wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ik schrok me (even) rot omdat jij het over een verjaardagscadeautje had en ik dachtje verjaardag vergeten te zijn. Ik dacht dat jij 2 september jarig was (of was dat nu je NOD-dag). In ieder geval hart zit na verzakking weer op z'n plek en zie dat ik nog een paar dagen heb om je op tijd te feliciteren.
    Merk zelf ook dat ik mijn verjaardag minder belangrijk vind. We hebben dit jaar daarom een uitgebreid feestje gegeven, omdat ik 40 werd en het wel eens tijd vond weer even die spanning te voelen van al die visite e.d.
    Jij dus weer een drukke week voor de boeg, werken en weer naar het ziekenhuis op en neer.
    Ik moet morgen ook weer werken. Mijn collega komt morgen weer terug van vakantie en moet zeggen dat ik weinig zin heb om haar weer te zien. Ze was eerst mijn beste vriendin, getuige op mijn huwelijk, maar heeft me na mijn zw.verlof toen erg lullig en onbeschoft behandeld. Heeft me erg veel pijn gedaan en we hebben een enorme ruzie gehad vorig jaar. Daarna werken we gewoon samen, maar wat mij betreft is de vriendschap duidelijk voorbij. In principe voor het werk, werkt het, maar daar heb je ook alles mee gezegd. Het vertrouwen van mijn kant is compleet weg en ben en blijf continue op mijn hoede.
    Ze was nu dus 3 weken met vakantie en ik moet zeggen dat ik dat best lekker vond. Maar ja, vanaf morgen is de rust weer voorbij (in die zin) en merk dat ik er nu al weer een beetje tegenop zie om weer met haar in een kamer te zitten.
    Maar goed, we zien wel. Een kindje werkt wat dat betreft erg relativerend, want je beseft ineens dat werk maar bijzaak is en je kindje veel belangrijker is.
    Je had het over IUI, betekent dat dat je dat toch met je huidige donor wil gaan proberen?
    @Hoop: het was gisteren inderdaad lang warm. Heerlijk weer voor een toertochtje, leek me. Al ben ik zelf geen motor-rijder. Hoop dat je snel weer leuk werk mag vinden, maar hoor het al, dat jij (als het niet zo mocht zijn) je ook prima vermaakt. Jemig, 4 wassen per dag. Ik durf gelijk niet meer te klagen over mijn berg was, wat een mini-bergje is vergeleken bij die van jou.
    @Maureen: hoe is het met jou? Hoe is het gesprek met je vader verlopen?
    @Dominique: denk ook heel veel aan jou? Wou dat ik iets voor je kon doen. Hoe is het nu met je?

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, we waren denk ik allemaal buiten van de zon aan het genieten..... wijn drinken op het werk, dat doe ik nooit! ik ben ook altijd met de auto dus altijd een excuus!

@jeetje, wordt weer spannend meid!

@xon, succes met werken morgen!

mijn collectie positiekleding begint beetje vorm te krijgen, maar moet nog veel basics hebben...... overal waar uitverkoop is, daar ben ik te vinden!! ik kan mijn eigen kleding nog aan, dat scheelt dus. een paar collega's weten het onderhand, maar het gros nog niet. die vertel ik het pas na een goede nekplooi meting.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: heb je nu 15 september ook gelijk de nekplooimeting? Ik heb zelf maar weinig echte positiekleding gehad. Ik had van een Egyptische vriendin een zomerjurk gekregen die heerlijk wijd viel en lekkere stof was, wat heerlijk droeg. Toen ik zwanger was, was het een hele warme en lange zomer, dus mijn man zei wel eens dat hij mij in die jurk kon uittekenen. Heb ook lang een soort van pyama-broek gekocht. Ik stond altijd steevast in een winkel aan de elastieken band te trekken hoe rekbaar die was. Ik vond toen een pyama-setje met een zwarte wijdvallende broek en een truitje erbij. Dat truitje heb ik nooit gedragen (maar moest ik erbij kopen omdat het een set was). Die broek zat ook heerlijk en heb ik tot het laatste moment kunnen dragen. Ik hield enorm veel vocht vast en heb eigenlijk toen van mei tot de geboorte 3e week september op croque teenslippers gelopen, omdat ik nergens meer inpaste. Zei wel eens tegen mijn man dat ik me geen raad zou weten om in de winter zwanger te zijn, omdat ik dan niet mijn zomerjurk en croque teenslippers aan zou kunnen.
    @Jeetje: klachtjes zoals honger, klinkt inderdaad hoopvol. Ik hoop het zo voor je dat het raak mag zijn. Dus nog even een paar daagjes heel hard duimen voor je. Had je nog een voorraadje kruidvat-testen mee uit Nederland genomen? Als ik iets toe moet sturen, dan moet je het maar zeggen, hoor!

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ja, volgende week donderdag is de dag voor ons..... best spannend hoor! ik ga de winterperiode in he, dus zal iets meer nodig hebben dan een heerlijke jurk...... en wil er ook gewoon leuk uitzien. heb het laatste jaar niet zoveel nieuwe kleren gekocht met het idee dat ik niet wist hoe lang ik nog 'gewone' kleding aan kon. nu mag ik dus los!

5. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Wat een heerlijk weer was het gisteren toch zeg!! Lekker wat vrienden uitgenodigd en heerlijk gebarbequed (ofzoiets hahaha) lekker borreltje erbij, kon nu mooi met die rooie duivels. Daarna met vriendin nog ff naar de film geweest, Final Destination in 3d hahaha wat een f***film, maar het was wel gezellig. Toen weer terug naar mijn huis waar onze mannen al niet meer wisten wat voor en achter was hahaha, nog een malibu'tje gedronken in de tuin en toen zijn ze naar huis gegaan. Echt supergezellie, was ook laaste barbeque van het jaar denk ik.....

Mees, klinkt gezellig allemaal meid, zo te horen hebben jullie het prima naar de zin gehad dit weekend. En dan ook nog zulk mooi weer erbij, lekker toch?? Nou jij heel veel s6 op de wachtbank.

Jeetje, ja het klinkt allemaal spannend hoor!! Maar wat je ook zegt het kan alle kanten op, ik hoop het echt voor je!! S6 nog even meid...

Xon, ik hoop dat je snel ook met de kliniek verder kunt, misschien dat het dan toch gaat lukken meid, en s6 met werken morgen!!

Justme, leuk he al dat shoppen naar positiekleding?? Ik heb het zelf helaas niet nodig gehad en ik vind het heel leuk, maar kon gewoon mijn eigen kleren blijven dragen pas de 8e maand werden die wat te krap....Vind je het al spannend de nekplooimeting??

Allemaal een dikke knufffff van mij,
    Sillysa

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    #1806 JeetjeB, 4 sep 2011
    Laatst bewerkt: 4 sep 2011
    Mees: ik zie het zo voor me, in zo'n lekkere jurk en met van die croques! Ik moet er zelf niet aan denken om in die hitte hoogzwanger te zijn, doe mij maar de winter!
    Ik heb nog twee van die clearblue digitale liggen zonder indicator. Op Schiphol gekocht bij Etos, jammer genoeg zit daar geen kruidvat anders had ik inderdaad even ingeslagen! Maar in ieder geval geen gedoe met tuurstreepjes zo! Als ik het volhou test ik echt pas woensdag (als ik dan nog niet ongesteld ben) Zou mooi zijn op Xons verjaardag!
    Nu ook weer erg last van maagzuur. Bah zeg. Maar ik heb dat wel vaker dus het hoeft niets te zeggen.

Xon wat lekker zo'n tochtje met je moeder en schoonzus. Ik mis fietsen heel erg! Misschien dat ik wel ooit een fiets aanschaf, maar vind het eng om hier te fietsen, helemaal omdat ik niet goed zie.
    En al een cadeautje gescoord, mooi! Wat is het geworden?
    Succes met de eerste werkdagen weer, even erin komen!

Justme: leuk toch om overal wat positiekleding te scoren! Je kunt het maar vast hebben. Ik heb toen ik net zwanger was ook twee shirtjes gekocht waar meer ruimte in zat voor een grote buik en die draag ik nu nog vaak thuis want die zitten zo lekker (en wie weet brengen ze geluk!)

Hoop: jemig vier wassen per dag! :$ Jij blijft wel bezig inderdaad. Ik ben niet zo'n wasser en de wasmand puilt dus ook regelmatig uit hier om over de strijk nog maar te zwijgen ;) Zal ik toch wat verandering in moeten brengen ben ik bang! Hoop ook dat je leuk werk vindt, maar ik zie bij mijn zusje en mijn man dat het niet meevalt.

Nou, fijne zondag allemaal! Ben ook benieuwd hoe het met de rest is. Laten jullie nog wat horen? Ik kom laterr natuuuurlijk wel weer spieken. Ben aan het werk en dan weten jullie het wel :p

7. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Ja dus hahaha ons bericht was tegelijk.....

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ja, vind het wel spannend hoor, die nekplooi meting. maar we gaan er gewoon vanuit dat alles goed is, zorgen maken kan altijd nog (zei ze heel stoer......)

9. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Sneeuwmees, als het IUI (en zelfs IVF) gaat worden zal dat met zaad gebeuren van een onbekende donor bij hun uit de voorraad, hahaha.
    Dus helaas niet met mijn eigen donor.
    Ik heb het de vorige keer nog voorzichtig gevraagd maar hij was er idd niet voor in (overigens gaan er dan nog 6 maanden overeen voordat zijn zaad dan helemaal gekeurd is, dus dat is veel te lang!).

10. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh ja en jeetje, het is een mooie hanger geworden van mijn broer en schoonzus met een tuquoise(schrijf je dat zo?) steen in zilver, en van mijn ouders een bijna bijpassende ring met steen.
    Ik ben gek op dat soort sieraden, en vind de betekenis van zo een steen ook altijd leuk.
    Geloof er niet meer zo in want draag al jaren de maansteen, maar tot nu toe nog geen resultaat.
    Maar vind het gewoon mooi.
    Daarvoor moesten we naar zo een tingeltangelboeddha winkel, heerlijk kan er heel lang rondlopen (heb zelf ook een mooie grote boeddha in huiskamer staan).

11. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Wat was het gisteren heeerlijk weer zeg. O ik heb er echt van genoten. Maar jullie allemaal wel denk ik. Eergisteren ben ik alleen naar 't strand gegaan. Was ook lekker weer. En heerlijk pootje baden. Zitten lezen. Over de zee uitgekeken en de lucht opgesnoven. Voelde me wel alleen maar was heerlijk en ik bedacht me positief dat het wel eens mijn laatste zomer alleen kon zijn. Nouja 'zomer', 'zomer'....

Gisteren met een vriendin de stad in. Lekker op de dam gezeten. Ook 'n dakterrasje gepakt. Later uit eten. Nog wat gelopen en nog wat gedronken ergens anders (ik natuurlijk alleen sapjes). Was ook heerlijk. Het was tot laat in de avond erg warm.

Verder nog geen gesprek met m'n vader gehad hoor. Ik heb het maar even zo gelaten. Ben ook wat rustiger en positiever. Ik probeer alles te rekken tot vrijdag aanstaande wanneer ik mijn echo gehad heb. Zo ook het gesprek met mijn ex. Wat wel moeilijk was om uit te stellen. Maar het is me tot nu toe gelukt. Al heb ik hem wel min of meer verteld dat ik vrijdag met 'm wil praten en eerst naar 't ziekenhuis moet en niet daarvoor het er over wil hebben. Hij weet het al. Zei 'n paar dagen geleden ook dat hij weet dat ik hem veel moet vertellen en dat ik zo cryptisch was steeds. Wat niet zo is maar hij kent me gewoon te goed.

Hoe gaat het hier met jullie dames? Ik las iets over de man van de moeder van Lyanna. Dat is schrikken zeg. Hoop dat het toch weer goed gaat met hem. Wat heb ik nog meer gelezen...Sneeuwmees die lekker naar de Efteling geweest is maar wiens zoontje weer een vijver instapte. O en die heerlijk heeft staan dansen. Heel schattig. Verder Jeetje die toch echt steeds hoopvoller klinkt. Spannend hoor. Hoop het echt voor je. Xon 2e afspraak bij de kliniek. Ook spannend hoor. Ben benieuwd wat je te horen gaat krijgen over wanneer je mag beginnen met IUI. En misschien vind je het niet leuk dat ik 't zeg maar soms denk ik dat jij en je donor niet matchen. Hoop natuurlijk van harte dat ik ongelijk heb hoor. En had ook vaak wel goede hoop, vooral de laatste keer. Maar misschien maar snel met IUI starten. Nog liever dat het niet nodig is daarmee te starten omdat het tóch daarvoor al raak is. Gun het je van harte. En bijna jarig. En jij en Boudicca weer aan het werk morgen. O nee Boudicca overmorgen pas door afspraak natuurlijk.

Justme: Wat lijkt 't allemaal snel te gaan. Dus jij hebt ook 15 september een echo en dan dus meteen nekplooimeting? Nou dat is dus na volgende week. En wat leuk al positiekleding kopen.

Dominique hoe gaat het met jou? Heel veel sterkte gewenst en ik blijf toch hopen dat je blij verrast wordt aankomende week.

Nou dames fijne rustige zondag gewenst. Jammer dat 't vandaag over is met 't mooie weer. Maar misschien breekt het zonnetje toch nog door. Al ga ik straks in de bieb zitten werken.

Liefs

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: goed te horen dat je je al weer wat positiever voelt. En lekker aan zee zitten uitwaaien en pootjebaden. Benijd je, hoor! En de week is zo voorbij en dan heb je eindelijk zekerheid (en kan het echte genieten beginnen). Jammer dat je je vader nog niet gesproken hebt, maar snap dat het daarvoor ook het moment moet zijn en als je dat nog niet voelt, kun je het beter eventjes uitstellen. Als je er maar voor oppast dat de drempel dan niet steeds hoger wordt.
    En het is toch alleen maar fijn dat je ex al vermoedens heeft. Dan komt de klap niet zo hard aan als je straks met hem praat, toch?
    @Xon: ik had iets te snel gelezen, want je schreef inderdaad dat je voor de tweede keer naar de kliniek ging (en ik ging er vanuit dat je naar het ziekenhuis moest voor follikelmetingen e.d. en dan op IUI aan wilde dringen. Jammer dat je donor nog steeds niet overstag gaat, maar begrijp goed dat je verder wil en ervoor kiest om dan maar via een kliniek verder te gaan met een anonieme donor. Succes dus a.s. dinsdag!
    @Syl: lekker zo'n nazomeravond en barbequen met je vrienden en nog een filmpje toe ook. En ach, als je het gezellig hebt, maakt het niet uit wat voor een film je ziet, toch?
    @Justme: herkenbaar met je kledingprobleem. Ik heb dat ook al heel lang. Dat ik eigenlijk niet meer te veel geld wil investeren in allemaal kleding in de hoop dat die ik snel niet meer aan zal hoeven. Ik had dat al 2 jaar geleden en toen tijdens mijn zoontjes zwangerschap koop je ook meer ruime kleding omdat het lekker zit op dat moment dan dat het echt mooi is. Daarna zit je nog in zo'n fase dat je natuurlijk nog borstvoeding geeft (en dus liever een blouse aan wil met knoopjes of een rits van voren) en had mezelf voorgenomen om als ik gestopt zou zijn met bv om dan nog wat af te vallen. En dat het dus niet verstandig zou zijn om dan kleren te kopen als die misschien snel weer te groot zouden zijn. Zo modder ik dus al 2 jaar aan. Met na mijn laatste zwangerschap weer 6 kilo er bij om onverklaarbare redenen. Kortom, ik heb een klerenkast vol, maar alles hoort bij bepaalde fases in mijn leven (en is van net voor de zwangerschap, tijdens of erna).
    @Jeetje: duimen draaien nog even hier, hoor! Zou wel fantastisch zijn als je in ronde 2 (was het toch) na je mk al weer zwanger zou zijn.

Ben nu even op mijn werk. Had nog van alles te doen. Heel stom, want ik heb alleen donderdag gewerkt ipv vrijdag (en dus mijn uren gemaakt), maar voor mijn gevoel is het net of ik echt extra vrij geweest ben. Dus voor mijn gevoel toch teveel losse eindjes. Vandaar maar even naar het werk gereden en nu bezig met die losse eindjes (met natuurlijk tussendoor nog even bij jullie spieken:)).

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Maureen: goed om van je te horen en wat fijn dat je je wat positiever voelt. Heerlijk lekker naar zee, dat zou ik ook vaker moeten doen. En denk dat ik misschien ook zou wachten met praten met je vader en je ex tot na vrijdag als je meer zekerheid hebt. Snap dat je ex wel wat vermoedt maar laat nog maar even in het ongewisse zou ik zeggen. Hoop dat de week omvliegt voor je en het snel vrijdag is!

@Sillysa: klinkt heerlijk zo'n barbeque-avondje inclusief film en drankjes!

@Sneeuwmees: oh oh, op het werk op zondag!! (ja ik moet niks zeggen ;) ) Maar ik ben ook wel zo hoor, dat het werk me dan niet loslaat. Nou succes en ik zou niet te lang doorgaan hoor, je moet morgen toch ook gewoon weer werken? Heb je normaal dus op donderdag vrij?
    Hier word ik heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. Heb nu echt een ongesteldheidsgevoel weer en het voelt alsof het ieder moment kan losbarsten. Maar het is op zich nog steeds vroeg voor mijn doen. En mijn borsten zijn echt groot en gevoelig en dat maagzuur en zelfs een beetje misselijk als ik iets heb gegeten... Pfffff, hoe maakt een mens zichzelf gek!

We gaan straks even naar mijn schoonmoeder. Even afleiding. De hele tijd hier achter de computer maakt ook een beetje gek soms. Veeeel te veel in de verleiding om van alles op te zoeken. En als je dan leest, ik testte al 4 dagen voor NOD positief dan ga ik weer twijfelen want die van mij was echt omo-wit, of als je leest ik testte drie dagen vantevoren positief dan denk ik, zal ik er toch nog een testje aan wagen? NEE, ik wacht tot woensdag! (zo moeilijk als je testen in huis hebt!)

Nou genoeg gekwaakt, ik ga maar eens mijn werk afmaken. Tot vanavond!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: erg, hè, die onzekerheid. Van alles voelen en de wanhoop als je dat ongi-gevoel krijgt (wat je natuurlijk helemaal niet wil worden). Ik heb mezelf ook ten strengste verboden hier in het topic 'eerste symptomen' rond te speuren in de aanloop naar mijn NOD, omdat ik dan helemaal niet meer rustig ben en ineens van alles lijk te voelen.
    Ja, en inderdaad even op zondag aan het werk. Ik ben altijd op ma-woe-vrij op kantoor en dinsdag en donderdag thuis. Vorige week dus eenmalig ma-woe-do gewerkt. Maar had nog veel liggen waar ik donderdag al niet aan toekwam en omdat ik morgen ook nog eens een training heb die de hele ochtend duurt, voel ik me te onrustig. Ik kan dan beter maar even in de auto stappen en naar kantoor gaan. Heb nog lang niet gedaan wat ik allemaal van plan was, maar in ieder geval al meer overzicht dan ik had. Dus zeker een goede zet van me geweest om even te gaan. Maar je hebt gelijk, moet het ook niet overdrijven, want ik moet morgen ook nog werken en thuis wacht er ook weer het nodige werk (hokken schoonmaken en strijken e.d.). En straks weer koken, natuurlijk.
    Dan is zo'n weekend ook ineens weer heel snel voorbij.
    Jij veel plezier straks bij je schoonmoeder. Hoe bevalt jullie nieuwe huis nu? Voel je je hier nu wel echt thuis?

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, mijn kleding gedoe is dus bij meerdere dames het geval...... zo gaan die dingen he! ik ben tijdje geleden paar kilo afgevallen en moest toen nieuwe broeken hebben. die uiteraard heerlijk gekocht maar alle shirts enzo kon ik nog aan. en nu dus heerlijk nieuwe kleren kopen, vandaag ook weer...... paar hemdjes en 2 shirts erbij, bij de babydump in de sale!

16. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Justme: Waar koop je dan kleding? Kan je bij de babydump ook kleding kopen? Dacht meubeltjes enzo. Ik ben vanmiddag even naar de H&M geweest. Ik dacht dat zij wel lekker up to date vlotte positiekleding zouden hebben. Maar ik vond het tegen vallen hoor. Oké ik zag wel 'n mooie "skinny-jeans" (die naam hihi) positiebroek. Die wil ik tzt wel kopen. Maar voor de rest vond ik 't allemaal eigenlijk best saai en niet mooi. Maar misschien komt er nog een nieuwe collectie. Ging later tóch even kijken bij de babykleertjes. O o o. Ik zei gewoon steeds hardop 'wat scháttig, wat lékker, en gossiepossie'. Was te schattig gewoon. Maar ik vond het toch ook weer onwerkelijk hoor. Dat ik daar straks voor m'n eigen kindje ga kijken. Tot nu toe altijd voor anderen wezen kijken en ook niet zo vaak. Nou ik wacht met spanning de vrijdag af.

@Jeetje: Gekmakend hè die dagen tot NOD? Wat doet de natuur ons aan zeg. En ik wil je niet gek maken maar zoals je weet op ons uitje had ik dus ook 4 dagen voor NOD getest en omowit...

Ik heb trouwens net mijn ex gezien! Hij stond voor de deur. Had me zo ontzettend gemist enzo. Ik fietste al naar huis dus hij bleef even wachten. Nou...ik schaam me diep maar kon 't niet over m'n hart verkrijgen. Hij weet het al hoor volgens mij maar respecteerde me toen hij vroeg wat ik dan wou zeggen toen ik zei dat ik het liever vrijdagmiddag zeg na ziekenhuis. Hij zei wel dat hij wel begreep dat het te maken had met inseminatie en waar we het vorige maand over gehad hebben. Ik zei 'sorry ik wil er nu echt niet over praten'. Maar hij kent me erg goed. En ik denk dat hij het al aan me zag. Ik kan ook erg moelijk of zelfs 'niet' liegen. En dus hebben we het vandaag leuk gehouden...

Voel me wel slecht. Maar vrijdag leg ik hem het hele verhaal uit. Ook van de vorige echo en dat ik in onzekerheid zat. En tja ik vind dat ik daar toch niet echt steun van hem bij kan krijgen mocht het mis zijn. Misschien zie ik dat verkeerd maar zo voelt het voor mij.

Mijn vader, ik weet niet wie het hier net zei maar inderdaad bestaat het gevaar dat ik de drempel te hoog maak. Hoewel ik wel een hele lieve vader heb met wie je alles kan bespreken en die echt op de hoogte is van mijn sterke kinderwens. Hij is ziek. Heb ik hier al eens verteld in het verleden denk ik. En hij heeft zelfs gezegd begin dit jaar en vorig jaar dat hij niet zou willen sterven zonder mijn wens in vervulling te hebben zien gaan. Hij zegt dat hij dan echt geen rust zal hebben. Gossie :( Dus ik wil het echt wel met hem erover hebben. Maar ik hoop vooral dat ik vrijdagmiddag stuiterend op m'n fiets naar hem toefiets en gelijk met goed nieuws binnen kom vallen. Maar mocht het mis zijn vrijdag dan deel ik dat toch ook met hem. Ook om hem te laten zien dat ik er echt voor ga en dat het echt nog kan.

Nou pfff weer een heel verhaal hier. Ik denk dat ik voortaan als aanhef 'lief dagboek' gebruik hier :p Deel met jullie meer dan met de mensen om me heen. Typisch toch.

Fijne zondagavond dames.

Liefs

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: als vrijdag je echo goed is, dan zou ik aan die verloskundige vragen of ze een printje extra kan maken van je echo. En dan kun je stuiterend en al met die echo als cadeautje naar je vader toegaan.:) Hoe voel je je verder?

Hier pas laat gegeten. Ik was al laat met koken en toen alles dampend op tafel stond bleek de overbuurvrouw langs te zijn gekomen. Mijn zoontje was buiten aan het spelen en haar dochtertje (2 maanden ouder dan mijn zoontje) was weer ontsnapt naar mijn zoontje toe (en zij er natuurlijk achteraan). Een schat van een meid die buurvrouw en een echte kletskont, dus het gesprek sprong van de hak op de tak en er werd wel 10 keer afscheid genomen, waarna vervolgens weer een nieuw gesprek begon. Erg gezellig, maar toen we 25 min. later aan tafel gingen was het eten praktisch koud. Toch zonde! Maar goed, het is niet anders!
    Nu nog even lekker douchen en wat bankhangen! Dan is het weekend weer voorbij en begint er morgen weer een verse werkweek!

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @maureen, vandaag heb ik kleren gekocht bij de babydump. verder al bij prenatal, miss etam, een klein winkeltje in de stad, bij noppies en net bij de hema wat basics besteld. vind het aanbod vrij klein overal...... bij de h&m ben ik nog niet geweest.

je wacht lekker tot vrijdag meid, dan heb je meer zekerheid! wordt het vertellen ook makkelijker denk ik. volg je hart is het enige advies wat ik je kan geven.

19. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond ladies

Maureen ik ben blij te lezen dat je toch weer rustiger en positiever bent. Ik wist niet dat je vader zo ziek is. Wat naar joh en wat lief dat hij zo hoopt dat jij je wens nog in vervulling mag zien gaan.
    Hoe jij alles omtrent je ex schrijft lijkt het er inderdaad op dat hij wel wat nattigheid voelt. Ik snap dat jij je er een beetje lullig onder voelt maar het is niet zo dat hij niet weet waar je mee bezig bent. Nu hij tijd heeft om er over na te denken vóór je hem het nieuws vertelt valt zijn reactie je misschien wel heel erg mee. Als hij het inderdaad al weet/aanvoelt kan het nieuws mooi een weekje bezinken voor jullie erover gaan praten samen.

Mees wat weer een kostelijk verhaal over je zoontje in die vijver van de Efteling. Het is gewoon een kleine waterrat;) Leuk dat hij iedereen zo heeft weten te charmeren op de bruiloft.

Justme al lekker aan het positie kleren kopen. Wat vervelend dat er relatief zo weinig keus blijkt te zijn. Ik heb me daar nog nooit echt in verdiept want is helaas tot de dag van vandaag nog niet nodig geweest. Maar wel balen als je echt moet zoeken om wat leuks te kunnen vinden. Hoop dat je nog vaak tegen leuke dingen aan mag lopen. Als je lijf op momenten in de zwangerschap niet wil wat jij wilt is het wel fijn als je in elk geval kleding hebt waarin je het gevoel hebt dat je er nog wel aantoonbaar uit ziet. Een soep jurk of slobbertrui die toevallig nog passen is toch wat anders dan een hippe jeans met leuk truitje erboven.;)

Hier een lekker weekend achter de rug. Heerlijk genoten van het mooie weer gisteren en vandaag nog wat restanten verjaardagsvisite. Weinig tijd gehad om hier te komen buurten dus ik vind het wel prima dat er met name gisteren niet zoveel gekletst is. Is het niet zoveel werk om bij te lezen :p
    Eigenlijk heb ik ook niet zoveel te melden. Morgen vroeg om 8 uur de hsg waar ik nu toch wel een pietsie zenuwachtig voor begin te worden. :( Dit komt mn omdat ik niet precies weet wat ik moet verwachten en ik ben wel zoveel controle freak dat ik daar niet zo goed tegen kan. Ben dus wel blij dat het morgen al zo op tijd is, dan ben ik er ook snel weer vanaf. De rest van de dag vrij, maar ik heb me voorgenomen om dan toch maar een flink stuk school administratie te gaan doen zodat ik wat minder een spijbel gevoel zal hebben morgen (hoop ik)

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Weer een hoop berichten te lezen:)

Ik hou het vanavond even kort,ben erg moe.

Boudicca: succes morgen!Laat even weten hoe het gegaan is!:)

Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina