NOD-WACHTBANK 24-12 Lyanna 36-ronde 24 IUI3-2e kind 25-12 Boudicca (BAM) 37-ronde 7 IUI-1e kind 25-12 Xon (BAM) 38-ronde 17 ZI-1e kind 26-12 Hoop4242-ronde 2 na 2e MK-5e kind 02-01 Sneeuwmees 40-ronde 7 na mk-2e kind 07-01 JeetjeB 35-ronde 6 na MK-1e kind 13-01 Maureen 39-ronde 1 na MK-1e kind ZWANGER 13-12-11 Sayen 35-ronde 3-1e kind-meid 13-01-12 Niala 37-ronde 5-3e kind-meid 01-02-12 Impie 36-veel-2e kind-verrassing 15-02-12 Jes4 38-veel-4e kind-verrassing 26-03-12 Justme36 -14-1e kind-? 18-04-12 Secondlife36-ronde 12-2e kind-? BEVALLEN 28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram 30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram 01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram 10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram 18-11-11 Almika 37X.aavi, 4140 gram POOL Sayen, uitgerekend 13 december, meisje Hoop42:18 december Guap: 18 december Almika: 21december Niala, uitgerekend 13 januari, meisje Ricmar: 31 december Lyanna: 07 januari Jeetje+Almika: 10 januari Jes 4: 12 januari Silysa: 14 januari Mees: 15 januari Xon: 16 januari Hoop42: 18 januari Boudicca: 20 januari UITSLAGEN POOL Ricmar: Uitgerekend: 15-11. Vince geboren op 28-10. Niemand had het goed Guap: Uitgerekend: 28-10. Noam geboren op 30-10. Niemand had het goed Bar: Uitgerekend: 7-11. Ber Valentijn geboren op 1-11. Niemand had het goed Almika: Uitgerekend: 13-11. Xaavi geboren op 18-11. Mees & Guap hadden het goed! Salcia: Uitgerekend: 23-11. Noé Jannique Roos geboren op 10-11. Niemand had het goed __________________ Ook even mijn NOD aangepast, dit is 16 dagen na IUI. Dat is voor veel anderen vaak de testdatum bij IUI, terwijl mijn zkh. 21 dagen aanhoudt. Vanavond niet meer aan reageren toe gekomen, was een hele gezellige dag bij schoonzusje, zwager en kids. Meiden, lekker slapen!!! XXX
Nou dames, ik geloof dat t openen voor mij niet echt roze nieuws gaat opleveren! Ik was al om half 5 wakker, met hoofdpijn. En net had ik lichtbruin aan wc papiertje zitten . Het is verdorie 9 dpo, en dag 21 van mijn cyclus. Dat heb ik nog nooit gehad. Echt!!! Zo kan er toch nooit een innesteling plaatsvinden. Mijn temp nog niet onder lijntje gezakt, maar ook niet hoog. Voor mij denk geen kerstcadeautje!
@Xon:zal je dan toch al ongesteled worden? Het lijkt wel of alles bij iedereen van slag is deze maand.Mijn temp was vanmorgen ook 0,3 lager,nog net wel boven de stippellijn,maar ik heb dat nog nooit gehad.Vreemd....ik duim dat ongi toch wegblijft! @sillysa:moeilijk meis! logisch dat je je dochter en kleinkind mist!Zeker rond de kerst en jaarswisseling.En mede dat je nu ook in zo,n onzekere situatie zit.Mannen kunnen soms zo anders denken als wij vrouwen! Die denken meer met hun verstand denk ik ipv met hun gevoel. @Maureenie kerstboomfluisteraar brengt het wel komisch.Je zal het eens moeten lezen. @Almika: wat een leuke foto! Geniet maar van je mannetjes!
Oh nee, Xon, dat meen je niet zo vroeg al voortekenen?! Hè bah! Wat een teleurstelling, maar het is wel erg vroeg hè dus misschien zet het wel niet door. Nou, knuffel! @Almika: wat een lieve en mooie foto!! Hier doet mijn ei toch niet echt raar denk ik. Temp was vandaag namelijk weer 36,5 en dus is het kruis weer weg. Ik wacht met smart op mijn ovutesten nu!!
goedemorgen hier is zonnig maar koud net buiten geweest net bij kerstviering geweest van school in de kerk. hele verhaal van kindje jezus kwam voorbij...snap ik dat ook een keer ik geloofdat ik ook maar weer stop met szus en zwage:xr....altijd al gezeik met hun en nu zijn ze uit elkaar en blijft zo. kleuters zijn het. zwager is boos omdat szus op kraamviste is geweest. hij vindt dat ik ook maar moet breken met szus heeft hij ook gedaan...ik maak uit met wie ik omga dat doet hij niet voor mij.:x:xgrrr. tenminste is zij nog geweest(weliswaar na pissige mail van mij) hij moet nog komen. vervolgens zegt hij niet te komen 2e kerstdag bij ons. uit goed fatsoen uitgenodigd want hij heeft verder niemand dan alleen zijn kids.....blijf thuis dan!!!!!!!!!...toch altijd stuk chagarijn...beetje te veel doorgeblowd....ppffffffffff word gek van dit soort mensen zeer drukke week...ben nu al moe
@Xon: dat meen je niet? Ook is het nog veel te vroeg, dat kan toch geen ongi zijn, joh! Het mag gewoon niet, hoor! Hier vanmorgen toch weer een zo goed als positieve ovutest. En ditmaal zou het wel redelijk op schema zijn, met vandaag dag 14. Vorige week dus toch een rare 'uitspatting' van mijn lh-hormoon, zullen we maar zeggen. Hier weer op het werk, maar heb er geen zin in. Moet allerlei k-klusjes doen en het is de laatste week van het jaar dat ik werk. Vanmiddag mijn R&O-gesprek en dan vanavond ook nog eens kerstdiner. Wou dat ik even het bandje in de tijd kon doorspoelen en dat het vanavond een uur of 9 was, dan kan ik lekker naar huis. Bleeghhh!
@Mees: fijn als je eisprong toch netjes op tijd is! @Almika: irritant als mensen zo zijn,ik kan daar ook niet mee omgaan,dan heb ik ook zoiets van: blijf maar weg,ik neem er afstand van!
Hallo allemaal, @Sill: Jee ja ik kan me voorstellen dat je ze zo erg mist. Wat moeilijk. Een onzekere moeilijke tijd voor je en straks inderdaad Kerst. Kan je haar opzoeken? En misschien toch proberen om te vragen of je man op z'n minst voor Kerst het even wil verdragen. Dikke knuffel hoor. En vrijdag nog niet de uitslag misschien, maar ik blijf je positieve energie sturen. @Xon: Wat raar nou weer . Nou ik doe liever ook niet aan valse hoop maar kan het niet toch wat anders dan ongi zijn? Ik las gisteravond de eerste pagina's van deel 2 weer terug. En las daar op pagina 2 of 3 dat Just dit ook had en toch positief testte een week later. (Ja sorry Just dat ik zomaar jouw voorbeeld aanhaal maar toevallig las ik het gisteravond). Nou ik vind 't maar raar maar ik blijf hoop houden hoor voor je. @Hoop: Ik had gisteravond inderdaad nog even gekeken. De eerste pagina's en ze brengt het heel grappig ja . Ik zit op zp eigenlijk altijd in ons clubje maar er is veel meer natuurlijk. @Almika: Bedankt voor je antwoord. Nou ik ben natuurlijk niet zo 'vergevorderd' als jij bent. Loop nu 2 x per week en soms 3. Zo'n 40 min. nog maar per keer. Heb wel 'n app gedownload die van alles meet maar snap de grafieken en tabellen niet (dat is iets van mij hoor). Zie wel staan hoeveel calorieën ik verbrand en hoeveel km ofzo. Ook een stappenteller. Maar denk dat ik niet door zal blijven lopen dan als ik binnenkort zwanger ben. En wat schattig je twee jongens in Kerstsferen . @Mees: O toch op schema zo te zien. Nou gelukkig maar. En lange avond voor je dus. Hoop dat 't kerstdiner toch leuk is/was. O je had ook een gesprek. Wat is R&O? Functioneringsgesprek? Nou dat het maar goed verloopt. Hier niets te melden eigenlijk. Iedereen een fijne avond gewenst. Liefs.
Hai hai dames @Xon, oh, dat kan toch niet is véél te vroeg. Ik heb besloten dat het bij jou gewoon om een innestelingsbloeding gaat. Verdorie, jij moet op roze!:x @Jeetje gelukkig lijkt jou ei zich weer normaal te gedragen. Dat is in ieder geval iets. @Mees gelukkig toch niet je ei sprong gemist zoals het nu lijkt. Phoe dat is een opluchting. @Almika wat een mooie foto van jou beide jongens. Echt hartstikke leuk. En wat een gedoe met die szus en zwager. Laat hem maar lekker in zijn sop gaar koken. Wie niet wil is vrij toch. Zit ie maar alleen. Jij hebt je best in ieder geval gedaan. @Sill ik kan me zo goed voorstellen dat je er nu behoefte aan hebt om je dochter en kleinzoon even te zien, vast te houden en te knuffelen. Ik ben het niet met je man eens. Het is nu voor jou belangrijk, dus moet hij zich maar even schikken vind ik. Ik snap dat hij wat neigt naar anti contact maar jij hebt nu een hoop op je bordje liggen en als je het gevoel hebt dat het contact je goed zal doen dan denk ik dat je toch moet proberen om ergens wat met je dochter af te spreken. Sterkte meid.
@xon, moge de legendarische woorden nog legendarischer worden!! het is je gegund meid. enne ik had op 9 dpo ook licht bruin..... @sil, dikke knuf meid! kun je wel gebruiken. zijn jullie met de kerst wel samen! @mees, volgens mij zegt je kerstboom een hele boel over je @almika, heerlijke foto zeg hier lekker gewerkt vandaag en goed nieuws gehad, mijn lief heeft verlenging gekregen!! hij had een klus en dat wordt dus nu wat langer. hoe lang weet ik niet, hoop op minimaal een half jaar..... kunnen we weer lekker sparen enzo en leuke dingen voor de kleine uk kopen!
Dames ik moet even wat kwijt, ik zit vandaag op 10 DPO en heb sinds zondag af en toe wat steekjes onderin mijn buik. (Echt sporadisch hoor maar toch, anders heb ik dat niet, geloof ik)Verder absoluut geen andere verschijnselen behalve dan het slapen. Dat doe ik de laatste dagen ook erg slecht.Tussen 3 en 4 uur helder wakker en pas vlak voor de wekker gaat weer in slaap vallen. Ik denk nog steeds dat het aan mijn verkoudheid ligt maar heb eigenlijk voornamelijk erge last van mijn keel (net schuurpapier). Ik lig niet verschrikkelijk te hoesten en heb ook geen verstopte neus of zo die me de slaap belemmerd. Ik begin dus voorzichtig aan wel wat hoop te koesteren maar durf het eigenlijk nog niet echt toe te laten. Ik ben zo bang dat mijn lijf weer allemaal verkeerde signalen doorgeeft, alleen omdat ik het zo graag wil. Blègh wat is dat komende weekend nog ver weg zeg. Het liefst zou ik morgen al testen maar de kans op een witte test is dan wel heel groot dus ik probeer me nog maar even te bedapperen. MOEILIJK!!!!!!
@Boud: Het verbaast mij niets hoor . Geloof echt dat jullie op roze gaan. En wat ontzettend spannend zo hè deze week? Maar ik snap ook heel goed dat je nog niets durft te geloven en jezelf niet gek wil maken. Oeioeioei ik tel de dagen met je mee af. Nou van dag tot dag dan maar
@ Bouddica: kan je heel goed begrijpen! Ik hoop met je mee!!! Ik zit hier mezelf ook alweer een beetje gek te maken. Want ik voel weer van alles. Ben wel benieuwd of jullie dit ook herkennen: ik heb dus zgn. 'makkelijke maanden' en 'moeilijke maanden'. In de makkelijke maanden weinig klachten, fluit ik door die laatste twee weken heen en maak ik me ook niet zo druk. In de moeilijke maanden (heb ik nu dus helaas weer) voel ik echt van alles. En pieker ik er veel over. Deze maand dus helaas ook weer. Duizelig, zeurend gevoel in de onderbuik, pijnlijke boobs en jeukende tepels. Steekjes onderin richting vagina, weinig energie... dat zijn er een paar. Ik heb dit nu al zo vaak gevoeld dat ik er absoluut niet meer door ga denken dat ik zwanger ben. Eerlijk gezegd, zakt me de moed alweer in de schoenen, omdat het weer hetzelfde riedeltje klachten is waarvan de ervaring me leert dat ze niks te betekenen hebben. Blegh. Ik wou dat ik een week verder was ofzo, dan weet ik zelf vaak al wel goed waar ik aan toe ben. Nu maakt het me nog in de war omdat het nog zo vlak na mijn eisprong is. (die was laat deze maand, afgelopen zaterdag... dus ik KAN nog niet eens wat voelen, toch????) Pfff , sorry ik moest het ook even kwijt, ik ben benieuwd of hier dames zijn die dit herkennen.
@Boudicca: zou het dan toch gebeuren deze maand meis?!Ik hoop het zo voor je!!!!Ik duim heel hard voor je! @Waxientje: bij jou klinkt het ook heel positief! Voor jou draaien mijn duimen ook!
Hoi hoi, Boudi, jemig meid, zou het dan toch?? Een mooi kerstkado voor jou??? Het klinkt wel zo, ik hoop het zo voor je!! Duim voor je meid!! Xon, tja het kan nog alle kanten op met jou. ik had zelf met alle zwangerschappen ook een paar dagen bruinverlies en testte daarna wel posi, het was voor mij zelfs een teken om een test te gaan halen, ook voor jou hoop ik het heel heeel hard meid!! Mees, gesprek en diner overleefd?? Maureen, nou hopen dat het dan weer zo voor je mag zijn meid!! Het is jou ook gegunt hoor, heeeellll erg zelfs... Almika wat een geweldige foto meid!! Heerlijk toch 2 van die knullen?? Ricmar, fijn dat het met jullie ook goed gaat en dat ie lekker groeit... Al even niets gehoord van Sayen, heeft ze wel een buddy of moeten we gewoon afwachten??? Waxien, tja wat kan ons lichaam ons voor de gek houden he?? Heel gemeen vind ik dat, maarja dat doen hormonen met je lijf, s6 met wachten nog.. Lyanna, jij ook nog even s6 zie dat jij ook bijna mag gaan testen, spannend... Tja joh kerels ppffffff je kunt nie met en nie zonder ze, maar op dit moment kan ik we ff zonder geloof ik, het dringt gewoon niet tot hem door ofzo ikzelf vind dat nogal egoistisch hoor, ik wil mijn gezin bijelkaar. Maar dat gaat dus echt niet gebeuren of ik moet hier de oorlog verklaren en dat vind ik dan weer zielig voor mijn zoon want die zit er dan weer middenin, misschien dat ik iets kan regelen tussen kerst en oud en nieuw dat ik ze toch even kan zien, hij moet dan toch werken. Dan moet het maar zo, het is niet anders, jammer maar helaas. Jullie zijn lief, dankjewel knuffffffff ikkuh
@Maureen: R&O is inderdaad een soort van functioneringsgesprek. Dat gesprek is achter de rug. Alleen wel lullig, want vandaag heeft er nog een collega te horen gekregen dat ze volgend jaar op zoek moet naar een andere baan. Nr. 3 al (van de 9 collega's). Dus ja, dan moet je zelf nog zo'n gesprek aan (mijn collega had dat ook bij haar functioneringsgesprek te horen gekregen) en heb je nog een 'gezellig' kerstdiner met elkaar. Mijn gesprek verliep aanvankelijk goed. Ik functioneerde goed en het gesprek was verder niets zeggend. Alleen had hij het erover dat er 2 collega's (waar ik voor moet gaan werken in 2012) de wens hadden uitgesproken dat ik 's morgens op tijd begin (de laatste tijd kom ik inderdaad veel te laat op mijn werk , dus daar kan ik ook niets van zeggen). Maar hij zei ook dat die collega's de wens hadden dat ik 4 dagen op kantoor ging werken (nu is dat 3 dagen en heb ik een dag thuiswerk en een dag verlof). Dat bevalt me prima en ook mijn man's werk is helemaal hierop ingesteld. Dat loopt nu net allemaal lekker. Ik was daar dus compleet door overrompeld, vooral omdat een van die collega's zelf ook moeder is en haar 'mamadag' heilig is. Ik was dus zo boos op die 2 collega's dat ze dat van mij durfden te vragen. Ik zei tegen hem dat ik het raar vond, ik was altijd netjes 3 dagen op kantoor en vaak gebeurde het dat die collega's zelf afwezig waren (vaak ook zonder dat ik wist waar ze uithingen). En dat ik vond dat het van ons allemaal 'inzet' vereiste om toch met elkaar te werken (dus op de momenten dat je dan wel met elkaar op kantoor was, spijkers met koppen te slaan). En dat ik op de dagen dat ik thuis was, altijd via mail en telefoon bereikbaar was (dus voor mij geen meerwaarde had om een dag extra op kantoor te zitten). Vaak zit ik op kantoor en dan zitten die collega's bijv. zelf vanuit huis te werken. Ja, ik voel er weinig voor om mijn hele thuissituatie op de schop te gooien om vervolgens dagen alleen op kantoor te zitten omdat degenen waarvoor ik het moest doen er zelf niet zijn. Dit zou dan ook consequenties hebben voor mijn man's werk. Mijn man is vrachtwagenchauffeur en in zijn werk is het gewoonweg nog niet gebruikelijk dat een man ook 'papadagen' heeft waarop hij vast voor zijn zoontje zorgt. Daar heeft deze baas in het begin ook al moeite mee gehad dat mijn man niet op iedere dag inzetbaar was. Nu is alles net gewend en loopt het goed op zijn werk. Als ik meer moet werken, betekent dat dat mijn man nog minder inzetbaar is op zijn werk. En heb geen zin dat er straks problemen komen op z'n werk of dat ze hem ontslaan omdat hij niet iedere dag beschikbaar is (wat zijn collega's wel zijn). Vanavond dus toch het diner gehad, had er geen zin in, maar ben toch gegaan. Een van die twee collega's had gehoord dat ik dat te horen had gekregen en zij wilde me op het hart drukken dat dat echt niet van haar afkomstig was. Ze was erg boos dat mijn baas gezegd had dat dat namens hun was dat ik 4 dagen moest gaan werken. Ze zei dat juist besproken was dat dat geen probleem hoefde te zijn dat ik 'maar' 3 dagen op kantoor was. Toen was de verwarring voor mij dus helemaal compleet. Nu dus thuis. Een kop vol met watten, lijkt het wel. Ga op tijd naar bed, ben total loss!
@Mees: wat een toestand meid! En wat gemeen van die meiden.Wees maar blij dat die ophoepelen dan als ze zo bezig gaan! Ik hoop dat je lekker mag slapen!
@Boudicca: zou het dan toch...?? Lastig, hè, al die dingen voelen en dan toch tegen jezelf proberen te zeggen dat je je niet te veel in je hoofd moet halen. Nog maar een paar daagjes nagelsbijten! Het klinkt veelbelovend. Met kerst staat mijn laptop standaard de hele dag aan in afwachting van roze streepjes-nieuws! @Syl: kun je niet gewoon (vaker) een dagje naar haar toe gaan samen met je zoon (want die zal haar ook wel missen)? Dan ben je niet van je man afhankelijk en hoeft hij haar ook niet te ontmoeten. Ja, mannen staan daar toch anders in, vrees ik. @Waxientje: jij ook al tussen hoop en vrees en van alles wat je voelt. Ik vond het (aan de ene kant) wel grappig dat we de laatste maand even moesten overslaan ivm een antibiotica-kuur en dat ik ook die bekende kwaaltjes voelde (terwijl ik dus niet zwanger kon zijn en we ook helemaal niet geklust hadden). Maar als we dus wel gericht geklust hadden, dan zou ik bij al die kwaaltjes denken. Goh, zou het...? Ja, je lichaam kan je erg voor de gek houden (gemeen eigenlijk, vind je ook niet?) @Justme: gefeliciteerd met dit goede nieuws van je vriend. Een paar maanden extra zou mooi zijn. En wie weet wordt het daarna nog wel langer verlengd! Een mooie afsluiting van het jaar, lijkt me zo! @Xon: hoe is het meid? Nog meer flubbetjes? Je hebt het van Justme gehoord! Het hoeft niets te betekenen, hè!! Kreeg net een sms, dat mijn nieuwe telefoon morgen tussen 8.30-10.00 uur wordt afgeleverd. Dat is nog eens prettig. Vaak zijn ze zo vaag dat je de hele dag thuis moet zitten, maar dit is lekker aan het begin van de dag. Ben na bijna 20 jaar overgestapt van KPN naar T-mobile. En voor mij, die nieuwe dingen altijd heel spannend vind, is dat een hele stap. Heb mijn eerste slechte ervaring helaas al gehad met de klantenservice, dus ik hoop maar dat de rest gewoon werkt en ik daar niet te vaak heen hoef te bellen. Mijn man en ik bellen elkaar altijd veel als hij moet werken en de enige manier is dan via de mobiel (van de vrachtwagen of zijn eigen mobiel). Ik krijg de laatste tijd op mijn mobiele abonnement en op de rekening van de vaste lijn steevast hele hoge rekeningen met vele tientjes per maand bijbetalen ivm het bellen naar mobiele nummers. Nu zagen we bij T-mobile Friends & Family, waarmee je tot een max. van 5 personen gratis (mobiel) met elkaar kan bellen. Dat zou voor ons dus een goede oplossing zijn. Maar goed, nu maar hopen dat alles goed werkt en snel aangesloten is. Vindt het eerlijk gezegd doodeng, zoiets nieuws afsluiten bij een nieuw bedrijf.