen al lang uit huis heeft, parttime werkte en niets meer thuis had waarom ze niet kon komen, bleef weg omdat ze te druk was. Tot morgen dus, want nu kan ze ineens wel komen.
    Zei nog tegen mijn man of ik haar morgen bij wijze van steek onder water nog maar een beschuit met muisjes moet geven.
    Heb er niet veel zin in, maar laat haar maar komen.

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: ik weet niet wat dat open rondje betekend..het is er ook maar eentje,de rest is dicht.Ik vind het zo jammer dat het een engelse site is!
    Moeilijk hoor,wat je vriendin betreft.Het moet idd van twee kanten komen,anders is de lol er snel af.Zeker als jij er zoveel energie in gestoken hebt.Wel dapper van je dat je haar toch langs laat komen terwijl je er zelf weinig zin in hebt:)

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hallo dames,
    Even kort.
    Mooie weer valt erg tegen.
    Niet warm, helemaal bewolkt en af en toe regen. blehhh!
    Maar goed, het gaat er om dat we er even uit zijn, toch?

Hoop, die open rondjes betekenen volgens mij dat je tijd die je hebt ingevuld afwijkt van de andere tijden.
    Dus dat die tijd minder betrouwbaar is in vergelijking met de andere tijden.
    Weet dan niet zeker of ze hem wel meetellen in het gemiddelde of niet!
    Denk je dat dat zou kunnen kloppen? dat je daar een andere tijd hebt ingevuld?

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi dames,

Mees, das altijd jammer he als je een feest geeft dat je dan zelf geen tjd hebt voor je gasten, maarja dat gaat zo helaas, hoop dat je toch een beetje genoten hebt. Lekker ook dat je een dag daarna zo brak bent he?? Nachtje goed slapen dan maar, morgen weer een dag...

Dominique, gaat het al wat beter met je meid?? Ik hoop voor je dat je je gedachten een beetje kunt verzetten. En zoals gezegd we helpen je erdoorheen meid tot de 31e, komt goed, dikke knuffff...

Maureen, gaat het alweer een beetje met je knie?? Lijkt me ook wel lastig, heb je nog niet eerder last van gehad?? Misschien iets hormonaals dat kan namelijk ook...

Xon, een fijne vakantie meid, geniet er lekker van je hebt het verdiend hoor...

Second, wat naar van je oma zo vlak voor je weggaat, hoop dat je toch een beetje kunt genieten van je korte vakantie in Disney, sterkte...

Boudicca, nog geen rood ontdekt?? Vooral houden dan zo!!

Jeetje, fijn dat het nu wat beter gaat met je met het vasten, dus nog iets langer dan een week en dan is het weer voorbij?? Zal vast een opluchting zijn kan ik me voorstellen...

Wie ik vergeten ben sorry, dikke knufff sillysa

Deel Deze Pagina