OH SILLYSA!!!!! WAT EEN GEWELDIG NIEUWS!!! Een nog ietwat voorzichtige felicitatie voor jullie, paps en mams!!! Maar ik begrijp dat het toch echt serieus is, en er al een echo staat gepland, jemig de pemig wat razendspannend! En inderdaad dit moet toch ook weer hoop en nieuwe moed geven aan alle dames hier die ook op het punt staan aan dit traject te beginnen! Ik hoop ook van harte dat dit het begin is van een roze golf, nee roze tsunami Sorrie, meiden ik vergeet jullie nooit, maar ik heb nog maar nauwelijks tijd voor mezelf en dus ook niet voor ZP de laatste tijd. Met N.oam wordt het steeds drukker, hij wordt steeds actiever enzo, en doorslapen doet hij ook nog niet helemaal, dus de avonden zijn nog steeds druk en vermoeiend. Hij ligt nu ook op de grond hier het treinspoor van grote broer op te eten, hihi... Hij tijgert al veel, en probeert ook al te gaan staan in de box enzo. Het gaat zo snel nu ineens, op schoot wil hij ook alleen maar staan en lopen probeert hij ook, was bij F.abian ook zo, maar ik sta er toch weer van te kijken... Het is echt een schatje trouwens, altijd vrolijk, altijd lachen, echt een heerlijk kind! We genieten enorm, maar toch kriebelt het ook hier nog voor nog zo'n wondertje... en gezien mijn leeftijd willen we er ook niet al te lang over nadenken of we ervoor zullen gaan. Manlief wil ook nog wel. Ik lees hier bij Salcia en Ricmar dat ik niet de enige ben, gelukkig... Zo nou meiden, terwijl ik dit aan het typen ben, komt mijn oudste uit de slaapkamer en ik zie dat hij eruit ziet alsof hij moet spugen, dus ik loop naar hem toe, en jawel hoor daar vliegt het er al uit! en op de gang onderweg naar de wc nog een keer... paniek! Vervolgens moet ik N.oam verschonen en rolt hij bijna van de commode af, ik kon hem nog net opvangen, zo beweeglijk! Oh man, mijn hart zit helemaal in mijn buik van schrik! Nou jullie merken het al, ik heb niks gelogen . Het lukt me niet eens om dit te schrijven zonder dat er hier van alles gebeurt! ik ga er dus weer vandoor! lieve groetjes aan jullie allemaal! en succes!!!
Hoi hoi, Waxientje, kan nog prima hoor, gewoon voor gaan meid!! Niet geschoten is altijd mis zeggen we!! Just, Fijn dat je zo'n lekker dagje kan genieten toch? Straks moet je weer aan de bak dus neem het er lekker van!! En ja helaas merk je pas vaak een dag later aan je rug dat je gisteren teveel gedaan hebt, ken het probleem...Nou hopelijk niet teveel last. Xon, jemig meis ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo rot voelt en dat het helemaal niet voelt of je bezig bent met zwanger worden, maar dat komt wel als je helemaal gaat beginnen ook met het spuiten enz. Het moet ook voor jou gewoon goed komen!! Heb je het trouwens nog wel gehad over de Puregon?? Dat die voor jou niet voldoende werkt?? Of ga je het eerst afwachten?? Wanneer ga jij er nou naartoe dan, ik weet het niet meer. Hopelijk niet te lang van nu, je hebt lang genoeg gewacht. Een hele dikke knuffel...... Meiden, super bedankt voor jullie lieve felicitaties!! Ik heb het verder ook nog niet verteld hier, ja aan mijn mannetje natuurlijk, maar ik ga zo lang mogelijk wachten. Mede daarom is dit ook zo fijn, je kunt het gelijk kwijt en iedereen is bijna net zo blij als jijzelf, echt super!!!
Sill, ik moet je bij deze ook feliciteren van Jes. Jes probeert zo snel mogelijk weer even langs te komen. Iedereen de groetjes.
Guape, hallo daar, nou zo te zien heb je het idd druk genoeg haha, wel zielig dat je zoontje zo ziek is, komt volgens mij ook door het rare weer hoor er zijn zoveel mensen op het moment met griep. Heel veel beterschap. En gelukkig kon je je kleinste man nog net op tijd pakken zeg, ze worden ook zo bewegelijk he?? Nou hopelijk gaat het met hem ook gauw beter met slapen. Dikke knufff, bedankt voor je berichtje!!
Klus geklaard, ha ha! Misschien wordt dit'm juist wel omdat we niet in ons geeikte patroon zitten.... Dus nu kan ik gerust plaatsnemen op de wachtbank.
@ Xon: en ik hoop dat dit bij jou stilte voor de storm blijkt te zijn!!! Lijkt me ook enorm raar waar jij nou inzit, maar toch ...straks kun je weer verder! Ja joh, ik heb manlief helemaal gemotiveerd, hij kwam eerder terug van toneel! Ik was stomverbaasd...en moest janken omdat ik het zo lief vond, suffie he/ Ik ga slapen. Trusten.
@Waxientje: inderdaad nu lekker onderuit gezakt op de wachtbank. Fijn dat het toch nog gelukt is. Hier weer een pendel terug met een positieve test in december. Nou, ze moeten niet zo ver in het voren pendelen, want ik wil wel graag de moed er een beetje inhouden.
Hi dames, Nog even voor het slapen gaan (had zp wel open staan). @Syll: Wow!!!!!!!!! (Voorzichtig) gefeliciteerd meis!!! O ik ben zó blij voor je. Moet mezelf steeds eraan herinneren dat ik met je mee wacht tot vrijdag. Maar ik las net de update en zij zeggen ook dat 't gewoon zo is. En niets geen vaag streepje maar meteen duidelijk. @Anderen: Ik reageer morgen weer. Moest natuurlijk ff m'n high kwijt door Syll's bericht. En moest dit plaatje posten : Ik weet niet welke maat je hebt meis, maar dit moet toch voldoende zijn...
Mogeeeeeeeeeee dames.... zijn we nog in de jubelstemming? @ waxie... fijn dat je geklust hebt zeg Vind het wel appart hier, zo droog vertellen dat je weer ff lekker geklust heb, dat zie ik mezelf nou niet in reallife zomaar vertellen aan iemand hoor, hihi, ja dit is echt fijn. Ha enne ook op de wachtbank wordt er geklust We vinden elkaar weer een beetje hier in huis. En ik las net dat me smurfie vrijdag en maandag vrij is... ivm te veel schooldagen??? Nou ik gaat es ff brainstormen..... en hoop dat manlief nog een schoolreisje richting Lineashoff heeft En dan nog 2 stoeltjes vrij heeft... dan willen Mandy en ik wel mee liften. Sprookjes Wonderland is ook wel leuk, want das vlak bij me paps.... dus daar mag de bus ook heen! En anders... ehm dierentuin Blankendael in Tuitjehorn, das ook nog te doen met bus... en niet zo duur Tis wel weer druk op het wachtbankje.... kan er weer een lijstje voorbij komen? Ik ben de kluts kwijt Mijn boobies doen nog steeds mega pijn... dat gaat wel vervelend worden. Elke keer vanaf me ei tot me ongi... wie heeft dat nog meer? Aanraak verbod hier
Ik kon even binnen vallen en val met mijn neus in een knaltest.. Sillysa wat geweldig ik ben erg blij voor jullie en zeg voorzichtig gefeliciteerd!!!.. All zwaai!!
Hmm ik las iets over pendels.... ??? Wat is dat nu weer... ik dacht dat ik nu alles wel weer gehoord had... maar jullie blijven me verbazen
Hahaha Maureen, jaja die pantoffels he?? Nou ik denk dat dat wel genoeg is idd . Moet ik een videootje maken?? Neeee toch maar niet hahaha, bedankt meis!! Waxientje, nou mooi dat het toch nog gelukt is gisteren dus nu beentjes aan elkaar en op die mooie wachtbank van ons gaan zitten en niet bewegen!! S6 meid... Mamsie, wat leuk dat je zo met je man meekan met schoolreisjes..En die boobies tja hier ook altijd aanraakverbod van ei tot ongi hahaha. Nou jij hebt opties genoeg zie ik om je te gaan vermaken zeg, klinkt allemaal erg leuk veel plezier!! Mees, neem degene maar die het meest dichtbij is hoor!!
hey Ricmar! Bedankt, we zijn voorzichtig blij ( kan dat?? Hmmm hahaha)!! En hoe is alles daar met jullie??
Ik plof vanavond weer op de wachtbank.. gisteravond laat was test positief dus donor reist vanavond onze kant op.. Ik lees wel mee maar krabbel hier niet zo veel, best wel druk even op het moment.. Maar wel alles naar wens...
Hihi.. was het maar zo zeker.. ik was een beetje aan het fantaseren... Helaas hebben we nog geen 1x mee kunnen gaan, maar ja nu is Mandy 2 dagen extra vrij, buiten vaste dagen om... dus misschien is er wel een klein kansje... maar dan moeten er ook nog es genoeg stoelen vrij zijn natuurlijk...
@Ricmar: fijn dat de donor al weer paraat is. Waxientje zit al op je te wachten op het wachtbankje. Zit nog steeds met veel plezier foto's van jullie heerlijke mannetje op fb te bekijken. Wat een vrolijk kereltje hebben jullie, toch! @Syl: en heb je jezelf nog in de armen moeten knijpen vanmorgen? Wat zullen jullie lekker geslapen hebben. @Mandysmamsie: het is inderdaad grappig dat we hier zo makkelijk over klussen praten....hihi... Soms heb ik hier wel eens geschreven dat ik een positieve test had en dat er die avond geklust moest gaan worden (en wisten jullie het dus al eerder dan mijn eigen man wat de plannen waren...hihi). Dat is wel weer leuk als je man zulke leuke reisjes maakt en jullie kunnen dan mee. Is het niet een idee dat hij Jeffrey een keer een dagje meeneemt. Even een mannen onder elkaar-dagje? Ik ben sinds zondagavond alles al aan het afzoeken naar mijn mobiele telefoon van het werk. Alles is al binnstebuiten gekeerd en iedereen is al gebeld en gevraagd. Auto jassen en broeken al binnenstebuiten gekeerd, maar niets. Vind het zo vervelend, want het is de telefoon van het werk en nog meer jammer, het was een hele fijne telefoon. Kan het niet uitstaan iets kwijt te zijn en niet te weten waar die zou kunnen liggen. Ik ben hem wel eens vaker kwijt geweest, en dan belden we die telefoon en hadden we hem zo terug. Maar toevallig was die telefoon vrijdag bijna leeg en dacht nog, dat komt goed uit, dan leg ik hem dit weekend even aan de oplader. Bellen heeft dus geen zin. Er wordt nu een nieuwe telefoon voor me geregeld, maar schaam me dood. En je maakt mee dat als ik net die andere telefoon heb, de oude zomaar ineens weer opduikt.