@Boud: ik ben ook echt ongi geworden met vandaag zelfs behoorlijk wat bloedverlies en stolsels. Ik had ergens gelezen (en ook van Syl begrepen) dat het geen echte ongi zou zijn. Vandaar dat ik dus bijna niets verwachtte. Maar omdat het vandaag toch best heftig was, begon ik toch even te twijfelen of dit wel normaal was. Heb even de info van het zkh erbij gepakt en daar staat dat er 7-10 dgn na begin Decap een menstruatie komt, dus niets over dat dit een lichtere versie zou zijn. Ga er dus maar van uit dat alles nog steeds 'erbij hoort' wat ik nu meemaak. Fijn dat het bij jou nu ook echt doorgebroken is, je weet in ieder geval dat je zeer waarschijnlijk dan deze ronde al mee kunt doen. @Waxientje: je maakt het inderdaad erg spannend voor ons. Je eisprong was toch ook 2 dagen eerder, dus dan zit je toch al op 4 dpo ipv 2. Maar ik zal je geen valse hoop geven, want anders is het wel lastig als ik jou steeds gek zit te maken en jij maar dat negeermodus knopje aan het zoeken bent.
Mees ik ga er uit zelfbescherming toch nog steeds maar vanuit dat ik deze ronde nog niet mee kan doen hoor. Ik denk echt dat ik mijn volgende ongi gewoon moet afwachten en hou er zelfs rekening mee dat ik daarna nog een paar weken aan de pil zal moeten. Alles wat sneller is is meegenomen. Ik hoop op een punctie en tp rond eind augustus maar wil dat lukken dan heb ik volgens mij een flinke portie mazzel nodig.
Goedenavond meiden. Hier vanmiddag naar een bekkenfysiotherapeute geweest en na dit 1e intake gesprek met uitgebreid onderzoek diagnose bekkeninstabiliteit. Ik moet dus heel rustig aan doen, maar wel blijven bewegen. Verder omdat ik volgende week in derde trimester zit gaat behandeling nu vooral bestaan uit oefeningen en tips om te proberen iets minder pijn te hebben. Maar ze zei al dat ik zo het nu lijkt toch een bekkenband moet gaan dragen bij lopen en staan. Maar dat gaan we aankomende weken bekijken hoe en wat. Woensdag mag ik weer naar fysio en krijg nog een foldertje met oefeningen en tips voor de tijd in mijn mail. Zwangerschapsyoga is goed en dat mag ik ook gewoon doen. Ontspanning en die oefeningen (waaronder ook bekkenoefeningen met haar besproken) zijn goed. Dus ben benieuwd en ik hoop dat ik straks de meeting qua pijn erbij kan zijn. Ik ga in ieder geval mijn best doen, want vorige keer was het ook zeer gezellig.
Ik weet het het slaat nergens op: veeel te vroeg! maar misschien is eindelijk mijn eigen hormoonhuishouding weer op peil na de mk. Dat kan natuurlijk ook? Ik was ook nu alle keren wel achterlijk heftig ongesteld qua bloedverlies, veel erger dan daarvoor. Misschien dat het nu allemaal weer wat normaler voelt, zoiets kan het ook zijn natuurlijk. De tijd zal het leren. Idd klopt mijn banner ook niet helemaal. Ik zou denk ik nu op 4 dpo zitten volgens de ovulatietest. Maar ook dat is veel te vroeg om iets zinnigs te kunnen voelen volgens mij. Dus ik zoek het in de richting van hormoonhuishouding en ga straks lekker slapen en morgen nog weer proberen wat te schilderen. Vanmiddag met dochterlief naar de tuin geweest waar mijn vader altijd hobbiet (of hoe schrijf je dat) is een moestuin bij mijn oom en tante. Mijn oom kan het niet meer en mijn vader heeft zelf eerder altijd een moestuin gehad. Nu niet meer. Dus die doet het voor zijn lol en ze eten er nu met beide gezinnen van. Dochterlief heeft geholpen aardappels te rooien, peultjes te plukken en worteltjes te trekken en dat hebben we vanavond lekker opgegeten, was erg leuk!
Morgen meiden, @Waxientje: dat was ook mijn gedachte, dat misschien je hormoonshuishouding nu pas weer echt op orde is na de mk. Al weet ik niet waar dat rozeverlies dan vandaan komt en hoop ik natuurlijk stiekem dat het ook wat anders kan betekenen! Schilder ze vandaag! @Lyanna: fijn dat je nu fysio krijgt. Ik hoop dat het je helpt! Nou, mijn man is net vertrokken naar Bodrum voor zijn werk. Hij komt gelukkig morgen alweer terug. Heb hem weer weinig gezien deze week. Ik ben ook altijd zenuwachtig als hij moet vliegen, dus zal blij zijn te horen dat hij veilig is geland! Fijne dag allemaal! Ik ga gauw aan het werk!
@Waxientje: ik heb vroeger ook een moestuintje gehad,erg leuk en de groenten zijn ook een stuk lekker der vind ik! @Jeetje: kan me dat goed voorstellen hoor,dat je zenuwachtig bent als je man moet vliegen.Ik zou dat ook zijn. Is het nog steeds zo warm bij jullie? @Lyanna: hopenlijk geven de bekkenband en de oefeningen je wat verlichting voor de pijn. Het is zowiezo al fijn dat er naar gekeken word...als het nou ook nog iets helpt.... Sterkte ermee......want de pijn is echt niet fijn
@Hoop: ja nog steeds even warm, maar ik raak er meer aan gewend gelukkig. Dat wordt wat als we dan weer terugkomen uit NL! Mijn man heeft gisteren zijn visum gekregen, dus we kunnen officieel gaan!
@Waxientje: fijn dat je cyclus weer normaal is. Mocht je deze maand niet zwanger blijken te zijn (wat we natuurlijk wel erg hopen) dan is het toch nog een pluspunt van deze maand. En leuk zo'n moestuintje. Wij hadden er als kind ook een (bedacht ik me toen jij het schreef). We hebben daar ook heel wat zomeravonden doorgebracht om mijn ouders mee te helpen. @Lyanna: heftig dat het nu echt bekkeninstabiliteit is. Maar het is nu wel duidelijk en nu kan er wel gericht behandeld worden. Ook ik heb het regelmatig gehad dat door een stomme misstap, uitglijden of iets dergelijks, ik weer een paar beroerdere dagen had en ik had dan nog niet eens BI. Ik hoop dat de bekkenband en de oefeningen ook wat verlichting kunnen geven. Het zal (denk ik) niet meer dan pappen en nathouden worden de komende weken. Maar alle beetjes helpen. Veel sterkte. @Jeetje: hoop dat je man snel kan bellen dat hij veilig geland is. Ik heb heel wat gevlogen, maar ik ben altijd weer blij als we weer op de grond staan. @Nil: hoe is het nu met je? Hier geen nieuws. Ontbijtje zit er weer in en ik ga zo aankleden. Heb als goed voornemen om vandaag op tijd op mijn werk te zijn. Maar ik kom natuurlijk gewoon weer spieken vanaf mijn werk.
Goedemorgen meiden, @Mees, het gaat wel okay. Beetje last van de darmen en rug en vreselijk last van de borsten. heb al (zeker voor mijn postuur) redelijk grote borsten maar nu al lijken ze 2 cupmaten groter. Wordt er 's nachts wakker van omdat ik er op ga liggen... maar verder niet echt symptomen, oh ja behalve dat ik echt een vreselijke huid krijg (rode plekken, schraal en allemaal pukkeltjes) Al met al goed te doen @Waxientje, spannend! Klinkt hoopgevend maar begrijp ook heel erg goed dat je steeds op je negeerknopje wilt drukken. Ik durf nu nog steeds niet echt toe te geven en ervan te genieten. Je wilt het zo graag maar je wilt jezelf ook natuurlijk beschermen. @Jeetje, wat fijn dat je man z'n visum heeft ontvangen. Waar zitten jullie dan? @Boudicca, het is absoluut niet het makkelijkste maar na een goed gesprek met mijn vriend dus besloten om het maar gewoon af te wachten. @Lyanne, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt en hoop dat je snel minder pijn hebt. Gisteren afspraak en intake met de fysio gehad ivm hypermobiliteit. Echt een onwijs leuke meid. Ze gaf aan dat het jaren lang sporten (dansen/yoga en pillates) mijn spieren en pezen rond de heupen/bekken en onderrug zeer sterk waren! Dus dat was goed nieuws, al zegt dat natuurlijk niets over het wel of niet ontstaan van BI maar we gaan nu al beginnen met oefeningen en dergelijke, ben benieuwd! Ik ga maar weer even aan het werk, een hele fijne dag allemaal!!!
@Nil: fijn weer even van je te horen! De klachtjes klinken zeer hoopvol. Ik begrijp dat je geen rare afscheiding meer hebt gehad? En ook goed dat je spieren al goed getrained zijn. Je kan er maar beter vroeg genoeg mee beginnen. Ik heb tijdens mijn zw. last gehad van mijn schaambot, wat na de keizersnee ook ineens voorbij was. Maar een paar maanden na de geboorte weer opnieuw bekkenklachten gekregen. Ik houd ook voorzichtig mijn hart vast als ik weer zwanger mocht raken. @Jeetje: fijn dat je man nu het visum heeft en alles in gereedheid gebracht kan worden voor jullie bezoek aan NL. Hoe laat gaat hij vliegen? Sterkte met de zenuwen. Je komt ons maar even stalken als je het niet meer uithoudt. @Hoop: hoe is het met de bijwerkingen van de Clomid? Al iets van te merken? Ik vroeg me af (blonde vraag waarschijnlijk), of je niet alleen Clomid kunt gebruiken en dan gewoon zelf klussen. Het rijpt en stimuleert toch ook de eitjes? Ik dacht misschien een idee als je door vakantie een maandje over zou moeten slaan en je toch een zetje in de rug kan krijgen hierdoor. Nou, ben inmiddels op het werk, zoals jullie gemerkt hebben. Naast alle tabbladen die ik nodig heb voor het werk, staat uiteraard ook weer een tabblad met ZP klaar!
Moge dames.... ik houd het lekker kort vandaag, want me meisie is vandaag en maandag vrij Ze zit nu lekker te lijmen en roept om de minuut... probeer haar nu te leren het eens een wat langer vol te houden want anders krijg ik mijn eigen dingetjes ook nooit meer af.. hihi Fijne dag allemaal Ps... heel erg bedankt nog voor jullie adviesen en pb-tjes. TOP!
Nou, mijn man belde net. Hij is veilig geland! Pfff, ik ben weer opgelucht. Ik ga hem morgen denk ik ophalen van het vliegveld. Het is nu het vliegveld bij ons in de buurt dus goed te doen. Toch nog een herkansing dus! (ik zou hem toen toch ophalen toen hij naar Marokko was geweest...) @Nil: we wonen in Istanbul en mijn man is dus Turks. Knap dat je toch hebt besloten twee weken te wachten, maar wel verstandig inderdaad. We tellen mee af met je hoor! Ik ga er straks maar even lekker uit denk ik. Moet in het weekend weer werken dus kan nu maar beter wat leuks gaan doen! Hier trouwens weinig last meer van buikpijn gelukkig. Zit nu pas 3 dpo dus nog veeeeeel te vroeg om er iets van te zeggen en voel ook weinig behalve pijnlijke boobs wat ik meestal wel heb. Tellen jullie ook met mij mee af? Ik hoop toch zo dat ik weer een positieve test mag hebben voor de datum van mijn miskraam vorig jaar (12 juli)!
@Jeetje: fijn dat je man goed geland is. Nu kun je met een gerust hart adem halen (en iets leuks gaan doen voor jezelf). Kon je niet mee voor een zo'n kort tripje. Bodrum schijnt een mooie plaats te zijn. En natuurlijk tellen we met je mee af! Ik zie dat jouw pendels een vruchtbare zomer voorspellen. Ik moet, als je het mag geloven, nog tot eind van het jaar wachten (september en december).
@Syl: meid, wat een mooie test. Krijg weer kippenvel en waterige oogjes. Wat blijft het mooi om het 'gedrukt' te zien. En 2-3, dat geeft al 4-5 weken aan. Dus, of je hebt een vroege innesteling gehad, of het zijn er toch echt 2. Hoe voel je je verder? Last van kwaaltjes??? Kwam je zoon nu thuis vandaag? Kun je hem gelijk blijmaken met dit goede nieuws. Nogmaals gefeliciteerd, meid! Een hele dikke knuffel.
Hoi hoi, Nil, fijn dat alles weer goed met je gaat!! Zoals gezegd de klachten klinken hoopvol en als je ook niet meer gevloeid hebt komt het allemaal goed!! Zet m op!! Mees, vervelend dat je toch zoveel bent gaan bloeden, ik was natuurlijk begonnen met de pil en heb toen ook een bloeding gehad maar toen ik aan de Deca was en ik zei tegen de VP dat ik ongie ging worden zei ze dat dat helemaal niet kon, vandaar mijn reactie, maar ik begrijp dat het er wel bij hoord. Bij de uitgangsecho gaan ze ook kijken of alles goed schoon is dus dan zou het wel kunnen kloppen..... Jeetje, fijn dat je man weer veilig op de grond staat!! En jaahh natuurlijk duimen we met je mee!! Nou ja hier alles verder goed, mijn zoon komt vandaag weer terug uit Slovenië gelukkig!! heeft wel weer lang genoeg geduurd, mis m wel hoor.....Kan nog steeds niet fatsoenlijk slapen helaas, maar dat hoort erbij dus zeur niet, probeer gewoon in de middag afentoe te dutten. Verder wel hele grote borsten maar geen pijn en heel erg misselijk. Al met al valt het dus eigenlijk wel mee (nog wel hahaha). Meiden dikke knufffff allemaal, ikkuh
@ Syl.... das zeker een duidelijke zeg, hihi, heeft wel wat zo'n digitale Top dus! Uiteraard duimen we voor je Jeetje @ mees.. heb je je pyama al uit ??? Hier ruikt me keuken weer Dusty schoon
Mees, ja heb jij goed onthouden zeg!! Hij komt vanmiddag weer lekker thuis, mag ook wel heb ik weer iemand om te plagen hahaha, tja als ze in de pubertijd zijn zitten ze zo lekker gauw op de kast... Dankjewel lieverd!!! Ik hoop zo dat er dalijk veel meer meiden hier op roze gaan!!
Ja zo'n digitale test is wel leuk om te doen ja, maar ben nu ook wel uitgetest hoor!! Anders word ik er nog gek van!! Mees, ja ik denk dat ze alle 2 zijn blijven plakken, dat zeiden ze bij de kliniek dus ook al omdat ik zo vroeg een knaltest had, maar we gaan het zien de 9e, hieronder staat de 10e zie ik maar het is de 9e juli. Dat is om te kijken hoeveel het er zijn er is dan helaas nog geen hartactie want ik weet dat ze op 4 juni bevrucht zijn, dus blijft toch wel ff spannend!!