Sneeuw, nee met IUI, laatste poging was dat, waren aan de beurt voor ivf Ja Hoop en let op...mijn man kreeg gewoon een factuur voor het maken van een behandelplan van....120 euro...gewoon voor een offerte zeg maar....echt achterlijk
@Boudicca: ik laat ook niet met me sollen en ik bepaal zelf wat erin mijn mond gebeurd! Anders had mijn oude tandarts alles allang getrokken en dat wil ik dus absoluut niet.Daarom ga ik nu naar een groot tandheelkundig centrum. Ik vind het ook wel leuk de voetbal.zeker als het straks wat spannender word(als ze het redden) @Salcia: ja,dat klopt.Ik moet ook 140 euro betalen voor de intake.Ze gaan foto,s maken enz.Ik heb wel verteld dat we bezig zijn met zwanger worden.Tis wel bizar veel geld!
@Mees: vervelend dat je een fout gemaakt heb op het werk,het zal wel komen omdat je hoofd zo vol zit met andere dingen.Ik heb dat dan ook,ik ga voornamelijk dingen vergeten.Ik zal me er niet te druk om maken en anders toch maar even met je leidinggevende bespreken wat er bij jullie speelt.
@Hoop: heel veel succes vandaag! Hoe laat moet/mag je? @Salcia: wat een mooi toeval dat je net zwanger raakte bij de laatste poging IUI. Toch weer spannend lijkt me om straks weer helemaal in het zkh-circuit te zitten. @Boud: ik zorg dat je het toegestuurd krijgt, zal alleen morgen worden (denk ik), omdat ik het even in moet scannen en dat op mijn werk beter gaat. Maar het komt er aan. Beloofd! Mijn zoontje had vanmorgen maar besloten dat het om 6.30 uur tijd was om op te staan.:x Het lijkt wel of ik iedere keer de klos ben, want vaak als ik wat later naar bed gegaan ben (in de hoop dat hij op de normale tijd wel wakker zal zijn), dan is hij dus weer 2 uur eerder wakker. Na een moeilijke opstart met een kop koffie, nu dus langzaam echt goed wakker aan het worden. Vandaag mijn thuiswerkdag, maar er is niet veel werk te doen, dus ik benut de dagen thuis om ook echt even bij te tanken. Verder weet ik ook niet echt wat te doen. Het zou behoorlijk gaan regenen, dus veel dingen vallen daardoor al af. Nou, ja, dan gaan we straks maar gewoon even boodschappen doen. Dan zijn we er toch even tussenuit.
@ hoop.. succes meis, vandaag, hoe laat gaat het gebeuren? @Salcia wat een moppie zeg.... hihi blijft leuk dat kleinige @mees.. geniet dan maar lekker even van je thuiswerkdag...niet te veel zp-en hoor ! @Syl... en hoe voel je je vandaag....weer wat opgeknapt? @jeetje... lijkt me supervervelend dat vertaalwerk als ik jou zo hoor, hihi, jij liever dan ik! Daarbij praat ik toch alleen maar nederlands. Ben wel goed in hand en voeten taal @ wie was het ook weer met last van haar bekken... sry... maar sterkte er mee! Zo dames, ik moest alweer 3 pagina's terug lezen zeg.... gedraag jullie je eens, en werk als er gewerkt moet wordeen Gister kwam ik uit de stad met me meisie... hihi.. stonden er 2 grote vuilniszakken voor de deur, van het buurmeisje... net een half koppie groter dan Mandy... Lekker kunnen koekeloeren samen met Mandy... duurde wel 10x zo lang, want ze wou gelijk alles passen, haha. En dan hoor je allemaal kregen als: "Prachtig, schitterend...wow...mooi...ow nog mooier " Tis om je rot te lachen. Manlief houdt niet zo van 2de hands kleding, maar ik vind het helemaal geweldig, en als het er nog goed uitziet boeit het me echt niet. Hup de wasmachine in en klaar Alleen schoenen en jassen moeten nieuw zijn. Het was overigens toch wel tijd om haar kast uit te zoeken.... nu heb ik gelijk een goede reden er voor. Zaten helaas geen broekies en zo meer bij, maar veel rok en trui en shirts... dus genoeg combi's weer! Zo lekker interesssant voor jullie, maar dit zijn mijn belevenissen als thuis zit mama Fijne dag allemaal @ ??? Bezoek aan paps was heerlijk, mijn broertje was er ook met schoonzus, dus ik heb nog ff lekker aan der dikke buik mogen voelen. Hoorde later dat ze dat niet veel laat doen, dus ik heb lekker mazzel gehad... Mandy heeft ook nog even gevoeld, ook een schopje, zo leuk toch weer, maar wel anders dan in je eigen buik. Maar goed dat ik paps zag, had ik helemaal niet het idee dat dat alweer 9 maanden geleden was, maar heb wel ff lekker geknuffeld Das altijd leuk!
@Mees: stuur mij wat van die regen! Ik kan wel wat afkoeling gebruiken. Dan stuur ik jullie wel een beetje zon. Pfoee het is hier weer heeeeeeeet! Ben net snel even naar de supermarkt geweest maar nu blijf ik binnen tot een uurtje of 7 vanavond hoor. De kat ligt ook de hele dag lusteloos voor pampus. Wat balen zo vroeg alweer wakker op je thuiswerkdag! Maar ja, rustig aan maar. En je gaat vandaag beginnen met spuiten hè? Succes!! @Hoop: goed bekeken om bij een groter centrum te gaan. Ik ben benieuwd wat ze voor je kunnen doen. Jij ook succes. @Just: hoe is ie daar? Ik vind het ook altijd leuk om te lezen hoe je dag verloopt en zo met de kleine man. Hier weer druk, dus ik ben eigenlijk niet goed bezig door eerst allerlei andere dingen te doen, maar mijn motivatie voor dit werk is ver te zoeken. Waarschijnlijk boeken we vandaag onze vlucht naar NL dus dan kunnen we hopelijk snel een date plannen! Ik vind door de week ook prima natuurlijk. Nou dames, fijne dag en tot later!
@Mandysmamsie: oh ik krijg helemaal nostalgische gevoelens van je verhaal over die zakken met kleding! Wij kregen vroeger ook altijd zakken met kleding van mensen (niet dat we arm waren maar gewoon, omdat het inderdaad leuk was!) en dan lekker zoeken of er wat tussen zat! Vond ik altijd geweldig! Fijn dat je je paps weer hebt gezien en geknuffeld. En leuk dat je broer en schoonzus er waren. Bijzonder om een zwangere buik aan te raken. Hier in Turkije zijn ze heel brutaal wat dat betreft dus dat wordt nog wat als ik zwanger zou zijn. Ook met het aanraken van andermans kinderen zijn ze heel vrij. En ik ben meer zo dat ik eerst vraag. Neeee, dat vertaalwerk is niet zo erg hoor!! Maar soms......... Zoals nu dus. Zag trouwens je andere topic in de lounge, echt super leuk al die foto's! En ik zag een super schattige foto van jou en Mandy als baby. Echt lief. Nou en nu ga ik echt aan het werk!!
@ Mees en Mandysmamsie: ik moet er om 11 uur zijn,dus ik stap om half 11 op de fiets. Ik hoop dat het droog is en blijft. @Mees: lekker luieren vandaag...beetje zpen @mandysmamsie: ik vond dat ook altijd zo leuk.Zakken met kleiding om uit te zoeken. Ik ben ook thuiszit mama hoor....ook wij doen nuttig werk!
@Jeetje: dank je wel....ik laat het wel weten hoe het verlopen is en of dat mijn gebit echt een hopeloos geval is. Succes met je werk!
@ hoop... jaja we doen idd erg veel nuttigs.... zp-en dus Maar ik gaat nu toch echt jou succes wensen, enne.... gewoon vragen of je in termijnen mag betalen. Ik moest ook een flink gat laten vullen... maar mag mooi in termijnen dokken.,... dus wie weet En anders.. volgens mij mag je ook nog het 1 en ander van de belasting terug vragen... of mag dat inmiddels ook al niet meer?? Hmm begin nu tochh te twijfelen.. moet je gewoon maar ff bellen
ik hoop dat we snel een datum kunnen prikken en zo veel mogelijk mensen kunnen. tip van de dag, de blokker heeft weer goedkope kaartjes en via de spoordeelwinkel zijn ook goedkope kaartjes te krijgen. als je een uitje doet krijg je namelijk een dagkaart..... de kleine man had geloof ik afgelopen nacht beetje verhoging, maar niet erg ofzo. hij wilde gisteravond niet echt in de box slapen, maar op de arm wel. na de late fles wilde hij gelukkig wel slapen en na een onrustige nacht na de nachtfles ook. hij slaapt nu nog. laat m nog even liggen, komt het straks beter uit met mijn bezoek aan de fysio..... vanavond weer kraambezoek, mag ik m weer showen! wat ik onthouden heb van het lezen... @xon, wel lef van goofy hoor, maar als je hem niet leuk vindt is dit wel het beste. uit medelijden met iemand daten is ook niet goed @mees, vervelend van die fout hoor, maar niet te lang mee zitten hoor, it happens! hopelijk blijft het droog vandaag, wil hier ook nog even lopen.... @mandy,fijn hoor dat je je paps weer in de armen kon sluiten! en hier ook gevoel van nostalgie over kleding. kregen wij vroeger ook en nu voor de kleine man sla ik het ook zeker niet af. en voor de rest dikke knufs en duimen draaien nog steeds
@Hoop: je staat nu waarschijnlijk met de jas aan om op je fiets te springen. Heel veel succes en over een uurtje heb je het allemaal weer achter de rug (met hopelijk positief nieuws). @Justme: nog steeds last van je rug dat je naar de fysio moet? En het lijkt erop dat de kleine man een beetje uit z'n doen is door de prik. Hopelijk gaat het snel weer beter. En alweer de kleine man showen? Je hebt de smaak te pakken. @Mandysmamsie: lekker om in zakken met kleren te neuzen, hè? Mijn moeder had al onze babykleertjes bewaard en bij iedere geboorte hoopte ze toch dat wij die kleertjes wilden gaan lenen. Mijn broer en zus hebben niets met nostalgie, dus die moesten alles nieuw hebben en zeker niet dat truttige van vroeger. Maar mijn zoontje heeft nog wel wat aangehad en ik heb ook nog steeds oude molton van mij van vroeger die ik nu in zijn bedje gebruik. M'n moeder helemaal blij natuurlijk dat de oude spulletjes ooit toch nog van pas zijn gekomen.
@ mees... geinig is dat wel, ik zag bv in dat toppic van die foto's van jezelf en kids, dat er zelfs 1 tussen zat dat ze allebij het zelfde jurkje aan hadden, dat vond ik dan toch wel zo geinig! Zelf heb ik helemaal niks meer van mezelf, maar vind het wel heerlijk om gewoon te strunen. @ hoop ben je al klaar??? Hoop het voor je! @just hoe is je mannetje nu... al weer wat opgeknapt? Ik gaat me meisie maar ff halen, moet ook gebeuren
Zo...ik voel me toch wel blij en opgelucht! Wat een wereld van verschil welke tandarts je hebt! Hij begon te vragen waarom ik zo bang voor de tandarts ben,dat is moeilijk te beantwoorden.Maar ik heb het geprobeerd uit te leggen.Daarna heeft hij foto,s gemaakt met een loodschort voor.Hij begon me te vertellen dat hij erger gezien had dan mijn gebit,daar was ik al opgelucht over!Maar de kwaliteit van mijn gebit was wel op het randje. Toen zei hij: je wortels zijn nog erg goed allemaal.Ook daar was ik opgelucht over. Hij gaat waarschijnlijk 1 kies trekken.Die was te slecht.Hij gaat alle grijze vullingen vervangen door witte,ook zaten er gaatjes onder de grijze vullingen,dus dat gaat in een keer door.Mijn voortanden zaten ook gaatjes in,die gaat hij vullen en zorgen dat ze weer mooi wit worden.Mijn ondertanden zijn wel scheef,maar dat waren ze altijd al en hij zei: dat bepaald ook je gezicht.Verder heb ik bruine aanslag op mijn ondertanden en dat was dus gewoon tandsteen.is al jaren niet meer verwijderd omdat mijn oude tandarts blijkbaar vond dat ik toch een lelijk slecht gebit had,dus dan hoefde je ook maar geen tandsteen meer te verwijderen! Hoe erg eigenlijk he! Ze hadden dat dus best kunnen verwijderen,had toch een hoop gescheeld.Waarschijnlijk gaat er 1 kroon komen. En als ik mijn ondertanden toch rechter zou willen mag ik eventueel nog een beugel nemen.Totale kosten: 2550,- euro! Valt me eigenlijk nog mee. Aanstaande vrijdag een afspraak bij de mondhygieniste om mijn gebit schoon te laten maken.Dan de eerste afspraak bij de tandarts op 3 juli! dat duurt 1,5 uur. Ik ben erg blij dat deze tandarts zo begripvol was en dat hij er ook plezier in heeft om mijn gebit op te knappen.Ik ga nu even bellen of ik een betalingsregeling kon treffen. Maar ben echt opgelucht! Dank je wel voor het meeleven dames!
Hoop dat klinkt positief en valt mij ook nog mee dat bedrag...is ook niet allemaal in 1 keer neem ik aan...en gaatjes vullen valt gewoon onder je basisverzekering toch tandartskosten?
Ja,dat vroeg ik me dus ook al af.En een kies trekken toch ook? Ik moet de rekening gewoon doorsturen naar de ziekenfonds en kijken wat ik terug krijg. Maar ben wel heel erg blij dat ik dus geen kunstgebit hoef,zoals de andere tandarts zei.
@Hoop: zo zie je maar dat het een goede zet is geweest een deurtje verder te gaan. Verdoving, vullen, kiezen trekken e.d. wordt bij mijn verzekering voor 70% vergoed (dacht ik). Ik weet alleen niet of er een maximum bedrag aan zit en dat je het daarboven allemaal moet betalen. Zeker even de moeite waard om je polis op los te slaan, om niet voor verrassingen komen te staan. En de kosten voor zo'n groot onderhoud (niet lullig bedoeld) vallen me nog mee. Ik was alleen voor dat tandvlees-geintje ook al ruim 1100 euro kwijt en daar werd 0,0 euro van vergoed. Ik ben heel blij voor je dat het meegevallen is! @Mandysmamsie: hoe lang blijft je vader nu in NL? En zie je hem dan regelmatig in de tijd dat hij er is? Hoe is het trouwens met je pijn in je zij? Heb mijn zoontje net op bed gelegd. Hij was vanmorgen al vroeg op (en ik dus ook) en je merkt als hij een beetje te moe is dat hij dan dingen gaat zoeken die eigenlijk niet mogen/kunnen. Nu had hij weer in de regenton gezeten (die natuurlijk barstensvol met water zat). Hij natuurlijk tot aan zijn navel zeiknat en helemaal om kunnen kleden. Net dus maar in bed gelegd en volgens mij was hij het er erg mee eens. Ik wil eigenlijk ook even buiten in het zonnetje gaan zitten, maar de strijkplank staat al dagen in huis met een berg was, en het voelt dubbel om dan in een luie stoel te zitten met zo'n berg was die me aan ligt te kijken. Maar denk dat ik toch maar even wat zonneschijn ga opsnuiven. Dan ga ik vanavond echt strijken.
@ mees.. hoelang hij blijft? Hmm goeie vraag, niks is zo wisselend als me paps Hij had het over ongeveer 2 maandjes geloof ik..... maar dan is de kleine er net, dus dat zal toch zeker niet Pijn in mijn zij.. die steken...zakken richting mijn lies, althans, daar voel ik het nu Spelden prikjes... Maar gister had ik het nog wel gewoon links... Zal toch geen blinde darm zijn die aan het rommelen is? Hmm ff in de gaten houden, heb nog geen koorts etc. @hoop, fijn dat het zo meegevallen is zeg, en ja je hebt zeker gelijk, de ene tandarts is echt de andere niet. Zonnetje is hier niet... maar heb weer ff geinig geshopt. Ik had nog wat kleren van Mandy die te klein waren, dus ik kreeg 7,50 terug... En voor 6, 50 heb ik nu dan weer: 1 stoere legergroene lange broek : 0,50! 2 koltruien (maatje groter : 1,00 (samen dan hè) 6 shirts : 3,00 (ook samen) 1 lange mouwen shirt : 2,00 Totaal: 6,50 voor 10 dingen... Helaas geen leggings, die moest ik elder kopen, 2,50 perstuk.... lijkt wel duur ivm de rest Dus nu heb ik lekker al wat truitjes voor het najaar.... die zijn nu nog wat te groot. En deze winkel blijft nog tot 1 sep... dan moet alles op zijn... dus heeft het zeker nut om wekelijks ff te kijken Ook volwassen kleding etc.... Zo nou dit was me halve middag, straks me meisie halen, kan ze weer helpen met haar kast
@Mees:ben ook erg blij dat het zo meegevallen is.Wat kan ik eigenlijk verwachten bij de mondhygieniste? @Mandysmamsie: kijk,dat is pas leuk shoppen! De uitverkoop is ook overal al bezig,vind dat ook altijd zo leuk. Enne...wat betreft die steekjes in je zei,die doortrekken naar je lies,dat kan ook innesteling zijn hoor.Ik had dat bij mijn laatste zwangerschap ook heel erg.
Oja.. lijkt me nog zo vroeg.... hmmm dat zou wel ff raar zijn zeg... haha.. ik kan me dat allemaal niet meer zo herinneren met die zwangerschap... ik lette toen minder op mijn lijf. Hmm.. dit maakt het duimen draaien hoopgevender Dan zijn de wonderen echt de wereld nog niet uit... affijn... Eerst maandag eens even lekker kussen en knuffelen met de dolfijn.... hihi... dan schiet het wachten ook op!