wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Doe ik voor je meid..

NOD-WACHTBANKJE:
    31-08 Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind

03-09- Moedervan2boys 35 - ronde 4 - 3e kind
    07-09 JeetjeB 35 - ronde 2 na MK - 1e kind
    07-09 Lyanna 36 - ronde 20- 2e kind
    13-09 Sneeuwmees 40 - ronde 4 na mk - 2e kind
    25-09 Sillysa 37 - ronde 13 - 3e kind
    27-09 Xon (BAM) 37 - ronde 14 d.m.v. ZI - 1e kind
    07-10 Boudicca (BAM) ronde 5 d.m.v. IUI - 1e kind (deze ronde in de wacht i.v.m. HSG)
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!)
    13-11-11 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje!
    13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing!
    01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!)
    28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)
    16-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    19-04-2012, Dominique 40 - ronde 3 na mk - 2e kind(ZWANGER!!!)
    21-04-2012, Maureen (BAM) 39 - ronde 6 - 1e kind (ZWANGER!!!)

2. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Alsjeblieft

3. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel!

4. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Ik heb m'n leeftijd ook even 'geupdate' ;)

Verder wil jullie allen nogmaals uitnodigen te reageren op mijn topic hier op zwangerschapspagina: Babynamen/ Welke jongensnaam past er bij Fabian?

Boudica en Jeetje: jullie alvast bedankt, ook voor de nieuwe suggesties!

NOD-WACHTBANKJE:
    31-08 Hoop42 42 - ronde 2 na MK - 5e kind

03-09- Moedervan2boys 35 - ronde 4 - 3e kind
    07-09 JeetjeB 35 - ronde 2 na MK - 1e kind
    07-09 Lyanna 36 - ronde 20- 2e kind
    13-09 Sneeuwmees 40 - ronde 4 na mk - 2e kind
    25-09 Sillysa 37 - ronde 13 - 3e kind
    27-09 Xon (BAM) 37 - ronde 14 d.m.v. ZI - 1e kind
    07-10 Boudicca (BAM) ronde 5 d.m.v. IUI - 1e kind (deze ronde in de wacht i.v.m. HSG)
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind

ZWANGER:
    28-10-2011Guapetona 38 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    07-11-11 Barbeestenboel 39 -ronde 5 -2e kind (ZWANGER!!!)
    13-11-11 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 - 1e kind - meisje!
    13-01-2012 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)verrassing!
    01-02-2012 Impie 36 - veel- 2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    15-02-2012 Jes4 38 - veel - 4e kind (ZWANGER!!!)
    28-03-2012, justme 36 - 14 - 1e kind (ZWANGER!!!)
    16-04-2012, Secondlife 36 - ronde 12 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    19-04-2012, Dominique 40 - ronde 3 na mk - 2e kind(ZWANGER!!!)
    21-04-2012, Maureen (BAM) 39 - ronde 6 - 1e kind (ZWANGER!!!)

5. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Even kort. Zit Expeditie Robinson te kijken. En dit programma en Wie is de mol volg ik dan altijd met forum mensen haha. Heel gezellig met elkaar berichtjes plaatsen als reactie.

Maar nee ik heb mijn vader niet meer gebeld... Vriendin uit Nice belde. Ik ga morgen met hem praten. Vandaag op de opleiding zeiden veel mensen dat er 'iets' anders aan me was. We zagen elkaar vandaag voor 't eerst omdat ik gister dus niet gegaan was. Ik straalde zeiden ze en ze zochten wat er anders aan me was. Hihi wel grappig. Eén meisje waar ik in 'n supervisiegroepje mee zat, en die eerder dit jaar van haar 2e is bevallen, vroeg of het was wat ze denkt. Met haar en een ander uit het groepje (we waren met z'n drieën) heb ik het over BAM enzo gehad. Zij had er via een vriendin ook ervaring mee (met ZI en zelf uitzoeken van donor). Dus die was helemaal blij. Ik zei dat ik 't stil hou nog. En verteld van mijn echo eergister. Ze zei 'O dat had ik ook en je ziet 't , het is helemaal goed gekomen'. Toen kreeg ik toch ook weer hoop. Er zijn er ook net 2 bevallen. Eén 3 weken geleden en 1 deze week. De meesten weten wel van mijn wens. Dus ze vroegen het vandaag of 't misschien al raak was. Maar heb het hen dus niet verteld.

Voel me rustiger vandaag. Moeders voor moeders zijn langsgeweest. Ging goed en goeie test ook dus. Alleen dacht ik vanochtend nog dat dat niets zegt. Maar vanavond had ik toch weer hoop. Ik probeer me aan het positieve vast te houden. En ik dacht ook aan Dominique. Dat er toch eigenlijk nog niet met zekerheid gezegd kon worden dat het mis is? Of zie ik dat verkeerd?

@Xon: Ik moest echt lachen om jouw voorstelling van Syll's gesprek aan de telefoon ahaha.

@Syll: Dus toch weer een ronde verder. Verdorie. Dikke knuffel.

@Boudicca: Ook jij ziekenhuisperikelen. En ik ben voor hoor; Protocol is het woord van de maand.

@Jeetje: Weet niet waarom maar heb 'n goed gevoel bij jou. Nog 6 dagen hè?

@Sneeuwmees: Klusze vanavond! Je zit nog goed hoor dan.

Ik kom zo nog even reageren. Even Ex.Rob. af kijken.

6. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Guapetona: Heb je 'n link naar die topic? Waar staat 't? En ik vond Yannick ook echt 'n mooie naam. Altijd al gevonden. En vind 't echt goed passen bij Fabian en 't Franse van je man. Wie stelde dat nou voor gister of eergister. Vind 't echt 'n goeie. Maar zal ook verder denken. Hoewel ik blijf hangen bij Yannick....

O ik moet naar ' Babynamen' dus? Oké als ik wat weet dan reageer ik daar.

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maureen fijn dat je vandaag weer wat positiever bent. Dan zit je gelijk een stuk beter in je vel! Geweldig toch dat de test bij mvm zo positief was. Dat is lijkt mij een heel goede indicatie dat je lichaam nog steeds de goede hormonen aanmaakt wat de kansen voor een goede echo volgende week alleen maar weer groter maakt. Het feit dat anderen "iets" aan je zien moet je denk ik ook wel een goed gevoel geven. Das mooi!;)

Dames ik ga stoppen voor vandaag. Morgen voor mij mijn eerste schooldag mèt de onvermijdelijke vergadering natuurlijk. Les geven is leuk hoor maar vergaderen brr. Wie dat heeft uitgevonden moet meteen geschorst worden!:p

8. Maureen

Maureen Niet meer actief

Ja vandaag wel positiever (vanavond dan, want 's ochtends en 's middags nog niet). Alleen zegt die test van MvM toch ook niet zoveel bedacht ik me. Want zelfs als het misgaat blijf je nog wel (even) hcg aanmaken. Dus tja. Maar ik probeer positief te zijn.

Morgen je eerste werkdag dus. Nou zet 'm op. En dat vergaderen lijkt mij ook niets. Succes morgen

Ik ga ook naar bed. Slaap lekker dames.

Liefs

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: dat is de tweede al die wat aan je ziet! Eerst die vrouw al in de supermarkt (voordat je zelf uberhaupt wist dat je zwanger was) en nu dus weer. Ik had het toen ook, toen ik vertelde dat ik zwanger was, zeiden sommigen al dat ze het dachten. Ze vonden me er anders uitzien. Je schijnt blijkbaar toch iets uit te stralen. Fijn dat de test van mvm goed was. Ik vind dat toch een goed teken!
    @Syl: fijn dat de eerste teleurstelling weer weg is. Is toch altijd even een k-moment waar je doorheen moet. En weer dat protocol-gedoe (of de duvel ermee speelt). Ik kan dat woord nooit meer normaal zien, zonder aan jullie allemaal te denken (en te glimlachen).

10. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Jaaaa PROTOCOL, ik ga maandag mijn kinderen ook dat woord leren Boudicca. Dan zijn weten ze dat in ieder geval mochten ze ooit nog eens naar het zh moeten.

Secondlife, wat heerlijk voor je!
    Wat een geruststelling moet dat voor je zijn.
    Ben zo blij voor je.

Maureen, voor jou ziet het leven er ook weer ietsjes beter uit.
    Lekker nachtje geslapen, met vriendin gepraat en morgen nog met je pap, ook nog mvm wat goed ging, nou klinkt positief.

Guap, ik heb natuurlijk een berg namen om uit te putten en een jongensnaam vind ik ook erg lastig.
    Meisjesnaam weet ik al een hele tijd.
    Ik had een paar jaar geleden een heel lief schattig jongetje uit Suriname in de klas, hij had zo een lief koppie, en was ook zo braaf, met van die mooie bruine ogen en donkere krullenkoppie hij heet Terence. Zo een naam past niet bij een blond jongetje dus voor mij geen optie. Maar wie weet vind jij het wat.

Syl, hier ook wel weer een lichte vorm van acceptatie inmiddels.
    Tja wat moet je anders he?
    Het moment dat het eerste friebeltje/ bruin of rood verlies zichtbaar is vind ik het lastigste.
    Zo een oooooohhhh neeeeee, het is voorbij moment.
    En dat blijft dan een dag hangen en daarna gaat het wel weer.
    Heb als troost net een paar mooie bruine leren enkellaarsjes gekocht, liep er zomaar tegenaan, stonden daar alsof ze daar speciaal voor mij waren neergezet, goede kleur, goede maat en zaten meteen perfect.Dus die waren snel van mij!

Wat een grappig en frustrerend programma is dat toch altijd met Nanny Jo.
    Die ouders laten zich altijd slaan, hebben monsterlijke kids die voor geen meter luisteren. Onvoorstelbaar.
    Vind het wel altijd zo snel op een rijtje krijgt en die kinderen transformeert naar goede brave kindjes.
    Ben altijd erg benieuwd of die ouders dat consequente gedrag vol kunnen houden als ze er niet meer is.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Mijn bericht was al verstuurd, terwijl ik nog niet klaar was. Poging 2 dus, voor het vervolg.
    Het klussen is er nog niet van gekomen. Het is net of ons zoontje voelt dat er geklust gaat worden (en blijkbaar geen broertje of zusje wil), want meneer is er al weer 2 keer uitgeweest. Ook zat mijn man een film te kijken waar een hond ingeslapen moest worden en 3 kinderen huilend afscheid namen van de hond. En ik natuurlijk ook tranen met tuiten hier aan de andere kant van de beeldbuis. En....bedankt!:(
    Mijn animo is dus (nog) even ver te zoeken. Hopelijk kan straks die knop nog om, al denk ik dat mijn ei allang weg is en het dus geen zin heeft. Heb ook maar geen ovu-test meer gedaan om alle motivatie helemaal kwijt te raken.
    Nu heeft mijn man (om even van de jankfilm af te zijn) Wibi Soeriadi aan staan. Nee, dat werkt lustverhogend!! :x NOT.
    Ons zoontje is nu voor de 3e keer aan het spoken. Leuk, hoor een kindje maken.:x:(:x

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Almika: ik heb 4 kids uit mijn eerste huwelijk.1 meisje van bijna 18 jaar en 3 jongens van bijna 17,14 en 12:)
    Lekker stelletje pubers haha.Maar erg leuk!
    Ik ben gescheiden en heb een nieuwe vriend,waarmee ik samenwoon.Drie van mijn kinderen wonen bij ons.De vierde woont bij mijn ex.Mijn vriend heeft nog geen kinderen en wil heel graag een kindje met me.En aangezien ik erg veel van hem hou,wil ik ook graag nog een kindje met hem:)Ik was dus zwanger in juli,maar helaas is dit een miskraam geworden.Net weer ongesteld geworden voor de eerste keer sinds de miskraam.Heel erg balen natuurlijk,maar wel een goed teken dat mijn cyclus weer op orde is.Dus we gaan vol goede moed verder:D

@ Sillysa: met mij gaat het wel weer.Ik heb de teleurstelling weer verwerkt en ga vol goede moed verder! Ik heb uitgerekend dat mijn eisprong maandag over een week is en het weekend wat daarvoor zit hebben mijn vriend en ik een kind-vrij weekend:DDus dat word heerlijk relaxed klussen haha:)

@ Secondlife: wat heerlijk dat je echo goed was!! Eindelijk goed nieuws:)

@ Jeetje: ook ik heb een goed gevoel bij jou! Heel spannend hoor:)

@ Maureen: als mensen het aan je zien,dan zit het echt wel goed met je zwangerschap!! Ik ben blij dat je je wat beter voelt!!

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Net thuis en bekaf maar wilde toch even zeggen:

JOEPIEEEE Secondlife, wat fijn dat je het hartje hebt gezien!!!
    Ben echt heel blij voor je (jullie!)

Welterusten allemaal, tot morgen!

14. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden.

Second, gefeliciteerd met de goede echo!!! Nu lekker genieten hoor!!!

De rest geef ik even een knuffel.

Probeer vanaf morgen weer even te reageren, want vanavond liep dat in de soep.
    Namelijk aardig geschrokken, man van mijn moeder heeft in 1x een aangezichtspierverlamming links. Hij kan zelfs zijn oog niet meer open/dicht doen. Het lijkt net of ie een beroerte heeft gehad.
    Er is ook nog maar 2 maand geleden zware suikerziekte geconstateerd en vandaag heeft ie prednison gekregen. 10 stuks op een dag en hij moet nu heel goed in de gaten gehouden worden met zijn suiker.
    Nu hopen ze dat het met een paar dagen met de prednison weer de goede kant op gaat met zijn spier. Dus even onzeker allemaal, maar was wel even heel vreemd om te zien!!!

Meiden, welterusten en tot morgen.

Oh ja, nog bedankt voor de reacties op mijn bezoek aan de gyn.

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!

@Lyanna: dat is wel even schrikken zeg!En ook een heel vreemd gezicht als je iemand zo ziet.Is het idd geen hersenbloeding geweest of zo of herseninfarct?

Wat een heerlijk weer weer vandaag!Ik ga vandaag de tuin maar eens doen,het is hard nodig en nu kan ik wel wat zwaarder werk doen,nu ik nog ongesteld ben en niet bang hoef te zijn dat ik een eventuele zwangerschap ,beschadig,:)Dus ik ga maar eens onkruid trekken en wat tegels verplaatsen.Dat is het voordeel van nog geen werk hebben.:D

Dames,fijne dag allemaal.hopenlijk kunnen jullie vandaag ook nog even van het mooie weer genieten!En anders morgen wel!!:)

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik hoop dat het nog gelukt is voor jullie om gisterenavond te klussen.Heel lastig als je zoontje iedere keer wakker is!
    Oudere kinderen is ook wat hoor: dan krijg je de volgende dag te horen: Mam,kunnen jullie volgende keer wat zachter doen als je ligt te ******? Haha:D
    Tis allemaal wat.Ik hoop dat jullie toch nog even samen de rust gevonden hebben daarvoor!

17. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    @ Sneeuwmees; ik wil me er niet mee bemoeien hoor, maar je kan je zoontje ook leren om niet steeds uit bed te komen... Wij hebben het ook een tijdje moeilijk gehad met het naar bed en slapen gaan, maar nu komt hij slechts af en toe er maximaal 1 x eruit, omdat hij nog wil plassen. Maar daarna gaat hij binnen 5 minuten terug in bed, en slapen, tot de volgende ochtend. Kinderen moeten leren zelf in slaap te vallen. Dat kunnen wij ze als ouders leren.... Als je tips wil, kan dat ook via een PB, laat het me maar weten?

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Lyanna: Jemig da's schrikken zeg! En dan ook nog eens zware suikerziekte. ik hoop dat die verlamming snel wegtrekt want het lijkt me heel akelig. Hoe kan dat dan ineens optreden, weten ze dat? Kan me voorstellen dat je er behoorlijk van geschrokken bent.
    Las trouwens dat het best positief was bij de gyn. Fijn!

@Sneeuwmees: nog kunnen klussen gisteravond? Hoop het voor je!

@Maureen: fijn dat je je wat rustiger voelt (vandaag nog steeds hoop ik!) en wat grappig dat ze wat aan je zagen op school! Ik weet nog toen we mijn schoonfam gingen vertellen van de zwangerschap dat mijn schoonmoeder ook meteen zei dat ze al iets aan me had gezien, dat ik er zo goed uitzag en straalde. Ook goed om te horen dat iemand bij je op school in dezelfde situatie zat als jij en dat het bij haar goed afliep, toch?
    Vandaag met je vader praten dus, hoop dat het een fijn en goed gesprek wordt!

Wat grappig trouwens dat je er zo'n goed gevoel over hebt bij mij deze maand (en Hoop ook al zag ik). Ik had dat zelf bij Justme de maand dat ze zwanger was. Nu heb ik er zelf ook wel een goed gevoel over deze maand maar durf het bijna niet hardop te zeggen. In mei had ik ook een goed gevoel en toen bleek dat wel te kloppen dus we zullen zien.
    Ik heb gisteren toch een test gekocht (al heb ik er nog twee van Clearblue digitaal) die ik heeeeel misschien zondag of zo ga doen. Gisteren had ik de hele tijd zo'n ongesteldheidsgevoel (dus ik gelijk in mineur) maar dat is wel heeel vroeg bedacht ik me later. Vandaag is het een stuk minder. Vraag me af of dat iets met de innesteling te maken kan hebben dan? Normaal heb ik niet zo lang vantevoren al dat gevoel namelijk.

@Hoop: kan me voorstellen dat het met wat oudere kinderen in huis ook lastiger klussen is hahaha! Maar zo te horen maken ze er gewoon grapjes over en is er dus een open sfeer over als ik het goed heb? Wat vinden ze er eigenlijk van dat ze misschien nog een broertje of zusje krijgen?

@Niala: weer veilig geland en gesetteld in jullie nieuwe huis?

@Xon: altijd fijn als je zomaar precies tegen de perfecte schoenen oploopt en je mocht jezelf ook wel even verwennen natuurlijk na weer zo'n teleurstelling. Ik ben trouwens benieuwd naar dat programma van die nanny Jo, op welke zender komt dat? Dan kan ik het misschien terugkijken hier.

Nou, ik ga maar eens wat doen. Het luieren is weer voorbij. De film was trouwens best grappig! Maar vandaag dus weer gewoon aan het werk, mét een bakje koffie erbij :D

Fijne dag allemaal, zag dat het wat beter weer is daar, dus geniet ervan!

19. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Oh die film; vreselijk, heb ook zo erg zitten huilen dat ik hem op een andere zender heb gezet. 3 jaar geleden zelf onze hond in laten slapen. Dat hakt er echt ontzettend in. pffff

20. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Meiden; ik heb best veel, maar niet alles bij gelezen.
    Vooral de meiden die ongesteld zijn geworden en de onzekere zwangeren zijn erg blijven hangen. Wat een ellende allemaal weer.
    Ik denk ook dat Dominique nog niet met zekerheid kan zeggen dat het mis is; dus hou me vast aan dat sprankje hoop.
    Ik krijg idd te horen dat ik met mijn wens voor 4 kids al heel veel lef heb....laat staan 5. Maar als de wens groot is komt het als hij/zij er eenmaal is het vast allemaal goed.

Hier gaat het zijn gangentje; omdat ik nog slecht slaap daalt mijn energielevel snel. Heb lang niet altijd de energie om hier te lezen en laat staan te schrijven. De dagelijkse dingen gaan natuurlijk gewoon door en ook voor. Naar school, terug, afspreken, zwemles, koken, wassen, strijken, poetsen en niet te vergeten werken.....Daarnaast ga ik regelmatig naar de acupunctuur om toch dat slapen te verbeteren.

Maandag echo gehad; zag er gelukkig goed uit. Was de gyn die ook de medische echo's doet. Keek al naar de bovenlip en kleine hersenen: bovenlip gesloten en kleine hersenen netjes aangelegd wat naar alle waarschijnlijkheid betekent dat ook het rugje gesloten is. Voel al regelmatig bewegingen; maar als ik ze dan niet voel, word ik ook weer snel onzeker.

Hoewel het natuurlijk leuk is dat mijn schoonzus ook zwanger is; irriteert ze me ook. Hup in een keer zwanger, niks bang voor een miskraam, druk maken over minuscule vetrolletjes (is een beetje het typje altijd te mager), moeders voor moeders; 'oh daar ben ik niet voor gevraagd', 'nee ik ook niet, maar heb wel 7 weken gespaard!!', elke echo is ze verder in de zwangerschap (volgens mij zou ze nu al zwanger zijn geraakt voor de eerste dag laatste menstruatie...;))...hoe dan ook, het gaat me te gemakkelijk en het gezeur over te veel pietluttigge dingen...sorry moest het ff kwijt.

Liefs

Deel Deze Pagina