wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: de mondhygiëniste stelt niet veel voor. Ze gaat met zo'n soort scherp borsteltje langs de tandvleesrand. Of soms doet ze het met een tangetje. Ik mag maandag ook weer. :(
    @Mandysmamsie: dat is nog eens leuk shoppen zo! Wat is dat voor een winkel? Zo'n outlet of zoiets? Ik had laatst bij de HEMA spijkerbroekjes voor mijn zoontje gekocht en die waren 15 of 19 euro per stuk :$. Nou, daarvoor heb ik ook een spijkerbroek voor mezelf (en daar zit heel wat meer stof in dan in zo'n kinderbroekje ;)).

Ik was vanmorgen even met mijn moeder meegereden die op ziekenbezoek wilde in het zkh en toen ik daarvan thuiskwam lag er een briefje dat de postbode was geweest met een pakketje. Dat zijn die kruiden die die vrouw vorige week voor me zou bestellen en waar ik dus vandaag mee had moeten beginnen ivm de start van het spuiten. Ik was dus niet thuis en op het briefje stond dat je dan naar de site kon gaan van postnl.nl en dat je dan aan kon geven wanneer je het afgeleverd wilde hebben. Maar ik heb al wel 10 keer geprobeerd, maar hij kent de code van mijn pakketje niet. Iedere keer krijg ik de melding dat als de postbode net geweest is, dat je het dan over een half uurtje nog een keer moet proberen. Ja, handig, hoe weet ik nu of hij net geweest is, als ik niet thuis was (anders had ik het pakketje wel aangenomen ;)). En ik heb het al heel wat keren een half uurtje later al geprobeerd, maar nog steeds niets. Lekker handig weer!
    Ook had ik op mijn werk gisteren allemaal bestanden overgezonden. Voorwaarde om dat zo te verzenden is wel dat het er gelijk diezelfde dag door de andere partij vanaf gehaald wordt. Krijg ik vanmorgen een mailtje dat ze dat dus gisteren niet gedaan hadden en al mijn bestanden dus 'kwijt' waren en of ik het nog een keer wilde sturen.
    Nou, na heel wat omzwervingen, heb ik met heel wat moeite al die bestanden nu weer opnieuw kunnen versturen. Hopelijk valt het kwartje nu wel dat ze het ook vandaag van die link weghalen.
    Over een half uurtje moet ik al weer gaan werken. Wat vliegt zo'n dag toch voorbij.
    Morgenvroeg mag ik even bij de acupunctuur langs. Wil toch even wat naaldjes in mijn oor voor wat extra energie en ondersteuning. De komende weken met al die hormonen zullen toch een behoorlijke aanslag op mijn conditie hebben, dus moet wel overeind blijven.

2. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hoop, pffff, nou gelukkig dit klinkt toch beter dan je hele gebit eruit slopen toch?
    Mijn basisverzekering + aanvullende verzekering vergoedt helemaal niets (delta loyd), dit schijnt voor meerdere verzekeringen te gelden tegenwoordig.
    Ik heb zelf een extra tandarts verzekering voor 14 euro per maand.
    En dan krijg ik per jaar 250 euro terug, maar ik ga daar nog eens overna denken of dat uiteindelijk slim is.
    Dit jaar moest ik met wortelkanaalbehandeling erbij en enig achterstallig onderhoud aan gaatjes en nieuwe vullingen 745 euro betalen. Hiervan werd 250 euro vergoed (maar daar had ik natuurlijk ook al zelf 170 euro zelf aan verzekeringskosten betaald), stelletje afzetters die tandartsen.

Mees, succes met prikken.
    Het valt echt mee, alhoewel die eerste prik gewoon echt even slikken en doen is!

Mandymamsie heerlijk is dat he, dat shoppen voor weinig!
    Ik ben vandaag ook even geweest, en toen waren alle BH's met sticker, voor 5 euro.
    Heb ik toch nog twee leuke gescoord.
    T is alleen zo jammer dat niemand anders ze ziet hahaha, misschien toch Goofy maar vragen, whahaaaaa!!!

Heb nog over Goofy nagedacht, maar zoals Just al zei uit medelijden daten is niet handig.
    De eerste keer dat ik hem zag vond ik het een aardige vent, dat is hij nog steeds, maar bij de tweede en derde keer begon ik me al een tikkie te irriteren aan zijn houding.
    Ben bang dat dat niet veranderd.
    Het gekke is dat het me helemaal niet is opgevallen dat hij me leuk vindt. Het was niet dat hij vaak naast me ging zitten, of opmerkingen maakte en ook het feit dat hij zo lang heeft gewacht om mij te bellen. Maar ja, ik snap die mannen ook niet altijd!

Heb vandaag ook eindelijk een nieuwe tas geshopt.
    Was er al heel lang naar op zoek, wilde graag een witte, maar niet met teveel toeters en bellen. Wel met een lang hengsel want draag tassen altijd schuin over mijn schouder.
    Hhahaha, nu een leuke gevonden, een blauwe!!!
    Niets zo veranderlijk als een vrouw!

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @hoop, fijn dat het meeviel bij de tandarts. helaas vergoed de verzekering tegenwoordig heeeeeel weinig, maar gespreid betalen kan vast wel.

@mees, jammer dat je er niet was, hopelijk komt de postbode toch snel weer langs.wel benieuwd hoe de kruiden bevallen

@mandysmamsie,das nog eens leuk shoppen!! ik shop zelf graag in de uitverkoop, heerlijk alles veel goedkoper

@xon, have fun met je nieuwe tas!

hier de strijd gewonnen van de kleine man! meneer wilde niet in bedje liggen, huilen :$ en dat terwijl hij errug moe was en in het wipstoeltje bijna in slaap was. nou, 5 minuten laten liggen, er heen, speen erin, zachtjes praten, toen ging ie slapen, niet lang daarna weer huilen! weer erheen, instoppen, speen erin en meneer slaapt nu heerlijk en hopelijk door. er zit wel een koppie op hoor, van wie zou hij dat nou hebben..... :) nu eten koken, de visite komt redelijk op tijd vanavond.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: uit medelijden daten zou ik ook niet snel doen, dan is de klap later des te groter. Misschien maar gewoon even niets doen. Soms waaien dat soort dingen ook weer over als je het niet aanmoedigt. Maar het blijven lastige dingen, want je wilt iemand ook niet kwetsen.
    En 2 mooie bh's gescoord...!? Nou, wie weet als je de knappe gyn weer hebt, per ongeluk je shirtje maar iets te ver omhoog doen als je weer een follikelmeting krijgt.
    @Justme: fijn dat het gelukt is de kleine man in bed te houden. Het kost vaak even wat doorzettingsvermogen en de nodige traantjes (met misschien wat schuldgevoel aan moeder's kant), maar ze leren vaak ook snel.
    Mijn man ging vanmiddag boodschappen doen en was de postbode tegengekomen die vanmorgen bij ons in de straat had gelopen. Hij bleek het pakje nog bij zich te hebben, dus de kruiden heb ik in huis. Ik moest het een half uur voor het eten ze innemen, maar als ik thuis kom van mijn werk wil ik gelijk gaan eten. Dus nu moet het een uur na het eten. Mag ik wel niet vergeten.

Nou, weer een behoorlijke bende gehad op mijn schoonmaakbaantje. We zitten nu al 3 maanden dag in dag uit in de verbouwing. Iedere dag denken we dat we het ergste gehad te hebben, maar iedere keer als we de volgende dag aankomen zakt de moed toch weer in de schoenen. Zo heb je stofgezogen en een dag later kom je, hebben ze schilderen opgehangen en dus gaten geboord. Nu hadden we alles schoon, gaan ze complete stukken plafonds eruit slopen. Om moedeloos van te worden. Maar over 2 weken heb ik vakantie en daarna worden we overgeplaatst naar een andere plek. Aan de ene kant jammer, want ik heb daar al bijna 9 jaar gewerkt. Aan de andere kant heb ik ook wel genoeg van het ondankbare werk, waar maar geen eind aan lijkt te komen.
    Verder wil mijn baas van mijn kantoorbaan vrijdag weer een gesprek met mij over de toekomst van onze afdeling en welke rol ik daarin zou kunnen spelen.
    Kortom, ik lijk maar geen rust te kunnen krijgen bij welke baan dan ook.

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: wat waren het nou precies voor kruiden dan? En heb je de eerste spuit al gezet?
    Wat vervelend dat het zo rommelt op je werk, op beide plekken. Hoop dat het binnenkort allemaal wat rustiger wordt!

Ik heb de hele dag kei hard zitten werken en nu moet ik dus nog aan die brochure, want die moet morgen af :( En het is echt niet normaal meer heet vandaag dus ik ben zo sloom als ik weet niet wat geworden. Een beetje warmte is goed, maar dit willen jullie zelfs niet!

Nou genoeg geklaagd, hop aan het werk! Fijne avond!

6. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mees fijn dat je het door wilt mailen. Doe het maar wanneer je tijd hebt. Geen haast klus van maken waardoor je andere dingen weer vergeet en misschien nog een fout maakt per ongeluk. Zolang ik voor 4 juli tijd heb om het door te lezen en eventuele vragen aan de hand daarvan te formuleren voor mijn gyn is het vroeg genoeg!
    Jij vandaag voor het eerst spuiten. Ga je dat vanavond doen? Succes en ècht het valt mee, net als met het oefenen toen ging het ook goed meen ik me te herinneren.
    Mees ik hoorde vandaag dat postnl een hele sjees verstandelijk gehandicapten heeft aangenomen voor post sortering en levering:(. Hopelijk ben jij niet een van de eerste slachtoffers want je kunt er nu natuurlijk donder op zeggen dat er (nog meer) fouten in de bezorging/afhandeling sluipen dan er normaal al in zitten. Ah ik lees al dat het gelukkig toch nog goed gekomen is, al is het dan op de “alternatieve” manier.

@Hoop hoe was het bij de intake. Wat idioot dat zoiets zoveel geld moet kosten. Jemig daar schrik ik wel van hoor. Dan hebben ze nog niets gedaan. Pfff, ik heb echt het verkeerde beroep gekozen geloof ik:(!
    Wel erg fijn dat het zo is meegevallen en vooral dat deze tandarts zo begripvol over komt. Dan wordt je lijkt mij al een stuk minder zenuwachtig. Voor zover ik weet mag een mondhygiënist geen ingrijpende dingen doen maar is er vooral voor de schoonmaak. Dus tandsteen verwijderen en tanden daarna polijsten. Ik vind een verdoving daarbij totaal niet nodig maar ieders pijngrens is weer anders. Een collega van mij wil bijvoorbeeld per sé een verdoving voor een vulling en dat heb ik ook nooit nodig gevonden. Zolang je maar probeert te ontspannen voel je ook minder pijn denk ik. Maar met tandarts angst is dat ontspannen denk ik wel extra moeilijk.

@Jeetje die klus is dus toch lastiger dan normaal. Maar als de tijdsloten niet kloppen dan kunnen ze het toch ook nooit goed uitzenden op TV? Dan wordt het echt een B-serie lijkt mij. Want als zinnen in een ondertitel eens niet lopen wil je dat (lijkt mij) toch niet een half uur of hoe lang een afl. ook duurt zitten lezen. Dat stoort lijkt me niet alleen voor jou bij het vertalen maar ook voor de kijker zelf. Irritant hoor. Hoop dat je het toch snel af kunt krijgen.

@Mamsie fijn dat je je vader weer gesproken hebt! Vast heel veel bij te kletsen. Leuk ook dat je wel de buik van je schoonzus mocht voelen, en je dochter ook. Helemaal als je dan hoort dat ze dit niet veel laat doen. Wordt het nog wat specialer van!
    Je blinde darm zit rechts dus als de pijn bij jou links zit is dat het vast niet!

@Just jullie kleine man heeft toch pas een prik gehad? Het lijkt me aannemelijk dat de verhoging en het slechte slapen daarvan komt. Gaat hopelijk in de loop van de dag snel beter

@Xon inderdaad maar niet uit medelijden daten. Niet alleen lullig voor hem wanneer hij daar later (toch) achter komt maar je maakt het voor jezelf ook moeilijker om je boodschap op hem over te brengen omdat je hem dan toch verkeerde signalen geeft. En tja mannetjes en vrouwtjes snappen vaak elkaars signalen niet dus maar niet aan beginnen lijkt me;)

Vandaag een drukke dag met vanmorgen de hele ochtend :$ intensief overleg met een paar ouders. Helaas niet echt een gezellige boodschap voor deze mensen dus toch altijd wel heftig. Ondertussen was mijn eigen groep elders onder de pannen en dus zowel voor hen als voor mij een “vreemde” dag. Jammer genoeg was dit vanmiddag dus maar al te goed te merken. Pff ik baal er altijd zo van als dit soort dingen zo nodig onder schooltijd moet. Heb er dan altijd meer werk van als dat het me nut oplevert doordat je wat tijdwinst hebt na schooltijd. Heb dit ook aangegeven maar “groot overleg, te veel agenda’s bla bla” dus kortom nagenoeg onmogelijk om na schooltijd te doen. Nou dat hebben we geweten. Voel me nu nog steeds zelf net een ADHD-er omdat de kids vanmiddag zo van het padje waren. Probeer echt mijn hoofd nu nog steeds “leeg” te maken want voel me nog steeds vreselijk gehaast. Nou ja, kan ik me des te beter inleven in de kids haha!

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    de kleine man lag na krap een uur al weer te brullen in bed.... heb m er maar uit gehaald. morgen overdag de kleine man ook maar een keer in bed leggen, hij zal er wel aan moeten wennen. hij is inderdaad wel wat van slag door de prikjes hoor, meer brullen en erg aanhankelijk. hopelijk slaapt hij lekker door komende nacht. tijdens de visite gedroeg hij zich voorbeeldig!! lekker in de box, even op schoot en slapen in wipstoeltje. maar toen mamma even de visite aan het uitlaten was, brullen!! en toen wat lastig stil krijgen maar wel gelukt. nu ligt hij weer heerlijk te slapen. zo fles er in en dan lekker naar bedje. als de nacht lekker gaat en we morgen vroeg klaar zijn, gaan we even langs mijn werk om beschuit met muisjes te trakteren. als het wat minder gaat, doen we het gewoon een andere keer!

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boudicca: vullen doe ik ook altijd zonder verdoving,dus mijn gebit schoonmaken zal dan ook wel lukken.Het is niet normaal hoeveel geld het eigenlijk kost,maar ik heb weinig keus,anders kan ik binnenkort wel aan een kunstgebitje!

@Mees: fijn dat je kruiden toch nog gearriveerd zijn!

@Xon: als je al een bepaald geirriteerd gevoel krijgt van ,goofy,,dan word het niks nee.Moeilijk hoe je dat toch zeggen moet.

@Just: vervelend he,als de kleine niet wil slapen en huilerig is.Het is vaak zo moeilijk te weten wat eraan de hand is.Maar kan heel goed van de prikjes komen hoor!

@Jeetje: ik wil 35 graden!!:D

@Mandysmamsie: leuk hoor,zwemmen met dolfijnen.Ik wil dat ook heel graag een keer doen!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: wat voor een kruiden het zijn, weet ik nog niet precies. Ik heb 2 potten gekregen en uit de algemene folder die erbij zat, werd ik nog niet veel wijzer. Wel had ik bij het googlen wel meer gelezen over chinese kruiden en dat dat blijkbaar 'gebruikelijk' is bij sommige chinese behandelmethodes. De ene pot moet ik gebruiken tot en met de menstruatie. De andere pot vanaf de stimulatie. Heb straks de eerste lepel geprobeerd, maar het is zo smerig. Dus moet nog even kijken hoe lang ik het volhoudt. Heb jij je folder nog op tijd afgekregen?
    @Boud: de eerste spuit is een feit. Wel apart om jezelf een naald in je buik te steken. Maar moet zeggen dat ik met de verpakking open maken, meer moeite had dan uiteindelijk met het spuiten zelf. Dit zijn kleine (complete) spuitjes. Wat me wel opviel (en dat had ik ook al vaker gelezen/gehoord) is dat deze naaldjes wat krom lijken te zijn. Maar moet zeggen dat het me erg meeviel. In de infobijeenkomst hadden we overigens met zo'n puregon-pen geoefend.

Ga niet te laat naar bed. Het was vanmorgen ook vroeg. Had gedacht vanmiddag misschien nog even te kunnen slapen, maar zo'n middag vliegt voorbij. Wel heb ik lekker buiten gezeten in het zonnetje. Gelukkig hadden ze het een keer niet goed met de voorspelling, want ze hadden in het midden van het land regen verwacht en we hebben geen druppel gehad. Zo mogen ze er wel vaker naast zitten. :)
    Vanavond even een emo-momentje. Mijn man bracht mijn zoontje naar bed, zoals gebruikelijk en dan hebben we het ritueel dat ze bij de deuropening altijd even omdraaien en dat ik mijn zoontje nog even begroet. Uit het niets zei mijn zoontje ineens: mama, ik hou van jou. Nou, toen heb ik toch wel even een traantje weg moeten pinken toen mijn man hem naar bed bracht. :)

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Ahh..mees,wat lief he.Zulke dingen ontroeren mij ook altijd.Mijn kids zijn al pubers,maar uit hun mond klinkt het ook zo lief!

Overigens hier geen zon gehad vandaag.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: ja, die kleintjes kunnen je soms enorm ontroeren. Hier hebben we zelfs veel zon gehad vanmiddag en het was zelfs een beetje warm. Zo zie je maar wat een verschil er in een land kan zijn.
    Gaat het contact met je dochter nu beter? Als je daar geen antwoord op wilt geven, begrijp ik dat ook, hoor!

12. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees wat schattig van je zoontje. Daar krijg zelfs ik al een brok van in mijn keel! Wat zul jij daar vannacht lekker op kunnen slapen.

Hier vandaag ook heerlijk zonnig weer, hopelijk morgen weer zo'n dag.

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop, dat zijn toch aardig goede berichten en ben blij dat je nu zo'n fijne tandarts hebt.

Mees, wat schattig is dat toch als die kleine kids dat zeggen. Hier ons manneke ook regelmatig en komt nu ook met een noodgang op je afvliegen en zegt: Mama, ik heb je zo gemist!
    Hoe ging het spuiten?

Andere meiden een knuff, heb wel gelezen. Maar zit nu op tablet te typen en is allemaal zo lastig en teruglezen is bijna geen doen. Ja, een dagtaak heb ik er dan aan.

Gistermiddag had ik controle en een echo bij de gyn en alles was goed, kleine ligt zo'n 3 daagjes voor op schema.
    Hartje klopte goed en heb genoeg vruchtwater, gisteren lag de kleine in stuit. Maar kan nog veranderen natuurlijk en ik vind het nu nog lastig om zelf te voelen hoe het ligt.
    Mijn bloeddruk was gisteren 120/80 en dus was gyn zeer tevreden en mag ik over 3 weken weer op controle en blijft 2x per dag medicatie voor bloeddruk gelijk.
    Van mijn pijn in rug/bekken heeft ie niet zoveel gemaakt, maar weet wel zeker dat het nu toch BI moet zijn.
    Dus ik zal voor de rest zoveel mogelijk naar mijn lichaam moeten luisteren en dingen moeten laten. Ik zal het nog proberen om zonder fysio te doen, maar zag net als het goed is ik wel 35 behandelingen vergoed kan krijgen. Dus eigenlijk misschien beter om wel zo snel mogelijk afspraak te maken. Zal polis nog even goed nakijken.

Vanochtend verder nog naar HA geweest voor mijn B12 injectie en bloeddruk was toen zelfs 110/80.

Meiden, welterusten en tot later vandaag!!!

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Goedemorgen allemaal!

@Mees: ahh wat ontzettend lief!

@Hoop: pff wil je ruilen met me, kom maar hierheen! Gisteren was her 40 graden!! Nou, ik kan daar dus echt niet goed tegen. Er stond ook geen zuchtje wind. Je wordt er zo loom van en kunt gewoon niets doen. Vandaar dat ik nu maar eerder ben opgestaan.
    Fijn dat het zo positief was bij die tandarts, klinkt goed!

@Lyanna: fijn dat alles goed was. Je bloeddruk is echt heel netjes zeg! Zou zeker een afspraak maken bij de fysio als ik jou was hoor.

Nou dames, we hebben geboekt! We komen nu toch 6 tot en met 15 juli!

Ik ga gauw aan het werk voor de hitte weer toeslaat. Tot later en fijne dag allemaal!

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ja meiden,ik heb een goed gevoel over deze tandarts.Ik ben zo blij dat ze eindelijk mijn gebit wat gaan opknappen!

@Mees: ik heb af en toe contact met mijn dochter,maar het is niet echt geweldig goed.Althans,er vallen geen woorden of zo,maar ik voel het en dat doet pijn.

@Lyanna: fijn dat alles goed was en dat ook je bloeddruk zo mooi is!

@Jeetje: ik snap jou ook hoor meis,als het erg warm weer is,dan word je op een gegeven moment echt loom en traag.Tis gewoon erg jammer dat het met het weer hier niet zo opschiet.Maar daar doe je niks aan.

Dat schiet al aardig op he...6 juli.Leuk hoor.
    Ik zal waarschijnlijk weer niet bij de meeting kunnen zijn want zit dan als het goed is midden in een verhuizing.

Ik heb van de week een vlinder gekocht,daar zit een solar lamp in,die zich oplaad op de zon.Ik heb de vlinder gekocht als herinnering aan onze kindjes die niet geboren mochten worden.Hij staat nu in de vensterbank(we willen de vlinder in ons nieuwe huis op het grafje zetten waar we onze kindjes dan begraven hebben, en er ook nog een vlinderboom plaatsen) Nu staat de vlinder in de vensterbank.Als ik smorgens vroeg beneden kom dan is het nog donker en dan zie ik de vlinder licht geven,dat is zo ontroerend,net of onze vlindertjes even bij ons zijn.Misschien klinkt het raar,maar zo voelt het.
    Mijn man wil dat ikmer nog twee vlinders bij koop,zodat we voor ieder kindje een vlinderlamp hebben.

Dus straks maar even de stad in.:)

16. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Moooooooooge.... dames :)
    @ mees... heerlijk hè, zoiets liefs, en onverwachts.... om op te vreten zijn ze! Hoe ging het gisteravond?
    @ Hoop... ik gaat alleen maar knuffelen en een kusje geven aan de dolfijn, zwemmen kost je wel 150 euries.... voor heel kort, dus dat gaat ik als het goed is een keer in Alanya doen of op curacoa..
    @jeetje... lekker dat je geboekt hebt, enne nu aan het werk jij! :p
    @ Lyann...fijn dat alles ok is daarbinnen :)

Hier heeft me meisie sportdag vandaag... dus ik moet zo maar weer ff met me fototoestel te wandel gaan!
    Ha in haar trainingspakkie :p
    Mij benieuwen wat ze gaan doen!
    Fijne dag allemaal
    *hoopt dat de wind weggaat en de zon es goed doorkomt hier*

17. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

@ hoop, moge, wat een fijn idee die vlinders zo, en je mannetje heeft groot gelijk om er nog 2 bij te halen...
    Fijne dag en een dikke knuffel!

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Jij ook een fijne dag he:)

19. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Mooi idee, Hoop, van die vlinders! En verder bedankt voor je berichtje, dikke knuffel! En ook fijn dat het zo meeviel bij de tandarts, ik ben ook een bange poeperd maar heb de mazzel dat ik niet vaak echt iets heb, heb een supersterk gebit en ben altijd wel braaf blijven gaan. Straks ga je weer met een stralende lach door het leven en verder ga jij ook echt je rust wel vinden, daar ben ik van overtuigd. Hoe het ook zij, met of zonder nog een kleine.

20. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Leuk dat je weer naar nederland komt, Jeetje. Je gaat tml. frequent he? Fijn hoor! Over een meeting denk ik nog hetzelfde als de vorige keer, dus ik zal er ook dit keer niet bij zijn...

Deel Deze Pagina