wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jes: ben ik helemaal vergeten dat je een echo had afgelopen maandag?Dan spijt dat me zeer:(sorry!
    Heeeeel fijn om te horen dat alles er goed uitzag! gelukkig zijn er nog zwangerschappen die goed gaan.
    Tis lastig als je slecht slaapt,dat vergt idd heel veel energie van je.probeer tussendoor wat bij te tanken,als dat lukt:)

@Jeetje:De kinderen vinden het heel erg leuk als er een broertje of zusje komt! Ze waren ook erg teleurgesteld en verdrietig toen ik een miskraam kreeg.We betrekken ze er zoveel mogelijk in,iwe vertellen ze bijvoorbeeld ook als ik wat gespannen ben de dagen voor NOD.Vertel ze dat het erg moeilijke dagen zijn en dat ik ook verdrietig nog ben om de miskraam.Ik vind het fijn als de kinderen weten wat de reden is als ik even niet lekker in mijn vel zit.
    Ik ben heel erg benieuwd wat je test gaat doen!!Ik duim voor je!!:)

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik kan je goed begrijpen dat je geirriteerd raakt van je schoonzus!Zulke mensen denkt dat alles je zomaar aan komt waaien,wij weten wel beter.Zulke mensen hou ik altijd liever op afstand,maar dat is wel moeilijk als het je schoonzus is!Probeer ze maar lekker te negeren en bedenk maar dat ze niet wijzer is!

3. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Nee hoor, dat ben je niet vergeten. Ik heb dat hier denk ik niet echt duidelijk verteld. In ieder geval het ik 22 septeber de 20 weken echo. Liefs

4. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Xon hahaha das toevallig heb ik ook gedaan een paar zwarte enkellaarsjes hahaha, ook zo van die zijn leuk zitten goed meenemen haha, grappig. Tja je moet wat om die rotmomenten door te komen toch??

Maureen, fijn dat je toch weer wat positiever bent, komt vast goed meid, knuffffffff.

Mees, is het er nog van gekomen meis?? Hoop het voor je.......

Hoop, ik ken dat met die pubers hahaha is hier net zo hoor, kan er wel om lachen.....

Jes, fijn dat je een mooie echo had meid, geniet er nog maar even lekker van....

Jeetje, we denken dus allemaal dat jij aan de beurt bent deze maand, nou dan moet het toch haast wel raak zijn he?? Hahaha kom op!!!

Hier alles goed ben allen doodmoe van al dat gelul aan de telefoon de hele dag, kom vanavond nog wel ff spieken.

Liefs Sillysa

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sillysa: hoe oud zijn jou kids?...ook echte pubers? Het ene moment heel vrolijk,dan opeens heel humeurig?:D

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    he meiden, heb heerlijk dagje gehad! begon minder, bloedprikken.... maar dat ging best goed en daarna heerlijk de stad in geweest. weer wat positiekleding gekocht, rokje en 2 shirts. tandpasta gekocht (gebruik geen fluoride meer, die zijn lastig te vinden als ze ook nog eens niet vies mogen zijn) en magnesiumdrankje waar ik al even naar op zoek was. (hopelijk) lekker eten gekocht en heerlijk van het zonnetje genoten! mijn vader is in de tuin bezig, de schat en ik zit achter de laptop :)

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hallo dames, pfffffff net terug van mijn werk.
    Op de allermooiste dag sinds tijden heb ik zitten vergaderen en zweten in een warm klaslokaal.
    Met ook nog eens een berg werk mee naar huis om maandag weer af mee terug naar school te nemen, blehhhhhh.
    Alsof ik niet weg was geweest daar.
    Gelukkig ook wel leuk om weer sommige collega's te zien en ff lekker bij te kletsen en zowaar een goed gesprek gehad met mijn directrice over waar ik mee bezig ben en zowaar een soort van betrokkenheid bespeurt. Haar vader is in de vakantie overleden en ze zei hoe ze had gemerkt hoe belangrijk en hoe fijn familie, broers/zussen/ kinderen zijn geweest in die tijd, en dat ze het daarom nog beter begreep waarom ik dit deed.
    Nou ja, dat is voor mij alleen maar handig.

Jeetje dat programma is op rtl4.

Jes wat heerlijk dat alles goed was.

Syl, fijn he, nieuwe laarsjes! Ook toevallig dat we dat allebei hebben gekocht.

Justme waarom wil je geen tandpasta met fluoride meer?
    Is dat niet goed voor als je zwanger bent?
    Heb ik overigens nog niet eerder gehoord.

Hoop is ook wel lekker dat je kids al zo groot zijn dat je ze gewoon kunt vertellen dat je je soms even niet helemaal lekker voelt.

Mees, heb je nu nog geklust gisteren of niet?
    Je moet eens even een stevig woordje met je zoontje spreken.
    Je zegt gewoon, luister eens als jij een broertje of zusje wilt ga je nu slapen, ahhahaha.

Vandaag antwoord van donor terug over de weer niet gelukte poging. Hij vond het ook weer erg rot. Maar gelukkig heb ik hem wel weer min of meer op de goede tijd kunnen boeken voor de volgende poging, hahaha.
    Zo nu eerst maar eens even iets te eten maken.

8. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond

@Jes nog gefeliciteerd met je mooie echo en ik zou me ook dood irriteren aan zulk soort gedrag als dat van je schoonzus. Wel jammer dat zo een net familie is, dan wordt het moeilijker om het maar bij je langs te laten gaan en te negeren.

@Maureen ben je vandaag nog steeds positief? Ik hoop het wel!

@Lyanna wat een naar bericht van die aangezichtsverlamming. Hopelijk gaat het met de voorgeschreven medicatie snel weer een stuk beter met de man van je moeder.

@Hoop lekker in de tuin gewerkt vandaag?

@Mees ik ken jou en je zoontje (en man) niet, maar wat betreft het slapen heeft Guapetona wel een puntje van aandacht denk ik. Dingen als (structureel) uit bed komen etc. vormen heel snel een patroon dat maar moeilijk te doorbreken is. Ik hoop dat je dit niet opvat als kritiek hoor want zo is het niet bedoeld. Maar wie weet kun je erachter komen wat je eventueel anders zou kunnen doen, zodat het ventje over een tijdje lekker in zijn bedje durft/kan/wil blijven liggen. Dan hebben jullie ’s avonds ook weer tijd en rust voor andere dingen.;)

@Sill ik snap dat je bekaf wordt van dat gezwets aan de telefoon. En jij bent de bellende partij dus je moet beleefd blijven want je moet wat verkopen. De gebelde partij kan net zo onbeschoft doen als ze goeddunken. Respect voor jou hoor, ik zou het niet kunnen om dan maar vriendelijk te blijven. Ik werd vanavond nog opgebeld over een of ander consumenten onderzoek en ik probeerde heel bewust vriendelijk te blijven omdat die meiden ook maar gewoon hun werk doen maar ik vind het altijd maar vervelend. Voor je de kans krijgt om te zeggen dat je niet geïnteresseerd bent ben je minstens een minuut verder! Daarna wilde ze ook nog graag weten waarom niet en gewoon "geen zin" vond ik ook weer lullig dus ik probeerde vriendelijk mijn aversie uit te leggen maar als ze toen door was blijven drammen was ik vast niet vriendelijk gebleven. Gelukkig deed ze dat niet. ;)

@Justme, lekker hoor zo’n dagje en wat lief dat je vader je tuin komt doen.

@Xon jou verhaal lijkt op het mijne van vandaag. Hier ook werken en vergaderen en een put werk mee naar huis. Ik heb ook een goed gesprek gehad met mijn directeur en hij vond het geen probleem dat ik maandag niet kom. Was oprecht geïnteresseerd en vertelde ook iets over zijn familie perikelen in de vakantie die niet allemaal even positief waren! Bijna bizar om zoiets bij jou ook te lezen.
    Fijn dat jij alweer af hebt kunnen spreken met je donor, wel geweldig dat hij dat toch maar steeds weer voor je wil doen. Je boft hoor!
    Het soort kinderen dat de nanny “temt” in haar programma’s zien wij bij ons op school ook voorbij komen :$. Ik vind het altijd zo herkenbaar als ik zie hoe die kinderen zich gedragen. Het is een hele uitdaging en geeft inderdaad heel veel voldoening als je wat met deze kids weet te bereiken. Ik geloof er echter niets van dat de nanny dit in zo’n korte tijd, als het programma suggereert, voor elkaar krijgt. Zo’n verandering kan wel hoor maar duurt echt wel wat langer dan een paar weken! Maar op televisie kan natuurlijk alles (ahum).:p

Hier dus vandaag ook weer aan de slag gegaan. Inderdaad zoals Xon ook al zei is het toch wel leuk om alle collega’s weer te zien en spreken. De drempel van “weer beginnen” is genomen en ik heb er nu ook wel weer zin in. Alleen duurt het bij mij nog een dagje langer voor ik mag/kan starten. Ben zeer benieuwd naar mijn nieuwe klasje. Heb van de meeste kinderen wel een goed individueel beeld maar hoe dat met elkaar samen in een groep gaat uitpakken is toch altijd weer een verassing. Het beloofd in ieder geval een pittig klasje te worden dus hoef ik me niet te vervelen komend schooljaar.;)

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, fluoride is behoorlijk slecht voor je...... in amerika kun je bijna geen tandpaste met fluoride meer krijgen. de effecten op je tanden zijn ook twijfelachtig. vroeger was men er van overtuigd dat het goed was voor je tanden, maar daar komt men van terug. vandaag geen fluoride meer voor mij sinds ik zwanger ben.

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boudicca...ja heerlijk in de tuin bezig geweest,wat een heerlijk weer vandaag!

@Xon: jammer dat je vandaag niet van de zon kon genieten.Wel typisch altijd he,als de vakantie voorbij is,dan begint het mooie weer!

Ik ben nog werk zoekende.Ik werkte bij de thuiszorg.Maar heb mijn werk opgezegt,toen ik bij mijn vriend introk.Ik deed ook veel schoonmaak werk bij bedrijven in de avonduren,maar dat is vrij zwaar werk en aangezien ik tijdens mijn zwangerschappen bekkeninstabiliteit opgelopen heb,en nu weer bezig ben zwanger te worden,lijkt het me niet zo,n goed plan om het schoonmaakwerk in te gaan!
    Maar het valt niet mee om werk te vinden,ik heb enkel MAVO en ze vinden me al snel te oud:(

Maar ik verveel me niet hoor thuis,je mist alleen collegas om je heen.je sociale leventje word toch opeens klein.

11. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Boudicca, ik bel zakelijke klanten dus dat is al wel anders hoor en drammen daar doe ik niet aan, nee is nee bij mij. Ze willen natuurlijk wel dat je gaat drammen maar ik heb al gezegd dat dat niet mijn stijl is en dat je daar ook niets mee bereikt dan behalve boze klanten aan de lijn. En ja het werk op zich is echt geestdodend maar de sfeer op het callcenter is echt geweldig, er wordt veel gelachen en gezwetst hahaha. Jij ook weer aan het werk dus na een lange vakantie?? Zal niet meevallen denk ik, s6 maandag....

Xon, ook lekker aan het balen dat je werk weer is begonnen?? Kan me er met deze mooie dag ook wel iets bij voorstellen hoor, maarja helaas houdt de vakantie altijd weer een keer op. Wel fijn dat de directrice begrip toonde voor je situatie, misschien dan wat makkelijker als je naar een afspraak moet in het ZH ofzo?? Nou jij ook veel s6 weer maandag....

Hoop, tja het valt ook niet mee hoor om werk te vinden, ikzelf heb ook altijd bij de thuiszorg gewerkt met daarnaast in de avond kantoren schoonmaken maar door mijn hernia kon ik dat niet meer doen vandaar dat ik nu in een callcenter beland ben, maar dat werk moet je wel liggen, Je kunt ook altijd klantenservice doen, dat is wat makkelijker dan wat ik nu doe. Ik heb zelf bij de klantenservice van Menzis gewerkt, wel druk maar ook erg leuk en de mensen bellen jou dus ze willen met je praten hahaha das bij mij altijd maar de vraag, maar dat vind ik dan wel weer een uitdaging....S6 met het vinden van een baan. In breda zit trouwens ook 1 van onze callcenters, grappig......

Justme, wat raar van die fluoride heb er idd ook nog nooit iets over gehoord dat dat niet goed zou zijn voor je tanden ofzo. Ook niet van de tandarts ofzo, maar zou best kunnen hoor, is net als dat ze altijd zeiden dat vruchtensap en fruit zo goed voor je waren, ja behalve voor je gebit dan......

Mees, waar ben je nou?? Nonstop aan het klussen???:p:p:p

Liefs sillysa

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hé meiden, even een kort berichtje van mij (nee, Syl, we waren niet non-stop aan het klussen...hihihi.....:D We hadden gisterenavond een bruiloft en we waren overdag naar De Efteling geweest wat op 10 min. afstand van het hotel en bruiloftlocatie was.
    Gisterenavond toch even snel alles van jullie bijgelezen, maar het internet was zo traag hier. En dat voor 10 euro per dag!:x Ik denk dat nu iedereen nog op een oor ligt, want nu is het sneller dan gisteren. Dus om toch nog even het gevoel te hebben dat ik die 10 euro echt benut hebt, even kort verslagje.
    Gisteren dus prachtig weer en dus naar de Efteling. Ons zoontje had de tijd van zijn leven in het sprookjesbos, waar hij zijn ogen uitkeek.
    Ons zoontje presteerde het alleen, om op de terugweg naar de uitgang, weer in een vijver daar te vallen. Alweer, want dit is de tweede keer al in 2 maanden (wat voelde ik me een slechte moeder:)). Hij was in de speeltuin geweest, die er vlakbij was en we wilden weggaan. Hij liep braaf mee (zij het onder licht protest), maar ineens draaide hij toch om en liep terug. Dus ik draaide al om om hem op te halen, toen hij ineens een (tussenliggend) perkje instoof recht op de vijver af. In eerste instantie sta je erbij te roepenen denk je, dat doet hij toch niet, hij zal toch wel zien dat het een vijver is. Dus ineens dat besef: kut, nee,:$ hij loopt er zo in. Dus mijn man over een hekje heen gesprongen, ik door de planten, struiken heen proberen te rennen en we wilden hem nog net grijpen toen hij er zo instapte.
    Mijn man er achteraan, dus ook tot halverwege zijn onderbeen zeiknat. Ons zoontje droop van het water en was helemaal bedekt met kroos.
    Daar sta je dan. Gelukkig kwam er net een medewerker aan en die zei dat we wel even naar de EHBO konden. Dus daarheen, onder de douche daar (ze wilden zelfs de kleertjes wassen en hadden een reservesetje kleding klaarliggen). Wat een service! Maar we hadden nog wat extra's bij ons, dus na 10 min. schoongewassen richting auto en naar het hotel.
    Mijn man en zoontje in bad en ik ondertussen de schoenen met de fohn drooggemaakt die in de badkamer hing, want die moest hij die avond nog aan. Mijn man had gelukkig nog een paar extra schoenen meegenomen.
    's Avonds naar de bruiloft gegaan, waar mijn zoontje een wereldavond had. Er was veel muziek en hij danste met iedereen die hij zag. Stilletjes was ik toch wel heel erg trots op mijn kleine mannetje.:p
    Voordeel van al dat gedans was wel dat hij zo bekaf was, dat hij 's avonds makkelijk in slaap viel (en dat op een vreemde locatie).
    Nu al wel om half 8 wakker. En even snel mijn duur betaalde internettoegang benutten (om niet het idee te hebben dat het weggegooid geld was).
    Straks lekker (uitgebreid) ontbijten en weer terug naar huis. En dus einde aan ons 'mini-uitje'.
    Klusronde is nu officieel voorbij, dus maar weer plaatsnemen op de wachtbank. Verwacht alleen weinig ervan deze maand, maar goed dat weten we pas over een dag of 10 officieel.
    Ik heb heeeel snel alles bijgelezen en reageer zo snel mogelijk weer als ik thuis ben!

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oooh sneeuwmees was dat gisteren dat feest en jullie uitje! Ik miste je ook al namelijk. Jemig dat je zoontje wéér in een vijver is gevallen! (of ja, gelopen dus) Ze kunnen soms gewoon zo snel zijn, maar goed dat jullie vlakbij waren. En gelukkig genoeg andere kleren bij! Maar verder klinkt het alsof het erg gezellig en geslaagd was. En je moet je geen slechte moeder voelen, denk dat het iedereen kan overkomen.

Jij ook weer op de wachtbank dus. Het lange wachten kan weer beginnen ;) Ik heb er trouwens helemaal geen slecht gevoel over bij jou deze maand. Denk dat je wel eens goed hebt kunnen zitten qua timing hoor. Maar ja ik weet het ook niet, zit zelf nu ook weer helemaal te twijfelen en het wachten duurt zoooo lang. Ik heb stiekem vanmorgen al dat testje gedaan maar hij bleef omo-wit helaas. Maar ja, het zegt nog niet veel natuurlijk, het kan ook nog veel te vroeg zijn geweest. Nu ga ik écht wachten tot mijn nod (en noooooit meer vroeg testen!:cool:)

14. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Hier temp van 36.99 en alweer 9 DPO, dus nog paar dagen afwachten en dan weet ik of ik afspraak moet maken voor HSG.

Gistermiddag zouden zoontje en ik even ongeveer 2 uurtjes bij manlief kijken, maar dat is van 13.30 tot 20.30 geworden.
    Kleine vond het helemaal geweldig bij papa op de trekker (mama nog boven op de aardappelrooier aan het werk met goede kleren) en toen hebben we een Happy Meal en voor mij wat gehaald. Want na het eten moest ik 1 van de mannen mee terug nemen.
    Toen we terugkwamen stonden wat buurtjes buiten (waaronder ook ons zieke buurmeisje), Juarno heeft nog even met haar en nog 2 buurkindertjes gespeeld en wij nog een bakkie koffie.

Dus al met al een lang, druk, maar vooral een leuk dagje gehad.

Nu eerst eens kijken of ik zo voor zoontje badje kan maken en hij nog even lekker buiten kan badderen.

Geniet nog maar even van het weer, want het is later op de dag/nacht weer gebeurd.

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Waar is iedereen? Van het mooie weer aan het genieten? :cool:

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: het is hier inderdaad prachtig weer en waarschijnlijk weer de laatste dag, want morgen wordt er al weer onweer e.d. voorspeld. Voor jullie zijn deze temperaturen heel normaal, maar wij gaan er dan inderdaad speciaal van genieten, omdat het steeds maar zo snel weer voorbij is.
    Het uitje was inderdaad gisteren. Ik moest normaal op vrijdag werken, maar omdat mijn man nog last van zijn rug had, hoefde hij donderdag nog niet te werken. Dus kon ik mijn werkdagen omruilen, zodat we gisteren de hele dag vrij hadden. Dus eerst naar de Efteling toe (met dus dat incident van een nat zoontje en man) en daarna naar het hotel. 's Avonds wat televisie gekeken, McDonaldje gepakt en toen allemaal omgekleed en naar de bruiloft gegaan.
    Ons zoontje is gek op muziek en er was een dj die van alles draaide (ook K3), dus hij liep al de hele tijd te swingen, tot vermaak van iedereen. Ja, dan kan je alleen maar glimmen van trots :p als mensen jouw kindje zo leuk vinden. Later gingen er een heel stel tegelijk dansen en hij stond er gewoon bij mee te swingen. Heel aandoenlijk.
    Alleen was daar een klein trapje waar hij de hele avond op en af ging (en ik dus ook de nodige keren). Ik had enorm onhandige schoenen aan en eigenlijk op de weg erheen had ik al pijnlijke voeten (en wist ik ineens weer waarom ik ze eigenlijk nooit aanhad). :(
    Ik was dus wel blij dat we naar het hotel terugkonden en kon niet wachten om die schoenen uit te gooien.
    Ons zoontje viel al vrij snel op ons bed in slaap en ik heb toen gewoon bij hem gelegen. Mijn man is nog even terug gegaan naar het feest en kwam om half 1 weer terug.
    Vanmorgen weer vroeg wakker, lekker uitgebreid ontbeten en nog wat in en om het hotel rondgelopen (wat foto's van elkaar gemaakt) en weer terug naar huisgereden.
    Ons zoontje was punt aan en is op weg naar huis alweer in slaap gevallen en heeft vervolgens hier nog in zijn eigen bedje ruim 2,5 uur geslapen.
    De was vol met kroos is weer gedraaid en hangt weer buiten en de boodschapjes zijn weer gedaan, dus weer terug tot de orde van de dag.
    Ben erg benieuwd hoe het deze maand met je gaat. Nog steeds van die hoopvolle klachtjes? En 4 dagen NOD kan nog te vroeg zijn, dus wie weet wat voor een test je zult hebben over een paar daagjes. Lastige dagen altijd die laatste dagen tot een NOD, of niet? Ik duim voor je, hoor!
    @Xon: zo je donor is weer van de partij deze maand? Fijn dat hij weer kan op de momenten dat het nodig is. Moest je nu nog naar die KID-kliniek voor een afspraak? Of sta je nu gewoon op een wachtlijst en krijg je bericht als je aan de beurt bent?
    Fijn dat je directrice begrip heeft getoond! Geeft toch een prettiger gevoel als je weer wat moet plannen en zij er in ieder geval begrip voor heeft. Ik heb bij mij op het werk steeds het idee dat er op me gelet wordt, zo van wanneer zou het weer raak bij haar zijn. Ze kunnen natuurlijk wel op hun vingers natellen dat je 'bezig' bent voor een kindje. Dat vind ik wel vervelend.
    Donderdag lag ons hele netwerk plat door een stroomstoring. Onze telefoons zijn er aan gekoppeld, dus we konden eigenlijk helemaal niets doen. Een collega had het idee opgevat om een fles wijn los te trekken (om 14.30 uur!!):$. Dus natuurlijk gelijk de ogen op mij gericht, omdat ik geen wijn wilde. Ik kon een van mijn collega's horen denken. Maar ik drink nooit wijn (en zeker niet als ik nog moet werken en autorijden). Gelukkig redde een oudere collega (die me al heel lang en heel goed kent) me uit de brand dat ik nooit wijn drink.
    Maar ik hoorde de collega's bijna even denken. Zou het.....?:)

Nou, ik brei er even eind aan. Mijn man moet vandaag voor het eerst weer werken na ruim een week met zijn rug thuis gezeten te hebben. Dus ik ga even iets te eten regelen. Spreek jullie vanavond weer.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Waar zijn jullie toch? Moet ik nu maar op mijn eigen topics gaan reageren....hihihi....
    Maar goed, geeft me wel de kans alles even grondig terug te lezen wat jullie gisteren gekletst hebben. Nu dus weer even mijn dagelijkse geheugentraining. Hoop dat ik niemand vergeet.
    @Jes: mooi dat de echo goed was. Fijn dat jij zo vaak echo's krijgt. Ik vind die tijden die soms tussen de echo's zitten zo lang en dan begint inderdaad die onzekerheid weer te knagen. En die schoonzus. Kan me voorstellen dat zo iemand je nekharen overeind laat staan. Ik heb een kennis die zo hysterisch zwanger is. Haar hyves lijkt een zwangerschapspagina op zich en alles weet ze beter. Nu kreeg ik een mailtje van haar dat ook zij vanaf nu voor een tweede gaan en dat het leuk zou zijn weer samen zwanger te zijn. Ik houd nu al mijn hart vast.
    @Guap: ik neem je geen bemoeizucht kwalijk, hoor. Waardeer het dat we altijd met elkaar meedenken en we leren toch alleen maar van elkaar. Op zich is het niet structureel dat mijn zoontje uit bed komt (al lijkt dat zo omdat hij toevallig net een onrustige week heeft gehad en ik het natuurlijk ook alleen maar hier meldt als het zo is). We boffen eigenlijk enorm met een goede slaper. Als hij om 8 uur 's morgens wakker is, dan merken mijn man en ik al op dat hij 'vroeg' wakker was. Terwijl we beseffen dat er veel ouders zijn die er dan al 1 of 2 uur op hebben zitten elke ochtend.
    Het gaat met hem met name 'mis' als hij in de middag te lang doorgeslapen heeft, of zoals die bewuste dag zijn middagslaap grotendeels gemist heeft omdat een buurmeisje heel onverwachts kwam spelen. Dus zijn middagslaap schoot er een beetje bij in (hij was natuurlijk helemaal hyper). Dus hij sliep later en ook weer korter dan hij normaal doet. En zeker als hij dan zo druk is geweest, dan kunnen we min of meer verwachten dat hij er 1 keer uit komt. We halen hem dan altijd even kort uit bed en brengen hem na 5 of 10 min. weer terug. Meestal gaat dat goed, alleen afgelopen donderdag niet. Maar fijn dat je mee denkt en tips hebt. Mocht het inderdaad vaker gaan voorkomen, dan stuur ik je zeker een pb!
    @Hoop: wat jammer dat je momenteel zonder werk zit, maar zo'n groot gezin is volgens mij al druk genoeg. Vraag me wel eens af hoe jullie dat toch allemaal klaarspelen. Als ik al zie hoe de wasmachine hier met 1 kind en een man soms al overuren draait. Hoop dat je, uiteraard na de geboorte van je 5e kindje, weer een leuke baan mag vinden (en wie weet wel eerder, want volgens mij zijn mensen van de thuiszorg toch erg hard nodig).
    En als je onder de mensen wilt komen, kun je toch ook vrijwillig helpen in een bejaardentehuis of verpleeghuis. Mocht je dan zwanger raken en complicaties van je bekken krijgen, kun je daar ook makkelijker mee stoppen als dat je een echte baan hebt.
    @Lyanna: hoe is het nu met je buurmeisje? Zijn ze al gestart met de behandeling? Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad in het ziekenhuis. Hoop dat het snel een goed resultaat mag hebben.
    @Syl: kan me voorstellen dat je bekaf bent na zo'n dag zitten kletsen aan een telefoon. Mijn man is een echte beller, hij belt iedereen op om te feliciteren, om te vragen hoe het gaat enz. Het is net zo'n oud-wijf met dat geklets van hem. Maar ik merkte aan hem toen hij in zo'n callcentre werkte dat hij helemaal geen behoefte meer had om zijn vrienden en kennissen nog te bellen als hij uit zijn werk kwam. En omdat hij dus door mensen met storingen e.d. gebeld werd, en dus behoorlijk wat boze mensen aan de lijn had, praatte hij enorm in zijn slaap 's nachts. Ik zei wel eens de volgende morgen dat hij wel dubbel betaald mocht worden omdat hij 's nachts ook gewoon doorwerkte.;)
    @Justme: tandpasta zonder fluoride? En ik altijd maar juist naar tandpasta MET fluoride zoeken. Omdat ik altijd dacht dat het zo goed zou zijn. Sla ik weer de plank mis! Ik zie dat jij ook al als een speer gaat richting de 11 wkn. Weten je collega's het nu ook al, of alleen je leidinggevende. En weer positiekleding gekocht? Kun je al wat zien?

Verder niets te melden. Ga zo een beetje opruimen. Mijn zoontje lag er gelukkig lekker op tijd in, dus kon ik weer even lekker wat schade in halen met mijn laptopje. Nu nog even wat uitzendingen gemist opzoeken om terug te kijken. Mijn man is aan het werk. Heb hem net even gebeld hoe het met zijn rug ging. Ging eigenlijk opvallend goed, dus hopelijk hebben we het ergste gehad.

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Grrr net een heel verhaal getypt en dat was in een klap weg!

Sneeuwmees: fijn dat het met je man de goede kant op gaat! En dat van die schoenen, héél herkenbaar hihi!
    En wijn drinken overdag op het werk? Weet ook niet of ik dat zou doen, maar begrijp dat dan gelijk alle ogen op je zijn gericht. Vervelend!
    Leuk dat je zoontje zich zo heeft vermaakt en kan me helemaal voorstellen dat je dan zo trots op hem bent!

@Jes: fijn dat je echo goed was! En inderdaad fijn dat je tussendoor een echo krijgt. Kan me voorstellen dat het zo lang duurt anders. En wat irritant die schoonzus!

Ik heb nog wel wat hoopgevende kwaaltjes. Voornamelijk honger met hoofdletter H, maagzuur, pijnlijke, gezwollen borsten en pijn in mijn rug. Ik voelde ook van alles in mijn buik vandaag maar toch minder het ongesteldheidsgevoel zoals gisteren. Ik weet het echt niet hoor. Het kan alle kanten op.
    Vorige maand had ik een cyclus van 29 dagen en dat was vrij kort voor mij, want voor de miskraam was het toch wel steeds 30 of 31 en zelfs een keer 32 dagen. Nu is woensdag pas dag 30 dus misschien (hopelijk!) dat het dus inderdaad nog te vroeg was vandaag.
    Maar ik ga geewoon braaf afwachten nu!

Wat ik wel opvallend vind, is dat ik ineens veel last heb van pijn in mijn polsgewrichten. Ik heb dat af en toe sinds ik vorig jaar een antibioticum heb gebruikt waar ik niet goed op reageerde (tenminste ik heb het idee dat het daar van is gekomen, is nooit bevestigd) Ik heb er soms last van als ik te veel heb gedaan maar deze week heb ik dus juist rustig aan gedaan. Nu vraag ik me of, het iets hormonaals zou kunnen zijn?

Nou ik ga lekker slapen. Hopelijk zijn er morgen weer meer van de partij hier! Welterusten!

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sillysa: ik denk niet dat dat wat voor mij is,werken bij een callcentre.Ik heb geen goede telefoonstem en het ligt mij denk ik niet zo.Het liefst ga ik weer de thuiszorg in,maar we solliciteren gewoon door.Vermaak me prima:)

@Mees: tis idd erg stil hier.Maar tis zo warm,iedereen zit nog buiten denk ik.
    Fijn dat je zo,n leuk uitje gehad hebt.Wij zijn pas ook bij de efteling geweest..is altijd leuk,maar ik durf nergens in haha.

Ik heb idd genoeg werk in huis,ik was me idd rot.heb iedere dag wel 4 wassen liggen En strijk:(Genoeg te doen! Gisteren en vandaag de tuin gedaan,alles is weer netjes.Lekker op de motor getourd:)
    Nu even achter de pc,maar tis erg stil hier.

20. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal,
    Ja was wel een beetje stil hier gisteren, denk dat iedereen van het mooie weer aan het genieten was.
    Heb wel nog gekeken maar had zelf niet zoveel te vertellen.
    Lekker stuk gefietst samen met mijn moeder en schoonzus naar een winkel voor mijn verjaardagscadeautje en ook geslaagd.
    Wel jammer dat je als volwassene toch nooit meer dat spannende verjaardagsgevoel hebt, van niet meer kunnen slapen 's nachts, heel vroeg wakker worden en niet te weten wat je ging krijgen en dan al die pakjes die je dan mocht openmaken, hahaha.

Mees, wat een verhaal weer van je zoontje, ik zag het helemaal voor me, je man tot aan zijn knieen in de sloot, met natte broek en schoenen.
    Was je zoontje wel geschrokken? Of vond hij het juist wel leuk.
    Hij was er in ieder geval niet zo van onder de indruk dat hij 's avonds nog van slag was, hahaha, zo te horen heeft hij zich daar ook prima vermaakt.
    Het klinkt alsof het gezellig was in ieder geval.

Jeetje woensdag ben ik jarig, is een goede dag, dus wie weet ;) !!

Hoop ik heb tijdens mijn studie ook altijd in thuiszorge gewerkt, vond het altijd wel leuk.
    Je bent onder de mensen, ze zien je graag komen, ook al had je er ook altijd wel enorme zeikerds bij.
    Ik viel dan in voor de mensen die op vakantie waren, dus je kreeg dan de hele tijd te horen 'mijn vaste hulp doet het altijd anders'. Hahaha.
    En sommige mensen waren dan zo blij dat er eindelijk weer eens iemand was, dat ze zo achter je aan bleven lopen om met je door te kunnen praten. Dat schiet niet op.

Morgen weer voor eerst aan het werk, best raar weer.
    Heb vrijdagavond tot half 1 zitten werken en gisterochtend vroeg om half 8 weer verder, zo kon ik gisteren overdag nog een beetje genieten van het mooie weer.
    Maar vandaag weer druk aan de gang.
    Dinsdag naar de kliniek voor 2e afspraak.
    Ga in ieder geval proberen aan te dringen op IUI.

Fijne dag, misschien breekt zonnetje nog door!

Deel Deze Pagina