Ow mees hoe krijg je het voor elkaar zeg.... droge rijst, vergeten te spuiten... zou bijna denken dat we bij je op de bank zitten te kleppen, hihi, wat een gedoe zeg.... Affijn... hopelijk nog op tijd met je spuit @ Boud... ow dat valt mee.... ik heb geen idee wat mijn bmi is... Ik weet wel dat mijn buik vandaag op ploffen staat sinds het eten
Mees hoe precies komt het op het tijdstip aan met die spuiten? Ook dat schijn trouwens per zh te verschillen. Die collega van mij moet elke dag op exact dezelfde tijd spuiten terwijl tegen mij gezegd was dat ik gewoon tussen 20:00 en 23:00 uur ergens wel kon spuiten en dat dat prima was. Nu weet ik niet precies wat die collega voor hormonen kreeg maar we hadden wel allebei IUI.
Ik vind het maar vaag dat alles zo verschilt per ziekenhuis... Als dat echt zoveel uitmaakt.. zou ik toch kijken welk ziekenhuis het hoogste slagings percentage heeft... hihi.. dan zal ik voor die gaan zeg! Maar wat een kwebbels zijn we vandaag... de rest mag uch pagina's scrollen voor dat ze weer wat interessants lezen...lol Ik gaat nu ff met hondje lopen, tot zo
Mamsie die stickerloze dag van gisteren gewoon gauw vergeten en de stickers van vandaag een prominent plaatsje geven. Zorg er wel voor dat er ruimte blijft voor de stickers van morgen en de rest van de week!
Mamsie ik had met mijn zh niet zoveel keus. Omdat ik afhankelijk ben van een donor moet ik een zh hebben met een cryobank en dat is er bij mij in de omgeving maar 1. Gelukkig voor mij wel op heel goed te bereizen afstand.
@Boud: er werd ons op de informatiebijeenkomst wel gezegd dat we op dezelfde tijd moesten spuiten, maar toen ik daar nog even navraag over deed of er een bepaalde marge in mocht zitten, was dat geen probleem. Als het maar niet de ene keer om 5 uur 's middags was en de volgende keer 10 uur 's avonds. Ik probeer eigenlijk altijd tussen 9 uur en half 10 te spuiten. Meer ook, omdat dat voor mij het beste werkt als er een regelmaat in zit. Maar het klopt dat het erg verwarrend is als er per zkh (en soms ook per gyn in het zelfde zkh) verschillende verhalen vertelt worden.
Tja tis allemaal wat... maar ik vind het zo raar, de ene dit de ander dat.. ik zie tussen de bomen het bos niet meer! Enne die stikkers...ik vind het een geweldige uitdaging.... Gister ging het mis had wat irritaties door manlief... die kwam super sjaggie thuis, en toen waren mandy en ik de pineut.... daardoor irritatie grens verhoogd, mandy niet eten... 3 x gewaarschuwd... en tja, toen me stem verheft. En mandy heel droog... nu krijg je geen stikker mama... Manlief ook nog zo'n irri opmerking waarna ik hem naar het hoofd slingerde dat ik de afspraak met mandy hd, en niet met hem.... Ik moet die stikker loze dag idd maar vergeten hihi. Vandaag waren we gewoon met z'n 2 en dat ging gewoon super goed... dus tja... we kunnen het wel
Hi dames, Er zijn weer veel pagina's bij gekomen. We gaan al richting deel 4 sjongejonge. Hoop dat we in 't begin van deel 4 achter elkaar zwanger zijn. @Nil: O wat zullen jullie geschrokken zijn zeg. Ach goss. Gelukkig klinkt het nu dus wel als de normale kwaaltjes verder. Wat is normaal... Knuffel meis. Hoop dat alles goed blijft gaan en je gerust mag genieten van je zwangerschap. @Syll: Gefeliciteerd!! Heb ik al voorzichtig gedaan eerder deze week maar dit is toch duidelijk. Fantastisch meis, echt. Misschien zelfs 2, wow. En wat lief van je zoontje. @Hoop: Jij ook al goed nieuws; dat jullie IUI gaan doen. Poeh wat ging dat ineens snel hè? Maar gelukkig maar. Nou meis ik duim voor je. @Lyanna: Hopelijk kan de fysio er toch voor zorgen dat het draaglijker wordt. Knuffel. Dames sorry ik kom even niet meer op waar ik allemaal op had willen reageren ?). Ben ook erg moe want slaap slecht de laatste weken. Maar knuffel aan alle wachtbankers. Hoop echt dat we nu weer een roze golf krijgen na Nil en Syll. En aan de andere wachtenden, wachtend op wanneer te mogen beginnen, ook jullie knuffel en heel veel succes. Kan me voorstellen dat 't raar aanvoelt 'niets' te doen maar ook kan ik me voorstellen dat Syll's succes jullie ook nog meer hoop geeft. Alle anderen (is er net iemand ongi geworden?) ook knuffel. Zelf zit ik ook op de wachtbank nu. Wel rare ovutestjes deze maand. Niet getempt deze cyclus. Gisteren toch maar gedaan om te kijken of ik tempstijging/daling zie rond eisprong. Ben benieuwd wat de temp aankomende dagen aangeeft. Het lijkt nu wel alsof ik m'n eisprong later dan dag 16 heb. Nou dan zou mijn luteale fase van 10 dagen nu dus nog korter zijn. Ik hoop dat m'n ei gewoon vanavond of morgen springt. Dat is voor mijn doen normaal maar de ovutesten zijn haast wit. Ik heb begin juli een afspraak bij de gyn. Stiekem hoop ik dat ik dan mag praten over 'n prille zwangerschap . Maarja. Ik had de afspraak eigenlijk afgelopen woensdag. Fiets ik met m'n afwezige hoofd naar 't verkeerde ziekenhuis . Daar kwam ik begin dit jaar nog bij een dermatoloog. Het ene ziekenhuis ligt in Oost en 't andere in West. Stom stom. Bij die in West kwam ik alleen i.v.m. zwangerschap en dat die dichterbij is voor mij. Nouja zonde want dan had ik het gesprek al gehad en meer geweten. Maar misschien moest het zo gaan en ben ik 3 juli gewoon zwanger, dat is 1 dag voor mijn NOD. Eerder kon niet want ze raadden me 2x aan om toch echt naar dokter T. te gaan en dat dat echt een goeie is.... O en ik heb mijn katje!!!! Zó ontzettend lief!! Sinds afgelopen maandag. Ben helemaal dol op 'm. Het is 'n ander katje geworden uiteindelijk. De kinderen in 't gezin waar t katje vandaan komt, waren te erg gehecht geraakt aan dat katje. Eerder had 'n andere vrouw een katje voor haar en één voor mij opgehaald. Maar voor ik langskwam om die van mij op te halen kreeg ik een bericht dat ze de 2 liever niet uit elkaar wou halen omdat ze zo gezellig samen speelden. Nou ik was al klaar voor 'n katje. Uiteindelijk dus een ander katje geworden. Ik heb nu een lief wit katertje (op een licht grijs/zwart plekje op z'n hoofd na). Zo snoezig en ook erg druk en ondeugend. Maar wat een lekkertje is dat zeg, echt vertederend. Ben helemaal verliefd . Hij heet Gato. we hebben het fijn samen. En Leuk ook voor m'n kindje straks, dat Gato er is Fijne avond dames, Liefs.
@Pimmetje: Ik lees net pas je bericht want had mijn vorige bericht al eerder op de avond geschreven maar zag dat ik 'm niet gepost had. Goed weer van je te horen. Maar wel verdrietige en moeilijke tijd voor je geweest zo te lezen. Wat moeilijk dat je je zwangerschapswens niet kan realiseren. Jeetje. Sterkte meid en knuffel. Fijn dat je meegelezen hebt en dus op de hoogte bent. Liefs.
Maureen ik duim voor je dat je 3 juli met een positieve test in je handen naar de gyn mag. Waarom ga je er eigenlijk naar toe? Toch van plan die volgende stap te gaan zetten als het nu niet lukt? Een tijdje terug had je het daar over maar daarna had ik het idee dat je dat toch weer voor je uit geschoven had.
Dames, ik heb het erg druk met mijn werk, en de overige momenten probeer ik eigenlijk zo min mogelijk achter de computer te zitten en ga ik zoveel mogelijk iets leuks doen. Daar komt bij dat ik ook niet bijster veel te vertellen heb, behalve dat die &%##$&rapporten afmoeten ! Dinsdag dan eindelijk naar het ziekenhuis voor IVF-intake gesprek. Pimmetje, jeetje! Wat goed om toch nog even iets van je te horen. Ik heb je meerdere keren een prive-mailtje gestuurd om te vragen waar je was. Wat vervelend om dan te lezen dat je zo een moeilijke en verdrietige tijd hebt gehad! Ik hoop dat je alles een plekje kunt geven. Ik zou pregnyl nog goed kunnen gebruiken gezien de schaarste, maar wij wonen volgens mij heel erg ver bij elkaar vandaan. Meid, ik wens je heel veel sterkte! Maureen, wat super dat je een katje hebt. Leuk he? Maar Gato komt dus uiteindelijk heel ergens anders vandaan? Niet erg netjes om jou eerst te laten wachten en vervolgens te zeggen dat het niet doorgaat. Maar goed, je hebt nu Gato ! Kun je niet een foto plaatsen? En weer op de wachtbank. Was het nog gelukt met je donor om twee keer te insemineren? Nou ik ga hop hop weer aan de rapporten! Fijne (regenachtige) dag allemaal.
@Maureen: wat leuk dat je gezinsuitbreiding hebt! Wat kun je een plezier aan zo'n beestje beleven, hè. Bij ons ging het vroeger altijd andersom. Dan hadden wij een nestje en hadden allerlei mensen katjes uitgezocht, maar dan kwam puntje bij paaltje en dan was er altijd wel iemand die een katje wilde hebben, maar dan later er toch vanaf zag. En ja, dan waren wij er teveel aan gehecht, dat we hem maar gewoon zelf gehouden hebben. Ja, dat gebeurde zo 2 nestjes achter elkaar dat er wat bleef rondlopen, dus mijn ouders hadden op een gegeven moment 5 katten. En fijn weer op de wachtbank. Is het nog gelukt (en op tijd) met de donor. Zou fantastisch zijn als je gelijk zwanger en al bij de goede arts zit. Ik ga voor je duimen! @Xon: ik had je al gemist, maar je had inderdaad gezegd dat je druk was (sociaal en op je werk). Maar toch fijn even een teken van leven van je te ontvangen. Zelfs ik heb a.s. dinsdag nu (namens jou) in mijn geheugen geprint staan, omdat ik weet hoe belangrijk die afspraak voor je is. Nog 2 daagjes, meid! @Nil: ik vroeg me af hoe het met jou was, meid! Alles nog onder controle? Hoop snel weer even van je te horen. Je ziet er word aan je gedacht. @Jeetje: hoe is het met jou, meid? Druk aan het pakken of met het werk? Heb je je man nog opgehaald van het vliegveld? Nou, ik ga maar weer eens naar boven. Mijn man is zo leuk om altijd afspraken te maken op een tijdstip die voor ons onmogelijk is. Zo ook nu weer (had ik hem ook al gezegd, maar goed). We moeten nl. over minder dan een half uur in de auto zitten. En man en zoonlief liggen nog op een oor. Dus die moeten nog wakker worden, eten, verschonen en aankleden enz. Ik denk dat het er uiteindelijk weer op uitdraait (zoals gewoonlijk) dat er een sms-je verstuurd moet worden dat het toch iets later wordt. Wel balen van het weer. We zouden naar oude buren van mijn man gaan die een leuke speeltuin in de buurt hadden wat ideaal was voor m'n zoontje. Maar met dit weer gaat het hem dat niet worden.
Wat is er veel geschreven! Ik reageer maar even kort want moet eigenlijk werken... @maureen: wat leuk dat je katje er is!! Ze zijn zo schattig als ze klein zijn en nog zo ondeugend Die van ons is nog steeds leuk hoor maar dat echte ondeugende is er wel een beetje af. En knuffelen wil ie ook een stuk minder, maar spelen wel. Maar ja, geniet er lekker van! En we hebben dezelfde NOD! Spannend. Ik hoop voor je dat je wanneer je naar die afspraak gaat, je pril zwanger bent! @Pimmetje: ik ken je ook niet maar wil je wel veel sterkte wensen. Het is niet niks als je je droom moet opgeven. @Mandysmamsie: wow, je bent goed aangekomen dus! Ik probeer juist een beetje af te vallen net als Boud en Mees. Ik let nu een beetje op wat ik eet en beweeg wat meer en dat is meestal al genoeg om wat af te vallen gelukkig. Goed van die stickers! Dan ben je er toch wat bewuster mee bezig. En ja, die ene dag vergeet je gewoon! @Mees: jemig, rijst vergeten en spuit vergeten... Ik heb dat soms ook wel hoor. Laatst nog met eieren. Die was ik aan het koken, dacht ik op een gegeven moment, wat ruik ik nou? Was al het water verdampt en stonden die eieren droog te koken!Volgens mij zat ik toen ook op ZP En dat ijsje, ik zag het op FB! Zijn lippen waren ook helemaal blauw! Ging dat er wel af? Het lijkt me wel echt chemische troep zeg. Wel leuk zo'n springkussen. Ik moet altijd wel een beetje lachen om jouw verhalen van dat je op weg gaat naar de winkel en dat het dan toch weer anders loopt Nou, mijn man is weer thuis, fijn! Ik heb hem opgehaald van het vliegveld. Was wel leuk om eens een keer aan die kant te staan! Nu nog minder dan 2 weken en dan gaan we al naar NL. Heb er echt zin in. Wat denken we, gaat het wel lukken om iets af te spreken? Nou, fijne zondag allemaal!
@maureen, leuk zo'n klein katje!! zou ik ook wel willen, maar mijn lief helaas niet. geniet er lekker van meid @jeetje, fijn dat je man weer thuis is. mees heeft de regie over de afspraak, hopelijk lukt het. @mees, nog op tijd in de auto gekomen? mannen zijn inderdaad vaak niet zo handig met afspraken maken, zal wel in de genen zitten hier is de kleine man lekker aan het spelen met een spuugdoekje leg je van alles in de box en hier vermaakt hij zich het meeste mee..... net poging gedaan om hem in bedje te leggen, niet gelukt. meneer had er geen zin in en was blijkbaar nog te wakker. na de volgende fles nog een poging.
FF snel... ik had voor het eerst een pendel verzoek gedaan... had geen idee wat het zou zijn, maar de uitslag was dat ik in oktober 2012 zou bevallen van een meisje.... Hmmmm dat lijkt me dan wel een mega korte zwangerschap... Ik snap er dus nog steeds niks van die pendels... Moet ik dan maar niet meer doen denk ik...
Mandysmamsie, wat had je dan gevraagd in je verzoekje? Wanneer je zou bevallen? Ik vraag meestal wanneer ik zwanger word. Denk ook dat ze daar het meest op pendelen. Dus misschien is het zwanger in oktober van een meisje?
@Jeetje: wie weet waar het ontbreken van de klachtjes wel goed voor is. Zou leuk zijn om hier in NL een test te doen. Ik heb gisteren nog even zitten kijken naar onze date. Het is vrij lastig, zo blijkt. Maar ik zal er nog eens goed voor gaan zitten en wat data noemen. Dan moeten we daar maar een keuze uit maken. @Mandysmamsie: het is inderdaad zwanger worden in oktober van een meisje. Pin je er niet te veel op vast, want vaak komen ze niet uit. Maar ook ik vind het nog steeds leuk ze aan te vragen. Nou, wie weet ga je dus in oktober ook op de roze bank. @Justme: zo te horen vind die kleine van jullie gezelschap en aanspraak veel te leuk. En mijn zoontje speelde ook met van alles behalve baby speelgoed. We zijn inmiddels weer terug van ons bezoek. Uiteindelijk 3 kwartier te laat aangekomen, omdat we te laat vertrokken en dus ook nog een afslag misten. De tijd is voorbij gevlogen, al konden we niet de buiten-activiteit doen, wat we oorspronkelijk van plan waren. We hebben nog een pannenkoek gegeten en zijn weer teruggereden. M'n zoontje ligt er nu nog even in, want tegen de verwachting in, viel hij toch niet in slaap op de terugweg. Wat we wel gehoopt hadden. De verkoudheid is iets minder, maar hij is nog steeds niet helemaal fit. Nog steeds wat jengeliger en een kort lontje. Ook het eten is allemaal standaard 'nee'. Erg jammer, want hij had sinds een week net ineens weer veel meer eetlust. Ik vermoed dat hij de laatste tijd last had van een kiesje. Zo blijft er altijd wat met die kleintjes.
Meiden ik lees wel mee, maar beetje te druk om overal op te reageren. Ik hoop dat Sill de trend heeft gezet voor een roze golf,
Morgen ga ik vreemd.... dan ga ik namelijk echt met de dolfijnen kussen en knuffelen.... Kijk er zo ernorm naar uit... Foto's volgen uiteraard!!!!!!!!!