wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik had helemaal over lyanna heengelezen, sorry! Ronde 25 alweer...pfff. Hopenlijk is het dan raak!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: nu is het rood dus echt gearriveerd. Balen en dat net op zo'n dag als vandaag! Knuffel!
    @Hoop: jij dus ook een witte test. En natuurlijk mag je teleurgesteld zijn. We hebben allemaal hetzelfde doel, dus denk dat iedereen die teleurstelling wel begrijpt. Hopelijk heb je toch een mooie kerst! Volgend jaar gaan we er weer tegenaan.
    @Waxientje: jij ook fijne dagen! Jij bent de eerstvolgende nu waar de ogen op gericht zijn.
    @Xon: zo kroegtijger! Heerlijk toch, dat je zo'n gezellige avond hebt gehad. En inderdaad, wie weet word jij straks wel een grote fan van kerst.

Hier tot nu toe een rustige kerst. Even met mijn man en zoontje naar de kerk geweest om het kerststalletje te bekijken. Verder is onze kerk nogal 'beroemd' omdat het stadje bethlehem helemaal nagebouwd is met lampjes, stroompjes water e.d.
    Zo oud als ik ben, gingen we altijd naar het stadje kijken. Dus nu ook met mijn zoontje gedaan en gelijk even 2 kaarsjes aangestoken (je weet nooit waar het goed voor is).
    Straks eten bij mijn ouders en dan gaat mijn man weer de nachtdienst in.
    Morgen nog zo'n rustig dagje, omdat mijn man al tot aan de middag slaapt.

3. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    #223 Waxientje, 25 dec 2011
    Laatst bewerkt: 25 dec 2011
    Heb de hele dag al licht bruinverlies en krampen. Dus ben bang dat mijn ongi zich ook gewoon al aankondigd... helaas ben ik er toch een beetje sjacharijnig van en dat op eerste kerstdag is niet zo leuk natuurlijk. Ben ook zo moe. Ik ga vanavond op tijd naar bed en hoop dan dat ik me morgen weer beter voel. Ik vind het wel vroeg want mijn NOD is pas 30 december...):

Op zich wel een leuke kerst hier hoor tot nu toe!

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    voor de dames die mij en mijn kerstbuik willen zien, bij mijn profiel heb ik net een foto geplaatst in het album kerst

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: wat een stralende aanstaande mama staat daar!:D Bijna geen flits nodig!;) En wat een mooi buikje heb je al. Leuk om je zo lekker zwanger te zien.
    @Waxientje: nee, niet jij ook al, hoor!:( We hebben al genoeg dames op rood voor het einde van het jaar. Ik hoop dus dat het bij jou een andere oorzaak heeft dat bruinverlies en de krampen.

Hier eerste kerstdag weer bijna erop zitten. We hebben bij mijn ouders gegeten en mijn man is inmiddels al weer druk aan het werk.
    M'n zoontje ligt in bed, maar die heeft nog hele verhalen (blijkbaar zijn manier om de dag nog even te verwerken). Wel grappig om te horen, maar hoop dat hij toch zo een keer echt gaat slapen.
    Zit zelf een film te kijken (Serendipity), al ben ik meer met mijn laptop bezig dan met film kijken.
    Had vanmiddag leuke foto's van mijn zoontje gemaakt. Ik had een heel fout overhemdje gekocht met stropdasje. Stond hem erg leuk, maar hij wilde perse die stropdas weer af. Ik dus heel snel wat foto's gemaakt en toen die stropdas afgedaan. Wil ik net de foto's weer op mijn laptop zetten geeft het kaartje van mijn fototoestel ineens de melding dat ik het kaartje alleen maar kan formatteren, maar kan er geen foto's meer vanaf halen of zien. Gelukkig staan bijna alle foto's al op mijn laptop, maar die van de laatste dagen ben ik dus kwijt (waaronder die met stropdasje). Ik baal dus als een stekker!

Verder geen nieuws. Morgen is het voor mij nog een weekje tot aan mijn NOD. Merk (nog) niets, dus het zal wel weer niets geworden zijn deze maand.

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Lyanna: knuf meis!

@Hoop: jij ook een knuf! Tuurlijk mag je er even flink van balen hoor!

@Waxientje: oh dat zou zeker vroeg zijn zeg!! Misschien zet het wel niet door. Hoop ook dat je je morgen wat beter voelt!

@Justme: ik heb natuuuuurlijk even gespiekt, ik was razend nieuwsgierig naar je buikje. Je ziet er echt prachtig uit zeg!!! En je straalt ook zo mooi.

Hier rustig dagje gehad, niet veel gedaan. Net terug van schoonfamilie en nu lekker mijn bedje in.

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: ooh da's ook balen zeg!!! Wat jammer van die foto's.
    Ik vroeg me al af hoever je nou voor je nod zat want je banner telt niet af naar nod. Maar je weet het niet hoor, de moed nog niet opgeven meid!
    Nou, welterusten voor straks en tot morgen!

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: ik had op 5 december mijn vorige ongi en ik ben vrij regelmatig met 28 dgn, dus dat zou dus 2 januari zijn. We blijven nog even hoop houden. Op zich heb ik er (klustechnisch) een goed gevoel over, maar ja, dat heb ik vaker gehad.
    Ben jij je 'kerstdag' zonder kerstgevoel een beetje doorgekomen?

9. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    meiden, ik kom er alsmaar niet aan toe jullie bij te lezen, sorry!

afgelopen nacht tot 2:30 met N.oam bezig geweest, lig nu te wachten of hij nu wel in slaap valt... ben doodop, maar denk desondanks wel aan jullie allemaal, heb wel opgevangen net dat er weinig roze is/komt deze dagen:BALEN!!!

sterkte allemaal, en hoop toch op, en wens jullie, hele fijne feestdagen toe!!!

veel liefs!

10. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    3 maal scheepsrecht voor de laatste roze wolken?.... Succes allemaal in 2012 !

11. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Goedemorgen dames!
    Zo 1e kerstdag zit erop nog maar 1 te gaan :) !!

Just, ze ziet er prachtig uit met je buikje.
    Echt een trotse mama in spe.

Mees, gewoon vandaag je zoon nog een keer zijn 'foute outfit' aantrekken en opnieuw foto's maken.
    Gewoon lekker een beetje paaien, oooooh wat zie je er mooi uit (en als je stil blijft staan krijg je een snoepje hahahahaha).

Jeetje kom jij deze dagen ook een beetje door?
    Kan me voorstellen dat het toch raar is, geen kerst, geen kerstgevoel maar stiekem weet je toch dat het wel zo is.

Waxientje, nee toch?
    Dat zou wel heel vroeg zijn!
    Ik was ook een week te vroeg, maar je hoeft me echt niet na te apen hoor ;) !

Hier heel raar.
    Normaal is mijn ongesteldheid 2 dagen bruin, 2 dagen heel heftig, 1 dag normaal, 1 dag bruin.
    Maar woensdag was mijn eerste heftige dag, en dan zou zaterdag al minder moeten zijn geweest.
    Krijg ik me toch nog een heftige buikpijn aanval (die ik normaal in mijn heftige dagen heb) met daar op volgend nog de hele dag rood.
    En gisteravond tijdens kerstdiner, nogmaals!
    Het was ook niet helemaal gewoon vloeibaar, maar zal jullie verdere details besparen (sorry misschien is dit al teveel informatie). Ik heb dat overigens wel vaker maar maak me daar best wel eens zorgen over.
    Voor wie dit verhaal snapt, ik zou graag eens willen weten of een van jullie dat ook heeft en of dat normaal is(daar praat je namelijk toch nooit over). Misschien zorgt dat er wel voor dat het niet lukt.
    Ook maak ik me wel een beetje zorgen over dat mijn menstruatie nu zo lang en heftig is.
    Zit maar te malen, komt dat omdat ik zo vroeg ongesteld ben geworden en het gewoon een beetje uitrekt óf komt dat omdat ik nu hormonen spuit elke dag.
    Een van de bijwerkingen is overmatige follikelvorming met daarbij horend bloedverlies, buikkrampen/pijn.
    In dat geval zou ik meteen mijn arts moeten raadplegen staat er in de bijsluiter.
    Maar ja, wil niet meteen na drie dagen aan de liijn gaan hangen terwijl het misschien nog mijn menstruatie is.
    Gelukkig moet ik woensdag alweer naar het zh.
    Sorry voor enigzins onsmakelijk ego-verhaal op de vroege 2e kerstdagochtend!
    Fijne dag nog allemaal!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: wat naar zo'n buikkramp-aanval en nog even heftig rood tijdens de kerst. Ik denk dat het bij jou een combinatie van alles bij elkaar is. Vroegere menstruatie en toch die hormonen. De afgelopen maanden ook nog een paar keer die pillen gebruikt om de menstruatie uit te stellen. Ik denk dat je lichaam dat toch een keer zelf gaat corrigeren.
    Bij mij was de menstruatie ook niet alleen maar vloeibaar de afgelopen maand zullen we maar zeggen. Dat had ik vroeger ook, maar na de mk was het vaak alleen maar heel heftig rood verlies. Nu deze keer weer wat meer stolsels, net als voor die tijd (sorry, voor de dames die net smakelijk aan het kerstonbijt zitten) :).
    Deze maand had ik ook ineens dat ik op dag 7 (dat het normaal al voorbij is) ineens buikkrampen kreeg en een dag heftiger bloedverlies. Toen weer een halve dag niet en toen weer een keer. Dat ging zo door tot dag 9. Ook heel raar.
    Heb je misschien een ander soort hormonen wat je nu moet gebruiken? Of een ander soort medicijn?
    Ik had vroeger wel eens last van steken op mijn borst (spieraanhechting). Daarvoor gebruikte ik dan diazepam, want een soort rustgevend middel is met een spierverslappend effect. Als ik die pillen bijv. tijdens mijn ongi gebruikte, dan was ik ook veel heftiger ongesteld.
    En bij twijfel kun je toch altijd bellen. Daar zitten ze voor, hoor! Je doet alleen maar wat in de bijsluiter staat, toch?
    En als je dat vervelend vindt, het is ook al snel woensdag, dan zou ik het zeker even navragen. Ik denk dat het voor artsen ook prettig is inzage te hebben in je cyclus en evt. veranderingen (want ik denk dat veel vrouwen daar niet over (durven te) praten). Hoop dat je vandaag die buikpijn bespaard blijft en dat je een beetje kunt genieten van de tweede kerstdag. En geen sorry voor een ego-bericht, want die bestaan bij ons niet.;)

Mijn man was vannacht vroeg thuis, dus hoop maar dat hij niet zo lang doorslaapt. Mijn zoontje is gek van vrachtwagens (hoe kan het ook anders met een vader die vrachtwagenchauffeur is) en in Den Bosch is een of ander truck eindejaarsfestijn.
    Volgens mijn man stelt het niet veel voor, maar ach, als de kleine man maar schik heeft, dan hebben wij het ook.;)

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, kan goed zijn dat onder invloed van de hormonen het allemaal anders is dan anders. maar bij twijfel gewoon even bellen hoor, al is het alleen maar om gerust gesteld te worden. hoop dat je wel een fijne 2e kerstdag hebt

hier heerlijk naar de top2000 aan het luisteren. straks me weer klaarmaken voor nog een dagje met familie en (veel te veel) eten.

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Zo 1e kerstdag weer voorbij, was gezellig, was ook aardig beschonken wwhahaha, maarja nu mag het lekker nog dus wat kan mij het schelen:p:p:p

Vandaag lekker thuis met man en zoon, nou ja zoon is naar vriendjes dus die zien we straks wel weer. verder straks lekker koken, varkenshaasje met van die torenaardappeltjes uit de oven jammiieeee. orgenochtend komt mijn dochter met mijn kleine muissieeeee, kan nie wachten zeg!! Moet om 14.45 in het ZH zijn dus ze komt daarvoor omdat door de plaatselijke verdoving mijn benen raar gaan doen zei mr gyn dus ja dan wil ik vast alleen maar slapen zolang de verdoving nog werkt, maar daardoor gaat de tijd wel lekker snel voorbij en hoef ik niet de hele tijd op de klok te kijken...

Iedereen heeft zo te lezen wel een fijne dag gehad gisteren, zelfs onze kersthaatster Xon hahaha...Fijn..

Hoop, jammer meis dat je test nega was en het is niet raar dat je teleurgesteld bent hoor, dat hoort helaas bij het proces dat proberen zwanger te worden heet. Dikke knuffel meid!!

Lyanna, jij ook al op rood, jemig zeg, jij ook een hele dikke knufff...

Jes, fijn dat alles nu goed gaat meid, hoop dat je een leuke dag hebt gehad gisteren. En maak je niet te druk, het komt niet zo heel vaak voor, komt allemaal goed, knuffffffff

Xon, drukke kerst hoor voor iemand die er nix an vind hahaha, veel plezier meid...

Mees, jammer van de foto's, wat Xon al zei beetje paaien ofzo zodat je ff opnieuw die foto's kan maken hahaha...

Waxientje, jij bent de volgende op onze lijst, dus nu wachten we gespannen op hopelijk roze nieuws van jou!! S6 met nog even wachten meid...

Just, goedzo meid neem het er lekker van e rust maar lekker uit en eet je buikje maar lekker rond!!!

Nouja, hier wel een beetje in spanning voor morgen, van mij mag het voorbij zijn hoor ppffff al dat gesleur elke keer aan dat lichaam van mij, het zit ook niet echt mee ofzo, maarja we blijven positief en we gaan er gewoon voor dat we in febr. mogen beginnen met de 3 pogingen IVF en dat het dan maar gauw mag lukken.

Liefs allemaal van ikkuh

15. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hallo lieve Kerstkalkoentjes,

Kalkoenen kletsen niet zoveel als kippetjes kom ik nu achter :p

@Lyanna: Hè verdorie, toch niet raak deze poging. En jee zoveel rondes al zeg. Als ik 't af kon dwingen was je al zwanger (jullie allemaal inclusief ik trouwens). Het moet volgende maand gewoon raak zijn hoor. Het heeft lang genoeg geduurd. Hoop dat je toch hebt kunnen omschakelen en Kerst gevierd hebt (als je dat viert). Knuffel.

@Hoop: Ook bij jou had ik het gewoon verwacht dat je positief zou testen. Hè meis wat een teleurstelling. En werkelijk iedereen uit dit clubje (en op heel zp neem ik aan) begrijpt je teleurstelling hoor. Ik hoop dat je toch nog een leuke Kerst gehad hebt. Ook voor jou een knuffel.

@Xon: Ik denk wel dat die hormonen er invloed op kunnen hebben ja. En ik vind dat je best mag bellen. Al ben ik zelf iemand die dat niet makkelijk doet, het is toch wel normaal in dit geval (bijsluiter en verschijnselen). Maar goed, overmorgen heb je sowieso al een afspraak dus ik begrijp dat je in dit geval dan misschien wacht.
    Goh wat een gezellige boel daar bij jou zeg. Je doet echt veel en leuke dingen via die site. Zal me niets verbazen als je daar nog eens een leuke man tegen komt. O en late reactie, heb 't toen wel gelezen maar de fysio-soap is voorbij begrijp ik. Ach was toch een leuke bladzijde uit je boek. Of meer een alinea op een bladzijde uit je boek, of meer een paar regels uit een alinea uit de bladzijdes van je boek :D:p

@Mees: Ach gossie wou hij z'n stropdas af. Haha wat schattig. Probeer 't gewoon nog eens inderdaad want kan me namelijk wel voorstellen dat het héél lief staat zo'n mini mannetje met overhemd en stropdas.

@Ricmar: O wat een lekker snoepje is 't toch!

@Sill: Ik denk aan je morgen. Eerst nog je schatten zien en vasthouden en knuffelen. Ik voel het al helemaal, laat staan hoe goed het jou zal doen. Morgenmiddag stuur ik je positieve energie/denk ik aan je/bid ik voor je; hoe je het ook wilt noemen (ik doe ze gewoon alledrie). Knuffel, sterke vrouw.

@Second: Wat leuk, ik zag je even voorbij komen. Hoe gaat het met je? Je was de laatste keer zo ziek. Gaat alles goed? Last van zwangerschapskwaaltjes? Of is dat minder geworden? Wat ben je ver al hè? Doe rustig aan en we zien je vanzelf weer verschijnen.

@Niala: Hoe gaat het bij jou? Nog iets gemerkt van Kerst daar?

@Just: Ik heb net in je album gekeken. Wow! Wat een mooie foto! Prachtig buikje en het staat je ook goed. Het is bij jou echt zoals ze zo vaak zeggen; dat een zwangere vrouw straalt en mooi is. Nou inderdaad zeg. Geniet maar lekker van je zwangerschap. En lekker even vrij zijn en lekker eten dat hoort er ook bij hoor ;).

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben zo in de 'gauwigheid'. Hier alles rustig.
    We zijn wel allemaal teleurgesteld deze maand. Zo hadden we ons de Kerstdagen toch niet voorgesteld. Waxientje alle ogen nu op jou gericht (voel geen druk :p). Dan sluiten we het jaar nog roze af. Voor alle andere wachtbankers en pre-wachtbankers wordt het een goed begin van het nieuwe jaar. Geloof ik gewoon echt.

Fijne middag/avond dames,

Liefs.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: hoe is het, meid? Nog gebeld?
    @Syl: kan me voorstellen dat je met morgen continue in je achterhoofd zit, al heb je gisteren toch een gezellige dag gehad (met een lekker glaasje erbij). Nog een nachtje slapen en dan kun je kleine muis (inmiddels al redelijk grote muis) in je armen sluiten. Is er nog geen kans dat je dochter weer dichterbij komt wonen?
    @Maureen: kerstkalkoenetjes? Hihihi... Als we dan maar niet de nek omgedraaid worden voor de kerst. Hoe is het verder met jou? Heb jij rond nieuwjaar niet ongeveer je eisprong? Nou, wie weet wat een mooi verjaardagscadeautje gaat krijgen in januari.

Hier weer terug van het truck-gebeuren in Den Bosch. Ja, het is toch wel een wereld op zich, of zeg maar liever voor sommige mensen, een manier van leven. Mijn man is dan wel vrachtwagenchauffeur maar niet zo een (met alle respect).
    Helaas had ons zoontje slechte zin en niets was goed en om alles janken. Hij zit duidelijk niet lekker in zijn vel (is nog steeds enorm verkouden), dus echt genieten kon ik ook niet.
    Had ook nog eens hele erge buikpijn aan de rechterkant van mijn buik. Ging er al vanuit dat het van mijn darmen kwam, maar ja, omdat we bezig zijn voor een kindje, dan haal ik me ook van alles in m'n kop. Denk dan gelijk aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en van alles. Dus echt lekker ontspannen rondlopen deed ik niet. Dus jammer, had er zo naar uitgekeken, vooral voor mijn zoontje, maar het was dus minder geslaagd als ik gehoopt had.
    Die buikpijn is nu wel weg, maar echt lekker ben ik niet. Heb het koud en ben wat misselijk.
    Straks gaan we met zijn drietjes gourmetten, al heb ik niet veel honger. Nou ja, het zal wel loslopen.

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Zo..ff uitbuiken op de bank! Pffff zware kost gegeten: varkenshaas uit de oven met groene pepersaus...aardappeltjes uit de oven en heerlijke salade....nu even plek maken voor mijn toetje met vooral veeeeeeeeeeeel slagroom!!!!:p;) Kids zijn vandaag naar hun vader,dus wij zijn saampies.ook wel lekker een daagje.
    Hier nog steeds geen bloed,ik snap er werkelijk niks meer van.Ik weet niet of vitamine B12 tabletten je cyclus beinvloeden? Dat hoop ik niet.
    Ik heb in ieder geval lekker paar glazen cola/rum op;) Smaakte prima.

@Sillysa: veel sterkte morgen en geniet eerst maar lekker van je dochter en kleinkind!

@Mees: misschen ben je wel zwanger meid!

@Just: mooie foto hoor...zo stralend sta je erop!

@Waxientje: wat een schildertalent heb jij! Geweldig mooi!

Verder iedereen een dikke knuff!

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Zo te lezen hebben jullie een lekkere kerst gehad!

@Sil: heeel veel sterkte morgen!! Ik denk aan je. En veel (knuffel) plezier met je dochter en kleine muis.

@Niala: dat wordt dus spannend zo aan het eind van het jaar/begin van het nieuwe jaar. Kan me voorstellen dat je het een beetje beu bent. Veel sterkte met de laatste loodjes nog!

@Hoop: wat gek nog geen bloed, maar je hebt wel vaker laat positief getest toch? Dus wie weet...
    Nou in ieder geval je hebt lekker gegeten en gedronken zo te lezen en genoten van de kerst.

Hier wel vreemd inderdaad, weten dat het kerst is maar er verder niets van meekrijgen. Zit in dubio wat we met oud & nieuw zullen doen. We zijn uitgenodigd door een vriend van mijn man en ik mag hem en zijn vrouw wel graag maar het punt is dat er altijd een heleboel mensen komen binnenwaaien daar met oud en nieuw (we zijn al een keer eerder gegaan) die ik niet ken en dat vind ik niet zo prettig.
    Dus twijfel ik of ik niet liever gewoon met zijn tweeën thuisblijf. Kan wat mij betreft ook gezellig zijn. Ik vind het wel lastig omdat als ik nee zeg, die vrienden de indruk krijgen dat ik ze niet wil zien of zo en mijn man bij hen weghoud. Nou ja, we hebben nog een paar dagen om er over na te denken.

Nou dames, sorry, hou het even kort verder. Ga zo slapen. Vannacht slecht geslapen namelijk.
    Welterusten alvast allemaal en tot morgen!

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, hier een aparte 2e kerstdag!
    Had spelletjes en hightea georganiseerd, en t was heel gezellig. Ondanks dat een van de gasten haar auto langs de gehele zijkant had beschadigd door langs een paaltje te rijden toen ze nog even snel iets bij AH wilde halen voor de high tea.
    Toen iedereen op het punt stond om weg te gaan ging iemand naar de wc en trok bij het verlaten ervan de klink uit de deur.
    Gevolg deur dicht, klink eruit!!
    Tja, wat nu??
    Deur was dus dicht en de badkamer inclusief wc onbereikbaar.
    Geprobeerd de scharnieren eruit te slaan, twee van de drie lukten maar de onderste (de lastigste) was met geen mogelijk los te krijgen.
    Tja en dan staan daar 5 vrouwen (en 1 man die het ook niet wist) die allemaal denken wel te weten hoe het moet hahaha.
    De man vroeg nog of ik gereedschap had, hahaha, ehhhh ja wat schroevendraaiers en een hamer.
    Nou na ongeveer een uur, 1 gsloopte hamer (kop brak af) en twee pollepels die niet meer onder ons zijn, kregen 'wij' vrouwen de deur er toch met veel geweld uit.
    Het enige is dat er zonder deur geplast moet worden.
    Nou ja, morgen paps maar even lief aankijken!

Verder maak ik me toch een beetje zorgen.
    N.a.v. het verhaal van vanochtend.
    Overdag is mijn ongesteldheid weg en elke keer als ik 's avonds Puregon geprikt heb, komt het weer terug met redelijk grote stolsels. Het kan natuurlijk toeval zijn en zoals Mees al zei dat mijn lcihaam zich gewoon aan het herstellen is, maar het is wel vreemd.
    Heb daarom net een mail gestuurd en hopenlijk krijg ik morgen antwoord.

Zo te horen heeft iedereen een leuke kerst, mooi zo.
    Maar ben toch blij dat het morgen weer een gewone dag is.

Jeetje, het is toch juist leuk om met oud en nieuw naar die vrienden te gaan?
    Kom op meis, dan leer je ook weer wat meer mensen kennen, en dwing je jezelf wat meer turks te praten.
    Een feestje met wat meer mensen is toch veel gezelliger dan met z'n tweetjes thuis en dan om half 1 naar je bed te gaan?
    Inmiddels heb ik het idee dat ik je wel een beetje ken en dat je het heel lastig vindt maar verbreed je kennisenkring een beetje, je weet nooit waar het goed voor is en wat je er aan over houdt.

Truste allemaal!

Oh ja Syl, alvast hééééééél veel sterkte voor morgen.
    En geniet van je dochter en de kleine muis.

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sil, heel veel sterkte morgen meid en veel plezier met de kleine muis

hier gaan de oogjes ook zo weer dicht, was weer een gezellig dagje vandaag. de wieg meegenomen, het kamertje lijkt nu heel anders!

Deel Deze Pagina