wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: wat spannend inderdaad. Maar ook goed van je dat je die afspraak gemaakt hebt. Die oude tandarts van jou was wel erg negatief. Ik mag volgende week weer. Zal dan ook wel weer op m'n donder krijgen dat ik niet genoeg geflost heb. Volgens mij is die tandarts van mij een lopende flosdraad, want ze denkt maar dat ik daar de hele dag maar tijd voor heb. Dan weer flossen met een stokje, dan weer spoelen, dan weer flossen met een of ander borsteltje en dan ook nog eens 2-3 keer poetsen per dag. Ben ook benieuwd wat het weer gaat kosten, want voel er weinig voor om eens per 3-4 maanden steeds maar even 149 euro voor een tandvlees-onderzoekje te moeten betalen en ook nog eens even 50 euro voor tandsteenverwijderen. Het geld groeit me niet op de rug.

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden

@Mees ik zou het inderdaad fijn vinden als ik een kopietje zou mogen hebben van jou informatie setje. Wat een lief aanbod. Ik weet dat mijn zh het waarschijnlijk toch iets anders doet maar hoe beter ik me kan voorbereiden op het gesprek van 4 juli, hoe groter ik mijn kansen acht dat ik niet tot eind augustus hoef te wachten. Ik zal je wel even pb-en. Ik ga er vanuit dat ik wel aan de pil moet, maar dan net als Xon zegt puur om een goede startdatum voor hen te kunnen regelen.
    Hoop schreef precies wat ik ook dacht over al die kruiden toestanden. Het kan elkaars werking ook weer teniet doen of juist een negatief effect hebben.

@Xon ik ga er ook vanuit dat ik een tijdje echt aan de pil zal moeten. Ik hoop alleen dat het niet al te lang nodig zal zijn.
    Heb je al besloten hoe je goofy gaat aanpakken? De smoes van telefoon te zacht of uit had ik denk ik ook gebruikt. Geeft je even tijd om te bedenken wat je eventueel op zijn te verwachten vraag zou kunnen gaan antwoorden. Helaas kom je niet veel verder als hij doodleuk aankondig weer te bellen. (Straks is het iets heel anders en onschuldigs dan lig ik in een deuk, maar ik denk dat je met je gevoel wel aardig goed zit wat hem betreft. Hij wil vast een date ofzo)

@Lyanna och wat naar dat je zo’n pijn hebt. En dan is het nog een heel eind voor die 40 weken om zijn. Ben benieuwd hoe het vanmiddag allemaal was.

@Sill zijn dat geen bijwerkingen van die mutsenbollen?? Ik duim even een versnelling hoger voor je dat dit loos alarm is want het moet gewoon raak zijn deze keer. En die emo buien lijkt me echt van de hormonen te komen hoor. Je hebt je de afgelopen weken behoorlijk vol moeten pompen en dan nu ineens sinds vorige week die mutsenbollen. Lijkt me een zeer logisch gevolg dat je daar emotioneel op reageert. Goed getimed van je mannetje dat hij nu dat uitje geregeld heeft. Klinkt alsof dat precies is wat je nu nodig hebt.

@Hoop ik moet wel een beetje om je lachen hoor. Je gaat naar Gent en wordt daar helemaal doorgelicht maar raakt zenuwachtig bij een intake gesprek voor de tandarts!

Ik snap niet zo goed dat jij en mees je zo door die tandarts laten ringeloren. Die van mij heeft het in het verleden ook wel geprobeerd hoor maar op een gegeven moment was het toch wel duidelijk dat ik toch mijn eigen kop volg. Ik moest 10 jaar geleden toch ècht mijn verstandskiezen laten trekken want daar zou ik vre-se-lij-ke last van krijgen. Ik heb toen voor mezelf besloten om ze te laten trekken wanneer ik er inderdaad last van had en niet eerder. Het is nog steeds niet gebeurd en ben blij dat ik toen niet geluisterd heb. Je laat je blinde darm toch ook niet bij je geboorte verwijderen omdat je er ooit misschien een keer last van kunt gaan krijgen?? Wat een onzin. En poetsen doe ik netjes maar flossen heb ik misschien 3 keer in mijn leven gedaan. Gewoon poetsen met paradontax en eventueel spoelen met listerine. Zo doe ik dat al jáááren en gaat altijd goed.

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    even een fotootje van Noé...zal proberen straks wat terug te lezen, lukt me niet om alles van de afgelopen maanden te lezen maar een week of 2 moet lukken.

Boudicca, ik bedoelde dat ik graag nog een tweede kindje wil, maar als het niet lukt is het ook goed...ik ben nu moeder, die wens is vervuld...

Bijgevoegde bestanden:

4. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Salcia, wat een snoepje!

En ik dacht wel dat je zoiets bedoelde hoor.
    Maanden terug lezen is geen doen, het is al een hele prestatie als je een aantal weken terug weet te lezen, hihi we kletsen best veel.

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    he meiden, nog geen roze nieuws helaas lees ik, maar wel hopen we hier binnenkort op bij sil he (geen druk hoor ;)). hopelijk heb je die andere 3 niet nodig en is het meteen raak! de duimen draaien heftig door hoor.

hier heeft de kleine man vandaag zijn prikjes gehad..... ben benieuwd of hij hier nog last van gaat krijgen. so far so good. hij is wel wat aanhankelijker, maar dat kan ook komen door de drukke dagen die we gehad hebben. helaas zijn de komende dagen ook druk met bezoek dus meneer staat nog wat te wachten ;) ach, dan slaapt hij lekker overdag in mijn armen of in wipstoeltje. ook fijn voor mamma :)

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    oh ja, is er al een datum voor de meeting??? ik ben helaas de weekenden dat jeetje hier is wel druk, maar hopelijk kan ik erbij zijn. door de week is wat rustiger voor mij, maar denk dat een dag in het weekend voor de meeste dames handiger is.

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hij belde om half 7.
    Ben je al thuis? (ja want anders neem ik de telefoon niet op!)
    Ik hoorde dat hij heel zenuwachtig was, dus ik dacht al oh jee.
    Hij zei, nou ga even zitten, broehaa, dus ik zei nou je maakt me wel nieuwsgierig.
    Ja nou, ik heb je nu een aantal keren meegemaakt bij de activiteiten, en ik vind je een leuke, lieve en zorgzame vrouw, altijd een lach en altijd gezellig ( hij kent me toch nog niet zo heel goed hahaha).
    Maar er zijn altijd andere mensen bij en ik wil je eigenlijk vragen of we een keer samen iets kunnen gaan doen.
    Volegns mij had hij het vooraf wel tien keer geoefend :) !
    Hij is echt mijn type niet, maar ik vond het wel stoer en lief dat hij dit durft en doet.
    Vond het zo moeilijk om te zeggen dat ik hem niet leuk vind, ondanks dat ik me er toch wel op had voorbereid.
    Dus toen zei ik dat ik met iets anders bezig was ( ik bedoelde natuurlijk zwanger worden) maar ik was ook niet van plan te zeggen wat, daar heb ik geen zin in.
    Hij begreep daaruit dat er misschien iemand anders was waar een beginnend iets mee gaande is, en ik heb dat toen maar niet ontkent. Ik dacht als dat helpt!
    Maar toen zei hij dus tot overmaat van ramp, nou dan wacht ik gewoon even af! Aaaaahhh, maar dat was niet de bedoeling.
    Nu is het nog niet uit de wereld!!!
    Ga maar even nadenken wat ik ermee ga doen.
    Overigens voel ik me wel zeer gevleid, dat heb ik hem overigens ook verteld.

salcia, wat een moppie!

En mees, ik zou je ook niet alles laten aanpraten door je tandarts hoor.
    Ze verdienen, zonder schaamte, heel veel geld.
    Hoop, ik ben benieuwd wat deze tandarts voor je kan doen.

8. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Salcia, wat een lievieeee!! leuk hoor, wat zul je trots zijn!!

Xon, ja lekker he die pil, die je dan ook nog ff lekker zelf mag betalen?? Dat dacht ik dus ook al toen ik ze ging ophalen. En wat heb je dat toch tactisch opgelost met Goofy hahaha, dan kan ik wel weer even lachen hoor!!

Mees, jij alvast veel s6 morgen met het spuiten, het gaat vast goedkomen!! En dat jij ook maar lekker veel eitjes mag maken!! En idd maar niet alles zomaar aannemen van zo'n tandarts, wat Xon zegt ze verdienen achter je rug om veel geld met de achterlijkste dingen...S6

Hoop, ik hoop voor jou dat die andere tandarts je beter kan helpen, s6 meid..

Jeetje, nou dan duimen we voor jou dat je niet mee hoeft te doen aan de ramadan!! Vind ik wel een goed doel!! En s6 met je rotwerk, lijkt me ook niet wat als er niets van klopt...

Nou ik heb dus niet gebeld.....Slim weet ik niet, maar ik heb me wel voorgenomen dat als ik terug ben en ik heb nog steeds pijn dan bel ik de kliniek wel. En wat betreft emoties kan ik me idd goed voorstellen dat dat door die hormonenzooi komt, maar ook die ongie pijn maakt me onzeker. Ik heb me voorgenomen lekker te gaan genieten met mijn mannetje en dan zien we het wel, misschien knap ik daar idd. wel van op. Ik heb nog wel even op de site gekeken van de kliniek en daar staat dat het idd zou kunnen komen van innesteling, maar je moet wel oppassen omdat het ook door overstimulatie kan komen waardoor er vocht ophoopt in je buik en eierstokken en dat gebeurd dus vaak ong. 7 dagen na de punctie en ja das dus wel vandaag. Maar neem nu om de 4 uur 2 molletjes en dan is het scherpe er wel af, ik moet er gewoon op vertrouwen dat het goedkomt.

Bedankt allemaal voor jullie bemoedigende woorden, heel lief!!
    Nou lekker vroeg naar bedje en dan morgenvroeg lekker weg en dan horen jullie woe-avond weer van mij........

Dikke knuffff allemaallllll

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Lyana, jemig is ook niet nix zo'n pijn, hopelijk kunnen ze iets voor je doen met fysio of zoiets, heel veel sterkte meid......dikke knuffffff

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Lyanna: hoe was het vandaag bij de controle?

@Sil: veel plezier, lekker van proberen te genieten saampjes!

@Salcia: ahhh wat een moppie, echt schattig!

@Xon: oooh nu ben je er dus nog niet echt vanaf :) Moest wel een beetje lachen, maar pff, toch wel lastig! Maar ook wel heel vleiend inderdaad.

@Hoop: succes morgen bij die tandarts!

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Salcia: wat een schatje!

@Boudicca: Ik ben heeeeel erg bang voor de tandarts en heb echt een heel slecht gebit.Ik heb al zoveel pijn gehad en er moet echt wat aan gebeuren,maar ik weiger alles te laten trekken! Mijn boventanden(de 4 voorsten) die zijn best nog goed en ik wil dat ze die gewoon op gaan knappen.Mijn kiezen zijn een probleem.Aan 1 kant mis ik er al twee.Mijn ondertanden zijn slecht en staan scheef.
    Ik wil echt niet een compleet kunstgebit en ze kunnen tegenwoordig zoveel dat ik echt morgen een stuk wijzer hoop te worden.

@Xon: ik vind het toch wel heel netjes van ,Goofy, dat hij je op deze manier benaderd.De mannen van tegenwoordig zijn meestal niet meer zo,maar ik vind het toch wel getuigen van respect voor jou. Misschien is het niet echt je type,maar stel dat je toch een keer met hem uitgaat,dan kan je het misschien wel opeens heel anders gaan zien.Bij mijn vriendin ging het ook zo.Zij kreeg contact met een man en het was absoluut haar type niet.Toch is ze met hem uitgegaan en ze zijn nu al 3 jaar samen.
    Ik zou het zo leuk voor je vinden!

@Just: ik vind het altijd zo leuk om te lezen hoe jou dag verloopt met je kleine mannetje! Ik zie dat zo voor me en dan hoop ik zo intens dat ik dat samen met mijn man nog mee mag maken.

@Mees: het kost inderdaad allemaal erg veel.Ik vrees dat ik ook moet wachten tot het nieuwe jaar met de echte dure onkosten van de tandarts.Ik zou wel al wat kiezen kunnen laten trekken,want ik wil graag daar een brug of kronen.Ik heb nog geen aanvullende verzekering en kan dat pas veranderen in het nieuwe jaar.

12. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Syll: Och meis ik vond het zo zielig toen ik je berichtje las. Nu klink je al wat positiever en gelukkig morgen weg saampjes. Heel goed getimed inderdaad. Ik heb nog net zoveel hoop/geloof dat je over 2 weken 'n positieve test hebt hoor. Wie weet hoort dit er bij. Maar toch is het vervelend voor je. Genietse aankomende dagen en hopelijk weer opgeknapt als je terug bent. En weer 'n paar dagen dichter bij NOD. Ik duim hard door voor jullie.

@Lyanna: Jee wat erg die pijn. Hoop voor je dat het minder wordt toch. Dikke knuffel voor je hoor poeh. En vanmiddag een echo gehad hè?

@Xon: Ach wat lief toch eigenlijk hè? Dat iemand dan al zijn moed bij elkaar geschraapt heeft. Maar als je hem niet leuk vindt dan verandert dat daar niets aan, dat snap ik wel. Toch ook wel een compliment natuurlijk. Heeft ie wel goed opgelost voor zichzelf zo :D dat hij zegt 'o dan wacht ik nog even af' hahaha.

Raar idee ja dat je aan de pil moet nu. Maar laat ze maar zo goed mogelijk kunnen plannen inderdaad.

@Hoop: O knuffel voor de zenuwen. Hopelijk een aardige en geduldige die met je meedenkt en niet meteen van die drastische ingrepen adviseert.

@Mandysmamsie: Wat lijkt je dochter op jou zeg. Heel leuk.

@Salcia: Wat een snoepie. Fantastisch dat je nu mama bent hè? Hopelijk snel weer zwanger voor de tweede (dat zei je toch? of haal ik nu iets door elkaar :().

Niet op iedereen gereageerd denk ik. Maar ik lees en leef gewoon mee. Zelf niets te melden eigenlijk.
    Ga nu voetbal kijken. Doe ik al half maar had m'n bericht nog niet af. Fijne avond allemaal,

Liefs.

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Maureen ja klopt in augustus afspraak om te kijken of het nog mogelijk is...zkh hanteert leeftijdsgrens van 42 dus moet voor die tijd weer in de molen zitten....
    ik heb nog niet genoeg terug gelezen om te zien hoe jij er voor staat nu...

Hoop...moet je niet eerst gesaneerd zijn wil de verzekering je accepteren voor aanvullend pakket? was bij mij wel zo namelijk

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Maureen: ik lees dat je voetbal zit te kijken.Hou je van voetbal?:)

@Lyanna: als ik jou verhaal lees,over je pijn,dan weet ik eigenlijk wel zeker dat je bekkeninstabiliteit hebt.Ik heb dat in de zwangerschappen heeeeeel erg gehad.Als ik uit mijn bed wilde stappen,dan kon ik dat niet.Langzaam moest ik me van bed laten glijden en dan moest mijn schaambot eerst kraken voordat ik kon lopen.Ik ging snachts kruipend vanuit mijn slaapkamer naar de badkamer om te plassen.De pijn was niet te dragen soms.Omdraaien in bed was een hel! Ik heb bij de fysio gelopen en een band om mijn bekken en nog was de pijn erg.Twee keer zijn bevallingen eerder ingeleid omdat ik het niet meer trok van de pijn.Het was echt bizar.Na de bevalling kreeg ik kraamzorg en toen die weg was kreeg ik gezinszorg omdat ik echt niks mocht.Ik mocht niet tillen en niet teveel lopen.Ik weet dus heeeeel goed wat je voelt en kan je vertellen dat je echt rustig aan moet doen meis.Neem heel veel rust overdag en til niet,fietsen moet je ook niet doen.
    Hopenlijk kan je het zo dan volhouden,neem echt jezelf in acht!

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@salcia: Is dat zo?....Nou als dat zo is,dan kan ik het wel vergeten.Mijn gebit is slecht,dus dan kan ik alles zelf gaan betalen.

Je kan dat dus gaan vergelijken met een franse bulldog die je niet kan verzekeren voor zijn neusproblemen,terwijl DAAR juist de onkosten van komen.Of een oude auto die je niet all risk kan verzekeren.Ik heb daar eigenlijk helemaal niet over na gedacht.
    Nu zie ik het eigenlijk triest in:(

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ach, gossie. Arme Goofy. Toch bewonder ik hem om zijn moed. Want wees eerlijk, hij speelt hoog spel door iemand te bellen om dat te vragen. En lastig om iemand geen pijn te willen doen en dan toch niet helemaal duidelijk kunnen zijn. Misschien dat je hem zelf nog een keer een mail kunt sturen met wat meer uitleg dat je hem wel aardig vindt, maar dat je nu met andere dingen bezig bent en daarom liever het contact beperk tot bij de gezamenlijke activiteiten.
    @Salcia: wat een schatje. Had op fb al een vind ik leuk-tekentje gegeven. Hoop dat je in augustus snel groen licht krijgt, om aan nog zo'n droppie te kunnen 'werken'. Is je dochtertje ook via IVF 'verwekt'? Of hoe zeg je zoiets?
    @Justme: we moeten inderdaad maar even een datum prikken. Wat mij betreft kan ik ook vaak door de weeks, maar weet niet hoe de schoolvakanties vallen met name voor Boud en Xon. En de eerste prikjes. Ach, gossie. Heb je het zelf droog gehouden? Bij mijn zoontje moesten ze mij na afloop troosten :), want ik hield het niet droog toen de naald in mijn kleine mannetje ging.
    @Syl: fijn je weer wat positiever te horen. Ik vraag me af hoe je een week na de punctie nog overstimulatie kan hebben? Want die eitjes zijn toch allemaal weggehaald? Nou, we houden het gewoon op een innesteling, hoor!! En heel veel plezier met je mannetje. Even verstand op nul en genieten!!!
    @Maureen: ik was ook al verrast toen je schreef dat je voetbal ging kijken. Ik kijk ook voetbal, maar alleen Nederlands elftal en de rest kan me niet echt boeien. Maar leuk om te horen.
    @Boud: ik wil deze keer nog wel even naar de tandarts gaan, omdat een goed tandvlees ook de kansen op een zwangerschap verhoogd. Als ik nu naar een andere ga, gaan die ook weer alle onderzoeken opnieuw doen en ben ik ook duur uit. Maar heb me wel voorgenomen als alles beter onder controle is, met deze geldklopperij te stoppen.
    Ik wil je met alle liefde een kopie van het infosetje toesturen, maar volgens mij heb je me nog geen adres doorgestuurd (kan dat kloppen)? Of wil je het per mail ontvangen. Kan ook, maar dan moet ik het woensdag even inscannen en dan per mail versturen. Je ziet, je kan alle kanten met mij op.

Hier geen nieuws. Kwam vanmiddag weer achter een domme fout die ik een paar weken geleden op het werk gemaakt heb. Weet niet wat me bezielt, maar zulke domme fouten maak ik anders nooit. Het is geen schokkende fout, maar ik herken helemaal niet in dat soort fouten. Moet toch echt beter gaan opletten en mijn kop erbij houden.:);)
    Ik heb dat een keer eerder gehad dat ik niet helemaal helder was en toen was ik zwanger. Dus toen had ik een geldig excuus. Helaas nu niet zwanger en dus geen excuus om me achter te kunnen verschuilen.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: wacht morgen maar even dat bezoekje aan de tandarts af. Mijn zus is met haar hele gezin ook bij mijn tandarts en mijn zus en haar 2 kinderen hebben allebei een beugel (dus kassa voor de tandarts). Ze hebben bij onze tandarts zelfs een gedeelte zwart kunnen betalen en hij heeft iets over het jaar heen verspreid, zodat het met de verzekering gunstig viel. Dus er zal heus iets te regelen zijn. Zeker nu ze eigen tarieven hanteren is de concurrentie erg groot, dus ze zullen er alles aan doen om patiënten binnen boord te houden. Ik ga voor je duimen, want ik begrijp je maar al te goed, want ook ik ben geen held.

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees ik had je al een pb-tje gestuurd maar mailen mag natuurlijk ook.Ik stuur mijn mail adres nog wel even in een pb

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: je had me een pb gestuurd, maar daarin stond geen postadres van jou. Vandaar mijn vraag. Als je wat kopietjes per post wil ontvangen moet je alsnog maar even je postadres pb-en.

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop onthoud dat jij degene bent die uiteindelijk bepaald wat er in jou mond gebeurd! Als het om een intake gesprek gaat gebeurd er zoiezo nog niets dus heeft t volgens mij weinig zin om je nu al druk te maken. Trek gewoon je "power suit" aan en laat ze maar merken dat je niet net je laat sollen!

Bij mij staat de tv trouwens bij alle wedstrijden aan hoor!

Deel Deze Pagina