Komt helemaal goed.. wedstrijdje doen wie het eerst ongesteld word dan maar? (wat klinkt dat raar op een zwangerschapsforum..)
Jaaaa, doe je ook mee? Saar doet ook mee, hopen dat de andere meiden ook mee willen doen. Hihi, ja klinkt inderdaad wel raar, maar is wel te begrijpen toch, als je steeds nega test en al ver voorbij nod bent?
Ok, wie het eerst ongesteld wordt dan!!!!! Hier nog helemaal niks te bekennen hoor! Alleen dezelfde ongi pijn die ik al twee weken met vlagen heb O en within, je hebt dus weer nega getest? Bleeegh, we kunnen een heel dorp in Afrika in leven houden met het geld dat wij aan testen uitgeven
Vast wel, Vl belde net, hij is bij zijn ouders geweest, hij komt thuis met een vuilniszak vol kleding Komt bij zijn nichtje weg, die het van een tante had, zij past het niet, dus krijg ik het nu. Joepie
Ik heb jullie gevonden hoor hahahahah!! Ik ook nog steeds blauw dus... Ook trekkerig gevoel en steekjes in mijn baarmoeder met hoesten en opeens bewegen enz....en sinds 3 dagen zeer pijnlijke tepels(heb ik soms ook als ik ongi word).. Afgelopen 2 dagen d8 ik echt dat ik ongi zou worden..echt buikpijn gehad maar het is nu al weer bijna weg... vandaag dag 51 van mijn cyclus!
en hoeveel dagen ben je overtijd? Ik ging er van uit dat ik op dag 38 ongi moest worden vandaag 2 weken geleden dus... Ik zag ook dat je weer negatief had getest...ik gister ook weer! op dag 46 had ik ook negatief getest! Dus ik denk dat mijn cyclus gewoon van slag is!! dus maar wachten...en wachten...en wachten tot ik op rood kan..
Dag 45 hier =) Rond mijn NOD heb ik een paar dagen steekjes en een zeurend gevoel gehad maar nu al anderhalve dag of zo niet meer gevoeld....
Ik doe ooook mee ! Zit nu op dag 45... Heb trouwens wel wat bruinige afscheiding (lekker fris haha), maar dat had ik gister ook. Verder nog niks te bekennen.