Gelukt hoor, hihi, wat zijn de dames hier aagje Tis hier ook ff droog, dus kan zo me meisie zonder plu halen. Ik heb zoooooooooooo'n hekel aan een plu... grrrrrrr Heb verders al lekker in huis gerommeld, straks nog ff met een doekie.. maar dat doe ik altijd met Mandy want dat vindt ze zo leuk om te helpen... met de radio of op mijn zender, of op Mandy haar zender...kleuterradio of zo Hihi... en ik kan wel ff wat gezelligs gebruiken, want dat weer was nie best
@Mandysmamsie: heb je blog gelezen, maar wist daar natuurlijk alles al van van wat je aan ons clubje hebt verteld. Kun je niet eens met een kinderpsycholoog of gedragsdeskundige praten. Eens vragen hoe je hem nu het beste kunt benaderen en hoe je het beste met hem (en het liegen e.d.) kunt omgaan. Soms zit je allemaal in zo'n neerwaarts spiraal en jij bent door alle ervaringen natuurlijk al een allergie tegen hem aan het opbouwen, dat hij ook maar dit hoeft te doen of jij schiet weer in je allergische reactie. Een vriendin van mij heeft een zoontje die een vorm van autisme bleek te hebben (niet dat jouw stiefzoon dat heeft), maar ook zij liepen vast in de opvoeding en er waren veel spanningen. Ze worden hierin nu begeleid met tips hoe te handelen in bepaalde situaties. Hoe bepaalde reacties van hun zoon te leren begrijpen. Zij hadden er veel aan gehad. @Syl: boodschappen doen?? Pas op, hè! Niet naar de drogist, hè!!! Hier is het nu ook gelukkig droog en het zonnetje kwam er zelfs nog even doorheen. Moet over een half uurtje naar de tandarts. Zal wel weer op mijn kop krijgen van haar. Die mensen denken dat je de hele dag met je gebit bezig bent en continue maar loopt te tandenstokeren, spoelen, poetsen of te vlossen. Weet wel dat het goed is, maar ik merk als ik moe of druk ben in mijn hoofd dat het er gewoon bij inschiet. Dus ja, ik zet me maar vast schrap, want ik zal wel commentaar krijgen.
Sillysa, wat spannend voor je. Ik hoop zo voor je dat het raak is. Ga je zelf testen over 4 dagen? Of ga je naar de gyn? Pfff lijkt me slopend...
@ Mamsie: heb je verhaal gelezen, maar moet het eerste even laten bezinken. Wil niet verkeerd reageren en er even over nadenken wat ik bijv. zelf zou doen.
@mees... ik weet gewoon echt even niet meer wat te doen. Hij loopt al met zijn moeder bij de opvoedpoli... hij is daar ook heel agressief, bij ons totaal anders.. En tis gewoon moeilijk om hem dingen te leren, omdat hij dan weer 2 weken in hun situatie zit... dus je krijgt het er niet uit in ff een weekendje.... Ik denk gewoon dat ik zelf maar meer moet gaan accepteren of zo... ook moet manlief zelf eens even wat meer gaan doen met Jeff... want tis zijn zoon en persoonlijk denk ik gewoon dat J naar papa aandacht zoekt. Want zijn stiefpapa onderneemt ook al zo weinig met hem... zegt hij... Maar goed, ik wil idd uit die allergie zoals jij het zo mooi benoemt... en had ook al met manlief besproken dat ik gewoon naar die opvoed poli moet bellen, daar waar hij al wordt behandeld. Kinderpsych heeft hij 2 jaar terug al gehad met moeder... maar moeders stopt dat gewoon als ze geen zin heeft.. School zegt eerst, alles gaat goed met hem tegen ons, en daarna stuurt ze Jeff en moeder naar opvoedpoli toe omdat ze zich zorgen maken.... hmmm 1 en 1 is hier geen 2....:x Misschien is gewoon een adempauze wel nuttig.. ook voor mezelf, want nu zie ik gewoon weg op tegen de weekenden... en dat is al een foute start! @wax... ok.. lief dat je eerst gaat denken, hihi... ik weet ook echt wel dat ik ook iets bij mezelf moet veranderen... maar het trikkert zo.. ik baal er zelf nog meer van dan ieder ander denk ik hoor, want ik hou echt van het mannetje, ik heb ook veel medelijden met hem, want thuis is het ook gewoon slecht... ik weet alleen niet hoe mezelf op te porren... misschien gewoon omdat ik zelf er ook regelmatig ff doorheen ben, en het gewoon teveel voor mij word. Thuis loopt ook alles niet even geweldig de laatste tijd.. dus tja... dan is het lastig je zelf op te peppen!
Wat een nare,negatieve berichten allemaal. Hier al niet veel beter.Ik ben zwaar ongi geworden @Mandysmamsie: ja ons huis is verkocht gelukkig!
@ Hoop... ow wat goed dat het verkocht is... en nu dus bijna de verhuizing??? Dat zal wel een heerlijke opluchting zijn lijkt me Nou wel weer onig... dat is natuurlijk wel weer K met peren... maar ik heb een idee, als je nou gewoon meteen ff je nieuwe huis goed inwijdt..... dan moet het toch gewoon lukken?! Dikke knuffel iig!
Mandysmamsie, Ik heb je blog gelezen. Het lijkt me heel moeilijk voor je. Misschien inderdaad een goed idee op met de opvoedpoli contact op te nemen, misschien hebben zij tips voor je. Ik wil je heel veel geduld en sterkte toewensen. Hoop, balen!!:x Wel heel fijn dat jullie huis verkocht is.
Ons nieuwe huis zal wel ingewijd worden voor de meubels er staan Ik ben erg opgelucht dat het verkocht is,het heeft niet lang geduurd hoor gelukkig.Ik ben vanmorgen al bezig geweest om kasten uit elkaar te halen die toch weg moeten.Dus 1 slaapkamer is al zo goed als leeg.
@Sasje: ja,ik baal er ook van dat ik weer ongi ben geworden.Elke maand is er weer 1.....en ik word steeds ouder.Op deze leeftijd voel je dat zo. @Mandysmamsie: ik lees je weblog in de loop van de dag,ik moet zo even naar school voor een van de kinderen. @mees: ik hoop dat het contact met je collega nu wat beter verloopt,lastig hoor dit soort dingen. @Sillysa: hou je het nog een beetje vol meid?
@mandy, kan je helaas geen tips geven. is een ontzettend lastige situatie zeg, omdat hij ook zo vaak bij zijn moeder is. sterkte ermee! @hoop, balen meid, dikke knuf @mees, dapper hoor dat je op de collega bent afgestapt! helpt vast voor een goede of in ieder geval betere werkverhouding hier is het ook weer droog, kan ik lekker met de kleine man wandelen. nu al 2 slechte nachten gehad helaas. de kleine man is wat onrustig in zijn slaap en daar word ik dan weer wakker van..... de voeding nog gered tot kwart voor 6. net even samen in bed geslapen, dat was wel even fijn.
OOoowwww meiden!!!!! Ik ben STOM geweest!!! Ik heb net getest........Ik kon het niet laten!!!! En ja zwaar positief en niet eens met ochtendurine........ Ik heb net maar even met de kliniek gebeld want ik dacht wat ben ik STOMMM!! En ja ze zei das niet zo slim, maar de pregnyl is allang uit je systeem, dus kun je er heel voorzichtig vanuit gaan dat het zo is!!!!! WHHAAAA, mijn hubbie weet van nix!!! Ze zei wel dat ze voor mij hoopte dat ie vrijdag nog positief zou zijn...Nou laten we dat maar hopen dan!!! Echt zo STOM!! Sorry hoor, pffffff zit helemaal hyper te wezen hier!!!
AAAH Syl! OOh ik kan het me zo goed voorstellen dat je TOCH getest hebt.... Een voorzichtig gefeliciteerd!!! Laat de test positief blijven please!!
Nou hopelijk kunnen jullie het zo zien, poeh poeh...... Ik mag blij zijn dat ie positief was zegt ze, anders was het wel een dikke domper, ja dat snap ik ook wel maar ben ook maar mens
Nou dat ziet er behoorlijk POSI uit zeg.... nu idd hopen dat ie dat over een paar dagen nog steeds is Ach... het is je wel vreselijk gegund hoor.... geeft de dames moed! Dikke knuff.. enne we blijven nog ff duimen!
Sill, whhaaaa.......dat zou toch fantastisch zijn!!! Dan kom je me gezelschap houden op het bankje. Ik ga héél hard duimen voor je dat die vrijdag nog zo positief is. En dat testen kan ik me goed voorstellen, het is zo spannend allemaal en duurt zolang voor je mag testen. Ik deed meestal 10 dagen na pregnyl een test om te kijken of die uit lichaam was en ik heb toen nog nooit een 2e streepje gehad. Zelfs niet toen ik bij laatste IUI zwanger was. Maar 4 dagen later wel een licht streepje op de zwanger&kids. Hoop en Mees, thnx voor pbtje en is opgeslagen. Heb ik ook altijd in ieder geval hier 2 buddy's mocht er wat zijn of de bevalling begint of zo. Verder kom ik straks nog wel even, maar moest natuurlijk wel even reageren op het berichtje van Sill.
Nou ze heeft me net teruggebeld om een zw. echo in te plannen en heeft me verteld dat ik de Utrogestan kan gaan afbouwen en ik hoef ook niet meer te testen, het is gewoon zo!!! Negatief kan ie niet meer worden zei ze!! IK BEN ZWANGERRRRRRRR!!!! 10 juli is de 1e echo!! En nu blijven plakken!!!!
@Syl: wow, het zal toch niet! Oh, dat zou toch fantastisch zijn. (te) Lang geleden dat we dit soort testen weer voorbij zagen komen. Nou, meid, nu nog eventjes een paar dagen wachten en hopelijk knalt die net zo als deze (deze streepjes doen bijna pijn aan de ogen...hihihihi). @Hoop: sorry, een beetje rauw op het dak, na mijn bovenstaande berichtje aan Syl. Maar jij dus zwaar ongi geworden. Snap je gevoel zo goed, iedere keer als ik weer rood zie, denk ik toch, weer een maandje verder en dus weer een gemiste kans. Wie weet zitten er wel heel vruchtbare vibes in jullie nieuwe huis. Zeker even goed inwijden. @Sasje: zie dat jij weer richting eisprong gaat! Nou, meid, zet hem op. @Justme: balen dat je 2 slechte nachten achter de rug hebt. Gelukkig heb je nu nog even verlof dat je inderdaad even lekker tussendoor kunt bijtanken. Hier weer terug van de ellende die tandarts heet. Kan daar zo kwaad om worden als ik om 1 uur afspreek (dus 1e afspraak na de lunchpauze) dat ze dan gewoon bijna een kwartier uitlopen met hun lunch. Hoor je ze leuk praten en lachen daarboven en ik zit me daar beneden maar op te vreten. Uiteindelijk dus een half uur op de stoel gelegen. Zag er allemaal goed uit. Dus dat was prettig om te horen. Ze heeft alles weer schoongemaakt en mag over 4 maanden terug. Daarna nog een keer over 6 maanden en dan zou het hele tandvleesgebeuren echt een gesloten boek zijn volgens haar. Denk dat mijn financiën onderhand ook een gesloten boek zijn, en ik dan een faillisement kan aanvragen. Op de terugweg werd ik in de auto door de ha gebeld. Ze gaat me zakjes voorschrijven om mijn darmen wat op gang te helpen. Ze vroeg ook nog even naar de IVF en dat het een spannende tijd voor ons zal zijn. Dat is dan toch wel weer even heel belangstellend. Denk dat dat het voordeel is van een jonge vrouwelijke huisarts, met zelf nog een jong kind. Dat ze zich extra betrokken voelt bij het zwanger raken. Ze houdt ook altijd goed rekening met medicijnen en evt. zwangerschap. Hoop dus maar dat die vervelende bijwerking straks echt voorbij is.
@Syl: zie net je tweede bericht. Jemig, gefeliciteerd! Wat gun ik je dit, meid! De emo-doos zit hier nu weer met tranen ine ogen. Fantastisch!! En 10 juli een echo. Ben benieuwd of het er 1 of 2 zijn.