wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boudicca:doordeweeks gaat mijn vriend om 5.30 uur uit bed,dan ga ik altijd even mee eruit.Dus dan temperatuur ik altijd gelijk voor ik uit bed stap.In het weekend doe ik dat eigenlijk ook...ik heb zo,n goedkope digitale thermometer van 5 euro bij de da drogist.Doet het prima:)

2. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hoop, waarschijnlijk heb je door je kiespijn misschien wel een ontsteking (he bah natuurlijk) en is daardoor je temp een graad gestegen.
    Denk daarom dat het een temp is die je eruit moet halen want het is geen reeele temperatuur.
    Je zult zien dat je eisprong dan weer veranderd naar de 17e.
    Gewoon de dag van vandaag aantikken en waar je je temp in hebt gevuld dat weer weghalen en saven.
    Bij de apotheek heb je spoeling waarmee je kunt spoelen waardoor een ontsteking minder wordt, misschien een idee? Kan me namelijk voorstellen dat je niet zit te wachten op een niet verdoofde zenuwbehandeling, ieuuww!
    Je hondje is trouwens erg schattig. Ik snap nooit zo goed dat mensen zomaar hun dier weg kunnen doen. Je kiest voor een beest en die houd je tot het eind. Er zijn uitzonderingen, maar daar vind ik een scheiding er geen een van. Mensen zouden vooraf eerst eens moeten bedenken of ze uberhaupt voor een dier kunnen zorgen, hoeveel tijd het kost en dat een beest ook verzorging nodig heeft enz. (sorry lichte frustratie hihi). Gelukkig heeft ie nu weer fijne nieuwe enthousiaste baasjes.

Boudicca idd duurt het nog wel even, maar in principe zou de innesteling nu echt wel bezig moeten zijn (5 dagen voor NOD) alhoewel dat ook later kan.
    Nou ja, afwachten maar.
    Jij wacht trouwens ook lekker door he?
    Kan me ook voorstellen dat je vreselijk baalt hiervan.

Mees, ook een baaldag!
    Hoop echt dat het weer morgen wat beter is.
    Het enige wat een beetje leuk is aan het einde van de zomer, is de nieuwe programma's die allemaal weer beginnen.
    Maar als ik moest kiezen tussen zomer of nieuwe programma's mochten ze die in hun %$#*& steken, hahaha.

3. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Boudicca is je temp nog steeds hoog?
    En nog niet gezakt?
    Dat zou op zich betekenen dat je nog steeds de goede hormonen aanmaakt.
    Wil je geen hoop geven, en een omowitte test (dat stond er niet bij maar anders had je het wel gezegd natuurlijk) is niet om enthousiast van te worden.

Ik heb ook een goedkope kruidvat thermometer, doet het prima.
    Mijn temp is voor mijn eisprong 36,7/ 36,8 en erna 36,9/37,0/37,1 heel weinig verschil dus maar (maar het schijnt genoeg te zijn).
    Die site is echt wel héél nauwkeurig maar stijgingen van een hele graad is denk lastig te verklaren.
    Ik denk echt dat door een evt ontsteking je verhoging hebt.
    Gewoon temp er uit halen dus!

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: ik heb op FF een graad lager ingevuld,maar hij blijft nog staan op eisprong 25 augustus.Ik ben de kluts kwijt,door de spanning rond mijn NOD en omdat ik zooooo bang van de tandarts ben en niet weet hoe het moet als ik zo,n last blijf houden:(

Bij jou schiet het ook al op he:)ik hoop het zo voor je,dat je zwanger mag zijn!:)

5. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    en als je hem er helemaal uit haalt?
    Want dat moet dan hetzelfde gemiddelde als gisteren geven?
    Hoeveel DPO's heb je normaal na je menstruatie?
    Bij mij zijn het er eigenlijk altijd 11 of 12 (heel soms nog eentje meer maar dan heb ik een vroege eisprong gehad).
    Heb je het toevallig ergens opgeschreven? Ik noteerde voor dat ik gebruik maakte van FF altijd een kalendertje in de keuken.

6. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xon ja mijn temperatuur was vanmorgen nog 37.0. Dus nog erg hoog voor mijn doen. Dat is dan ook steeds het frustrerende. Hoge temp maar nega test. Ik zou het wel fijn vinden als ik dinsdag met mijn verjaardag zelf ook een glaasje wijn zou kunnen drinken maar zolang ik niet op rood ga durf ik dat toch nog niet. Gewoon voor de zekerheid. Moet zeggen dat ik onderhand best zin krijg in een stevige neut hoor met al die nega testen die ik er al door gejaagd heb:p. Ik neem mezelf steeds voor het niet meer te doen maar kan het toch niet laten om de dag even te kijken. Ik doe het mezelf ook gewoon aan ik weet het. Ik ben straks in ieder geval volleerd nega tester.;)

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hahahah ja dat snap ik een volleerd negatester.
    Nou ik hoop in ieder geval dat er gewoon zekerheid komt voor je.
    En ik zou aanstaande dinsdag gewoon 1 glaasje wijn drinken.
    Op zich lijkt het er op dat je niet zwanger bent, en stel dat het wel zo is, dan kan het nog geen kwaad.
    Het contact tussen moeder en kind ontstaat pas een flink aantal weken later (navelstreng ontwikkelt dan pas).
    Dit is een handigheidje van moeder natuur, omdat sommige vrouwen er pas achter komen dat ze zwanger zijn nadat ze na een tijdje pas bedenken niet ongesteld te zijn geworden.
    Tot die tijd komen er nog geen slechte stoffen bij het vruchtje.
    Kijk, ik drink ook niet als ik een poging heb gedaan (overigens ben ik geen drinker, dus ik mis het ook niet echt, vind soms alleen een borrel in de kroeg wel lekker) maar ik zou jezelf gewoon een wijntje gunnen op je verjaardag.
    (overigens drinken vrouwen in Frankrijk gewoon tijdens hun zwangerschap en daar worden de kinderen ook gezond geboren, maar dat terzijde).

8. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    haha, ik heb wel 5 glazen wijn gedronken op de avond voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was van Fabian, oeps. Ik was ook lichtelijk in paniek daarna, maar de huisarts stelde me gelijk gerust dat er inderdaad nog geen bloedconnectie is met het vruchtje! Pfffffffff... En mijn zoontje is zo gezond als een vis & pienter ook, dus Boudica een wijntje kan best! Ik zou er maar van genieten, want je weet maar nooit, straks kan je er acht maanden geen drinken :D

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Maureen, hahaha zou wat zijn toch?? 2 in 1 keer?? Grappig dat je zoveel tweelingen op 1 dag gezien hebt, ben benieuwd dinsdag meid!! En het wordt een mooie echo let maar op!!

Wat een gedoe dames met dat tempen zeg, nix voor mij dat weet ik nu al, knap hoor om dat te doen, ik denk zo'n ovu-test is al voldoende, dan zie je ja of het hormoon aanwezig is in je lichaam. Het lijkt wel wiskunde hahaha....voor mij dan....

Bedankt voor jullie berichten, echt heel lief dat jullie zo meedenken. Er komt ook vast een oplossing met de tijd, dat weet ik ook wel, had alleen graag haar verjaardag op een leuke manier willen vieren, je wordt maar 1 keer volwassen toch?? Nou ja qua leeftijd dan.....
    En skypen mag ze trouwens daar niet, we bellen en smsen wel en ze stuurt me afentoe een foto van de kleine muis, ik moet gewoon niet zo zeuren......

Mees en Xon, jammer van jullie baaldag, kan ik over meepraten hoor voel me ook kl*te vandaag, morgen beter, dikke knuffff

Boudicca, wat een gedoe meid, ik zou er ook gek van worden denk ik hoor. Kun je niet een bloedtest laten doen ofzo als het nog langer wegblijft?? Ik wil je geen valse hoop geven hoor maar mijn vriendin dacht ook dat ze niet zwanger was omdat de testen maar nega bleven maar ze werdt ook maar niet ongi. Na een bloedtest bij de dokter bleek ze toch echt zwanger, dus ja je weet het maar nooit,s6....

Dikke knuffff allemaal,
    Sillysa

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Goeiemorgen Xon: ik heb geprobeerd de datum ertussenuit te halen,maar dan komt er te staan dat ik dan alle datums tegelijk delete.Dat is ook niet de bedoeling.Ik heb meestal 14 DPO Vanmorgen was mijn temperatuur nog 36,8.Is toch nog steeds hoog.Ik word er erg gespannen van.Nu weet ik al helemaal niet meer waar ik aan toe ben.:(

11. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Sillysa: Wat moeilijk dat je je dochter en kleinzoon nu zo lang niet kunt zien.

Maureen: Wat grappig dat je ineens zoveel tweelingkinderwagens tegen komt, zou het een voorteken zijn? Een tweeling lijkt me aan de ene kant heel leuk, maar wel zwaar, vooral in het begin als je nog overal aan moet wennen. Maar je bent inderdaad wel in 1x klaar :D
    Ik ga vast duimen voor een goede echo morgen!

Sneeuwmees: Wat een eikel die baas van je! Kan me goed voorstellen dat je daar geen stap harder meer voor loopt dan nodig.

Xon: Dat je niks voelt wil echt niks zeggen hoor! Ik heb heel lang niks gevoeld en nergens last van gehad. Ben nooit een dag misselijk geweest, helemaal niks. Toch ben ik echt zwanger. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant blijf je je afvragen of alles wel goed is. Nu kan ik sinds een paar weken heel duidelijk voelen hoe ze beweegt, dat is wel een hele geruststelling.

Boudicca: Wat vervelend dat het zo lang duurt voor je of een positieve test of rood ziet, onzekerheid is nog veel erger.

Hoop: Dat je het koud hebt kan een symptoom zijn, ik heb het nu ik zwanger ben veel sneller koud dan normaal. En ik was al een koukleum ;)

12. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

sorry dat ik er zo weinig ben maar ik zit weinig tot niet achter de pc en we genieten nog even van de laatste dagen in NL want woensdag gaan we terug naar Oman!

Afgelopen vrijdag de 20 weken echo gehad en alles ( voor zover ze kunnen zeggen natuurlijk) was prima in orde: en...........

We krijgen een meisje!

Spreek jullie later !

heel veel groetjes !

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: lastig, hè! Ik moet zelf zeggen dat ik nog nooit getemperd heb. Zit wel eens op van die kaartjes te kijken, maar snap er echt niets van. Dus laat mij maar lekker met ovu-testjes aan de slag (vind ik al moeilijk, genoeg voor mijn arme hersentjes).;)
    Maar je mag deze week toch al testen (als het goed is). Dus ik zou het temperen maar even laten voor wat het is. En kun je anders niet een heel nieuw kaartje invullen (dus alle waardes even op een papiertje schrijven en dan helemaal opnieuw invullen)?
    @Boudicca: Syl en ik zijn blijkbaar twee zielen een gedachte! Ik zat er ook aan te denken waarom je niet bij de ha bloed laat prikken. Moedervan2boys had dat volgens mij ook, dat thuistesten niets aangaven, maar dat ze toch zwanger bleek te zijn. Dus wie weet! En dan beloof ik bij deze plechtig dat ik je er niet meer mee lastig ga vallen!:)
    @Sayen: wat leuk dat je ze al voelt bewegen! Dan wordt het toch ineens veel echter allemaal. hè? Vond het ook altijd wel een intiem iets. Even, terwijl je in een (saaie) vergadering zat, voelde je je kindje ineens even trappelen. Dat kon me dan zo'n gelukzalig gevoel geven. Is het kinderkamertje inmiddels helemaal klaar?
    @Niala: wat fijn dat alles goed was met de 20 wkn echo en een meisje, wat leuk? :p Had je nu al twee zoontjes? Of een dochter en een zoontje? Geniet nog even van de laatste dagen en over 2/3 dagen weer een heel nieuw avontuur voor de boeg in Oman.

Hier nog steeds een negatieve ovu-test (dag 13). De eisprong valt dus later dan vorige maand, blijkbaar. Kan dat, dat de eisprong ook echt per maand een paar dagen verschilt? Heb er nooit zo op gelet. Mijn man is in ieder geval nog tot donderdag thuis. Hij zou morgen moeten werken, maar zijn fysio had al gezegd dat dat niet ging lukken omdat hij dan alles weer zou verprutsen van de afgelopen dagen. Ik vind het niet erg, want zo heeft hij alle tijd om aan ons kindje te 'werken', dus geen halfgebakken nachten, of oververmoeidheid. Lekker fit, op een pijnlijke rug na dan.;)

14. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Sneeuwmees: Ja, inderdaad, heel intiem. Ik kan er ook echt van zitten genieten als ze ligt te spartelen, het gaat steeds harden, kan nu mijn buik al zien bewegen.
    Kamertje is klaar op schilderijtjes na. Ik zal eens een foto voor jullie maken.
    Jullie weer veel succes met klussen!

Niala: Gefeliciteerd me de goede 20 weken echo! En een meisje, leuk zeg!

15. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Jeetje zeg! Niala alweer de 20-weken echo, wat ga je opeens weer hard. En een meisje! Wat leuk. En wat heerlijk dat alles goed is.

En Sayen, jij ook. Alweer 24 weken.
    En kan me ook zo goed voorstellen dat het zo bijzonder is, zo een momentje tussen moeder en kind waar niemand anders iets van merkt.
    En natuurlijk hoef je idd niets te voelen. Maar heb altijd het idee dat je toch iets moet merken aan je lichaam.
    Vandaag overigens een lichte hoofdpijn en dat is écht geen goed teken, want dat heb ik altijd een aantal dagen voor mijn ongesteldheid. Bahhhh!
    Ben benieuwd naar het kamertje dus ik wil graag de foto's zien.

Sneeuwmees, jij al een beetje uit je dip?
    Wel lastig he met dit kl*te weer!
    En je eisprong kan idd op verschillende dagen vallen, zelfs met hormonen heb ik mijn eisprong niet op dezelfde dag.
    Het follikel groeit op eigen tempo en pas wanneer het groot genoeg is gaat het hormonen afscheiden die te zien zijn op de ovutest(en waar je ei van springt). Dus hij is bij jou nog steeds niet groot genoeg. Gelukkig dat je man nu alle tijd heeft , hahaaha, en het weer is er ook naar. Dus ik zou zeggen, breng je zoontje naar je ouders met een leuke smoes, en grijp je kans! (denk aan jezelf!!)

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

Niala gefeliciteerd met je mooie echo! Fijn toch altijd weer om goed nieuws te horen.

Mees en Sill ik weet dat jullie het goed bedoelen en ik vind het ook helemaal niet erg dat jullie mee denken hoor, maar ik denk dat een bloedtest niet meer nodig is. Vandaag toch echt tekenen van een aankomende ongi, ik denk dus dat ik morgen verjaardagsvisite krijg van de rode brigade. Nou ik zet de deur wijd open om ze te verwelkomen. Liever vandaag zou ik haast zeggen want dan is er nog een kansje dat de hsg donderdag kan. Maar je zal zien en beleven dat het pas woensdag is en op de eerste 2 dagen doen ze het liever niet. Vind ik zelf ook niet echt hygiënisch hoor als je nog erg vloeit. Maar de eerste flubbertjes hebben zich eindelijk aangemeld. Hèhè

Verder hier vandaag druk met voorbereidingen voor mijn verjaardag. Ik was van plan om te bbq-en maar terwijl ik dit typ komt het werkelijk met bakken tegelijk naar beneden regenen. Het wordt dus vast weer improviseren morgen. ;) Nu ja daar vinden we ook wel weer wat op. :cool:

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: hoop dat de hoofdpijn een andere reden heeft (misschien teveel geslapen gisteren, of te veel uitzendingen gemist gekeken).;)
    Zit hier nu weer op het werk. Kreeg een mailtje van mijn (piep...ehm.. niet zo leuke) baas dat hij vanmiddag op kantoor kwam. Is dat gewoon ter informatie, of bedoeld hij daarmee, dat we dan verder kunnen praten? En dan te bedenken dat zo iemand zelf cursussen over leidinggeven geeft. Misschien moet hij maar eens achter de lessenaar vandaan en zelf in de klas plaatsnemen.
    En ja, we gaan deze week goed aan onszelf denken. Gelukkig slaapt ons zoontje ook nog erg lang in de middag.;)
    Kreeg net overigens een pendel terug (kon het niet laten) met april 2012 een jongen!:$ Die pendel vergeet ik maar gauw....hahaha

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welnee Mees die moet je niet vergeten. Je moet hopen dat ie klopt. Als je nu de komende periode zwanger raakt ben je dat in april 2012 ook nog dus dan klopt ie toch :p Als je er dan toch geen waarde aan hecht kun je ze net zo goed ruim interpreteren;)

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boudicca: ik ben altijd zo'n onstabiel type dat iets wat ik niet kan gebruiken, gewoon negeer (ook negatieve horoscopen). Maar je hebt gelijk. Misschien moet ik het van die kant bekijken..hahaha..
    Ik zou je bijna willen feliciteren met de flubbetjes in aantocht. Je weet, we zien ze niet graag in ons clubje, maar in jouw geval zou ik ook niet kunnen wachten tot het leger flubbetjes zich aandient. Hopelijk komt het allemaal nog op tijd voor de HSG. We gaan duimen voor je!

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sayen:ik kan me herinneren dat ik het bij mijn andere zwangerschappen ook zo koud had,maar ik heb niet het gevoel zwanger te zijn.Heel af en toe krijg ik een steek in mijn borst,geen zware borsten of zo.verder een zeurend gevoel in mijn onderbuik.Maar ook dat zegt niks.Ik vind dit altijd zulke moeilijke dagen:(

@Mees: ik snap het temperaturen wel,maar het blijkt dat zo,n grafiek allemaal conlusies trekt,als er maar even iets anders gaat in je lijf.Als je slecht slaapt of als je een ontsteking hebt bijvoorbeeld.
    Voor jou een tijd van klussen nu,hopenlijk zijn je ovu testen snel positief.:)

Deel Deze Pagina