Hoe het hier is: nou ja, ga dus weer richting eisprong, maar het lijkt weer niet echt een succesvolle maand te gaan worden. Heb zelf een lichte schimmelinfectie. Gisteren zo'n vaginale capsule gehad, dus denk wel dat ik er op tijd weer vanaf ben. Maar nu zit manlief opeens met een blaasontsteking, dus antibioticakuur...pfff echt de moed zakt me in de schoenen. Dat lijkt me niet echt gunstig mbt zwanger worden weer. Er is hier ook elke maand wat!!! Echt ik zak er in weg. Verder een heel vervelende klus aangepakt afgelopen maandag.We zijn bezig met het opknappen van de zolder. Al heel veel opgeruimd en gedaan en het is bijna klaar. Alleen stonden alle dozen met kleertjes van mijn dochter er nog. Dat moest uigezocht worden. heb ik laten staan sinds de mk, kon de moed niet opbrengen. Maar ja, het moest nu echt uit de weg en opgeruimd want er wordt daar nog een vaste kledingkast gemaakt. Nou, kan jullie vertellen dat ik dat even heeel moeilijk vond. Die eerste kleertjes enzo weer in je handen hebben en ach wat KLEIN. En wat is de tijd snel gegaan en dan het idee dat ik nu anders zwanger zou zijn geweest en ze met een heel ander gevoel had kunnen uitzoeken. Gewoon KUT! Vanmiddag heb ik weer een afspraak bij de psych, ik heb afgelopen weken een stemmingslijst bij moeten houden om te kijken of ik teveel slechte dagen heb of niet. Als ik hem nu zelf bekijk denk ik toch van niet. Voel me lang niet een 8 zeg maar, maar de dagen met een 4 of een 5 zijn er ook niet echt veel. Dus denk niet dat ik echt een depressie heb. En die slechte dagen die er waren kan ik ook wel verklaren: menstruatie, slecht slapen, andere spanningen die er waren. Dus ja. Maar we zullen zien. Verder las ik hier wat over de uitverkoop, ik wil na het gesprek ook nog even de stad in. Moet eigenlijk even een leuk zomerjasje zien te scoren nu voor dochterlief. Hoop dat het gaat lukken. Verder nu eerst nog even aan de schilder, dochter is naar de peuters vandaag en gaan vandaag naar de boerderij van de juf, ze zag het helemaal zitten om met een koe te gaan knuffelen, ha ha! Ben benieuwd. Vorige week wel een naar akkefietje gehad op het kdv. Ze is gebeten door een ander kind, die doet dat wel vaker naar het schijnt. maar mensen, wat voelde ik me rot toen ik dat hoorde, alsof het mezelf overkomen is. Wat een naar gevoel zoiets en dochterlief was er ook wel doro van slag. Ik heb er expres meteen erna met haar over gepraat en daarna ook niet meer. Ze ging vanochtend wel weer vrolijk de deur uit gelukkig en reageerde ook wel goed op het bewuste jongetje (alhoewel wel behoedzaam...) maar ze is dus gelukkig neit het type dat dat meteen bang is voor zo'n kind ofzo. maar hoop echt niet dat het weer gebeurd. Dus heel erg gerust voel ik me er vandaag niet op. Nou ja, wee reen heel verhaal, ben zo benieuwd hoe het met sillysia is, zitten de embryo's nog??? Ik ga even teruglezen of ik iets kan vinden. Fijne dag allemaal.
@Hoop: wat een mooi gebaar van die vlinders en zeker als ze dan wat licht geven is dat toch heel symbolisch. Ik heb een plastic vlinder buiten gehangen. Bij de intratuin staan er bakken vol en veel mensen zullen ze kopen en ergens ophangen, zonder een betekenis. Maar iedere keer als ik naar de muur kijk, word ik me er toch weer even bewust van, van wat had kunnen zijn. @Jeetje: fijn dat de vlucht nu definitief geboekt is (en je man dus vrij heeft kunnen regelen op z'n werk). Het schiet al weer op dat je deze kant op komt. @Lyanna: fijn dat alles goed gaat. En ik heb ook nooit doorgehad dat mijn zoontje in een stuit lag, tot ze het me met de echo lieten zien. Maar jouw kleine uk heeft nog tijd genoeg om te draaien. En wat fijn dat ook de bloeddruk zo mooi is. Op zo'n bloeddruk zullen veel mensen jaloers op zijn. @Waxientje: fijn dat de verhouding tussen goede en slechte dagen redelijk goed in balans is. En zelfs eerder neigt naar de betere dan de slechte. En kleertjes opruimen ben ik ook geen ster in. Dus ook ik bewaar veel te veel kleertjes uit een soort van sentiment. En ook ik kan even een brok in mijn keel krijgen als ik de standaard van het hemeltje en het bedje weer op zolder zie staan. Ik hoop dat jullie allebei snel genoeg opgeknapt zijn en de eisprong toch goed benut kan worden. En vervelend dat bijtincident. Ik zou daar ook even bij moeten slikken als iemand mijn zoontje wat zou aandoen. Ik het al in de speeltuin als mijn zoontje omver gelopen wordt, dat mijn maag al omdraait. Ja, die kleintjes zitten ook zo diep in onze ziel geworteld, hè? Ik ben vanmorgen naar de accupunctuur geweest en ze kan eigenlijk niets vinden. Mijn lichaam blijkt aardig in balans te zijn en dus blijkbaar zelf energiedipjes (zoals ik afgelopen week had) weer op te kunnen lossen. Dat was wel fijn om te horen. Ze heeft 2 naaldjes geprikt ter ondersteuning, vooral ook omdat de komende weken spannend zullen gaan worden. Verder gaat alles zijn gangetje. Weer op het werk inmiddels en ga zo maar een kop koffie scoren.
@waxie.... knuffel meis, enne ik begrijp je wel met het uitzoeken van de kleertjes... Ik heb wel alles al in dozen staan, eigenlijk deed ik dat steevast als ik weer wat nieuws had, dan kon het kleine weg... maar ik heb er dus ook geen afstand van gedaan... Wel overweeg ik toch maar es een keertje op de markt/braderie te gaan staan, want ik heb ook nog best wel wat merk kleding, iig een doos vol Benneton... en tja... das toch zonde. Maar ja tussen willen en doen zit nog al een verschil Vervelend dat je meisie gebeten is zeg, maar wel goed dat ze dat weer naast haar neer legt! Je mag een trotse mama zijn Hier was in net bij sportdag kijken, wat zo leuk is om te zien. En toen gebeurde erweer wat anders. Marktplaats had een wedstrijd over het winnen van een camper. Een leerling van school heeft deze dus gewonnen voor een leraar die circus les geeft of zo iets, en dan ook met die groep elk jaar naar polen gaat om daar les te geven. Affijn... deze werd vandaag uitgereikt. Camera's en alles er bij, hihi. Das ff wat anders als sportdag! Wat ik heb begrepen komt dat vanavond op het jeugdjournaal! Dus wie weet kunnen jullie me nog ff zien met me meisie tuurlijk De kleuters hebben in ieder geval allemaal rode shirts van de school aan, dusse.. dat kan niet missen! Vervolgens is de helft meisie.... en daar weer de helft blond... Wat denken jullie??? Kun je me vinden?? Ok, ik heb een roze met witte jas aan Meet tips geef ik niet, dus goed opletten dames! Ik gaat straks nog ff bij het sporten kijken, das een voordeel dat het maar 5 minuten lopen is
Haha, Mandysmamsie, ik ga speciaal het Jeugdjournaal terugkijken via internet morgen! Eens zien of ik je kan spotten.
LOL, ik moet zelf ook maar es kijken, was best wel drukjes hihi... Moet ook ff opnemen voor manlief, die is nog niet thuis dan En wordt er ook nog voetbal gekeken vanavond? Hier vast wel... de super is dan al dicht.... Mandy heeft me net geholpen met tomatengroente soep te maken, hihi, met extra grote ballen denk ik
@Mandysmamsie: ik ga zeker voetballen vanavond kijken, alhoewel ik altijd slecht tegen spannende wedstrijden kan. Ik word volgens mij jaren ouder als ik naar zo'n wedstrijd zit te kijken. En je maakt het wel spannend voor vanavond. Grappig dat jou op deze manier voor het eerst gaan zien. Je had ook gewoon naar onze date kunnen komen, hoor!! Nou, hier weer een gesprek gehad voor mijn avondbaantje. Moest er even snel voor op en neer in de lunchpauze van mijn werk. Het lijkt er nu op dat alles nu geregeld is (en de rust weergekeerd). Dat pandje wat ik krijg hebben mensen gelopen die er blijkbaar een potje van gemaakt hebben. Dat hebben wij weer, niet alleen de rotzooi van de mensen opruimen, maar blijkbaar ook van je eigen collega's die bij het hetzelfde bedrijf werken, maar het dus verkloot hebben. Ik houd mijn hart al vast. Ik ben nu weer terug op mijn kantoorbaan. Zit hier nu de rest van de middag alleen. Ben weer druk bezig met het zoeken van een vaderdagcadeau. Maar wat een ellende is dat. Kom er niet uit. Wel heb ik, als grapje, een kaart namens mijn zoon laten maken die als het goed is zaterdag wordt bezorgd. Ik moest nog aan Boud denken toen ze schreef dat postnl nieuwe mensen had aangenomen. Bij die kaartensite kon je vroeger de bezorgdag aangeven, maar blijkbaar durven ze dat met de huidige post niet meer aan, want nu kun je alleen de verzenddatum invoeren.
@ mees... ja heb ik de spanning opgebouwd??? Haha gelukt dan, lol.... Enne om het nog spannender te maken... ik weet niet eens zeker of ik in beeld sta Tis om 18.45 op ned 1 Ik zag in de lounge ook een vaderdag kado tip voorbij schieten, maar kan je ook wel zelf maken.Een soort papa diploma. Met teksten erop als: Papa maakt me aan het lachen met: .... Van papa mag ik.... (later naar bed) Het leukste aan papa vind ik.... En dan een leuke foto van de kleine of van hun samen er bij... enne ook een leeg vierkantje of zo waar hij zelf nog wat in kan tekenen...eventueel inlijsten en klaar! Ha ik ga dat ook maar in elkaar knutselen! Moet ik er wel snel mee aan de bak, want Jeffrey is er dit weekend... ow K. Dan moet ik hem zeker op vaderdag halen en brengen... shit. Dat komt weer lekker uit zeg, bedenk ik me nu. Hmm ff aan mannetje vragen, wat de bedoeling is, want dan ben ik de hele dag bezig met heen en weer rijden, en wie weet wil ik ook wel eens naar mijn eige papa met papadag....grrrrrrr Dat kan wel es de laatste zijn dat hij in NL is...ow helupieeeee *moet ff brainstormen nu...planning is weer waardeloos* Oja steken in mijn zij zijn foetsie... eisprong is zeker geweest, want ik kan weer geen lambada dansen met me boobies... En ik heb nog meer pukkels op me kop dan toen ik puber was Lekker is dat @syl.. hoe is het in Gent?
@Mees ik merk dat ze zich al indekken bij postnl. Haha! Heeeel verstandig! @Mamsie ik vermoed dat iedereen hier vanavond aan de buis gekluisterd zit voor het Jeugdjournaal. Haha en als we het missen gaan we vast kijken op uitzending gemist ofzo. Het is inderdaad maar de vraag of je erop komt. Zo heb ik een keer de hele camera ploeg van rtl nieuws bij mij op de stoep gehad. Was i.v.m. Sintmaarten lopen hier. Ik had mijn deur versierd met lampionnen enzo en kennelijk zag dat er leuk genoeg uit voor een film shot. Dus werd er aangebeld en i.p.v kinderen met lampion stond daar ineens een cameraploeg met alle toeters en bellen. Ik schrok me rot maar vond het ook wel weer grappig en dacht dat het gewoon een liedje filmen was en dan weer klaar. De arme kinderen moesten maar liefst 4 keer hun liedje zingen voor het erop stond, want ze wilden vanuit het huis èn vanaf de straat filmen. Tot overmaat van ramp had ik toen een echte wegloop kat die ik op dat moment niet naar buiten wilde hebben. (Stond weer eens onder dokters toezicht en op een speciaal dieet maar dat is weer een heel ander verhaal) Dus voor de kinderen een gedoe om steeds weer opnieuw te zingen, voor mij een gedoe om leuk en spontaan op de liedjes te reageren (die ik dus 4 keer hoorde) en tegelijk de kat binnen zien te houden en uiteindelijk is er niets uitgezonden. Haha dus stel je er niet te veel van voor. @Waxientje, fijn dat de goede dagen toch in de meerderheid zijn en balen dat jullie nu waarschijnlijk weer een verloren maand hebben door kwaaltjes. Hopelijk zijn jullie allebei overal weer vanaf op het juiste moment en maak je toch nog een goede kans. En bijtende kinderen pfff, dat is toch wel erg zeg. Gelukkig was je dochter wel wat behoedzaam (logisch) maar niet bang. Dat is toch wel goed van haar!
Even snel : ben even wezen shoppen vandaag en heb zowel voor dochterlief als voor mezelf een leuke zomerjas gescoord in de uitverkoop! Voor mijn dochter een leuke roze met hartjes. En voor mezelf een hele gave lange groene, in die modekleur groen. Voel me helemaal hipperdepip met dat ding! Ik liep al vier jaar in dezelfde, dus het mocht ook wel weer eens een keer van mezelf
Heey dames, Even snel tussendoor. Ik heb eerder vanmiddag nog via mijn ipod meegelezen maar niet ingelogd daarop. @Waxientje: Goed dat de mindere dagen in de minderheid zijn. En ook al gescoord tijdens de uitverkoop. Ik ga ook maar eens kijken binnenkort. @Mandysmamsie: Jij dus ook geslaagd zo te lezen. En ik ga uitzending gemist nog terugkijken dan morgen. Vanavond voetbal. @Mees: Aah wat schattig zeg je zoontje. Ja natuurlijk ontroerd dat je. @Jeetje: Geboekt las ik. En is het nog gelukt met die brochure? Wat irritant. Hoop dat je 't af hebt inmiddels. @Lyanna: Alles goed met de kleine dus. Wel erg naar van je rug/BI. Sterkte ermee. En misschien toch wel fysio? @Hoop: Gelukkig een goeie tandarts getroffen. Zo zie je maar. Verder weet ik 't even niet meer. Ja ik kijk inderdaad ook voetbal dames . Ben niet zo dat ik op de hoogte ben wat de 'normale' competities en standen betreft hoor. Maar EK en WK kijk ik sowieso en andere belangrijke wedstrijden ook. Eigenlijk van huis uit; keken we altijd met z'n allen. EK en WK dan. M'n broertjes en vader zijn wel echt voetbalfans. Exvriend(en) ook. Vaak kijk ik dan of met m'n vader maar vaker met een vriendin en dan ergens op groot scherm in 'n kroeg of grandcafé of gewoon thuis. Vanavond kijk ik alleen. Nou fijne avond dames, is weer begonnen. Dat we maar mogen winnen hè . (vergeet ik helemaal m'n bericht te posten hihi. Nu dan en check m'n avatar; kreeg ik vanochtend van m'n zusje haha)
Nou nou, wat een deceptie weer die wedstrijd...): Manlief is in de rust naar bed gegaan (= bakker) haha! Zag het nut er niet meer van in om ervoor wakker te blijven. En gelijk had ie. Zal nog even vertellen over mijn gesprek bij de psych vandaag. Nou ik heb dus idd een nog een goede balans tussen goede en slechte dagen en als ik echt een depressie had zouden mijn activeiten (oa. sollicitatie, schilderen) ook niet zo goed doorgaan. Ze zei dat ze me toch wilde aanraden toch nog gewoon even 'door te gaan' als ik het kan blijven handelen zoals ik nu doe. Manlief wil ook nog best een poos doorgaan. En ik weet het even niet. Nu in elk geval te moe om erover na te denken. Duik zo mijn bedje in.
@Mandysmamsie: ik heb rond die tijd geen tv gekeken,sorry.Wel jammer dat je dochtertje niet in beeld was. @Maureen: leuk wat je van je zus gehad hebt! Ik vind EK en WK ook leuk! verder kijk ik ook geen voetbal. Gisteren was het wel een k** wedstrijd! Vanmiddag weer 1,5 uur autorijden.Dit word mijn 18de les....gaat wel de goede kant op he
Morgen allemaal! Tja, het voetbal was echt drie keer niks! Tjonge jonge zeg wat een afgang weer. Maar ja, er is nog een heeeeeeeeeeeeeeel klein kansje... @Mandysmamsie: oh wat jammer dat Mandy niet in beeld is. Ik ga straks toch even kijken om jou te spotten! Nou die brochure is dus nog niet af Maar vandaag moet het wel lukken hem af te maken. Ik moet eerst aan mijn andere werk want dat gaat voor. Fijne dag allemaal!
@Hoop: dat schiet inderdaad op! Hoeveel lessen heb je nog nodig denk je voor je examen gaat doen? En jouw NOD schiet ook alweer op. Hoe is je gevoel erover deze maand? Jammer dat je weer niet bij de meeting zult zijn! Zou het echt niet lukken denk je? Het zou zo leuk zijn je te ontmoeten! Maar we moeten eerst nog iets zien te plannen natuurlijk...
Ik heb zo,n gevoel dat ik rond de 30ste les misschien mag proberen examen te doen.Maar kan er ook helemaal naast zitten.Moeilijk in te schatten. Ik denk niet dat ik zwanger ben,ik heb geen zere borsten en dat zegt mij genoeg helaas.Ik ga geeneens meer testen. De meeting word wel echt moeilijk denk ik.We zijn juist afhankelijk van de weekenden met verhuizen,dus vermoed dat het echt niet lukken gaat.Wel erg jammer,had graag gekomen. Oja,het word vandag een mooie dag in nederland!
@Hoop: ja ik zag het, vandaag een mooie dag en dan weer regenachtig daar. Nou, extra van genieten! Het ligt een beetje aan wanneer de meerderheid kan of het misschien ook door de week kan. We zullen zien! Jammer dat je denkt dat het niet raak is.
Moge kleppies... nu de zon is hier aanwezig hoor! Enne ik moet het ff kort houden want Mandy moet zo naar school. @hoop... wat voor examen ga je doen dan als ik vragen mag? Enne geen duivels is nog hoop hè! @jeetje... werkze meis
@mandysmamsie: ik ben bezig met autorijlessen,wanneer ik examen mag doen weet ik nog niet.Ik krijg vanmiddag mijn 18de les. @Sillysa: hoe is het met je,ben je wat rustiger?