wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Volgens mij zijn de meningen daar nogal over verdeeld waxientje!
    Het schijnt soms ook je cyclus behoorlijk in de war te brengen!
    Dat is het enige wat ik er over weet.

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Waxientje ik heb in het verleden een keer één cyclus lang tarwekiemolie geprobeerd. Daarvan raakte mijn cyclus behoorlijk in de war. Werd meer dan een week na NOD pas ongesteld. En de cyclus daarop duurde ook nog veel langer dan normaal. Voor mij dus niet weer. Van teunisbloem weet ik alleen dat je het niet na je eisprong mag gebruiken.

@Sill ik heb even naar je kleine muis zitten kijken. Wat een plaatje! Een hele kerel al zeg!

3. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ahhhh Syl, wat een mooi mannetje, je kleine muis!

4. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hallo dames, ik moet even mijn hart luchten. Uitgerekend vandaag lees ik notabene op hyves dat mijn achternichtje zwanger is van de derde. Ik ben zo jaloers, heb echt zitten janken. En de manier waarop ik het hoor daar baal ik ook van. Ze weet dat ik graag een tweede wil. En dat andere familie het dan ook niet zegt, raar. En wat me ook steekt: ik had dit nooit verwacht omdat ze voor mijn gevoel al moeite heeft om orde op zaken te houden met twee. De oudste gaat nu naar school, maar de jongste wordt regelmatig dagenlang bij mijn tante gedumpt. Ze gaan daar enorm makkelijk mee om. Als er een scheet dwars zit gaan die jongens al weer logeren. Sorry, klinkt allemaal niet aardig, maar ik voel me echt even enorm k*t!

5. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Syll: Wat een lief manneke! En wat is hij groot geworden hè? Wat fijn dat je hem over een paar dagen weer heerlijk kan knuffelen.

@Waxientje: Ja dat is dan ook nog juist vandaag erg confronterend. Waarom jij niet, denk je dan waarschijnlijk. Gewoon je hart hier luchten hoor. En lekker chocola of iets lekkers eten (o het is nu al laat misschien). Jezelf even verwennen. En misschien dat niemand van de familie iets gezegd heeft omdat ze weten dat je er mee bezig bent? En het dan confronterend vinden om het tegen je te zeggen? Ik weet 't niet natuurlijk. Nouja knuffel hoor.

Ik ga weer verder tv kijken (tussen kunst en kitsch). Fijne avond dames.

Liefs.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: je mag altijd even je hart luchten. Ik denk dat (bijna) iedereen hier wel dat gevoel van jalouzie en verdriet kent als iemand (zonder ook vaak al te veel moeite hoeven doen) ineens om de hoek komt vertellen dat ze zwanger is. Kan me inderdaad voorstellen dat dat nieuws op zich al je verdrietig maakt en dan ook nog dat je het op zo'n manier moest vernemen (ook nog op een dag je dat je zelf weer ongi geworden bent).
    Een dikke knuffel! En over niet al te lange tijd mag je haar ook via jouw hyves laten lezen dat jij zwanger bent!!
    Ik gebruik ook al een tijdje tarwekiemolie. Ik hoorde ook dat bij sommigen daar de cyclus van in de war raakte, maar bij mij is dat nooit gebeurd. Ik moet wel zeggen dat je er 3 pillen per dag (van het merk dat ik heb) moet innemen, maar meestal lukt het me maar om 1-2 x per dag zo'n pilletje in te nemen. Misschien dat dat de reden is dat mijn cyclus niet van slag is geraakt.
    Maar ik moet zeggen dat na al die maanden ik er ook nog niet zwanger van geraakt ben.
    Het is op zich het proberen waard, want het is ook voor meerdere dingen goed (weerstand e.d.), dus baadt het niet, het schaadt ook niet. Guapetona heeft het toen gebruikt en was toen wel ineens zwanger, dus....
    @Xon: alweer een knappe gyn? Hoe komt dat toch, eerst een leuke weekendarts, dan een knappe goddelijke jonge fysio en nu weer een gyn. Ja, jammer van die pijn, maar die zou ik er maar even op de koop bij nemen. Heeft hij zaterdag ook weer dienst??
    @Syl: die kleine muis is inderdaad enorm gegroeid en een mooi mannetje. Wat een grote bruine kijkers heeft hij, zeg! Zit er iets van Indisch bloed bij jullie in de familie? Ook schattig om je andere zoontje zo voorzichtig met zijn neefje op schoot te zien zitten.

Hier weer thuis van het familiebezoek. Eigenlijk waren we al veel eerder terug, maar ik moest nog werken en daarna eten.
    Moest wel lachen dat jullie mij al stampvoetend voor konden stellen. Ja, zo was het dus ook ongeveer. Ook Hoop die zei, dat mijn man dan aan mij zou vragen of ik boos was en ik dan zou zeggen, nee, schat. Moest vanavond dus inwendig lachen, want ook dat gebeurde dus letterlijk.
    Ik stoof dus naar boven en vroeg dus wat nu eigenlijk de bedoeling was vandaag. Mijn man schrok wakker en vloog overeind. Ja, hij kon er niets aan doen dat hij zich verslapen had.
    Ik dus pissig, want ik zei dat hij gelijk met mij wakker was geworden en ik dus verwachtte dat hij er wel uit zou komen. Hij kon zich dat niet herinneren, maar is dus daarna weer in diepe slaap gevallen.
    En hij bleef dus vragen of ik boos was, wat ik natuurlijk (zogenaamd) niet was..hihihi... Ik zei dat ik er de pest in had dat iedere keer als we weg moesten hij dus maar rustig bleef uitslapen, maar dat het best even wat voorbereiding vergde om weg te gaan. Luiertas inpakken, flesje drinken, wat te eten, schoon setje kleren. Beesten die we hebben die altijd nog eten moeten hebben voor vertrek enz.
    Uiteindelijk een half uur later zaten we in de auto. Schade viel dus nog mee.
    Bezoek was gezellig, maar ik heb altijd als je veel zit te praten en te luisteren dat dat best vermoeiend is.
    Zijn stiefmoeder is een aardig iemand, maar wel iemand die altijd haar eigen waarheden heeft en van de hak op de tak springt. Er is dus vaak geen touw aan vast te knopen en daar moet je dus goed op letten, waar ze het nu weer over heeft.
    Haar kleindochter is ook zwanger (Waxientje, zeer begrijpelijk dus hoe je je voelt). Die meid is 28 en zit met haar vriend (die gokverslaafd en alles is) zeer diep in de schulden.
    Ze kon geen werk vinden, want zoals ze zegt, werd ze overal niet aangenomen omdat ze 28 was en nog geen kinderen had. Dat was de reden dat ze niet aangenomen werd, omdat ze dus zwanger zou kunnen raken. Nou, zo'n middeleeuwse reden heb ik al lang niet meer gehoord en zeker niet in het (met alle respect) soort werk waarin dat meisje werk zoekt.
    Omdat ze dus geen werk kon krijgen omdat ze mogelijk zwanger kon raken, heeft haar vriend gezegd, nou, dan moeten we nu ook maar een kindje nemen ook. En zulke mensen lukt het dan ook vrij snel.
    Haar ouders kopen nu al luiers in het voren en betalen alles, haar hele baby-uitzet heeft ze van allemaal vriendinnen bij elkaar gesprokkeld (en dan is het kindje er nog niet eens). Vanmiddag hoorde ik dus van mijn schoonmoeder (haar oma) dat ze nog minstens 2 jaar in de schulden zouden zitten.
    Dan vraag ik me wel eens af, hoe oneerlijk het toch verdeeld is. Wat moet er met zo'n kindje terecht komen. En wij die het bedje letterlijk gespreid hebben voor nog een kindje, genoeg te bieden hebben in alle opzichten en dan al zo lang moeten wachten en nog steeds met lege handen staan.
    Ja, ook dan voel ik inwendig wel eens wat woede in me opkomen.

Nou, ik ga nog even bankhangen. Mijn man zit nu Top Gear te kijken. Wat is dat toch met die mannen, dat ze zo wild zijn van dit programma. Als ik die stem van die Jeremy Clarkson hoor, dan krijg ik al de koude rillingen. Heerlijk dus, dat ik lekker mijn laptopje heb en met jullie kan kletsen.

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Meiden, bedankt voor jullie begripvolle reacties! En ook voor jullie antwoord op mijn vraag over tarwekiem. Ik zit erover te denken om het evt te gaan slikken, maar twijfel nog wel.

@ Sneeuwmees: wat een verhaal over die kleindochter van je schoonmoeder...het is idd maar oneerlijk verdeeld dat kinderen krijgen. Een van de weinige dingen in het leven die niet 'maakbaar' zijn, dat besef ik maar weer even al tegoed. En ik ben nu zelf wel weer ietsje gekalmeerd hoor mbt die zwangerschap van mijn achternichtje. Ik zou mijn ene dochter niet willen ruilen voor 3 kids van hun! ;)

Waar ik wel wat onrustig van ben is dat mijn ongesteldheid nog niet echt goed door heeft gezet. Het bruinverlies was zelfs even helemaal weg en nu is er weer heeel iets. Misschien dat mijn echte ongi toch netjes wacht tot de 30e? Volgens mijn banner zou ik overtijd zijn, maar volgens mij klopt dat niet?

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    waxientje had je wel helder rood verlies??

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Nee nog niet gehad.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Kan het dan geen innesteling zijn?? ik had zelf ook wat bruin rond nod, la er voor al getest en die was positief, dus het was echt schrikken. maar het bleek rommel te zijn wat er nog uit moest

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ow? is dat dan niet erg laat voor een innesteling? Ik dacht dat dat altijd een dag of 5 later was...heb nu ook geen buikpijn meer. Dat vind ik wel raar.

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik heb ook geen testen meer in huis. Voel nu wel de neiging om er straks een te gaan halen. Want ik ga nu weer hopen en als dat onterecht is wil ik dat dan maar zsm weten. Aan de andere kant is mijn NOD pas de 30e.

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    innesteling kan wel eerder zijn maar bloed of bruinverlies kan nog veel later komen, heb je nog wel getest?

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    maar dat is morgen, dus dan met ochtendurine testen....

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Nee dus, nog niet. Onze berichtjes kruisten elkaar net denk ik.

16. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Heb wel nog 1 digitale liggen van CB, zou die dan ook al werken?
    Ik denk dat ik vandaag nog maar even af moet wachten. Ik weet niet, ik baal hier wel een klein beetje van want ik voel me al zo onrustig. Het was wel een rare maand, veel klachten. Klustechnisch zaten we ook goed. Maar heb al zo vaak valse hoop gehad.

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Waxientje: oh zou toch zeker een testje doen! Even gauw een halen straks als je kunt! Ben benieuwd. Of heb je dat wel eens vaker een beetje bruin wat dan stopt? En geen buikpijn meer is ook wel vreemd....

18. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ JeetjeB; die neiging heb ik wel... maar ik weet dat het in theorie misschien niet zo handig is. Ik twijfel!

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Waxientje: niet twijfelen! Je kunt er alleen maar meer zekerheid door krijgen lijkt me! Ik zou dan niet die CB doen hoor.

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik las net de gebruiksaanwijzing van CB, die kan idd beter nog niet zo vroeg. Ik hoor vaak iets over KV testen 2 voor 5 euro?
    Ik denk dat ik zo even op de fiets stap...moet toch ook nog even voor wat anders naar de stad. Dan heb ik ze meteen maar in huis voor een evt rare volgende keer. Ik vind het wel prettig nu idd om zekerheid te hebben, hier word ik erg onrustig van.

Deel Deze Pagina