Meiden, ik heb de personen met wie we vorige keer afgsproken hebben (en degenen die wilden komen, maar het niet gelukt is), allemaal een datumplanner gestuurd voor onze date. Voel je niet verplicht bij de date te zijn, maar het zou leuk zijn, natuurlijk. Zelf heb ik ook nog een onder voorbehoud dat ik, zodra we meer duidelijkheid hebben 3 juli, waarschijnlijk direct daarna nog een paar dagen weg gaan voordat de volgende afspraak weer eraan gaat komen. Maar dat moet jullie niet weerhouden iets af te spreken. Mocht een van jullie mee willen, maar geen mail van mij gehad hebben vanavond, dan graag even je mailadres pb-en, dan stuur ik je ook een uitnodiging. @Hoop: gefeliciteerd, meid! Hè, hè, eindelijk hebben jullie duidelijkheid over de verkoop van jullie huis. En deze keer met goed nieuws! Harstikke fijn. Nu kunnen jullie eindelijk echt vooruit plannen. En heb je een paar weken geleden toch niet in die bloedhitte spullen staan uit te zoeken. @Salcia: oh, wat lekker op vakantie naar Italië! Ben jaloers. Gaan jullie weer met de auto met de kleine meid?
Mees, ik zou alle dagen kunnen. Ook al ingevuld, alleen wel met zoontje. Zondags hangt af of man weer vrij is van het gewassen spuiten, moet nu nog wel eens spuiten op zondag door slecht weer door de week. Verder hangt ook nog even af hoeveel pijn ik heb en of het met de fysio allemaal kan. Maar voor nu kan ik alle dagen wel.
Salcia, fijne vakantie!!! Hoop, dank je wel meis. En GEFELICITEERD!!! Yes, eindelijk rond!!! Ben blij voor jullie. Mees, zulke dingen raken me normaal ook wel. Maar omdat ik ze nu al zo'n beetje vanaf maart '10 ken helemaal met mijn hormoontjes. Fysio ben ik ook zo blij en ik hoop met behulp van haar dat ik dus ook in staat ben om bij de meeting weer aanwezig te zijn. Was erg gezellig vorige keer en wil het eigenlijk voor geen goud missen.
Oh, nog wel iets minder leuks en leuks. Mijn gsm heb ik per ongeluk laten vallen en die doet het niet meer. Dus morgenochtend een nieuwe halen en yes, ga 1tje met wifi doen en kan ik ook Wordfeud op gsm spelen en zp-en.
@ Lyanna: vreselijk nieuws idd van je zp-vriendinnen....weet er helaas alles van. Het maakt je weer extra dankbaar voor je eigen wonder denk ik. Hier gister de eerste keer 'geklust'. Veel te vroeg nog eigenlijk, maar we willen dit keer niet weer het ei missen! Blaasonsteking van manlief bleek erg mee te vallen, hij had 1 ochtend klachten en nu zijn ze weer spontaan over gegaan. De antibioticakuur is hij nog niet mee begonnen. Dus dat is weer en enorme meevaller! Mijn schimmelinfectie is met 1 capsule ook weer over gegaan dus deze maand kunnen we er helemaal voor gaan hopen we! Gister had ik een examenfeestje van een nichtje. Daar zat haar oma van de andere kant, wat een mens. Ze wonen in mijn vroegere woonplaats en die oma is van de leeftijd van mijn ouders en kent mij en hen dus al (op afstand hoor!) van vroeger en ze weet dus ongeveer hoe de situatie bij ons thuis was. Nou die zou wel eens even een goed gesprek met mijn voeren zogezegd. Het vooroordeel dat ik met zo'n moeder dan wel geen kind op zou kunnen voeden spatte ervan af, wat een bemoeial. En er kwamen me even een paar vooroordelen en aannames over enig kinderen voorbij!! (ben zelf enig kind en mijn dochter nu dus ook). Heb geprobeerd het het ene oor in te laten gaan en het ander oor uit. En haar zo snel mogelijk af te kappen maar ze zat zo te zuigen. Ik was er gisteravond even helemaal beroerd van. Er zijn nog blijkbaar steeds mensen die denken dat je een kind even op bestelling kunt krijgen ofzo. Moeilijk om uit te leggen hier omdat ik niet alles hier op een openbaar forum wil gooien. Maar toch moet ik er iets van kwijt. Sorry voor het warrige verhaal. Voel me nu wel weer beter, maar was echt diep gekwetst gister. Wat een stom wijf. Zo en nu hou ik erover op (ps: ik weet dat mijn schoonzus ook moeite met haar heeft, dat zegt ook al wel genoeg). Vandaag ga ik lekker schilderen!!!
PS: ik plaats zo even een leuke nieuwe foto van mijn dochter in mijn album, voor wie het leuk vindt...gister gemaakt.
@sil, ik ben nog een maandje thuis en dan begint het echte leven weer..... absoluut geen zin in.... maar tegen die tijd vast wel om er even uit te zijn @lyanne, wat vreselijk van je vriendin. hopelijk helpt de fysio voor je klachten, ze zijn daar best goed in. @hoop, fijn dat het autorijden goed ging!! en super dat de hypotheek rond is!!! ik zeg, champagne!! @salcia, fijne vakantie @waxientje, beter te vroeg dan te laat beginnen he. leuke foto hoor! echte meid zeg hier sliep de kleine man tot half 6, gaat steeds beter!!
@Lyanna: vervelend dat je telefoon gevallen is, maar zo zie je maar. Ieder nadeel heb z'n voordeel. Kun je nu gelijk helemaal los gaan in het kopen van een telefoon naar wens. Succes ermee! @Justme: heerlijk dat de kleine man al tot half 6 heeft geslapen. Dat is al bijna de nacht doorslapen (en pa en ma dus ook). En nog een maandje thuis. Wat vliegt zo'n verlof toch ook voorbij. Heeft je vriend nog wat sollicitaties in het vat zitten? @Waxientje: jemig, wat een mens! Ik zou het stoom ook uit mijn oren hebben. Wat kunnen mensen tactloos zijn, hè? Bedenk maar dat het de domheid van die mensen is en inderdaad ene oor in, het andere uit is dan het beste. Alhoewel dat niet makkelijk is. De stiefmoeder van mijn man roept ook dat 1 kind geen kind is. Ach ja, we weten wie het zegt.
Hoi meiden, @Mees: ik heb de planner ook ingevuld. Handig zo weer! Ik kan alleen niet op vrijdag de 6e en zondag de 15e want dat zijn de dagen dat we aan het reizen zijn zeg maar. Verder heb ik alles nog open staan dus met mij kunnen jullie alle kanten op @Waxientje: leuke foto's!! Is ook mijn lievelingskleur trouwens. En wat fijn dat jullie er toch gewoon voor kunnen gaan. We lopen ongeveer gelijk trouwens zag ik, alleen heb ik een wat langere cyclus denk ik? En jeeeetje zeg kan me voorstellen dat je gekwetst was. Wat kunnen sommige mensen toch raar denken en dat ook nog durven uiten! Maar ja, dat je schoonzus ook moeite met haar heeft zegt inderdaad wel wat. En goed dat je probeert het je niet aan te trekken! @Hoop: gefeliciteerd!! Nu is het dus echt officieel, wat fijn! En ook nog een goede rijles las ik, dat is ook prettig. @Just: kan me voorstellen dat het voorbij vliegt en je nu nog echt geen zin zou hebben om weer te gaan werken. Gelukkig duurt het nog eventjes en kun je lekker genieten thuis van je mannetje en met hem pronken. Lekker dat ie wat lekker doorslaapt. @Salcia: denk dat je misschien al weg bent, maar fijne vakantie! @Sil: zooo spannend, nog 7 daagjes! Ja, ja, we tellen mee af! Duim, duim, duim.... Fijn dat je hebt genoten van de daagjes weg. Dat doet een mens wel goed. @Xon: vreemd lijkt me inderdaad na zo'n tijd een ongi waar je eens niet bedroefd om hoeft te zijn! En het lijkt me wel fijn dat je nu bijna kunt gaan beginnen met het traject, dan heb je toch het gevoel dat je niet stilstaat. @Boud: jammer dat je net als Xon ook zo druk bent net in de tijd dat ik daar ben! Ik zou ook liever wat later zijn gekomen, maar dat lukt niet met het werk van mijn man. En de ramadan begint dus 20 juli en dat is dan ook niet zo handig. Maar als je er nu niet bij kunt zijn, hopelijk volgende keer weer wel! Nou, hier ook even stoom afblazen hoor! Ik had gisteren eindelijk die brochure af, nog even laten doorlezen door mijn man en opgestuurd. Krijgen we 's avonds een mailtje terug van die 'vriend' met daarin alleen: 'Waar is de Turkse vertaling?' Geen dank je wel, geen hoe is het met jullie, helemaal niks, alleen dat!! Dus ik viel echt van mijn stoel. Hoezo, Turkse vertaling???? Hij had specifiek aan mijn man gevraagd of IK dat wilde vertalen (omdat het dus een NLse brochure is) en hij weet dat mijn Turks niet zo goed is, dus ja, dan kan ie verwachten dat ik begrijp dat het in het Engels moet. En nu zitten we dus met het probleem waar ik al bang voor was. We hebben niks op papier staan, dus of hij gaat betalen... En jullie weten hoeveel werk het heeft gekost. Pfff, baal er echt van. Het punt met die vriend is, dat we er nooit iets van horen. En nu dus ineens dit. En mijn man kent hem dus al lang, van de universiteit nog en durft geen nee tegen hem te zeggen. Beetje vreemde vriendschap vind ik het soms. Nou, ik heb hem dus zelf maar een bericht gestuurd hoe ik erover denk. Benieuwd of hij daar wel op reageert want mijn man had gisteren dus nog terug geschreven maar we hebben niks meer gehoord. Vandaag een vrije dag en lekker uitgeslapen. Gelukkig is het iets minder warm, dus misschien ga ik er straks wel even uit. Fijne dag allemaal!
@Lyanna: ooh ik dacht al, ik vergeet iemand. Wat erg zeg van die ZP-vriendinnen, snap dat het je zo raakt! Wat moeilijk moet dat zijn om zoveel miskramen te krijgen en dat het nu dan echt over en uit is. Daar moet je gewoon niet aan denken. Succes met de fysio, ik hoop dat het je goed helpt! O, ja, als je J. meeneemt naar de meeting zou ik helemaal niet erg vinden hoor! Juist wel leuk.
O, ja en Mees, ik heb toevallig gisteren ook een pendel terug gehad en bij mij stond er.... juni 2012, een meisje. Nou, ik hoop het zoooooo! Al zijn bij mij pendels dus nog nooit uitgekomen Maar degene die me gependeld heeft, had het wel goed bij iemand van het andere clubje waar ik meeschrijf (die is nu 7 weken zwanger), dus wie weet!
@Jeetje: een pendel voor juni? Nou, meid, dat wordt goed je best doen deze maand. En wat een gedoe met die folder. Kan me voorstellen hoe je je gevoeld moet hebben. Eindelijk klaar en dan zo'n mail eroverheen. Nou, ik ben benieuwd wat de reactie is, maar wat mij betreft zou die persoon ergens diep in mogen zakken. Wel een wijze les voor de volgende keer (hopelijk ook voor je man voordat hij iets te makkelijk toezegt). En ik had in mijn enthousiasme inderdaad de 6e en de 15e erbij gezet, maar bedacht me later dat de aankomst- en vertrekdag van jullie waren. Nou, we zullen zien hoe groot de opkomst is. Ik heb hier op mijn werk ook het stoom uit mijn oren. Ik heb maandag via een speciale link bestanden over gestuurd naar onze ontwerpafdeling. Voorwaarde is dat dat dezelfde dag eraf gehaald wordt, want het blijft maar 1 dag daarop staan. Dinsdag krijg ik thuis een mailtje dat ze vergeten waren mijn bestanden eraf te halen en of ik het nog maar een keer wil sturen.:x Dat heb ik vanaf huis moeten doen, via een ingewikkelde manier van inloggen op de server van mijn werk. Na een hele tijd was het me gelukt alle bestanden weer naar ze door te sturen. Krijg ik woensdag om 16.45 uur een mailtje dat ze dinsdag een personeelsuitje hadden gehad en dus weer vergeten waren de bestanden van de link te halen.:x:x Enfin, het is nu vrijdag en ik heb ze net maar eens gebeld wanneer ik het ontwerp kan verwachten. Ja, dat was lastig, moest eerst ingepland worden en via allerlei routes en schijven en zou (als we geluk hadden) ergens volgende week woensdag kunnen worden.. Dit verstaan ze dus onder een spoedklus! En daar zit ik dan al dagen lang zoveel moeite voor te doen om hun op tijd tot 3 keer over de bestanden toe te sturen.
Hoi hoi, Lyanna, wat vervelend allemaal idd. het is ook niet makkelijk dat allemaal te lezen. Hopelijk gaat voor jou de fysio een beetje helpen met de pijn, heel veel sterkte. Jeetje, wat een gekl**t zeg met die folder!! Werk je jezelf uit de naad krijg je zoiets, volgende keer toch maar nee zeggen tegen die "vriend". En als je man dat niet durft moet jij dat maar doen. En euhh pendeltje voor juni?? Spannend, wie weet komt ie wel een keer uit!! Mees, bij jou gaat het ook al niet over roosjes op het werk zie ik, tis ook allemaal wat, volgens mij is iedereen toe aan vakantie, jemig...... Hoop, gefeli meid met de verkoop van je huis!! Is het dan eindelijk toch zover!! Nou hier erge buikkrampen, ppff je weet afentoe gewoon niet wat je denken moet hoor, heb ook echt enorme testdrang!! Zoals we die allemaal wel kennen, maar dat zou echt veel te vroeg zijn, moet nog een week.....En nou wil het toeval dat ik gisteren een brief krijg van het UWV dat ik precies op de testdag naar een bijeenkomst moet om te gaan zitten kletsen over hoe geweldig tegenwoordig de digitale benadering is!! Bah bah, die is dus 3 keer nix he?? Helemaal geen persoonlijk contact meer alles gaat via de mail. Dus als de test negatief mocht zijn weet ik niet of ik wel zin heb in die onzin!! Maarja, het gaat om mijn inkomen dus ik zal wel moeten, leuk of niet. En tja dat ik nog niet aan het werk ben kan ik ook niet helpen, ik solliciteer me suf man maar steeds wordt ik dan teruggebeld en dan blijkt het gewoon voor hetzelfde bedrijf te zijn, dus ja dat schiet ook lekker op ja, pffffff gezeik!!! Nou ja iig. nog 7 dagen tot testen!! Kan net zo goed 7 jaar neerzetten lijkt net zover weg hahaha........ Dikke knuffff allemaal en tot later maar weer.....
@Syl: kan me voorstellen dat die wachttijd slopend is, vooral als je ook van alles voelt. Is er geen mogelijkheid op een ander tijdstip naar die bijeenkomst te gaan. Kun je niet opbellen en zeggen dat je naar de dokter of tandarts moet of iets dergelijks. Het is volgende week denk ik een hele slopende dag voor je, dus of de test positief of negatief is. Het is bij beide uitslagen niet echt ideaal om naar zo'n bijeenkomst te gaan. Hier net een zending drukwerk binnengekregen. Zat er al met smart op te wachten. Maak ik de doos los, is het verkeerd gedrukt. :x Kan ik dus ook weer achteraan. Verder heb ik een tijd geprobeerd t-mobile te bellen. Ik had een factuur die ik niet snapte. Uiteindelijk iemand aan de lijn gehad. Ik had een nieuw abonnement afgesloten en kreeg de eerste 3 maanden gratis 'friends and family' (hierdoor kunnen mijn man en ik vast en mobiel gratis met elkaar bellen). Dat bleek in april afgelopen te zijn en in mei had ik die korting nog gehad en dat hadden ze nu maar even verrekend. Ja, logisch misschien, maar vermeldt dat dan even op een factuur als je iets afwijkends doet. Ik heb toch geen glazen bol. Later zat ik me nog iets te bedenken. Ik heb in januari dat abonnement afgesloten, maar mijn oude KPN-abonnement kon nog niet omgezet worden, pas eind februari. Dus tot die tijd belde ik nog gewoon met KPN. Nu tellen ze dus dat friends and family-gedoe wel vanaf het moment dat ik bij hun dat abonnement heb afgesloten, dus januari. Terwijl ik er op dat moment nog helemaal geen gebruik van kon maken, omdat ik pas in februari kon overzetten. Mijn man zei dat ik er nog een telefoontje aan moest wagen, maar zit hier op mijn werk en heb mijn buik een beetje vol van die keuzemenu's. Maar ik weet dat hij gelijk heeft. Het is 'maar' 14 euro, maar het gaat om het principe. Kortom, Syl, ik ben inderdaad heeel hard aan weekend of vakantie toe. Het weer werkt ook al niet mee.
Mees, jemig wat een gedoe!!! met je werk dan ook nog met je telefoonabbo. k denk id dat je ook wel aan vakantie toe bent!! Had je maar zo'n knoppie he dat je om kon zetten?? Zodat je alles lekker langs je heen kan laten gaan, maar helaas. En ik had er al aan zitten denken om af te bellen hoor, maar ze trekken alles na dus als ik zeg ik moet naar de dokter of naar het ZH of wat dan ook dan trekken ze dat na, maar ik kan me ook ziek melden een dag ervoor ofzo, ik zie het wel. En nee het weer doet ook niet echt zijn best, bah vies en nat........
Ik lees dat het vandaag niet allemaal van een leie dakje gaat hier! @Mees: om het even grof te zeggen: wat een GEZEIK op je werk! Nog even volhouden......tis bijna weekend! @Jeetje: wat een misselijke streek van die vriend van je man! Jij had er al zo,n rot gevoel over en nu dit! Goed dat je zelf nog even een mail gestuurd hebt! @Just: fijn dat de kleine zo lekker begint te slapen! @Lyanna: wat erg he....weer een miskraam.Ik lees vandaag ook weer van iemand die de vijfde miskraam hebt...alles leek zo goed te gaan...en nu weer foute boel! Zulke verhalen maken me zo moedeloos,dat ik het soms zelf niet meer aandurf.....stel dat ik een positieve test hebt,dan ben je blij,maar je KAN niet blij zijn omdat de angst en onzekerheid te groot is en dan weer iedere gang naar de wc die een lijdensweg is,bang weer bruin/rood te zien.Ik ben daar ook erg bang voor en weet niet hoe vaak ik dat nog aan kan. Ik las ook een verhaal van iemand die alles heeft gedaan om zwanger te worden,nu is ze eindelijk zwanger via IVF en nu sterft haar man opeens snachts.Hij werd niet lekker in bed.Ze is nu 21 weken zwanger en blijft alleen achter.Als ik zulke dingen lees,dan huil ik tranen met tuiten achter de pc....het is zo oneerlijk.....er is zoveel verdriet..op welk gebied dan ook. @Waxientje: ik kan me goed voorstellen dat je je erg rot voelde over dat mens! vroeger kon ik daar ook zo onder leiden,tegenwoordig geef ik ze een fel antwoord terug,ook al sta ik stijf van de spanning! Probeer het maar naast je neer te leggen meis,zulke mensen zijn niet wijzer en hebben waarschijnlijk alles vanzelf op een dienblaadje gekregen. Ik ga nog even kijken naar de foto van je dochter! @Sillysa: Meid,wat zijn dit toch moeilijke dagen voor jullie...die spanning en onzekerheid....het lijkt me zo enorm moeilijk! Hopenlijk is je buikpijn een goed teken! Vanmorgen naar de mondhygienist geweest.Hij heeft alleen de toestand in mijn mond gecheckt.Wat doet dat zeer die haak in je tandvlees en niet 1 keer maar TIG keer! Mijn tandvlees is behoorlijk ontstoken en ik krijg twee behandelingen.Eerst de ene kant van mijn mond,dan de andere kant.Het word ook verdoofd,ben daar eigenlijk wel blij om,want vanmorgen deed het al zo zeer!
@Hoop: ik denk dat ze met die haak de pockets opmeten. Dan gaan ze inderdaad even onder het tandvlees en dat is niet prettig, zeker als het ook nog wat ontstoken is. Maar goed, hulp is nabij, al zal het die twee keer nog even doorbijten zijn, maar dan ben je ook wel in een keer er vanaf. Goed dat je nu de eerste stap hebt gezet.
@jeetje, tjonge zeg, das niet echt zakelijk van die vriend! @sil, balen van die krampen meid. en het uwv doet helaas toch niets voor je.... maar ja je moet dan wel weer opdraven als ze dat willen. knap K allemaal @mees, balen dat het drukwerk niet goed is, kost je weer een hoop tijd zeg! en dat telefoon gedoe, ook om moe van te worden he! als ze geld van je moeten hebben zijn ze heel snel, maar andersom.... @hoop, ja 'leuk' he zo'n haak in je tanden..... ben ik ook altijd zo'n fan van.... hier net een poging gedaan om de kleine man op bed te doen, helaas mislukt.... mijn lief kon het niet langer aanhoren eerder vandaag wel doorgezet en toen heeft hij toch uurtje boven geslapen. gisteravond heeft ie ook nog tijdje boven geslapen en afgelopen nacht dus best goed doorgeslapen. we komen er wel! meneer moet gewoon er aan wennen dat hij overdag in bedje moet slapen. nu krijgt hij van papa de fles en is dus alles goed.
@Hoop hèhè, dan nu eindelijk echt gefeliciteerd! Fijn dat dit obstakel uit de weg is! Aiai die behandelingen van de mondhygiënist vallen dus pijnlijker uit dan gedacht. Naar zeg, toch wel fijn dat ze dan kunnen verdoven tegenwoordig. Stel je voor dat ze klaar zouden staan met de fles rum of jenever! Brr daar moet je toch helemaal niet aan denken. Succes alvast voor de vervolgbehandeling. @Waxientje ik zou me ook groen en geel ergeren aan zon mens. Wat een bemoeial. Het gaat haar toch geen r aan wat er in andermans huishouden zoal gebeurd, oef vermoeiend dat soort toch wel domme mensen. Inlevingsvermogen 0,0 maar wel altijd denken dat ze het beter weten:x. Gelukkig toch goede kansen voor deze maand. Wie weet kun je zon mens als die schoonmoeder een volgende keer wel de mond snoeren door met een dikke buik te verschijnen. Dan zou jer er in dat geval haast even vinnig aan toe voegen dat dat van haar moest en dat je toch een zekere financiële tegemoetkoming verwacht daar jullie zelf niet voor niets zolang gewacht hebben. En dan kijken hoe ze reageert! Leuke fotos van je dochter hoor. Kun je met recht trots op zijn. @Jeetje huh?? Wat een rare gast die vriend! Dan weet ie dat je Turks niet optimaal is en dat je vertaler engels bent en dan komt ie met zon debiele opmerking. Waar zit die gast dan met zijn verstand. Denkt ie dat je het tijdens het tandenpoetsen even erbij gedaan hebt! Tjonge jonge zeg, ik ben inderdaad benieuwd wat zijn reactie zal zijn. Ik hoop wel dat hij gaat betalen want zoals je al aangaf heb je er genoeg tijd in zitten. @Mees wat een gedoe met die zogenaamde spoedklus. Lekker dan dat de andere partij ook zo actief meewerkt. En dan ook nog een telefoon abonnement wat niet goed loopt èn een verkeerd gedrukte opdracht waar je weer achteraan kunt. Ik zeg een baaldag! Hopelijk heb je nog wel een leuke avond om de dag weer een beetje goed te breien. @Sill meid wat een ellende. Die buikkrampen brengen ook alleen maar onzekerheid met zich mee en dan uitgerekend op de testdag moeten opzitten en pootjes geven voor het UWV. Oh ergernis ten top! Maar inderdaad helaas niet iets wat je zomaar af kunt zeggen. Vervelend zeg! @Salcia beetje laat maar las net pas dat je twee weken op vakantie bent. Heerlijk naar Italië. Ik hoop dat jullie mooi weer hebben en lekker uitgerust weer terug komen. @Lyanna, dikke knuffel na die nare berichten over zp vriendinnen. @Just fijn dat het slapen steeds beter gaat al gaat het nog niet altijd van een leien dakje. Maar komt op den duur vast helemaal goed. Vooruitgang genoeg de laatste tijd!
Hoi hoi, Hoop, ja lekker he dat geprik met die haak?? Als ik er alleen maar aan denk, blehhhhhh. Maar ze gaan er wat aan doen dus binnenkort ben je vast helemaal blij!! Just, Leuk dat het toch steeds beter gaat met de kleine in bedje stoppen. Het is idd even doorbijten, maar komt vast allemaal goed hoor. Salcia, veel plezier meid in Italie!! Geniet er lekker van... En ach ik moet maar gewoon accepteren dat ik er vrijdag heen moet, helaas zal ook na een evt. nega-test het leven doorgaan, maar ik ga nog nergens vanuit, probeer mezelf alleen een beetje te beschermen voor een al te grote teleurstelling. Ik kan niet risceren dat ze mijn WW gaan stopzetten, helaassssssss.... Dikke knuffff allemaal en tot morgen, ikkuh