xon jeetje balen van de bekeuring en ik zou wel de foto opvragen en bezwaar maken, misschien is daarop te zien dat de andere persoon kleeft en je onmogelijk kon remmen? Hoop had je al eens bij mijn foto's gekeken voor onze bullen??
Hoi meiden, Dominique, meid wat vervelend dat je je zo voelt, ik sluit me aan bij de rest. Ik leef met je mee en blijf vooral je hart luchten hier, heel veel sterkte en een dikke knuffel. Xon, jemig zeg!! Das toch geen bedrag meer??? Wat de anderen ook al zeggen, foto opvragen meid, misschien kun je idd aantonen dat je last had van die klever en je niet kon stoppen. Het is ook niet normaal meer zeg, hoezo staatskas spekken??? Ik hoop dat je er vanaf kunt komen. Mees, knap van die man van jou hoor dat ie het toch heeft geredt om te klussen!! Hopen dat de moeite wordt beloond deze maand meis... Jeetje, nog 2 dagen en dan is het weer voorbij en kun je weer lekker doen wat je wilt ( qua eten en drinken dan) waarschijnlijk dan ook weer wat meer energie, blijf het toch knap vinden van je dat je het toch maar even gedaan hebt na de zware periode die je achter de rug hebt. Ik weet niet meer wie het vroeg over mijn pijn en medicatie, maar ik gebruik geen pijnstillers meer hoor, heb nu dus wel veel pijn elke dag maar dat heb ik er voor over hoor. Dochter haar relatie is voorbij ze is gevlucht naar een blijf van me lijf, te ver weg van mij en ja ik maak me erge zorgen om me kleine muis hoor, ik hoop dat alles goedkomt met ze, lief dat je er nog aan gedacht hebt.... Hier alles goed, dochter is overgeplaatst naar het Jonge moedershuis, ze heeft te horen gekregen dat ze een programma van een jaar moet volgen daar en dat ze dan verder gaan kijken. Dat is dus wel erg lang, dat zou betekenen dat ik kleine muis pas zie als ie 1 is ofzo, ppfffff. Wat heeft ze zich toch weer op de hals gehaald???? Dinsdag wordt ze ook nogeens 18 had me altijd voorgesteld dat dat een superfeest zou worden, nou mooi nie dus, kan haar niet eens zien, vind het echt niet leuk meer zo...... Kan wel janken, maar hou me groot zoals ik altijd doe, een masker opzetten en maar net doen of het je niet raakt. Ze is er zelf ook zo laconiek over, dat maakt het niet gemakkelijker. maarja komt tijd, komt raad....... Allemaal een dikke knuffff, sillysa
goedemorgen dames Sillysa wat nog steeds een gedoe rond je dochter. Dat ze een jaar lang een of ander programma moet volgen houdt dat dan in dat ze ook een jaar lang niemand van jullie mag zien? Ze is toch niet om jou vertrokken? Ik vindt dit wel bizar hoor! En dat je dan je kleinzoon een jaar niet kunt zien vind ik ook wel erg. Kun je niet met haar gaan skypen dan zie je toch een beetje van haar en van de kleine man zijn ontwikkeling. Of is skypen ook verboden. Het lijkt wel een gevangenis. Ik leef met je mee hoor. Heb je wel een adres waar ze zit zodat je eventueel wat naar haar op kunt sturen (cadeautje, pakje voor de kleine etc... )?
@Sneeuwmees: ik ga er zelf stiekem toch ook wel vanuit dat ik volgend jaar of zwanger ben of net bevallen Hopelijk doen je ovutestjes deze ronde niet zo raar als de vorige leer! Maar zoals je zegt, het is nog aan de vroege kant. Ik vroeg me ook al af hoe het met Maureen is, al een paar dagen niets gehoord. Heb weer super slecht geslapen vannacht. Eerst opgebleven tot 3 uur en toen dacht ik steeds dat ik inbrekers hoorde! Maar dat waren denk ik de bovenburen die opstonden om te eten. Ik heb ook ontzettend last van mijn buik en kan slecht naar het toilet, precies wat ik ook had in mei toen ik zwanger bleek. Maar toen dacht ik dus dat het kwam omdat we op vakantie waren en nu denk ik, misschien komt het gewoon door het vasten. Maar ik zit wel steeds al te bedenken hoe mijn kansen deze maand zijn en wat ik wel of niet al voel Als dat nu al begint, nog tien dagen tot mijn NOD namelijk! Ik had er wel een goed gevoel over ook deze maand, durf het bijna niet op te schrijven! Maar ik baalde een beetje dat we al gestopt zijn met klussen op dag 13, hoewel dat ook niets hoeft te zeggen want de maand dat ik zwanger raakte zijn we gestopt op dag 14. Pfff, nou zo gaat dat dus door mijn hoofd! Rustig proberen af te wachten maar. Nou, fijne dag allemaal! Ik ga as usual maar weer eens aan het werk en dan vanavond bij mijn schoonmoeder eten.
Jeetje Sillysa, wat een rotsituatie zeg! Wat jammer toch dat het allemaal zo anders gaat dan je je ooit had kunnen voorstellen. Ik vroeg me net als Boudicca ook af of je hen dan helemaal niet mag zien, of wil je dochter dat zelf niet? Of is het omdat het zo ver weg is? Ik leef zo met je mee meid! Ik hoop maar dat het toch allemaal een beetje veranderd met de tijd en je de kleine muis (zo leuk zoals je dat zegt!) toch wel zult kunnen zien. Dikke knuffel!
Ik mag haar de 1e 3 maanden niet opzoeken en zij mij ook niet, maar het is idd ook erg ver weg ze zit 4 uur reizen met de trein bij me vandaan. Ik heb nu wel een adres van haar en kan nu ook pakjes naar haar sturen, dat is wel fijn. Maar het is gewoon niet te doen om daar naartoe te gaan das even 8 uur alleen maar reizen... Zij mag niet deze kant op omdat ze hiervandaan is weggevlucht voor die eikel, waar ze het nu opeens prima mee kan vinden en dat pas na 3 weken weg te zijn. Maar zoals gezegd, komt tijd, komt raad. Ik vind het alleen erg verdrietig dat het allemaal zo moet gaan.
Ik snap het Sil. Jemig vier uur reizen, da's inderdaad niet te doen. En helemaal cru dat ze het nu ineens weer zo goed met die eikel kan vinden, terwijl hij de reden is dat ze is weggegaan. Dat lijkt me nog het moeilijkst om te verkroppen!
Ja dat is het ook, maar ik moet het gewoon accepteren. Alleen zoals nu dat ze dan ook bijna jarig is maakt het nog net even moeilijker.....
@syl, jeetje meid wat een situatie!! is er geen kans dat ze dichter in de buurt kan komen? een jaar lang je kleinzoon niet zien is wel errug lang.... sterkte meid!!
Hi dames, Was ik weer. Wat lief dat jullie me al missen na een dag of 2 of anderhalf. Ben blij met jullie. Ik heb nog gelezen maar niet alles onthouden. Sorry dus als ik je niet aanspreek nu maar ik leef wel mee. @Dominique: Hele dikke virtuele knuffel van mij. Je ziet, we laten je niet los; we slepen je er gewoon doorheen. Het is heel begrijpelijk dat je zo bang en onzeker bent. Kan eigenlijk bijna niet anders met jouw verleden. Maar je zal zien dat het nu wel gewoon goed gaat. Volgende meeting ben je er gewoon bij met dikke buik of als het een meeting later is, met kleine uk. @Syll.: Jeetje wat een situatie ook hè. Ik wist wel dat het ongeveer een jaar duurt zon programma voor jonge moeders. Dat op zichzelf is wel goed. Maar dat je dan ook de kleine en je dochter zelf zo lang niet zou zien, nee dat is te pijnlijk. Je zal er vast wel eens heen gaan ondanks de reistijd van 8 uur maar dat zal niet vaak gebeuren. Gelukkig heb je wel n adres zodat je af en toe wat op kan sturen. En ik weet niet wie het vroeg maar inderdaad, kan je niet af en toe skypen? Het is een schrale troost maar het zou misschien wel iets helpen. Echt hoor. Mensen die naar het buitenland verhuisd zijn ervaren het toch echt als een uitkomst om hun familie en vrienden zo toch nog even dichtbij te hebben. Sterkte ermee en dikke knuffel want je houdt je groot, dat begrijp ik wel. @Boudicca: Ik heb respect voor jou hoor in het speciaal onderwijs zitten. Net als ik dat voor Xon heb. Wow wat een baan. En ik vind ook dat de vakanties welverdiend zijn en vast ook hard nodig om het zon heel schooljaar vol te houden. Verder nog geen duidelijkheid over je cyclus? Raar hè dat dat zomaar langer kan worden? Nou ik denk aan je. @Xon: Lekker weet terug thuis en wel genoten van je korte vakantie zo te lezen. Gelukkig. Ook jij weer voor de klas (volgende week?). Zet hem op. En vrijdag je NOD hè? Ik wil gewoon niets anders horen dan dat het raak is nu. Denk erom hoor! Het kan gewoon niet missen. Alles was goed; de timing, je hebt ingrepen gehad, alles was klaar om een bevrucht eitje in te laten nestelen. Ik duim voor je. O en wat balen zeg van je boete. Wat een bedrag. Ja ik zou ook maar toch wel bezwaar maken en die foto opvragen is misschien wel een goed idee. O en trouwens mijn ex komt dinsdag terug. Ik zal hem dus volgende week het nieuws vertellen. Kijk er wel tegenop want ik weet dat hij er kapot van gaat zijn. Krijg ook alleen maar liefdesverklaringen over de sms. Tja, dat komt ervan hè... @Mees: Wat een rare situatie zeg dat je baas met anderen gaat bespreken dat je een fout gemaakt hebt. Nou dat is niet goed leiding geven vind ik. En dan er zo snel vandoor eind van de dag. Lekker vluchten pffff. Nou dat wordt dus een gesprek morgen. Je staat volledig in je recht om er wat van te zeggen. Succes ermee. @Secondlife: Ook jij een virtuele knuffel. Die eerste weken zijn killing hè? En ook jij hebt meegemaakt dat het niet goed ging dus ook van jou begrijp ik de onzekerheid goed. Maar het zit gewoon goed hoor nu. Ook jij wordt volgende week (toch?) gerustgesteld door een goede echo. @Hoop: Ik wist niet hoe een Frans bulletje eruit zag. Schattig hoor. En heb je genoeg afleiding nu om naar je NOD toe te leven? Ik duim voor je. @Justme: Nu wel goed geslapen? Gelukkig. Maar ja dat mag ook wel eens natuurlijk. Je haalt het dan waarschijnlijk in. Al zeggen ze dat je geen slaap in kan halen. Maar toch. Je schiet al aardig op hè? Nog maar n paar weken en paar dagen voor je de 12 weken grens gehaald hebt. Ik leef met je mee. @Jeetje: Nog maar 2 dagen dus? Goed joh. Je hebt het toch maar mooi volgehouden. En dat na wat je kort daarvoor nog meegemaakt hebt. Petje af. O ik dacht dat het suikerfeest altijd groots gevierd wordt. En o wat hoop ik dat het nu weer raak is voor je. Ik duim ook voor jou. @Iedereen: nogmaals sorry als ik nu niet persoonlijk op je gereageerd heb. Hier had ik na 3 nachtjes slecht slapen dus weer gewoon veel geslapen. Vandaag zelfs 12 uur en ik kon nog steeds doorslapen. Dat vond ik alleen te erg. En ik was ook bang dat ik dan s nachts niet goed slaap en moet vroeg op morgen. Ik ben blij dat ik overmorgen al een echo krijg. Het is wel wat vroeg natuurlijk. Waardoor ik bang ben geen hartactiviteit te zien. Maar ik ben nog banger voor een leeg vruchtzakje. Tja. Ik had gister zo iets raars. Ik liep door de supermarkt en kwam er net binnen toen er ineens een grote tweelingkinderwagen voor mn voeten stond. Het was er zo één waar de kinderen naast elkaar zitten. Ik ben echt blijven staan kijken alsof ik naar een film keek hahaha. Ik nam het er echt van. Ik nam die moeder in me op, die kinderen, ik keek naar de wagen, de wielen, ik vroeg me af hoe zon onding in vredesnaam langs de kassa komt. Ik vroeg me ineens ook af hoe ze dan binnen zijn gekomen met zon draaideur of zon draaiding. Hoe heet dat. Maarja rolstoelen komen ook binnen natuurlijk. Alleen dit was echt wel breder dan een rolstoel. Ik wou eigenlijk een gesprek beginnen met die moeder. Toch maar niet gedaan. Dus ik loop door, kom ik in een ander gangpad, staat er weer een andere tweelingkinderwagen voor mn neus haha. Ik weer kijken. Dit was n smallere. Ik heb me echt gedragen alsof ik op n terrasje de mensen zat te bekijken. Niet normaal. Ik stelde me voor hoe ik eruit zou zien met een tweeling. En kwam tot de conclusie dat het er toch wel apart uit zou zien bij mij. Dus ik nog denken hmm we zullen zien dinsdag... Buiten zie ik verdorie weer n tweeling in een wagen terwijl ik mijn fiets losmaak. Dus ik dacht echt hmm is the universe trying to tell me something? Nouja ik sprak nog met iemand, fiets weg naar de markt. Wil ik de markt oplopen met mn fiets moet ik even wachten omdat, ja je raad het al, er een moeder met een tweelingwagen aan het manouvreren is. Hahaha. Nu was er wel een papa die ernaast liep. En dit was er één waar de kinderen achter elkaar zitten. Dus ik besloot al dat deze wel beter is wat wagen betreft. Ik had er ooit ook één gezien waar de kinderen naar elkaar keken i.p.v dat de achterste tegen de rug van de voorste aankeek. Nouja ik heb in ieder geval sterk ziten denken aan een tweeling krijgen. En moet zeggen dat ik dat toch wel eng zou vinden in mn eentje. Maar van harte welkom hoor, begrijp me niet verkeerd. Het zou alleen wel een goeie grap zijn hahaha. Ik probeer me in te stellen op 'n goede echo maar ben écht bang voor een leeg vruchtzakje. Heb ik me in m'n hoofd gehaald... Maarja zowel Boudicca als Syll's dochter zijn jarig op dinsdag dus eh moet goed gaan Nou fijne dag dames. Tot later misschien. Liefs
@Maureen: zoveel tweelingen zie ik zelfs niet in een hele maand en jij op een dag! Zou er zelf ook al bijna wat van gaan denken. Het zal je maar gebeuren, zeg. Ondanks dat het bij mij ook welkom is, zou het toch niet mijn voorkeur hebben om er twee tegelijk te krijgen. Jemig, zou niet weten hoe ik het voor elkaar moest krijgen. Maar ja, als je ervoor gaat, dan bestaat die kans zeker (en mijn oma van mijn vaders kant had een 3-ling en een 2-ling). Ben heel benieuwd hoeveel zakjes ze zien a.s. dinsdag. @Syl: het is toch wat met je dochter, zeg! En dan te bedenken dat ze in eerste instantie gevlucht is voor die lapswans en dan nu vollop contact met hem heeft. En jij die alleen maar goede bedoelingen met haar en je muisje hebt, is de dupe. Ondanks dat zo'n programma voor haar misschien wel goed zou zijn, is het toch zonde, want ze had net toch een huisje voor haarzelf gekregen. Nou, hopen en duimen dat de tijd voorbij vliegt en dat je snel genoeg de kleine muis weer in je armen kunt sluiten. Sterkte en een knuffel! @Jeetje: hoop voor jou ook dat er volgend jaar een leuke reden is om niet te hoeven vasten. We gaan er gewoon vanuit dat dat gaat lukken! En ja, de twijfel over teveel of te weinig klussen heb ik ook. Continue dat gereken wanneer het wijsheid zou zijn om te klussen en dan ook nog eens ovu-testen erbij, waarbij je niet weet wanneer die positief is. Had vandaag een positieve test verwacht en we zouden vandaag gaan klussen. Nu is die nog niet positief en zit dan alweer te rekenen of het verstandig is vandaag te klussen of te wachten en stel dat we nu wel klussen morgen is de test wel positief. Je zou koppijn krijgen van al dat gereken en nadenken. Vandaag een rustig dagje. We zijn even naar een verjaardagsfeestje van de overbuurjongen geweest. Nu dus weer thuis en vollop regen en dus verplicht binnen zitten (met jankende auto's op de achtergrond, want mijn man zit formule 1 te kijken). Het slechte weer is wel bevorderlijk voor mijn achterstallige administratie, want dat heb ik net van verveling maar op zitten ruimen. Morgen weer werken. Ben benieuwd of ik die baas nog zie/spreek. Hij mag van mij ergens heel diep inzakken. Ga er geen energie meer in steken. Zei nog tegen een collega dat je je heel kwetsbaar opstelt als je min of meer aangeeft belangstelling te hebben voor een baan die op een hoger niveau is dan je eigen baan. Dat zouden ze toch moeten begrijpen dat je dan goed met de gevoelens van zo iemand omgaat. Niet dus! Ik vind het prima. Blijf gewoon lekker mijn eigen werk doen en loop geen stap harder meer. Dat is het resultaat van dit demotiverend leidinggeven.
@ Maureen haha wat een grappig verhaal van al die tweelingen. Je zou er inderdaad haast iets van gaan denken. Mij zou het wel wat lijken hoor. Heb altijd graag minstens twee kinderen gewild maar of dat er voor mij nu op mijn (bijna) 37e nog inzit is maar zeer de vraag. Dus twee zou in mijn geval een uitkomst zijn, ben ik in een keer klaar. Want of je nu één of twee ukjes krijgt. Druk wordt het toch. Waarschijnlijk zou ik bij een tweeling wel van tijd tot tijd in paniek raken en me afvragen of ik het wel aankan en goed zal doen. Maar de kans is groot dat ik dat bij één ook regelmatig zal hebben. Het voordeel voor ons is dat wij nog niet kunnen vergelijken met voorgaande kinderen. Ik denk dus dat je beter als eerste worp een tweeling kunt krijgen dan wanneer je al een ukje hebt rondlopen. In dat geval zou ik zeker helemaal gek worden. Nu overkomt het je en weet je toch niet beter. Dus in mijn optiek is het krijgen van een tweeling alleen maar een nog groter geluk. Moe raak je toch wel met een kleintje of het er nu één of twee zijn. Hmmm dromen is zo leuk Maar jij krijgt dinsdag gewoon een goede echo hoor. Dat staat voor mij als een paal boven water en de kans dat het een tweeling is, is statistisch gezien vanaf je 35 maar een héél klein beetje hoger dan bij jongere vrouwen dus gewoon erg klein. Mijn hemel, ik kan nu al bijna niet meer wachten tot het dinsdag is om te horen over jou echo, Hoe moet dat dan voor jou wel niet zijn! @Mees je hebt groot gelijk dat je verder geen stap harder meer wilt lopen voor die baas van jou. Laat hem maar lekker in zijn sop gaar koken. Wat een kaffer is dat toch. Ik wens je morgen succes want ik kan me zo voorstellen dat je je toch wat ongemakkelijk zult voelen als je hem tegen komt op je werk. @Xon, balen van die boete meid maar vrees voor je dat er niets anders op zit dan te betalen. @Jeetje, je kunt het vasten nu aftellen maar ik vind het reuze knap hoor zon vasten maand. Petje af. En over het gepieker of je nu wel of niet zwanger bent. Tja we kennen het allemaal en weten allemaal hoe vervelend die laatste dagen voor NOD kunnen zijn. Ze gaan altijd zóóó langzaam. Ik duim alvast voor je hoor. @Dominique, hoe gaat het vandaag. Kun je er iets beter tegen dan gisteren? Hoop voor je dat je snel de zon weer zult zien schijnen. (figuurlijk dan want de echte zon laat weer eens niets van zich zien vandaag) @Hoop Leuke fotos van jullie hondjes. Ik had er net als Maureen (geloof ik) ook niet zon goed beeld bij. Ik dacht dat een bulldog altijd zon platte neus had en ook dat ie groter zou zijn. Is ze al een beetje gewend bij jullie. Waarom al zon oude hond. Komt ze uit een asiel?
Blegghhh, heb even dipje vandaag. kom even heel kort reageren. Syl, wat balen en wat een rot-eind weg zit je dochter dan. Misschien toch af en toe skypen of mag dat ook niet? Een ding is dan positief en dat is dat ze een jaar onder de pannen is en ondersteuning krijgt. Maar ja, daar heb jij niets aan. Maureen, tja, soms heb je even een eye opener nodig, hahaha. Nee hoor, ondanks dat het wel erg toevallig is geloof ik daar niet zo in. Was er toevallig niet een tweelingenbeurs bij je om de hoek? Nou meis, nog even afwachten, ook al is er nog geen hartactie, ze kunnen wel je onrust wegnemen wat betreft een leeg vruchtzakje (waarom heb je het idee dat dat bij jou het geval zal zijn, het komt niet zo heel veel voor). Nou zoals ik al zei, hier even een dipdag. Nergens zin in, voel me niet zo lekker. Lig al de hele dag een beetje op de bank te hangen en naar uitzendingen van flikken gent te kijken op uitzending gemist (volgens mij inmiddels al wel 4!). Af en toe vallen mijn ogen dicht, zeker moe van het niets doen! En die stomme regen, bah. Baal ook nog erg van die bekeuring, grrrmmppppfff. En heb niet het idee dat het deze maand raak is. Voel niets, geen tekens of helemaal niets! Denk altijd dat je het aan je lichaam moet merken dat het anders dan anders is. Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd, morgen hopenlijk weer een iets betere dag!
@Boudicca: Ja wat jij zegt heb ik me ook bedacht hoor. Dat ik dan meteen 'klaar' ben want had zelf ook altijd meer dan 1 kind gewild. Maar ik beval, als alles goed gaat, op mijn 40ste dus zit het er voor mij waarschijnlijk niet in. En tja dan zou dat wel mooi zijn een tweeling. Alleen weet ik niet hoe ik 't moet doen in m'n eentje. Je hebt wel gelijk, 't komt zoals 't komt en 1 kind is al een hele verandering en grote impact dus tja... Bij mij in de familie komen er wel tweelingen voor. Mijn broertje heeft vorig jaar september een tweeling gekregen bijvoorbeeld (ze hadden al 2 kinderen). Dus ehm samen met de verhoogde kans als je ouder bent.... Ik laat het dinsdag natuurlijk meteen weten als alles goed is gegaan. Kan niet wachten. En bij jou is alles nog 't zelfde? Ik durf ;t eigenlijk niet meer te vragen omdat ik bang ben dat je er gek van wordt. En je had al gezegd dat je 't zou omdraaien en juist zou melden als er wel nieuws is. Toch raar hoor. Slaat nu zeker nergens meer op om te hopen dat 't toch nog raak is? Want je hebt al 'n paar keer getest. Tja. En ik maar duimen... @Xon: Waarom ik denk aan 'n leeg vruchtzakje? Ik weet 't niet. Dat is eigenlijk doemdenken en dat wil ik helemaal niet doen. Maar merk nog steeds erg weinig van zwangerschapsverschijnselen. En toen ik dat ooit ergens las afgelopen weken ben ik daar bang voor geworden. Maar ik zit niet de hele tijd te doemdenken hoor. Nu ga ik er gewoon van uit dat het dinsdag goed is. Ik log meteen in als ik kan om dat te laten weten. Jij een baaldag dus? Gossie. Nou rust maar lekker uit. Moet je nou morgen al beginnen op school? En nee joh niet denken dat het niet raak is. Ik geloof echt dat het wel raak is. En nee ik merkte ook niet zo veel voor mijn NOD. Ja ik had wat meer last van m'n darmen ofzo of lucht in m'n buik, een paar dagen ervoor. Verder leek alles op 'n normale naderende ongi. Dus dat zegt nog niets.
@xon, knuf meid!! en dipdag hebben we allemaal wel eens @maureen, wie weet joh! de wonderen zijn de wereld nog niet uit...... ik weet eigenlijk niet hoe groot de kans is dat je nog geen hart activiteit ziet, maar mijn gyn wilde pas na 7 wk om die reden een echo doen...... maar die kleine van jou is vast al heel hard aan het groeien!! hier heerlijk nat geregend...... ach, we hebben onze beweging weer gehad. nu is mijn lief pannekoeken aan het bakken, jummie!!
@Maureen jij durft het bijna niet te vragen en ik durf het hier bijna niet te melden maar er is bij mij nog steeds geen verandering. ik zit inmiddels op dag 38 en heb al spijt dat ik mezelf op het NOD lijstje heb gezet want het is compleet een aanfluiting. Maar ja, wat doe je d'r aan hè. Vanmorgen dacht ik voor het eerst even van nou, het kon wel eens gaan gebeuren, maar dat gevoel is nu ook weer weg. Geen idee hoe lang dit nog gaat duren. Gisteren tòch nog maar even een kruitvat testje ertegen aan gegooid want tja, je weet maar nooit hè? Zolang er geen bloed is zou het in theorie nog kunnen want ik heb ook wel eens een cyclus gehad van 34 dagen en dan zou ik nu pas 4 dagen over tijd zijn. Maar ik geloof er niet meer in en wacht met spanning op het eerste rood zodat ik weer verder kan, want dit is ook niks. @Xon, grrr een baaldag, Da's balen! (sorry, is niet grappig als je je even kl... voelt) Maar zo'n hele dag regen, nou ja dag, zeg maar maand, daar wordt niemand vrolijk van. Hopelijk gaat dat snel weer over. Je hebt nog een week vakantie hoor, haal eruit wat erin zit. Ben het trouwens wel met je eens dat je wanneer je zwanger zou zijn je vast een paar dagen voor NOD al wat moet voelen. Je hoort vaak van die verhalen dat mensen "ineens" zwanger blijken te zijn. Maar ik kan me niet voorstellen dat ons dat overkomt want daarvoor zijn wij veel te veel gespitst op allerlei mogelijke verschijnselen. Wanneer je niet bezig bent met zwanger worden kan het zijn dat je voortekenen echt niet oppikt omdat je er niet bij stil staat, maar in ons geval betwijfel ik dat. Ik weet niet meer precies wanneer je NOD is maar volgens mij heb je nog een paar dagen te gaan dus het kan nog best hoor! Je hebt pas een week geleden je donor gehad toch? Dat eitje van jou is gewoon nog bezig aan zijn reis naar je baarmoeder. Dan kun je ook nog niets voelen!
@Xon: hier ook een off-middag gehad. Ik word ook zo depri van dit weer. Het idee er niet uit te kunnen. Heb maar met een boek op de bank gezeten en kon niet voorkomen dat ook ik in slaap viel. Nou ja, we zullen het wel nodig hebben. En ik denk dat het ook vaak zo is, dat als je zwanger blijkt te zijn, er later wat puzzelstukjes op z'n plek vallen en je ineens kleine klachtjes kunt linken aan de zwangerschap. Bij mijn beide zwangerschappen had ik een sterk ongi-gevoel, alleen kwam er niets. Bij mijn eerste zwangerschap kwam er een brommer langs op mijn NOD-dag en ik rook die uitlaatgassen zo sterk, dat ik eigenlijk op dat moment ernstig begon te vermoeden dat ik zwanger was. Het gekke is dat de keren dat ik zoveel meer kwaaltjes voelde, ik alle keren ongesteld ben geworden. Het is net een loterij. Je kan niet van tevoren zien of je de hoofdprijs hebt. Je weet het pas op het moment van de trekking. Tot die tijd blijft het gissen en helaas afwachten. Maar het schiet al weer op, want over 5 dagen mag je al testen, zie ik. @Maureen: als je een tweeling mocht krijgen, dan lost het zich ook wel op, hoor. Je zit in een soort van flow en je gaat er gewoon voor. Bij mij kwam de borstvoeding bijv. niet goed op gang, dus ik moest mijn zoontje borstvoeding geven, wat lang duurde (5 kwartier) en daarna moest ik nog eens een half uur kolven. Ik was dus alles bij elkaar bijna 2 uur bezig per voeding en dan te bedenken dat een kleintje om de 3-4 uur voeding krijgt. Ik was alleen maar bezig met melkproduceren. Als ik daar nu aan terugdenk, dan denk ik. Hoe heb ik dat vol kunnen houden en vind ik het nog knap van mezelf dat ik uberhaupt met borstvoeding door ben gegaan (tot ruim 8 maanden lang). Dus daarmee wil ik zeggen dat je op het moment zelf, sterker bent, dan dat je zelf denkt. En als wij als vrouw het niet zouden kunnen, zou god er ook niet voor gezorgd hebben dat we uberhaupt meerlingen konden krijgen. Denk aan je dinsdag!! @Boudicca: balen dat er nog steeds geen schot in zit. Kan me voorstellen dat je er nu wel klaar mee bent en verder wilt. Misschien morgen toch maar eens met die kliniek overleggen of ze niet iets kunnen doen.
@Jeetje:Ons bulletje is al aardig gewend.Hij vermaakt zich prima met de andere hond en ij slaapt nu snachts ook gewoon door zonder te janken. Mijn NOD is over twee dagen,maar volgens FF is mijn eisprong verschoven.Snap er niks meer van. @Ricmar: Ik heb ook bij jou bullen gekeken.Leuk stel zeg!Ze zijn idd zo grappig en lief.Geweldig ras vind ik het @Maureen: Ik heb best wel wat afleiding nu,maar toch zit je heel vaak met je gedachten bij je miskraam en te hopen dat ik weer snel zwanger mag zijn. Jou echo is al heel snel!Fijn hoor! Probeer jezelf niet gek te maken. @Boudicca: De hond maakt het erg goed,is al goed gewend.Een pup vonden we te duur en toevallig werden we benaderd door een stel wat hun hond af wilde staan,omdat ze uit elkaar gingen.Zo zijn we aan haar gekomen. Ik heb een heel slechte nacht achter de rug.Ik was nog niet zolang in slaap vannacht,toen ik weer wakker werd van de kiespijn(dezelfde als van de week).Ik heb zelden zo,n kiespijn gehad,het straalde door tot mijn kin en hoofd.Heb uren wakker gelegen.Ik had mijn wekker gezet op 5.30 om even mijn temp te meten.Die was een graad gestegen(mischien door de slechte nacht).Om 7 uur vanmorgen zijn we uit bed gegaan,want we gingen met de motorclub naar Limburg.Ik was geen cent waard,maar had er toch wel zin in.Het was ook erg leuk,maar heb wel een zeer achterwerk van heel de dag op de motor zitten Maar wat moet ik nu van temperatuurgrafiek denken?Ik vulde vanmorgen mijn temp in,toen kreeg ik opeens te zien da mijn eisprong verandert was.Niet op 17 augustus,maar op 25 augustus was mijn eisprong.Althans,dat zegt de grafiek.Dan zou as dinsdag mijn NOD niet zijn. Ik word er doodzenuwachtig van.Ik voel me ook helemaal niet lekker.Ik heb het zoooooooooo vreselijk koud,dat ik me er gewoon ziek van voel.Kan dat ook een zwangerschaps symtoon zijn? Ik weet het gewoon ff niet meer.Ik moet as dinsdag naar de tandarts terug,maar ik moet er niet aan denken dat ze weer een zenuwbehandeling geven zonder verdoving.En foto,s maken kan ook niet. Zal ik nou dinsdag testen of niet?allemaal vragen waar ik geen antwoord op weet
Pfff Hoop lastig hoor dat van die eisprong die verschoven zou zijn. Maar zo'n site werkt natuurlijk met gemiddelden en kan vast nooit precies jou eisprong bepalen. Het is, lijkt mij, meer een richtsnoer. Dat je hogere temperatuur hebt gehad kan natuurlijk ook heel goed met die kiespijn te maken hebben gehad. Dat soort dingen weet zo'n grafiek natuurlijk ook niet. Het lijkt me dat je toch af moet gaan op je eigen gevoel denk ik. Succes Knap trouwens dat je de wekker zelfs zet om te temperaturen. Ik temperatuur ook maar dat doe ik gewoon wanneer ik wakker word. Heb ook geen heel precieze thermometer maar gewoon zo'n onbetrouwbaar oor ding. Het gaat mij er vooral om dat ik een indicatie heb van temperatuur is hoog of laag. Voor mijn eisprong is het bij mij altijd onder de 36.5 en na de eisprong schommelt het tussen de 36.6 en 37.2. Alles boven de 36.6 noem ik bij mij hoog. Verder doe ik er niet zo veel mee.