Oh wat een toestanden allemaal Xon en Boudicca!! Ik vind het zo knap dat jullie het allemaal volhouden en het zegt heel wat over wat jullie er allemaal voor over hebben! Ik duim zo hard dat het voor jullie allebei heeeeeel snel raak mag zijn nu! Xon, ik moest ook lachen om je nieuwe profielplaatje Maar wel ontzettend rot gewoon dat het niet raak is deze maand nu alles zo leek mee te zitten! Sillysa: jij ook een hele dikke knuf meis, het is gewoon zo'n teleurstelling iedere keer! Sneeuwmees: denk dat je toch wel goed zit met het klussen hoor, al snap ik dat je dan op zo'n dag met een positieve ovutest het liefst er tegenaan wil! Maar inderdaad, vanavond voor de zekerheid kan nooit kwaad. En ik ben ook wel benieuwd hoe je man die laptop toch weer aan de praat heeft weten te krijgen.... Maureen: heb je je vader nog gebeld? En is mvm langsgeweest en hoe was het? Dominique: hoe is het ermee meis? Nogmaals heel veel sterkte met het wachten en alles!! Dikke knuffel. Secondlife: vandaag echo? Oh ik hoop zooo op goed nieuws!!!! Vraag me af hoe het met moedervan2boys is trouwens. Zag net dat haar NOD er ook aan zit te komen en we hebben al even niets meer gehoord. Hier nog niet veel verandering. Nog steeds gezwollen, met vlagen pijnlijke borsten en beetje een opgezette buik. Vanmorgen weer een luie ochtend gehad. Eindelijk weer eens onze vogeltjes los in de kamer laten vliegen, wat een brokkenpilootjes zijn het ook! We moeten ze veel vaker loslaten dan leren ze het wel denk ik Ze genieten er wel van en ik ook om er naar te kijken. Straks nog even weg naar de film misschien (Mr Popper's penguins, wel in het Turks helaas, nagesynchroniseerd ) En heel misschien dat ik een testje ga kopen, ze hebben daar van die testen die lijken op die van het kruidvat. Maar ik weet het niet hoor, denk dat ik mezelf te veel hoop aanpraat. En nu met al het slechte nieuws hier, zou je bijna bang worden om positief te testen door de spanning die daarna dan weer komt. Nou meiden, sorry ik moet niet zo doemdenken! Fijne dag allemaal en tot later maar weer.
NOD-WACHTBANKJE: 31-08 Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind 03-09 Sillysa 38 - ronde 12 - 3e kind 03-09- Moedervan2boys 35 - ronde 4 - 3e kind 07-09 JeetjeB 35 - ronde 2 na MK - 1e kind 07-09 Lyanna 36 - ronde 20- 2e kind 13-09 Sneeuwmees 39 - ronde 4 na mk - 2e kind 27-09 Xon (BAM) 37 - ronde 14 d.m.v. ZI - 1e kind ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind ZWANGER: 28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing 07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!) 13-11-11 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) jongen! 15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing 23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje! 13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje! 13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing! 01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing 15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!) 28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!) 16-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!) 19-04-2012, Dominique 40 - ronde 3 na mk - 2e kind(ZWANGER!!!) 21-04-2012, Maureen (BAM) 39 - ronde 6 - 1e kind (ZWANGER!!!)
hoop zie nu op nod lijstje dat jullie voor 5e kindje gaan...hoe oud zijn ze? en hoe is verhouding meiden en knullen. ik ben blij dat ik uiteindelijk voor elkaar heb gekregen een 2e kindje laat staan dat ik over 5 begin. ik ben er stil van eigenlijk ....ben ik nooit meiden!! moed mag je verliezen maar hoop blijven houden.
Lieve meiden, Ik durf het bijna niet te zeggen maar....HIJ DOET HET!!!! Ik ben zo blij en opgelucht. We hebben een prachtig kloppend hartje gezien. Kreeg er tranen van in mijn ogen. Mijn darmen lagen wat in de weg waardoor ze het kindje niet heel precies konden meten. Maar het was sowieso al 7 weken. Over 2 weken mogen we weer een echo laten maken. En dan voor de combinatietest natuurlijk ook nog weer een. Dus we kunnen het mooi in de gaten houden zo. Ik zal straks nog wel even en foto in mijn fotoalbum zetten. Xon, zag nog net dat jij ook weer op rood staat. Gatverdarrie! Wat balen ja weer, hele dikke knuffel lieverd. Snap dat je er moedeoos van wordt zo langzamerhand. Verder heb ik nog niet echt gelezen meiden. Sorry. Tot later! x
YES!!! wat een heerlijk nieuws breng je ons!!! Gefeliciteerd meid, en je man ook natuurlijk geniet ervan en laat het maar even lekker tot je doordringen
@Secondlife: fantastisch nieuws! Kan me voorstellen dat je door het dolle heen bent. Zeker na de mindere berichten in ons clubje van deze week. Geniet van dit mooie nieuws en het kleine ukkie dat in aantocht is.
Yes!! Goed nieuws Secondlife. Ik ben speciaal ingelogd om je berichtje te lezen. Moet zo weer weg dus de rest spreek ik later. Geniet ervan meid. Na de berichtjes hier zal je wel angstig erheen gegaan zijn. Maar je klonk al goed zwanger. Nu lekker genieten. Liefs
@secondlife, fijn om eens wat goed nieuws hier te lezen!! apart dat ze geen inwendige echo gedaan hebben, heb je geen last van je darmen..... maar goed, het hartje klopt en daar gaat het om! @maureen, was je testje vandaag goed pos?? had je je vader al gebeld? vervelend dat je je alleen voelt meid, hier kun je alles kwijt hoor! @xon en boudicca, wat een gedoe met het zh zeg!! ze mogen daar wel een spoedcursus tact doen! hier heerlijk thuis, vandaag weer aan het werk geweest. ging niet top, maar ben de dag door gekomen. morgen bloed laten prikken, zie er als een berg tegenop! vind bloed geven nooit leuk, maar met die lage bloeddruk ben ik helemaal bang dat ik flauwval en/of me vreselijk beroerd ga voelen. nou ja, we zien wel. vandaag lustte ik geen vlees, maar wel de groente, gister andersom! mijn lief wordt er geloof ik beetje moedeloos van...... ben niet echt de makkelijkste momenteel. nu fijn op de bank met een cracker met pindakaas!
Jaaaaa Secondlife! Wat fijn een kloppend hartje. Ik ben zo blij voor je! Gefeliciteerd! Xon jou profiel plaatje zegt alles. Zo voelde ik me vanmorgen ook precies. Weet als geen ander hoe k.. dat is. Jeetje ik heb heel goede hoop voor jou hoor. Het klinkt allemaal heel positief. Kan me voorstellen dat je twijfelt over een test halen vanwege de mogelijke onzekerheid maar een negatieve test geeft zekerheid en een positieve test geeft hoop. Dus gewoon doen en dan pas op NOD of een dagje later testen. Mocht hij (helaas) niet nodig zijn kun je hem gewoon een maandje bewaren toch? Hij gaat een keer van pas komen hoor en het zou mij niets verbazen wanneer jij straks positief test. Ik duim heel hard voor je. Maureen hoe was het met moeders v moeders en heb je je vader nog gesproken en zo ja hoe ging dat, een beetje wat je ervan gehoopt/verwacht had? Justme ik snap dat je lief zijn wenkbrauwen wat zal fronsen bij je nieuwe eet(on)gewoontes maar hij is mede verantwoordelijk voor jou situatie dus hij moet er maar mee leren leven de komende tijd. Moet jij per slot van rekening ook Dames ik ga straks weer eens proberen het lijstje aan te passen met mijn nieuwe NOD (over héél lang), en leeftijd Als ie nu wéér zonder kleur is zou ik het fijn vinden als er weer iemand van jullie die wèl weet hoe het moet de kleur weer terug zou willen toveren.
Justme, ik wilde zelf geen inwendige echo. Vind ik echt verschrikkelijk eng. En was ook niet nodig hoor. Ik ben vrij dun dus dat scheelde een hoop. Ze moest gewoon even mijn darmen aan de kant duwen. Ik heb altijd wel wat last van mijn darmen, spastische darm. Maar niet extra nu ik zwanger ben. Ben alleen zooooooo misselijk over de hele dag. Het komt en het gaat met vlagen. Maar ja, niks aan te doen. Ik klaag niet hoor! Maureen, heb je je vader al gebeld? Heb je vandaag nog een testje gedaan? Het is ook best zwaar, alleen zwanger zijn, en dan ook nog die onzekerheid. Sterke meis. Je bent niet alleen, wij zijn er hier altijd. Boudicca, echt niet te filmen die ziekenhuizen! Belachelijk! Ja ik kijk ook al jaaaaaaaaren naar ATWT. Heerlijke soap! Baal ook vreselijk dat het bijna is afgelopen. Nog een half jaartje denk ik. Ik ga even een bakkie thee zetten en plof of de bank. Fijne avond allemaal ladies! x
NOD-WACHTBANKJE: 31-08 Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind 03-09 Sillysa 38 - ronde 12 - 3e kind 03-09- Moedervan2boys 35 - ronde 4 - 3e kind 07-09 JeetjeB 35 - ronde 2 na MK - 1e kind 07-09 Lyanna 36 - ronde 20- 2e kind 13-09 Sneeuwmees 39 - ronde 4 na mk - 2e kind 27-09 Xon (BAM) 37 - ronde 14 d.m.v. ZI - 1e kind 07-10 Boudicca (BAM) 37 ronde 5 dmv iui- 1e kind (deze ronde in de wacht n.a.v. HSG) ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind ZWANGER: 28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing 07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!) 13-11-11 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) jongen! 15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing 23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje! 13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje! 13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing! 01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing 15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!) 28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!) 16-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!) 19-04-2012, Dominique 40 - ronde 3 na mk - 2e kind(ZWANGER!!!) 21-04-2012, Maureen (BAM) 39 - ronde 6 - 1e kind (ZWANGER!!!)
Nou volgende keer geef ik wel gewoon door wat en hoe er veranderd moet worden. Ik kom er niet meer aan. Wat waardeloos zeg!
Hoi meiden, Second, gefeliciteerd meid met je mooie echo!! Super en nou lekker gaan genieten hoor!! Fijn goed nieuws.... Xon, hahaha moest erg hard lachen hoor om hoe je mij op mijn werk zag hahaha. Het ging verbazend goed vandaag, beter dan normaal en dat terwijl ik me zwaar kl*te voelde vanmorgen. Nou ja zo zie je maar weer. Ben ook zelfs aardig gebleven hahaha, moet ook wel want ik ben de bellende partij. Lekker weer hoe dat gaat trouwens met dat ziekenhuis-gedoe, knap dat je daar altijd maar geduld voor hebt hoor.... Boudicca, dat geldt natuurlijk ook voor jou, je moet er wel heel wat voor over hebben he?? Lullo's afentoe daar.... Jeetje, klinkt spannend meid, ik ga heel hard voor je duimen hoor en veel plezier bij de film.... Mees, hoop dat het nog wel gaat lukken dat klussen vandaag, ach hij heeft gewoon geen keus hahaha. Hij moet gewoon, s6 meid... Maureen, paps al gebeld meid?? Gaat het al wat beter met je?? Hoop, hoe gaat het met jou?? Voel jij je alweer wat beter meid?? Justme, hoop dat je toch gauw weer een beetje normaal kunt eten en dat het ook snel weer wat beter gaat met je bloeddruk, doe maar een beetje rustigaan dat kan nu geen kwaad denk ik... Hier alles wel weer rustig hoor, ben wel over de grootste teleurstelling heen, had gebeld met ZH maar moet de eerst volgende eerste dag van ongi weer bellen, we moeten het volgens het hahaha daar komt ie PROTOCOL nog 1 maand zelf proberen en dan in okt. afspraak. Nou ja ik vind het best hoor die maand kan er ook nog wel bij. Allemaal een dikke knufff van mij, Sillysa
NOD-WACHTBANKJE: 31-08 Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind 03-09- Moedervan2boys 35 - ronde 4 - 3e kind 07-09 JeetjeB 35 - ronde 2 na MK - 1e kind 07-09 Lyanna 36 - ronde 20- 2e kind 13-09 Sneeuwmees 40 - ronde 4 na mk - 2e kind 25-09 Sillysa 37 - ronde 13 - 3e kind 27-09 Xon (BAM) 37 - ronde 14 d.m.v. ZI - 1e kind ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind ZWANGER: 28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing 07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!) 13-11-11 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) 15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing 23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje! 13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje! 13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing! 01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing 15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!) 28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!) 16-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!) 19-04-2012, Dominique 40 - ronde 3 na mk - 2e kind(ZWANGER!!!) 21-04-2012, Maureen (BAM) 39 - ronde 6 - 1e kind (ZWANGER!!!)
Sill aangezien jij wel fatsoenlijk het lijstje kunt over nemen zou je mij er dan nog even bij willen zetten? Ik heb het vlak voor jou geprobeerd maar wat ik ook doe het blijft kleurloos? NOD lijst 7-10 Boudicca (BAM) 37 ronde 5 dmv iui - 1e kind (deze ronde in de wacht i.v.m. HSG) Alvast dankie dankie!