goedemorgen kom even snel langs 3e dag op rij druk ben nog steeds van slag door crematie vriend gister...was best heftig bijlezen gaat niet meer lukken vandaag ik wens jullie allemaal fijne dagen,niet teveel eten. zag snel dat veel op rood zijn....kertsman niet goed zijn best gedaan Bekijk bijlage 209347
Syll: jij hebt dit dus ook mogen ervaren....ik hoop dat die nierbekkenontsteking aan mij voorbij gaat, hou mijn hart best wel een beetje vast; die kleine beweegt zo veel, dat ik best bang ben dat ie weer dwars gaat liggen. Maar als het dan toch moet, dan graag na de verjaardag....maar liever helemaal niet natuurlijk. Dinsdag wordt je dus geopereerd, wat spannend, lijkt me eigenlijk ook beter dan dat knippen waar je het over had; kunnen ze het toch beter bekijken. En wat heerlijk dat je dochter met kleine muis weer komt; wat zal je daar naar uitkijken... Hoop en alle anderen; Laat die leeftijd gewoon los. Er komt misschien wel ooit een moment dat je denkt; nu is het genoeg. Maar waarom zou je daar nu al over nadenken. Bekijk het gewoon per maand. Verleg lekker je grenzen. Vroeger werden er zoveel kinderen op latere leeftijd geboren. Waxientje: Ik schrijf al een tijdje mee, alleen ben ik de laatste tijd wat minder actief. Ik ben mama van 3 meisjes van 8-7-5, heb vorig jaar een miskraam gehad bij ruim 7 weken. In totaal zijn we voor deze uk 4 jaar bezig geweest. Welkom hier. Jeetje en Boudicca: fijne vakantie, geniet ervan. Iedereen hele fijne kerstdagen en dat in 2012 jullie wens mogen uitkomen. Veel liefs
Grrrrr, waarom verdwijnen die berichtjes soms gewoon!! Ohhhh Syl, auwwwwwww! En dan uiteindelijk toch een operatie, bahhhhhh. Gelukkig met 1 lichtpuntje dat je je dochter en kleine muis gaat zien. En schrijf vooral je frustraties hier ook van je af he! we'll be there for you! Waxientje, dan snap ik idd dat je gewoon lekker verder gaat proberen op de natuurlijke weg. Bij mij is er nada noppes niets natuurlijks aan, hahaha. Het enige 'natuurlijke' is wat ik er hopelijk aan over mag houden. Ik ben trouwens wel benieuwd naar wat voor kunst je maakt, kun je niet wat foto's in je prive album zetten??? Ik ben zelf ook redelijk creatief helaas te weinig tijd om er veel mee te doen. En Jes, wat vervelend dat je naar het zh moest. Voel je je nu wel weer wat beter? Maak er morgen een supermooi kerst/verjaardagsfeest van he. Weet je wat ik me trouwens nog afvroeg, weten je dochters nu eigenlijk al wat het wordt? Of houden ze zich koest en vragen ze er niet meer naar? Mees, die zoon van jou is ook iedere keer ziekig en snotterig he? Het wordt ook gewoon weer tijd voor zon en warmte, ik kan er nu al naar uit kijken. We hebben in ieder geval de korste dag/langste nacht alweer gehad. We gaan weer de goede kant (alhoewel ik me heel goed besef wat voor baggerweer we evt nog kunnen krijgen). Jeetje, hoe is tie? Toch nog een beetje goed gevoel aan je eisprong over gehouden? Heb je wel het idee dat je goed gemikt (letterlijk en figuurlijk ) hebt. Ik hoop het voor je. Wel grappig dat er toch hier en daar wat kerstversiering hangt in de winkels. Het leuke van de turkse gezinnen hier is, dat ze door hun kids vaak worden overgehaald om ook thuis kerst te vieren. Dus die feesten dubbel! Ik besteed overigens in de klas ook aandacht aan feesten van een andere cultuur, dat vind ik in deze multi-culturele samenleving wel heel belangrijk. En ondanks dat ik er zelf niet van hou wens ik jullie ook hele fijne kerstdagen natuurlijk. Het grappige is is dat ik zelf ook gewoon een heel vol kerstweekend heb. Gisteravond begon het al doordat ik bij mij thuis met wat vrienden lekker spelletjes heb gespeeld. werd niet heel laat want was wel heel erg moe na deze week, maar het was wel erg gezellig. Vanavond heb ik weer een activiteit georganiseerd via die site. Eerst met een groep van ongeveer 20 man eten bij een eetcafe, daarna gaan we naar een leuk cafe waar een hele leuke band optreed die op een leuke manier kerstliedjes speelt (daar komen nog ongeveer 10 a 15 mensen bij). En om 12 uur is er kerstliedjes zingen bij ons op de grote markt. En daar staan echt duizenden mensen samen rudolph, en andre hazes, stille nacht, last christmas (alles door elkaar) te zingen. Dat lijkt me wel erg leuk! Morgen gourmetten bij mijn ouders en 2e kerstdag heb ik een spelletjeshightea bij mij thuis georganiseerd (ook weer via de site). Dus voor een kersthater zit ik best volgepland, hahaha. Fijne dag iedereen!
@Xon;jij zal zeker geen spijt hebben van het feit dat je je aangemeld hebt toen bij die site!Wat heb je er al een gezelligheid van gehad! Zit er geen leuke vent voor je bij?Ik wens jou ook hele fijne dagen! @Almika: zal vast heel moeilijk geweest zijn,de crematie van jullie vriend!Dan ook nog rond de kerst,net als die kennis van Lyanna,zo erg! Jij ook fijne dagen met je gezin!
@Xon: wat leuk allemaal wat je hebt georganiseerd, gezellig! Komen er iedere keer nieuwe mensen nog bij zulke dingen of zijn er ook mensen die steeds komen en die je al een beetje begint te kennen? Nou ondanks die anti-kerstgevoelens, toch hele fijne dagen! Ik heb er op zich wel een goed gevoel over en kreeg vandaag een vet kruis op FF op dag 14 maar het lijkt me zo vroeg daarom vertrouw ik het niet helemaal. Maar ik had natuurlijk wel positieve testen, al twijfel ik daar ook weer aan omdat het toch de eerste keer is dat ik ze gebruik. M<aar de streepjes waren echt even donker en op dag 14 's morgens was de teststreep donkerder dan de controlestreep, dus het zal toch echt wel zo zijn. Maar omdat mijn luteale fase de laatste twee keer steeds 11 dagen was lijkt het me zo vreemd dat hij nu misschien wel 14 dagen zal zijn want ik heb nog nooit een cyclus gehad korter dan 27 dagen en dat was helemaal in het begin toen ik net met de pil was gestopt, daarna is hij langer geworden, gemiddeld 29 dagen! Nou ja, we zien wel. Probeer het een beetje los te laten maar het valt niet mee. En iedereen natuurlijk: heel fijne kerstdagen, maak er iets gezelligs van!!! En dat al onze wensen voor 2012 maar mogen uitkomen! @Jes: denk dat je Xon bedoelde, want ik heb geen vakantie, was het maar waar! Maar als deze opdrachten erop zitten ergens eind januari ga ik wel zeker een week vrij nemen (maar dat heb ik eerder gezegd ) Veel plezier morgen met je dochters verjaardag en gefeliciteerd alvast! @Lyanna: nog gecondoleerd, wat vreselijk zeg!! Kan me voorstellen dat je je erg rot voelt. Knuf meid! @Sneeuwees: beterschap voor je zoontje, vervelend dat hij weer verkouden is. Heb jij nu ook een week vakantie of begreep ik dat verkeerd? Nou, ik zit weer eens alleen vandaag. Man moet werken en komt vanavond pas thuis. Het was wel een eenzaam weekje zo zeg!! Heb mijn man maar alles bij elkaar een paar uurtjes gezien! (en toch weten te klussen hahaha) Misschien ga ik er zo maar eens op uit, want van dat binnen zitten word ik langzamerhand een beetje gek. Tot later dames!
Meiden fijne dagen en zelfs Xon weet er een positieve draai aan te geven nog even spammen, een glimlach van onze uk
@ Jes: leuk dat je even wat meer verteld, ik merk dat het lastig is nog om bij iedereen aan te haken omdat ik nog te weinig weet. Maar dat komt vanzelf. @ Ricmar: wat een liefje!! @ Xon: idd voor een kersthater doe je toch goed je best, flink hoor! ha ha! En als ik wat meer tijd heb zal ik wel wat foto's in mijn privealbum zetten, moet ook even uitvissen hoe dat allemaal werkt. Ik vind het wel prettig dat alleen 'vrienden' mijn foto's kunnen zien.
Ik heb net even wat foto's geplaatst in mijn prive-album. We interesse heeft moet even vriendjes worden! Denk alleen niet dat ik vanmiddag nog veel tijd heb om achter ZP te gaan, drukke middag voor de boeg. Dus het kan even duren voor ik je accepteer! Fijne middag verder allemaal!
Hoop en Jeetje, nee lid worden van deze site was de beste beslissing die ik had kunnen nemen de afgelopen maanden. Ik heb er al zoveel plezier van gehad. En Jeetje er zijn meestal altijd wel een aantal mensen die je regelmatig tegenkomt. En inmiddels dan een biosgroepje er aan over gehouden en degenen waar ik gisteren die spelletjes mee heb gedaan zijn nu ook wel een beetje een leuk groepje aan het worden. Toevallig ken ik een van hen van een paar jaar geleden, toen danste ik af en toe met hem in de les. Dat voelt dan ook nog een beetje vertrouwd, want toen deden we met de dansgroep ook wel eens leuke dingen. Jeetje ik denk echt dat je eisprong wel op dag 14 was. Misschien heb je altijd al veel eerder je eisprong gehad en kom je er nu achter met de ovutesten. Ricmar, ach ach wat een scheetje. Wat kijkt ie leuk! Waxientje ik heb me bij je aangemeld als vriend hoor !! Ik wacht geduldig af.
@Xon: voor een kersthater ben je toch erg druk met kerst (in ieder geval drukker dan ik me met deze kerst maak). Ik vind dat je inderdaad erg leuke dingen organiseert en zo'n avond als vanavond lijkt me erg leuk! Dus geniet ervan! @Waxientje: ook ik heb een verzoekje gestuurd. Ben erg benieuwd naar je kunstwerken en ook ik wacht natuurlijk erg geduldig...hihi.. @Jeetje: fijn dat je toch wat meer inzicht gekregen hebt in je cyclus, als zo'n test zo donker is (zeker donkerder dan de teststreep dan mag je er echt vanuit gaan dat die positief was). En je eitje springt dan 24-36 uur later, dus dan heb je je eisprong op dag 15 of 16 gehad. Ben benieuwd of het goede gevoel van jou, ook twee streepjes mag hebben in het nieuwe jaar. Stilletjes heb ik er deze maand ook een goed gevoel over, maar probeer me maar een beetje te temperen om niet al te teleurgesteld te zijn als het niet zo mag zijn. @Almika: sterkte met de crematie. Waarom is het leven zo oneerlijk, hè. M'n vader kwam net ook al dat de vrouw van een kennis eergisteren overleden was. En dat ook net voor kerst dat zo'n man alleen achter blijft. Mijn vader was er ook behoorlijk door aangeslagen, want hij kende die man en vrouw al erg lang. @Jes: alvast gefeliciteerd met je dochtertje morgen. Voel je je al weer wat beter? Jij zult ook al wel bijna met zw.verlof gaan, of niet?
he meiden, ik kom even langs om iedereen hele fijne kerstdagen te wensen! de komende dagen betekenen voor mij veel eten........ en daarna heerlijk paar dagen vrij tot in het nieuwe jaar. lekker relaxen, lezen, beetje shoppen en verder lekker niets.
@Ricmar het is echt een (kerst) engeltje hoor! @Waxientje ik stuur je zo ook een vriendschaps verzoekje. @Jes, alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. @Iedereen: Heel fijne kerstdagen
Meiden bedankt voor de felicitaties, ik zal zo blij zijn als we die dag met een rustige buik zijn doorgekomen.....en ons meisje ook. Nog een weekje werken en dan verlof. Jullie hele fijne dagen!! Liefs
Lieve meiden, voor alle kerstliefhebbers en -haters: Prettige feestdagen! Geniet ervan en maak er iets moois van!
@Ricmar: wat een schatje is het toch! Genieten jullie maar lekker van jullie kleine mannetje! Hier vanmorgen nog even getest,maar echt negatief. Ik had het echt wel verwacht,want mijn borsten doen niet zeer en daar merk ik het meestal als eerste aan.Nog geen bloed,maar dat komt in de loop van deze dag wel.Temperatuur ook gezakt. Toch ben ik teleurgesteld.Ik weet het dat ik niks te klagen heb,maar moet steeds denken aan hoever ik al twee keer had kunnen zijn.En de tijd vliegt voorbij.Dat maakt me bang. Maar goed: een nieuwjaar,nieuwe kansen. Fijne dagen allemaal hoor!
Lieve meiden, bij deze wil ik jullie even hele fijne Kerstdagen wensen.Maak er hele gezellige dagen van!!! Hier gisteren ongi geworden, dus alweer 25e ronde.
@ Hoop42: ach meid, wat een terleurstelling. Ik kan je gevoel heel goed begrijpen. Ik hoop dat je ondanks deze wanklank toch van de kerstdagen kunt genieten! Even voor iedereen hier: Hele fijne Kerstdagen!
Lieve meiden, Ook al ben ik hier bijna niet meer, ik denk wel aan jullie en wil jullie heel graag een hele fijne Kerst wensen en heeeeeeeeeeeeel veel geluk, liefde en dubbele streepjes voor 2012. Dikke knuffel, Secondlife
Pfff, moest eerst even bijtrekken van een zeer gezellige en geslaagde avond ( ik lag om 3 uur in mijn bed!! ). Je zou er bijna geen kersthater meer van zijn, hahahahahaha. Maar lieve lieve allemaal, Fijne kerstdagen! En Hoop en Lyanna, sterkte meiden.