wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik weet ook wel hoe het komt..vriendin zwanger, kleertjes van F opgeruimd, dat soort dingen en goed geklust waardoor ik weer hoop krijg. Achternichtje eind deze maand uitgerekend, enzovoorts. Ik ga de computer afsluiten en mijn atelier in. Jij sterkte vanmiddag Hoop!!! Denk aan je, dikke knuf.

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Heel begrijpelijk allemaal meis! Dingen die er dan toch behoorlijk inhakken.
    Ga jij maar lekker schilderen!....je maakt prachtige schilderijen!

Dank je wel!:)

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: moest jij vandaag niet naar Gent?? Dan heel veel succes en hoop dat er wat positiefs voor jullie uitkomt. Denk aan je.
    @Waxientje: ik denk persoonlijk dat er bijna geen modus is om, zodra je bezig bent voor een kinderwens er tegelijkertijd minder mee bezig te zijn. Tenminste dat is mijn eigen ervaring. De kwaaltjes, pijntjes, klus-gedoe, het zorgt er gewoon voor dat je je er moeilijk voor af kunt sluiten. De buikpijn kan ik ook niet verklaren. Is het geen eisprongpijn. Als je eitje gesprongen is, kun je ook een soort van napijn hebben, hoor! En ik ben 2 keer zwanger geweest en heb twee keer andere dingen gevoeld, en eigenlijk niet de geëikte dingen die aangemerkt worden als mogelijke zw.kwaaltjes. Ik zou lekker je atelier induiken en proberen wat afleiding te krijgen. Die 2 weken op zo'n wachtbank zijn altijd weer slopend. Een knuffel, meid!
    @Mandysmamsie: ach, zoveel ellende al op de vroege ochtend en dan ook nog ongi. Verklaart inderdaad een hoop. Bah!
    En goed dat je man meer tijd gaat vrijmaken. Dan krijg jij kans even je allergie voor hem te laten verminderen. Ik hoop dat het werkt. Ik vraag me alleen af wat J. ervan zou kunnen denken (of opvat) dat hij 'nog' maar 1 keer per maand mag komen. Veel dingen zijn blijkbaar een roep om aandacht en nu lijkt het erop dat hij juist minder aandacht gaat krijgen van z'n vader als hij maar 1 x per maand kan komen.
    Ik begrijp jullie heel goed, hoor! Maar ik vraag me ook af hoe dat juist weer bij zo'n gecompliceerd jochie overkomt. Ik vroeg me net als Boud ook al af of er wel eens onderzoek gedaan is naar autisme (of variant) daarvan. Maar neem aan dat ze bij de opvoedpoli daar al wel naar gekeken hebben. Veel sterkte met alles, meid!

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Waxientje: ik heb dat ook die buikpijn na mijn eisprong. Vind het ook gek, maar misschien komt het nog door de eisprong? Het maakt mij ook onzeker en ik weet ook niet meer of ik dat had toen ik zwanger was. Stom dat je dat vergeet hè?
    Nou, lekker gaan schilderen!

@Mandysmamsie: hè ongi geworden lees ik! Wel vroeg of niet? Want in je onderschrift staat ongeveer 25 juni. Maar snap dat je daardoor emotioneler bent. Knuffel voor jou!

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@mees: ik moet inderdaad om 16.00 uur in Gent zijn.Ik ben er blij om....maar tevens bang te horen dat ze niks meer voor ons kunnen doen.

Ik heb vanmorgen het topic zitten lezen over geen IVF vergoeding meer na je 43 ste(de titel zal niet precies zo zijn)
    Ik ben een beetje beroerd geworden over de manier waarop ze over ,de oudere vrouw,spreken.
    Ik zit al niet zo lekker in mijn vel,voel me stil en dan lees je zulke dingen....niet echt leuk.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: we gaan gewoon duimen voor je, hoor! Ik denk dat het niet zo is, dat ze niets voor jullie kunnen (en willen) doen, maar dat het verzekeringstechnisch misschien een probleem is. Gewoon vragen en vaak is er meer mogelijk, dan je weet.
    Dat topic heb ik ook met omgedraaide maag zitten lezen (en heb ik op een gegeven moment weggeklikt omdat ik het niet meer aankon). Inderdaad respectloos hoe er over 'oudere' vrouwen met een kinderwens wordt gesproken. Er wordt maar gedaan of het om carrièrevrouwen gaat die dan op het laatst alsnog ook maar even een kindje willen. Nou, ik had met liefde 10 jaar eerder met mijn werk willen stoppen om een kindje te krijgen. Niks carrière, gewoon domme pech dat mijn leven toevallig net anders liep en ik vorig jaar die mk heb gehad, waar ik ook niet om gevraagd heb. En mag ik daarom geen kinderwens meer hebben omdat ik maar gewoon moet accepteren dat 'mijn tijd' voorbij is. Mensen zijn zo makkelijk in oordelen. Gelukkig zit er zo'n mooi rood kruisje in de rechterhoek van een PC waar je dit soort gesprekken gelijk mee kunt wegklikken.
    Een dikke knuffel en ik ga om 4 uur heeeeeel hard aan jullie denken!

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

NOD-WACHTBANK
    17-05 Boudicca (BAM)37-ronde 10 IUI-1e kind
    18-05 Mandysmamsie 35-ronde 46-2e kind
    22-05 Xon (BAM)38-ronde 24 (6e ronde IUI)-1e kind
    07-06 Waxientje 38-2e ronde na MK -2e kind
    22-06 Sillysa 38-ronde 1 IVF- 3e kind
    10-06 Maureen (BAM) 40-ronde 7 na MK-1e kind
    03-07 JeetjeB 35-ronde 11 na MK-1e kind
    05-07 Ricmar 36-ronde 2 -2e kind
    17-07 Hoop42 43-ronde 9 na 2e MK-5e kind
    ..-08 Sneeuwmees 40-ronde 1 IVF-2e kind

ZWANGER
    24-09-12 Lyanna 36 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - ?

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram
    19-12-11 Sayen 36– E.mma, 3350 gram
    01-01-12Niala, 37-A.imée, 3100 gram
    01-02-12 Impie 36- J.ochem
    19-02-12 Jes4 38- F.loris
    08-04-12 Justme 36- I.an
    15-04-12 Secondlife 36- T.hom, 3350 gram

Ik heb even mijn NOD verandert en ook mijn leeftijd....ben tenslotte alweer 43 jaar

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@ Mees: dank je wel!:) Ik hoop echt dat ds de Sutter ons niet zo naar huis stuurt.
    We moeten nog maar even afwachten.Jullie horen het vanavond wel.Ik zal wel laat thuis zijn,we rijden op de terugweg natuurlijk gelijk de file in rond Antwerpen.

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Kijk dat klinkt goed en bij deze termijn valt er ook nog niet veel te zien en is het idd beter om over 2 weken weer een echo te doen.
    ik had een mk verleden en heb bewust na overleg met gyn en huisarts voor een echo bij 8 weken gekozen zodat er zeker een knipperlicht moest zijn en er geen twijfel kon wezen..

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @boud, het is zo juli meid!! lekker hier kletsen dan gaat de tijd snel. maar zonder gekheid, ik snap je wel hoor. wachten duurt altijd lang

@mandysmamsie, jemig zeg wat een verhaal! niet voor te stellen toch dat het zo gaat..... nou, daar zou ik zeker over gaan klagen hoor!

@nil, jeetje das schrikken! waarom kunnen ze niet gewoon hun mond houden als ze ergens niet zeker over zijn en jou vervolgens helemaal ongerust maken. wel raar dat je zo'n pijn had/hebt. ik duim heel hard dat je over 2 weken een mooie echo hebt!

@jeetje, hopelijk helpt het laseren deze keer wat langer. is het elke keer verschillend hoe hard je ogen achteruit gaan?

@waxientje, nu al buikpijn kan natuurlijk nog van alles betekenen!! ik hou het positief hoor!

hier heeft de kleine man weer tot 7 uur geslapen!! en deze keer niet eens bij hem geweest om speentje in te doen. we rekenen ons nog niet rijk, maar we hopen dat deze trend lekker doorzet. net de stad in geweest, kleine man heerlijk in de kinderwagen. was erg gezellig en leuk. uiteraard heel jammer dat mijn lief tussen klussen in zit, maar wel lekker om zo samen de stad in te gaan. hoop dat het snel niet meer kan en hij weer werk heeft hoor! hij heeft wel nog wat lopen dus we blijven goede hoop houden. mijn broer komt zo gezellig even langs, die komt erg regelmatig even naar zijn neefje kijken, heel lief.

@all, volgens mij moet het lijstje weer even bijgewerkt worden.... zag allemaal data van mei staan.

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    NOD-WACHTBANK

18-05 Mandysmamsie 35-ronde 46-2e kind
    03-07 Waxientje 38-3e ronde na MK -2e kind

ZWANGER

BEVALLEN
    08-04-12 Justme 36- I.an

12. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

NOD-WACHTBANK
    20-06 Mandysmamsie 35-ronde 47-2e kind

ZWANGER

BEVALLEN
    08-04-12 Justme 36- I.an

13. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Speeltuin was fijne afleiding... maar ik voel me nog steeds K met peren.... ik ben gewoon echt bloedje sjaggie... en dat zal zeker door de ongi komen.... totaal niet aan voelen komen...op zich fijn dat ik niet hoef te wachten, maar t blijft ^%#$&#&%#

14. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    NOD-WACHTBANK

20-06 Mandysmamsie 35-ronde 47-2e kind
    ..-.. Xon (BAM)38- in afwachting op ronde 1 IVF-1e kind

ZWANGER

BEVALLEN
    08-04-12 Justme 36- I.an

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

We zijn net een half uurtje thuis vanuit Gent! Om twee uur vertrokken vanmiddag en nu net thuis.Maar het was de moeite waard!:) Ds de Sutter was weer bijzonder meelevend en ze neemt zo de tijd voor je om alles te bespreken.Ze heeft ons verteld dat alles goed is met mijn lijf en dat niks een zwangerschap in de weg kan staan.Ook is ze ervan overtuigd dat mijn man zijn zaad ook goed is anders was ik niet twee keer zwanger geworden.
    Wel word mijn leeftijd een probleem en dat wisten wij natuurlijk ook al.
    Omdat mijn cyclus heel netjes is heeft ze de mogelijkheid besproken,ook omdat we nog zo weinig tijd hebben ivm mijn leeftijd,van IUI en IVF.
    Ze heeft ons verteld dat kans op zwangerschap zowiezo klein is op mijn leeftijd.IVF maakt de kans groter,maar aangezien we nog zo weinig tijd hebben zou er nog maar 2 keer IVF kunnen plaatsvinden.We moeten rekenen dat we tot eind dit jaar kansen hebben en krijgen van het ziekenhuis.Volgend jaar ga ik hard richting 44 jaar en word het te risicovol en is slagingskans nihil.
    Bij IUI krijgen we 6 kansen nog....dat betekend dat we over het algemeen gesproken toch wat meer kans hebben dan met IVF.
    We mochten erover nadenken,maar als zij ons raad mocht geven dan zou ze IUI adviseren.Mijn man en ik hadden het er thuis natuurlijk al over gehad,maar niet echt verwacht dat we die kans nog kregen.We hebben daar dus samen overlegd en hebben besloten om IUI te gaan doen....ik zit heel gunstig,want ik zit op de derde dag van de cyclus en we hebben net stad en land afgereden om nog aan clomid te komen.Gelukkig is ons dit gelukt,morgen nog pregnyl halen bij mijn eigen apotheek.
    Volgende week woensdag eerste echo voor follikelmeting.Ik ga morgen nog wel even bellen naar de ziekenhuizen hier vlakbij of hun bereid zijn de follikelmeting te doen...dan hoeven we niet zover te reizen.Erg spannend allemaal,maar we zijn heeeeeeeel erg blij met deze kans!

Straks lees ik alles even bij,ik ga nu even een bak koffie drinken want ik ben versleten.

Heeft iemand van jullie clomid gebruikt en heb je daar bijwerkingen van?

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden

Vandaag de hele dag op stap geweest naar de Floriade. Prachtig weer gehad en erg genoten.
    Nu moe van het geslenter languit met zp op de bank.

@Nil wat een schrik heb jij gehad zeg:$. Jemig ik kan me voorstellen dat je duizend en een angsten hebt uitgestaan. Wat ongelooflijk onprofessioneel van het zh om je zo op het verkeerde been te zetten. Gelukkig lijkt het allemaal toch niet zo erg te zijn en is het bruin verlies gestopt maar ik kan me o zo goed voorstellen dat je nu constant in angst zit. Ik hoop dat de twee weken tot de volgende echo snel voor je voorbij gaan en dat je dan een mooi kloppend hartje te zien krijgt. Sterkte met het moeilijke wachten meid.

@Mamsie wat een hork van een invaller zo te horen:x. Hoe heeft je dochter het zelf gevonden met de nieuwe juf??

@Hoop het is nog niet zeker dat de leeftijd 43 wordt maar als het doorgaat dan toch pas vanaf januari dus zou je nog mooi een of misschien zelfs wel twee keer een ivf behandeling kunnen krijgen. Hoe ging het vandaag in Gent. Positief gestemd weer op weg naar huis???
    Ah ik lees het al. Fijn dat jullie nog kansen krijgen en wie weet zit jij binnenkort ook wel weer op de zwangerenbank. Ik hoop het zo voor je. Ik heb geen Clomid gebruikt bij mijn IUI dus weet niets van die bijwerkingen. Fantastisch dat je trouwens ook meteen deze cyclus al kunt beginnen. Over 4 weken weten jullie of IUI 1 gelukt is. Ik duim voor jullie!

Zou iemand mij op het NOD lijstje onder Xon willen zetten met net zo'n tekst? Ik moet anders eerst weer een andere computer gaan opstarten en ik voel me momenteel wat versleten dus niet echt puf meer voor:).

17. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Nil, jemig kan me voorstellen dat je geschrokken bent, maar de uitslagen klinken wel heel positief hoor en die pijn ja dat ken ik wel ik heb dat met elke zwangerschap nog gehad en bruinverlies ook. Het is niet makkelijk maar probeer te ontspannen ( moet ik zeggen!!) stress is helemaal niet goed. Heel veel sterkte meid!! Dikke knuffelllll

Hoop, hoe is het gegaan vandaag meid?? Ik hoop dat je met goed nieuws komt!! En ja het is echt bagger wat ze allemaal denken en willen. Dikke knufffffff

Mamsie, tjee ja logisch dat je zo snel op de kast was zeg!! Ik heb daar ook altijd erge last van, kan nix hebben en ontplof al als er iemand scheef naar me kijkt, maar dat geeft niks dat mag zo af en toe, ook jij een dikke knuffffffff

Waxientje, ja meid ga jij maar lekker schilderen misschien knap je daar wat van op!! En die pijn hoeft nog niets te betekenen hoor je bent net voorbij je ei, komt vast goed, ook je een knuffellllll..

Just, lekker toch zo'n ontspannen dagje?? Hoop dat je lief gauw weer aan het werk is hoor!!

Boudi, fijn dat je toch alles hebt kunnen lezen en je weet wat je wil vragen is altijd handig in zo'n gesprek. En euhh 4 juli duurt niet meer zolang!!

Jeetje, fijn dat je je weer wat beter voelt!!

Meiden een fijne avond nog en kom straks nog wel even kijken..
    En ik weet niet meer wie het vroeg ooww ja Ricmar, nee ik zet mezelf nog niet op het zwangeren-lijstje, zelfbescherming ik wil nog even wachten...Wel lief dat je eraan dacht!!

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoop, ja ik las het al, goed nieuws toch?? Maar zou je geen IUI meer mogen doen als je voor die 2 keer IVF zou gaan?? Ja ik weet het natuurlijk niet, zat er nie bij....Snap dat je al erg blij bent dat jullie zowiezo nog een kans krijgen als je die al niet meer verwacht, super toch!! En euhh nee Clomid gebruik ik niet dus weet daar ook niets van helaas. Ben blij voor jullie dat het toch positief heeft uitgepakt!! En dan volgende week al de Follikelmeting, nou dan gaat het toch mooi snel......Hopelijk vind je een ZH in de buurt idd zodat je niet steeds zo ver hoeft te reizen voor die meting.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hoop er is nog hoop. En ik heb clomid gebruikt bij de iui kreeg meerdere follikels.en drukpijn en last van stemming

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: meid, wat fantastisch dat jullie voor IUI kunnen gaan. Zo zie je maar dat het toch heel nuttig is geweest om toch te gaan en het bespreekbaar te maken! Ik ben heel erg blij voor jullie. Misschien een onbeschofte vraag, maar kan dit gewoon via de Nederlandse zorgverzekering? Ik hoop dat jullie snel van start kunnen gaan. Clomid ken ik ook niet. Ik dacht dat Xon dat wel eens gebruikt had. Dus hopelijk kan zij je verder helpen.
    @Nil: hoe is het nu? Alles nog onder controle?
    @Boud: ik zal je zo even op het lijstje erbij zetten.

Deel Deze Pagina