wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Waxientje, tja het tussen hoop en vrees zitten kennen we natuurlijk allemaal, ik zou als ik jou was nog niet testen lijkt me erg vroeg, want van een omo-witte test word je ook niet vrolijk. Maar je moet het natuurlijk zelf weten, doe wat je hart je ingeeft meid, veel s6, ik hoop at je nog even je geduld kunt bewaren.

Liefs Sillysa

2. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    He Syl, gelukkig dat het voorbij is voor je.
    En dat het naar bbq rook, hahahaha, daar moet ik dan weer om lachen! Getverdemme, hihi.
    Nou en jij hebt toch nog even kunnen genieten van je dochter en kleine muis, mooi!
    Wist je man dit overigens wel??

Waxientje, heb je geen mogelijkheid om je werk wat meer aan mensen te laten zien? Heb je geen bevriende kunstenaars of ken je niet een galerie waar je wat neer mag hangen?
    Ik vind het echt heel bijzonder en denk dat er veel meer mensen zijn die dat vinden.

Dames ik houd het kort.
    Nu een paar uur geleden opnieuw geprikt en (nog) geen bloedverlies, dus hopenlijk is het nu toch echt weg.
    Maar helaas wel behoorlijk beroerd, echt alles aan mijn hoofd doet zeer! Ik ga dus lekker naar mijn bed, morgen moet ik om half 11 in het ziekenhuis zijn.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: fijn dat je het doorstaan hebt. Wel heftig lijkt me als je zoveel napijn hebt. En die bbq-geur ken ik ook, heel vervelend. Onze kat had een of andere stollingsziekte, maar moest vaak bloedgeprikt worden voor zijn nieren. Dat doen ze dan door een nageltje te ver inknippen. Omdat het bij hem te lang doorbloedde, brandde de dierenarts dat dan altijd dicht. Dus ik vergelijk je niet met onze kat, maar toen jij die geur beschreef, kreeg ik even een flashback.
    Fijn dat je ook je dochter en kleine muis weer gezien hebt. Dat moet de napijn toch wat verzachten. Hopelijk komt je dochter ook weer in rustiger vaarwater met haar nieuwe vriend.
    @Waxientje: het verbaast me dat je werk niet commercieel zou zijn. Ik vind het echt heel erg mooi (en ik ben nog niet eens een kunstkenner). Mijn zoontje is 2 jaar en 3 maanden. Normaal maken we van het eten ook geen drama. Wil hij van tafel af of niet eten, dan dringen we ook niet aan. Alleen had ik het nu graag anders gewild vanwege de kerst, maar goed, mijn zoontje had natuurlijk niet door dat het gisteren misschien een iets andere dag was dan anders.
    En of je moet gaan testen. De kans is vrij groot dat de test wit blijft, dus als je een evt. teleurstelling aankan, dan zou je een testje kunnen wagen. Ik herken helaas ook die enorme drang en nieuwsgierigheid als je tegen je NOD aan zit.
    @Justme: wat lullig dat je niet even naar het toilet mocht. Snap dat ze daar wat terughoudend in zijn, maar ik vind zwangere vrouwen toch wel een categorie apart, waar ze een uitzondering voor mogen maken.
    @Xon: balen dat de griep toch doorzet. Als het dezelfde is als ik, dan zul je 1-2 dagen behoorlijk beroerd zijn. Ik heb alleen nog een lange nasleep van een verkoudheid gehad, waar het toen in over ging. Maar hoop dat jij er ook weer snel vanaf bent. Succes morgen in het ziekenhuis.
    @Boudicca: jij ook inmiddels geveld door de griep?

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sil, blij voor je dat het achter de rug is. sterkte met de napijn meid. fijn dat het leuk was met je dochter en de kleine muis.

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sill fijn dat je vandaag in ieder geval maar weer gehad hebt. Wat heerlijk om je dochter en muisje weer te zien en gelukkig een positieve indruk van de nieuwe vriend. Dat is ook mooi. Ingreep ook al weer gehad en nu maar duimen dat je 10 januari goed bericht krijgt dan kun je in februari mooi starten met IVF. Ik hoop zo dat dit voor jou het te volgen scenario zal zijn en dan natuurlijk na poging 1 meteen raak!

@Sneeuwmees echt griep is het geloof ik niet. De maag was vooral gisteren en vannacht echt van streek maar vandaag gewoon weer normaal gegeten en geen dingen laten staan. (sterker nog, ik heb vanavond mijn ouders overgehaald om weer bij mij aan de gourmet te komen, want er is nog zoveel over. Wat er nu nog is kieper ik morgen in een pan en daar maak ik wel een stoofpotje van of zo. Ik kan nu eenmaal moeilijk eten weg gooien als het verder nog gewoon goed is).
    Ik heb vooral wat last dingen die volgens mij toch meer op een verkoudheid duiden al ben ik niet overdreven snotterig of hoesterig. Maar wat niet is kan nog komen. Ik heb gewoon last van algehele lamlendigheid. Ben moe en futloos en heb spierpijn in nek, rug en op de borst en last van opgezette klieren. Ik blijf dus morgen nog maar lekker een dagje binnen en dan zien we wel weer verder. Als ik geen vakantie zou hebben zou ik me hierom niet ziek melden dus ik moet vooral niet te veel klagen en aanstellerig gaan doen hihi. Daar voelt een mens zich naar mijn mening alleen maar vaak zieker door.

6. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    Hallo

Ik heb het overleefd de dagen, jullie?

Ga van de week eens bijlezen. X is al vanaf half zes wakker..pfffff weet niet hoe ik hem in coma krijg.....nu gaat hij jengelen.....hhhmmmm.....dat is nieuw was rustig. Ik ga eens proberen nog wat bv te geven wie weet helpt het

Slaap lekker vor straks

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sillysa: fijn dat het achter de rug is meid!En wat fijn ook dat je je dochter en kleine muis nog gezien hebt en hebt kunnen knuffelen! 2012 word ook jullie jaar!!!:)

8. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Een tijdje geleden heeft hier op zp een hele discussie over gespeeld; het mag vaak simpelweg niet omdat de toillet zich in de personeelsruimte bevindt (vertrouwelijke gegevens) en er dan een winkelbediende mee moet; hier is dan weer vaak geen personeel voor. Dus bedrijven maken een duidelijke afspraak en dat is in dit geval vaak nee. Zie het dus als service van winkels en bedrijven waar het wel mag en niet andersom. Maak je energie maar lekker op aan de leuke dingen van het leven....dat mooie kamertje bijvoorbeeld!

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hallo dames, nou een testje hoef ik niet meer te wagen want het eerste donkerbruin is gespot. Blegh. Ik wist het eigenlijk al wel, dus de teleurstelling valt nog wel mee. Het zou ook te mooi zijn als het nu de eerste keer dat manlief zo meewerkt raak zou zijn. Al heb ik wel even een beetje hoop gehad.
    Ben ook wel blij dat het dan nu meteen doorzet, want ik voelde me er al een paar dagen totaal niet lekker van.

@ Sillyisa± vind het lastig om op jouw te reageren omdat ik niet precies weet wat er aan de hand is= Ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd en zag dat je al een kleinkindje hebt! Wat leuk! Is ook echt een schatje zeg! Ik wens jou in elk geval beterschap!

Xon; succes vandaag in het ziekenhuis!
    Over mijn werk: ben nog niet zo heel lang weer serieus aan het schilderen, ik wil nu eerst een collectie opbouwen om het zomaar te zeggen. Deze zw-serie moet er toch minstens 1 van 10 schilderijen worden, daarna wil ik er mee de deur uit om te kijken of ik kan exposeren. Ben wel een beetje aan het netwerken op facebook. Maar het is een moeilijk en complex wereldje hoor, de kunstwereld. Er zijn heel veel mensen die echt mooi een knap werk maken. Dus mijn voornemen is om nog ongeveer een jaar flink door te werken (mits er een zwangerschap tussendoor komt, dan schuif ik het wel een beetje op de langere baan) en intussen proberen al een beetje te proberen wat contacten op te doen zodat ik ermee kan gaan exposeren.

Pfff, voel me echt even eint lekker. Echt flink buikpijn zeg. En ik moet toegeven, deze week is meestal niet mijn beste week, zo tussen kerst en oud en nieuw. Was jij nou de kersthater Xon? Nou ik haat Oud en Nieuw! Ik vind dat vuurwerk geknal en alles echt vreselijk en ik wordt altijd een beetje melancholiek zo rond de jaarwisseling... ben altijd blij als we gewoon weer in januari zitten, erg he?

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: hè bah, nee, hè!:x Jij was onze laatste hoop dat iemand van ons dit jaar nog roze kon afsluiten. Maar ja, als je er echt al dagen niet lekker van bent, dan kan het ook maar beter gebeurd zijn. Dat ertegenaan hangen is ook niets.
    Kun je je schilderijen niet op marktplaats zetten. Als een soort van eigen galerietje. Vaak moet je er inderdaad even inkomen en dat is het lastigst. Op marktplaats heb je in ieder geval genoeg belangstelling en dan kan zo'n balletje snel gaan rollen.
    En jij ook een oud en nieuw-hater. Hier nog zo een. Vooral deze week vind ik altijd zo'n week van treurig- en troosteloosheid. Het weer is dan vaak heel somber en dan heb je kerst gehad en ben je in afwachting van het nieuwe jaar. Nee, je hebt een medestander, want ik zal blij zijn als het weer januari is (een nieuw jaar, met nieuwe mogelijkheden, het wordt weer langer licht e.d.).
    Het enige nadeel is dat ik dan ook weer moet werken.:(
    @Boudicca: bij mij was het ook dat ik niet echt ziek was. Ik had last van mijn maag en was misselijk en erge darmpijn (tenzij dat innestelpijn was, natuurllijk);). Niet dat je niets kon doen, maar het was allemaal even net niet, zullen we maar zeggen. Mijn man had het een paar weken geleden ook, bij hem duurde het maar een halve dag of zo. Die verkoudheid die jij waarschijnlijk nu gaat krijgen, heb ik al gehad (heb nu mijn zoontje en mijn man aangestoken). Dus nu heeft mijn man mij wat gegeven en heb ik hem weer wat teruggegeven. Alles mooi weer in balans.;)

Nou, ik ben in afwachting van mijn man die weer eens aan het uitslapen is. Hij wilde vandaag bij zijn vader (en stiefmoeder) op visite gaan, maar meneer slaapt weer uit. Zometeen komt hij uit bed en dan moeten we ineens opschieten om binnen 5 min. in de auto te zitten, natuurlijk (en ben ik weer niet klaar).
    Vrijdag zouden we naar zijn broer gaan, maar dat gaat niet door. Bijna gelukkig, want zo was mijn vrije week wel heel snel voorbij. Zijn broer en vader wonen niet dichtbij, dus voor beide is het 5 kwartier heen en 5 kwartier terugrijden. Dus je gaat er ook niet even voor een bakje koffie van een half uur/uurtje heen.
    Ik vond dat best jammer (alhoewel ik snap dat hij ze ook graag wil zien) dat er nu al 2 hele dagen van mijn vakantie volgepland zaten, terwijl ik die vrije dagen eens wilde benutten om mijn administratieberg uit te mesten bijv.
    Over dat hij naar zijn vader wil, is voor mij geen enkele discussie. Ouders zijn belangrijk, en hij kan door zijn werk en leven hier al niet zo vaak meer naar zijn vader dan voorheen en hij zou willen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het mij niet slecht uitkwam dat het vrijdagbezoek aan zijn broer niet door kan gaan.
    Mijn man moet dan onverwachts een paar uur werken (en mijn zoontje en ik gaan dan even mee in de vrachtwagen). :)
    Daar heb ik nu al zin in!
    Ik geloof dat ik eens een beetje stampei ga maken boven!;)

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sneeuwmees die nu stampend rondloopt boven! haha, ik zie het voor me echt. Ik heb nog nooit aan Marktplaats gedacht eerlijk gezegd!! Sta wel op een andere professionele kunstenaarssite. Maar daar komt weinig uit. Het is een idee, zal er eens rondneuzen mbt kunst...

WBT oud en nieuw: ik ben best een beetje gevoelig voor depressie eerlijk gezegd en vooral deze week vind ik idd ook zo treurig! En het schieten zelf vind ik echt naar, het klinkt me in de oren alsof de hel losbreekt ha ha! Ging vroeger (en nu nog niet) ook niet graag naar buiten om 12 uur! Ben ook wel benieuwd hoe het dit jaar met mijn dochtertje zal gaan. Tot nu toe viel het wel mee, vorig jaar een half uurtje wakker en de 2x ervoor sliep ze overal doorheen. Maar ze is nu overal veel bewuster van (bijna 3), dus ik verwacht meer gespook. Ik wil wel mijn best doen er een leuke avond van te maken: ik ga heel simpel hoor, lekker tapas maken en we gaan lekker de laatste delen van Harry Potter kijken. Die hebben we nog niet gezien.

Is je mannetje al wakker? Toch een fijne dag vandaag, kan me trouwens heel goed voorstellen hoor, dat je het ergens jammer vindt van je vrije dagen...;) dat familiebezoek enzo, maar je komt er met deze dagen niet onderuit he. Ken het gevoel.

Ik moet wat gaan doen, maar voel me een beetje futloos, baaah. Hup ik geef mezelf een schop onder mijn hol!

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Waxientje: hè wat jammer nou! Maar als je je zo niet lekker voelt dan is het maar beter dat het goed doorbreekt, dan ben je misschien sneller van dat gevoel af. Ik zou trouwens zeker kijken of je met je werk kunt exposeren ergens, het is zo prachtig! Gewoon ongelooflijk dat het geschilderd is.

@Sil: fijn dat het achter de rug is meid! Moest wel even slikken toen ik dat las van die barbecuelucht. Pff, vind het wel knap weer hoe je je erdoorheen slaat. En heerlijk dat je je dochter en muisje hebt kunnen knuffelen zeg. Heb je nog iets nieuws met ze afgesproken of dat toch niet? Nou sterkte met het wachten op de uitslag!

@Mees: ja inderdaad ga maar eens wat herrie maken, die man van jou mag wel eens opstaan als jullie weg willen!

Hier druk aan het werk. En hard aan het proberen niet te veel aan kwaaltjes en testen enz enz te denken! Vandaag was mijn temp ineens echt omhoog geschoten. Heel vreemd. Ben benieuwd hoe dat de komende dagen gaat zijn.

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Waxientje: wat balen meis,dat ook jou ongi doorkomt! En dat ook nog in een moeilijke week.Dikke knuff!We gaan allemaal in 2012 op roze!
    Ik heb het ook altijd moeilijk rond de jaarswisseling.Ik heb heel erg veel meegemaakt van kinds af aan,en rond de jaarswisseling komt dat altijd allemaal in volle hevigheid naar boven.Terwijl ik nu toch heel gelukkig ben!Blijkbaar hebben die ellendige jaren zo,n diepe indruk achter geten,dat het toch naar buiten komt op de jaarswisseling.Ik ben niet bang voor vuurwerk,vind het zelfs geweldig! Hoe zwaarder,hoe beter:p
    Nog even over je schitterende schilderijen: ik zou ze inderdaad op marktplaats zetten en op hyves.Ik zou ze op je eigen hyves zetten,maar ook een hyves aanmaken puur voor je schilderwerk.Wedden dat het loopt als een trein?

@Mees: en die man van je al uit bed?:D Ook ik zie het helemaal voor me: Mees al stampend de trap op! Ik boos?...nee helemaal niet schat!;) En NU je nest uit!!:D:D

@Jeetje: wij vrouwen kunnen zo ons est doen om niks te voelen of niet aan zwanger worden te denken,maar dat zit nu eenmaal in ons.Dat gaat automatisch.Ik ben erg benieuwd hoor of jij deze maand op roze gaat.Ben benieuwd of je ovutesten toch goed gewerkt hebben!

Ook ik heb eens gezeur gehad in een winkel toen ik naar de wc wilde.Het was na de bevalling van mijn eerste kind en ik bloede na 6 weken nog heel erg.Ik moest echt een broek kopen,dus even snel naar een winkel gereden om wat te halen.Loop ik daar in de winkel,gutst het bloed eruit en grote stolsels niet normaal! Ik vragen of ik alsjeblieft naar de wc mocht en gezegd dat ik erg bloede.Maar ik moest maar nar een openbare toilet gaan werd me verteld.Ik vroeg waar die was,moest ik weet ik hoe ver lopen! Nou sorry,maar dit vond ik dus eigenlijk medische noodzaak! Dit vond ik dus iemand hulp weigeren die het nodig had! We hebben de huisarts gebeld en konden naar de gynaecoloog.Ik ben toen heel snel gecurreteerd.Dus ik word ook zwaar geirriteerd als ik het verhaal van Just(jij was het toch?)hoor.

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Mees, man al wakker?? Zag je ook al stampend door de gang lopen boven hahaha, slaperd!!

Waxientje, jemig ook jij al op rood, al had je het verwacht kan me voorstellen dat het toch een teleurstelling blijft, knufffff.
    Tja ik had de laatste tijd ook veel aan mijn hoofd en heb me niet echt even aan je voor kunnen stellen maar bij deze:
    Ik ben 38 heb 2 kids een dochter van 18 en een zoon van 14, ik was getrouwd tot mijn man overleed in 2001, ik had me laten sterriliseren omdat ik ons gezin wel compleet genoeg vond. Maar ik heb in 2003 mijn huidige man leren kennen en die heeft geen kindjes van zichzelf en heb de ster. vorig jaar ongedaan laten maken, helaas kreeg ik eerst te horen dat mijn baarmoederhalskanker terug was( heb ik in 2003 ook gehad) en vervolgens kreeg ik een week later te horen dat ik op natuurlijke wijze niet meer zwanger kan worden. En dat de afgelopen maand dus dat werd me allemaal een beetje teveel. Nu ben ik gisteren geopereerd, ze hebben voor de 2e maal een deel van mijn baarmoederhals verwijderd en moet dus nu wachten tot 10 jan. op de uitslag of alles weg is of dat er meer maatregelen genomen moeten worden, zoniet dan mogen we in febr. beginnen met IVF. We hopen natuurlijk op het laatste. Ik hoop dat je het nu een beetje begrijpt, als je nog vragen hebt gewoon stellen hoor. En ja wat een lekker droppie he die kleinzoon van mij?? Hahaha ben er ook erg trots op!!

Jeetje, hoe gaat het met jou met testen en tempen?? Ben je er al een beetje uit hoe het allemaal werkt?? En jaja mijn dochter komt 1 jan. weer op bezoek!! Dus ik ben helemaal blij, op die pijn na dan hahaha....Nou ik las het net hopelijk voor jou een mooie roze test dan meid!!!

Xon, ik heb het mijn man gewoon verteld hoor, hij vondt het niet erg dat ze kwam, hij was er ja toch niet. Maar zoals net gezegd komt ze dus 1 jan. weer langs en dan is ie er wel dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Moest je nou vandaag naar het ZH of morgen?? Pppfff kan nu ook niets onthouden, solly, s6 iig.

Tja en wat oud en nieuw betreft hier, nou ja het is elk jaar hetzelfde eigenlijk, mijn schoonouders komen, we eten doen een spelletje ofzo, wachten tot het 12 uur is en dan rond 1 uur gaan ze weer naar huis. Dat was het hahaha, heb er geen hekel aan dat niet maar vind het wel saai dat verplichte gewacht, maarja ook dat hoort erbij.....

Verder gaat het aardig hier met die heerlijke pijnstillers is het wel uit te houden, slaap er ook veel van moet ik zeggen, maar heb deze week toch nog vakantie dus kan ik lekker bijkomen voordat we maandag weer gewoon aan de slag gaan. Ik heb trouwens natuurlijk foto's gemaakt gisteren van muis dus zal ze dalijk even in mijn album zetten, kunen jullie zien hoe hard ie gegroeid is!! Tja hij is ook alweer 5 maanden, wat gaat dat toch hard.

Allemaal een dikke knufff van mij en tot later ladies.....

15. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Pppff is lidmaatschap weer pleiten.........

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Nou dames ik heb er wat foto's bijgezet hoor!!

Liefs Silly

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @waxientje, he bah meid, ongi en ook nog in deze week. nou, we gaan hoopvol het nieuwe jaar in hoor!

@hoop, vind het nog steeds erg stom dat er in bepaalde situaties geen uitzondering gemaakt worden. als je bang bent voor diefstal loop je toch even mee. het was bij mij niet eens druk in de winkel! ik las dat in duitsland of belgie het verplicht is om een wc bezoek toe te staan in bepaalde gevallen. moet hier ook!

@sil, mooie foto's meid!! heerlijk knulletje. sterkte met de pijn en lekker slapen als je daar behoefte aan hebt. het weer is toch grijs en grauw.

hier gaat de jacht naar stof vanmiddag weer verder, we zullen zien.

18. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hallo dames,

@Syll: Gelukkig heb je het achter de rug. Het klonk wel heel pijnlijk inderdaad. De pijnstillers werken dus goed? Nou gelukkig maar. Rustig bijkomen als je toch nog vakantie hebt. Nou 10 januari maar een goede uitslag zodat je weet dat je in februari kan beginnen.En wat heerlijk om je dochter en kleinzoon weer gezien te hebben. En over een paar dagen dus weer. Ik zal vanavond je foto's bekijken. Beterschap en knuffel.

@Waxientje: Hè balen, toch rood. Nouja inderdaad als je er al de hele tijd tegenaan hikt is het maar beter als het doorzet. Zo kan je weer vooruitkijken want een nieuwe cyclus. Ik zal je een vriendschapsverzoek sturen. Ben nu ook wel benieuwd naar je kunst (en je dochtertje).

@Zieken: Beterschap gewenst allemaal.

@Iedereen: Ik log vanavond weer in. Dit was even snel tussendoor. Fijne (werk)dag dames.

Liefs.

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh nee waxientje toch ook de eerste voortekenen, je dacht het al he?
    Nou sterkte meis.
    Die koe heb ik idd geschilderd tijdens een workshop, overigens stonden er al wat grove lijnen op het doek.
    Ik ben wel een beetje creatief, maar niet in de eerste instantie met schilderen. Maar ben best trots op mijn koe :) !!
    Waar ik nog aan dacht, is de kunstuitleen misschien een idee?
    Mensen betalen huur om jouw schilderij een tijdje neer te hangen, en ze kunnen het ook kopen.

Zo Mees, man zijn bed uitgeplukt???

Syl, hoe voel je je?
    Is de pijn al wat midner?

Hier vanochtend naar zh geweest.
    En wat denk je???
    Weer zo'n veel te leuke/knappe gyn!!!
    Niet te geloven waarom zou je als man daar toch voor kiezen??
    Het was zo een grote mooie lichtbruine man met zo een mooie kop met krullen.
    Hij deed me overigens ernstig veel pijn, want zoals gebruikelijk kon hij mijn linkereierstok niet vinden (die zit altijd een beetje verstopt). In tegenstelling tot de dames die het altijd toch iets voorzichtiger doen, had ik bij hem het gevoel dat barbapappa bijna mijn keel uit kwam :( !!!
    Helaas was er nog weinig gegroeid, rechts zat er een follikel van 10 mm. Maar omdat mijn ongesteldheid een week te vroeg was, duurde hij waarschijnlijk zo lang, en klopt het dat mijn ei nu nog zo klein was. Zaterdag weer terug komen, en odnertussen gewoon doorgaan met injecties.
    De hoofdpijn is idd de meest gehoorde bijwerking!
    Verder idd nog steeds niet lekker, maar zoals Boud al zei, ik zou me er als ik moest werken niet ziek voor melden, dus geniet ik nu maar lekker van het niet hoeven werken.

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Even snelle vraag: heeft iemand hier ervaring met het slikken van tarwekiemolie en /of teunisbloemolie of wie weet hier wat meer over? Teunisbloemolie zou een regelmatige cyclus bevorderen en tarwekiemolie zou een positief effect hebben op de vruchtbaarheid? Ben aan het googelen geweest, maar kan nog geen duidelijk antwoord vinden over het hoe en wat precies.

Deel Deze Pagina