wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Precies 2 maand oud;)

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ahhh zo'n knapperd!!! En van die grote kijkers (schrok hij ergens van op foto 2?) en zulke mooie haartjes. Echt heel lief! En ik ben gek op die kleine handjes, zoooo schattig!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Foto van gister en ter vergelijking 1 van 1 maand geleden:D

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hij vind de flitsen niet echt geweldig

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wat een poppie!!!!! echt genieten meid

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh wat een verschil al!!
    Kan me voorstellen dat die flitsen niet zo fijn zijn.

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, Jeetje was al snel om mij op de NOD lijst te zetten.
    Ik denk dat ik morgen iets meer zicht heb over mijn NOD datum. De 1e 3 IUI's waren op dag 13/15/10 en dat zou betekenen dat ik mijn IUI kan verwachten op 2 tm 7 januari en kan er dan 16 dagen bij optellen. Vandaar dus nog even vraagteken bij mij op dit moment.
    Ik hoop ook dat mijn bloeddruk weer wat gaat dalen, gelukkig was het nog net acceptabel en vandaar dat ik morgen toch maar even met gyn wil overleggen wat die ervan zegt.

Wat vervelend dat je man geveld is doorde buikgriep, beterschap voor hem en ik hoop dat jij ook niet getroffen wordt door de buikgriep. Maar ik geloof wel dat het heerst. Wel fijun dat je man zich iets beter voelt en toch probeert om even die paar uurtjes te rijden. Hopenlijk onderweg niet teveel last voor hem.

Dus toch nog wel een grote rekening van de tandarts, ook al wist je het wel maar toch nog wel een tegenvaller als de grote klapper komt. Gaat het verder nu goed met je mond?

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Waxientje, vergat nog even te reageren op je ongi. Balen meid, dikke knuff en heel veel succes deze ronde.

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn NOD is nog moeilijk in te schatte, morgen denk ik het wel ongeveer te kunnen zeggen met de 1e FM. Maar denk zelf ongeveer 2-7 januari IUI en dan nog 16 dagen erbij optellen.

Dus vandaag en morgen nog even druk met 2 deadlines voor het nieuwe jaar. Succes meid en hoop dat je het mooi op tijd af hebt!!!
    Ik ga in ieder geval nu heel hard voor je duimen dat jij samen met mees als eersten op roze gaan in 2012.

10. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ricmar, wat een mooi manneke is V. *smelt*

11. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Waxientje, wat $#*&^%^dat het nu toch echt heeft doorgezet, maar het is in ieder geval wel duidelijk!
    Ik herken dat ook dat de dag dat het er dan écht is, je dan wel weer naar de volgende poging kunt uitkijken!
    Ondanks dat je er dan toch enorm van baalt.
    Mijn berichtje was ook écht niet verkeerd bedoelt, en gelukkig heb je het ook niet zo opgevat.
    Ik ben wel iemand die 'zegt/opschrijft' wat ze denkt (vroeger veel te vaak mijn mond dicht gehouden), en daar ben ik me ook wel van bewust. Maar ik ben graag eerlijk en oprecht in mijn gevoel, en ik denk dat de meeste mensen dat uiteindelijk wel kunnen waarderen :) !

Lyanna, we lopen aardig gelijk op!
    Ik moet morgen ook weer voor een follikelmeting.
    Ik gok zelf ook op 2/3 januari IUI.

Mees, zieke man, bahhhh dat is niet leuk.
    Mijn ex kon dan ook altijd zo vreselijk zielig zijn, grrr, kon ik erg slecht tegen.

Jeetje, je temp is idd nog mooi hoog, maar het is ook nog wel wat vroeg om daar conclusies uit te trekken.
    Wie weet meis!

Hier een heerlijke hoofdpijn.
    Ik merk echt dat mijn lichaam erg aan de nieuwe hormonen moet wennen. Tussendoor even twee dagen geen hoofdpijn gehad, maar nu is het weer fijn terug.
    Voel ook dat er wat gaande is in mijn eierstokken, dus morgen hopenlijk een of twee mooie follikels zodat ik misschien morgenavond wel pregnyl mag spuiten en maandagochtend wel mijn eerste IUI poging kan doen.

Ik was gisteren een beetje teleurgesteld.
    Ik had mijn donor gewhatssapped(?), en gezegd dat de laatste poging toch helaas niet gelukt was, en dat ik dat héél jammer vond en het graag anders had gewild.
    Verder zei ik dat ik hem wilde bedanken voor al zijn inzet van die bijna anderhalf jaar, en dat ik niet zo creatief was om echt iets leuks te verzinnen en hem een bon wilde geven. En met welke bon ik hem het grootste plezier kon doen.
    Het enige wat hij antwoorde was doe maar een cd bon ik koop nog wel eens muziek! Verder niets!
    Dat kwam zo koud op mijn dak!
    Hij vond het zo erg dat t niet gelukt was en heeft echt altijd zijn best gedaan om te regelen dat hij op de goede tijd langs kwam.
    Daarentegen beloonde ik hem daar dan ook wel ruim voor (en niet alleen de afgesproken reiskosten).
    Maar zijn reactie vond ik echt niet leuk.

Morgen wel weer even spannend.
    Polikliniek is voor alle andere afdelingen gesloten, behalve fertiliteit. Nu moet ik ergens gaan parkeren op de personeelsparkeerplaats, en naar een of andere zij-ingang zoeken.
    Die mevrouw aan de telefoon legde het uit alsof er niets aan was. Tja als je het natuurlijk weet is het dat ook.
    Maar ik ben nog steeds niet helemaal gewend aan dat grote AMC waar ik dan zo in mijn eentje op zoek moet naar waar ik moet zijn! Maar goed, dat is een keer, en de volgende keer is het dan weer bekend.

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Xon: nou dat is inderdaad nogal een kortaf berichtje. Kan me indenken dat dat een beetje koud op je dak valt dan. Maar ja misschien bedoelt hij dat helemaal niet zo en hoor je later nog iets. Of hou je nu verder helemaal geen contact meer?
    Heel veel succes morgen in het AMC. Ik hoop dat het allemaal lukt met het parkeren en zoeken en zo. Inderdaad, als je de weg weet is het makkelijk praten :) Nou ja, komt vast goed en hopelijk werken je follikels ook lekker mee.

Het is ook nog erg vroeg om er conclusies uit te kunnen trekken, maar mijn temp ziet er wel mooi uit tot nu toe, dat trapje zo! Nou ja, we gaan het zien.

Nu even gauw wat eten, want net mijn werk af en dus nog niet geluncht. Tot later!

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

NOD-WACHTBANK
    02-01 Sneeuwmees 40-ronde 7 na mk-2e kind
    05-01 JeetjeB 35-ronde 6 na MK-1e kind
    13-01 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind
    .. -01 Xon (BAM) 38-ronde 18 (1e ronde IUI)-1e kind
    27-01-2012 Waxientje 38 - ronde 2 na pauze - 2e kind
    .. -01 Lyanna 36-ronde 25 IUI4 - 2e kind
    .. -01 Boudicca (BAM) 37-ronde 7 IUI-1e kind
    25-01 Hoop4242-ronde 3 na 2e MK-5e kind

ZWANGER
    13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid
    01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing
    15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-verrassing
    26-03-12 Justme36 -14-1e kind-?
    18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-?

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram
    19-12-11 Sayen 35– E.mma, ?

POOL

Niala, uitgerekend 13 januari, meisje
    Ricmar: 31 december
    Lyanna: 07 januari
    Jeetje+Almika: 10 januari
    Jes 4: 12 januari
    Silysa: 14 januari
    Maureen: 14 januari
    Mees: 15 januari
    Xon: 16 januari
    Hoop42: 18 januari
    Boudicca: 20 januari

Impie, uitgerekend 1 februari 2012 verrassing
    JeetjeB: 1 februari jongetje
    Maureen: 2 februari jongen
    Xon: 5 februari, jongen
    Mees: 7 februari, jongen
    Hoop42: 8 februari meisje

UITSLAGEN POOL
    Ricmar: Uitgerekend: 15-11. Vince geboren op 28-10. Niemand had het goed
    Guap: Uitgerekend: 28-10. Noam geboren op 30-10. Niemand had het goed
    Bar: Uitgerekend: 7-11. Ber Valentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed
    Almika: Uitgerekend: 13-11. Xaavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed!
    Salcia: Uitgerekend: 23-11. Noé Jannique Roos geboren op 10-11. Niemand had het goed
    Sayen: Uitgerekend: 13-12. Emma geboren op 19-12. Niemand had het goed.

Heb mijn NOD er even bijgezet.:) Ik hoop natuurlijk NOT!!!!

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Xon: wat een vreemde reactie inderdaad van je donor!! Ik zou hem even smsen of bellen en vragen of er wat is.
    Ik zou daar ook echt niet tegen kunnen.

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: mijn borsten bleven ook vaak zacht,maar deden wel aan de zijkant erg zeer toen ik zwanger bleek te zijn.
    Ik hoop echt dat het deze keer echt raak is bij jullie!:)

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Waxientje: balen van je ongi! Wel fijn dat je je er nu rustig onder voelt,dat scheelt de helft!
    Op naar de volgende ronde!

17. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Sneeuwmees, dat is een vette rekening ja, heb je zulke problemen met je gebit, dan= )mijn leestekens zijn in de war, maar ik typ toch maar even door...' Ik hoop dat jullie allemaal snel weer fit zijn!

" JeetjeB± tsja, ik heb dus ook bijna elke maand van die pijnlijke borsten vooral aan de zijkant en zacht...dus het zegt weer niks denk ik. Toen ik zwanger was waren ze meteen wel een maat groter. Maar Hoop had het weer heel anders las ik net, idd weer afwachten....Ik duim voor je!

" Ricmar± wat een schatje! Heerlijk he hoe ze in het begin de wereld inkijken.

" Xon± gewoon zeggen wat je voelt en als het echt verkeerd valt stuur ik je wel een PB ... haha! Ik zie dat er voor jou nu weer spannende dagen aanbreken. En nu dus voor het eerst met een andere donor= Wel aparte reactie idd van die vorige. En succes met zoeken naar de weg in het ziekenhuis, ik ben ook iemand die zich daar van tevoren erg druk over kan maken, want ik presteer het altijd om in dat soort situaties te verdwalen! Kom ik weer net op het nippertje binnen als een verwarde soepkip en met rood hoofd, ha ha! Maar het gaat vast goedkomen!

Mijn zelfopgelegde pauze zit er weer op, moest even uit die verflucht..pff en nu weer verder! Fijne dag nog allemaal.

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Xon, we lopen zeker aardig gelijk op, misschien hebben we wel op dezelfde dag de IUI. Ik voel in ieder geval wel wat gebeuren in mijn buik,maar ovutest is gelukkig nog negatief en dus grote kans dat ik niet op 1 januari IUI nodig zou hebben. Want dan zou de IUI niet door gaan, is de enigste dag dat ze geen IUI doen.
    Vervelend dat je zo'n last van hoofdpijn hebt, lichaam moet er zeker aan wennen met al die hormonen. Ik heb er de eerste ronde ook veel last van gehad, maar de volgende keren veel minder. Hoop dat jij er ook minder last van krijgt de volgende keer.
    Kan me voorstellen dat je beetje teleurgesteld bent in je donor, je hebt toch samen iets heel prive/intiem (je begrijpt wel wat ik ermee bedoel, weet het alleen even niet anders te omschrijven) gedeeld met elkaar en dan verwacht je toch niet zo'n kort antwoord.
    Morgen is het zeker spannende dag voor jou, ik hoop dat er 1-2 mooie follikels zijn en je maandag voor IUI kan. Ook hoop ik dat het makkelijk te vinden is, jammer dat we niet bij dezelfde zijn. Hadden we samen kunnen gaan, kan me voorstellen dat je het niet altijd leuk vindt om het allemaal alleen te doen.
    Trouwens, speel je nog wordfeud? Als je spelletje met me wil spelen stuur dan maar pbtje met je spelersnaam en dan nodig ik je wel uit.

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, je hebt zeker een mooie temp en ik hoop dat hij zo mooi blijft. Nog een kleine week en dan weet je het!!!
    Wat fijn dat je je werk af hebt, hoop dat de lunch je goed heeft gesmaakt.

20. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Waxientje, succes nog even met lakken en op zijn tijd even een frisse neus halen is wel goed.

Deel Deze Pagina