wie nog meer 35+ deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xon, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Sill die test is duidelijk, nu op die roze wolk klimmen hoor en hou je goed vast, het is nog al ruig weer

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: vervelend dat het slapen overdag boven nog niet echt wil lukken. Heb je niet een soort van speeldoosje wat je boven zijn bedje aan kan doen, of een lampje of iets dergelijks? Het zijn slimme kleine rakkertjes en hebben snel genoeg door waar het gezellig is, dus het zal nog een hele toer worden.
    Zo'n draagzak lijkt me aan de ene kant wel lekker, maar best zwaar voor de rug. Maar misschien train je zo onbewust ook wel je rugspieren.
    @Syl: en heb je weer lekker kunnen knuffelen met je zoon? En hoe vindt hij het dat er gezinsuitbreiding op komst is?
    @Hoop: doet je telefoon het weer?

Hier vanavond weer even met de vrachtwagen meegeweest met mijn zoontje. Hij heeft, ondanks dat hij flink verkouden is, weer de tijd van zijn leven gehad.
    Zat net een beetje naar films te kijken. Leek me leuk om morgen even met mijn man naar de film te gaan. Heeft een van jullie nog suggesties voor een leuke film?
    Nou, ga een beetje bankhangen. Ongi nog steeds behoorlijk aanwezig, met daarbij ook al 2 dgn hoofdpijn. Vanavond dus maar een beetje op tijd naar bed.

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: mijn telefoon heeft het tot zeker 16.00 niet gedaan.Ik was boven de was aan het opvouwen en opeens hoor ik allerlei berichtjes binnenkomen....telefoontjes,smsjes en voicemail berichten.Toen deed ie het opeens weer...zo gek!

Lekker op de bank nu....hoe is het met je hoofdpijn?

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mees, wat leuk dat je zoontje zo kan genieten van de vrachtwagen. Hier ons zoontje die eind van de ochtend heeft genoten op de heftruck.
    Beterschap met je hoofdpijn.

Hoop, hou jij op FF ook je medicatie nu bij?

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop, heb je even vriendschapsverzoek gedaan op FF. Dus weet je dat ik het ben. :)

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna: ik ga je accepteren....leuk! dank je wel!

Ik heb wel IUI ingevuld,maar weet niet of ik het goed gedaan heb.

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    IUI moet je op de dag van je IUI doen, je kan nu bij je meds clomid aanvinken op de dagen dat je die gebruikt. Ik zal even linkje doen naar mijn FF en je kan via vrienden ook op die van mij komen en even bij mij spieken.
    Ik heb alleen bij meds FSH (=puregon) aangevinkt en daar zou jij dan clomid aan kunnen vinken.

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna: ik ga even kijken.....ik moet zo weg,mijn zoon heeft een feestje vanavond en die moeten we gaan halen.

Als het me straks niet lukt,dan doe ik het morgen.bedankt alvast!:)

9. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Moge dames... lekker vroeg uit de veren hier.... en daar had ik helemaaaaaaaaaaal geen zin in...pff
    Zit nu met koffie.... en luciferstokjes :p
    *gaat even wakker worden en iedereen ff een lekkere knuffel geven*

10. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hier was het ook weer gewoon op tijd, tsja uitslapen zit er niet echt meer in, he Mamsie! haha! Ben ook op zoek naar de luciferstokjes...vannacht had dochterlief weer last van nachtmerries, dus echt lekker geslapen heb ik ook niet. Snap niet dat ze dan zelf alweer zo vroeg vrolijk is...pfffff...
    Gelukkig schijnt hier het zonnetje en vanmiddag gaan we naar onze vriendinnetjes! (vriendin van mij met dochter van 3dg jonger dan die van mij). Fijn weekend allemaal!

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Justme: boven in bedje slapen overdag is hier ook erg lang een probleem geweest. Ik heb uuuren gewandeld met de wandelwagen, gelukkig was het toen zomer. (dochter is van februari) en tegen de herfst enzo lukte het wel. Weet ook niet goed hoe dat nou toch kwam! Ze werd liever gereden denk ik ... ik liet haar ook vaak buiten staan in de wagen, dan sliep ze als een roosje. Liep ik eerst een rondje totdat ze sliep en dan parkeerde ik haar op een lekker plekje in de tuin. (ze slaapt nog vaak in de auto...).

12. Hamsteren

Wat klinkt dat gezellig zeg.. naar onze vriendinnetjes toe, nou heeeeeeeel veel plezier hoor!
    Dikke knuffel.

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    al die verhalen over jongens die grote auto's leuk vinden..... geloof dat wij ook maar op zoek moeten gaan naar iemand met een grote auto!

@waxientje, denk dat de kleine man gezellig bij mij wil blijven..... hij heeft uiteindelijk wel even geslapen boven, we doen als het kan elke dag een poging. maar aangezien we vaak overdag weggaan slaapt hij dan ik de kinderwagen/maxi cosi ofzo. 's avonds hou ik hem beneden, heb het idee dat hij hier lichter slaapt en daardoor 's nachts beter..... afgelopen nacht was het half 7 en hij had 's avonds best lang geslapen. gaat dus nog steeds goed!

hier wordt het hopelijk nog droog, we wilden lekker stukje gaan wandelen vandaag. zo maar even de buienradar bekijken

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Goeiemogguhhh meiden,

Nog nie echt wakker maar vooruit!! Ppff echt doodmoe, kan nie slapennnnn bah bah......

Just, jij had toch ook zo'n probleem met slapen in het begin van je zwangerschap?? Hoe heet dat wat jij ervoor gebruikt hebt? Ik moet echt een nacht doorslapen anders ga ik eraan hahaha...Met je kleine man komt het vast goed hoor met slapen, zal idd wat tijd kosten om hem te laten wennen aan zijn bedje, ze vinden gezelschap nou eenmaal erg fijn...

Hoop, wat vervelend meid dat je zo'n last hebt van de bijwerkingen, maar als je onthoud waar je het voor doet komt het allemaal goed hoor!!

Mees, al een beetje bijgekomen van je luidruchtige collega?? Lijkt mij ook erg storend al dat lawaai om je heen. En jaahh zoon heerlijk plat geknuffeld hahaha, hij mij ook hoor, doet ie anders nooit!! Maar hij heeft het erg naar zijn zin gehad dus ben erg blij voor hem..

Boudi, ik heb het mijn kids wel verteld omdat ze natuurlijk weten waar we mee bezig zijn dus ze wilden wel weten of de test gelukt was, mijn zoon vindt het geweldig hij heeft ook een sticker gekocht voor me voor op de auto met Baby on Board erop hahaha echt heel lieffff. Ik had niet gedacht dat het zo bij hem zo spelen eigenlijk, tja 15 dus ik denk die heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan erop te letten of mams zwanger is, maar daar had ik me toch mooi in vergist!! Echt super!!

Ricmar, die roze wolk ja hahaha ik wacht nog even met klimmen tot ik gestopt ben met de Utro als dan alles goed gaat beklim ik die wolk!!

Lyanna, ik heb ook wel de streepjes testen hoor, deze was eigenlijk om te kijken of ie het goed zou hebben hahaha...test voor de test...

Waxie, wat leuk een vriendin met een dochter bijna net zo oud als de jouwe, een fijne dag samen!!

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sil, ik heb acupunctuur laten doen en ben extra magnesium gaan gebruiken. hopelijk helpt het voor jou! moet wel zeggen dat het in de loop van de zwangerschap een stuk beter werd.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: ach, wat ontzettend lief van je zoon! Maar hij zal er nog wel achter komen als er straks 2 baby-koters hem continue op de huid zitten...hihihi... Dat slapen in de zw. is inderdaad een probleem. Vrees dat er niets anders op zit, dan proberen overdag wat bij te tanken/slapen.
    @Justme: mijn ouders hadden het ook toen mijn broer klein was. Ze hebben hele avonden met hem gewandeld en uiteindelijk sliep hij dan op de terugweg, om vervolgens bij de voordeur weer wakker te schrikken van het drempeltje waar ze met de kinderwagen overheen moesten.
    Het is overdag misschien niet zo prettig, maar als daar een goede nachtrust tegenover staat, is daar ook wat voor te zeggen. Zeker als jullie overdag toch vaak weggaan en hij in de wagen of auto wel goed slaapt.
    @Mandysmamsie: hier ook niet ideaal geslapen. Ons zoontje is verkouden en was steeds wakker. Ben daarom maar langer beneden gebleven, en op de bank in slaap gevallen. Toen ik naar bed ging bedacht ik me dat mijn man wel erg laat was. Heb toen de hele tijd klaarwakker gelegen en me natuurlijk van alles in de kop zitten halen wat er allemaal gebeurd kon zijn. Op een gegeven moment lag ik een potje te janken in bed. Dus toch maar het bed uit en sms gestuurd waar hij bleef. Wat kunnen 3 min. dan lang duren, voordat hij antwoordde. Was onderweg, maar had wat tegenslag gehad. Toen ik even later de sleutel in het slot hoorde, ben ik als een blok in slaap gevallen.
    @Waxientje: veel plezier bij jullie vriendinnetjes. Ik mis dat wel een beetje, omdat ik geen mensen in dezelfde leeftijd (en dezelfde leeftijd als mijn zoontje) in de buurt heb.

M'n zoontje en ik zitten weer te bankhangen. Straks even boodschappen doen. Moet nog een was buiten hangen, maar toch maar even buienradar checken, voordat ik straks overnieuw kan beginnen met wassen.
    Zit nog te twijfelen om vanmiddag even met mijn man naar de film te gaan. We zien wel hoe alles loopt (meestal toch anders dan we van plan waren).

17. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees, meid toch, wat kun je dan overstuur raken he? Nou gelukkig was ie toch snel weer thuis en heb je toch nog lekker kunnen slapen. En tja zoonlief komt er nog wel achter hoe leuk het is hahaha, komt vast goed hoor...

Just, ik kan me herinneren dat je het in een drankje had ofzo, ik kan nl niet zo goed tabletten of grote capsules slikken, vandaar dat ik vroeg of je nog weet hoe het heette wat jij gebruikte. maar anders vraag ik het gewoon ff bij de drogist.....En ja ik weet wel dat het beter wordt hoor maar 3 maanden ofzo niet to nauwelijks slapen daar word ik niet vrolijk van hahaha.

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
  19. Hamsteren

@ mees.. ja dat verhaal sleutel in het slot en je valt in slaap ken ik hoor....Als me mannetje in huis rommelt, slaap ik zo, maar als hij buiten de deur is...... pff dan wordt t niks.
    En vannacht wordt het ook al weer tussen 2 en 3.... dus dan zal het ook wel weer niets worden...

We hebben lekker bananenbrood gebakken, yummie, en nu is ze buiten aan het spelen in de voortuin, met een buurmeisje...
    Geinig hoor, dat ze nu meer met andere kindjes gaat spelen, zit ik ff boven hoor ik dat gezellige gebabbel.
    Ja das dan toch wel weer leuk!

@ sil... lief hoor die stikker voor in de auto :)

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mandysmamsie: bananenbrood ken ik niet, maar klinkt lekker.:) En m'n zoontje speelt nu ook meer met andere kinderen. Als ik zie hoe hij ervan geniet, breekt mijn hart soms nog meer, omdat ik hem dat broertje/zusje nog steeds niet heb kunnen geven, die ik hem zo graag had gegund.
    @Syl: ja, wat kan een mens zich gek maken.:) Ik zei het straks nog tegen mijn man, die blijkbaar niet snapte waarom ik hem gesms-t had waar hij bleef. Dus ik zei dat hij om 3 uur thuis zou zijn en er om over half 5 nog niet was. Dat ik toen me af begon te vragen of er wat aan de hand was. Maar hij zei dat hij nooit om 3 uur thuis kon zijn en dat hij zich dan waarschijnlijk verrekend had en een foute tijd tegen mij had gezegd.:x Hij kon op z'n vroegst om 4 uur thuis zijn en had wat tijd verloren en vond dus dat hij met half 5 het nog aardig gedaan had. Vandaar dat hij mijn reactie niet snapte. Even een gevalletje van een communicatie-foutje. En ik me dus voor niets over de zeik gemaakt.

Ik was van plan om vanmorgen met de bolderkar boodschappen te gaan doen. Dus mijn zoontje en ik vertrokken vol goede moed. Maar een straat verderop is er een eetcafé die een springkussen buiten had staan. Ja, vertel dan maar eens tegen een kind van 2,5 dat we toch echt naar de Appie Heijn zouden gaan.:cool: Nou, vervolgens heb ik ruim 3 kwartier bij een springkussen staan hangen. Maar goed, m'n zoontje had de grootste lol.
    Uiteindelijk konden we vertrekken, maar toen was het al te laat om nog boodschappen te gaan doen. Dus maar onverrichter zaken en met lege tassen weer naar huis gegaan.
    Bij vertrek kregen alle kinderen nog een gif-blauw ijsje. M'n zoontje was binnen no time omgetoverd tot een of andere smurf, want die rotzooi gaf vreselijk af. Bij thuiskomst lekte het hele ijsje en alles zat onder de blauwe druppels. De bank, de tafel, de grond.:$
    Zelfs na 3 keer handen wassen, heb ik nu nog steeds de blauwe vlekken op m'n vingers.
    We willen straks nog even een keer daarheen lopen om even wat te gaan drinken, zodat ons zoontje weer even kan springen. Maar als ze weer een ijsje aanbieden, slaan we die toch maar af.;)

Deel Deze Pagina