Boudicca: sterkte morgen!! Ik hoop dat het zal meevallen! Mees: ja voel me echt een stuk meer thuis hier. Het huis is echt veel meer een thuis dan dat andere huis ooit is geweest. Net bij schoonmama wezen eten en ik voel me nog hartstikke vol! Maar het ongesteldheidsgevoel is wel weer een stuk minder nu. Maureen: ik moest ook wel denken aan jouw test 4 dagen voor NOD dus heb nog wel hoop hoor! Je vader klinkt heel betrokken en lief! Ik hoop echt dat je er vrijdag stuiterend en wel naar toe kunt met goed nieuws!! Ik ga maar eens rustig aan richting mijn bedje. Morgen een druk dagje. Dingen regelen en naar een kno-arts want mijn linkeroor suist en lijkt verstopt te zitten, heel irritant. Ik heb dat een keer eerder gehad en toen was het zo gepiept om hem schoon te maken. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
O ja Xon, tingeltangelboeddha winkel whahaha! Ik vind dat ook altijd leuk om daar rond te kijken en leuke cadeaus heb je alvast gekregen! Ik hou er ook wel van!
@Boudicca: heel veel succes morgen! Hoor je gelijk of alles goed is? @Jeetje: ik heb bij mijn eerste zwangerschap 2 of 3 dagen voor ik positief testte die ongi-pijn gehad. Bij mijn tweede zwangerschap had ik het alleen op de dag dat ik ongesteld moest worden dat ik toen pas ineens die erge ongi-krampen had. Ik wens je veel sterkte de komende dagen. Spannend ook naar een kno-arts te moeten. Gaat je man met je mee? Ik ga ook op tijd naar bed. Ben moe. Zit uitzending gemist te kijken en dat is best vermoeiend. Morgenochtend moet ik echt op tijd op mijn werk zijn ivm een training. Bah! Haat dat soort trainingen (ondanks dat het mijn werk is zoveel mogelijk mensen op cursus te laten komen).
Ik kan me herinneren dat ik in mei ook zo'n ongesteldheidsgevoel had een paar dagen voor mijn nod, maar ja.... Het kan toch iedere keer anders zijn! Maar toch goed om te horen dat jij het ook had. Ja gelukkig gaat mijn man wel met me mee naar die kno-arts! Slaap lekker en werk ze morgen!
Boudicca sterkte morgen. Ik snap dat je lichte kriebels hebt, nogmaals het is niet fijn maar het viel mij uiteindelijk mee en het is voor een goed doel. Gaat er wel iemand met je mee? Ik mocht in ieder geval niet op de fiets naar huis, maar autorijden mag misschien wel? Nou hoop in ieder geval dat er iemand met je mee kan, dat is toch altijd fijn. Justme, jij gaat lekker met je kleren kopen, hahaha. Leuk hoor. Maureen, wat vervelend dat je vader zo ziek is. Snap daarom wel dat je voorzichtig bent met wat je zegt, maar ik hoop van harte dat je hem (en jezelf natuurlijk) vrijdag heel erg blij kan maken. Denk je wel aan jezelf? Er speelt zich een hoop af met je ex, familie en je vader, en je moet alles alleen behappen. Hoop dat je hier, maar ook nog een vriendin hebt waar je dit alles een beetje mee kunt delen. Knufff. Jeetje, ik heb alleen mijn cadeautjes uitgezocht, maar mocht ze nog niet hebben hahaha. Spannend voor jou he? En tegelijkertijd ook ontzettend frustrerend al die onzekerheid. Meiden, sorry heb niet op iedereen gereageerd, maar moet nu toch echt gaan slapen. Ben net klaar met voorbereiden voor de eerste schooldag morgen, en ben bekaf. Morgenochtend om kwart over 6 de wekker, brrrrrrrrrrr, en dan is het nieuwe schooljaar weer begonnen. Dat betekent ook meteen minder op zp !!! Maar goed, dat wordt dus 's avonds bijlezen en reageren. Truste allemaal.
Goeiemorgen meiden.... wat een k*tnacht! Er zat heel de nacht een kat onder ons raam te janken! Een kat van mijn vriend,die al 3 maanden niet meer op was komen dagen.Hij was al binnen geweest en had gegeten en gedronken(hij zag er trouwens goed uit,absoluut niet mager),dus die moet ergens eten gekregen hebben.Vervolgens gaat ie door het kattenluik naar buiten,om ons de hele nacht wakker te houden met zijn gejank!!:xMaar goed...hopenlijk slapen we vannacht beter! Vanmorgen was mijn temp weer helemaal laag,na mijn ongi.Ik vulde het in op FF en zag toen dat mijn lidmaatschap afloopt over 7 dagen.het was nu gratis,maar nu moet ik gaan betalen.Maar ik zag dat het er allemaal in ponden stond.Weten jullie hoe dat in zijn werk gaat met betalen?Ik snap er niks van in het engels. Deze week ga ik meer energie steken in het vinden van werk.Ik ga vandaag een goede cv maken en nog eens langs de uitzendbureaus. Ik vraag me of hoe het met Dominique is? We horen niks van haar momenteel. Ik zat nog eens wat te lezen op internet over zwangerschap,maar ik als 42 jarige heb toch nog weinig kans volgens mij.Je vruchtbaarheid zakt enorm na je 40ste...ik hoop zo dat het toch nog lukken mag! Fijne dag allemaal!
Hoop: oooh wat irritant kan dat zijn hè zo'n jankende kat! En als je er eenmaal op ligt te luisteren kun je al helemaal niet meer slapen. Maar wat apart dat ie na zo'n tijd weer is terug gekomen zeg. Je hoort het wel vaker trouwens. Hopelijk laat ie jullie vanaf nu rustig slapen. En niet wanhopen hoor wat zwanger worden betreft. Je bent toch zwanger geraakt al een keer en dat ondanks die statistieken. Het zijn ook maar statistieken hè en het is een gemiddelde. Jij wijkt er vast in positieve zin vanaf! Maar ik herken het wel, ik zag als een berg op tegen die 35 jaar grens omdat je na je 35e dus schijnbaar ook een stuk minder vruchtbaar schijnt te zijn. Maar ja nu ben ik dus ook al een keer zwanger geraakt (oké, toen was ik wel nog 34) maar nu ik 35 ben kan ik me niet voorstellen dat het ineens drastisch afneemt die kans. Ben er wel iets geruster op zeg maar omdat ik al een keer zwanger ben geraakt. Succes vandaag met je zoektocht naar werk! Ik vroeg me ook af hoe het met Dominique zal zijn. Hoop dat je het nog een beetje trekt meid!! We denken aan je hoor! Guapetona: ik vroeg me af of je die pdf al hebt van dat boekje over meertalig opvoeden? (Dat was jij toch?) Ben benieuwd of het wat is. Xon: werk ze vandaag! Kwart over 6 de wekker, pffffff jemig dat zal even niet meevallen!! Als mijn man weer werk heeft zal hij ook wel weer om die tijd moeten opstaan dus dat zal ook weer even wennen worden. Verder iedereen werk ze voor wie moet werken vandaag en een fijne dag!
En o, ja,nog geen bloed hier en minder een ongesteldheidsgevoel, maar wel een zwaar gevoel onderin mijn buik en pijnlijke grote borsten. Pfff, nog twee dagen!
Jeetje: dank je wel voor je lieve woorden!Ik heb ook nog wel hoop,maar als je zoiets leest,schrik je altijd weer zo! Maar ik ben tenslotte in julie nog zwanger geweest en dat binnen een termijn van 4 maanden.Dus het kan nog! Hoe is het met jou?Heb je nog getest...of wacht je er nog even mee?Ik ben geen voorstander van vroeg testen,brengt soms alleen maar onnodige teleurstelling. Heel spannend hoor..ik duim voor je!!
Hoop, ik moet me heeeeeel erg inhouden om niet te testen, maar ik wil gewoon niet weer teleurgesteld worden dus nu wacht ik toch maar braaf af (al heb ik dus twee van die CB-testen die naar me liggen te lonken!!)
Goedemorgen meiden. Hier drukke dagen gehad. Temp vanochtend 36.85 en een negatieve test, dus ik denk dat ik vandaag ongi ga worden en volgende week de HSG krijg. Net heb ik zoontje weer voor het eerst naar de psz gebracht, hij had er geweldig veel zin in. Hoefde niet eens te huilen, terwijl de laatste tijd als 1 van ons even ergens naar toe gaat doet ie dat soms wel. Dus dat is een goed teken. Jeetje, ook al weer spannend. Knap dat je kan wachten met testen. Nu eerst even posten en kijken of er vandaag nog meer geschreven is, zit namelijk ook tegelijk te bellen met mijn moeder. Dus ik doe weer van alles tegelijk.
Dag dames, Weer even tijd, na een gezellige jaarmarkt gisteren in ons dorp. Waar we ons de gehele dag vermaakt hebben. 's Avonds ben ik dan wel op. Maar het is droog en zelfs af en toe zonnig gebleven; dus een geweldige dag! Hoop: Voor ons waren de kansen op een spontane zwangerschap ook nihil. Manlief heeft slecht zaad en mijn leeftijd zet ook geen zoden aan de dijk....maar je ziet het, alles kan! Dus geef de hoop (haha wel toepasselijk) niet op! Ik krijg trouwens wel al regelmatig te horen dat ik 'lef' heb door in deze tijd een 4e kindje te wensen. Wat zal jij straks wel niet te horen krijgen?! Boudicca: Ik ben te laat; als het goed is is je HSG al achter de rug. Hoop dat het mee is gevallen. Nu ben je wel ff 3 maanden verhoogd vruchtbaar!! Xon: weer aan het werk. Vast ook weer fijn om in een normaal ritme te komen. En die vakanties zouden ook nooit zo lekker voelen als we helemaal niet meer hoefden te werken. Toch? Jij staat wel niet in het reguliere onderwijs; maar onze kleinste spruit welke nu in groep 2 zit krijt in de loop van het schooljaar 38!!! kinderen in haar klas. Gekkenwerk, vind ik persoonlijk! Oh; alvast een fijne verjaardag. Ik ben ook dol op dat soort winkeltjes. Heb er al vaak iets gekocht. Maureen: je klinkt weer heerlijk positief; vasthouden meid. Vaak zegt je eigen gevoel wel of het wel of niet goed zit; in jou geval heb ik daar dus wel vertrouwen in. Fijn dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad. Ook wel een lieve ex trouwens die jou zo in je waarde laat! Succes alvast voor vrijdag! Jeetje: Laat je niet gek maken meid, door alle mogelijke tekenen. Ik hoop zo voor je dat het raak is, maar pin je er niet teveel op vast. Mees: wat een verhaal weer met dat mannetje van jou met zijn vervroegde zwemles. Volgende keer bandjes mee naar de efteling. Wat een geweldig park is dat toch he. Klinkt goed dat feestje van jullie; dat beloofd wat als jullie mannetje nu al zo'n feestganger is. Justme: ik zag ook best tegen de combinatietest op. Maar het komt vast helemaal goed! Dat positiekledinggedoe is niet zo mijn ding. Heb liever mijn eigen kleren aan. Heb nu 4 broeken van de h&m en draag daarop mijn gewone shirts. Mijn buik is best al behoorlijk. Dus het is echt al nodig. Jurkjes zijn niet echt een optie tenzij ik er laarzen bij draag; want ik draag al steunkousen voor mijn spataderen (en die zitten niet alleen in mijn benen ). Wat ik wel erg leuk vind is mijn uitzet weer compleet te maken; heb nu de stokke new born via marktplaats gekocht (trip traps hebben we al) en een box welke ik woensdag ga bekijken. Nu wil ik alleen nog nieuwe bekleding voor mijn bugaboo; want die is echt zeer verkleurd; kinderwagen is dan ook ruim 8 jaar oud. Dominique: ook mijn gedachte gaan naar jou uit. Ik hoop zo dat je ongelijk krijgt en er en mooi frummeltje in je buik zit! Lyanna: wat is er met de man van je moeder?? Ik slaap ondertussen beter (en daar ben ik heel blij mee); of het de 16 weken grens is, de acupunctuur, het maakt me niet uit. Ik slaap weer lange stukke en ben veel minder moe. Voel ukje alweer 1,5 week bewegen; maar dat maakt het ook weer spannend wanneer ik het even niet voel. Zal blij zijn als ik 'moe' word van al het getrappel in mijn buik....Je kan maar ergens naar uit kijken. Nog 2,5 week tot 20 weken echo; ook weer een erg spannend moment! En mijn schoonzus; tja gisteren weer gezien; werd er na 5 minuten alweer moe van. Werd in no-time weer overladen met vragen en opmerkingen betreffende haar zwangerschap. Hebben d'r gelukkig maar even gezien. Kan er nu echt niet tegen. Uhhhnmmmm: tja dat was het wel weer denk ik, ik ga aan de slag met die stapel was die hier ligt. Voor wie ik ben vergeten: dikke knuffel. Tot snel!
Goedemorgen iedereen Net weer terug uit het ziekenhuis. Het is mij echt 100 % meegevallen. Moet wel zeggen dat het een heel theater is. Een verpleegster en een (niet onaantrekkelijke ) arts die aan mijn bed stonden. De arst was heel rustig en legde alles uit en de verpleegster was ook lief en vulde alles van de arts aan op een heel rustige manier. Achter een grote glazen wand zat het publiek. De radiologen met liefst 3(!) man. Ik vond het wat overdreven want hoe moeilijk kan het zijn om een paar knopjes te bedienen maar goed. :x Ze zaten eerste rang. Ik heb nog gevraagd of het dure plaatsen waren maar ik geloof niet dat zij mijn grapje erg konden waarderen. Nu ja. Zoals gezegd waren arts en verpleegster wel prettig. Ik kon mee kijken op het scherm en heb ontdekt dat ik een gekantelde baarmoeder heb. (Nog nooit iemand die dat tegen mij gezegd heeft terwijl dat met uitstrijkjes en follikelmetingen toch ook te merken moet zijn lijkt mij.) Dit schijnt 30 % van de vrouwen te hebben en is geen belemmering om zwanger te raken. De eilijders waren heel goed te zien en vooralsnog zag het er allemaal prima uit. Morgen nog even weer heen om een controle foto te maken. Mij was verteld dat ik daar gewoon om mijn eigen tijd heen kon gaan om een foto te laten maken, maar dat klopte dus ook niet. Die communicatie is daar echt waardeloos Er moest een afspraak gemaakt worden en dat kon alleen tussen 8 en 9 uur. Zo vroeg mogelijk gepland maar ik kom dus morgen wel te laat voor mn werk. Wat weer een heerlijke start van het schooljaar dit keer Maar goed ik heb echt nergens last van wat eigenlijk wel bijzonder is. Ze zitten genoeg rond te wroeten daarbinnen. Eerst die eendenbek erin dan een tangetje dat op de baarmoedermond geklemd wordt. Een slangetje met ballonnetje naar binnen. Daarna eendenbek eruit, benen uit de beugels en toen moest ik (heel oncomfortabel) op mijn ellebogen naar boven schuiven op het bed om goed onder de röntgen apparatuur te komen. Benen strekken, de arts die tussen je benen rommelt op zoek naar het slangetje dat daar nog ergens hangt en dan de fotos terwijl hij langzaam het ballonnetje leeg knijpt. Daarna slangetje en klem er weer uit en aankleden en toen nog even de fotos bekeken. Dit laatste vond ik dus erg interessant. Zo vaak krijg je geen kijkje in je eigen lichaam. Al met al eigenlijk geheel pijnloos. (maar ik heb dan ook geen heel lage pijngrens moet ik er wel bij zeggen en natuurlijk 2 ibuprofen voor ik vanmorgen vertrok) Ik heb nu alleen het oncomfortabele gevoel dat er steeds contrastvloeistof weglekt. Net of ik hevig ongesteld ben. Nou ja dat gaat ook wel over in de loop van de dag denk ik. Ik was inderdaad niet alleen naar het ziekenhuis. Ik mocht ook niet zelf autorijden. In mijn geval onzin maar er zullen vast vrouwen zijn die zich heel K.. voelen naar zon onderzoek. Mijn paps en mams zaten dus in een restaurantje vlakbij te wachten zodat ik niet zelf achter het stuur hoefde. Het zijn ook zulke lieverds! Ik vond het wel lekker dat ik direct na afloop mijn verhaal al kwijt kon. Jeetje wat wordt het spannend bij jou. Nog 2 dagen .. Ik moet, net als jullie, vaak aan Dominique denken. Ik ben bang dat ze het emotioneel heel zwaar heeft en het daarom niet trekt om op zp te komen. Ik hoop heel erg dat ik het mis heb en dat alles toch nog goed blijkt te komen maar ben echt bang dat het mis is. Jes zoals je kunt lezen is de HSG inderdaad meegevallen. Alleen wel jammer dat ze deze cyclus verder niets willen doen qua iui. Heb ik dan weer. Schijn ik verhoogd vruchtbaar te zijn vertikken ze het om je te helpen. Die hele mmm is één grote oefening in geduld. Nou ik ga hier maar eens wat voor school doen. Is de vrije dag toch niet helemaal verloren.
Boudicca: wat goed om te horen dat het zo is meegevallen meid!! Gelukkig maar. En wat eenspektakel met publiek en al Nou werk ze en toch maar een beetje rustig aan hoor! Ik ga ook als een haas verder met mijn werk. Schiet echt niet op vandaag.
Met de man van mijn moeder gaat het nog steeds niet goed, die zijn ene kant van gezicht is nog steeds verlamd (aangezichtsverlamming). Hij is net weer bij de dok geweest, suiker gelukkig goed (ivm suikerziekte) en nog steeds prednison. Plus nu zalf voor oog die die zelf niet meer kan sluiten, ook moet oog afgeplakt worden en mag hij nu niet meer autorijden. Morgen moet ie bloedprikken om te kijken of die de ziekte van Lyme heeft, maar hij heeft ook gordelroos gehad. Deze beide dingen zouden de oorzaak van de aangezichtsverlamming kunnen zijn. 3 maand geleden had hij nog nergens last van, kende de dokter niet eens en nu met die suikerziekte en de verlamming heeft hij een abonnement erop. Nooit pillen slikken en nu komt hij met tassen vol thuis. Boudicca, hoe is de HSG gegaan? Ik hoop voor je dat het is mee gevallen. Vandaag/morgen is mijn NOD en vandaag negatieve test, dus ik ben bang dat ik volgende week ook HSG onderzoek krijg. Ondertussen zie ik dat je alweer terug bent, zal zo even lezen.....eerst maar even dit posten. Maureen, zaterdag was het zeker lekker weer. En ik las dat je vrijdag heerlijk even naar het strand bent geweest te pootje baden en lezen. Zaterdag dus ook nog fijn met je vriendin de stad in geweest, terrasje hebt gepakt en uit eten bent geweest. Gesprekken met vader en ex nog maar lekker even uitstellen tot na vrijdag, dan is het voor hun nog vroeg genoeg. Duim voor je dat je een goede echo hebt!!! Met de man van mijn moeder gaat nog steeds niet goed, lees verhaal hierboven. Dominique, hoe gaat het? Sterkte en knuff voor jou!!! Mees, nog even gewerkt op zondag. Maar ben wel blij dat je toch hier dan komt spieken, als je een dag niet bent geweest missen we je gelijk. Jammer dat jullie avondeten al zowat koud was, is altijd wel gezellig even met buurtjes kletsen. Maar soms is het moment niet altijd handig, gebeurd hier ook regelmatig. Heb hier ook 2 echt kletsbuurvrouwen. Jeetje, hoe was het bij je schoonmoeder? Heb je de afleiding daar gisteren kunnen vinden? Ben je al gewend in het nieuwe huis en hoe bevalt je de omgeving? Is het nog gelukt om naar de KNO arts te gaan? Kun je daar bij jullie vrij snel heen? Just, heeft weer wat hemdjes en shirts gescoord. Babydump heeft van alles, dus is altijd leuk als je dan weer wat kan vinden. Nekplooi schiet ook alweer op, je bent alweer bijna 11 weken. Xon, ben benieuwd hoe je eerste schooldag is gegaan. Hoop dat je vannacht nog wat hebt kunnen slapen en je iets minder moe bent op gestaan vergeleken met gisteren. Overdag wat rustiger hier, 's avonds gezellig druk. Hoop, wat vervelend dat je zo'n k@tnacht hebt gehad door jankende kat. Als ik iets vervelend vind is dat het wel, wel fijn dat ie weer terug is. Maar als ie zich vanavond maar koest houdt. Je hoeft niet te betalen hoor op FF, alleen dan heb je minder mogelijkheden om in te vullen. Ook krijg je bv na je eisprong geen DPO meer en zo. Dus je kan heb gewoon zo blijven gebruiken!!! Succes met het vinden van werk, mag ik vragen wat voor werk je wil gaan doen of waar je voor geleerd hebt? Jes, verhaal man van mijn moeder zie bovenaan dit stukje. Leuk dat jullie zo'n gezellige dagje o de de jaarmarkt zijn geweest. Nog wat leuks gekocht? Fijn dat je ondertussen nu ook wat beter slaapt, knapt een mens van op hè? Ja, nog even en dan alweer je 20-weken echo, gaat zo snel allemaal. Lekker genieten. Schoonzus verhaal, laat maar lekker waaien en geniet maar lekker van jullie wondertje. Maar kan me voorstellen dat het niet leuk is.
Boudicca, fijn dat de HSG is mee gevallen en dat het er in 1e instantie goed uitziet. Wanneer krijg je de definitieve uitslag hiervan? Hoever van tevoren heb jij 2 ibu's genomen, dan weet ik ook even ongeveer ik dat zou kunnen doen. Bij mij is niks verteld over pijnstilling, dus kan ik het beter ook maar uit voorzorg doen. Ik ga me nu eerst klaarmaken om zoontje weer op te halen van de psz, ben benieuwd hoe het 1e dagje weer is gegaan. Tot later meiden!!! Oh ja, voor de rest waar ik niet op heb gereageerd....SORRY. Heb alleen even laatste pagina's gepakt en nu tijd om. Knuff voor jullie!!!
Grrr ben net van het netwerk van school geknikkerd, denk dat het er weer eens uit ligt. Heb je het zo druk kun je niets doen! Lyanna speciaal voor jou heb ik alles omtrent HSG zo uitgebreid opgeschreven omdat ik weet dat jij binnenkort waarschijnlijk ook moet. Ik vind het altijd erg prettig als ik weet wat ik kan verwachten dus dacht dat jij er misschien wel wat aan zou hebben. Ik denk dat je nog wel bericht krijgt van je zh/gyn over medicatie. Ik moest de avond van te voren 2 antibiotica tabletten nemen en 2 ibuprofen en een uur voor de behandeling weer 2 ibuprofen. Ik wilde die ibu's van gisteravond eerst niet nemen maar bij de apotheek hebben ze me wijsgemaakt dat ik dat maar beter wel kon doen. Door de ibu's ontspannen de spieren rond de baarmoeder en er was geloof ik ook iets met de bloedsuiker spiegel. Dus toch maar gedaan. Ben er achteraf wel blij om want het was nu echt een eitje. Begin nu wel wat last van lichte kramp te krijgen maar kan gewoon alles doen wat ik moet en wil. Hoop ik heb ook zulke katten gehad. Tijden de hort op opzoek naar avontuur en als het hun beliefd wel doorvoed (ronduit dik) thuiskomen om hier de boel op stelten te zetten. Meneer werd ook door mensen verderop in de straat bij gevoerd. Veel trammelant mee gehad (door verkeerd voer kreeg hij last van blaasgruis -> sproeien, vaak naar dierenarts geweest, kat op duur dieet en zodra het goed en wel over was ging meneer weer aan de wandel, kwam bij de mensen verderop en het hele liedje begon opnieuw, heeft kapitalen gekost) Buren trokken zich er niets van aan als ik hun uitlegde wat het resultaat van hun "liefdadigheidspraktijk" was. Heb op den duur de kat maar aan hun over gelaten. Was er helemaal klaar mee. Maar ik kan er tot de dag van vandaag (voorval is inmiddels een 3 a 4 jaar geleden) pissig om worden als ik hoor dat mensen een "vreemde kat" zien en eten gaan geven. Ze moesten eens weten wat een dure toestanden daar achter weg kunnen komen. Tja katten, heb er jaren 3 gehad en kan er een heel boek over schrijven. Inmiddels ben ik huisdier loos en eigenlijk vind ik het een zegen!
Boudicca, alvast bedankt voor je uitgebreide uitleg en zal straks als zoontje op bed ligt alles nog even goed doorlezen. Had het nu snel gedaan ivm ophalen zoontje van de psz en we zijn net weer doorweekt thuis gekomen. In ieder geval al héél erg bedankt voor je uitleg, want zoals ik al snel las is het goed en duidelijk uitgelegd. Thnx meid!!!
@Jeetje: ik kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vind om niet te testen,maar de kans is dan toch groter dat ie negatief is. Ik test vaak pas als ik een paar dagen overtijd ben.De laatste keer heb ik pas 4 dagen na NOD getest,toen was ie nog negatief! De dag daarna was ie wel positief! Helaas eindigde het in een miskraam Probeer nog even geduld te hebben @Jes4: ik heb nog best goede hoop dat ik nog zwanger mag worden.Soms bevliegt het je even,dat je toch bang word dat het niet meer lukken gaat.Maar gelukkig vergeet ik daat weer snel.Jij bent idd ook zwanger,dat zegt genoeg! In deze tijd is 4 kinderen veel,laat staan 5. Er zullen best mensen zijn die commentaar leveren,maar dat laat me koud.Er zijn ook veel mensen die juist heel positief erover zijn. @Lyanna: Fijn om te weten hoe het werkt op FF.Ze proberen je dus eigenlijk gewoon een abonnement aan te smeren. Jammer hoor dat je waarschijnlijk ongi word.Weer een teleurstelling. Ik heb MAVO gedaan en heb in de thuiszorg gewerkt,huishoudelijk werk dan.Werken met oudere mensen vind ik altijd erg leuk.Dat ligt me ook. Wat vervelend dat het met de man van je moeder nog steeds niet goed gaat,dat brengt ook weer grote zorgen. @ Boudicca: Wat fijn dat de HSG meegevallen is! Dat heb je dus ook weer achter de rug! Weer een stap verder. Ik ben ook geen kattenmens,ik heb er niks mee,maar mijn vriend had die katten al.We zijn wel op zoek naar een ander huisje voor ze,want mijn kinderen zijn altijd allergisch geweest voor katten en ik ga dat niet oplopen zoeken.Want het zijn wel 4 katten! Mijn vriend vind het niet erg.Hij heeft zijn eigen hon ook nog en de franse bull hebben we natuurlijk ook nu.Maar de katten raak je slecht kwijt.Als ze snachts maar stil zijn,dat vind ik wel belangrijk!