wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, ik weet het niet maar ik heb het gevoel dat het wel gaat doorbreken hoor, heb veel buikpijn enz.... En ja ik heb ook echt zoiets van; Dat kan er ook nog wel ff bij. Verklaard wel een hoop emo's van de afgelopen week. Niet dat dat dan veel minder was geweest hoor, maar wel anders denk ik. Jij s6 op de wachtbank meis.......

2. Maureen

Maureen Niet meer actief

Ja jullie hebben gelijk. Ik kan gewoon m'n vader bellen. Maar nu kijk ik naar de klok en wil ik hem niet zo voor 't slapen gaan nog met zorgen belasten... Maar hij zou liever hebben dat ik dat wel doe natuurlijk.

Ehm. Vriendin in Nice probeer ik ook nog even. Als zij niet online kan komen bel ik tóch m'n vader maar. En morgen mvm en volgende week echo. Wat kan 'n mens zichzelf gek maken hè? Wil ik helemaal niet.

Oké nee ik ben er uit hihi. Ik probeer het tot morgenochtend vol te houden. Mvm komt om 10.30u en dan kan ik daarvoor nog m'n vader bellen. Doe ik het vanavond niet. En m'n vriendin probeer ik nog even nu en dan ga ik ook slapen.

Wat een schatten zijn jullie allemaal ook hè. Bedankt.

Slaap lekker dames.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: goed zo! Als je nu je vriendin even gesproken hebt, ben je je eerste emoties even kwijt. En dan lekker gaan slapen straks en morgen ben je weer helemaal fris en fruitig om je vader te bellen. Waarschijnlijk wil hij net zo graag even met je praten als jij met hem. Succes morgen met mvm! Goed ook dat je dat doet. Ik was toen zo onder de indruk van het zwanger zijn, dat ik er toen geen moment aan gedacht heb. Maar jij denkt zelfs tijdens het zwanger zijn, ook nog aan andere (toekomstige) moeders! :p
    @Syl: balen dat het toch doorzet!:( Hoe zeer je het ook zelf had willen proberen, zou het voor jullie toch nog niet zo gek zijn om het medische traject in te gaan. Jij zei dat de gyn goede hoop had dat het met knutselen goede kans van slagen had. Dus ja, het kan even een drempel zijn, maar zo iedere maand zo teleurgesteld en verdrietig zijn, is natuurlijk ook niet prettig!

Hier een hectisch dagje op het werk gehad. Mijn collega is met vakantie en daardoor moet ik ook wat werk van haar overnemen, terwijl ik eigenlijk al genoeg werk van mezelf had. Op zich vind ik een lekkere drukte wel fijn. Dus ik ging moe, maar voldaan naar huis.
    Mijn laptop was kapot en mijn man heeft vanavond bij de Mediamarkt nog een andere gekocht. Hij had van een buurman echter ook een trucje gehoord om die oude misschien toch nog aan de praat te krijgen. En terwijl hij de nieuwe aan het installeren was, heeft hij dat geprobeerd en mijn oude vertrouwde beestje doet het ineens weer.
    We hebben nu dus 2 laptops (hoeven we 's avonds ook geen ruzie te maken als ik met jullie zit te beppen en hij wil wat zien);).
    Maar goed, ben me wel bewust dat mijn oude beestje toch een beetje bejaard begint te worden en dat de kans groter wordt dat hij er toch echt een keer mee uitscheidt.
    Maar goed, dan hebben we nu dus een nieuwe, zodat ik geen enkel nieuwtje van jullie meer hoef te missen.:p
    Vanavond gaan we niet klussen. Ik probeerde mijn man nog over te halen om toch ons voornemen om om de dag te klussen even te vergeten. Maar hij gelooft echt dat het beter is om het om de dag te doen, dus morgen ben ik de eerste:(. Ik weet dat het mijn eigen idee was om het deze maand zo te proberen, maar voel nu toch een bepaalde onrust met die twee streepjes van vanmorgen nog vers op mijn netvlies gebrand. We zullen zien of onze goede voornemens beloond worden over 2 weken.

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik heb alle berichten weer gelezen,het verdriet voel je overal door heen.Wat is er een hoop gebeurt deze week.Je word er stil van.

@Maureen:je hebt heel wat te dragen,zo in je uppie.Probeer wat meer je verdriet te delen met mensen om je heen.Geef toe aan de drang om je vader te bellen of naar hem toe te gaan.Nu kan het nog.Ik heb helaas de tijd niet gehad om mijn vader nog te spreken.Negen jaar geleden kreeg ik telefoon dat mijn vader opeens overleden was,hartstilstand,ik had nog zoveel willen bespreken met hem.Maar ik kreeg helaas de tijd niet meer.
    Ik vind het heel jammer dat je niet bij me in de buurt woont,anders zou ik zeggen: kom eens een bakkie doen:)
    Fijn dat je hier ook je hart kan luchten,dat vind ik ook erg fijn.
    Wij begrijpen elkaar hier.Ik hoop dat je lekker mag slapen vannacht,Maureen!

@Xon: wat een grote teleurstelling voor jou ook! Ik had toch eigenlijk wel goede hoop voor jou,wat zal jij het ook moeilijk hebben!
    Ik hoop dat je het een beetje vol kan houden allemaal,het valt niet mee allemaal zonder partner.

@Dominique: hoe gaat het nu met je? Ik vond je zo sterk vanmorgen na je berichtje,maar wat zal jij het ook erg slecht hebben!
    Toch hoop ik dat de echo die er nu aan komt, een verbetering te zien mag zijn,zodat heel de curretage niet door hoeft te gaan! En dat je dit kindje toch mag houden.Heel veel sterkte meid.

@Lyanna: wat fijn dat er bij jou goed nieuws mag zijn! Het geeft een goed gevoel als er naar gekeken word en eraan gewerkt word,als ik het zo mag noemen.Ik ben heel benieuwd hoe het gaat verlopen.Ook voor ons,want mijn vriend en ik hebben afgesproken dat als we eind oktober/begin november niet zwanger zijn,ook voor IUI gaan.Ze gaan er ook al snel werk van maken begrijp ik?
    Heel fijn voor jullie!

@Secondlife: jij heel veel succes morgen! Je klinkt heerlijk zwanger:)Je echo morgen zal best goed zijn.Laat je het morgen snel weten?

@Syllica:wat balen ook voor jou zeg,dat je ongesteld geworden ben,weer een teleurstelling!Het kan zo intens zijn: de hoop misschien zwanger te zijn en daarna weer de teleurstelling.Het is moeilijk om de knop weer om te zetten.Jij ook heel veel sterkte

Als ik iemand vergeten ben: vergeef me.
    Er gebeurt zoveel dat ik soms wat vergeet.Ik voelde me vandaag zelf wat beter.Ik heb een hele slechte week achter de rug,denk toch dat ik heel veel last gehad heb van mijn naderende ongi onbewust.Zeker na mijn miskraam.Ik ben wel heel blij dat mijn lichaam wel weer op orde is.Dus wij zijn klaar voor de volgende ronde!

Welterusten allemaal.

Hopenlijk moren wel goed nieuws van Secondlife:)

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: wel makkelijk twee laptops!
    Wat het klussen betreft: maak het je man lekker moeilijk.Verleid hem,tot hij geen weerstand meer bied!:D:D

Doe je best!;)

6. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Oh wat vreselijk verschrikkelijk afschuwelijk, wij, mijn man en ik zitten hier ook met tranen in de ogen. Het is zo ontzettend oneerlijk! Het was je zo gegund! Ik wens je heel veel sterkte komende dagen en volgende week!!! Hele DIKKE DIKKE knuffel....

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees bij een posi ovutest kan het nog wel 36 to 48 uur duren voor je ei springt dus dan is morgen prima! Bij om de dag klussen weten we dat het zaad betere kwaliteit heeft dus morgen wordt dat ei van jou gewoon getackeld. Maar ik snap je dubbele gevoel erbij wel hoor. We willen allemaal zo dicht mogelijk bij ons ei komen en om dan een dag te moeten wachten, tja dat lijkt zo scheef.

Maureen goed dat je die vriendin nog belt en het is vast niet te laat om je vader te bellen hoor. Probeer je eens in hem te verplaatsen. Stel dat jou kleine smurfje, dat je nu bij je draagt, over tig jaar in een lastig parket zit en jij hoort pas achteraf van zijn of haar onzekerheden? Zou je je misschien wel heel erg gepasseerd voelen! Ouder liefde is een bijzonder fenomeen hoor, onderschat dat niet. Je vader vindt het vast niet erg als je belt.

8. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ohhh Maureen meid, bel je vader lekker (idd nu wel morgenochtend).
    Het is je vader, jij bent er ook voor hem als hij het nodig zou hebben, dus deel je verhaal en je zorg met hem.
    Ouders willen er voor je zijn, hou oud of zelfstandig je ook bent! Leg de andere perikelen even naast je neer, die laat je even liggen, maar heb het alleen even met hem hierover.
    Ik denk zelf dat ik mvm eventjes had verzet, ik zou denk zelf niet van een wildvreemde willen horen dat ik evt nog niet genoeg HCG zou hebben om mee te doen.
    Meis ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen.

Syll, jij ook bruin.
    Aan jouw verhaal te horen klinkt dat toch ook wel als over deze maand! En ook al eerder net als ik!
    Bij mij vanavond al doorgezet, 2 dagen vroeger dan normaal!
    Balen, balen en nog eens balen!
    I know how you feel :(!!!

Hoop, bedankt ook voor je lieve woorden.

Mees, nu kun je ons in ieder geval geen dag meer missen met twee laptops! Wat is dat voor truukje met die laptop om hem weer aan de praat te krijgen? Altijd handig.

Sorry reageer niet op iedereen.
    Knallende koppijn en buikpijn.
    Het is in alle hevigheid doorgezet!

Wil nog wel even kwijt dat ik het zo fijn vind om alles te kunnen delen. En dat we toch een zeer bijzonder groepje zijn zo met z'n allen. Dikke knuf voor jullie allemaal!

9. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Even snel want ik ben erg druk en moe.

Lieve Dominique: wat verschrikkelijk voor je, hier zijn geen woorden voor, ik begrijp ook niet waarom een mens dit zo vaak moet overkomen. Alleen; als jou vruchtje jonger is zou je toch later i.p.v. vroeger pos moeten testen? Laat het goed bekijken meid, voordat je de curretage ingaat. Ik leef met je mee!!!

Lieve Maureen: ik zie hier veel verhalen, waarin de schade na een aantal weken keurig is ingehaald, helaas ook verhalen andersom. Ik duim voor jou dat het dat eerste zal zijn. Wat een onzekerheid. Zo wordt je wel heel hard van je roze wolk afgeduwd.

Verder heb ik eigenlijk niet bijgelezen.
    Ga nu werken.
    Dikke knuffel; ook voor alle meiden die weer ongesteld zijn geworden.

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Goedemorgen meiden,

Even snel, hier is het echt over en uit voor deze maand!! Bahhhhhh moet nu aan het werk maar kom vanmiddag even bijlezen en schrijven hoor. Baal echt verschikkelijk en voel me zwaar kl*te!! Sorry......

Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes.
    Tot vanmiddag, liefs Sillysa

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jes4: dank je wel! Met jou alles verder goed?

@ Sillysa: echt kl*te hoor! Wat ben je dan teleurgesteld he.:(
    Sterkte vandaag hoor!

12. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen allemaal

Ik moet even wat kwijt hoor
    AAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!
    WAT ZIJN ZIEKENHUIZEN STOM ZEG!

Zo dat moest er even uit. Ik zou vandaag een dubbele afspraak hebben om alvast het een en ander te horen over de hormoonbehandeling die ik ga krijgen. Is dinsdag heel wat over heen en weer gebeld met veel bladiebla maar deze afspraak voor vandaag mocht als voorlichtings afpsrpaak blijven staan. Door al dat heen en weer gebeld was ik gaan twijfelen over het tijdstip van afspraak dus vanmorgen even gebeld om te vragen hoe laat ik ook al weer moest komen. HEBBEN ZE ME DOODLEUK VAN DE LIJST GEHAALD Stelletje #@$%! Wat als ik nu niet gebeld had. Was ik mooi voor niets die kant op gevlogen! Gewoon geen afspraak en het hele spreekuur zit vol. "Maar mevrouw we hebben toch vertelt protocol blabla". Ja maar...Goed geen poot om op te staan.

Sorry hoor dames ben even stik chagrijnig maar geloof wel dat ik het nu kwijt ben, thanks!:p

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    OOooooooowwww zó herkenbaar!
    Stelletje klunzen daar in die ziekenhuizen. Onvoorstelbaar dat het de bedoeling is dat ze daar mensen helpen, want af en toe is het een wonder dat er ook medisch gezien niet veel meer ongelukken gebeuren.
    Nou ja waarschijnlijk net als in iedere bedrijfssector gaat alles niet zoals het zou moeten (bij mij op school overigens ook totaal niet, maar daar merken ouders nauwelijks tot niets van, en zo zou het in een zh natuurlijk ook moeten zijn).
    Zo hadden ze twee weken geleden nog steeds niet mijn volledig medische dossier opgestuurd naar KID (was al in mei om gevraagd). Iedereen had het niet begrepen, en uit eindelijk is het gewoon blijven liggen! Belachelijk!
    Zooooo, Boudicca ook mijn frustraties over zh en dan heb ik het nog helemaal niet over die gyn from hell gehad, hahaha.
    Heb je nu nog wel een nieuwe afspraak kunnen maken?
    En heb je het al voor maandag kunnen regelen op school?

Syl, wat ontzettend balen.
    Je krijgt vandaag genoeg mensen aan de telefoon waar je je agressie en teleurstelling op af kunt reageren.
    Desnoods vertel je iedereen die je aan de telefoon krijgt je verhaal, hahahahahahaha.
    Ben jij het lekker kwijt.
    Hahaha, ik zie het opeens voor me, 'Goedemorgen mevrouw, ja ik wil u even zeggen dat ik misschien wat knorrig kan zijn aan de telefoon, ik ben nl ongesteld geworden. Jaaaaaa, dat is idd vervelend, vooral omdat ik al zo lang bezig ben om zwanger te worden! Wat zegt u? U heeft een klacht? Jaaaaa, IK OOK! ' Hahahaha.
    Maar dikke knuf hoor Syl! Hoop dat je je dag een beetje door komt.

Hier ook stortvloed en heftige buikpijn :( !
    Fijne dag allemaal.

14. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Wat een hoop slecht nieuws...

Dominique: Wat afschuwelijk :(
    Is er echt geen hoop meer? Ik duim voor de zekerheid gewoon nog even door tot de controle echo, en hoop dat het een mooie echo wordt.

Xon: Ook weer rood, balen zeg! Logisch dat je je klote voelt.

Maureen: Je valt je vader toch niet lastig als je hem belt?

Sillysa: Ook al over deze maand, wat rot voor je.

Bouddica: Gooi het er maar uit hoor, dat lucht op :D
    Belachelijk dat ze je toch gewoon uit de lijst hebben gegooid :x En nu?

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja bij mij staat nu eerst maandag HSG op het programma en dan de rest van de maand he-le-maal niets, ook geen nieuwe afspraak want ja protocol hè. De eerste de beste keer dat ik in de klas galgje speel doe ik het woord "protocol". Dat ligt me nu erg voor in de mond. Kan ik die kids bij mij op school ook wat gaan leren over regeltjes. (wordt nog wat met die iq-tjes tot 70! haha)
    Ik heb nog geen vrij geregeld maar reken erop dat ik morgen een één op één gesprekje met mijn directeur kan regelen zodat ik alles even uit kan leggen. Hij zal er niet blij mee zijn maar dat is nu even niet anders.

Oh Xon ik moest wel lachen toen ik jou stukje over sillysa las. Ik zie dat helemaal voor me als ze zo aan de telefoon zou zitten. :D

Ach ja hoe K.. de dingen soms ook zijn, het is denk ik wel goed om het af en toe een beetje te relativeren.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Meiden, wat een bedrijvigheid al weer op de vroege ochtend! Ik zie Syl inderdaad al helemaal voor me die uitvalt tegen een klant. Ik denk wel dat het lastiger is, als je zelf een kort lontje hebt, dat je dan misschien minder geduld hebt tegenover zo'n klant. Heb het zelf ook wel eens als je iemand aan de telefoon hebt, die maar niet op wil houden (terwijl je allang weet wat die persoon wil zeggen). Dan moet ik ook wel eens tot tien tellen en inwendig denken: mens, schiet toch eens op!
    Helaas toch ook weer moeten lezen dat er weer enorme dijkdoorbraken zijn geweest bij jullie! Bah, bah en nog eens bah!
    @Boudicca: jemig, wat een communicatie daar in dat zkh. Ben je wel tevreden over de gyn zelf, anders zou ik bijna zeggen, is er geen ander ziekenhuis in de buurt. En misschien al een onderbuikgevoel van je, dat je toch nog even gebeld hebt.

Hier nu op het werk, gisterenavond niet meer geklust. Dus het moet er vandaag van komen. Op die testen stond binnen 24-36 uur (al weet ik dat het ook wat later kan).
    Had gisterenavond op bed wel pijn in mijn buik en het leek een eisprongpijn (maar weet het niet zeker, omdat ik ook erg pijnlijke darmen op dit moment heb). Dus dan zou het al te laat zijn, maar goed, niet geschoten is altijd mis.

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach mees ik ben op zich wel tevreden over mijn directe behandelaars hoor en als ik er ben zijn ze ook best wel aardig en schappelijk. Alleen die mutsen die je aan de telefoon krijgt kunnen zo tenenkrommend doen. Die hebben er natuurlijk "alle" verstand van:(. Zucht. Maar een ander ziekenhuis is niet echt een optie. Als alleen staande die gebruik wil maken van een anonieme donor heb ik niet heel veel keus hier in de regio en het moet wel bereisbaar blijven omdat je toch regelmatig "even" naar het zh moet. Voor een follikelmeting ben ik nog geen 10 minuten in het zh en om daar dan meer dan een uur voor te moeten reizen. Ik denk dat ik dat niet lang ga volhouden. Ik zal het dus met deze moeten doen. Maar ik raak gewoon ik oktober zwanger en dan is het klaar met dat zh gedoe.:cool:

18. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Nou dames, kom net uit zh.
    Over aaaarrrrggghhhh gesproken Boudicca!!
    Ik belde dus om half 10 op dat ik ongesteld ben geworden en een afspraak moet maken voor een uitgansecho. Dat dit dag 2 is en dag 4 en 5 in het weekend valt en ik morgenochtend onmogelijk tijdens de eerste vergadering van het schooljaar weg kan. Dus of het 1 keer mogelijk was om die uitgangsecho over te slaan en dat ik zondag gewoon kan beginnen met clomid.
    Helaas kreeg ik de minder leuke ferverpleegkundige aan de lijn, nee dat kan niet, het is 'protocol' (ik moest zo aan je denken Boudicca) bij ons dat er altijd een uitgangsecho vooraf gaat.
    Kun je dan niet vandaag?
    Nou 09.50 ging niet meer lukken (was nog niet aangekleed!) dan 10.10. Andere plek had ze niet meer, en anders kon ze geen 'toestemming' geven om met clomid te gaan beginnen!!!!
    Dus ik als een idiootbinnen een kwartier gedoucht, aangekleed en op de fiets gesprongen. En dat terwijl ik me een vaatdoek voel. En natuurlijk was er tijdens de echo niets te zien, alleen een hoop rood, (sorry) dat is nu echt $#&%$*&klus!(maar wat wil je op dag 2!).
    Nou ja, zondag in ieder geval maar weer beginnen met clomid!

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    NOD-WACHTBANKJE:
    31-08 Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind

03-09 Sillysa 38 - ronde 12 - 3e kind
    03-09- Moedervan2boys 35 - ronde 4 - 3e kind
    07-09 JeetjeB 35 - ronde 2 na MK - 1e kind
    07-09 Lyanna 36 - ronde 20- 2e kind
    13-09 Sneeuwmees 39 - ronde 4 na mk - 2e kind
    27-09 Xon (BAM) 37 - ronde 14 d.m.v. ZI - 1e kind
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!)
    13-11-11 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje!
    13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing!
    01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!)
    28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)
    16-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    19-04-2012, Dominique 40 - ronde 3 na mk - 2e kind(ZWANGER!!!)
    21-04-2012, Maureen (BAM) 39 - ronde 6 - 1e kind (ZWANGER!!!)

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Xon, wat laat je me weer lachen met je profielplaatje. Sorry, weet dat je een k-ochtend achter de rug hebt, maar moet toch erg lachen. Zag dat ik nog een 'dertiger' was op het lijstje. Helaas moet daar een jaartje bij opgeteld worden.

NOD-WACHTBANKJE:
    31-08 Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind

03-09 Sillysa 38 - ronde 12 - 3e kind
    03-09- Moedervan2boys 35 - ronde 4 - 3e kind
    07-09 JeetjeB 35 - ronde 2 na MK - 1e kind
    07-09 Lyanna 36 - ronde 20- 2e kind
    13-09 Sneeuwmees 40 - ronde 4 na mk - 2e kind
    27-09 Xon (BAM) 37 - ronde 14 d.m.v. ZI - 1e kind
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!)
    13-11-11 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje!
    13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing!
    01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!)
    28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)
    16-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    19-04-2012, Dominique 40 - ronde 3 na mk - 2e kind(ZWANGER!!!)
    21-04-2012, Maureen (BAM) 39 - ronde 6 - 1e kind (ZWANGER!!!)

Deel Deze Pagina