@xon, zal die site eens opzoeken! thanks voor de tip @jeetje, balen meid! @lyanne, jij ook balen zeg. die zaadtest ziet er prima uit hoor! @maureen, heel veel plezier bij je echo morgen! wel foto laten zien he! kan me je emoties heel goed voorstellen meid, dikke knuf hier helaas weer een mindere nacht, nu was mijn sportbh te klein..... en volgens mij is de baarmoeder iets gaan groeien en kwamen mijn maag en darmen beetje in de verdrukking. ben de dag gelukkig goed doorgekomen en heb nieuwe slaap bh gekocht. komt komende nacht helemaal goed! en lekker morgen me laten verwennen, heb er nu al zin in!
Hi dames, @Lyanna: Ook ik weet niets van de waardes maar zo te horen is het dus goed. Gelukkig joh. En dan jij de HSG nog, dan weet je of 't toch wel snel raak mag zijn voor jullie. Ik hoop dat ook de hsg goed gaat. @Mees: Ja hihi 'zo'n 20 "vaders" ineens voor mijn kindje. @Salcia: Ik moet morgen om 12.30u daar zijn. @Almika: Ja de hormonen zullen wel iets met je doen. Ben benieuwd hoe dat gaat bij mij als alles goed blijft gaan. En oké jij was 't dus toch met dat verhaal toen over je zoontje. Zet hem op meid. Nog even en dan heb je je baby in je armen. Wat een wonder toch ook hè. @Niala: Een meisje? Had je dat al gemeld? Ben ik dat vergeten? Wat leuk!!! Ook @Syll: Ging het vandaag wel lekker op je werk? Schrok er wel een beetje van hoor wat je gister zei. Ik ben van mening dat we zoveel uren van ons leven doorbrengen op 't werk, dat 't daarom echt niet zo mag zijn dat het je tegenstaat. Heb 't ook wel eens gehad. @Justme: Toch weer niet zo'n goede nacht gehad? Hoop dat je vanavond wel goed slaapt en uitrust. En rare vraag misschien hoor. Maar moet ik nu 's nachts ook 'n beha dragen? Ik vroeg het me al af eigenlijk. Misschien wel beter hè? S ochtends bij 't opstaan zijn ze (meestal) erg gevoelig. Maar daarna gaat dat weer weg. Ik google het zo wel even @Dominique: Was het toch slecht nieuws vandaag? God wat erg nou toch. Ik blijf toch af en toe kijken om te kijken of je wat gezegd hebt. Heel veel sterkte meid. En heel veel liefs van mij. @Allen: Bedankt voor het meeleven. Ik laat het jullie meteen weten als ik thuis ben morgen. Fijne avond allemaal. Misschien nog tot straks. Liefs
@maureen, ik doe het omdat ik zonder niet meer kon slapen..... mijn borsten deden te zeer. het moet dus zeker niet hoor, maar voor mij gewoon nodig.
O oké, bedankt Just. Erg persoonlijk dus. Als je er niet van kon slapen dan is 't bij mij echt anders. Want heb 't alleen 's ochtends.
@Maureen: hoe is het met de zenuwen nu? Nog minder dan een dagje, hè? Ik wens je alvast heeeel veel succes toe voor morgen! @Justme: al weer een bh te klein, waar gaat dat heen met jou?? @Syl: hoe is het vandaag gegaan op het werk? Heeft je gesprekje wat opgeleverd? En hoe is het met het 'thuiswerk' . Moet je man weer aan de bak? Ja, nog een dag of 5 wachten hier. Verwacht er idd weinig van, omdat we voor mijn gevoel mijn ei niet goed benut hebben. Ik weet dat niets onmogelijk is, maar noem het ook maar een beetje zelfbescherming. Nu het allemaal weer dichterbij komt vind ik het stiekempjes toch wel weer steeds spannender worden.
Hallo meiden, mag ik even klagen bij jullie? Voel me namelijk helemaal niet lekker. Zo'n last van mijn rug en ik voel me gewoon helemaal niet lekker. Het bloeden zet nog niet echt goed door, misschien zou ik me beter voelen als het dat wel deed? Ik heb ook nog eens een deadline morgen dus even lekker op de bank met een filmpje zit er niet in. Wel chocola gehaald maar ik heb er niet eens zin in! Nou einde klaagzang! Maureen: hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht. Sterkte morgen en ik lees je zodra je terug bent, want ik zit er bovenop! Fijne avond verder allemaal! Ik ga misschien maar eens op tijd naar bed voor de verandering maar nu dus nog even werken
Jeetje: wat rot voor je! Tis altijd heel vervelend als je ongi niet doorzet...ik voel me altijd net een vaatdoek,zo noem ik het maar.Denk je dat het echt door gaat zetten je ongi? Of zal er nog een kansje zijn op zwangerschap?
Meiden, ik zit nu met tablet op de bank film te kijken. Misschien kom ik straks nog even, maar weet het niet zeker. Persoonlijk reageren gaat op tablet lastig. Maureen, wil even zeggen dat ik hoop dat je morgen een goede echo hebt. Ga heel hard voor je duimen. Morgenochtend eerst zoon naar school brengen en dan gelijk door voor boodschappen doen voor manliefs verjaardag. Dus denk dat ik morgenmiddag er weer ben. Fijne avond nog allemaal en alvast lekker slapen.
@Sillysa: idd onhandig hoor als je man avond dienst heeft.Maar klusdagen zijn klusdagen,dan maar moe.Maar gaan met die banaan haha.Je kijkt hem maar lief aan en dan zal het wel goed komen
Ik heb aan de ene kant het gevoel dat het wel gaat doorzetten, maar aan de andere kant heb ik ook nog steeds pijnlijke grote borsten en dat ik echt om de haverklap naar de wc moet. Meestal zijn mijn borsten als ik ongesteld ben geworden weer gewoon zacht en niet pijnlijk. Maar ik voel me inderdaad wel net een vaatdoek ook, slapjes en een beetje duizelig. Nou ja, morgen maar weer zien! Lief dat je zo meeleeft!
Dank je wel Lyanna! Las net trouwens dat er bij jullie een aardbeving is geweest. Iemand van jullie iets van gevoeld?
Xon fijn dat je gisteren zon leuke dag had en wat leuk dat je collegas voor je gingen zingen en de kids van vorig jaar ook nog aan je dachten. Lyanna ik kan me voorstellen dat het toch schrikken is als je ziet hoe moeizaam dingen gaan bij zon gezichtsvelamming. Hoe keek je kleine er tegenaan? Mees pas op dat je niet te veel gaat doen op je werk hoor! Voor je het weet heb je het gevoel te verzuipen in je werk terwijl je je het vuur uit de sloffen loopt en geen steek verder lijkt te komen. Ik weet precies wat het is. Twee jaar geleden zat ik in net zon soort situatie. Bij ons op de afdeling liep het i.v.m.veel ziekte totaal niet. Alleen mijn assistent en ik waren een constante factor. Gevolg was dat al het extra geregel + inwerken en begeleiden van invallers in verschillende groepen èn het opvangen van kinderen die flipten bij die nieuwe collegas, steeds op ons bordje terecht kwam. Daarnaast moesten we en passant ook nog even onze eigen groep draaiende zien te houden. En een bedankje van de directie zat er natuurlijk niet in. Nadat ik me voor mijn gevoel een jaar voor jan l.. een slag in de rondte had gewerkt heb ik de handdoek in de ring gegooid in de zin dat ik een dag minder ben gaan werken. Had verscheiden malen aangekaart dat er een oplossing gevonden moest worden want het liep compleet de spuigaten uit maar er kwam steeds geen reactie. Pas toen ik aangaf het niet meer te zien zitten en minder wilde werken kwamen ze ineens aan met bonbons en een fles wijn. Nou dat vond ik zo mosterd na de maaltijd. Ik heb mijn poot stijf gehouden en werk sinds vorig schooljaar nog maar vier dagen in de week en vindt het nog elke week het mooiste cadeautje wat ik mezelf in jaren gegeven heb! Jeetje wat zuur zeg dat je nu toch ongi lijkt te worden. Ik had er eigenlijk helemaal op gerekend dat het raak zou zijn. Heel erg jammer. Maar als het niet echt doorzet en je voelt je beroerd .? Is het dan heel misschien toch nog mogelijk dat .? Dominique hoe is het met je meid? Dikke knuffel vanachter de pc voor jou. Maureen morgen een spannende dag voor jou. Ik ga duimen dat je zulk geweldig nieuws krijgt zodat zelfs jij niet meer twijfelt aan je zwangerschap. Almika ik hoop dat je morgen hoort dat je een prachtige baby krijgt die een stukje kleiner blijkt dan je vorige bengel! Sillysa had je vandaag al een beetje het gevoel dat het je wat lucht gegeven heeft dat je op je werk alles eruit gegooid hebt. Ik hoop het wel. Plezier hebben in je werk is zoo belangrijk. Hier vandaag telefoon gehad van de gyn. Uitslag van de HSG was goed. (had ik ook niet anders verwacht moet ik zeggen) Ik mag nu zowaar een dubbele afspraak maken om voorlichting te krijgen over de hormoon toestanden en h oef nu ineens weer niet te wachten op volgende cyclus. Als ze zichzelf nog snappen vind ik het knap! Maar goed ik kan het dus mooi gaan plannen op een vrije dag.
Jeetje hier een aardbeving? Niks van gemerkt. Was vast weer ergens op het Groninger platteland Daar gebeurd het vaker i.v.m. gaswinning.
Het was ergens in het oosten, op de grens met Duitsland. In Gelderland en Utrecht schijnen ze het goed te hebben gevoeld. Gelukkig zijn het nooit grote aardbevingen in NL! Ik ben hier altijd best bang voor aardbevingen. Hoop nooit een grote mee te maken!
Nee ik lees net dat het bij Nijmegen in de buurt was en ook een redelijk zware (4.5) voor Nederlandse begrippen dan. Ik heb niets gemerkt.
Nee lijkt me ook doodeng. Die bij Roermond heb ik destijds wel gevoeld en dat heeft op mij grote indruk gemaakt. Hoop het nooit weer mee te maken. Bah. Als je de grond waarop je loopt al niet meer kunt vertrouwen.
Ja die herinner ik me ook nog goed! Hier heb ik nu twee keer een aardbeving meegemaakt maar die waren heeeeel licht. Maar ze voorspellen een grote aardbeving in Istanbul in de komende 20 of 30 jaar. Dus ik hoop dat ik dan niet meer hier woon eigenlijk!
Nu ga ik echt maar eens naar bed (wie zei er ook weer dat ze eens op tijd naar bed zou gaan? ) En het lijkt helaas toch echt door te zetten nu