wie nog meer 35+ deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door justme66, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Salcia, ik begrijp het. Hoe gaat het met het klussen (het échte klussen dus ;)) schiet het een beetje op?

Morgen testen, maar ik ben een beetje onzeker over mijn cyclus na de miskraam. De eerste maand was het dus 29 dagen (dat is vandaag) maar voor de miskraam was het steeds langer. Ik heb alleen van die Clearblue zwanger/niet zwanger testen in huis dus morgen zien we de kei harde uitslag!

In mei kon ik me heel goed inhouden en testte ik pas op dag 32 met zo'n kruidvatachtig testje en de tweede streep kwam toen meteen tevoorschijn en was echt knal! Dus ik denk als ik toen op dag 30 had getest, ik ook wel al een streepje had gezien. Hopelijk is het dus niet te vroeg morgen en komt er geen bloed vandaag! Heb wel steeds het gevoel dat ik iets voel namelijk, dus ben al een aantal keer naar het toilet gerend (ook omdat ik vaak moet plassen trouwens....) Nou ja, jullie kennen het ;)

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: herkenbaar, hoor! Ik hoop dat je steeds alleen maar hoeft te plassen als je naar de wc rent. We willen deze maand niet nog meer rood zien, hoor! Het klinkt nog steeds hoopvol, hoor. Zeker vaak plassen en ongi-gevoel. Hoop het zo dat je morgen een knaltest hebt. Krijg er zelf ook zowat de kriebels van, die spanning van bijna mogen testen. Brrrr..... Nog een dagje volhouden!
    @Salcia: nog steeds aan de klus? Lijkt me ook wel zwaar voor je om in de rotzooi te zitten als je al zover zwanger bent.
    Maar het resultaat zal mooi zijn, dus nog eventjes doorbijten in het stof, helaas!

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hihi, sneewmees, spannend hè? Ik vind het ook altijd zo spannend als anderen kunnen testen! Ik had gisteren de neiging om nog zo'n streepjestest te kopen maar ik dacht, nee, je hebt gewoon thuis twee testen liggen!
    Heb het eigenlijk best druk vandaag dus de dag zal wel omvliegen. Eigenlijk zeg ik want er komt nog weinig uit mijn handen wat werk betreft. Nu echt maar eens een uurtje of twee achter elkaar doorwerken. Thuiswerken valt soms echt niet mee!

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Trouwens hoe was jouw cyclus nou precies na je mk? Wel een beetje stabiel toch? Ik hoop namelijk maar dat ik morgen echt als mijn NOD kan zien. Maar over het geheel genomen is mijn gemiddelde altijd wel ongeveer 30 dagen geweest.

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Salcia: ik ben idd benieuwd wat we te horen krijgen in het ziekenhuis.
    het schiet bij jou al op he....spannend hoor!:)

@Jeetje: hoe is de toestand daar?Jou verschijnselen waren bij mij echt zwangerschapsverschijnselen:)dus ik duim hard voor je!!

@ Mees: je kan je door een droom behoorlijk rot voelen.Het kan zo echt zijn een droom.

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hoop: ik kan me nog maar amper beheersen! Maar ik moet gewoon wachten van mezelf tot morgen. Voel me nog steeds beroerd en nog geen bloed te bespeuren. Maar ik ben onzeker nu omdat ik hoor dat na een mk je cyclus toch kan afwijken. Hoe is jouw cyclus nu geweest na je mk?
    Geen jankende kat onder je raam gehad vannacht hoop ik :p

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: mijn cyclus was altijd 28 dgn voor de mk. Na de mk is het nog wat aan schommelen geweest, nl. 30-33-27-28 dgn. Omdat de laatste twee keren weer rond de 27/28 dgn zit, ga ik ervan uit dat het nu een beetje aan het stabiliseren is. Mijn NOD-dag heb ik de laatste twee keren op 28 dgn gezet (dus voor mij volgende week dinsdag).
    Lastig, hè, die concentratie. Merk aan mezelf ook dat ik rondom de NOD (met alle spanningen die daarbij horen) ik bijna fulltime bezig ben met mogelijke klachtjes, broekloeren e.d. Inderdaad lastig om dan je aandacht bij het werk te houden. Heel herkenbaar.
    @Hoop: jullie kunnen inderdaad al snel terecht in het ziekenhuis, zeg. Had gedacht dat dat nog wel een kleine 2 maanden kon duren voordat je terecht kon. Nou ja, gewoon maar gaan en laat het maar over je heen komen. Jullie willen zo graag een kindje, dus als dat makkelijker en sneller kan met een klein beetje hulp van buitenaf, dan is dat toch mooi meegenomen. Iedere maand dat je langer wacht en dat je weer verdrietig en teleurgesteld bent, is er iedere keer weer een teveel.

Hier herfstachtig weer. Had in mijn enthousiasme vanmorgen de was buiten gehangen, en we waren even weggeweest. Toen we terugkwamen regende het hier en dus hing de was (weer) nat aan de lijn. Raar dat we een paar dagen nog 25 graden hadden en ik dat nu ook wel heb, maar met behulp van een kachel die lekker hoog opgestookt is.
    Nog even wat thuiswerk doen en straks weer naar mijn schoonmaakbaantje. Dan is de dag al weer grotendeels voorbij.

8. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Xon: Wat goed zeg dat je dan al een gesprek hebt over IUI. Misschien kan je wel heel snel starten. Als ze zelf ook besloten hebben dat je daarvoor mag gaan. Maar natuurlijk hoop ik met je mee dat het daarvoor al raak is via je donor. Maar toch lekker dat je een plan B hebt die dichterbij lijkt te komen.

@Hoop: Wat goed dat je zo snel terecht kan. Als het met een beetje hulp sneller kan lukken is dat altijd goed. Ook voor jou hoop ik natuurlijk mee dat het daarvoor al raak is.

@Jeetje: Goh wat spannend zeg! Ik wacht in spanning af. Vind het wel errug hoopvol klinken hoor. Ook dat je steeds denkt iets te voelen lopen en dan niets ziet. Had ik ook. Tot op de dag van mijn NOD nog. En daarna. En het gevoel dat het elk moment kon doorbreken. Ook het vele plassen. Verder had ik het opvallend snel en veel koud. Maar daar zal jij daar vast geen last van hebben. Nou ik kan niet wachten hihi laat staan jijzelf. Ik kom meteen morgenmiddag lezen hoe of wat. (of 's ochtends vroeg hihi).

@Alice: Moest aan je denken. Lang niets meer van je gehoord. Hoop dat het goed gaat met je.

@Dominique: Wanneer moest je terug voor 'n echo? We denken aan je hoor. Sterkte.

@Iedereen: Zit zelf af te tellen tot vrijdagmiddag. Maar heb 't verder ook wel druk dus de dagen gaan niet langzaam.
    Fijne dag/avond verder. Tot vanavond waarschijnlijk.

Liefs

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: vannacht geen jankende kat onder het raam gehad gelukkig!
    Ik heb 31 juli mijn miskraam gehad en was 30 augustus weer ongesteld.Dus eigenlijk heel netjes! Voor mijn miskraam had ik een cyclus van 28 dagen,na mijn miskraam was het 30 dagen.Op dag 17 mijn eisprong gehad.Dus eigenlijk heb ik daarover geen klagen:)
    Ik kan me goed voorstellen dat je moeite hebt om niet te gaan testen hoor....dit zijn zulke moeilijke dagen,dat weten we allemaal.Wel heel fijn dat je hier op dit forum alles kan delen met jullie!

@Maureen: ik vergeet niet dat jij vrijdagmiddag naar het ziekenhuis moet,ik ben ook erg benieuwd! Ik heb er een goed gevoel over bij jou!Morgen is het al woensdag:)

@Mees: ik ben benieuwd wat ze te melden hebben in het ziekenhuis en ben blij daat we al snel terecht kunnen.

Wat een weer is het vandaag he.Lijkt wel herfst.Ik heb een dik vest aangetrokken vandaag,had het zo koud!

Spreek jullie vanavond nog!

10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mees jij hoopte dat het vandaag zonder communicatie problemen zou verlopen in het zh maar ik denk toch dat ik wel een kleinigheidje kan vinden wat daaronder valt hoor :D haha. Gisteren hadden ze me bij de HSG vergeten om mijn pons pasje terug te geven. Die hadden ze heel bewust gehouden want ik vroeg hem terug nadat ik me bij de balie gemeld had en mij werd verteld dat ik die deze keer later terug kreeg. (Waarschijnlijk om bij mijn patientendossier het resultaat van de urine test in te kunnen vullen) Maar toen ik klaar was en een nieuwe afspraak wilde maken voor vandaag realiseerde ik me dat zij mijn pasje nog hadden. Ik kon niet meteen terug naar binnen lopen want na mij was meteen iemand anders ook voor een hsg aan de beurt. Dit hele verhaal bij de balie gemeld en ik moest even wachten. Meisje van de balie voor mij weer terug maar kon er ook niet in. Met haar afgesproken dat zij hem voor mij zou bewaren en als ik me dan vandaag kwam melden dat ie daar dan lag. Nou jullie voelen em al…….daar lag ie dus vandaag niet:p Zegt ook nog zo een muts daar. "Oh ja dat pasje heb ik opgestuurd." Ik zeg nog "stond er niet bij dat ik vandaag weer langs kwam." Zij het briefje bestuderen. Oh ja stond er wel bij. Nou ja hij kwam nu gewoon thuis met de post. Maar toen ik zopas thuis kwam en in de brievenbus keek lag daar natuurlijk geen post van het zh. Dus pasje foetsie. Nu is dat geen ramp want ik kan zo een nieuwe opvragen maar als je het dan over slechte communicatie hebt is dit er ook wel weer één denk ik.;)

Verder ging vanmorgen alles prima. Ik was lekker vroeg aanwezig en kon ook eerder geholpen worden. Een foto maken is zo gebeurd dus ik stond binnen een kwartier weer buiten. Was al met al ook nog net voor de kinderen de klas in kwamen op school, dus dat verliep allemaal prima. Maar de kinderen zelf…….!? Dat wordt weer een hele kluif dit jaar:$. Er zitten echt weer een paar exemplaren tussen die totaal geen schoolse vaardigheden bezitten (ze zijn 9, 10, 11 en 12 jaar oud) en sociaal emotioneel zo zwak zijn dat we nog heel wat “poppenkast” gaan krijgen dit jaar. Nou ja maar eens zien in hoeverre het lukt om dit clubje weer te “temmen” :cool:

Hoop mooi dat je begin oktober al naar de gyn kunt. Dat is in ieder geval lekker vlot.

Maureen ik heb het laatste berichtje van Dominique even opgezocht en daarin vertelt ze dat ze nu donderdag een controle echo heeft en dan (als het mis is) dinsdag de curretage. Omdat we al een tijdje niets meer gehoord hebben ben ik heel bang voor negatief nieuws maar we zullen denk ik nog even moeten wachten tot op zijn vroegst donderdag. Maar ik hoop net als iedereen hier op een wonder.
    Intussen moet jij gewoon positief blijven en ervan uit gaan dat jij vrijdag een mooie echo krijgt. De ene persoon is de andere niet en als het bij iemand van ons verkeert gaat (hoe triest en erg dat ook is) wil dat niet zeggen dat het bij jou niet goed zit. Dus niet, zoals je gisteren schreef, van het ergste uitgaan hoor! Gewoon positief proberen te blijven. Je hebt het lekker druk schrijf je dus piekeren zal minder makkelijk gaan.

Jeetje ik zit al bijna te nagelbijten voor jou van spanning. Het klinkt allemaal zo positief!. Woensdag is mijn vrije dag dus ik hoef gelukkig niet tot ’s avonds te wachten met inloggen om te kunnen zien dat jij twee streepjes hebt gehad.:D

Salcia wat een gedoe is dat klussen in en om huis altijd toch hè. Je zult er onderhand wel goed zat van zijn. Helemaal nu je al zo ver in je zwangerschap zit. Duurt het nog lang voor het klaar is of is het einde van de verbouwing in zicht? Succes nog in ieder geval ermee

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dag dames, het wordt weer spannend hierzo!! de duimen draaien hoor!

hier weer fijn thuis, afgelopen nacht wat slechter geslapen en dus aan het eind van de dag enorme dip...... nu heerlijk thuis. nog een dikke week tot de volgende echo, wel spannend hoor

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: nog steeds geen rood? Houden zo, hoor! Ik moet morgen wel werken, maar ik blijf gewoon continue ingelogd staan tot we goed nieuws van jouw kant hebben mogen vernemen.;)
    @Maureen: fijn dat de dagen zo snel voorbij vliegen. Weinig tijd om te piekeren en dat is wel prettig. Ik moet vrijdag werken, maar ook dan blijf ik natuurlijk de hele dag standby.:p En grappig, twee zielen een gedachte. Ik zat gisteren ook ineens aan Alice te denken en dat we al een tijdje niets van haar gehoord hebben.
    @Boudicca: jij kan wel een heel boek volschrijven wat je allemaal voor een toestanden hebt moeten meemaken om zwanger te worden. Misschien leuk om eens een dagboekje ervan te maken (je schrijfstijl is ook nog eens heel grappig):D. Leuk als je straks een kindje hebt, om nog eens terug te lezen wat mama allemaal er vroeger allemaal voor over heeft moeten hebben om zwanger te raken. Ik denk dat jij bijna verbaasd zal zijn als je een keer naar het zkh gaat en alles gaat helemaal volgens plan.
    @Dominique: nogmaals wil ik je laten weten dat ook ik heel veel aan je denk! Ik wou dat ik iets voor je kon doen. Maar door de afstand lukt dat helaas niet. Vandaar nogmaals een hele dikke digitale knuffel.
    @Secondlife: ook rustig aan jouw front? Gaat alles nog steeds goed?
    @Justme: jij weer een dipje? Heb je het idee dat dat magnesium wel helpt met beter slapen?

Ik heb net ook nog even ons NOD-lijstje bekeken. Volgens mij moeten de dames die op rood zijn gegaan nog even weer hun nieuwe NOD-datum aanpassen. En inderdaad zijn de eerstvolgende dames Jeetje en Lyanna, alhoewel ik begreep dat bij Lyanna de bruine flubbetjes al gearriveerd waren.
    Dan ben ik volgende week aan de beurt en dan is Xon weer de eerstvolgende 14 dagen na mij. Kortom, we moeten met wat langere tussenpozen wachten op hopelijk positief nieuws. Dat is dan weer het nadeel van ons steeds korter wordende lijstje.
    Maar goed, daar tegenover staat wel dat de zwangeren ons weer in spanning houden met allemaal aanstaande echo's, kwaaltjes en andere leuke nieuwtjes.:)

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    en hebben we meer tijd om voor jullie te duimen he ;)

heb wel het idee dat de magnesium helpt, maar af en toe heb je zo'n nacht he..... meestal is het van zondag op maandag maar nu dus dagje later. ach, komende nacht gaat het vast beter!

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hihi, jullie leven allemaal zo mee, wat leuk! Mijn man is er namelijk heeeeel lekker nuchter onder zoals mannen kunnen zijn. ik zei net, zal ik morgenvroeg eens een testje doen? Zegt ie, nou misschien moet je nog een dagje wachten voor de zekerheid.
    Pfff, dat lukt me echt niet hoor en wil ik jullie ook niet aandoen :p

Justme: zeker spannend weer hoor volgende week! Hopelijk slaap je vannacht wat beter.

Maureen: gelukkig heb je genoeg te doen, zodat de tijd wat sneller lijkt te gaan! Wat voor studie doe je eigenlijk precies? (Sorry, sorry, dat ik het niet weet want je hebt het vast verteld :))

Dominique: weet niet of je meeleest meid, maar ik denk aan je.

Hoe is het verder met iedereen?

Boudicca: lekker dat je op woensdag vrij bent. En klinkt inderdaad pittig zeg je werk! Maar ook wel uitdagend denk ik en nooit saai.

Nou, ik ga nog even werken en dan lekker op de bank.

Fijne avond allemaal!

15. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Boudicca: Wat een verhalen elke keer over de communicatie van de ziekenhuizen. En dus weer een enorme uitdaging wat je nieuwe klas betreft. Respect hoor!

Ik probeer inderdaad positief te blijven. Maar af en toe schiet ik zo in de stress. Probeer mezelf dan altijd weer rustig te krijgen. Het moet gewoon goed zijn! Hoop dus echt vrijdagmiddag een kloppend hartje te zien. Ik zou dan 8 weken zijn. Maar als er echt een groei achterstand van een week is zou het 7 weken lijken. Pff als ik dit nu type ben ik ineens weer bang. Stel dat er toch geen hartje te zien is... Terwijl ik aan dit stukje tekst begon was ik nog positief en ik schiet zo door naar angst aan 't eind van dit stukje. Hoezo rollercoaster ;)

@Dominique: Jij hebt dus overmorgen al je echo begrijp ik. Ik ga eerst voor jou duimen. Wat zal het mooi zijn als we beiden blij het weekend ingaan. Ik gun het je zo van harte! Sowieso sterkte.

Liefs

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jeetje, mijn lief is net zo hoor! toen ik ging testen omdat ik 'al' 1 dag overtijd was, zei hij, das nog niks toch...... maar het begint nu wel echter te worden voor hem hoor!

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Sneeuwmees: nee nog geen bloed te bekennen dus :D

18. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Jeetje: Ja we leven errug mee :D. Toch goeie tegenhanger dan hè zo'n forum, wat de nuchterheid van je man betreft. Ik werk en ik doe in deeltijd 'n Pedagogiekopleiding. Zit nu in m'n afstudeerjaar. Dus even druk want je doet er een minor bij. Als alles goed gaat beval ik dan net 2 maanden voor het einde van het schooljaar. Ik zal vast nog wat in moeten halen (nu al namelijk) dus verwacht in augustus m'n diploma te hebben. Al met al is het eigenlijk een hele goeie timing zo met bevallen en afronden schooljaar.

@Mees: Inderdaad zitten er ineens gaten tussen de NOD data. Ik heb 't nu ook niet meer zo in m'n hoofd. Moest moedervan2 niet ook bijna testen? Hebben we ook een tijdje niet van gehoord hè? Of vergeet ik nu een reactie? Dus eerst morgen Jeetje met roze nieuws :)P) en daarna jij en Xon? Ik ga ook nog eens naar het lijstje kijken om bij te blijven.

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Maureen: wat leuk die studie! En knap van je ook om dat in deeltijd te doen, is best zwaar lijkt me. Maar klinkt goed zo die timing ;)

Klopt inderdaad, Moedervan2boys zat nog voor mij dacht ik met NOD. Al even niets meer gehoord inderdaad, ik zat ook al aan haar te denken. Hoop dat ze nog meeleest en iets laat horen!

20. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Justme: Lastig dat slechte slapen. Ik heb wel magnesium opgeslagen als tip van jou. Het helpt nog wel? Maarja het hoort er waarschijnlijk ook bij dat af en toe slecht slapen. Je schiet al lekker op hè? En leuk dat het nu ook echter wordt voor je man.

Deel Deze Pagina