wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    NOD-WACHTBANK
    20-06 Mandysmamsie 35-ronde 47-2e kind
    22-06 Sillysa 38-ronde 1 IVF- 3e kind
    10-06 Maureen (BAM) 40-ronde 7 na MK-1e kind
    03-07 JeetjeB 35-ronde 11 na MK-1e kind
    03-07 Waxientje 38-3e ronde na MK -2e kind
    05-07 Ricmar 36-ronde 2 -2e kind
    17-07 Hoop42 43-ronde 9 na 2e MK-5e kind
    ..-08 Sneeuwmees 40-ronde 1 IVF-2e kind
    ..-.. Xon (BAM)38- in afwachting op ronde 1 IVF-1e kind
    ..-.. Boudicca (BAM)37
    - in afwachting op ronde 1 ICSI-1e kind

ZWANGER
    24-09-12 Lyanna 36 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - ?

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram
    19-12-11 Sayen 36– E.mma, 3350 gram
    01-01-12Niala, 37-A.imée, 3100 gram
    01-02-12 Impie 36- J.ochem
    19-02-12 Jes4 38- F.loris
    08-04-12 Justme 36- I.an
    15-04-12 Secondlife 36- T.hom, 3350 gram

2. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Er is nog hoop voor Hoop! Wat heerlijk!

En ik heb vandaag weer een schilderij afgemaakt, zal het in mijn album zetten voor mijn 'fans'. ;) en dan ga ik slapen.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: je staat erop! Hopelijk kunnen we alledrie snel de stippeltjes opvullen met data.
    @Waxientje: kom maar op met je schilderskunst. In ben benieuwd.;)

Vanavond ben ik dan ook ongi geworden. Het zat er al tegenaan en had vandaag al de hele dag hoofdpijn en pijn onderin mijn rug. Toen ik thuiskwam uit mijn werk, was duidelijk wat daar de oorzaak voor was. In ieder geval mooi op schema. In het zkh zeiden ze me al dat ik rond 20-6 ongi zou worden en zie daar, op de dag af. In ieder geval ben ik wel blij dat het op tijd is, want dan kan de uitgangsecho op 3-7 ook gewoon doorgaan.

4. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mees helemaal prima! Dank je wel dat je mij op het lijstje hebt gezet.

@Wax fijn dat je vandaag lekker hebt kunnen schilderen.

5. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hoop, ik heb idd Clomid gebruikt, ik had er niet zoveel bijwerkingen van.
    Weet je zeker dat je niet voor de IVF gaat, de kansen met IVF zijn beduidend hoger dan met IUI.
    Met IUI had ik maar 12% kans per keer en met een IVF poging 20 tot 25% per keer.
    Je zou natuurlijk kunnen voorstellen om die 2 keer IVF te doen en die vergoed te krijgen, en mocht dat niet lukken nog een aantal keer IUI en die dan evt zelf te betalen (dat is waarschijnlijk een stuk goedkoper).
    Maar die arts zal het wel natuurlijk wel weten.

Mees, wat raar dat je ongesteld wordt. Volgens mij is het bij mij juist de bedoeling dat ik helemaal niet meer ongesteld word en de pil moet doorslikken.
    Maar misschien heb ik het wel mis hoor!

Hier niet veel te vertellen.
    Druk met de rapporten bezig.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Waxientje: het schilderij is weer prachtig. Onvoorstelbaar hoe echt het kan lijken, de rimpels op de voeten, de plooien van de broek. Ik sta er steeds weer versteld van. Poseert iemand hiervoor? Of hoe ga je te werk?
    @Boud: geen dank! Is je ongi nu al doorgekomen?

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh ja, waxientje, ik kan maar niet benadrukken hoe ongelovelijk goed jij kunt schilderen. Wauw!
    Daar moet toch een markt voor zijn, ik zou denken dat je hier grof geld mee zou moeten kunnen verdienen!

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ja, snap ook niet hoe het precies in elkaar zit. Het schijnt niet een echte ongi te zijn, maar zo'n ontrekkingsbloeding. Ik moet ook gewoon tijdens de ongi doorspuiten met die Decap (tot aan de uitgangsecho). Het gekke is wel dat vandaag ook mijn oorspronkelijke NOD-datum is, dus of dat nu nog een soort van laatste 'stuiptrekking' is van mijn eigen cyclus. Ik weet het niet.
    Het gekke is ook dat ik de laatste 2 dagen ook wat meer bekkenpijn had en dat heb ik anders ook als ik ongesteld word.
    Hoor jij nu a.s. dinsdag wanneer je met de Decap moet beginnen? Of weet je dat al?

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sneeuwmees ik hoop dat je eigen cyclus stil ligt, ik werd zo wel bij de pil als de prikpil gewoon steeds ongesteld op mijn normale ritme en bleek achter af zelfs een ei te hebben bij de pil (zag men toen ik een keer naar de spoed ging ivm vreselijke buikpijn, kreeg echo, ach zegt die arts je hebt ovulatie pijn, dus ik zeg dat kan toch niet als je de pil slikt?? hij was direct stil

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ricmar: ik mag het niet hopen dat dat het geval is :$, want dan zou ik 3 wkn voor niets mezelf geprikt hebben. Ben op zich wel benieuwd naar die eerste echo, hoe alles er nu voorstaat na dat wekenlange geprik.
    Maar dan heeft voor jou anticonceptie dus ook helemaal geen zin als er gewoon een eisprong doorheen kan komen.

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mees, als je dit leest........zou je dan wat voor mij willen doen. Bij mij staat nog een vraagteken wat we krijgen en er kan een zoon ingevuld worden op het lijstje.
    Ik kan het alleen niet voor elkaar krijgen, want krijg alleen maar codes en zo.

Wel fijn dat als ze je verteld hebben dat je rond de 20 ongi zou worden het ook bent geworden. Dus lijkt mij wel goed, anders hadden ze het niet gezegd.

Hoop, ik ben blij voor jullie. Maar we hadden al even gesmst. Wel heel fijn dat je de clomid nog hebt kunnen krijgen en vandaag gelijk kan starten. Succes meid!!!

Waxientje, wat een geweldig mooi schilderij weer.

Verder weet ik het niet meer, ik ben op en verga weer van de pijn. Vanavond nog zw.yoga gehad en ik ga zo lekker mijn bedje in.
    Ben benieuwd, morgenmiddag mag ik voor 1e x naar fysio en hoop dat ze iets voor me kan doen.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    NOD-WACHTBANK
    20-06 Mandysmamsie 35-ronde 47-2e kind
    22-06 Sillysa 38-ronde 1 IVF- 3e kind
    10-06 Maureen (BAM) 40-ronde 7 na MK-1e kind
    03-07 JeetjeB 35-ronde 11 na MK-1e kind
    03-07 Waxientje 38-3e ronde na MK -2e kind
    05-07 Ricmar 36-ronde 2 -2e kind
    17-07 Hoop42 43-ronde 9 na 2e MK-5e kind
    ..-08 Sneeuwmees 40-ronde 1 IVF-2e kind
    ..-.. Xon (BAM)38- in afwachting op ronde 1 IVF-1e kind
    ..-.. Boudicca (BAM)37
    - in afwachting op ronde 1 ICSI-1e kind

ZWANGER
    24-09-12 Lyanna 36 - ronde 25/4e IUI - 2e kind - jongen

BEVALLEN
    28-10-11 Ricmar 38- V.ince, 2880 gram
    30-10-11 Guap 38- N.oam, 3710 gram
    01-11-11 Barbeestenboel 40- B.er V.alentijn, 3860 gram
    10-11-11 Salcia 40- N.oé J.annique R.oos, 2800 gram
    18-11-11 Almika 37–X.aavi, 4140 gram
    19-12-11 Sayen 36– E.mma, 3350 gram
    01-01-12Niala, 37-A.imée, 3100 gram
    01-02-12 Impie 36- J.ochem
    19-02-12 Jes4 38- F.loris
    08-04-12 Justme 36- I.an
    15-04-12 Secondlife 36- T.hom, 3350 gram

@Lyanna: je staat er op! Hoop dat de fysio je morgen goed op weg kan helpen! Ik duim voor je!

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mees, dank je wel!!!
    Hoop ook dat fysio iets kan doen, alleen zal morgen nog wel niet veel zijn ivm intake en kijken wat er precies aan de hand is.
    Maar ik hou jullie op de hoogte en zal morgenavond wel even vertellen hoe en wat.

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden!

De reden waarom ds de Sutter ons IUI aanraade en wij dat ook gekozen hebben:
    Ten eerste: is de leeftijd het belangrijkste.Wij hebben met IVF 3 procent kans op slagen en met IUI 2 procent.Dit is allemaal al erg weinig.
    Ten tweede: aangezien je voor IVF heel veel hormonen moet nemen en ik in het verleden depressief geweest ben(en nu nog 1 tabletje slik)lijkt het ons beter om voor mijzelf niet al teveel risico,s te lopen.
    Ten derde: ik heb enkel een basisverzekering en ben nog eens 43 jaar,dan vergoed de verzekering waarschijnlijk niks.Voor ons is IUI dan nog te betalen,dat kost ongeveer 300 euro per maand.

Ook omdat ik nog een mooie cyclus heb en altijd toch wel snel zwanger raakte,denkt ds de Sutter dat door het slikken van Clomid en IUI de kans toch wel groter word op een zwangerschap.

Mijn man en ik hebben het goed doorgesproken en vinden IUI een goede keus.
    En inderdaad allebei de keuzes mocht niet omdat tot eind van dit jaar de kansen er nog zijn,maar volgend jaar zijn de kansen normaal gesproken op bijna 44 jarige leeftijd er niet meer.Vandaar dat we nu een goede keus moeten maken.En dat is voor ons IUI,ook al hebben we echt wel getwijfeld of we toch IVF zouden doen.

Nu is er dus grote twijfel of ik de mondhygienist uit ga stellen,maar dat is natuurlijk wel erg belangrijk.Maar de kosten lopen zo wel heel erg op deze maanden....

Ik ben gisterenavond in slaap gevallen met zp nog aan...ik was kapot na alle indrukken en het lange rijden.

@Mees: wat een schitterend schilderij heb je weer gemaakt!

@Just: wat fijn dat de kleine tot 7 uur slaapt,dat geeft zo,n rust he!

@Ricmar: jij had dus bijwerkingen. Bedoel je met stemmingsveranderingen dat je huilerig was of down? Of juist boos?
    Hoeveel mg gebruikte je?

@Xon: ik heb hierboven dus uitgelegd waarom wij voor IUI gekozen hebben.Maar ik begrijp jou wel hoor.
    Jij had dus geen last van de Clomid.Moest jij ook 100 mg per dag slikken?
    In Belgie zijn overigens geen wachttijden voor IUI of IVF...dat is ook weer een voordeel voor belgie

@Mandysmamsie: ben je vandaag weer wat rustiger meis?

@Jeetje: hoe is het daar bij jou?

Vanmiddag trouwens naar ons nieuwe huis om alles door te nemen met de oud-bewoners en de verhuurder.
    Word wel erg officieel nu allemaal:)

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna: wat ontzettend naar dat je zo,n pijn hebt! Ik weet hoe het voelt en het is echt een pijn om beroerd van te worden.Ik hoop dat de fysio wat kan doen voor je meis

16. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Moge dames...
    @ hoop wat gaat dat dan meteen snel zeg... kan je het bij houden?
    Ik ben wel weer wat rustiger hoor, zie alleen een beetje op tegen het naar school gaan.... ivm tranen van gister...
    Schaam me daar enorm voor altijd, maar ja ik heb het gewoon :)
    Wat ik trouwens hier (dus op het forum, niet dit toppic) vreselijk irritant vind is als je een toppic opent.. je meteen zo afgekraakt wordt, allemachtig wat vinden dames moeilijk alles te lezen...
    Ik denk dat ik dat maar niet meer ga doen, maar ja, wil jullie ook niet steeds lastig vallen met me ego berichten....
    *denkt hier nog es goed over na*

@ Wax.. ik ga zo ff je album beloeren hoor!

@iedereen fijne dag vandaag!

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mandysmamsie: fijn dat je je wat beter voelt!
    En niet je eigen schamen voor je tranen hoor! Ik vind dat een heel menselijke reactie!

Ik was gisterenavond best wel heel erg moe en pijn in mijn hoofd.
    Het gaat allemaal snel,maar we hebben geen keus.Mijn leeftijd werkt tegen,dus we moeten wel.
    Maar we vinden het ook wel fijn....we kunnen nu gelijk door zonder wachttijd.

Wat het afkraken op andere topics betreft: daar heb je gelijk in! Ik vind dat ook heel erg.Je bent geneigd daardoor niks meer te schrijven.

18. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ allen: dank voor de veren! MIjn reet doet er zeer van hi hi! ;)
    @ Mamsie: daarom denk ik bij dit soort dingen altijd eerst een poosje na voor ik reageer. Maar ja, niet iedereen doet dat. En daardoor reageer ik dan soms laat of helemaal niet. Ik vind het heel moeilijk om meteen op zoiets te reageren. Je moe doen wat goed voelt, wij vinden het volgens mij helemaal niet erg hier, zie zgn. 'egoberichten' hier. Scheelt ook dat wij wat ouder zijn dat de gemiddelde forummer hier.

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: wauw dat gaat snel ineens! Fijn dat ze in België geen wachttijden hebben. Ik begrijp nu wel waarom je voor IUI kiest en niet IVF. Mijn eerste gedachte was namelijk ook dat ik dacht dat je met IVF meer kans had. Maar zo te horen scheelt het weinig bij jullie en lijkt me dit een goede keus. Heeeel erg veel succes en hopelijk heb je weinig bijwerkingen van de clomid en is het gewoon snel raak!
    Wanneer willen jullie nu precies gaan verhuizen of is dat nog niet helemaal duidelijk? Leuk toch dat het nu allemaal officieel wordt!

@Mandysmamsie: ik begrijp je helemaal. Dit is precies de reden dat ik denk ik nooit een topic over iets zou openen hier op ZP. Sommige mensen hebben meteen een oordeel klaar zonder goed te lezen. Zo jammer.
    Wat mij betreft mag je ons altijd 'lastig vallen' hoor!
    Enne, over die tranen van gisteren. Joh daar hoef je je toch niet voor te schamen (maar ik begrijp je wel hoor dat het niet fijn voelt) Maar het zat je hoog (en dan ook nog die ongi erbij) dus ja, dan mag je toch best emotioneel zijn?
    Hoe reageerde Mandy eigenlijk op die juf gisteren?

@Nil: hoe is het met je?

@Waxientje: ik zal ook eens kijken zo naar je schilderij. Vind het ook zooo knap dat je dat kunt!

@Mees: wat gek dat je toch ongi wordt. Hoop ook maar dat je eigen cyclus toch wel stil ligt. Controleren ze dat pas op 3 juli dan voor het eerst?

Hier weinig nieuws. Doe een beetje rustig aan met die hitte. Ik begin er wel een beetje aan te wennen nu maar toch blijft het vermoeiend. Vandaag een nog iets hogere temp dus weet wel zeker nu dat mijn eisprong op dag 17 was.

Nou, ik ga snel verder met mijn werk. Tot later dames en een fijne dag!

20. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Nou ik heb toch mooi ff bakzeil gehaald :)
    En ja, ben best trots op mezelf!
    Ik heb namelijk nog wel de dames van het gesprek gister gesproken... en ook zelf toegegeven dat mijn reactie misschien wel wat overtrokken was.....
    Maar wat ik van de ouders zelf hoorden... er waren er meer die twijfelden of ze hun kleine weer mee naar huis zouden nemen.. dus het lag gelukkig echt niet alleen aan mij... ik ben alleen de eniste geweest die er over geklaagd heeft. Mandy gaf aan dat ze de juf wel lief vond, maar dat ze het niet leuk vond dat ze maar 1 ding mocht doen. Vanmorgen wou ze niet naar school... ze was moe, maar toen ze haar eige juffie zag, was ze niet moe meer.... dus ik denk dat ze het toch wel minder leuk vond als dat ze zei.

Ook weer een leer moment voor mezelf.... ik kan dus gewoon niet goed communiceren, en kan al helemaal niet tegen kritiek....
    En ik besef steeds meer... daar moet ik wat aan doen, want de enige die zich rot voelt, ben ik...
    Dus maar een plan maken voor mezelf.

Gister trouwens wel een leuk gesprekje gehad met Mandy... en we hebben een leuke afspraak gemaakt!
    Ik baal namelijk van het feit, dat ik momenteel erg snel schreeuw (ja ik heb echt mega onrust in me lijf geloof ik) als Mandy na 3x vragen nog niet luistert.
    Nu hadden we al de afspraak voor haar als ze de dag lief luistert, en geen grote mond heeft dat ze een stikker krijgt.... en nu krijg ik een stikker als ik een dag niet geschreeuwd heb!
    Dus motivatie al over... want moet niet zo zijn dat Mandy meer stikkers verdiend dan ik, toch;)

@ iedereen... bedankt dat ik hier wel mag spuwen, en dat jullie niet overal ja en amen op zeggen, er over nadenken en dan gewoon eerlijk advies geven... TOP DAMES!
    Ik ben gewoon afentoe een opgewonden tantetje... en moet het er dan gewoon uitflappen... maar het lucht wel op :D:D:D

Ik gaat ff een stikker vel verzinnen... hang ik mooi op de wc.

Oja... nog even over Jeffrey...
    Ik heb gister nog uitgebreid gebabbeld met manlief, en aangegeven dat het met Jeffrey nu al een half jaar spaak loopt, maar dat dat eigenlijk gelijk begonnen is met het eerlijk vertellen van de dingen die bij ons voorvallen aan zijn moeder. Zodat hij leert niet te liegen, want papa en mama weten nu wat er bij elkaar gebeurt.
    Alleen was IK degene die die dingen vertelde.... en bij mij gaat het lichtje nu branden, dat ik misschien wel de boeman ben geworden, omdat ik de boodschapper ben zeg maar...
    Afgesproken dat ik me er niet meer mee bemoei.
    Erg moeilijk want manlief zei al... dat gaan weer een hoop extra ruzies worden, want laat hem met ex praten, en voor je het weet praat je met een viswijf :(.
    Dat was ook de rede dat ik deze gesprekken voerde.... maar ja, daardoor ben ik nu de klos wat Jeffrey betreft.. want voorheen kwam hij altijd met zijn problemen naar mij toe... nu ook niet meer.
    Ik heb in zijn ogen denk ik het vertrouwen verkloot... maar het was nodig dat hij leert te beseffen dat papa en mama over gebeurtenissen praten... zodat hij niet meer alles naar zijn hand kan zetten...
    Dit moet dus anders.... moet ik ook nog over nadenken...
    Tips zijn uiteraard welkom.... ook hoe ik dit met Jeffrey moet bespreken, of dat ik het gewoon niet moet bespreken.

Deel Deze Pagina